nou kijk DH_MatsreTje_DH...ik zag dus net jou prof plaatje en je pf naam...indruk die ik dan krijg...hmmm geen ruzie mee krijgen..open ik juh prof..en wat zie ik whahahaha nou ik denk dus niet dat JIJ de eerste zal zijn die daar de boel plat staat te hakken....zie het zowiezo niet echt voor me...jou hakkend op iets...
hahaha
na miss niet helemaal ja maar dat komt door me vader die is indo
maar ik ik ben oer hollands idd ja ik ben een hagenees en ik blijf er een tot ik sterf en ik zweer hier bij dat ik nooit zal emigreren uit de haag
(niet dat ik een hekel heb aan me pa hoor maar ik had gewoon liever gehad dat ik vol hollands was)
(niet dat ik een hekel heb aan me pa hoor maar ik had gewoon liever gehad dat ik vol hollands was)
laatste aanpassing
Geil ventje 
Vond het wel lachuh hoop bekende gezien!!!
@DH-Mastertje-DH DDG bekend niet Den Haag de Gekste maar Duindorp de Gekste!!!
Het was egt een probleemwijk maar nu haast niet meer omdat het nu plat is.
En iemand zij van eerst had hij een balkje voor ze ogen en naderhand niet maar volgens mijn heb je niet goed opgelet!!!!
@DH-Mastertje-DH DDG bekend niet Den Haag de Gekste maar Duindorp de Gekste!!!
Het was egt een probleemwijk maar nu haast niet meer omdat het nu plat is.
En iemand zij van eerst had hij een balkje voor ze ogen en naderhand niet maar volgens mijn heb je niet goed opgelet!!!!
nerden programma je zet een paar magolen neer en je zegt he steek dat is in de hens krijgen jullie allemaal 100 euro
ja zou ik het ook doen he.
ja zou ik het ook doen he.
Erg grappig programma!
Alleen er werd verteld dat een vriend van ronnie (volgens mij heette hij zo
) ergens was ondergedoken omdat hij niet was teruggegaan naar de gevangenis na een proefverlof en wat doen ze... hem vol in beeld zetten

Das toch vaag, er werd helemaal verteld dat er een opsporingsbericht naar hem uit was gegaan!
Alleen er werd verteld dat een vriend van ronnie (volgens mij heette hij zo
Das toch vaag, er werd helemaal verteld dat er een opsporingsbericht naar hem uit was gegaan!
echt vet dat programma
moet vaker erop komen
moet vaker erop komen