2650x bekeken
Voorbeeld: sons zie je dames lopen met een handtas...daarin zitten de nodige dingen als lippestift, oogmake-up, extra panty en WEET IK VEEL ALLEMAAL. Die lopen de hele avond die tas in de gaten te houden..
Pfff...dan zit mijn make-up maar ni zo lekker meer, ik moet er ni aan denken dat ik de hele avond zo'n kut tas in de gaten zou moeten houden.
Pfff...dan zit mijn make-up maar ni zo lekker meer, ik moet er ni aan denken dat ik de hele avond zo'n kut tas in de gaten zou moeten houden.
Daarom gaat m'n vent dus mee
maar zonder gekheid, 't enige wat ik meestal meeneem is 'n lipstick, m'n gsm en geld, meer heb ik niet nodig
'n tas is leuk om te winkelen, maar niet om te stappen
Hehe wij begrijpen elkaar Miss saint 

- Ik neem geen tasjes mee naar feesten hoor
Ja soms een klein portemonnee tasje en daar zit dan een lippenstiftje in die ik nooit gebruik op een feest, maar ik maak me voor een feest wel gewoon zo op dat mijn make up de hele nacht blijft zitten 
Ik hoef niet te staan tutten voor de spiegel op een feest, dat vind ik ook wel weer een beetje overdreven
- Ik neem geen tasjes mee naar feesten hoor
Ik hoef niet te staan tutten voor de spiegel op een feest, dat vind ik ook wel weer een beetje overdreven
Ik vind dat het meer aan het feest zelf ligt:
Voorbeeldje!!!!
Smurfenland gaat niet zomaar een terror feest worden. We hopen dat er veel mensen verkleed zullen komen als smurf of smurfin en er zal extra aandacht aan smurfendecoratie worden besteed door de organisatie. Er wordt gekeken of er van de dj booth een paddenstoelenhuisje gemaakt kan worden en in plaats van een gewone partypicture zal er een hoek ingericht worden voor de smurfenpicture. We kunnen nog niet alles verklappen, maar het gaat een feest worden om niet snel te vergeten! De dresscode is smurfenland.
18Maart, KoogAanDeZaan
(ps)Dames hoe korter hoe beter!
Voorbeeldje!!!!
Smurfenland gaat niet zomaar een terror feest worden. We hopen dat er veel mensen verkleed zullen komen als smurf of smurfin en er zal extra aandacht aan smurfendecoratie worden besteed door de organisatie. Er wordt gekeken of er van de dj booth een paddenstoelenhuisje gemaakt kan worden en in plaats van een gewone partypicture zal er een hoek ingericht worden voor de smurfenpicture. We kunnen nog niet alles verklappen, maar het gaat een feest worden om niet snel te vergeten! De dresscode is smurfenland.
18Maart, KoogAanDeZaan
(ps)Dames hoe korter hoe beter!
als je een vlekje op je shirt hebt snel naar de wc, macara uitgelopen snel naar de plee, borsteltje wabt anders raakt me haar in de klit,coverstift voor mijn puisje bij te werpen of weet ik het wat !
Dat is idd overdreven....dan kun je beter thuis blijven
Maar net zo als KnuffolMutz al zegt: zo je make-up aanbrengen, dat je er de hele nacht niet meer naar hoeft om te kijken en je lekker kunt uitleven
laatste aanpassing
En dus niet iedereen is 'tzelfde
Nee gelukkig niet.
Maar ik vind dat gezeik over uiterlijk zo vermoeiend.
Aparte mensen irriteren zich aan de simpele en andersom.
Ik vind dat je gewoon jezelf moet zijn en een ander diegene moet laten zijn die hij/zij wil zijn of is.
Net als dat geziek over puntschoenen en kisten. Ieder zijn smaak en dat is op ieder front.
Alsof je meer of minder bent met of zonder puntschoenen/kisten.
Iedereen is een mens. Net als de huidskleur...boeiend, it's the inside that counts!
Erger je niet aan iemand in spijkerbroek, maar gan lekker party-en.....ennuh....des te origineler loopt de ander erbij toch?
laatste aanpassing
Maar ik vind dat gezeik over uiterlijk zo vermoeiend.
Ik vind dat je gewoon jezelf moet zijn en een ander diegene moet laten zijn die hij/zij wil zijn of is.
Net als dat geziek over puntschoenen en kisten. Ieder zijn smaak en dat ik op ieder front.
Iedereen is een mens. Net als de huidskleur...boeiend, it's the inside that counts!
Erger je niet aan iemand in spijkerbroek, maar gan lekker party-en.....ennuh....des te origineler loopt de ander erbij toch?
Net als dat geziek over puntschoenen en kisten. Ieder zijn smaak en dat ik op ieder front.
Helemaal met je eens
Maar de vraag was: is kledingstijl belangrijk op een party??
En dat was mijn antwoord er op
Iedereen is zoals ie is, ookal is hij of zij super lelijk, als zij dr prettig bij voelt om er gewoon zo mee rond te lopen? Why not?? Het gaat toch om diegene, niet om een ander vind ik.
Hoeveel mensen doen wel iets niet omdat het aangespoord word door een ander???
Door partner, vrienden of media??
ER word mensen veel te veel aangeluld, waardoor we soms onszelf verliezen!
Hoeveel mensen doen wel iets niet omdat het aangespoord word door een ander???
Door partner, vrienden of media??
ER word mensen veel te veel aangeluld, waardoor we soms onszelf verliezen!
Nou als iedereen in zwerverskleding gaat komt de sfeer ook niet ten goede lijkt me.
Moet wel beetje fatsoenlijk eruit zien. Voor de rest maakt het niet uit, behalve deze moeten weg:
1: Halfnaakte domme wijven die zonodig aandacht nodig hebben, oprotte met ze
2: Kisten met witte veters types, ook moven
Voor de rest moet je t zelf weten
Moet wel beetje fatsoenlijk eruit zien. Voor de rest maakt het niet uit, behalve deze moeten weg:
1: Halfnaakte domme wijven die zonodig aandacht nodig hebben, oprotte met ze
2: Kisten met witte veters types, ook moven
Voor de rest moet je t zelf weten
Kisten met witte veters types, ook moven
dan beoordeel je dus mensen op hoe ze zich kleden
t interesseert mij echt totaal niet of ze nou in hun tutu lopen of met hun ss-pakje...zolang ze maar relaxed zijn en de partyspirit hebben...i.a.w....lekker feesten en lol maken met elkaar...dat is t belangrijkste
Nja als ze in sspakken lopen beoordeel ik ze wel, dan vind ik ze gewoonweg dom, en meestal zijn t wel de ruziezoekertjes en dat moeten we niet hebben
ss-pakjes is bij wijze van spreken....je hebt altijd ruziezoekertjes ertussen zitten....maakt niet uit wat ze aanhebben...ligt echt aan de persoon zelf