Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
nee is niet erg!
Ben al over de 37 weken heen, dus dan mag hij geboren worden
zal je net zien, komt ie op me verjaardag en die van je moeder hahaha
das wel leuk me broertje is ook jarig te gelijk me met opa en me neef hihih
meteen paar vliegen in 1 klap
wel gezellig altijd
idd ik ze het wel wanneer hij komt hoor
al beginnen de zenuwen nu toch wel aardig door me lichaam heen te gieren niet normaal.
Shir hoe gaat het met je,al last van harde buiken ?
Nog even meis en dan heb je je kindje in je armen
probeer jij nu eerst maar moeder teworden en hopen dat je kind wel normen en waarden krijgt
probeer jij nu eerst maar moeder teworden en hopen dat je kind wel normen en waarden krijgt
want dat hebben Lombokkers helemaal niet
nou dat zal haar beter lukken als die moeder van jou want jij bent gewoon een verneukt persoon
die nooit moeder liefde heb gekent en daarom nu maar lekker overal aan het rellen is om aandacht te krijgen
dus ga lekker je moeder pesten die heb jou verneukt dus zoek het ff lekker met haar uit dan steeds hier je frustratie neer te zetten
zielig mannetje vond je al zielig maar nu helemaal hahah
of nog erger eentje die dr lekkere lichaam *kots* verkopen voor drugs eiglijk best wel zielig voor zo een joch toch
maar ja is en blijft een
Komt zijn eigen nog eens tegen.
hoop dat hij snel komt
en zo dra die er is foto's he
Hallo
wil bij deze ff melden dat melissa ,gewoon ikke dus opener van dit forum vanmorgen is overleden
ivm een auto ongeluk
maar hoest met jou ?
de kleine al in aantoch
word nou toch wel nieuws gierig hihihi
Nou dat heb ik dus maar terug genomen, dat wil je dus echt niet!! mocht ik ooit weer zwanger raken, dan hoop ik dat ik in de winter ben uitgerekend hahaha
tis ook nooit goed he
en in de zomer nog ff lekker een zwangerschapsmasker oplopen,die jaren blijft zitten
valt gelukkig nog mee bij mij!
heb alleen onwijs last van dikke voeten (vocht)
en dat vind ik niet eerlijk!!
nu beter toch alleen die voete is kut
maare misschi8en stmme vraag heb je geen foto van jezelf van hoe je er nu uit zie met die buik
ben wel benieuwd
terwijl mensen van het kamp van de gemeente voor een prikkie zeg 60.000 euro een vrijstaande 'woonwagen'(echt een grote kast van een huis) laten bouwen en veel betalen geen belasting helemaal niets
als bij hen de toko afbrand dan is het niet verzekerd
echt wel onze is afgebrand geweest en toen hebben we gewoon geld van de verzekering gehad
nou echt waar hoor , hier bij ons in de stadstaan superwagens , maar niet te verzekeren , echt waar.
Maar gelukkig voor je dat het bij jullie wel kan.
en iedereen heb zn minpunten..
en als je in de gevangenis kijk zitten er meer burgers dan reizigers dus zijn toch meer burgers slecht dan reizigers
nog steeds niet
als die nu niet snelkomt dan worden de weeen toch opgewekt of niet ??
je mag toch 2 weken over tijd zijn of zo
Als hij in week 42 er nog niet is, dan gaan ze je pas inleiden. hoe dat werkt weet ik niet, nog geen eens over gehad. Maar ze roepen hier allemaal de 8e!! ook de collegas van john.
Dus nu maar hopen dat ze gelijk hebben.
ik baal er zo van dat het te lang duurt
nog niet hoor, wel last van rugweeen jakkes is geen pretje.
Katten zijn waakzaam tegen over mij en heeel erg onrustig.
Dus zou dat een teken wezen haha hoop vanavond nog
ja klopt nou meis hoor het wel en hoop voor jou dat dien er is vandaag of vanavond
tis nog vroeg dus kan nog vanalles gebeuren