21256x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
pff vandaag prescies 41 weken zwanger!!!!!!!!!!!11
En nog steeds niet hoor
hij mag nou wel eens komen word nu toch ook wel nieuwsgierig hihih
Ik ben een Kamperse
en ben je er trots op ??
laatste aanpassing
ik ook hoor, maar het is nou al een etterbakkie haha luisteren doet hij nu al niet. Dat word dalijk wat zeg.
Ben zo nieuwsgierig
Uitspraak vanJust me Annie
op maandag 10 juli 2006 om 11:29:
ik ook hoor, maar het is nou al een etterbakkie haha luisteren doet hij nu al niet. Dat word dalijk wat zeg.
Ben zo nieuwsgierig ben de 9 maanden al voorbij
hihihi bereid jij je maar voor
nee hoor zal vast een schatje worden
nee hoor zal vast een schatje worden
zo niet, draai ik zijn nekkie 360 graden om
Nou als hij mijn karakter heeft of trekken pfff dan mag ik de politie wel alvast gaan waarschuwen
zo niet, draai ik zijn nekkie 360 graden om hahaha nee hoor.
whahahahahahha
Nou als hij mijn karakter heeft of trekken pfff dan mag ik de politie wel alvast gaan waarschuwen en de gemeente hahaha
hihihihi
doe maar niet hebben ze wat te doen over 18 jaar hahahahah
nee niet normaal kijk als er op een kamp wat gebeurt dan kijken ze alle kampen aan in nederland ik ben der ook van doe ik wel is wat niet mag maar als wij het doen staat het dik in de kranten in een huis of flat staat er nooit wat snap ie
precies helemala gelijk
terwijl er meer burgers dan reizigers de niegus uithalen
maar ja leg dat die kneussies maar eens uit
me opa zei altijd als je de naam heb van vroeg opstaan dan komen je nooit te laat dus met andere woorden als je eenmaal de naam heb kom je er moelijk weer van af
en voor sommige burgens is het moeilijk te begrijpen dat niet alle reizigers het zelfe zijn net als dat ale brugers niet het zelfde zijn en daar ook onkruid tussen zit
hij is er hoor!!
11-07-2006
dacht al zo iets vond het al stil
gefeliciteerd meis met je mooie mannetje
geniet er maar lekker van en fe3liciteer sjon ook met het nieuwe papa zijn van mij en de kids natuurlijkn
wel een beetje een makkelijke bevalling of zeg je van nou dit doe ik geen 2 de x meer
laatste aanpassing
wel een beetje een makkelijke bevalling of zeg je van nou dit doe ik geen 2 de x meer
heel erg makkelijk eigenlijk.
Om 12.00 belde ik john dat de weeen kwamen om de 8 min.
Hij komt thuis om 15.00 zeg ik bel de vk maar, want ze komen om de 4 min, moesten we bellen als ze om de 3 min kwamen. Nog geen half uur later, kwamen ze om de 3 /2 minuten. Hier thuis moesten ze me vliezen breken.
Wij met de vk naar het ziekenhuis, pijn was zo erg dat ik toch een prik wou. Kreeg ik voor het ziekenhuis al persdrang. Ik op bed liggen en ze zei, nou begin maar met persen je hebt al volledige onsluiting pfff en om 17.41 werd charley geboren in 11 minuten tijd.
was heel snel gegaan ineens, ben ook heel erg blij dat ik er geen dagen mee heb hoeven lopen hoor. De napijn is alleen even slikken,maar dat is nu eindelijk bijna over. Gaat hartstikke goed met hem..staan trouwens fotos op me pf!!!
gefeliciteerd en geniet maar van je kraamdagen
dank je wel
Gaat hartstikke goed met hem..staan trouwens fotos op me pf!!!
Leuk leuk meis ben blij dat het goe dmet jou en hem gaat en de foto's zijn super wat een ukkie
en wat een lekker bekkie
ben binnen kort een x in rotteredam en dan kom ik wel een x langs als je dat leuk vind en je een beetje ben bij gekomen van alle drfukte maar dat hor ik dan wel ke
nogmaal meis gefeliciteerd met je moppie
Is goed hoor
oke dan je hoort het wel als ik in rotterdam ben
vandaag gaat hij voor het eerst met de trein!
pff ben benieuwd of hij dat wat vind.
ahhhhh hihi nou leuk toch jong geleerd is oud gedaan
is toch lekker als je je mannetje overal mee naartoe kan nemen
ahhhhh hihi nou leuk toch jong geleerd is oud gedaan
is toch lekker als je je mannetje overal mee naartoe kan nemen
vind ik ook hoor, alleen nadeel mensen willen meteen met hun vieze handen in de kinderwagen graaien. Had alweer eens bonje erom zeg!! pff ik vind dat gewoon ranzig, je weet nooit wat mensen gedaan hebben en willen ze aan mijn kind gaan zitten.
Ik moest me niet aanstellen zei er een, ik meteen: aanstellen!! deze aansteller zal je dalijk eens laten voelen wat een aansteller is. je blijft er gewoon vanaf.
heb ik weer!!!
pff ik vind dat gewoon ranzig, je weet nooit wat mensen gedaan hebben en willen ze aan mijn kind gaan zitten.
geef j groot gelijk cht wel
k moest me niet aanstellen zei er een, ik meteen: aanstellen!! deze aansteller zal je dalijk eens laten voelen wat een aansteller is. je blijft er gewoon vanaf.
pfffffff
heb ik weer!!!
had ook een goei voor mij geweest hahahahO:)
laatste aanpassing
pfffffff ze moeten niet zo zeiken is jou kind jij bepaald wie er wel en niet aan mag komen
daarom juist ach ja, vond het ook wel even lekker hoor om even flink te keer te gaan tegen iemand
was al heel lang geleden.
Uitspraak vanJust me Annie
op zondag 23 juli 2006 om 19:19:
pfffffff ze moeten niet zo zeiken is jou kind jij bepaald wie er wel en niet aan mag komen
daarom juist ach ja, vond het ook wel even lekker hoor om even flink te keer te gaan tegen iemand
was al heel lang geleden.
ja toch ben jij er ook weer van af hahahahah
zaterdag gaan wij naar de dance parade, tenminste als charley het niet erg vind haha
even een uurtje of 2 de deur uit.
Tenzij hij het niks aan vind en begint te blerren dan ben ik zo weer thuis.
als die kleine een beetje op ze mama lijkt gaat hij het helemaal te gek vinden
Annie hoe is het met jou ?
met mij alles lekker
kan alleen heel erg moelijk tegen de hitte en me kindjes hebben het er ook wel zwaar mee dus heb ff een badje gekocht voot ze dat vinden ze wel heeeeeeeel leuk hihi
kunnen ze lekker in baderen
![[img width=640 height=480]http://i7.tinypic.com/213hcnl.jpg[/img]](http://i7.tinypic.com/213hcnl.jpg)
en mama natuurlijk ook hihihO:)
maar voor de rest wel alles lekker hier
bij jou aan de andere kant ook alles lekker ?
je klinkt niet zo happy meis
Shir wat een lekkere kleine heb je
gefeliciteerd nog
dank je wel hoor
als die kleine een beetje op ze mama lijkt gaat hij het helemaal te gek vinden
was trouwens zomercarnaval hahaha de 12e is pas dance parade
we zijn maar een uurtje ofzo geweest,om te kijken hoe hij zou reageren. maar alles ging helemaal goed, af en toe even wakker en dan lekker lachen haha
sorry mensen maar heb het erg druk en zit niet lekker in mijn vel
klinkt niet happy
was trouwens zomercarnaval hahaha de 12e is pas dance parade hij lag lekker te slapen, tegen hard muziek kan hij dus.
we zijn maar een uurtje ofzo geweest,om te kijken hoe hij zou reageren. maar alles ging helemaal goed, af en toe even wakker en dan lekker lachen haha
zei ik toch gaat heelmaal goed komen
zn mama en papa zijn dol op house dus waarom hij niet
zei ik toch gaat heelmaal goed komen
zn mama en papa zijn dol op house dus waarom hij niet
inderdaad, en hij heeft het vaak zat moeten horen toen hij nog in me buik zat
jou geleerd is oud gedaan
dat gezegde bestaad niet zomaar al vet lang
haha daarom juist
nou beter zo toch zo een kind die de hele dag maar jankt en waar je niks mee kan beginnen
dus je heb het echt getroffen met je mannetje
pff nou hij heeft wel van die huil momenten hoor, dat ik echt niet weet wat moet doen als het te lang duurt, maar goed daar wen je wel aan op een gegeven moment.
zoals nu heeft ie een huilbui, nou john mag het lekker even overnemen hahaha
handig he papa's
pff zeker wel, zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik het alleen had moeten doen hoor
oh hij ligt zo heerlijk te slapen. heb eindelijk de boel eens fatsoenlijk kunnen doen.
Oh en als ik die strijkzooi ziet,krijg ik het al benauwd bah bah, heb daar zon hekel aan!
Gelukkig is het weer ook weer wat minder, heerlijk zo! kan de boel lekker luchten hier
pff zeker wel, zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik het alleen had moeten doen hoor
oh hij ligt zo heerlijk te slapen. heb eindelijk de boel eens fatsoenlijk kunnen doen.
Het is een schat die kerel van je
Oh en als ik die strijkzooi ziet,krijg ik het al benauwd bah bah, heb daar zon hekel aan!
pffffff ken er nog 1 als ik het zie word ik spontaan deprie hihi
Gelukkig is het weer ook weer wat minder, heerlijk zo! kan de boel lekker luchten hier
ja toch moet ook gebeuren he
en zit net ff je foto's te kijken op je profiel
echt shir wat een lekker ventje
ben 12 aug ben ik in rotterdam misschien geef ik je wel ff een belletje en kom ik ff buurten
of ga je zelf ook naar ffw??
laatste aanpassing
ben 12 aug ben ik in rotterdam misschien geef ik je wel ff een belletje en kom ik ff buurten
of ga je zelf ook naar ffw
haha wij gaan ook gezellig
ja leuke foto he, zit een partij gekke bekkies te trekken.
ja heel erg rustig
maar alles lekekr wijffie met jou en de kleine
nou hier wel alles lekekr hoor
maar nu ik je toch spreek wil je dit feest mischien in je agenda zetten
https://partyflock.nl/party/72506/join
want daar moet me broertje draaien als we boven de 150 uit komen
dus hoop dat je hem er ff voor me in zet
maar alles lekekr wijffie met jou en de kleine
nou hier wel alles lekekr hoor
maar nu ik je toch spreek wil je dit feest mischien in je agenda zetten
https://partyflock.nl/party/72506/join
want daar moet me broertje draaien als we boven de 150 uit komen
dus hoop dat je hem er ff voor me in zet
ja hoor alles gaat goed, behalve de slapenloze nachten pff die vreten echt aan je zeg. Lig de laatste tijd alleen nog meer smiddags te slapen haha maar vind het niet erg hoor, duurd niet lang meer hoop ik. snachts komt hij nog 1 keer om de fles dus dat scheeld alweer.
Sorry dat het even stil was maar zat even in een diep dalletje
Relatie over,familie gezeik je kent het wel
Shir wat een lekker kereltje heb je
geef niks meis ik ken het
ja het is echt een scheetje hoor, alleen ik krijg hem overdags dus echt niet in zijn bed zeg. hij wil alleen maar bij me liggen en dan denk ik dat hij eindelijk slaapt, wil ik hem in zijn bedje leggen 5 minuten later gaat ie weer..pfff dan maar bij me liggen en kan ik tenminste ook wat uurtjes inhalen
Het is alleen echt een mamas kindje
alleen ik krijg hem overdags dus echt niet in zijn bed zeg. hij wil alleen maar bij me liggen en dan denk ik dat hij eindelijk slaapt, wil ik hem in zijn bedje leggen 5 minuten later gaat ie weer..pfff dan maar bij me liggen en kan ik tenminste ook wat uurtjes inhalen
Weet waar aan je begint dat heb ik dus ook gedaan,met het drama dat ze nu s'nachts nog naast me kruipt en ze word alweer 8 in November
verder gaat het super..a.s donderdag krijgt hij zijn eerste enting. Gelijk maar horen hoe lekker gegroeit hij is,,want hij was met zijn geboorte 2750 bij de eerst bezoek aan het cb 3760, ben benieuwd hoeveel hij nu weegt
Spannend,alleen niet teveel van dat commentaar aannemen hoor want hun kijken naar de grafiekjes en dat moet precies kloppen anders is je kind te klein of te groot of te zwaar/licht en hebben ze weer wat te zeiken,net alsof elk kind hetzelfde is
Het is alleen echt een mamas kindje
Hehe dat heeft voor en nadelen,kleine van mij is dat ook en soms wordt je daar erg moe van
en kwaad dat hij af en toe ken worden slaan,knijpen harentrekken haha zit onder de blauwe plekken door hem. weet meteen ook wel van wie hij dat nou heeft
mmmm Volgens mij van zijn Moeder
Spannend,alleen niet teveel van dat commentaar aannemen hoor want hun kijken naar de grafiekjes en dat moet precies kloppen anders is je kind te klein of te groot of te zwaar/licht en hebben ze weer wat te zeiken,net alsof elk kind hetzelfde is
doe ik ook niet, geef hem sinds een paar dagen een fruithapje vind ie zo lekker joh. Ik zei dat zo, hij is nog te jong mag pas met 4 maanden bla bla bla dus ik zo. Wie zijn kind is het nou!!! vroeger gaven ze de babys al met 8 weken een vaste prak dus ga nou niet zitten zeiken.
charley kreeg er eindelijk een kleur van op zijn wangen.
Hehe dat heeft voor en nadelen,kleine van mij is dat ook en soms wordt je daar erg moe van
nou inderdaad, hij gaat pas zijn bed in als ie vast ligt te slapen op mijn schoot nou verschrikkelijk, maar hij ligt nu wel in zijn eigen bed
mmmm Volgens mij van zijn Moeder
ja prescies.
Oh hij kan zijn tong al uitsteken en geluidjes maken haha
brabbeld ook al heel erg veel.
en en..jaja mijn kleintje is er dalijk vroeg bij zijn tandvlees is al heel erg wit en de huisarts en cb stonden raar te kijken omdat het zo vroeg was
wonderkind haha
hmm volgens mijn vriend heeft ie nu alleen zijn oren, ogen en neus van mij verder lijkt ie op zijn vader
maar goed ik zie dat toch niet, verder rest heeft ie mijn genen
doe ik ook niet, geef hem sinds een paar dagen een fruithapje vind ie zo lekker joh. Ik zei dat zo, hij is nog te jong mag pas met 4 maanden bla bla bla dus ik zo. Wie zijn kind is het nou!!! vroeger gaven ze de babys al met 8 weken een vaste prak dus ga nou niet zitten zeiken
Dat is hetzelfde dat ik der geen warme vla mocht geven gemengt met water voor ze ging slapen,nou deed het dus wel en ze sliep lekker door met een volle buik
Sorry voor late reactie Meiden,maar heb het druk met mijn opleiding en ik heb een eengezinswoning gekregen waar ik druk mee ben..
Maar hoe is het met Annie,Cilla en Shir ?
Maar hoe is het met Annie
Hey gaat met anni8e heel goed
ik ga verhuizen naar een groter huis 2 slaap kamers boven verdieping tuin dicht bij me opa en me broertje
dus echt wel beter
dus ga lekker hier
en waarschijnlijk oko weer pups maar das nog ff afwachten
die geile van me heeft er weer op gezeten
slette bak hihih
was je leuk je trouwens ff te zien op nightare was jammer genoeg beetje kort maar was later zo druk kon julie niet meer vinden
maar ja volgende x beter
spreek jullie snel