Partyflock

Forumonderwerp · 752308

Ik ben zeer benieuwd, had al wat voorstukjuhs en dat zag er wel stoer uit!!

Wat vinden jullie?
oh neej we zulle zien tegen die tijd dat het zo ver is ik heb namelijk best een hekel aan buitenlanders heb altijd problemen met dat folk

en wat die foto betreft die is vrij oud moet er nog is een nieuwe op zette maar die heb ik nu effe niet op me pc ;)
laatste aanpassing

Schei toch uit man.

Jij zit straks net als Tonnie K.
Achter de tralies (Want hij moet brommen, geloof me)
laatste aanpassing

nou kijk DH_MatsreTje_DH...ik zag dus net jou prof plaatje en je pf naam...indruk die ik dan krijg...hmmm geen ruzie mee krijgen..open ik juh prof..en wat zie ik whahahaha nou ik denk dus niet dat JIJ de eerste zal zijn die daar de boel plat staat te hakken....zie het zowiezo niet echt voor me...jou hakkend op iets...

hahaha :respect: een wijfiej naar me hart :P
Meest erge vind ik toch wel dat er gewoon kleine kinderen rond liepen. Die andere figuren boeien me niet echt, zijn oud en "wijs" om zelf na te denken.
Maar die kleine kinderen :nee: heb medelijden met ze :/
denk het ook he vriend ik houd me niet bezig met van die zo genoemde klusjes alleen af en toe wat handel na denkie dadde ze mij pakke kijk ik handel alleen aan mensen die ik ken en die ik ken vertrouwen en wat hun er mee doen motte zij weten
iedere keer open ik weer je prof..DH mastertje en iedere keer denk ik aan wat je schreef...en iedere keer denk ik...:nee: WHEHHEHEH :bounce: om je dood te lachen!
joh lach dan maar lekker

lagge is gezond zegge ook wel eens

dus doe maar lekker gezond

al die lekkere dingen waar de meiden het hier over hebben zijn maar 1.60. Ook klein dus :yes:

Typische Duindorp kwaal :D
wat bedoel jij eigenlijk met dat je ook van dat pleures folk naast je hebt wonuh?

kijk ik handel alleen aan mensen die ik ken en die ik ken vertrouwen en wat hun er mee doen motte zij weten

dan handel je niet,dan verkoop je door :D

:hug: whehehe

kom die maar brengen,slaap ik straks beter :D
Zeg hoe doe je dat eigenlijk?? mijn tekst kopieren>??
die viese buitelanders die je ook inde schilders wijk heb weetje met dat stink eten van ze word er helemaal gek van kijk ik woon in houtwijk maar daarwil ik egt zo snel mogelijk weg egt over 10 jaar schat ik het net zo erg als de schilders wijk transvaal stations buurt bah egt nix voor mij

* breng het *

:D mijn dank is groot :p

Zeg hoe doe je dat eigenlijk?? mijn tekst kopieren>??

zo doe je dat: [ quote ] tekst [ / quote ]

alleen dan die quote dingen met die haakjes aan elkaar
laatste aanpassing
jah je ziet er zelf idd oer hollands uit :s
wheheh ahhh liefie bedankt voor het uitlegguh maar ik ben blonT dus ik snap er geen moer, boutjuh, schroef, spijker, nietjuh... van whehe ;)

:hug:
na miss niet helemaal ja maar dat komt door me vader die is indo :( maar ik ik ben oer hollands idd ja ik ben een hagenees en ik blijf er een tot ik sterf en ik zweer hier bij dat ik nooit zal emigreren uit de haag

(niet dat ik een hekel heb aan me pa hoor maar ik had gewoon liever gehad dat ik vol hollands was)
laatste aanpassing

wheheh ahhh liefie bedankt voor het uitlegguh maar ik ben blonT dus ik snap er geen moer, boutjuh, schroef, spijker, nietjuh... van whehe

voor wat hoort wat, kom mij maar is uitleggen hoe nou zit met die bloemetjes en bijtjes :D hahaha
Geil ventje :9
ik ben bang voor bijen :s

ik ben bang voor bijen

Ik voor DH_MasterTje_DH :D
whahaha coke!! Bibber de bibber..kijk maar uit want hij hakt alles plat :p :bounce:
tuurlijk ik wel lekkah hakke daar houd ik van

duindorp is van de duindorpers en anderu motten buiten blijven :YES:

mooie uitspraak..

die ouwe kerel was ook lachen t zijn allemaal kk apen :O

Is deze auto van jou? Nee, van m'n broer ik heb nog geen rijbewijs... en weg was die:P

ik vond het wel leuk om te zien, wel herkenbare typjes, die zitten in elke stad wel.

idd, lache figuren zijn dat

idd, von t wel lache aflvering
vind t wel toevallig dat bijna elk figuur wel een ''verhaaltje'' heeft in hoe het afloopt...

Alleen t zou echt uber triest zijn als het ALLEMAAL in scene blijkt te zijn gezet.

Vond het wel lachuh hoop bekende gezien!!!

@DH-Mastertje-DH DDG bekend niet Den Haag de Gekste maar Duindorp de Gekste!!!

Het was egt een probleemwijk maar nu haast niet meer omdat het nu plat is.

En iemand zij van eerst had hij een balkje voor ze ogen en naderhand niet maar volgens mijn heb je niet goed opgelet!!!!
Den Haag is en blijft de gekste! mooi stukje trouwens, vond het wel lachen!
Probleemwijk?Ik vond het wel meevallen,je hebt vele malen erger in Nederland.En iedereen doet natuurlijk extra zijn best om zo aso mogelijk te zijn als die lui van SBS erbij zijn.....
nerden programma je zet een paar magolen neer en je zegt he steek dat is in de hens krijgen jullie allemaal 100 euro
ja zou ik het ook doen he.
magolen, bestaan die tegenwoordig ook al?
Of bedoel je mongolen?

Vond het wel lachen deze aflevering alleen niet echt schokkend ofzo.

Artiest Bloks
Nah Dione ik weet wel zeker dat dat van duindorp niet in scene is gezet

Was lijpe aflevering haha
voor 100 euro gooi ik de ruiten van me buren wel ff in als ze wille

mastertje praatjesmaker:yes:
Whahaa ik heb me kapot gelachen... is trouwens wel lache dat ik zoveel bekende op tv heb voorbij zien komen...
heb zelf 8jaar op voetbalvereniging duindorp gezeten dus de meeste van die gasten ken ik wel, ze zijn nie zo errug hoor, maar je moet geen ruzie met hebben, haha..
Heb echt gelachen!!
Jeeetje wat een aso's!
Hebben die lui nou echt nix beters te doen..?
Wel grappig iig!

Is deze auto van jou? Nee, van m'n broer ik heb nog geen rijbewijs... en weg was die

nou als je dat al erg vind dan weet ik het ook niet meer.

En iemand zij van eerst had hij een balkje voor ze ogen en naderhand niet maar volgens mijn heb je niet goed opgelet!!!!

Jawel hoor, want herkende hem met en zonder balkje, door de tattoo in zijn nek :P

LeiderdorpLunatic ook al zo'n bluffertje

LeiderdorpLunatic ook al zo'n bluffertje

Als jij dat vind,prima ga niet in discussie.

is toch gewoon een grappige serie
dat mensen der serieus zo een welles nietes kwestie van maken snap ik niet, verstand op 0 en kijk naar da programma man!
Erg grappig programma!

Alleen er werd verteld dat een vriend van ronnie (volgens mij heette hij zo :s) ergens was ondergedoken omdat hij niet was teruggegaan naar de gevangenis na een proefverlof en wat doen ze... hem vol in beeld zetten

:vaag:

Das toch vaag, er werd helemaal verteld dat er een opsporingsbericht naar hem uit was gegaan!
hij is uiteindelijk toch nog opgepakt geloof ik.

aan het einde van het programma krijg je meestal een soort van updates over de wijk, omdat het al een tijdje terug is opgenomen en er weer het een en ander gebeurt is in die wijk.

daar stond dus ook dat hij opgepakt was :)
echt vet dat programma
moet vaker erop komen (y)