Partyflock

Forumonderwerp · 752308
15155x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik ben zeer benieuwd, had al wat voorstukjuhs en dat zag er wel stoer uit!!

Wat vinden jullie?

Waarschuw beheerder
Ja idd maar die regisseurs waren ook helemaal wous want die wilden een verborgencamera meegegeven aan jongens die gingen inbreken enzo!! Maar die jongens/mannen wouden dat niet!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog niks over gehooord... wanneer komt dat op t.v?

Waarschuw beheerder
Dinsdag 1 maart om 21:55 op SBS 6!
Waarschuw beheerder
(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga het zeker volgen

Waarschuw beheerder
klinkt goed...ik ga dinsdag meteen kijken (Y)

Waarschuw beheerder
lijkt me wel een leuke serie:jaja:
ga dinsdag ook maar es kijken wat voor probleemwijken er allemaal zijn;)

Waarschuw beheerder
Haha ja lijkt me geweldige serie!
Ik ga het ook kijken.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het wel de moeite waard, vond de voorstukjes wel komische vooral dat accent van die mensen!! En dat is niet lullig bedoeld!!
Waarschuw beheerder
kan niet wachten wouw dat het vandaag al op tv kwam
echt eindelijk een leuk programma :D

Waarschuw beheerder
Weet iemand hoeveel wijken er komen en waarzo??
Waarschuw beheerder
de wijk waar ik in ben geboren komt er ook in :S erg triest want zo aso is ie nie..!!

Waarschuw beheerder
Daar heb je gelijk, het lijk erger dan dat het is. Mijn wijk komt ook erop dus vandaar dat ik wat kleine dingetjuhs weet!!

Waarschuw beheerder
donateur
met camera dr bij kunnen ze er een heel drama van maken ;-)
Waarschuw beheerder
wouden ze dat niet???;-p....wel mooie ogen trouwens!

Waarschuw beheerder
probleem wijk?! Dokter wallerstraat.. stad zeg k nie:D
Waarschuw beheerder
bij ons hebben we niet 1 probleem wijk, maar wel meerdere.
dus zal er wel in voorkomen..!

Waarschuw beheerder
Zal weer weer totaal nergens over gaan :/

Probleemwijken in Nederland :X De Bijlmer was het ergst :S loop er toch rustig rond om middenacht :)

Mexico City, Buenos Aires, Los Angeles enzo hebben probleemwijken en wij hebben alleen irritante Mar******tjes :D

Waarschuw beheerder
word het weer zo'n hit als bij de tokkies dat is de vraag bij sbs....

Waarschuw beheerder
Nee ze wouden dat niet en terecht!!

@Mars-l79 dat noem ik geen probleemwijken maar ghettowijken!

Maar ben zeker benieuwd vanavond!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ook benieuwd... ze zullen het voor de tv wel erger maken, maar bij de voorstukjes die ik zag, dacht ik wel; blij dat ik daar niet woon :S.. dan maar zo'n saaie wijk als ik nu woon :D:D
Waarschuw beheerder
een tokkie naap programma:no:
helemaal fout dit, zo gaan er zich nog meer van deze kneuze zich zo gedragen om op tv te komen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dinsdag 1 maart start SBS 6 met een nieuwe serie die een schokkend portret schetst van diverse achterstandswijken in Nederland. In ‘Probleemwijken’ worden de bewoners van typisch Nederlandse volksbuurten gevolgd in hun dagelijks leven. Dat levert onthutsende televisie op van mensen die er andere normen en waarden op nahouden dan de gemiddelde Nederlander. ‘Probleemwijken’ is eenmalig op dinsdag 1 maart en daarna wekelijks op donderdag om 21.55 uur te zien bij SBS 6.

‘Probleemwijken’ toont ‘de andere kant van Nederland’. De serie laat wijken zien zoals er velen zijn in Nederland en waar armoede en achterstand zichtbaar aanwezig zijn. De bewoners zijn vaak zeer betrokken bij elkaar en delen lief en leed. Het zijn mensen die leven aan de rand van de maatschappij en reageren vanuit hun emotie. Dat hierbij wel eens een rake klap valt is eerder regel dan uitzondering en daar kijkt niemand dan ook meer van op.

Assen-oost is één van de achterstandswijken die gevolgd wordt in ‘Probleemwijken’ en te zien is in de eerste aflevering. Het is een typische volkswijk in het noorden van Nederland. Een gedeelte van de wijk is inmiddels afgebroken, de huidige bewoners kijken uit op een braakliggend terrein, waar binnenkort nieuwe huizen worden gebouwd. De bewoners zijn niet van plan te wijken, ze zijn verknocht aan hun wijk en zien het als ‘hun territorium’. Naast Assen-Oost zijn ook de wijken Woensel-West in Eindhoven, De Wielenpolle in Leeuwarden en Duindorp in Den Haag geportretteerd.

De wijken worden regelmatig bezocht door de politie, aangezien de bewoners nogal eens met justitie in aanraking komen. Wietplantages, heling, openbaar dronkenschap, vandalisme, racisme, fraude, prostitutie en openbare geweldpleging. Het behoort tot het dagelijks leven in de achterstandbuurten die te zien zijn in deze serie.
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha ik vind het wel grappig om te zien :D
Ma ik zou er nog nie gaan wonen al krijg ik er geld bij :no:
Bahbah
laatste aanpassing

Artiest The Abaddon
Waarschuw beheerder
Jezus heey!!! Daar is mijn wijk net Wassenaar bij!! Wat een stelletje boefjes...
Waarschuw beheerder
:| de tering wat een idioten

wat ben ik blij dat ik dan in een nette buurt woon
Waarschuw beheerder
Je zou dr maar wonen:$
Waarschuw beheerder
donateur
Kan me mateloos irriteren aan mensen met zo'n instelling: "ik werk niet, dat is niets voor mij" en "als ze de uitkering wat hoger maakten hoefde ik er niets bij te doen" Ga werken met je luie aars!!
En die vrouw die zegt dat het met haar zoon niets meer wordt, omdat de instanties er eerder bij hadden moeten zijn, FLIKKER OP!!
Waarschuw beheerder
ja echt he van die uitkering:s

Waarschuw beheerder
wat een helden, Bart & Henk hahaha
Waarschuw beheerder
wat t ergste nog is...dit is nog lang nie alles...
Waarschuw beheerder
nee idd
maar wil de volgende aflevering wel weer zien
Waarschuw beheerder
btje jammer dat t dan nie meer over Assen gaat:P altijd wel giern om bekenden te zien
Waarschuw beheerder
k ken ze nie maar ze kome me wel bekend voor...woon in Assen he zo groot is dat nie:P
Waarschuw beheerder
oww aha

je moest je dan diep schamen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Echt te triest voor woorden.

Ik lag net te bankhangen bij me zus en zag da programma en ik zie de bui al weer hangen dat die lui straks net als de tokkies door nederland aanbid worden en aanbiedingen krijgen van allerlei kanten....

Hoe diep kan je zinken... :nee:
Waarschuw beheerder
Ik heb ff naar dit zeer intelligente programma gekeken. Jemig wat een stelletje bij elkaar zeg.

We worden hier behandeld als een crimineel

Nou nou hoe zou dat nnou komen, ze stelen, zuipen, vernielen, en zijn de buren tot overlast.

Echt wat een volk, hele dag bier zuipen, niet werken omdat ze er geen zin in hebben, zwangere tienermeisjes.... , veroordeelde tieners....

Echt niet best :s
Waarschuw beheerder
'Als ze de uitkeringen nu eens wat hoger maakte, hoeven we ook niet zoveel criminele dingen te doen'

Het moet niet gekker worden :d

Voor de rest vond ik het allemaal maar wat overdreven.

Geef een paar lompe lui een krat bier en ze gaan even op een auto staan.
Geef een crackho wat sossa en ze gaat naar de buurvrouw, alwaar ze een grote bek heeft als iemand haar tegenhoudt en als ze dan eindelijk oog in oog met die vrouw staat, geeft ze een halve tik............

Het zal zeker geen leuke wijk zijn, maar nu doen ze overkomen alsof het daar er 24/7 zo aan toe gaat........:no:

Waarschuw beheerder
zielige lui...

hele dag zuipen,niksen en wat stelen :s

triest bestaan heb je dan zeg!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Het trieste van alles is nog dat ut nog scoort ook!
Waarschuw beheerder
k woon in n nette buurt van Assen hoor:P dus k scgaaam me n btje:P

Waarschuw beheerder
Tering wat een volk man....Maarja wel gezellig :P
Beetje hele dag bier drinken en niet werken... :S

Wel beetje errug nep trouwens...
En ja het scoort nog ook.
Waarschuw beheerder
Gisteren helemaal gezien en heb me ogen uit gekeken zeg :P Wist niet dat er zulke zieke lui rondlipen :D
Maar ga dit cker weten nog een keer kijken,vind wel grappig
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een mensen lopen er op deze aardklot:S
Artiest EJ_V
Waarschuw beheerder
Ik kijk zelden tv, maar dit vond ik wel ff de moeite om te checken :P

Echt te sippe lui, vinden ze nog stoer ook dat ze stelen en hele dag geen fuck uitvoeren.
Waarschuw beheerder
zak tijgernoten erbij en gaan.. heerlijk leedvermaak en heb genoten
Waarschuw beheerder
hahah kon een paar van die mafkezen wel gelukkig zijn ze hier vertrokken
Waarschuw beheerder
vondt het echt wel vet Maf :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is eigenlijk te triest voor woorden dat hier naar gekeken wordt. Het wordt tegenwoordig beloond om je niet te gedragen in Nederland.

Die gasten doen niets anders dan de buurt terroriseren, bier zuipen en een uitkering trekken. Hallo dit is JOUW geld, jouw zuur verdiende geld, jouw boetes etc. En wij maar zeuren dat er te veel op snelheid wordt gecontroleerd, dat we te veel belasting betalen.....
Heb je gezien hoe bang sommige mensen waren in die buurt, die durven niets te zeggen :X

Net als die gast die een kind kreeg, zijn grootste zorg was een huis krijgen én een uitkering rondkrijgen, GVD ga werken lui kreng. Wat zijn ze zielig met z'n allen. Ze zullen de hele dag wel klagen over hoe slecht ze worden geholpen door allerhande instanties, waar ze geen enkele medewerking aan verlenen, en het daarom normaal vinden dat ze zich zo gedragen. Die lui leven in een gratis paradijs en niemand doet er wat aan....

Een wijkagent wordt uitgescholden, de politie moet met een heel korps uitrukken om een achterlijk doorgeflipt wijf op te pakken die ff voor de camera de bink uit loopt te hangen. Gooi een groot hek om die wijk en laat die lui elkaar afmaken.

En iedereen maar klagen dat alle allchtonen zo slecht en crimineel zijn en zich niet aanpassen etc.
Dit zijn gewoon autochtonen en zijn mijns inziens het grootste tuig wat hier in Nederland rondloopt!

Zo dat is er uit :P

Waarschuw beheerder
echt he,zulke mensen zouden niet eens uitkering MOGEN krijgen aangezien ze zo zouden kunnen werken :@

en wij betalen voor zulk lui tuig (n)
Waarschuw beheerder
Had even gekeken, maar vond het maar een dom programma.

Waarschuw beheerder
Ik vond het wel lachen gister!!!

10 maart is Duindorp/Scheveningen- Den Haag aan de beurt, ben benieuwd!!!
Waarschuw beheerder
Netel 2 maart 2005 12:19
Het is eigenlijk te triest voor woorden dat hier naar gekeken wordt. Het wordt tegenwoordig beloond om je niet te gedragen in Nederland.

Die gasten doen niets anders dan de buurt terroriseren, bier zuipen en een uitkering trekken. Hallo dit is JOUW geld, jouw zuur verdiende geld, jouw boetes etc. En wij maar zeuren dat er te veel op snelheid wordt gecontroleerd, dat we te veel belasting betalen.....
Heb je gezien hoe bang sommige mensen waren in die buurt, die durven niets te zeggen

Net als die gast die een kind kreeg, zijn grootste zorg was een huis krijgen én een uitkering rondkrijgen, GVD ga werken lui kreng. Wat zijn ze zielig met z'n allen. Ze zullen de hele dag wel klagen over hoe slecht ze worden geholpen door allerhande instanties, waar ze geen enkele medewerking aan verlenen, en het daarom normaal vinden dat ze zich zo gedragen. Die lui leven in een gratis paradijs en niemand doet er wat aan....

Een wijkagent wordt uitgescholden, de politie moet met een heel korps uitrukken om een achterlijk doorgeflipt wijf op te pakken die ff voor de camera de bink uit loopt te hangen. Gooi een groot hek om die wijk en laat die lui elkaar afmaken.

En iedereen maar klagen dat alle allchtonen zo slecht en crimineel zijn en zich niet aanpassen etc.
Dit zijn gewoon autochtonen en zijn mijns inziens het grootste tuig wat hier in Nederland rondloopt!

Zo dat is er uit

---

:respect:
Waarschuw beheerder
Idd Netel ;) :jaja: Die man vond het nog raar ook dat ze als crimineel behandeld werden :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Netel bedankt voor het pennen (y)
Zo denk ik erook over

Waarschuw beheerder
Ik vond het wel lachen gister!!!

10 maart is Duindorp/Scheveningen- Den Haag aan de beurt, ben benieuwd!!!

Beetje jammer dat ze De Magneet/Ducdalfstraat zo verneukt hebben... Anders had heel Nederland met z'n bek open gezeten 8)

Waarschuw beheerder
Ik moest ook erg lachen! Wat een stumperds bij elkaar! :ys:
Waarschuw beheerder
Heb nog wat filmpjes over soortgelijke aso's :P

"Angelo & Ties - Helmond"
http://www.hellmond.nl/helmond.wmv

"Klussen met Mat en Huub"
http://www.cacaofabriek.com/matje3.wmv
Waarschuw beheerder
Grappig om naar te kijken maar tegelijker tijd ook 1 grote bron van irritatie...."Werken is niks voor mij".Flikker op,gelijk de uitkering stop zetten bij dit soort mensen.Laat ze maar zwoegen voor hun geld net als het grootste deel van alle Nederlanders....En wij maar belasting betalen:S
Waarschuw beheerder
Jah,helemaal mee eens man de gemiddelde Nederlander heeft nog moeilijk tegenwoordig dan asielzoeker of buitenlander :vaag: hele rechtsysteem hier is zo lek als een mandje :@
Maar zit echt wel te genieten als ik dat programma kijk zoals gisteren :kwijl:

Waarschuw beheerder
Geweldiggggg:respect:

Waarschuw beheerder
@ Dana Ja daar heb je wel gelijk in dat de Magneet weg is en dat iedereen met ze mond open had gezeten!!!

En mensen maak je niet zo druk man, miss is de helft wel verzonnen!!! En over die uitkeringen moeten ze idd stop zetten!!!

En over het laaste stukjuh wat Netel zegt ben ik het niet eens want meningen verschillen gelukkig!!!!

Waarschuw beheerder
superprogramma :respect:
Waarschuw beheerder
ja dat was wel echt vet grappig
maar ene kant blij dat ik er nie woon maar de andere kant jammer iedere dag feesten en relle met de wouten
hahaha lache toch

Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat het programma verder niet wordt uitgezonden. Klopt dit?

Waarschuw beheerder
Ow nog niks over gehoord!!

@ stalker en hoeso dat???

Waarschuw beheerder
Vanaf 10 maart elke donderdag om 21.55 uur
(hh elke woensdag, 23.20 uur)

Er staat nog niks op SBS 6 dat het gestopt is!!!!
Waarschuw beheerder
Lijkt me leuk...
Wanneer wordt dat uitgezonden?

Waarschuw beheerder
Het was dinsdag al uitgezonden:p

Waarschuw beheerder
Zit ik net ff de leugen regeert te kijken..

Zeggen die gasten dat het allemaal in scene is gezet. Vooral het bier drinken was tch echt nie zo erg als op tv....

Grappig feitje was alleen dat ze tijdens het interview met de leugen regeert ook gewoon allemaal aan het bier zaten!

:vaag:

Waarschuw beheerder
prachtig, wat een ongeloofelijke droge lui dat joh! Super!

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Je zou het ook zo kunnen zien dat die mensen ECHT niet kunnen werken omdat dat niks voor ze is.
En dus steeds ontslagen worden. Dat kost bedrijven veel meer geld, bedrijven zijn over het algemeen particulier dus vind ik veel erger dan die paar uitkerinkjes meer of minder.

Ik vind het wel grappig volk :D

Waarschuw beheerder
Erg leuk programma!

Altijd leuk om dat soort lui te zien... ongelooflijk gewoon!

Waarschuw beheerder
Echt trieste mensen.. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen...

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje in scene gezet allemaal :/

Waarschuw beheerder
Voor de camera gaan die lui nog eens extra achterlijk lopen doen ook, om misschien wel net zo populair als de Tokkies te worden

Waarschuw beheerder
donateur
kheb gister een stuk daarover gezien bij Leugen regeert, daar komen de mensen aan woord, het feestje wat er was, werd betaald door SBS.. de bewoners, vonden de uitgezonden afleveringen walgelijk en het was allemaal in scene gezet..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Hard van nederland is KUT
Die engelse kut programma's van hun zijn KUT
De meeste films die ze al 1000 keer hebben uitgezonden zijn KUT

SBS6 is KUT

Waarschuw beheerder
donateur
in cene gezet

tegen de wil van de bewoners
Waarschuw beheerder
kheb gister een stuk daarover gezien bij Leugen regeert, daar komen de mensen aan woord, het feestje wat er was, werd betaald door SBS.. de bewoners, vonden de uitgezonden afleveringen walgelijk en het was allemaal in scene gezet..

Het is, als het waar is natuurlijk, een goedkoop feestje geweest, een kratje Pitt zit rond de 4,50 euro :D Als er 20 mensen waren die allemaal een kratje opdrinken zijn ze 90 euro kwijt.

Goedkoop concept iig! :X
Waarschuw beheerder
Echt niet in scene gezet :frusty: De Tokkies....da's wel allemaal gemaakt vind ik :S

Waarschuw beheerder
Duindorp/Scheveningen is niet in scene gezet wat ik begrepen heb dat is allemaal egt!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb het één x gezien. Wat een pleiterikken. Eigenlijk zijn het niet eens aso's, maar zwervers!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is ook nog maar 1 keer geweest!!! Maar daar geef ik je gelijk in dat het net een stelletjuh zwervers waren daar in Assen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja wat een niksnutten. Zag je die blonde schreeuwen door de straat wat een mokkel.

Waarschuw beheerder
kennen ze die mensen niet opsluiten inpaats van een tv programma over ze te maken :S

Waarschuw beheerder
het leuke is dat het maar om 1 straat gaat! ipv een hele wijk..! nu is het niet zo dat de rest van de wijk koek en ei is.. maar het tv programma gaf een beetje het beeld dat heel assen-oost uit hunebedbouwers bestaat..

Maar dit zal domkijkend nederland niet boeien..

Waarschuw beheerder
ben as donderdag wel benieuwd kijken of ik bekende zie :)

Waarschuw beheerder
ik heb echt genoten!

heerlijk om dat uitschot te zien. en ik vond et helemaal mooi dat die gozer met die snor later een zwerver werd! hahaha. prachtig.

als ik hem tegen zou komen op straat zou ik em recht in ze bek pissen!

Waarschuw beheerder
Wat een vertoning zeg... Maar naar mijns inziens zijn er in Assen wel ergere buurten. En deze families zijn idd omgekocht met een paar biertjes... Normaal kunnen ze geen heineken betalen :D

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Is het niet meer ofzo?
Waarschuw beheerder
ja ik zat ook al in de gids te kijken, kon het nergens meer vinden :S

Waarschuw beheerder
donateur
Nee helaas komt het niet volgens mij,zat ook al te zoeken net :/
Waarschuw beheerder
donateur
Jezussssssss het zulle je buren maar wezen;)!
Lekkerrrr hooorrrrrrrr.....

Waarschuw beheerder
ik heb me kapot gelachen, die lui zijn zo achterlijk dat het echt zwaar lachwekkend is:D
Waarschuw beheerder
leuk dat duindorp komt...nog vaak gewerkt daar

Waarschuw beheerder
Jawel en het komt wel op Dondedag om 21:55 en vind het ook wel grappig dat Duindorp komt kijken of ik nog veel bekende zie!

Waarschuw beheerder
donateur
te vet!:D

Waarschuw beheerder
Woeiahahaha!!! :D 'k heb dubbel gelegen vorige week. :9 Kijk nu al uit naar de volgende afleveringen. 'tis èèn grote bonk krankzinnigheid. ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik ga vanavond ook weer is kijken naar die aso`s :yes:
Waarschuw beheerder
eej fuck it man duindorp , dat ze dat een probleemwijk noemen ik vind het anders best meej vallen daar , gezellige mensen en alles vroeger vaak rond gehangen maar ja over de schilderswijk word niks gezegd de magneet of wat daar dan van over is hoor je niks over stationsbuurt ook niet en ja houtwijk 2 begint er ook wel op te lijken maar door over hoor je niks helemaal niks maar ja ik zal het wel zien dalijk wat er zo'n probleem is aan duindorp

volgens mij weet heel die sbs niet half waar ze het over hebben wand volgens mijn zijn die redacteurs van sbs allemaal kakkers uit wassenaar of zo

nerderland word na is wakker en geloof niet alles wat de media zegt die hele massa media stinkt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toevallig heb ik laatst een stukje van dit programma gezien. Ik irriteer me werkelijk mateloos aan het asociale gedrag wat deze mensen op tv vertonen. Ik wist eigenlijk niet eens dat dit soort taferelen in ons mooie land voorkomen! Deze plebs maken ons land werkelijk te schand ik hoop dat er gauw maatregelen getroffen worden tegen dit zooitje ongeregeld
Waarschuw beheerder
Ik wist eigenlijk niet eens dat dit soort taferelen in ons mooie land voorkomen!

kijk je het nieuws niet ensow? is het je dan nooit opgevallen dat nederland zwaar achteruit is gegaan in deze laatste jaartjes??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
natuurlijk kijk ik het nieuws.
En ook ik ken de tokkies, maar dat er ook hele wijken zijn die zich zo asociaal gedragen dat gaat mijn pet te boven
Waarschuw beheerder
Zag een stukje gisteren, vond eht niet echt boeiend om naar dat uitschot te kijken eigenlijk :S. Wel weer een typisch SBS programma :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sjonge jonge zeg...wat een leven hebben die mensen.
Je kunt beter zeggen, geen leven.

Trieste bedoening :no:
Waarschuw beheerder
vindt het wel kicke om te zien!!

nog nooit van dat hele duindorp gehoord maar een lekker wijkie is dat ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Verdomme Kei geile Gozers

Ja inderdaad :kwijl:

Jammer dat ze zo hersenloos zijn :(
Waarschuw beheerder
ja die ene is wel :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Och och de zielepoten, White Power tekens op de muur spuiten en hakenkruizen :x
Waarschuw beheerder
donateur
Een prima voorbeeld van hoe je later niet moet worden :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Dikke mercedes onder hun reet...

Heb je een uitkering? "Nee"

Hoe kom je dan aan je geld? " Ik leen veel..."

Waarschuw beheerder
donateur
DAMN!!! wat een volk zeg :/
Waarschuw beheerder
donateur
Haha

En die snuggere opmerking van die jongen met de belastigscenten (Y)

:frusty:
Waarschuw beheerder
Och och de zielepoten, White Power tekens op de muur spuiten en hakenkruizen

"waarom doe je dat dan?"

"weet ik niet, vind ik leuk"

:frusty: Stakkers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zeer trieste lui.

Laat ze een dikke muur omdat Duindorp heen bouwen en laat ze dan maar stikken daar...

Waarschuw beheerder
Dikke mercedes onder hun reet...

Vond je?? vond het zelf meer een Turken-bak

Waarschuw beheerder
Vond dat Duindorp trouwens wel mee vallen,had wel meer verwacht van die Haagse gekke eigenlijk,of de echte gekke willen niet op tv komen dat kan ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Mastertje:

ik geef je nog 3 minuten en je wordt waarschijnlijk vebannen.

verder niks persoonlijks hoor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vond deze aflevering nog wel meevallen idd :S
Waarschuw beheerder
ddg (den haag de gekste ) maar ja weet tegen wie je het heb he
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whehe die gast betaalde gewoon maar 28 euro voor z'n "vrijstaande" huurhuis :P
Waarschuw beheerder
lekker toch
maar ja mot zelf maar is komme kijken
dit is allemaal in scene gezet het is wel waar wat er word gezegt maat het geen wat je ziet is wel in scene gezet
Waarschuw beheerder
kijk een fototje van duindorp toen het nog niet half plat lag

http://www.scheveningen-duindorp.nl/foto/duindorp2.jpg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb je een uitkering? Nee
Hoe kom je dan aan dat geld? ik leen veel

hahaha die was wel goed!!

Maar het gaat niet echt over een probleemwijk ofzo maar meer over een probleem straat. Waar 2 of 3 gezinnen wonen die problemen hebben met de maatschappij en overheid en een lui leven lijden. Want als het echt over probleem wijken zou gaan dan moeten ze toch hele andere buurten laten zien waar je echt niet wil wonen in plaats van deze mongooltjes die niks te doen hebben de hele dag en dan maar wat gaan spuiten en nog blijer wat hout in brand steken! echt gevaarlijk hoor!
Waarschuw beheerder
Inderdaad wat een tuig zeg...haha. 20 jaar en dan ga je een beetje puin in de hens zetten, vreemde tekentjes op muren schilderen waarvan ze de hele betekenis amper weten ? Met recht een probleemwijk.. hehe.

Waarschuw beheerder
Maar het gaat niet echt over een probleemwijk ofzo maar meer over een probleem straat. Waar 2 of 3 gezinnen wonen die problemen hebben met de maatschappij en overheid en een lui leven lijden. Want als het echt over probleem wijken zou gaan dan moeten ze toch hele andere buurten laten zien waar je echt niet wil wonen in plaats van deze mongooltjes die niks te doen hebben de hele dag en dan maar wat gaan spuiten en nog blijer wat hout in brand steken! echt gevaarlijk hoor!

Ehm. Niet voor het een of ander, maar HEB je wel gekeken? Half duindorp ligt plat, het zijn nog maar 5 straten :|

Toch blij dat ik er niet meer woon. :P
Waarschuw beheerder
Ik zag ook nog een stukje, kansloos uit roeping!

De details waren het mooiste, zoals dat hobbyschaartje waarmee moeke werd geknipt.

"Doe maar niet meer schuin" :respect:

Waarschuw beheerder
Ehm. Niet voor het een of ander, maar HEB je wel gekeken? Half duindorp ligt plat, het zijn nog maar 5 straten

tis trouwens : Niet om het een of ander.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, dan is het toch geen probleemwijk meer? Maar probleemstraat

laat dan iets zien waar het wel echt klote is. van begin tot aan het eind en niet een buurt die al half plat is gegooid en de kinderen nu niks meer te doen hebben
Waarschuw beheerder
nou ik zit er nu..in duindorp..en iedereen loopt gelijk ff stoer te doen hierrow whehehe auto's die heel hard rijden door de straat, harde muziek..ik hoorde nog net geen gejuich toen het programma af was..echt iedereen hier zat voor de buis. whehe

Waarschuw beheerder
tis trouwens : Niet om het een of ander.

Je hebt helemaal gelijk.

Shit zeg... 6 jaar school voor jan lul (Niet de Jan Lul a.k.a Jan S. uit het Duindorp filmpje) :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk een probleem wijk in den haag met groote armoede en veel criminaliteid is de schilderswijk

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schilderswijk

vroeger was het DE wijk van den haag maar nu is het niks meer er wonen alleen maar buitenlanders en als je niet uit kijkt ben je in eens al je geld kwijt na heb ik schijt aan deze achterbakse figuren als hier in den haag de pleures uit breekt ben ik de eerste die daar de boel plat sta te hakke

Waarschuw beheerder
Ja, dan is het toch geen probleemwijk meer? Maar probleemstraat

laat dan iets zien waar het wel echt klote is. van begin tot aan het eind en niet een buurt die al half plat is gegooid en de kinderen nu niks meer te doen hebben

Denk je nou echt dat de 'echte' zware jongens zich laten filmen?
Voorbeeld --> Iemand trapt -met balkje voor het hoofd- een deur in, en vertelt dan: Ja, het meisje dat hier woonde werkt voor mij, speelt de hoer'

Later staat die zelfde jongen, zonder balkje, met dezelfde kleding en pet recht in de camera te kijken. Close Upje.
Dit zijn niet de intelligentste mensen.

Waarschuw beheerder
kom es gezellig langs! reality entertainment!
Waarschuw beheerder
nou kijk DH_MatsreTje_DH...ik zag dus net jou prof plaatje en je pf naam...indruk die ik dan krijg...hmmm geen ruzie mee krijgen..open ik juh prof..en wat zie ik whahahaha :P nou ik denk dus niet dat JIJ de eerste zal zijn die daar de boel plat staat te hakken..:s..zie het zowiezo niet echt voor me...jou hakkend op iets...:s
Waarschuw beheerder
jooi hou na je bek die golera media heb het weah lekkah voah me kaah maar ja dan hebbie wij toch een probleem buurt hehe alleen de echten probleem buurten krijg je niet te zien
Waarschuw beheerder
oh neej we zulle zien tegen die tijd dat het zo ver is ik heb namelijk best een hekel aan buitenlanders heb altijd problemen met dat folk

en wat die foto betreft die is vrij oud moet er nog is een nieuwe op zette maar die heb ik nu effe niet op me pc ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Schei toch uit man.

Jij zit straks net als Tonnie K.
Achter de tralies (Want hij moet brommen, geloof me)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou kijk DH_MatsreTje_DH...ik zag dus net jou prof plaatje en je pf naam...indruk die ik dan krijg...hmmm geen ruzie mee krijgen..open ik juh prof..en wat zie ik whahahaha nou ik denk dus niet dat JIJ de eerste zal zijn die daar de boel plat staat te hakken....zie het zowiezo niet echt voor me...jou hakkend op iets...

hahaha :respect: een wijfiej naar me hart :P
Waarschuw beheerder
Meest erge vind ik toch wel dat er gewoon kleine kinderen rond liepen. Die andere figuren boeien me niet echt, zijn oud en "wijs" om zelf na te denken.
Maar die kleine kinderen :nee: heb medelijden met ze :/
Waarschuw beheerder
denk het ook he vriend ik houd me niet bezig met van die zo genoemde klusjes alleen af en toe wat handel na denkie dadde ze mij pakke kijk ik handel alleen aan mensen die ik ken en die ik ken vertrouwen en wat hun er mee doen motte zij weten
Waarschuw beheerder
iedere keer open ik weer je prof..DH mastertje en iedere keer denk ik aan wat je schreef...en iedere keer denk ik...:nee: WHEHHEHEH :bounce: om je dood te lachen!
Waarschuw beheerder
joh lach dan maar lekker

lagge is gezond zegge ook wel eens

dus doe maar lekker gezond

Waarschuw beheerder
al die lekkere dingen waar de meiden het hier over hebben zijn maar 1.60. Ook klein dus :yes:

Typische Duindorp kwaal :D
Waarschuw beheerder
wat bedoel jij eigenlijk met dat je ook van dat pleures folk naast je hebt wonuh?

Waarschuw beheerder
kijk ik handel alleen aan mensen die ik ken en die ik ken vertrouwen en wat hun er mee doen motte zij weten

dan handel je niet,dan verkoop je door :D

:hug: whehehe

kom die maar brengen,slaap ik straks beter :D
Waarschuw beheerder
Zeg hoe doe je dat eigenlijk?? mijn tekst kopieren>??
Waarschuw beheerder
die viese buitelanders die je ook inde schilders wijk heb weetje met dat stink eten van ze word er helemaal gek van kijk ik woon in houtwijk maar daarwil ik egt zo snel mogelijk weg egt over 10 jaar schat ik het net zo erg als de schilders wijk transvaal stations buurt bah egt nix voor mij

Waarschuw beheerder
* breng het *

:D mijn dank is groot :p

Zeg hoe doe je dat eigenlijk?? mijn tekst kopieren>??

zo doe je dat: [ quote ] tekst [ / quote ]

alleen dan die quote dingen met die haakjes aan elkaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah je ziet er zelf idd oer hollands uit :s
Waarschuw beheerder
wheheh ahhh liefie bedankt voor het uitlegguh maar ik ben blonT dus ik snap er geen moer, boutjuh, schroef, spijker, nietjuh... van whehe ;)

:hug:
Waarschuw beheerder
na miss niet helemaal ja maar dat komt door me vader die is indo :( maar ik ik ben oer hollands idd ja ik ben een hagenees en ik blijf er een tot ik sterf en ik zweer hier bij dat ik nooit zal emigreren uit de haag

(niet dat ik een hekel heb aan me pa hoor maar ik had gewoon liever gehad dat ik vol hollands was)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wheheh ahhh liefie bedankt voor het uitlegguh maar ik ben blonT dus ik snap er geen moer, boutjuh, schroef, spijker, nietjuh... van whehe

voor wat hoort wat, kom mij maar is uitleggen hoe nou zit met die bloemetjes en bijtjes :D hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Geil ventje :9
Waarschuw beheerder
ik ben bang voor bijen :s

Waarschuw beheerder
ik ben bang voor bijen

Ik voor DH_MasterTje_DH :D
Waarschuw beheerder
whahaha coke!! Bibber de bibber..kijk maar uit want hij hakt alles plat :p :bounce:
Waarschuw beheerder
tuurlijk ik wel lekkah hakke daar houd ik van

Waarschuw beheerder
duindorp is van de duindorpers en anderu motten buiten blijven :YES:

mooie uitspraak..

die ouwe kerel was ook lachen t zijn allemaal kk apen :O

Waarschuw beheerder
donateur
Is deze auto van jou? Nee, van m'n broer ik heb nog geen rijbewijs... en weg was die:P

Waarschuw beheerder
ik vond het wel leuk om te zien, wel herkenbare typjes, die zitten in elke stad wel.

Waarschuw beheerder
donateur
idd, lache figuren zijn dat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
idd, von t wel lache aflvering
Waarschuw beheerder
vind t wel toevallig dat bijna elk figuur wel een ''verhaaltje'' heeft in hoe het afloopt...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Alleen t zou echt uber triest zijn als het ALLEMAAL in scene blijkt te zijn gezet.

Waarschuw beheerder
Vond het wel lachuh hoop bekende gezien!!!

@DH-Mastertje-DH DDG bekend niet Den Haag de Gekste maar Duindorp de Gekste!!!

Het was egt een probleemwijk maar nu haast niet meer omdat het nu plat is.

En iemand zij van eerst had hij een balkje voor ze ogen en naderhand niet maar volgens mijn heb je niet goed opgelet!!!!
Waarschuw beheerder
Den Haag is en blijft de gekste! mooi stukje trouwens, vond het wel lachen!
Waarschuw beheerder
Probleemwijk?Ik vond het wel meevallen,je hebt vele malen erger in Nederland.En iedereen doet natuurlijk extra zijn best om zo aso mogelijk te zijn als die lui van SBS erbij zijn.....
Waarschuw beheerder
nerden programma je zet een paar magolen neer en je zegt he steek dat is in de hens krijgen jullie allemaal 100 euro
ja zou ik het ook doen he.
Waarschuw beheerder
magolen, bestaan die tegenwoordig ook al?
Of bedoel je mongolen?

Vond het wel lachen deze aflevering alleen niet echt schokkend ofzo.

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Nah Dione ik weet wel zeker dat dat van duindorp niet in scene is gezet

Waarschuw beheerder
Was lijpe aflevering haha
Waarschuw beheerder
voor 100 euro gooi ik de ruiten van me buren wel ff in als ze wille

mastertje praatjesmaker:yes:
Waarschuw beheerder
Whahaa ik heb me kapot gelachen... is trouwens wel lache dat ik zoveel bekende op tv heb voorbij zien komen...
heb zelf 8jaar op voetbalvereniging duindorp gezeten dus de meeste van die gasten ken ik wel, ze zijn nie zo errug hoor, maar je moet geen ruzie met hebben, haha..
Waarschuw beheerder
Heb echt gelachen!!
Jeeetje wat een aso's!
Hebben die lui nou echt nix beters te doen..?
Wel grappig iig!

Waarschuw beheerder
Is deze auto van jou? Nee, van m'n broer ik heb nog geen rijbewijs... en weg was die

nou als je dat al erg vind dan weet ik het ook niet meer.

Waarschuw beheerder
En iemand zij van eerst had hij een balkje voor ze ogen en naderhand niet maar volgens mijn heb je niet goed opgelet!!!!

Jawel hoor, want herkende hem met en zonder balkje, door de tattoo in zijn nek :P

Waarschuw beheerder
LeiderdorpLunatic ook al zo'n bluffertje

Waarschuw beheerder
LeiderdorpLunatic ook al zo'n bluffertje

Als jij dat vind,prima ga niet in discussie.

Waarschuw beheerder
is toch gewoon een grappige serie
dat mensen der serieus zo een welles nietes kwestie van maken snap ik niet, verstand op 0 en kijk naar da programma man!
Waarschuw beheerder
Erg grappig programma!

Alleen er werd verteld dat een vriend van ronnie (volgens mij heette hij zo :s) ergens was ondergedoken omdat hij niet was teruggegaan naar de gevangenis na een proefverlof en wat doen ze... hem vol in beeld zetten

Das toch vaag, er werd helemaal verteld dat er een opsporingsbericht naar hem uit was gegaan!
Waarschuw beheerder
hij is uiteindelijk toch nog opgepakt geloof ik.

aan het einde van het programma krijg je meestal een soort van updates over de wijk, omdat het al een tijdje terug is opgenomen en er weer het een en ander gebeurt is in die wijk.

daar stond dus ook dat hij opgepakt was :)
Waarschuw beheerder
echt vet dat programma
moet vaker erop komen (y)
Waarschuw beheerder
ik von het ook wel lache om te zien...
ben benieuwd met den bosch..
maja er zijn veel ergere wijken
Waarschuw beheerder
is toch gewoon een grappige serie
dat mensen der serieus zo een welles nietes kwestie van maken snap ik niet, verstand op 0 en kijk naar da programma man!

Doe jij dat ook als er zulke dingen in jouw buurt gebeuren?
Hallo, dit soort wijken zitten overal in Nederland.

Moet je ook niet zeuren als straks een derde van jouw loon gaat naar zulke mensen die te lui zijn om te werken en voor de makkelijke weg kiezen.

Als dit nou een film was, ja, dan kon ook ik er om lachen...

Waarschuw beheerder
Doe jij dat ook als er zulke dingen in jouw buurt gebeuren?
Hallo, dit soort wijken zitten overal in Nederland.

Moet je ook niet zeuren als straks een derde van jouw loon gaat naar zulke mensen die te lui zijn om te werken en voor de makkelijke weg kiezen.

Als dit nou een film was, ja, dan kon ook ik er om lachen...

hallo, je zegt het zelf al, dit soort wijken zitten overal in nederland of je het nou wil of niet! Je kunt er gewoon geen flikker aan doen dus kan je het maar beter gewoon accepteren.
Waarschuw beheerder
hahah vond die aflevering van duindorp wel lache...SBS6 heeft het wel een beetje verheerlijkt hoor. beetje overdreven

Waarschuw beheerder
De vriend van Tonnie(Keesje) was idd opgepakt en je zag ook dat ze op bezoek gingen bij hem in de de gevangenis!!!!!!!!!!!!!

Ik vind het niet erg dat me loon naar hun gaat i.p.v buitenlanders die hier komen wonen voor uitkering en in Marroko/Turkije een villa hebben staan!!!

@T-H Over wie heb je het eigenlijk over Duindorp of Assen????

Waarschuw beheerder
ik had het niet over 1 aflevering maar gewoon over die serie in het algemeen
Waarschuw beheerder
ach ja we zijn geen lieverdjes maar het is wel altijd gezellig
Waarschuw beheerder
nou gezellig zeg voor 28 euro huur heb je wel een grote
achter en voortuin
Waarschuw beheerder
jij bent een dordrechtse tokkie gulio
Waarschuw beheerder
sjonnies zijn allen stoer onder elkaar
Waarschuw beheerder
zonder gekkigheid maar tis wel zo

Waarschuw beheerder
Hoe weet jij dat nah of trek je alleen maar conclusies uit wat je heb gezien!!! En trouwens Duindorp/Scheveningers zijn geen sjonnies!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
pfffff dat waren 100% sjonnies

Waarschuw beheerder
Zeker niet zijn geen hagenezen maar Scheveningers
Waarschuw beheerder
maar toch sjonnies

Waarschuw beheerder
Vond het geen tokkies daar leken die vanuit Assen meer op!!! Oke dat is jouw mening
Waarschuw beheerder
donateur
Hahah Leiderdorp Lunatic is een bluffer! :bah:

Nou vind ik dat eigelijk wel meevallen in dit topic... :/
Waarschuw beheerder
Zeker niet zijn geen hagenezen maar Scheveningers

Van de week vond je nog dat scheveningen bij den haag hoorde :S :/
Waarschuw beheerder
Beetje jammer dat ik het gemist heb afgelopen week. Wou het wel heel graag zien..

Is er niet ergens online waar ik die aflevering kan downloaden..? Zoals bij ned 1,2,3 als je een aflevering gemist heb.
Iemand enig idee?

Waarschuw beheerder
duindorp valt over het algemeen toch wel mee :/

nou ja balen dat ik het gemist heb....

Waarschuw beheerder
Wij kregen een speciale uitzending in Hard Van Nederland :D
Waarschuw beheerder
over wat??

De beruchte trekkerrace?? :/

Waarschuw beheerder
Wat is de titel van dit topic dan ? :vaag:
Waarschuw beheerder
Toen was gelijk zeker heel het dorp in rep en roer :X

Waarschuw beheerder
Wij kregen een speciale uitzending in Hard Van Nederland

:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@TheHaguetho- Hun voelen zich geen hagenees maar een Scheveninger!!

Waarschuw beheerder
Wij kregen een speciale uitzending in Hard Van Nederland

En een aantal x voorpagina Telegraaf,3/4 jaar geleden.

over wat??

De beruchte trekkerrace??

Kan wel stoer alles op gaan noemen,maar de leukste vond ik toch wel de krantenkop: Hockey-hooligans in opmars!

Die is vrij recent :D

Waarschuw beheerder
Leeuwaarden???? Dat wordt zekah lach wekkend!!

Waarschuw beheerder
duindorp vond ik te leip(y)
Waarschuw beheerder
Hun voelen zich geen hagenees maar een Scheveninger

Daarom zei ik het ook ;)

duindorp vond ik te leip

Vond het eigenlijk een beetje tegenvallen:(
Vondt het een beetje gespeeld lijken:/
Waarschuw beheerder
Telegraaf,

Sorri,maar deze krant komt er bij ons niet in :nee:

Waarschuw beheerder
Dan nog mss nep mss echt ik vond het te leip om te zien haha super

Waarschuw beheerder
Sorri,maar deze krant komt er bij ons niet in

Hoezo niet? tis toch de kwaliteitskrant van nederland? :x

Waarschuw beheerder
als jullie denken dat het er in die wijken egt zo aan toe gaat ben je gek!!
over assen weet niks maar duindorp word zwaar overdreveN!!!

DE JONGENS GAAN SÁVONDS OP PAD VOOR EEN KLUSJE EN ZE ZIJN ZO SLIM DAT VERTELLEN WE OP SBS WE FILMEN OOK GEWOON HUISNUMMERS VAN WONINGEN WE TREKKEN ALLEMAAL 1 HANDSCHOEN AAN VOOR DE KLUSJES HAHAHAHA EN JULLIE DENKEN TOG NIET ECHT DAT DE POLITIE 10 X EEN VUURTJE LAAT UITMAKEN 2 X KICKEN EN ZE VEGEN DE HELE BOEL LEEG!!

tuurlijk gebeuren er dingen maar de echte linke wijken en linke jongens gaan dat niet op tv vertellen hoor!

ook hier gaat gaan de spreek worden op: blaffende honden bijten niet en stille wateren hebben diepe gronden!

Waarschuw beheerder
buiten het feit om dat ik alleen al minimaal 3 surinaamse gasten ken die midden in duindorp wonen dus............levend en wel!! al een paar jaar!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Net gezien...

best gespeeld, die dingen gebeuren best regelmatig naar in Duindorp, maar t was duidelijk dat ze NU moesten laten zien dat ze zo aso waren...

Duindorp is trouwens n stuk groter...t probleem ligt echter praktisch alleen in t Meeuwenhofgedeelte...

verder valt t wel mee...

jammer dat je t Scheveningse Dialect nergens meer hoort, beetje jammer....

kortom...slechte reportage...niet reeel en gaat alleen maar om de kijkcijfers...ff snel in elkaar gezet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
blijft het nou bij deze 1 aflevering?? want zag gister die aflevering van duindorp al voor de 2e keer op tv

Waarschuw beheerder
@Joopie20, Dus jij denkt dat het lieverds zijn maar dat zijn ze niet want ze gaan egt klusjuhs doen s''nachts.

En over jouw vrienden, die wonen dan in het goeie gedeelte en het zijn geen MOSLIMS!!!!!

Dus ik denk dat je ergens over gaat praten waar je geen verstand over hebt!!!

@Freektor Idd jammer de scheveningse dialect maar dat doet niemand meer behalve Jih en Joi!!!
Waarschuw beheerder
Tjah, mis t een beetje...mn opa en oma woonden ook in Duindorp...die praatte altijd heerlijk Schevenings!

maaruh...die Patrick die bij jou op de pics staat...heb ik mee in de klas gezeten...(en edward enzo)...

doe m maar de groete
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Telegraaf,

Sorri,maar deze krant komt er bij ons niet in

Idd, wat een rukkrant!! Zoiets lees je toch niet?? zelfs de Story heeft nog geloofwaardiger verhalen dat 'De Telegraaf'!
Waarschuw beheerder
Ja Tonni, hoe kom je dan aan dat geld?

"joaaah da kan ik nie zegge tog!"

Wat een nerd.
Waarschuw beheerder
donateur
Kijken wat voorn tuig we nu weer tegenkomen :)

Waarschuw beheerder
collin ik denk dat ik wel weet waar ik over praat ben geboren in duindorp heb er 14 jaar lang gewoond in de zeezwaluwstraat!!!!

tuurlijk weet ik dat hun wel dingen doen, maar nu deden ze allemaal extra overdreven als jij weet over wat je praat geef je dat toe!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wahaha

Een deur met airco (Y) :respect:
Waarschuw beheerder
Wat een uitspraak had die gast net :D :In deze straat wonen buitenlanders en Stuffkikkers :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan gaan we er tegen aan.. :X
Waarschuw beheerder
haha was weer lache, gaat die vent op de deur en bank staan schieten omdat ie niks beters te doen heeft :D

Waarschuw beheerder
vond m deze keer niet zo leuk.
Waarschuw beheerder
Jij begrijpt t wel joopie, die dingen gebeuren namelijk heus wel zo nu en dan...

alleen nu vonden ze t n beetje stoer voor op TV en dikte ze t ff lichjes aan...

Waarschuw beheerder
was wel typisch Leeuwarden hoor..
beetje zuipen de hele dag, ruzie maken met familie...
jammer dat ze niet wat meer mensne lieten zien, wonen in de Wielenpolle namelijk best andere leuke mensen.
;p
Waarschuw beheerder
kut weer gemist!!

Waarschuw beheerder
ik vond deze aflevering beetje kut in tegenstelling tot de anderen, van vorige week was dik :frusty: .. die maffies zijn niet goed joh :S,,
Waarschuw beheerder
Wat een stelletje gestoorde mafkezen:frusty:
Die gasten hebben echt een IQ van 0.
"Ik kan niet lezen omdat ik vroeger met een auto ongeluk een paar flinke klappen tegen mij hoofd heb gehad":S
Waarschuw beheerder
het programma is wel ziek maar er worden wel klachten ingediend door sommige gemeenten heb ik gehoord
Waarschuw beheerder
was wel typisch Leeuwarden hoor..
beetje zuipen de hele dag, ruzie maken met familie...
jammer dat ze niet wat meer mensne lieten zien, wonen in de Wielenpolle namelijk best andere leuke mensen.

idd.. ik ben in de wielepolle geboren
maar me ouders wouden nie dat ik daar opgroeide toen zijn we verhuist maar dr wonen nog kennissen het is allemaal wat opgeblazen dat hele verhaal..
Waarschuw beheerder
ja die uitzending van gisteren viel wel mee
in ieder volksbuurtje heb je wel een paar alcoholisten, uitkeringstrekkers en kleine criminelen wonen
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou in ieder geval niet daar willen wonen in die buurt;)
Waarschuw beheerder
Volgens mij wordt er zoveel overdreven en in scene gezet.
Elke keer als ik het zie vind ik het minder leuk worden.
Ze zijn zo dom als maar kan, werken kennen ze niet, lezen? nee zelfs dat niet, alleen maar drank :nee:
En er nog trots op zijn ook.
Ik stel voor, maak een waddeneiland leeg, hek eromheen, en deporteer dit soort idioten met z'n allen naar dat eiland :[
Zijn wij er min of meer vanaf, dit kan toch niet, kost ons alleen maar geld :S Niet alleen de mensen van afgelopen aflevering maar van al die afleveringen.
Waarschuw beheerder
donateur
Precies Bazziebaz, stelletje profiteurs zijn 't!

"Ik werk al 25 jaar niet meer. Laat dat werken maar aan de jongere generatie over" zei een gast van 55....

Maarja, ze zijn zo onvoorstelbaar dom dat 't ze haast niet aan te rekenen valt...

Waarschuw beheerder
ja en dan zelf zeiken over 'bruine mensen' ga eerst maar eens werken voor je geld i.p.v uitkering te trekken en te stelen. nee zulke lui zijn lekker :s moeten ze ook in de noordzee pleuren!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wees blij dat er zulke mensen zijn, anders hadden jullie gisteravond een half uur niks om naar te kijken op de buis en hadden jullie nu geen inspiratie gehad om vanwege verveling een reactie neer te kunnen zetten :)
Waarschuw beheerder
WE TREKKEN ALLEMAAL 1 HANDSCHOEN AAN VOOR DE KLUSJES

Meer dan 1 handschoen heb je niet nodig als je pootje gaat rammen (Aka ff pinnen genoemd) om de hoek.

Tja gisteren was een behoorlijk tamme aflv als dit nog zo 2 weken door gaat, voorspel ik een vroege dood voor dit programma. SBS is een beetje de actueel/revu/panorama(deze werken al mee met het prg undercover ook op SBS) sensatie tv aan het brengen. Erg cheap dit deed veronica in de jaren 90 ook al, wie herinnert zich nog dat crime programma met Steve Brown of de Harde Kern met Bad Verhouten??
Waarschuw beheerder
Ja gister was nogal saai....
alleen leuk om te zien hoe die mensen leven jongen...en die vrouw van die siepie wat een pepslet...
Waarschuw beheerder
dat mens was echt een lijk ja

Waarschuw beheerder
@Joopie- Ik weet waar ik over praat en moet je wel gelijk geven dat ze het opblassen maar ik denk dat wordt gezegd door SBS 6 want die denken alleen aan de kijkcijfers!!!!

@Freetor- Zal het aan hem doorgegeven, heb je op het HG gezeten dan???

Vond het gister geen KK aan, vond het egt een stelletjuh stumperd bij elkaar!!!

@Elmaestro- Ik geef je gelijk over dat wijf van Siepie want ze zag eruit!!!

Waarschuw beheerder
ik vond aflevering duindorp ook wel leuk :yes:

Waarschuw beheerder
geloof me.. de aflevering van Leeuwarden was echt niet in scene gezet...
:[
whahaha zekers hendig goeiuh daar in duindorp
ook al is het gespeelt

geen woorduh maar daduh:P

:respect: EVIL NEVER DIES :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Men denkt bij SBS6 meteen dat ze de allerExtreemste gevallen te pakken hebben met dit probleemwijken

maaruh ik weet niet of het wat mensen opgevallen is maar tot nu toe zijn het alleen maar wijken in goed georganiseerde steden/ grote dorpen geweest...
Waar de hele bende van hulpverlenings-instanties vlakbij is. Echte probleemwijken waar geen hulpverlenings-instantie grip op heeft zullen we nooit zien omdat de problemen daar niet genoeg zichtbaar zijn voor de media.
Omdat ook de mentaliteit van het klagen hier niet dermate aanwezig is

Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord dat SBS6 het zelf een beetje uitlokte.
Want ze hadden tegen die jongeren gezegd, dat als ze gingen inbreken dat ze dat even moesten zeggen, want dan gingen ze mee met de camera.

Waarschuw beheerder
Is tog logisch want het draaoit allemaal om kijkcijfers!!!!

En dat klopt helemaal maar die jongeren hebben dat niet gedaan!!!

Waarschuw beheerder
Het is echt te ziek voor woorden wat er allemaal op straat gebeurt!! maar wel heeeeeel leuk om naar te kijken :) hihi
Waarschuw beheerder
Vnvd Eindhoven als k het goed heb :D

Waarschuw beheerder
die van leeuwarden was egt nix aan.
in leiderdorp gebeurt nog meer. bedoel een ruit intrappen dat gebeurt overal wel. en alcoholisten vind je ook overal. in duindorp gebeurde teminste wat.

Waarschuw beheerder
vanavond is t weer zover! Genieten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha

Wat een aap die die hoer ging neuken :X
Waarschuw beheerder
Jah echt wel :) had nog nooit zo'n nat wijf gehad :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kutaflevering deze x, niet veel bijzonders. Dat vindt je hier in zwolle ook wel..

Waarschuw beheerder
donateur
Jah echt wel had nog nooit zo'n nat wijf gehad

Wat een gast :/

Waarschuw beheerder
vuile poarde kut :D

hahaha die ene vent was echt TE lui, "jah die buurman parkeerd zijn caravan hier en als ik 'm daar moet parkeren moek tever lopen" :vaag:

Waarschuw beheerder
gatverdamme!!! saaie aflevering zeg!
Waarschuw beheerder
Ach het is grappig als je de buurt een beetje kent.

Waarschuw beheerder
Het progamma gaat ook niet over probleemwijken maar over een aantal probleem mensen die in een armere wijk wonen. Dat is tot nu toe elke keer zo geweest. In woensel west zwerven veel dealers, hoeren, illegalen en hangjeugd rond en er gebeurt meer dan genoeg maar dat kunnen ze niet laten zien. Ze laten steeds alleen een paar debielen zien die van een uitkering leven. Wil je echt een progamma over probleemwijken maken dan moet je wijken filmen zoals De Bijlmer, spangen en schilderswijk enz.
Waarschuw beheerder
Laakkwartier of Spoorwijk (y)
Daar vallen Spangen en de Schilderswijk in het niets bij
Waarschuw beheerder
helemaal te gek programma
maar gister was ik te moe ben in slaap gevallen
BALEN

Waarschuw beheerder
woensdag

Waarschuw beheerder
Idd, wat een rukkrant!! Zoiets lees je toch niet?? zelfs de Story heeft nog geloofwaardiger verhalen dat 'De Telegraaf'!

staat toch een aparte sectie in de telegraaf voor de story?

:|

Waarschuw beheerder
Kijken of mijn huis, Kartonnen doos nummer 5, op Hoog Chaterijne , de wijk Links ook aan bod komt.
Waarschuw beheerder
Er zijn kennelijk mensen die kunnen lachen om dit soort lui.Nou ik kan dat dus absoluut niet.....Deze mensen zouden ze het land uit moeten schoppen in plaats van al die hard werkende buitenlanders die hier al jaren lang zwoegen om brood op de plank te krijgen...Stelletje luie varkens zijn het....Gelijk hun uitkering stop zetten,laat ze maar hard werken voor hun centen net als de rest van Nederland.Het enige wat ze hier in Nederland doen is misbruik maken van de verzorgingsstaat die bedoelt is voor mensen die ECHT niet meer kunnen werken en hun uitkering hard nodig hebben.
Sorry hoor,maar ik KOTS echt van dit gespuis......

Waarschuw beheerder
woensel-west hahaha.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
whehe die van eindhoven was grappig :D
Waarschuw beheerder
-Collin-
@Freetor- Zal het aan hem doorgegeven, heb je op het HG gezeten dan???

jah...daar zat k op jah...

Waarschuw beheerder
donateur
Die van Eindhoven was echt super saai. Ging onderhand meer over de hoeren die er zitten als over problemen in de wijk :-s

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb t nog nooit gezien, heb ik wat gemist?

Waarschuw beheerder
ja... denk ik...?!
Waarschuw beheerder
Je hebt zekers wat gemist ja. Een wijk vol met Tokkies is gewoon echt hilarisch.
Waarschuw beheerder
ik vond de laatste 2 maar beetje suf, ze laten geen moer zien, alleen paar shag-rokende-bier-zuipende-uitkering-hebbende mensen , soms wel interessant daar niet van, maar had er er wel iets meer van verwacht.

Waarschuw beheerder
Ik heb de laaste aflevering niet gezien, maaer als ik het zo lees dan heb ik dus niks gemist!!!!!!

Welke krijgen we van de week????? En hoeveel afleveringen zijn er nog???

Waarschuw beheerder
hard werkende buitenlanders

en toen werd je wakker.
Waarschuw beheerder
donateur
lachen die serie

Waarschuw beheerder
Is gewoon een farce die hele serie.

Paar nietsnutten, boeiend.
Als ze in een echte probleemwijk zouden filmen, dan zouden we dat nooit te zien krijgen omdat ze voordat ze klaar zouden zijn met filmen al neergestoken in de bosjes zouden liggen.

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
hahahah chris denkt geloof ik dat hij in amerika woont ? of niet ?????/

Waarschuw beheerder
donateur
Van te voren dacht ik dit wordt nix
maar het is zeker het kijken waard :)

Waarschuw beheerder
dat is zeker wel een leuk progamma :D
Waarschuw beheerder
die aflevering van Woensel W. vond ik maar tegenvallen!!
Dat was nog niks tegenover al die andere afleveringen..

Waarschuw beheerder
Volgens mij wordt die donderdag wel gaaf, tenminste zag er wel grappig uit!!!!
Waarschuw beheerder
Groningen is dan aan de beurt, dacht ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, Donderdag de Oosterparkwijk in Groningen!! Haha, ben benieuwd!!!
Waarschuw beheerder
of niet dan morgen opw-groningen aan de buurt op sbs 6

Waarschuw beheerder
ja het is daar 0ok wle gezellig alleen die sbs6 zijn naaiersss die hebben 0ns v0or gel0gen

Waarschuw beheerder
Hoe bedoel je hardcore-wijffie??

Waarschuw beheerder
n0u ze hebben tegen 0ns gezegt ja het gaat 0verv0lksgezinnen kijken h0e gezellig het daar is ik kijk 0p partyflock allemaal gelul van as0's en bla bla maar wij w0uden er nie meer 0p en nu zenden ze het d0nderdag uit van 0ns.. waar we nie blij mee zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Probleemwijken in opspraak
Voor wie geen genoeg kan krijgen van Tokkie-achtige taferelen zal zeker smullen van het SBS 6-programma Probleemwijken. Deze serie laat wijken zien waar armoede en achterstand zichtbaar aanwezig zijn. De gemeenten van de wijken in kwestie zijn echter minder blij met het negatieve beeld dat de omroep schetst. Zo zouden de programmamakers een erg eenzijdig en gekleurd beeld van de wijk geven. Ook gaan er geruchten dat zij de bewoners geld en drank bieden om rellen te veroorzaken voor smeuïge tv. Naar aanleiding van de vorige uitzending, die ging over de wijk Woensel-West in Eindhoven, dreigt de gemeente van de stad zelfs met juridische stappen.

Het is allemaal erg vervelend voor de gedupeerde burgemeesters, maar SBS 6 zal met deze aandacht alleen maar blij zijn. Mede dankzij de commotie rond het programma heeft de omroep namelijk inmiddels ruim 1,5 miljoen kijkers per week. De uitzending van vanavond, die over de wijk Oosterpark in Groningen gaat, zal ongetwijfeld voor nog meer gratis reclame zorgen.

Meer over de rel rond Probleemwijken

Probleemwijken SBS 6, 21:55 | Meer op deze zender | Meer in dit genre

In de journaals

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:d

Waarschuw beheerder
van 0ns w0rd waarschijnlijk n0g st0p gezet! ik h0op het wel
Waarschuw beheerder
hoop het ook voor je hc wijffie
als jullie het echt niet meer willen
moet ze het stop zetten toch????????????

Waarschuw beheerder
ja maar ze hebben schijt!
Waarschuw beheerder
vindt het een klote streek weet je als ik het zo lees
wouden jullie het niet zo
en moeten ze het vanavond maar verwijderen toch
ze moeten onze grunn niet ouwhoeren die ol sbs 6 rommel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja daar0m we staan nu 0ok in dagbladvan het n0orden

Waarschuw beheerder
Zielige mensen van sbs zeg... dit is wel een heel goedkope manier van televisie maken... hier krijgen ze nog wel problemen mee, let maar op !!!!

Vind trouwens dat het Oosterpark best gezellig is met de FC vlakbij :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ze krijgen n0g zware pr0blemen h0or 0pw is 0ok zwaar gezellig:D

Waarschuw beheerder
Sta jij ook op die foto in het Dagblad..??

Waarschuw beheerder
ja ze krijgen n0g zware pr0blemen h0or 0pw is 0ok zwaar gezellig

is het nou serieus zo moeilijk om normaal te typen?

voor de rest is die serie zeer vermakelijk :D

Waarschuw beheerder
ja ik sta er 0ok 0p met die r0se haar

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
ja ze krijgen n0g zware pr0blemen h0or 0pw is 0ok zwaar gezellig

is het nou serieus zo moeilijk om normaal te typen?

Inderdaad ! de tering hee !

En vermakelijk of niet, echt grappig is het natuurlijk niet als je bedenkt dat heel NL hier dus belasting voor betaald, zoals hierboven al meerdere malen gezegd is ...
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond Groningen!! :jaja: :jaja: :D
Ik vind het lachen om naar te kijken

Waarschuw beheerder
is het 0ok ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zit jij daar ook in dat meis??
Las later pas stukkie hierboven..
Waarschuw beheerder
donateur
Er gaat geknokt worden (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
naaahhhh sloeg helemaal nergens op !

eerder een wijk vol met stakers dan een probleem wijk !
grote bek en dan huilen als je een klappie krijgt...
Waarschuw beheerder
donateur
Zo poe hardc0re_wijffie, best pittig..
Waarschuw beheerder
stelletje motherfuckers van sbs, eerst stoken enzo en dan nog laten zien waar die man woont en hoeveel maanden hij nog moet zitten, als er nou eens juten zitten te kijken dan :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ze verlenen toch zelf hun medewerking?

:/
Waarschuw beheerder
ja oke, maar als ze niet willen dat het word uitgezonden, dan neem ik aan dat ze het dan ook niet uitzenden of wel
Waarschuw beheerder
donateur
Precies, en waar maak jij uit op dat ze niet willen dat het wordt uitgezonden?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb me net weer ziekgelachen 8)

Wat een figuren
Waarschuw beheerder
als je de afgelopen paginatjes even doorleest jongeman voordat je je conclusies trekt ;)

Waarschuw beheerder
jahwel ze z0nden het gew0on uit:s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg: schandalig..
Maar je had ja helemaal geen rose haar??

Zit je nu al weer op school dan??
Waarschuw beheerder
donateur
wa een bielige familie zeg.

Veel in scene gezet.

Waarschuw beheerder
ik vindt het egt naaiers dat sbs6 :[

Waarschuw beheerder
hoi allemaal ze vroegen om een vervolg.er is niks inm scene gezet alles was helemaal egt geloof je et niet kom je maar langs dit is ons leven volgens ons en de buren geen probleem wijk wat vinden jullie groetjes tina de moeder van samantha

samantha zit nog niet opschool.....zien wel hoe dat vder gaat
p.s wij zijn geen debiele familie:@
wij maken gewoon wat van ons leven wij hebben onze lol wel

Waarschuw beheerder
ik snap jullie helemaal en zo leef ik eigenlijk ook
maar sbs6 zijn gewoon een stelletje naaiers...

alleen mijn ouders snappen het nog niet helemaal hoe ik met mijn leven om wil gaan... :P

GEWOON LOL MAKEN JA TOCH?! :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja idd je hebt echt helemaal gelijk j0u mag ik wel ;) teminste 1 met wie ik kan praten ;)

Waarschuw beheerder
hahaha ag je liever wat problemen met politie maar gezellig geleeft dan een moederskindje dat nooit wat meemaakt :D

Waarschuw beheerder
donateur
Damn wat een mensen zeg :/ gaat echt nergens over.....

Waarschuw beheerder
daar0m saai v0or de buis zitten is 0ok niks nu maak je n0g wat mee in je leven t0ch ;)

Waarschuw beheerder
ja zeker weten :D

Waarschuw beheerder
het gaat wel ergenss 0ver de meesten mensen praten alleen maar negatief..!

Waarschuw beheerder
laat ze lekker joh... als ze zelf één dag op bezoek zouden komen in zo'n wijk rennen ze bang weg haha :P
Waarschuw beheerder
donateur
p.s wij zijn geen debiele familie

Ik bedoelde ook geen debiel :)
Bielig is iets anders. Nie negatief en nie positief.

Maar lijkt me stug dat die ruzie op een gegeven moment nie in scene was gezet. Want die kwam echt nep over.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee lijkt me niet... met wat drank op lijkt het misschien we alsof het in scene gezet is omdat ze door de drank wat 'anders' gedragen...

*is PS ook herkenbaar gedrag* :P :9

Waarschuw beheerder
hahaha die kale kreeg opcker een mooie rechtse directe

niks mis met die knock-out
Waarschuw beheerder
ik vind dit echt een dom soort vermaak...Snap niet dat er mensen zijn die het leuk vinden om de problemen van iemand anders te zien...:nee: Mensen die daar naar kijken zijn dezelfde soort mensen die bij een ongeluk, brand of ramp altijd vooraan staan te kijken...(n) Kutsensatiezoekers! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja misschien omdat veel mensen heel anders leven en dit dan toch wel absurd vinden dat ze het juist daarom zo interessant vinden :D

Waarschuw beheerder
Shit, gemist. Is het ergens op internet te vinden?

Waarschuw beheerder
herhaling w0ensdag 0m 20 0ver 11 er is niks in scene gezet v0or de 2 de keer!!!
Waarschuw beheerder
uhmmzzz de herhaling komt savonds rond half 12 wel ergens dacht ik?? of later?? en weet de dag niet meer precies. dacht woensdag?? maarjah moet je maar ff nakijken in de gids ofzo!

vond vanaaf wel relaxte aflvering btw:) wel een verwaarloosde beurt, maar wel erg goede contacten allemaal onderling zo te zien, heeft wel iets vind ik!
Waarschuw beheerder
hmzz te laat met m'n herhaling berichtje:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee hoor, gewoon gezellige lui...

Sammiej niet op in gaan hier man. fuck PF

Oosterpark is onze trots klaar! (K)
Waarschuw beheerder
Politie bang voor oplaaiende frustraties

Dick Hukema, voorzitter van de wijkvereniging Oosterpark betreurt dat een verkeerd beeld van de wijk wordt neergezet. "Je kunt het niet tegenhouden dat het wordt uitgezonden. Ze noemen het vrije nieuwsgaring. Maar het is niet zuiver. Ze hebben door de wijk gereden met kratten bier in de auto, op zoek naar geschikte slachtoffers. Deze mensen zijn er gewoon ingetuind, maar het geeft wel weer een heel negatief beeld van de wijk." Ook het gemeentebestuur en de politie zijn niet blij met de uitzending van vanavond. Ze zijn bang dat jonge Oosterparkers zo kwaad worden dat hun wijk weer door het slijk wordt gehaald, dat ze hun woede gaan koelen op de geportretteerde families. "Maar we beseften dat het geen enkele zin heeft om actie te ondernemen tegen SBS6", zegt de woordvoerster van burgemeester Wallage.

"We kunnen alleen benadrukken dat dit beeld niets heeft te maken met de werkelijkheid."

Dit stond gister in de krant, de echte Oostparkers zijn er dus totaal niet blij mee/ trots op dat dit is uitgezonden.... en ja ze hebben ons erin geluisd dat doe je toch GVD zelf man, maar ja nadenken is moeilijk dat begreep ik ook wel toen ik de aflevering had gezien....
Maar goed dit was echt een stelletje tuig :frusty: en echte Oosterparkers :respect: zouden hun wijk nooit zo negatief in beeld laten komen
Waarschuw beheerder
maar waarom blijft de sbs gezellig doorfilmen als men elkaar de hersens in slaat :S

Waarschuw beheerder
ja dat is sbs6 hè... :9

ze proberen overal kijkers mee te krijgen en met een vechtpartijtje lukt dat natuurlijk wel :P

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha wat een serie die gasten zijn echt te dom voor woorden. Begin was nog wel leuk om naar te kijken, maar eigenlijk is het gewoon zielig. Net of je aapies aan het kijken bent in de dierentuin.

Waarschuw beheerder
wat is er nu weer zielig aan :O
Waarschuw beheerder
kvinnet echt leuk om naar te kijke :D

Waarschuw beheerder
lache man is het....

Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon zielig omdat ze niet normaal kunnen denken en voor zichzelf kunnen zorgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze kunnen wel voor zichzelf zorgen toch :S, daar is nix mis mee
Artiest {SHOWLIST artist 50962, 52643}
Waarschuw beheerder
klink mischien arrogant maar ben totaal niet geinteresseerd in dat 'volk'.
Die mensen hebben totaal geen manieren en fatsoen......
Waarschuw beheerder
Hahahaha nou ben wel geintresseerd, hun maken tenminste wat mee! En zo hoort het ook vind ik!
Waarschuw beheerder
ach wat zij meemaken kan me echt gestolen worden, die mensen hangen echt met een zijde draadje aan de maatschappij
Waarschuw beheerder
ik maak ook genoeg mee....:) en ik leef anders dan hun :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ze leven dat is ook niet zo moeilijk, maar ik bedoel meer dat wij (als belastingbetaler) die mensen financieel onderhouden omdat ze zelf niks (bewust) willen.

Het is anders als je niet anders kan, maar deze lopen echt de kantjes er van af.

Weg ermee. Ik ben ze liever kwijt dan rijk… en ze maken wat mee (??) Ja zo onwijs ik wil echt ruilen lijkt mij ook leuk om elke dag dronken aan huis te lopen en als verzetje te gaan kijken bij de rellen tussen Groningen en Twente. Boeiend leven inderdaad…
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dat is ook wel weer zo, maar hij kan ook niet solliciteren omdat hij slecht verleden heeft:(
Waarschuw beheerder
nouw jah zeg, wat een onzin heej, dat slaat echt fokking nergens op, ze laten bij sbs zien wat mensen willen zien en denk je nou echt dat ze altijd zo zijn?! hallow zeg k werk in opw hea en heb nooit problemen met ze dus wat durf jij te zeggen dat ze aan een zijden draadje aan de maatschappij hangen,k ken je niet dus weet ook niet hoe jij in de maatschappij staat maar hun zijn niet direct een minderheid omdat jij dat vind!shit he laat ze lekker in hun waarde
Waarschuw beheerder
ja dat is ook weer waar natuurlijk dat de media alleen dingen laat zien waardoor de kijkcijfers zullen stijgen...als ze mijn nadelen zouden filmen was ik ook een asociale zak
Waarschuw beheerder
ook met een goed verleden is (op het moment) het moeilijk werkzoeken;)Je moet zorgen dat je, 'voordelen' meer naar voren komen dan je 'nadelen', bij een sollicitatie. Jezelf verkopen;)

maar dit is geen reden om je zo te misdragen, en er dan nog trots op zijn dat je gevangenis straf open heb staan

Waarschuw beheerder
Het was wachten totdat er een aflevering zou komen met bezoekers van PF, maar dat dat zo SNEL zou zijn :-D

Chris

Waarschuw beheerder
en p.s wij betalen 0ok belasting duss m0ndje fv dicht jij
Waarschuw beheerder
shit he laat ze lekker in hun waarde
========================
mijn ervaring is dat dat andersom ook niet niet gebeurt.
Tuurlijk laten ze mensen van het opw in hun waarde, is eigenbelang;)
Waarschuw beheerder
daar word toch naar gevraagd en zij geven eerlijk antwoord?! sorry hoor maar je ziet nu een deel van hun dat is geen reden om ze direct te veroordelen, want je kent ze verder helemaal niet! k kan daar gewoon slecht tegen ze zijn niet direct een minderheid omdat jij dat zonodig vind
Waarschuw beheerder
nee oke, aan een kant heb je gelijk andere kant niet....de media verdraait meestal ook alle dingen, dat ze dus alleen de nadelen laten zien enzo, maar sommige dingen zoals dat relletjes kijken dat is blijkbaar altijd al zo, dat ze bij elke wedstrijd gaan kijken of het de moeite waard is om te ouwehoeren, dat is echt dom!!
Waarschuw beheerder
ik laat mensen in hun waarde totdat mij anders word bewezen dat ze niet zo zijn, en jij kent ze niet dus heb je ook geen reden om ze op deze manier te veroordelen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed dan heb ik 1 bewijs:

gezellig de hitlergroet doen op feestjes....wie laten ze nou niet in hun waarde? juist de mensen die de 2e wereldoorlog hebben meegemaakt en het nog steeds afschuwelijk vinden om ermee geconfronteerd te worden
Waarschuw beheerder
het heet niet voor niets een probleemwijk toch?
of moet ik me er zoiets als de P.C.Hoofdstraat bij voorstellen?
Waarschuw beheerder
ja dat kan 1 fout zijn maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze laag in de maatschappij staan en dat het verkeerde mensen zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Het verleden zegt meer dan genoeg. Ze hebben echt wel hun kansen gehad om hun leven te verbeteren. Zijn gewoon aso's!

Waarschuw beheerder
precies jullie hebben alleen een stukje 0p tv gezien van 20 minuten en gelijk beslissen jullie ff h0e wij zijn:S maarja dat zijn gewoon sneu mensen die dat d0en..!
Waarschuw beheerder
ja maar denk je nou echt dat het altijd zo is, dat ze altijd op deze manier geportreteerd worden en dat iedereen hetzelfde is? tis niet allemaal 1 pot nat, ik werk daar en ik zie zoveel verschillende mensen, en t spijt me maar ik heb liever een lieverd die een tikkie aso is dan zon kakwijf
Waarschuw beheerder
ik veroordeel niemand, maar kies wel graag de mensen waar ik mee omga. En die 20 min zijn voor mij genoeg te besluiten dat ik daar niks mee te maken wil hebben.
ieders keus toch?
Waarschuw beheerder
precies jullie hebben alleen een stukje 0p tv gezien van 20 minuten en gelijk beslissen jullie ff h0e wij zijn maarja dat zijn gewoon sneu mensen die dat d0en..!

precies hetzelfde als de politie joden noemen terwijl je ze niet kent en dat je ze nooit meemaakt bij positieve dingen

Waarschuw beheerder
haha precies met j0u kan ik praten Gt0wnMadmeSs

Waarschuw beheerder
donateur
Hummm? Mensen niet om het een of ander maar ze hebben zelf letterlijk gezegd dat ze elke dag zo leven..
Waarschuw beheerder
ja maar we hebben het niet over een 'tikkie' aso;)
Waarschuw beheerder
leuke discussie trouwens:)
Waarschuw beheerder
vindk geen vergelijking van die politie, maar YOSTI, als je niet in groningen woont, dan heb je tocfh geen probleem of wel dan, en jij hoeft er ook nix mee te maken te hebben maar daarom hoef je mensen nog niet te veroordelen, en af te maken over internet want dat vindk min, ze zijn niet meteen minder omdat jij dat vind, laten we dat ff duidelijk stellen
Waarschuw beheerder
ken jij ze dan hoe kun je dan weten of ze meer dan een tikkie aso zijn ?
Waarschuw beheerder
gaat er ook niet om waar ik woon, ik lok gewoon een discussie uit op een forum, waar het voor bedoelt is.
Mijn mening is dat deze mensen totaal niet in deze maatschappij passen en weinig tot geen normen en waarde kennen zoals 'wij'(let op de aanhalingstekens;) )
Denk om dit probleem tegen te gaan moet je voorkomen dat deze mensen zich gaan groeperen in deze wijken bijvoorbeeld

Waarschuw beheerder
elke keer als er een sirie 0p is geweest van pr0bleemwijken jullie hebben wel je mening als je n0u die mensen kent hea dan ken je er pas 0ver mee praten.. en wat is er mis mee als je elke dag z0 leeft is teminste beter de hele dag saai achter de buis zitten z0als jullie waarschijnlijk je kan z0 m0oi feest van je leven maken maarja daar k0men jullie n0g wel achter als jullie 80 0fsj0w zijnn:P

Waarschuw beheerder
wie v0nd 0ns een pr0bleemwijk dan we waren alleeen maar aan het feesten en de buren k0men n0oit bij de deur die hebben er geen last van 0f ze zitten hier 0ok gezellig

Waarschuw beheerder
donateur
Het probleem is dat dit soort niet alleen in Groningen woont.

Er lopen meer van die klaplopers rond in Nederland.

Dus het is gewoon een algemeen probleem.
Waarschuw beheerder
ik geloof best dat ze vet aardig zijn...het is daar ook een gezellige boel met al dat bezoek enzo :D....alleen sommige opmerkingen en gebaren zijn gewoon dom om te maken...maar sbs 6 moet ook even leren dat ze niet alleen de, in onze ogen, asociale dingen laten zien..
Waarschuw beheerder
ben t helemaal met je eens hardcore wijfie
Waarschuw beheerder
neej gaat er misschien om waar je woont, maar je mist wel wat in Groningen want wij nzijn nou eenmaal THE PRIDE OF THE NORTH, en niets wat jij daartegen kunt doen, en aangezien ik in oosterparkwijk werk zal k het wel beter weten over hoe die mensen in het echt zijn, en of zij in de maatschappij passen, dan jij dat weet
Waarschuw beheerder
een feest van, vaak de belastingbetalers, en door het kwetsen(hitlergroet)

ja natuurlijk
Waarschuw beheerder
maar sbs 6 moet ook even leren dat ze niet alleen de, in onze ogen, asociale dingen laten zien..

dankje wel pim-p, dat was mijn punt dus ook, de goede dingen laten ze idd dus niet zien

Waarschuw beheerder
m0oii:D ik kan met j0u praten tijn;-)
Waarschuw beheerder
ik reageer alleen uit eigen ervaring en belevenissen
Waarschuw beheerder
joo wat maak je een probleem van die hitler groet?! sorry hoor maar nog 1 miljoen andere mensen die dat doen in nederland:S zon btje, en dat is een moment opname
Waarschuw beheerder
want bij dat interview, als ze nuchter zijn dus, dan is het een heel normaal gesprek, behalve dat het een iets andere levensstijl is, maar dat moet je gewoon accepteren...vind ik dan
Waarschuw beheerder
hardc0re_wijffie
je kan z0 m0oi feest van je leven maken
=======================

hardc0re_wijffie
wie v0nd 0ns een pr0bleemwijk dan we waren alleeen maar aan het feesten

????????
Waarschuw beheerder
JUIST jij snapt mn punt, dank u dank u:) in die gesprekken 1 op 1 komen ze toch gewoon goed over?! en zo zijn die mensen, hun veroordelen omdat ze anders zijn is precies hetzelfde als dat ik iemand veroordeel omdat ie een andere huidskleur heeft, precies hetzelfde

Waarschuw beheerder
h0ebed0el je y0sti
Waarschuw beheerder
in zo'n "probleemwijk" is t echt wel veeel gezelliger als in zo'n kakkers buurt of zo met allemaal van die zijkerts om je heen
daar is teminte leven en gebeurt er nog is wat
Waarschuw beheerder
gaat niet om wat 1 miljoen andere mensen voor groet uitbrengen, gaat om de personen waar we het nu over hebben.

of word de hitlergroet nu goed gesproken; Zo van als 1 miljoen andere het doe ik het ook maar

Waarschuw beheerder
jullie m0eten nie denken dat jan dat was me stief vader met die hitler gr0et want heel veel denken dat fv dat je het weet ;-)
Waarschuw beheerder
tuurlijk is het zo'n buurt veel gezelliger als je niet hoeft te werken, maar scheer jij nu niet alle 'kakkers over 1 kam?
Waarschuw beheerder
hoor je me niet zeggen, je moet goed lezen wat ik zeg en er niet zo op doorzagen, want zon groot punt is dat nou ook weer niet, ik denk gewoon dat het punt is dat jij een saai leven hebt en dat je stiekem jaloers bent omdat je ook zo wil feesten, sjiez nou goed? k kap er mee ga iets anders doen:P k heb gewoon gelijk, die mensen zijn niet meteen vekreerd omdat jij dat zo nodig vind. punt uit
Waarschuw beheerder
in zo'n "probleemwijk" is t echt wel veeel gezelliger als in zo'n kakkers buurt of zo met allemaal van die zijkerts om je heen
daar is teminte leven en gebeurt er nog is wat

het gaat er niet om waar het gezelliger is....in elke wijk heb je wel gezellige en ongezellige plekken..

het gaat hierom of je de mensen mag beoordelen op hun levensstijl...ik geef toe het mag niet te ver gaan, zoals (ja daar heb je hem weer) die hitlergroet, dat gaat mij te ver...maar als ze zo willen leven, laat ze dan...leef je fokking leven zoals je zelf wilt...

hehe dat is eruit
Waarschuw beheerder
maakt me niet uit wie die groet deed, maar het spreekt wel boekdelen vind je niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Quote hardc0re_wijffie

elke keer als er een sir­ie 0p is geweest van pr0bleemwijken jullie hebben ­wel je mening als je n0u die mensen kent hea dan k­en je er pas 0ver mee praten.

en wat is er mis ­mee als je elke dag z0 leeft is teminste beter de ­hele dag saai achter de buis zitten z0als jullie w­aarschijnlijk je kan z0 m0oi feest van je leven ma­ken maarja daar k0men jullie n0g wel achter als ju­llie 80 0fsj0w zijnn
----------------------------­--------------------------------

Beetje gelul (­sorry hoor)… je ziet zelf toch ook wel wat die gas­ten de hele dag doen. Ze geven zelf ook toe dat ze­ dag in dag uit zo leven. Kinderen ontsporen ook h­elemaal. Dat hele gezin heeft bij elkaar 40 jaar i­n de lik gezeten. Ik denk dat we met recht kunnen ­zeggen dat die mensen niet sporen.

Leuk man be­etje dag in dag uit dronken in je eigen huis rond ­lopen. Ik wou dat ik ook zo boeiend leven had… je ­komt nog eens ergens. Over saai gesproken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nu ga je dr weer over door! hou er toch mee op man laat t rusten,en ik ben het 100% eens met pim-p!!! je wil stiekem gewoon in groningen wonen omdat je het in je eigen woonplaats te saai hebt, en je bent gewoon jaloers moioo, laters ga maar lekker door op je hitlergroetje
Waarschuw beheerder
ik beoordeel niemand om zijn levenstijl wat ik al eerder zei. Maar ik vind dat die mensen gewoon niet goed bezig zijn

Waarschuw beheerder
eeujj je maakt me pissig je praat nie 0ver familie van mij met 40 jaar in de lik gezeten ga jij een s wat nutig d0en:@
Waarschuw beheerder
kan het niet beter zeggen jimbo;)

Waarschuw beheerder
ga jij gew0on een betere leven z0eken y0jimb0!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik werk teminste!!

Een beter leven zoek? Ja ik heb het echt zwaar. Nah ik zal vanmiddag dan ff een kratje bier kopen en dan lekker op de bank gaan zitten. Goh gezellig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 hardcore wijffie

Tel jij eens het aantal gevangenis straf in 'jou' wijk bij elkaar op en dan vergelijken met een modale wijk
Waarschuw beheerder
je wil stiekem gewoon in groningen wonen omdat je het in je eigen woonplaats te saai heb

ging het niet over mensen in hun waarde laten? als hij zijn mening geeft dan moet je daar een antwoord op terug geven en niet zulke dingen gaan zeggen want dat slaat compleet op stront....in elke stad/dorp is wel een x een vet feest, daarvoor hoef je niet perse in groningen te wonen hoor ;)
Waarschuw beheerder
GT0wnMadneSs 1 april 2005 11:22
nu ga je dr weer over door! hou er toch mee op man laat t rusten,en ik ben het 100% eens met pim-p!!! je wil stiekem gewoon in groningen wonen omdat je het in je eigen woonplaats te saai hebt, en je bent gewoon jaloers moioo, laters ga maar lekker door op je hitlergroetje
========================
leuk als je gewoon een discussie aan het voeren bent je dit soort antwoorden krijgt.
Is waarschijnlijk ook de reden waarom je dit soort mensen nooit in een bestuurlijke functie zal zien;)
Waarschuw beheerder
en bedankt
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar wanneer ben je kakker dan??
Waarschuw beheerder
ik denk als niet in een zgn probleemwijk woont

Waarschuw beheerder
kijk dan ga je 0p de bank zitten dat is 0ok weer z0 saai he hahah ga lekker gezellig v0or de deur zitten:D

Waarschuw beheerder
vast zitten h0ort bij je leven
Waarschuw beheerder
sorry ik als 'kakker' zou dat zo neerzetten

heaumeau
Waarschuw beheerder
maarre Hc wijffie, no hard feelings toch?

ik kom alleen uit voor mijn mening
Waarschuw beheerder
ach ja, ik zit nu saai voor me computertje, en zometeen ga ik saai naar school een proefwerk maken...en daarna ff saai naar de dees wat wiet halen, en vanavond saai tv kijken...

hou toch alsjeblieft op met dat gesaai wil je, jij zit nu toch ook achter je pc of niet? net of dat een feest is...als je niks anders weet te zeggen dat iemand anders saai is zeg dan niks

Waarschuw beheerder
donateur
hardc0re_wijffie

vast zitten h0ort bij je leven­
------------------------------------------------­------------

Bedankt dat jij het ook weer even ­voor jezelf bevestigd

Waarschuw beheerder
jullie kunnen beter niks zeggen er k0mt niks nutigs uit ja!!!
Waarschuw beheerder
ok, hoe zien jullie jezelf in de MAATSCHAPPIJ??
Waarschuw beheerder
donateur
Overal is het wel eens saai ja..

Hier ook wel vaak..
Doordeweeks beetje werken (gebeurt echter wel donders veel hier) en 's weekends beetie voetballen en o zo saai goed los in de bridge of op ander feesie..

Waarschuw beheerder
donateur
hardc0re_wijffie

jullie kunnen beter niks zegge­n er k0mt niks nutigs uit ja!!!
-----------------­-------------------------------------------
Zal i­k anders even je taalfouten verbeteren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yosti ga jij maar tostie's maken ol sjappie

ike ga lekker bier zuipe en genieten van me leven
Waarschuw beheerder
begon hiet net een beetje een leuke discussie los te komen maar er komt blijkbaar van mijn kant niet nutTigs uit.

Waarschuw beheerder
ik heb gew0on msn taal man:@
Waarschuw beheerder
ga jij maar lekker bier zuipen jongen...dag dag

Waarschuw beheerder
en tr0uwenss jij trekt v0lle zalen:s
Waarschuw beheerder
2 K7

Gooi hier ook een een biertje heen van mezelf(tis een doordenker hoor;) )

Waarschuw beheerder
Hardcore_wijffie: Hoe zou jij 't vinden als je kind later elke keer in de bak terecht komt?
Waarschuw beheerder
maar je zit op partyflock.........

maar back on topic

Hoe zien jullie jezelf in de maatschappij, geef een een goede mening. Dat komt alleen maar te goede van de discussie
Waarschuw beheerder
Gooi hier ook een een biertje heen van mezelf

als het nou belastingvrij bier is dan? ;)

Waarschuw beheerder
niet erg zit er zelf 0ok vaak gen0eg het h0ort er bij
Waarschuw beheerder
jouw een biertje geven man?? ik pis wel een leeg biertje vol en mag je em opdrinken
ga nu ech weg bier wac8t op mij :P:P:P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahahahahah fijne voorzetting van je dag K7
Waarschuw beheerder
LOL @ pooier

dat blijkt........

Waarschuw beheerder
ok dat vind ik dus ziek... Maar dat is mijn mening!

Heb je eigenlijk wel een doel in je leven behalve feesten? Wat wil je in godsnaam bereiken?

Waarschuw beheerder
wat was er erg aan dan ik zie alleen maar een paar lamme debielen waar is het probleem in probleemwijken dan
Waarschuw beheerder
ik vroeg ook al zoiets maar krijg geen respons

Waarschuw beheerder
ik wil later een feest ganger w0rden
Waarschuw beheerder
het probleem zit em niet in de wijken, maar hoe ze in de maatschappij staan
Waarschuw beheerder
je krijgt geen antwoord omdat ze het antwoord niet weet..:S
Waarschuw beheerder
wie niet??
Waarschuw beheerder
Maar zonder 'plan' kan je veel willen maar kom je er niet hoor
Waarschuw beheerder
ik word later inderdaad ook een feestganger!! :D:D

daarnaast ga ik voor de grap ook eens werken ofzo

Waarschuw beheerder
en behalve dat?
Waarschuw beheerder
proff msn'ner (grapje)
Waarschuw beheerder
maar alleen feestganger? dat word hem niet voor mij...ik moet werken om het feesten te betalen, en ook nog om verzekeringen te betalen als me huis naar de tering gaat, of als ik ziek wordt, en ik moet mijn eten en drinken kopen en ik moet gas en electriciteit hebben...en ik wil graag ook bereikbaar zijn op de telefoon...dat kost ook geld...ik MOET wel werken, want met een uitkering red ik dit NIET

Waarschuw beheerder
idd pim-p. Maar zo'n meisje weet niet beter. Er zullen niet veel mensen in haar omgeving werken. Het is er met de paplepel ingegoten dat in de bak zitten niet erg is.

Waarschuw beheerder
nee is nie erg h0ort er bij en ik heb al werk duss wat zeur je

Waarschuw beheerder
donateur
Hee hardcore chick mijn belastinggeld is jou zakgeld...Dus niet zo bijdehand :p
Waarschuw beheerder
donateur
Snap niet eens dat er aandacht aan wordt besteed, ik bedoel tis wel leuk om naar te kijken enzo, maar wat ze er verder allemaal uitvreten zou mij een worst wezen zolang ze maar niet op mijn belasting centjes leven :)
Waarschuw beheerder
ik heb me kostelijk vermaakt gister avond :D " we gaan er een gezellig dagje van maken" :respect:
Waarschuw beheerder
ik wacht nog steeds op een jou visie over hoe 'jullie' in de maatschappij staan???????

Waarschuw beheerder
Voor een echte baan zul je toch echt moeten leren, en zoals het er gister uitzag doe je dat niet!
Waarschuw beheerder
probeer eerst de vraag simpel en begrijpelijk te formuleren...die woorden zijn TE moeilijk :p

Waarschuw beheerder
val niftig

Waarschuw beheerder
donateur
He Yosti niet te moeilijke vragen stellen.

Val niftig? Ik had ook geen ander antwoord verwacht. *zucht*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet beginnen te schelden als je er niet meer uitkomt meisje.
Waarschuw beheerder
ok zal het anders zeggen. Wat is jullie bijdrage aan deze maatschappij??????
Waarschuw beheerder
donateur
(y) Goed dat je werk hebt gevonden :respect:

Waar werk je dan??

Waarschuw beheerder
Niet solliciteren i.v.m. verleden??? De grootste criminelen kunnen werken, ALS ZE MAAR WILLEN!!!

Waarschuw beheerder
iedereen kan solliciteren hoor. Heeft met verleden niks te maken. Je moet alleen wel WILLEN WERKEN!!

Waarschuw beheerder
dus das 2 keer. Ook goeiemorgen.
Waarschuw beheerder
ja zeg eens even waar je werkt dan...????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het ook gezien gister :x:x:x
Waarschuw beheerder
nou ja mensen ik weet niet wat jullie gaan doen, maare IK ga naar school...laturrr
Waarschuw beheerder
en wat vind je van die wijken?
Waarschuw beheerder
später
(das engels voor later ;) )

Waarschuw beheerder
Papecity is toch ook zo'n probleem gehucht?? ;);)

Waarschuw beheerder
Vond het wel lachuh gister!!!! En trouwens waar maak iedereen zich druk om wat kan jouw dat nah verKK hoe die mensen leven, moeten ze tog lekkah zelf weten!!!!

Ik ben blij dat ik zelf niet zo leef en dat is hoe ik erover denk!!!

Trouwens dat accent is lachwekkend.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En trouwens waar maak iedereen zich druk om wat kan jouw dat nah verKK hoe die mensen leven, moeten ze tog lekkah zelf weten!!!!
======================
zoek ff op wat forum betekent

Waarschuw beheerder
donateur
He als je niks bijdraagt in deze samenleving kan ik mij behoorlijk aan dit tuig irriteren.

Mag best wat van gezegd worden… Zullen we anders die uitkering ff stopzetten. Of is dat aso?
Waarschuw beheerder
je zou toch denken dat mensen wat intelligenter worden van het medium, internet.............
Waarschuw beheerder
jimbo

volgens mij kennen ze alleen msn taal, kreeg ook al geen antwoord
Waarschuw beheerder
donateur
maar wat ze er verder allemaal uitvreten zou mij een worst wezen zolang ze maar niet op mijn belasting centjes leven

Dat is het probleem. Ze leven wel van jou belasting centen.
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik me op zich ook wel voorstellen dat jij geen antwoord meer krijgt Yosti, je loopt net zo irritant te lullen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja en ik dan???
Waarschuw beheerder
donateur
O jou bedoel ik..
Zal het ff aanpassen.. :jaja: :jaja:

Waarschuw beheerder
Geweldig programma!
Waarschuw beheerder
nou ja......

leg eens uit dan, wilde alleen een leuke discussie uitlokken
Waarschuw beheerder
donateur
is wel leuk programma..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind gewoon dat je ontiegelijk zeurt..

Je denkt wel dat je alles beter weet maare..

später
(das engels voor later ;) )

Klopt die wel helemaal dan??

Waarschuw beheerder
:respect: goed dat je werk hebt gevonden samantha!!! (y)
Waarschuw beheerder
leuk dat je erop reageert mar sorry had me vergist

het was frans :X :X
Waarschuw beheerder
Volgens mij als ik alles beter zou weten zou ik niet vragen om iemands mening

:devil: wat zijn mensen toch snel op de kast zeg:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
O nee hoor ben absoluut niet op de kast hoor jongen zit nog gewoon rustig op mijn stoel..

Wat denk je wel niet dan..
Dat je iedereen op de kast kan jagen..

Zeg gewoon dat je irri bent.. :jaja: :jaja:
Waarschuw beheerder
sorry was niet de bedoeling maar ik gaf mijn mening over deze mensen en kreeg meteen de volle laag.

wie de bal kaatst...................

Waarschuw beheerder
........... zit niet zonder werk??

Ennuh Panna, het is uitverkoop bij IKEA.

Waarschuw beheerder
donateur
Als je je in een discussie mengt en je hebt een mening dan moet je die wel kunnen onderbouwen, tot dusver raakt het kant noch wal.
En Yosti zeurt??? Hoe dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben geen nieuwe meubels nodig hoor Visstick..
We hebben er zat.. :jaja: :jaja:
En ook geen tijd om te gaan..

Maar bedankt voor de tip.. (f)

Waarschuw beheerder
je hebt er echt sneu mensen tussen zitten een beetje andere afkraken 0mdat ze zelf geen leven hebben!!
Waarschuw beheerder
Maarre ik wil weleens weten waarom je vind dat ik zeur?

Volgens mij is mijn mening aardig onderbouwd
Waarschuw beheerder
voor de 10.000 keer ik geef mijn mening. Ik verwacht daar ook een reactie op.
Maar voorlopig heb ik nog geen tegenbewijzen tegen het vooroordeel over jullie

Waarschuw beheerder
je praate t0ch nie tegen me duss h0u je 0ok ff stil dan!
Waarschuw beheerder
hoezo was het een pb dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het ook niet over je mening..
Totaal niet.. Daar heb ik het echt niet over :nee:
Zeg ook niet dat je geen gelijk hebt.

Maar je zeurt gewoon, godganze tijd doorzeuren over een aantal kleine dingen..
Waarschuw beheerder
dat bedoel ik dus met mensen op de kast jagen hahahahahaha
als ze gewoon duidelijk zijn is er toch niets aan de hand
Waarschuw beheerder
donateur
Wat voor werk doe jij eigenlijk als ik vragen mag??

Waarschuw beheerder
hij speelt gitaar in de yosti band :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja leuke grap! :Z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:flower:

Waarschuw beheerder
Wat heeft het werk van yosti met probleemwijken te maken??
Waarschuw beheerder
komt denk ik omdat ik zwart ben
Waarschuw beheerder
hahahahahah
Waarschuw beheerder
Yosti 1 april 2005 11:28

========================
leuk als je gewoon een discussie aan het voeren bent je dit soort antwoorden krijgt.
Is waarschijnlijk ook de reden waarom je dit soort mensen nooit in een bestuurlijke functie zal zien

Dit Soort Mensen?!?! Jammer genoeg voor jou doe ik een managers/ondernemersopleiding op hoog niveau, dus misschien zie je me later wel in een bestuursfunctie of heb ik me eigen bedrijf, kijken hoe jij dan met je mond vol tanden staat?!?!
tis geen apart ras ofzow, t zijn normale mensen en ik woon niet in oosterparkwijk, maar ik werk er wel en daarom weet ik hoe die mensen daar in mekaar zitten. Sociale kennis, noemen ze dat geloof ik. Dit "soort" mensen slaat natuurlijk helemaal nergens op, ik noem jou toch ook niet een apart soort omdat je een donkere huidskleur hebt?!

Waarschuw beheerder
donateur
Suggereer je hiermee dat jij ook een van die aso’s bent.
Waarschuw beheerder
donateur

Ja hoor nou weet je ga jij maar mooi je eigen conclusies trekken dan..

:S :S
Waarschuw beheerder
ok jullie soort had ik niet moeten zeggen, weet hoe het overkomt.
Maar als jij er werkt, kan jij me dan eens vertellen hoe die mensen in elkaar zitten want ik krijg het er niet uit
Waarschuw beheerder
Panna 1 april 2005 15:09

Ja hoor nou weet je ga jij maar mooi je eigen conclusies trekken dan
=========================
Maar voor de duidelijk ik ben maar gewoon een commecieel administratief medewerker
Waarschuw beheerder
2 panna

hoe bevalt de kast ;) :devil:
Waarschuw beheerder
Yojimbo 1 april 2005 15:06
Suggereer je hiermee dat jij ook een van die aso’s bent

kzal je moeten teleurstellen, k suggereer helemaal nix. k ben geen aso, en ik woon ook niet in oosterpark. suggereer jij hiermee dat die mensen wel aso's zijn?! want dat is niet zo, ze zijn anders maar dan nog dat moeten hun toch zelf weten? ik heb er geen problemen mee, laat hun hun leven leiden en aso is een veelte groot woord, ik laat ze mooi wezen want ik heb er verder geen last van, en yosti, dat zal je toch echt zelf moeten ervaren hoe ze in elkaar zitten want dat kan k niet uitleggen. maar het zijn zeker geen slechte mensen, dat is 1 ding wat k cker weet. Altijd vriendelijk, nooit een kwaad woord tegen mij, en dat "soort" mensen had je idd niet moeten zeggen
Waarschuw beheerder
-Collin- 1 april 2005 12:23

Trouwens dat accent is lachwekkend

ons accentje is niet lachwekkend:( haha dat vinden wij waarschijnlijk ook van jou accent:D
Waarschuw beheerder
ik geloof best dat ze hardstikke aardig zijn maar als ik dan weer denk dat ze van mijn belastingcenten bier zitten te zuipen krijg ik er een beetje nare smaak van in mijn mond, als je begrijp wat ik bedoel.
Dan kunnen ze nog zo aardig zijn maar dat gaat er bij mij niet in
Waarschuw beheerder
nou dat vindk lullig om te zeggen, van jou belastingcenten, wat maakt t nou uit WAAR ze dat aan opmaken? of het nou aan make up is of bier, dat kan jou toch nix verrekken?! heb je liever dan dat ze geen geld van jou krijgen en dan maar verrekken op straat ofzow?! sorry maar btje onzin en je wil gewoon gelijk hebben, snap je standpunt best maar jij maakt ervan dat ze slechte mensen zijn en dat zijn ze niet

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat suggereer ik ! Ik zie dat toch op TV… of vind je het soms normaal gedrag! En nee dat mogen ze niet zelf weten je hebt je te gedragen en te houden aan regels en ongeschreven regels. Fatsoen !! Dat begrip kenen ze duidelijk niet, want anders ga je niet lam uit je dakraam springen.. tjonge jonge wat zij we toch stoere kerels… geef een goed voorbeeld aan je kinderen en gedraag je als een volwassen vent…

Het zullen best aardige mensen zijn maar ze zijn gewoon asociaal !! Weet ik veel hoe de rest van het Oosterpark is, maar daar gaat de discussie ook niet over !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb het liefste dat ze gaan werken als ze dat kunnen en van mijn belastingcenten de medische wachtlijsten wat in zouden korten. Daar zie ik dus het liefste mijn centen heen gaan. Naar dingen die belangrijk zijn.

maar ff tussen door, hoe hoog is jou opleiding wwar je mee bezig bent? je bent pas 17?

Waarschuw beheerder
KUT programma, moet van de tv af en wel onmiddelijk

Waarschuw beheerder
mensen die hun afkraken omdat ze 'anders' zijn moeten gewoon hun bek houden!

ze hebben een andere manier van leven gewoon lol maken en ik geef ze groot gelijk!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Je snapt het dus ook niet helemaal!

Waarschuw beheerder
niemand heeft 0m j0un mening gevraagt 0f wel ik durf te wedden dat jij uit z0'n kakkers buurt k0mt!! gezellig heid kent geen schaamte en 0ok al zijn we as0ciaal der heb jij geen flikker mee te maken.. en tuurlijk zijn wij aardig maar niet tegen mensen die 0ns iriteren dat j0un leven d0elo0s is kunnen wij niks aan d0en wij maken er teminste wat van m0et je 0ok is d0en Grunn 0pw de gekste

Waarschuw beheerder
donateur
Nee inderdaad niemand heeft hier om mijn mening gevraagd. Welkom op een forum daar geef je je mening. (Die ik teminste kan onderbouwen...)

Wie heeft er hier nou een doelloos leven! HAHA wat is jouw doel dan? In het gat bijven hangen dat Groningen heet.

Kan je al antwoord geven op de vraag wat jou bijdrage is aan de maatschappij!

Gezelligheid kent geen schaamte? Nee die zal zeker voor jou gelden! Tjonge ik zou mij kapot schamen.

Wat jullie verder uitvoeren zou mij een zorg zijn. Ik zeg alleen dat het niet normaal is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb er volgens mij vanalles mee te maken als jullie gezelligheid over mijn rug gaat.
Maar genoeg gediscussieerd(voor zover je het zo zou kunnen noemen)
Mijn standpunt is bij deze weer bevestigd:
Mensen in probleemwijken zijn
te lui om te werken
sociaal niet erg capabel
hebben totaal geen idee waar de maatschappij om draait
en ZEER TROTS OP HUN NORMEN EN WAARDEN

Bij commentaar lees eerst ff dit forum doorlezen en dan nog eens acht je oor te krabbelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij heeft Yosti nog weinig verkeerd gedaan. Die gast vraagt alleen om uitleg over hoe het dan wel precies in elkaar zit daar in groningen. Maar niemand van jullie heeft er nog antwoord op (durven) geven.

Dus probeer eerst deze vraag maar eens te beantwoorden

ik wacht nog steeds op een jou visie over hoe 'jullie' in de maatschappij staan???????

Voordat jullie je eigen allemaal gaan staan verdedigen met een hoop gezwats tegen aanvallen die er niet eens zijn.
Waarschuw beheerder
niemand heeft 0m j0un mening gevraagt 0f wel ik durf te wedden dat jij uit z0'n kakkers buurt k0mt!! gezellig heid kent geen schaamte en 0ok al zijn we as0ciaal der heb jij geen flikker mee te maken.. en tuurlijk zijn wij aardig maar niet tegen mensen die 0ns iriteren dat j0un leven d0elo0s is kunnen wij niks aan d0en wij maken er teminste wat van m0et je 0ok is d0en Grunn 0pw de gekste

allemaal prima en wel, maar hier hebben we dus geen FUCK aan, ik laat jou familie en de rest van de straat in hun waarde, ik vind het dom dat sbs alleen de asociale dingen laat zien en niet de goede dingen, ik weet zeker dat jullie aardig zijn en graag van een feestje houden, maar alles wat jij nu uitkraamt is dat mensen die op een andere manier leven als jullie kakkers zijn en een stel losers zijn die geen leven hebben...blablabla, we vragen je al 5 paginas over je mening en nog blijf je dezelfde poep uitkramen, als je wil dat we jou ook in je waarde laten antwoord dan volwassen en normaal, en niet steeds met dezelfde bullsjit....dank je
Waarschuw beheerder
Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes: Yosti is gay :yes:
Waarschuw beheerder
jij hebt je boeiende antwoorden ook altijd klaar liggen :S
Waarschuw beheerder
je komt eceht geloofwaardig over K7:S

Waarschuw beheerder
donateur
@K7: waar je hart vol van is, loopt de mond van over.

Als je teminste begrijpt wat ik bedoel... zal wel niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Of was het nou "waar de mond van vol is, ........................"
Waarschuw beheerder
ik vind het dom dat sbs alleen de asociale dingen laat zien en niet de goede dingen
=============================
Wat zijn de goede dingen dan? (pfff probeer het al een halve dag eruit te krijgen)

Waarschuw beheerder
pauper pauperer pauperst whahaha, paar jaar terug was kerkelanden (almelo) nog t ergst van allemaal maar valt nu ook wel mee, in de zomer is er wel altijd wat te doen haha;)
Waarschuw beheerder
yojimbo:

Wie heeft er hier nou een doelloos leven! HAHA wat is jouw doel dan? In het gat bijven hangen dat Groningen heet.

Gat?! mmh:S d8 het niet, volgens mij heeft Groningen toch echt meer inwoners dan Vinkeveen??mejonge, sorry hoor maar jij bent echt de meest onsympathieke vent die hier op pf rondspookt, yosti is iig nog voor rede vatbaar maar jij hebt je standpunt en daar moet iedereen maar naar luisteren?! sjiez volgens mij zijn de mensen uit probleemwijken nog gezelliger dan jij! jezus wat een instelling, vriend wees alsjeblieft niet zo donker ja, en er is gvd nix mis met groningen!!! godstering zeg, jou leven zal wel een groot doel hebben zeker: dat van andere mensen misselijk maken, nu hebben we de poppen aan het dansen, want je hebt mijn stad een gat genoemd, en dat gaat zomaar niet verdorie!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
yosti:: de goede dingen zijn bijvoorbeeld dat ze erg gezellige mensen zijn, en meestal mensen die een beetje "anders" zijn makkelijk accepteren, en vaak vriendelijk zijn. je hebt mij ook niet horen zeggen dat je je mening niet mocht hebben maar vond gewoon dat je het wel wat anders kon brengen, dat mag toch:)je bracht et gewoon niet aardig, zo van: die mensen zijn dom,asociaal, en laag in de maatschappij dus moeten ze oprotten, en daar maak je me gewoon een btje kwaad mee:) BTW ik ben 2e jaars MBO niveau plus studente, wat inhoud dat de opleiding die k doe op het allerhoogste niveau is, en bijna tegen het HBO niveau aanzit. nu tevreden? of is dat te min?
Waarschuw beheerder
opeens is iedereen stil...:)
Waarschuw beheerder
ik was niet stil! maar ze hebbe me boos gemaakt:@ grrr
Waarschuw beheerder
hoeveel hebben jullie nou gebeurd ervan? hoorde dat het de schande wel waard was.

Waarschuw beheerder
ag lang leve de LOL :D
Waarschuw beheerder
2 gtown

ok ze kunnen dan heel aardig zijn maar ik kan daar gewoon geen respect voor opbrengen, sorry.
Waarschuw beheerder
donateur
de goede dingen zijn bijvoorbeeld dat ze erg gezellige mensen zijn, en meestal mensen die een beetje "anders" zijn makkelijk accepteren, en vaak vriendelijk zijn.

Sorry hoor maar er zijn zat mensen die "gezellig"(ligt eraan wat je gezellig vind) zijn en als je in deze tijd geen mensen kunt accepteren die anders zijn ben je wel heel triest. Dus ik denk dat dit niet op gaat.
Waarschuw beheerder
respect 2 all peoplez

Waarschuw beheerder
:P

Waarschuw beheerder
Wat een gezelligheid hier :P
Het programma is soms best leuk om te zien :D

Waarschuw beheerder
Ik kom zelf uit een 'normale' wijk... maar wat is nou normaal voor welk type mensen?

Ik vindt dat je iedereen in zijn/haar waarde moet laten.

En dan even over Donderdagavond op SBS6... ik heb alleen gezellige, bier drinkende mensen gezien! Ik zuip ook in het weekend.... dan nog niet te praten over door-de-weeks zeg maar :-)

Samantha, keep up the good work!
Waarschuw beheerder
ik kan geen mensen waarderen die zichzelf misdragen op de nederlandse tv.
en daarbij ook gewoon te lui zijn om te werken.
Of is er iemand hier die dit wil goedpraten???
Waarschuw beheerder
ik misdraag me ook altijd en werk ook niet, mag ik nu ook op tv?

nee wel een vette serie, zie je eens waar je belastinggeld heen gaat :D
Waarschuw beheerder
Yosti is een vieze gay dat is zker
jaloerse homo je hebt een kut jeugd gehad weet zeker
Waarschuw beheerder
donateur
stoer schelden via een forum.

Overtuig hem gewoon dat het niet zo is in die wijk, met feiten. Dan ben je van al het gezeur af.

Waarschuw beheerder
En dan even over Donderdagavond op SBS6... ik heb alleen gezellige, bier drinkende mensen gezien! Ik zuip ook in het weekend.... dan nog niet te praten over door-de-weeks zeg maar :-)

Samantha, keep up the good work!

PRECIES!! (y) :yes:
Waarschuw beheerder
stoer schelden via een forum.
???????????????????????????
LUL JE Man rooie rinus :YES:

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan geen mensen waarderen die zichzelf misdrage­n op de nederlandse tv.
en daarbij ook gewoon te ­lui zijn om te werken.
Of is er iemand hier die d­it wil goedpraten???
============================­===============================
Helemaal gelijk h­eb je.
En het ergste is dat het van generatie op ­generatie over gaat.

Waarschuw beheerder
donateur
nou dat vindk lullig om te zeggen, van jou belasti­ngcenten, wat maakt t nou uit WAAR ze dat aan opma­ken? of het nou aan make up is of bier, dat kan jo­u toch nix verrekken?! heb je liever dan dat ze ge­en geld van jou krijgen en dan maar verrekken op s­traat ofzow?! sorry maar btje onzin en je wil gewo­on gelijk hebben, snap je standpunt best maar jij ­maakt ervan dat ze slechte mensen zijn en dat zijn­ ze niet
========================================­======================
Idd, geen geld meer geven,­ laat ze maar eens gaan werken voor hun geld net z­oals ieder normaal mens doet.
En Belasting betale­n, weten ze ook eens hoe dat is!
Ze zijn iig een ­heel slecht voorbeeld voor hun kinderen.
Zijn gew­oon een stelletje parasieten.
Waarschuw beheerder
gewoon door gaan met leven (y)

mensen die er last van hebben , hebben last van zichzelf, is altijd makkelijk om comentaar te leveren, kijk eerst naar jezelf en durf te wedden dat je genoeg min puntjes tegen komt dan :yes:

Waarschuw beheerder
^^ :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Een van mijn weinig minpuntjes is dat ik te veel werk, zou het eigenlijk rustig aan moeten doen, maar ja dat heb ik niet van huis meegekregen :P
Waarschuw beheerder
mensen die er last van hebben , hebben last van zichzelf
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
of niet dan :yes:
Waarschuw beheerder
haha dank u dank u :D 100% mee eens:D haha ennuh nog voor yodumbo:

groningen is tenminste een stad durf te wedden dat vinkeveen niet eens stadsrechten heeft....dus hou je mond over grunn jah, pride of the north je bent gewoon jaloers:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen die er last van hebben , hebben last van zichzelf, is altijd makkelijk om comentaar te leveren, kijk eerst naar jezelf en durf te wedden dat je genoeg min puntjes tegen komt dan
=========================
ik heb minpunten zat, tuurlijk. Maar
ik hoef niet van andermans belastingcenten bier te zuipen en met mijn rechterhand de lucht in te staan om respect te krijgen.
Ik heb geen last van deze mensen want ze zitten gelukkig in groningen maar volgens mij mag ik er wel een mening over hebben.

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk mag je je mening hebben
maakt niet uit waar ze zitten, je betaald er toch wel voor.
maar bij jullie zitten ze ook wel genoeg :yes:
Waarschuw beheerder
ja en daar heb ik dus wel last van, stelletje badgasten. Uitzuigers zijn het. Ik heb het dus ook over dit 'soort'(lees: probleemwijkbewoners voor de mierenneukers)mensen in het algemeen.
Ze kiezen de makkelijkste weg over andermans rug en daar kan ik niet tegen. Als ze dan ook nog eens ongemanierd zijn versterkt dit alleen maar mijn gevoel dat het hersenloze neanderthalers zijn
Waarschuw beheerder
en maar klagen dat er zoveel buitenlanders zijn in hun wijk.
Over hypocriet en naar jezelf kijken gesproken

Waarschuw beheerder
donateur
groningen is tenminste een stad
========================================
Alleen vergeet je er bij te vertellen dat de Veldwachter op een varken rijd.

Waarschuw beheerder
wij denken aan het milieu :yes: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja aan het asociale milieu

Waarschuw beheerder
het is net hoe je het bekijkt. aso's zitten overal

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt helemaal.
Waarschuw beheerder
ik ben op zich ook wel asociaal en ik woon in een rijke buurt zeg maar
Waarschuw beheerder
sommige wijken vallen opzich nog wel mee :/
Waarschuw beheerder
Haha mooie discussie hier. Maar goed als je je zo voor gek laat zetten op tv en er trots op bent om asociaal te zijn dan hoef je ook niet te verwachten dat je 1, 2 ,3 werk vind. En die knakker had al 10 jaar van zn leven vast gezeten. Nou kun je trots zijn op je vader dan heeft ie echt goed zn taak vervuld!!!! Om te slagen in een maatschappij als de onze zul je je moeten leren aanpassen maar die gasten hebbe echt schijt aan alles. Alleen beetje relle en feeste. leuk voor iemand van 16 maar als je 20 bent en gezond verstand hebt weet je dat er meerdere dingen in t leven zijn.
Hoop wel dat t geld wat ze hiermee verdiend hebbe op de uitkering word gekort:P ze verdienen geen cent te veel!!!! Denk dat ze eens chuld van hier tot tokio hebbe bij de overheid voor de gratis huizing in de bak en uitkeringen die ze hebben gekregen!!
En nu ga ik zuipen want dat heb ik verdiend na een week hard werken.

Waarschuw beheerder
heb deze week een aflevering gezien..leuk om naar te kijken maar zou er nooit tussen willen zitten..echt niet :no:
Waarschuw beheerder
ben op dit moment ook werkloos :(

Waarschuw beheerder
Nou ze kennen mijn wijk ook wel gaan filmen hahhahah de ruzie tussen me ma en de buurman zorgen zeker voor hoge kijkceijfers... of me andere buurman die me buurvrouw laast neersloeg met honkbalknuppel omdar dr hond zo herrie maak hahah

Waarschuw beheerder
:P hilarisch :D

Waarschuw beheerder
mensen die er last van hebben , hebben last van zichzelf
================================================
Yosti is gay
Waarschuw beheerder
Alleen vergeet je er bij te vertellen dat de Veldwachter op een varken rijd.

-------------------?
en dit moet slaan op? als je doelt op boeren? Proud to Be A Farmer.....:D
Waarschuw beheerder
vind het wel opvallend dat alleen mensen uit groningen een andere mening delen dan ik. dat vind ik dan wel weer opvallend

Waarschuw beheerder
haha, nou ik niet hoor Yosti! :D

Maarja, ik woon dan wel in Groningen, maar ben geen 'echte' Groninger.

Ik ken de Oosterparkwijk wel, maar dit was wel erg aso! Het leken gewoon een stelletje zwakzinnigen bij elkaar! Ergens ook wel heel erg triest, want dit gaat van generatie op generatie! Ik heb er dus een dubbel gevoel over! aan de ene kant denk ik: jezus, wat een tuig, maar aan de andere kant is het natuurlijk erg triest!
Waarschuw beheerder
nee vind het niet triest vind het gewoon schandalig. Het is gewoon bewust misdragen wat ze doen. en net wat je zegt het gaat van generatie op generatie, maar zou er ooit een generatie zijn die zich niet met dit 'soort' wil identificeren??? ze zeggen dat de mens steeds intelligenter wordt.......
Waarschuw beheerder
bedoelde met mensen uit groningen eigenlijk de probleemwijkers

Waarschuw beheerder
Ja oke, ik vind het ook schandalig, maar als jij daar geboren was, was je hoogstwaarschijnlijk ook zo geweest! die mensen weten niet beter en worden met bepaalde normen en waarden opgevoed! Die moet je dus doorbreken ( de hulpverlening / politie etc. ( ik heb met jongeren gewerkt; ook met Oosterparkjongeren). Als jij ook word opgevoed van: als je het er niet mee eens bent, sla je maar, dan ga je dat ' normaal' vinden!
Maar daarentegen heb je ook wel gelijk dat er gewoon veel bewust misdragen bijzit! Ik zou er ook niet naast willen wonen en schijt ook op het feit dat ik belasting betaal voor die gasten!
die hele generatiecirkel moet gewoon doorbroken worden :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
die hele generatiecirkel moet gewoon doorbroken wo­rden
===========================================­==============
Juist ja, en dat zal nooit gebeure­n.
Iedere stad heeft wel zo zijn wijken waar dat ­soort mensen wonen en waar een 'normaal' mens nog ­niet begraven wilt worden, laat staan wonen dus zo­lang daar niets aan gebeurd blijft het zich herhal­en en herhalen.
En soort zoekt nu eenmaal soort.
Waarschuw beheerder
yosti, ik woon niet in een probleemwijk hoor....maar ik hoef jou mening niet te delen mag ik hopen? k mag me eigen mening hebben en ik zeg laat ze lekker leven zoals ze dat willen
Waarschuw beheerder
ja natuurlijk maar kan je mij eens proberen uit te leggen waarom deze mensen niet werken en waarom het schort aan sociale vaardigheden zoals we die in de rest van nederland kennen. Is dit onbewust of gewoon onwetenheid?
of willen ze het gewoon niet zien(oogkleppen)

Waarschuw beheerder
sociale vaardigheden zoals we die in de rest van n­ederland kennen.
********************************­*************************
beetje overdreven niet?­? wonen ook genoeg aso's bij jullie die niet werke­n. en dat is net zo goed schandalig
Waarschuw beheerder
ja natuurlijk maar kan je mij eens proberen uit te leggen waarom deze mensen niet werken en waarom het schort aan sociale vaardigheden zoals we die in de rest van nederland kennen. Is dit onbewust of gewoon onwetenheid?
of willen ze het gewoon niet zien(oogkleppen)

ze werken denk ik niet omdat ze het leven als een groot feest zien en aangezien ze nu gelukkig zijn hebben ze geen werk nodig, maar wel die uitkering dus....allemaal prima, maar zo kan men niet voor eeuwig leven....

en waarom ze geen sociale vaardigheden hebben?

ik denk omdat ze alleen met mensen om gaan uit hun eigen buurt...ze werken dus niet, dus daar zijn sociale contacten ver te zoeken..en aangezien "de rest" als kakkers worden bestempeld gaan ze ook niet om met die "kakkers"....
Waarschuw beheerder
2 hardcore guppie

Je snapt toch wat ik bedoel, komt er een beetje kut uit maar je moet niet alles zo letterlijk nemen.
Ik ga er van uit dat jullie wel een beetje kunnen nadenken.
of snapte je niet wat ik ermee bedoelde??
Waarschuw beheerder
2 pooier

ja daar heb je helemaal gelijk in maar zou het graag eens uit hun mond horen.
Maar eigenlijk zijn het dus mensen die oogkleppen op hebben en die niet voor een andere visie openstaan.
Dat is een teken van zwakte!!
Waarschuw beheerder
als we zulke dingen over hun zeggen, gaan ze ons alleen maar uitmaken voor gay en dat we jaloers zijn enzo blablabla...ik heb me feesten in het weekend...dat vind ik genoeg..ik ben gelukkig ;)...dus klaar toch :)

Waarschuw beheerder
jaja ik snapte het wel, maar vond idd dat het er kut uitkwam maar was dus niet zo bedoeld:)
en idd feesten in het weekend is genoeg, doorde weeks gewoon naar school :yes:

Waarschuw beheerder
nou ik zal je zeggen die mensen in groningen zijn volgens mij echt niet gelukkig, dat lijkt me duidelijk:)

Waarschuw beheerder
ja misschien zijn je juist heel gelukkig :D
Waarschuw beheerder
k ben heel gelukkig hoor:) hoe het met de rest staat zal k ook niet weten

Waarschuw beheerder
ik ben ook gelukkig :yes: :)

Waarschuw beheerder
Sommige mensen zijn gelukkig in hun eigen ongeluk... :D

Waarschuw beheerder
KoeKsW@uS
hey kerel wij zijn altijd gelukkig
bier en feesten 4life

Waarschuw beheerder
ik moet er wel om lachen maar ruilen .....never...
het is echt gewoon ernstig hoe die mensen met elkaar alleen al om gaan ......
en wat ze allemaal niet doen...

die kerels zijn net grote kinderen die heropvoeding nodig hebben ....
en die vrouwen .....ik snap niet dat hun zich zo laten zinken ....

het is komisch om te zien maar daar houdt het ook mee op

Waarschuw beheerder
internet de gekste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik zal je zeggen die mensen in groningen zijn volgens mij echt niet gelukkig, dat lijkt me duidelijk

ik ben gelukkig ;)

Waarschuw beheerder
te domme mensen die zichzelf keihard voor lul zetten voor heel NL.

maar geweldig om naar te kijken
Waarschuw beheerder
mwehehe nou geen ongeluk in mijn leven hoor, ben gewoon gelukkig :)ghehehe
Waarschuw beheerder
nou koekwaus de hele pagina zegt dat we in grunn gelukkig zijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Grr die dochter, die Samantha.. gewoon leraren opsluiten in de kast hehee

Waarschuw beheerder
Hoeveel afleveringen komen er nog???? En wat komt er as donderdag

@ GTownMadness Mis vind je idd mijn accent ook lachwekkend maar van jullie is egt het toppunt vind ik, net zoals Fries en Limburgs!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stuk of 4 nog, donderdag komt er de wijk De Bartjes uit Den Bosch.

Waarschuw beheerder
Oke dan!
Waarschuw beheerder
donateur
?????????
Waarschuw beheerder
neeej wij hebben geen lachwekkend accent:D is toch mooi man :) mrgoed:D ieder zn eigen hea! Grunn Pride Of The North :D

Waarschuw beheerder
Koko wat????

Ik vind van wel maja........
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vin accent wel lachen.. Zekers te weten wel..
Mooi Grunns proat'n..

Limburgs is irritant met de zachte G.. :S
Waarschuw beheerder
Die Samantha, anders sluit je je leraartje FF op ja :9..

Die ruzie vond 'k echt TE erg :x:vaag:
En ze zegt nog heel droog ; Dat is normaal hoor :9:p

Waarschuw beheerder
Is leuk h0or leraren 0psluuten in de kast:P
Waarschuw beheerder
ja vooral nuttig...............

Waarschuw beheerder
jah heel nuttig m0t je 0ok is pr0beren:D
Waarschuw beheerder
nee sorry kben die fase al voorbij:devil:

Waarschuw beheerder
begin je eem 0vernieuw ;-)
Waarschuw beheerder
kheb wel wat beters te doen............
Waarschuw beheerder
wie gaat er mee samantha in de kast proppen, schijnt normaal te zijn, dus vind ze vast niet erg :D

Waarschuw beheerder
heej saman gister de herhaling gezien was ook voor de tweede x leuk om te zien :P
Waarschuw beheerder
donateur
Vanaaf weer probleemwijken :P

Waarschuw beheerder
Volgende week is mijn wijk aan de beurt!!!

Waarschuw beheerder
ja vanaaf zeker weer kijken :D

Waarschuw beheerder
Volgende week is mijn wijk aan de beurt!!!

wat je krantenwijk??

Waarschuw beheerder
Is dit grappig?
Waarschuw beheerder
nee serieus natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Wat voor wijk dan??

Waarschuw beheerder
Wat voor wijk dan??

ik denk Beverwijk
Waarschuw beheerder
donateur
Onze wijk..

DE WIJK!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ut begint weer...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga kijken.. :P

Waarschuw beheerder
Damn ik heb nog nooit zo'n stel idioten gezien :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een verschrikkelijke kerel die Willem..
Dit vonk de ergste kerel die ik gezien heb van alle probleemwijken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die vrouw ook, gewoon klappen krijgen van dur vent, en geen aangifte doen! ze is toch niet gek?! :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het wel..
Die Willem was echt vies.. :GADVER:
Waarschuw beheerder
Echt vies ja!!
Een ziekte waardoor je aan kleine kinderen gaat zitten :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja bah he..
Die ogen oog en die vieze snor..
Gadver.. Engerd..

Dan zien ze er in ASO HOOGEVEEN lekkerder uit of niet Ilse?? ;)
Waarschuw beheerder
Of niet dan Panna ;)

Waarschuw beheerder
nou vindt het geen flikker aan man
saaoe boel ja

Waarschuw beheerder
ja ik vondt dit ook niet zo heel boeiend... aleen bij het gemeentehuis was gers :P (y)

Waarschuw beheerder
Wat een uitspraak op tv: Ja, dan gaat het te ver he en dan krijgt ze patsen! Ja, en dan niet met de platte hand he of een draai om d'r oren. Nee, gewoon vol met de vuist op d'r ogen!

Maar het mooiste moment van alle afleveringen was toch wel dat ze opeens een klap horen boven omdat dat z'n zoon door het bed heen is gezakt. Zegt die pa: Zoek toch eens een vriendin jongen! Dan hoefde niet steeds te trekken! hahaha

maar wel diep triest allemaal...

Waarschuw beheerder
Ook wel ongelooflijk eigelijk dat een man die zo ziek, triest en dom is, een vrouw vind die ook totaal niet spoort en duidelijk niks beters kan krijgen en dat ze dan besluiten kinderen te nemen.

Je weet toch van te voren dat dat 9 van de 10 keer al een verloren zaak is in zo'n geval! Stupid...

Waarschuw beheerder
Had het wel graag willen zien maar moest voetballen dus dan wordt het volgende week woensdagavond maar!!

Mijn mening volgt nog!
Waarschuw beheerder
kheb gelukkig niet gekeken, stelletje schorrie morrie bij elkaar, bah!

Waarschuw beheerder
Als je niet heb gekeken kan je tog ook geen mening over die mensen hebben tenminste je kan het sowieso niet want je kent ze niet! Niet dat ik ze ken van Den Bosch maar wel van Duindorp.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
die vrouw ook, gewoon klappen krijgen van dur vent­, en geen aangifte doen! ze is toch niet gek?!
=­==================================================­==========
Dat WIJF moeten ze afspuiten!
GVD, de­r dochter wordt misbruikt door der vent en zij kie­st voor zo'n misbaksel.

Waarschuw beheerder
dat huis van die vent hebben ze in de fik gestoken en meubels door t huis heen gegooit, dat was vanochtend op t nieuws.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou mooi (Y)
Waarschuw beheerder
Wat een aso's weer zeg, en die kwekers ech alsof ze nix misdaan hebben. Het mooiste vind ik nog in al die afleveringen dat ze altijd de schuld van hun problemen op anderen steken. :no:

Waarschuw beheerder
deze aflevering was de slechtste van allemaal!!!

expresse ruzie maken voor die camera, effe nog zeggen dat je je wijf der dochter heb gepakt!!

tjongen wat zouden ze betaald krijgen of vinden ze het gewoon tof!!!

Waarschuw beheerder
:nee: dat is dus de andere kant van de maatschappij
Waarschuw beheerder
donateur
Het is de schuld van de Rabobank!
Waarschuw beheerder
2 collin

ik heb van de vorige aflevering 20 min gezien, vond het meer dan zat. En waarom kan ik geen mening hebben als ik die mensen niet persoonlijk ken??
Ik wil mensen die zich zo misdragen niet eens kennen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die samantha uit groningen ga ik ballen binnenkort :P

Waarschuw beheerder
GVD, de­r dochter wordt misbruikt door der vent en zij kie­st voor zo'n misbaksel

Echt heel ziek!!

dat huis van die vent hebben ze in de fik gestoken en meubels door t huis heen gegooit, dat was vanochtend op t nieuws.

Dat is dan weer goed nieuws

Maar wel erg dat wij daar belasting voor betalen en dat zo'n luie flapdrol dat dan nog te weinig vind ook en dan zegt dat het zo slecht geregeld is allemaal, dat hij daarom maar gaat stelen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn dit nou probleemwijken?

Die paar ouwe dronkenlappen??

IK vind het eerder materiaal voor JAMBERS :D
Waarschuw beheerder
we lachen wat ie zei die gast: Je bent gewoon kwaad op me omdat ik je dochter hebt misbruikt.

Wat een wous en terecht ook dat ze zijn huis getrashed hebben.

Waarschuw beheerder
nou jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgende week de laatste uitzending!

betonbuurt UTRECHT!

hadden ze btr lombok, kenalenland, hoograven of wete ik wat uitzenden

Waarschuw beheerder
slober-buurt utrecht

Waarschuw beheerder
willem de KANKER pedo
Waarschuw beheerder
Njaa ik vond die willem ook gewoon te erg :S Jesus dat die vrouw dat ook gewoon pikt..vind het niks gek dat ze gisteraaf weer hebbe lope rellen daaro...
Waarschuw beheerder
Wat een k:xt programma zeg
ging egt nergens over!:/

Waarschuw beheerder
www.schuurpapiertje.nl komen alle afleveringen op kan je downloaden aflevering 1 staat er op rest komt snel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vandaag zijn ze weer wezen rellen in Den bosch :x

zullen ze ook komen als Feyenoord vd week langs komt :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaja volgende week betonbuurt :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gaan die zich ook in het nieuws rellen na de uitzending 8)??? Utreg de gekstuh (verstoppen kunnen ze ok goed :X)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha kansloze lui uit den bosch.

vind het niet echt een probleemwijk ofzo.

meer gewoon idiote mensen,met waarschijnlijk gewoon een idioot beleid van hun gemeente,waardoor alles daar niet goed gaat.
Waarschuw beheerder
vandaag zijn ze weer wezen rellen in Den bosch

zullen ze ook komen als Feyenoord vd week langs komt

:x :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
betonbuurt utrecht gaat niet door staat in het UN, sbs heeft besloten niet uit te zenden omdat het niet "asociaal" genoeg zou zijn whahaha dikke liegenaars, de cameraploeg had er zelfs klappen gehad, ze durven gewoon niet vanwege de buurt en politie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
donateur
Feyenoord speelt niet tege Den Bosch tog??

Volg mij is t PSV- Den bosch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
13 april Den Bosch - Feyenoord :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet te associaal zegge ze dan heb al weer genoeg gehoord erover
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah ook eerst zeggen dat ze geen sensatie tv willen maken maar alleen de realiteit willen laten zien, en als er dan geen asocialen zijn ineens niet willen uitzenden whahaha lekker jezelf tegenspreken sbs 6

en lekker klappen gevangen stinkcameraploeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kom we gaan ze mailen en bedreigen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah ze moeten verplicht bij jou en mij komen filmen hehehe ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
chaos! :yes: wedden dat je gerse tv ziet sahbi ;) europalaanfuckers junkies geweld scotoes dit dat alles ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ff onze pipa laten zien mang
Waarschuw beheerder
ja mang 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en dan savonds met 3 busjes a.t worden opgehaald 8)
Waarschuw beheerder
camera pl0eg heeft klappen gekregen 0f de camera man?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet niet sahbi ik heb t niet gedaan :D hoorde alleen dat ze daar gingen filmen aan bois die er niet op wilden en die hebben die man die filmde paar tikken gegeven ofzo!

kraay bij jou zou helemaal wat wezen hehehe als je bij jou uit je raam kijk :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sinnii jij kent vast samantha wel? :D:P en shirley die vriendin van der

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hihi dan zit jij vast ook wel eens in die msn groepsgespreks?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pedofieltje :d
Waarschuw beheerder
-1
heb een paar keer in zo'n gesprek gezetenmaar niet vaak

Waarschuw beheerder
Uden is schijnbaar ook gevraagt.. whehe maar ze wilden niet..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze moeten eens op Pf komen das pas een probleemwijk 8) al dat tuig hier :9
Waarschuw beheerder
donateur
wat een schorum he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
8) :yes: gister weer opgepakt :p

allemaal jeugd die politie uitscholden en mensen die zich niet konden indentificeren :9

de wijk werd afgesloten omdat het veel mensen buiten de wijk waren die onrust maakten :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geloof ik graag met die zakko's daar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:9 hehe :9
Waarschuw beheerder
http://www.schuurpapiertje.nl/ aflevering 4 kan je er nu ook downloaden die is echt geinig met die kerel die na de hoeren gaat :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb liever afgelope aflevering :D
Waarschuw beheerder
samantha love you.en je familie ook.jullie zijn toppers.love you all.greetings from the O.P.W
Waarschuw beheerder
mensen toch wat maakt iedereen zechn toch druk om die probleemwijken.
ik was zelf onderdeel van de aflevering over de oosterparkwijk,wij zijn gewoon een gezellige familie die van een feestje houden.En in deze maatschappij moet je af en toe wel de wet overtreden om rond te kunnen komen.
En oke de oosterparkwijk is nu eenmaal een echte arbeiderswijk waar af en toe wel eens wat misgaat met de sterke arm der wet,maar wie heeft dat nu niet ib deze tijd,kom op we leven in het jaar 2005.
Dus mensen oordeel eerest over jezelf.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
donateur
En in deze maatschappij moet je af en toe wel de w­et overtreden om rond te kunnen komen.
==========­================================================
­Men zou ook eens kunnen gaan werken voor zijn/haar­ geld!

Waarschuw beheerder
Uden gevraagd?
Daar is helemaal niks te beleven toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:)
Waarschuw beheerder
En in deze maatschappij moet je af en toe wel de w­­et overtreden om rond te kunnen komen.
=========­=­================================================­
­Men zou ook eens kunnen gaan werken voor zijn/h­aar­ geld!
=================================

H­elemaal me eens! En maar klagen over die buitenlan­ders.......

Waarschuw beheerder
Ja ben ik wel mee eens maar die buitenlanders(de meeste) werken helemaal niet!!! En komen hierzo voor uitkering terwijl ze in hun vaderland een villa hebben staan!!!

En ben benieuwd of Donderdag Probleemwijken wordt uitgezonden!

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, maar de meeste uitkeringen gaan nog steeds naar de Nederlanders hoor.
Een villa inhet Buitenland?
Ja dat hebben genoeg Nederlanders, daar gaat al het zwart geld naar toe.
Denk je nu echt dat die mensen die hier naar toe gehaald zijn om te werken daar een vette villa hebben, dacht het niet.
Misschien een enkeling die het hiet gemaakt heeft, en terecht.
Daarbij ken ik meer Nederlanders in mijn omgeving met een uitkering dan Buitenlanders, die werken tenminste allemaal voor hun geld.

Waarschuw beheerder
Is wel lache (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Leuke fiets, van je Oma geweest?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donderdag GEEN probleemwijken in Utreg :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
athans komt als goed is wel maar dan dit

Probleemwijken: een terugblik
In de slotaflevering zal worden ingaan op de commotie die met name in de media is ontstaan naar aanleiding van de programmareeks ‘Probleemwijken’. Diverse mensen worden aan het woord gelaten over de aanhoudende ophef over dit SBS 6-programma en wordt nader ingegaan op de keuzes die hieraan ten grondslag liggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Hier in Zwolle is SBS niet welkom in de Indische buurt :no:
Waarschuw beheerder
goh, wat raar, warom zou dat toch zijn.
Zouden ze zich schamen??
Waarschuw beheerder
Funny as hell...hoop dat het niet bij 1 seizoen is gebleven!!!!

Waarschuw beheerder
Morgen gaat SBS gewoon verder met Probleemwijken!!!

Waarschuw beheerder
SBS 6 ziet af van uitzending over Duindorp
dinsdag 12 april 2005

DEN HAAG - Na overleg met de gemeente Den Haag ziet SBS 6 af van het herhalen van het programma 'Probleemwijken' over de Scheveningse wijk Duindorp. De aflevering stond voor woensdagavond op de agenda.
In de serie 'Probleemwijken' volgde SBS 6 bewoners van typisch Nederlandse volksbuurten. Volgens gemeente Den Haag wordt er in de serie aandacht besteed aan enkele probleemgevallen in de wijk, maar wordt gelijk gesproken over een probleemwijk.
Eerder besloot de televisieomroep de uitzending over de Graafsewijk in Den Bosch niet meer te herhalen, om verdere escalatie van gewelddadigheden in de wijk te voorkomen
Waarschuw beheerder
donateur
Sjonguh jonguh. In het begin willen die mensen maar wat graag op tv. Dan ist allemaal stoer enzo. En achteraf gaan lopen janken dat ut niet goed in beeld is gebracht. Je hebt toch zelf die dingen gezegt en gedaan voor de camera.
Waarschuw beheerder
Dip..ben volkomen met je eens!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen geziek achteraf he..stelletje broekpoepers.
En voor Collin.volgens mij eindigt het bijna..1 van de laatste afleveringen,dussss.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja klopt nog 2 volgens mijn!!

Waarschuw beheerder
@ real jojo--- Ik kende genoeg mensen die in een hun vaderland een villa of een mooi huis hebben staan!! En over die uitkering weet ik dat niet helemaal zeker maja ik denk dat ze hier wel komen voor die uitkering of kinderbijslag!

En trouwens ik had het alleen over Buitenlanders!!! Want jij betrekt de Nederlanders erbij!
Waarschuw beheerder
2 collin

de meeste zijn hier gekomen toen de economie op volle toeren ging. Toen voelden de hollanders zich te goed om w.c.'s schoon te maken........dus halen we die buitenlanders maar

Waarschuw beheerder
donateur
En trouwens ik had het alleen over Buitenlanders!!­­! Want jij betrekt de Nederlanders erbij!
======­=­================================================­==­==
Ja, dus?
Zodra dat de de Nederlanders er b­ij ­gaan halen raken we een gevoelige snaar he, en­ dat­ is bij vele niet de bedoeling he, kunnen ze ­niet ­meer wijzen!
Over Buitenlanders mag alles g­ezegd worden, maar o wee als je het over Nederland­ers hebt.
Iedereen of ze nu uit Nederland of u­it­ verweggiestan komen en willens en wetens profit­e­ren zijn gewoon parasietten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
inderdaad, uitzuigers zijn het

Waarschuw beheerder
Je moet me niet verkeerd begrijpen maar ik heb niks tegen buitenlanders die gewoon werken alleen tegen die hier komen profiteren!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Maar de Nederlanders die hier profiteren accepteer je wel?
Vreemd :(
Is toch precies hetzelfde?

Waarschuw beheerder
En hoeso gevoelige snaar, er zijn ook genoeg Nederlanders die misbruik maken van uitkeringen! En trouwens Nederland is tog van Nederlanders of zie ik dat nah verkeerd???? bv die asielzoekers krijgen tog ook alles en die doen geen ene KK

Waarschuw beheerder
Collin Rules
Waarschuw beheerder
laten we het hierop houden, nederland is van de werkende belastingbetalende mens.......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Verdachten 'SBS-rellen' deze week voor rechter

Den Bosch - Het Openbaar Ministerie in Den Bosch brengt vrijdag vijf personen voor de rechter die worden verdacht van betrokkenheid bij de rellen in de Graafsewijk, eind vorige week. Justitie heeft voor een versnelde procedure gekozen 'om een signaal af te geven' aan de wijkbewoners.

De komende weken moeten vijftien verdachten in de rechtbank verschijnen.

SBS6 zendt de twee laatste gplande afleveringen in de omstreden serie Probleemwijken niet uit. Het ging overigens om een herhaling van de aflevering over de Scheveningse wijk Duindorp en een compilatie van enkele uitzendingen. De rellen in Den Bosch hielden direct verband met de SBS-uitzending over de Graafsewijk.

Volgens een verklaring van SBS komt er in plaats van de compilatie om morgenavond een 'speciale' aflevering, waarin zal worden ingegaan op 'de commotie die met name in de media is ontstaan naar aanleiding van de programmareeks'. De zender probeert burgemeesters aan het woord te laten en Haagse politici.

Waarschuw beheerder
oftewel er is geen hol meer aan. Ik vind het leuk om die tokkies overal te zien, niet om een programma over tokkies te zien waarin haagse politici hun mening geven, dan kijk ik wel naar den haag vandaag ofzo:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
trugblik is het dus geworden :P

na reclame alles over de rellen in Den Bosch :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mwah vandaag was ut nie veel maarja was ook Laatste aflevering.. en komt NOOIT meer op tv denk ik ;)

Waarschuw beheerder
Is echt vet als we via TV in al die kut wijken rel­len laten komen slaat ut rellende/wietkwekende/her­oineverkopende/uitkeringstrekkende tuig elkaar de ­hersens in en dat bespaart de politie een hele hoo­p werk, met name de afdeling ME.

Wijken als Woe­nsel West, de schilderswijk in Den Haag en de Voss­ener in mn eigen stad geven de gemeentes waarin ze­ liggen een hele slechte naam en uitstraling....
­
Stel je voor je woont dr vlak bij dan krijg je j­e huis echt niet verkocht en dat is klote.
Waarschuw beheerder
ja inderdaad...sbs 6 is zelf de duivel van de samenleving muhahaha
Waarschuw beheerder
donateur
lees net in een ander topic dat die knaap uit groningen ze eigen van kant heb gemaakt ...

word steeds gekker

Waarschuw beheerder
het is toch belagelijk dat het zo vermoest komen.
ik wens de na bestaande veel sterkte toe

Waarschuw beheerder
Waarom dan???? Hij heeft er tog zelf voor gekozen!!! Maar ik wens wel de nabestaande sterkte!!!

Waarschuw beheerder
we hebben geen eens met tv n0ord gespr0ken:S we weten nie waar0m me stief vader het heeft gedaan!:(

Waarschuw beheerder
Ow oke, maar er wordt gezegd dat het door SBS 6 komt maar het lijkt me stug want er tog niks ergs gebeurd!

Waarschuw beheerder
hun hebben et zelfverzonnen dat et door sbs6 kwam wij hebben helemaal met niemand gepraat we weten zelf niet eens waarom hij hij het heefd gedaan hij lachte om de serie

Waarschuw beheerder
Owh oke, en je heeft hij niks achter gelaten dan???

Waarschuw beheerder
neej:'(
Waarschuw beheerder
maar in dat topic staat ja dat de familie heeft bevestigd dat het door sbs kwam :S

Waarschuw beheerder
jah maar wij hebben niet met die mensen gespr0ken:S duss ze verzinnen maar wat:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
^^^Pedo :[
Waarschuw beheerder
Vond het altijd wel leuke afleveringe hoor alleen het gezeik er nu omheeeen pfffffff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar is die afleering nog geweest uit utrecht ? afgelopen donderdag ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:no: was een trugblik en gezeik over de rellen :x
Waarschuw beheerder
en ze noeme het wel tokkie dorpen maar in die tokkie dorpen is het altijd wel heeel gezellig er gebeurt tenminste wat!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(Y)
Waarschuw beheerder
Ahhh jammer man ik wou het wel eens zien in utrecht!!!
dat komt du sook nooit meer ?
Waarschuw beheerder
he! sammie veel sterkte in deze moeilijke periode en laat je miet opnaaien door mensen die dom LULLEN!!!!!
(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
bedankt enne doe ik ook nie laat ze maar lekker lullen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
inderdaad ik wens jou Sam en je familie en vriendenkring heel veel sterkte want zoals ik in een ander topic heb gezegd mensen die zo dom reageren en geen respect tonen moeten maar eens volwassen gaan nadenken... :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sam houdt je taai :) :knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die aflevering over de wiele polle in leeuwarden vond ik dan toch nog het netst :D

Waarschuw beheerder
Nou mensjuhs om deze Forum bijna af te ronden WELKE vond jij de favoriete Probleemwijk????

Ik zelf vond Duindorp het beste!!!

Waarschuw beheerder
Volgens mij staat dat hierboven al!! Dus met andere woorden oud nieuws.

Vind er niks lomp aan, hij heeft er zelf voor gekozen, vind het alleen treurig voor de nabestaanden want als je dat doet ben je een ego want je denk alleen aan je eigen!!! maar goed nogmaals:

Nou mensjuhs om deze Forum bijna af te ronden WELKE vond jij de favoriete Probleemwijk????

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook

Waarschuw beheerder
Eej jij m0et eem heel vl0t n0rmaal praten..:@:@:@

Waarschuw beheerder
b-roeled grote mond op internet
want ben jij een lijer zeg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ff voor drbei

ik vind t wel speitig voor de nabestaanden.....

maar verder ben ik t eens met die colin

bij deze zal ik mn text verwijderen !!

BTW ik vind wel dat sbs t uitgelokt heeft....
al die stennis !

als tv zender moet je de maatschappelijke verantwoordig op je nemen, doe je dat niet dan vind ik dat treurig!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als iemand zelfmoord pleegt is dat zijn of haar eigen keuze. Het is niet de schuld van de programmamakers en SBS is zo slim om dit incident te gebruiken om nu te kunnen zeggen: we zijn zo ethisch om het programma te cancellen, gewoon om zichzelf een goeie naam aan te smeren :@

Waarschuw beheerder
eej wie zegt dan dat het de schuld van hun is we hebben n0oti met die mensne gepsr0ken ze verzinnen wat er st0nd 0ok in de krant dat ie n0g 6 week m0est terwijl ie n0g 20 week m0est duss wie lult er n0u dan!

Waarschuw beheerder
Ja vind idd raar van de media dat ze zulke lul verhalen plaasten en verzinnen!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Media als ze je nodig hebben je grootste vriend als ze je gebruikt hebben je grootste vijand.
Snap al deze deelnemers die zich door heel Nederland laten uitlachen ook niet en als ze er toch niks om geven dat kan natuurlijk ook ja is aan hun, maar ik kan wel om jullie lachen :p
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
den haag was de gekste

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Ik snap gewoon niet dat deze mensen aandacht krijgen :s

En in deze maatschappij moet je af en toe wel de wet overtreden om rond te kunnen komen.

Wat een visie :s
Waarschuw beheerder
Hehe ik vondt die van Leeuwarden wel mooi... Die kerel met die luchbuks heb ik me kapot omgelache hehhe die deugde niet helemaal volgens mij...

Maar die vent die pedo idd die deugt ook niet helemaal en zijn zoon heeft ook een steekje los zitten... raare lui
Waarschuw beheerder
Hehe ik vondt die van Leeuwarden wel mooi... Die kerel met die luchbuks heb ik me kapot omgelache hehhe die deugde niet helemaal volgens mij
============================

dat doen ze geen van alle......B)
Waarschuw beheerder
donateur
beter maken ze er een verzamel dvd van ofsow ik heb alleen duindorp gezien omdat er famile van me zwagertje in zat .
en ik heb groningen gezien , en geloof eindhoven ( die vent die naar de hoeren ging )

dus heb de helft niet gezien dus ken niet echt oordelen welke de leukste / toftse / gekste was
Waarschuw beheerder
verzameldvd lijkt me uitgesloten :S
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ik vondt die van Leeuwarden wel mooi... Die kerel met die luchbuks heb ik me kapot omgelache hehhe die deugde niet helemaal volgens mij...

hahahaha idd beetje in ze eigen deur schieten :vaag: :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat die serie is afgelopen.
Waarschuw beheerder
maak dan iig een verzamel'wijk'. Lekker alles bij elkaar.

Kunnen ze 'gezellig' een 'feestje bouwen'..............

Waarschuw beheerder
Zal een leuk feesie worden!!!
Waarschuw beheerder
mjoa, dan komt het programma probleemwijk, of probleemwijker zoekt vrouw, of probleemwijk express.....

Waarschuw beheerder
vind 't gewoon zielig dat de media zo nodig zulk soort programma's moet uitzenden om cijfers te krijgen, laat ze een keer nuttige dingen uitzenden, door zulke programma's krijgen wijken alleen maar een nog slechtere naam lijkt me.
Waarschuw beheerder
zo achterlijk, zoals te veel van die programma's tegenwoordig! Met TE lange reclame ertussen door! Nee, ga liever 8ter me comp zitten pf

Waarschuw beheerder
door zulke programma's krijgen wijken alleen maar een nog slechtere naam lijkt me.

jij slaat de spijker op zn kop....helemaal gelijk.
Waarschuw beheerder
verzameldvd lijkt me uitgesloten :S

-----------------------------------------------

in de minder legaale wegen, dwaalt de dvd met alle serie's inclusief een menu al rond hoor:)

Waarschuw beheerder
Owh oke dan ga ik ff kijken of ik hem ergens kan vinde!!

Waarschuw beheerder
de eerste aflevering vond ik de leukste.

Waarschuw beheerder
Welke buurt was dat dan?

Waarschuw beheerder
in assen toch?

Waarschuw beheerder
Owh oke, je kan best gelijk hebben!

Waarschuw beheerder
ja zo is het ook wel weer
Waarschuw beheerder
hoho collin ken je me nog
vieze verradert

Waarschuw beheerder
Ik ken je zekah nog en wanneer kom je weer naar Stricky Hardcore in DH!!!!

En hoeso verrader???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
helaas niet :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
inderdaad was wel fun :9 maarja sbs is bang geworden ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kenne ze gen nieuwe maken ofsow probleem sites of Profleem-Forums (partyflock genomineerd)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
Zal het wel leuk vinden om nog meer van dit soort progamma's te zien!