Partyflock

Forumonderwerp · 752486

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kampers vooroordeel normaal of niet
ben wel benieuwd wat jullie daar van vinden :jaja:
en wat de ervaringen er mee zijn geweest dan goed of slecht

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja toch
kijk weet je wat het is als je ze met rust laat krijg je er ook geen problemen mee alleen als je ze wil kan je ze krijgen ook maar das met iedereen dnek wel zo :jaja:

(K)

Waarschuw beheerder
kamperratten

Goh wat een slimme opmerking, daar is echt over nagedacht:/

Waarschuw beheerder
zonder verstand zeker

Waarschuw beheerder
vooroordelen zijn sowieso niet normaal ... voor wie dan ook zijn vooroordelen dom en kortzichtig!!

Waarschuw beheerder
vooroordeel heb ik zeker niet, maar sommige hebben reputatie gemaakt door onder andere wietoprolling in t nieuws, daar komen die vooroordelen vandaan...

Waarschuw beheerder
ja da's waar ... je heb 'r fanatieke kwekers bij zitten hoor
Waarschuw beheerder
maar die heb je niet alleen op het kamp hoor overal heb je die alleen als het in een huis gebeurt laten ze het niet op het nieuws zien dus daar valt het dan niet zo op ;)

Waarschuw beheerder
Foutje Annie 2 weken terug in het nieuwe Invallen in 60 huizen in tilburg en er werdt aardig wat plantage's opgerold
Waarschuw beheerder
nou daar heb ik niks van gehoord op het nieuws hier in de buurt:no:
misschien bij jullie op de regionale tv of zo maar hier niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hebben ze in alkmaar geen rtl 4 etc, daar was het op het journaal...
Waarschuw beheerder
dus...

Waarschuw beheerder
een mens is een mens en onder alle koren vind je kaf....

Waarschuw beheerder
Annie :knuffel:

Waarschuw beheerder
laten ze is invallen in woningen doen bij politie agenten die nu in een actieve funtie zijn ..weet zeker vinden ze ook plantage's en andere dingen die niet mogen ..maar dat doen ze niet nee wandt dan wordt hun trotse naam in ut zwarte dag licht gezet en zijn ze de laatste mensen die nog wel in ze vertrouwen ook kwijt
Waarschuw beheerder
2 Will je heb helemaal gelijk :jaja: er zijn veel agenten die ook rijden met een borrle op of een pilletje slikken op feesten en er zijn nog wel een paar dingen die ze doen wie niet mogen ik ken er toevallig 1 die agent is en die doet echt alles wat ze daar verbieden :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wietoprolling in t nieuws, daar komen die vooroordelen vandaan...

Jeetje doen ze dat echt wiet kweken:o

Waar hebben we het over de hele ..... planeet zit hier aan het wiet, maar wiet kweken dat is toch een misdrijf.:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja eigenlijk is het wel raar he snoep je mag het niet kweken maar hoe komen de coffieshops er dan aan ;):/?????
volgens mij missen we iest ;):P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb totaal geen last van mensen van het kamp. Niet iedere kamper is hetzelfde, dus waarom zou ik dan iets tegen kampers hebben? Kunnen ook juist hele aardige en gezellige mensen zijn. :)

Waarschuw beheerder
Annie jij bent teminste wel een lieve Dame ..je snapt vast wel waarom :P

Waarschuw beheerder
kijk jou noem ik nou een echte dame ...
Waarschuw beheerder
:$

nou wil ga slapen ik spreek je doei (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mogge allemaal alles lekker hier bij mij wel hoor :jaja: zonnetje lekker buiten mmmmm ;):P

(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mogge an hier ook alles lekker en het zonnetje schijnt hier ook lekker :jaja:

(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
KAMPERZ 4-life!
Waarschuw beheerder
Niks mis met kampers !!! (y)

Waarschuw beheerder
Mogguh !!! ja gaat lekker ..met jou ook Gewoon Ikke?

Waarschuw beheerder
hey...ik ben zelf een kamper dus geen vooroordeel over mezelf hihi, oke sommige zijn wel een beetje he...maar goed die heb je ook ergens anders...zoals ik iemand anders al heb horen zeggen. Over de invallen, laten ze inderdaad al die illegale eruit gooien. En trouwens...er zijn tegenwoordig over weedplantages hehe..moeten ze kranten goed gaan lezen. Verders ben ikke lief hoor hihi. Leuk onderwerp. Kan je zien hoe mensen over je denken, weet ik toch wel. Zigeuners/kampers staan op de 1e plek van rascisme hehe en de buitenlanders maar miepen..ik zeik ook niet, laat ze maar zeggen wat ze van me vinden..lekker boeiend.

groetjes shir (ben de gene met t lonsdale shirt aan op de foto)(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
ik vooroordeel niet, maar als je ruzie met ze hebt, staat wel het hele kamp voor je. das wel fijn, als je mee bevriend bent en als je erop woont, want je weet dat je er nooit alleen voor staat. maar het zijn wel aardige mensen die erop wonen, nou jah diegenen die ik ken dan.

Waarschuw beheerder
Dat is helemaal waar wat je zegt dahahaantjuh. Maar denk dat dat wel bij alle families zo is. Tenminste in mijn vrienden groep dan.

Waarschuw beheerder
Annie (K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
daarom, is overal t zelfde (K)
Waarschuw beheerder
2 Will (K)(K)(K)
alles lekker ?

2 Shir_23 ja meestal wel maar ja wij kampers zijn altijd erger toch vinden de meeste tot datz e ons kunnen en dan houden ze stil en zeggen ze niks meer want dan is het allemaal niet zo als dat ze dachten :no:

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
prescies...toppunt van scheinheilig.
Toevallig nu met een mokkel bonje kwam altijd in hollywood rotterdam....loop een beetje te zeiken over het feit dat ik een kamper ben...zo als je hoort wat ze allemaal gezegd heb...wij kampers zijn uitschot..nou je weet cker wel hoe ik reageer..maar dat is prescies, wat zij verwacht. En maar zogenaamde dreigmailtjes sturen, dus ik zeg als je zo'n grote waffel heb.WAarom kom je dan niet meer in hollywood...wel een grote mond en kampers voor van alles uitmaken, maar als ik zeg dat ze moet komen, komen ze niet. Word er met politie gedreigd echt een :vaag: mens.
Die eerlijk waar het bloed onder me nagels vandaan haald
Waarschuw beheerder
aan zulke mense heb ik echt een hekel :jaja:
maar prezies niet aan toegeven aan die leden
das wat ze willen

(K)

Waarschuw beheerder
ja daarom juist...en dan heb ik weer een naam. Ben net een jaar van me voorwaardelijk af en wil t graag zo houden.(K)

Waarschuw beheerder
ja gaat lekker Annie (K)

Shir_23 ik heb jou een keer gezien
Waarschuw beheerder
2 will ja gaat lekker her was die gozer nog geweest van gister hihih (K)

en 2 shir
prezies jij bent echt wel de gene die het laatste lacht :jaja:
laat ze lekker dood valleen hihi
(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
william, waar heb je me dan gezien???

Annie...stuurde net terug...zal haar letterlijke woorden even vertalen....alle kampers mogen allemaal aan het K gas(zal t netjes houden) ik zag hihi..maar ik neem jou mee.
haha (K)

Waarschuw beheerder
jah das waar in een goeie vrienden groep is dat altijd zo.