Partyflock

Forumonderwerp · 751713
16310x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
Swingen (partnerruil) moet kunnen?
Een beetje flirten, uitdagen, zoenen op de dansvloer, en als de chemistry er is met een ander leuk koppel thuis afteren...voor de een 'not-done' voor de ander een spannende, leuke aanvulling op een meer dan goede relatie.
Waarschuw beheerder
Tsja, ieder zo zijn ding he... :S

Waarschuw beheerder
ga es weg overjarige viespeuk......

Waarschuw beheerder
ik heb niks te ruilen.
Waarschuw beheerder
't swingt de pan uit hiero..

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
18040054041 18040054041 Sideshow Freak 18040054041 18040054041 ga es weg overjarige viespeuk......

Ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd (Y)

Waarschuw beheerder
nou niet echt:s
Waarschuw beheerder
donateur
Ze is 41 hoor ...
Waarschuw beheerder
donateur

Heb wel iets beters te doen.....
Waarschuw beheerder
@ShiZnit THNX
Waarschuw beheerder
donateur
Ieder zijn ding, maar het lijkt me zo'n verplicht gedoe allemaal.
En veel mensen die het doen, doen het alleen omdat het meisje bi is. Daar sta je dan als man :/

;p
Waarschuw beheerder
donateur
xiang64

@ShiZnit THNX

:D
Waarschuw beheerder
Dit is een partysite!!

Geen datings bureau!!

Ga effe opzouten stelletje vieze gasten!!!!

:kotssmiley:
Waarschuw beheerder
@miles22 *overgeefteiltje aanreikt* ja en wel een hele uitgebreide partysite....je kunt hier zelfs een eigen forum starten...en deze valt in de categorie: liefe, sex, relatie...even 2 x goed nadenken voor dat je een .... opmerking plaatst
Waarschuw beheerder
moet kunnen?

Tja volgens mij persoonlijk kan dat dus niet ;) heb het geprobeerd maar nee niks voor ons, ik kan mijn geliefde niet delen met een ander, daarvoor hou ik veel te veel van hem.

En ja ik weet wat swingers altijd roepen: echt van iemand houden is dat je hem/haar kunt zien genieten met een ander...

Iedereen moet lekker doen wat hij/zij wil :yes:

Maar mijn oma zei altijd: van ruilen komt huilen :P

Waarschuw beheerder
Dit is een partysite!!

Geen datings bureau!!

:kotssmiley:

Precies :[
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is een partysite!!

Geen datings bureau!!

Even ter verdediging van xiang64: Ik weet niet of je die feesten van de laatste tijd hebt meegemaakt (en waar ook foto's van op Partyflock staan), maar daar wordt toch echt wel geswingd....

Het is ook niet mijn ding, maar blijkbaar wel populair!

Waarschuw beheerder
Niks voor mij dat swingen! Vind het allemaal ook zo kansloos dat als je een relatie hebt, je weer buiten de pot moet pissen. Het lijkt wel een trend. Nouja, ieder zijn eigen mening, maar dus niet mijn ding :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
www.laatjeweifneukendooreenander.nu

misschien iets voor jullie???

Waarschuw beheerder
donateur
Jouw vrouw, mijn vrouw?
Waarschuw beheerder
Maar mijn oma zei altijd: van ruilen komt huilen

:respect:

:9
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is een partysite!!

Geen datings bureau!!

Beetje kortzichtig allemaal...:S

Men kan hier over alles discuseren :YES:

Waarschuw beheerder
donateur
Tja ik wil wel swingen maar ik wil niet hebben dat mijn vriend dat doet[img width=42 height=23]http://www.smilies4you.de/content/freundlich/a2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen oude mensen swingen, als ze uitgekeken zijn op de uitgelebberde/lubberde vijver van hun "andere helft"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bezoeken nu zo'n 9 jaar voornamelijk fun4two soms ook de fata morgana dit zo'n 4 a 6 x per jaar.
Met veel plezier..... Het is heerlijk om met zijn 2tjes van de erotische sfeer te genieten. Daar waar veel mag maar niets hoeft.Lekker dansen, flirten en bubbelen.In eerste plaats lekker voor elkaar gaan. Klikt het met een ander stel voor alle vier dan is dit mooi leuk en lekker.Echter we gaan niet om te scoren. Het is idd een aanvulling op ons, zeer goede, sexleven en relatie (27 jaar).
Het maken van goede afspraken met je partner is een pre.
Zit je relatie al niet lekker dan raad ik af een parenclub te bezoeken.

Waarschuw beheerder
donateur
henry
MSN: de_hj@hotmail.com
Beroep: erotheker
Geboortedatum: 22 december 1961
Leeftijd: 43
Geslacht: man
Geaardheid: hetero
Relatie: ja
Favoriete muziekgenres: ambient, disco, drum & bass, funk, house, lounge, r&b, soul, trance

zie je wel! OUDE MENSEN 8)

Waarschuw beheerder
nog zo'n daas van bijna 50:s

Waarschuw beheerder
van ruilen komt huilen!!
Waarschuw beheerder
donateur
:s :s
als je een relatie hebt en veel van mekaar houd ga je je liefje toch niet uitlenen!!!!!!!!!!!!!!!! :/

gek!! :s
zoek dan lekker een andere vriendin waarbij je wel aan je trekken kan komen
:/
Waarschuw beheerder
donateur
van ruilen komt huilen!!

IDD ik zou het nooit kunnen, ben ik veels te jaloers voor!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap de reden ook niet waarom je dat zou willen ?
Waarschuw beheerder
@miles22 *overgeefteiltje aanreikt* ja en wel een hele uitgebreide partysite....je kunt hier zelfs een eigen forum starten...en deze valt in de categorie: liefe, sex, relatie...even 2 x goed nadenken voor dat je een .... opmerking plaatst

Je kan je mening hier geven ja!!
Maar niet adverteren!!

(n)
Waarschuw beheerder
Tja ik wil wel swingen maar ik wil niet hebben dat mijn vriend dat doet

:o

Waarschuw beheerder
miles het is vrijdag!!!!!

(k)
Waarschuw beheerder
[quote] Je kan je mening hier geven ja!!
Maar niet adverteren [quote/]
ga nou eens leren lezen joh!!! Voel je je aangesproken of zo....adverteren doe ik op www.swingerseurope.com

deze topic gezet om menigen van anderen te lezen...maar dat is blijkbaar iets wat jij nog moet leren...
Waarschuw beheerder
miles het is vrijdag!!!!!

Ik weet het!!

Beter toch!!!

Lekker van bil gaan!!!
:p

maar dat is blijkbaar iets wat jij nog moet leren...

Ja moet nog zoveel leren!!
Kan ik vast van jou oude wijze man leren!!!!Hahahaahahaahah

(n)

Waarschuw beheerder
Miles ik wens het jou en je wijffie have an nice weekend!!

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
bengeltjemir
bejaardenverzorgster
Geboortedatum: 30 november 1972
Leeftijd: 32
Geslacht: vrouw
Geaardheid: bi

Zo begrijpend, maar wat wil je. Bengeltje loopt ook al tegen de 40

Waarschuw beheerder
duurt nog 8 jaar maar goed!!!!
Waarschuw beheerder
@ bengeltjemir--- begrijpend lezen en hoofdrekenen is niet echt hun sterkste kant---

Waarschuw beheerder
donateur
:x 32 is dichter bij de 40 dan 26
Waarschuw beheerder
Sommigen mensen zijn wel erg kortzichtig :S omdat het niks voor jullie is wil dat toch niet zeggen dat anderen daar heel anders over kunnen denken??

Oh nee dit is PF daar hebben we geen respect voor elkaars mening O:)
Waarschuw beheerder
---32 is dichter bij de 40 dan 26---

kijk dat bedoel ik nou met begrijpend lezen... en ze is nog blond ook :-)

Waarschuw beheerder
@ F-J
ik ga niemand hier afkraken maar inderdaad ik zit kort tegen de 40 (k)

Waarschuw beheerder
iedereen moet maar lekker doen waar hij/zij zich het prettigst bij voelt!!!

Waarschuw beheerder
Liefde en seks zijn 2 verschillende dingen.
Mijn vriendin en in "swingen" ook ...maar de reden daar achter zijn niet de vooroordelen die ik in dit topic lees.

Het is avontuurlijk en spannend, alsof je met z'n tweeen iemand aan het versieren bent. Het is idd een aanvulling.

De reden dat "ouderen" vaker swingen is m.i. omdat zij wel seksueel ontplooit zijn en daar open binnen de relatie over kunnen praten ...de rest van het volk doet het ook maar daar het het gewoon ordinair vreemdgaan.

(begon trouwens met swingen op mijn 27ste)

Waarschuw beheerder
Mooi verwoord stoker. :-)

Waarschuw beheerder
donateur
is nog blond ook

:gaap: wijffie, kom eens met wat nieuws. Beter blond haar en hersens....
dan donker haar en blonde hersens, ofniet xiang64?
Waarschuw beheerder
Mooi verwoord stoker.

Idd, uitstekend verwoord; Stoker communiceert zeldzaam goed (1 van de belangrijkste redenen dat ik stapelgek op hem ben). In een 'swing relatie'is communicatie met je partner heel belangrijk, juist als dat goed gaat, wat een enorme stuk veiligheid bij elkaar creeert, kun je juist extra van elkaar genieten als je swingt. Het is een erotisch spel wat je samen aan gaat met een ander stel. Je moet daar denk ik idd naar toe groeien. Ik heb altijd van zo'n soort relatie gedroomt, durf er pas sinds deze zomer aan toe te geven. Ben vrij snel in zo'n relatie beland (sinds begin december), de klik was er meteen en het was van het begin af aan duidelijk dat het geen traditionele relatie zou worden. Ik heb me nog nooit zo prettig gevoeld binnen een relatie. De seks met anderen (samen of los van elkaar)voegt wat toe, ook in de intimiteit tussen je partner en jezelf. Voor sommigen misschien heel raar, maar juist nu, in deze 'swing relatie'heb ik me nog nooit zo sterk iemands meissie gevoeld en heb ik zo sterk het gevoel dat we bij elkaar horen.
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
trieste mensen hiero.....T@ring hee......

Ontopic.....hep er zelf geen ervaring mee maar als eea ter sprake komt en geheel vrijblijvend is zou ik er geen probleem mee hebben....;)

Waarschuw beheerder
Zal het toch niet kunnen hebben om mijn vriendin met een andere man te delen. Vreemd genoeg Aahmmnm samen met met vriendin en een andere vrouw klinkt veel leuker! echter nog nooit gedaan en ben ook bang dat het verkeerd afloopt dus dan maar lekker niet.

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
kweet niet nog nooit gedaan

ben wel ruimdenkend dus sluit het niet uit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hmm deze topic ga ik volgen is wel leuk dit te lezen :)
Waarschuw beheerder
Ja iedereen denkt hier weer anders over, je ziet het inderdaad vaker voorkomen als je op stap gaat...
Voor de 1 is het misschien een aanvulling op een relatie een ander stel zal hier misschien nooit aan deelnemen of komt het een keer op in hun koppie als ze ruim 10 jaar met elkaar zijn..

Het is net wat je behoefte is in een relatie, bij elke relatie is dit (misschien) anders.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Swingen moet mogen
Waarschuw beheerder
alles mag :jaja: niks moet :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nooit van me leven!!!!!! Ik zou nooit de vrouw waar ik me leven mee deel kunnen delen. Maar dat is mijn mening. Ieder ze eigen, maar ik weet zeker dat ik het niet trek als iemand me vriendin ook maar met één vinger aanraakt. Ik vermoord hem. Maar nogmaals dat is mijn mening. Als iemand dat wel wil. Alle respect, maar mij niet gezien. 100%!!!!! Ze is van mij en niemand anders. Ik begin helemaal te koken als ik er alleen al aan denk dat iemand aan me vriendin zit.

Waarschuw beheerder
donateur
sluit me helemaal aan bij wiseguy!!
nee ik ben echt nie bekrompen of wa ook maar de gedachte alleen al brengt gestapo folterings neigingen op...
dus een dikke nee voor swingen,voor mij althans
Waarschuw beheerder
Het klinkt mischien errug ouderwets wat ik nu ga zeggen, maar zo denk ik er in ieder geval wel over!!! :jaja:

Het is toch zeker niet zo bedoeld dat op het moment dat we een relatie aan zijn gegaan die echt serieus is (waar je gewoon de rest van je leven bij wil blijven) om gewoon met jan en alleman op feesten of weet ik waar te naaien samen met je partner en nog wat andere mensen :/? Vind het een beetje een bekrompen gedachte namelijk:frusty:. Wat heb je dan nog met je vriend/vriendin wat je niet met andere hebt:/? Juist het intiems is hetgeen wat je alleen samen, in mijn ogen, met elkaar deelt!!!

:-D

Waarschuw beheerder
Partnerruil moet kunnen :yes:
Waarschuw beheerder
Het is toch zeker niet zo bedoeld dat op het moment dat we een relatie aan zijn gegaan die echt serieus is (waar je gewoon de rest van je leven bij wil blijven) om gewoon met jan en alleman op feesten of weet ik waar te naaien samen met je partner en nog wat andere mensen Vind het een beetje een bekrompen gedachte namelijk. Wat heb je dan nog met je vriend/vriendin wat je niet met andere hebt Juist het intiems is hetgeen wat je alleen samen, in mijn ogen, met elkaar deelt!!!

Ieder zijn ding, niemand hoeft te doen wat ik doe, maar ik vind dit wel een hele beperkte visie op een relatie: als een relatie inhoudt dat je alleen seks hebt met die persoon, dan is dat een erg beperkte relatie. Ik hoop voor je dat jullie samen meer dingen delen. Als je 'swingt' wil dat niet perse zeggen dat je met jan-en-alleman het bed in duikt. Voor ons is het een aanvulling en juist iets wat wij ook met elkaar delen. Voor mij is in een relatie het allerbelangrijkste dat iemand er voor mij is als ik hem nodig hen, dat ik bij iemand 100% mezelf kan zijn, en dat we samen een aantal gemeenschappelijke dingen delen en doen, maar ook elkaar de ruimte geven voor onze eigen dingen. Dat de meeste voor een monogame relatie kiezen, prima, maar oordeel niet meteen over open-relaties alsof zo'n relatie weinig inhoud. Voor mij is dit mijn eerst open relatie en ik kan je uit ervaring zeggen dat deze relatie bijzonder veel inhoud heeft, ook omdat we er beide bewust aan begonnen zijn en het meteen duidelijk was welke vorm het zou krijgen. Ben nu veel gelukkiger binnen een relatie dan in het verleden

Waarschuw beheerder
..sommige mensen hebben het vermogen om zich sexueel te ontplooien. Dat je op ontdekkingsreis gaat en kijken wat je zelf prettig vindt.

De mens is van nature niet monogaam, zwanen en ganzen wel, als de één sterf, sterft de ander ook. De mens kan immers gewoon doorgaan.

Terwijl slechts enkelen op dit forum naar de kerk gaan, leven ze nog volgens de opgelegde kerkelijke normen en waarden uit het verre verleden. Als je je daarbij prettig voelt moet je het vooral niet laten, maar respecteer dan ook de lifestyle die anderen er op na houden.

Wat ik met mijn vriendin deel dat krijg je niet met partnerruil en het is zeker niet bekrompen, maar het is juist openheid.

Wij hebben nu eenmaal deze lifestyle en daar voelen wij ons prettig bij.
Waarschuw beheerder
Maar wat heb je dan nog alleen met je vriend/ vriendin? Er is dan toch niets meer wat je echt alleen samen met je partner deelt? Je deelt alles wat je emotioneel kan delen met anderen. :/

Sorry dat ik zo kortzichtig reageerde op dit topic, maar ik zou me er gewoon niet prettig bij voelen, vandaar! ;-)

En nogmaals, ik ga niet oordelen over anderen. Iedereen hier is oud en wijs genoeg om dat zelf te doen! :-D
Waarschuw beheerder
nou met zelfde geslacht oke .. maar zou toch niet willen mee maken dat mijn menneke aan een ander komt !! en ik denk ook dat hij mij niet graag met een ander zou zien dus !
Waarschuw beheerder
nope niks voor mij, ben heel slecht in delen,(N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beetje triest als je het met je eigen lover niet eens meer naar je zin kunt hebben he?? Zit er denk ik toch iets niet goed wanneer je je ventje met een ander het bed in trapt.. Maja zulke figuren zullen er altijd bestaan he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er komt niemand aan me vriendin!! Ik zie mezelf echt niet in een parenclub of ergens anders zitten kloten met de vriendin van een ander en dat me vriendin naast me met die vriend van die meid zit. Ik word helemaal gek bij die gedachten!!

Sorry. Iedereen moet zelf weten wat hij doet. Maar als je zo'n relatie hebt dan ben je niet gek genoeg op elkaar en hou je niet echt veel van elkaar volgens mij. En als dat wel zo is, dan mag je mij vertellen wat de reden is dat je aan partnerruil doet?? Wat is het nut ervan? Ik kan er nog best inkomen, als je zoiets doet als je elkaar net kent en je een beetje scharrelt en een beetje spanning zoekt. Maar als je gek op elkaar bent en je houdt zielsveel van elkaar en je relatie en je sexleven zijn goed. Waarom ga je dan in godsnaam swingen of hoe zoiets heet. Dan deel je elkaar toch niet?! :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar wat heb je dan nog alleen met je vriend/ vriendin? Er is dan toch niets meer wat je echt alleen samen met je partner deelt? Je deelt alles wat je emotioneel kan delen met anderen.

Seks met anderen is anders dan alleen met je partner. Als je alleen bent met je partner, is er bij de seks heel veel liefde en intimiteit. Als je samen met anderen of met iemand ander vrijt, is dat er niet: de seks is anders, gewoon leuk, spannend, gezellig etc.

Maar nogmaals als een relatie gebaseerd is op (monogame)met die persoon, dan is dat wel een hele beperkte relatie, lijkt meer een vast neukertje dan een relatie! Een relatie hebben houdt in dat je van elkaar voelt dat je bij elkaar hoort, samen dingen doet, maar ook elkaar de eigen dingen gunt, er voor elkaar bent en van elkaar houdt. Of seks nu 1 van de dingen is die je uitsluitend met elkaar doet of niet. Wij geven er de voorkeur aan om ook seks met derden te hebben, niet omdat we op elkaar zijn uitgekeken e,d., maar omdat we het leuk en spannend vinden.

Waarschuw beheerder
Blijkbaar gaat men liever voor "seriele monogamie" dan daadwerkelijk je sexualiteit delen met je partner.
Ik deel mijn sexualiteit met mijn vrouw. Wanneer wij sex hebben met andere mensen gebeurt dit onder ons, dus in elkaars samenzijn.
En reken erop dat er is liefde tussen ons is en wij zijn bereid te vechten voor de relatie die wij met elkaar hebben.
Wij hebben in elkaar een levenspartner gevonden.
Dit maakt ons niet tot elkaars bezit.

Stoker en misslizard trachten al te verwoorden hoe wij er ook tegenover staan. Dat behoeft verder geen aanvulling.

Waarschuw beheerder
Absoluut niet voor alleen oude mensen (F-J). Wij zijn ook in parenclubs geweest en ik beschouw mezelf nog niet als oud. Daarbij ben ik nog lang niet uitgekeken om mijn eigen ventje. Over mezelf zal ik verder niet oordelen.
Waarschuw beheerder
a big No No:S
Als k n vriendin heb ben ik de enigste die in haar kutje mag roeren:[

Waarschuw beheerder
Iedereen zijn/haar keuze natuurlijk, maar als je er samen achter kunt staan, kan dat absoluut een verruiming in je leven zijn. En het moet vooral bij beiden duidelijk zijn waar de grenzen liggen.
Waarschuw beheerder
Ik heb geen vaste vriendin, anderszou ik ook swingers.

Waarschuw beheerder
THNX Tilbo Linnie. In een 27 jarige relatie passen wij ( ik en mijn lief) onze grenzen naar elkaar toe.
In al onze individuele wensen blijven wij geliefden maar bovenal mensen naar elkaar toe. Dit gaat niet zonder slag of stoot. Immers houden van blijft een werkwoord, ik moet ook kunnen houden van haar mindere karaktereigenschappen, zo ook zij bij mij doet. Mijn vrouw en ik hebben hier een vorm in kunnen vinden. Ik prijs mij gelukkig dat ik de strijd met haar ( en met onze zoon, die van alles op de hoogte is ) heb kunnen vinden. Edoch wij ondersteunen ook de strijd bij elkaar die wij met onszelf hebben en voeren.
Wanneer sex en lust in verliefdheid elkaar kunnen vinden is dit TOP.
Dat gaat over na mate de relatie vordert.
Ik kan verliefdheidsgevoelens nog steeds opbrengen naar mijn vrouw. Oke, echt niet altijd hoor. Zoals gezegd, daar is die strijd tussen individu-en. EEHJZ bovenal zijn vrouw en man... MENS.Het is en blijft een strijd.
Aan mijn lief kan ik mij optrekken (jaja wie nu flauwe opmerkingen wil maken. Ja ik kan mij ook nog steeds, met de gedachten aan haar, aftrekken). Optelsom = Mijn ego is te groot om deze zelf te vullen.

Houden van is dingen voor elkaar doen.
Toch ook dingen voor elkaar laten.
Wees bereidt daar afspraken over te maken.
Vanuit liefde.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mmmmmm nooit 'geswinged' maar zeer zeker erg nieuwsgierig naar... Alhoewel ik wel denk dat als je een partner hebt je een goede basis moet hebben en goede afspraken moet maken, laat elkaar vrij maar breek elkaar niet....
Waarschuw beheerder
Ik denk dat veel mensen bang zijn voor een open relatie, juist omdat je je daarin meer bloot moet geven dan in een monogame relatie, je beter moet communiceren en jezelf goed moet kennen en stevig in je schoenen moet staan, o;. tegen de vooroordelen van de buitenwereld. Als je tot een minderheid behoord moet je je helaas altijd verdedigen en verantwoorden, terwijl je dezelfde soort vragen kunt stellen aan mensen met een monogame relatie.
Waarschuw beheerder
2 Special one: je hebt dan wel geen vaste vriendin, maar je hebt altijd wel de meeste vrouwen om je heen, op ieder feest weer!

Waarschuw beheerder
Van ruilen komt huilen

Waarschuw beheerder
Men huilt uiteindelijk om zichzelf.
Heb vertrouwen.

Wanneer je dit in jezelf hebt, kun je delen.
Al je gevoelens, ook je sexualiteit.

Daarom ben ik blij mijn levenspartner te hebben gevonden.

Ik gun ook dit anderen.

Begrip, respect, in het klein.

Pfieuw.......wat is mijn ego groot.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 misslizard: Goed communiceren is erg belangrijk in welke relatie dan ook... ben met je eens dat veel mensen bang zijn voor een open relatie... ik voel hetzelfde... weet ook niet of ik het zou trekken... weet wel dat voordat ik eraan zou beginnen ik mezelf super goed moet kennen, de basis met je partner fantastisch moet zijn en niet bang moet zijn voor teleurstellingen. Maar al met al: ik blijf nieuwsgierig....

Waarschuw beheerder
Men leert zichzelf enkel kennen door die ander.
Heeft de mens niet een open relatie tot zichzelf?
Oke oke, het wordt allemaal een tikkie filosofies.

Wat volgt???

Waarschuw beheerder
Druk doende mezelf steeds beter te leren kennen, stuit je op deze vragen: wie ben ik, wat wil ik... haha grappig hoor ouder worden. 2 spacedaddy: dit heb je prachtig gezegd, super! Houden van is dingen voor elkaar doen.
Toch ook dingen voor elkaar laten.
Wees bereidt daar afspraken over te maken.
Vanuit liefde

Waarschuw beheerder
donateur
Moet kunnen, eventueel nieuwe ideeën opdoen, elkaar vrijheid geven die zich vertaald in méér houden van.
Maar ook afspraken maken over hoe vér kan of mag je gaan ? ! Waarom alléén van die éne genieten als er zoveel andere mooie, lieve, leuke mensen zijn. Je eet toch ook niet iedere dag droog brood met kaas ?
Lichamelijke bevrediging is toch echt wel wat anders dan emotionele voldoening. Binnen een relatie bespreek je juist waar je echt over verbonden voelt, je kids, je huishouding, etc.
Tot slot: als hierdoor je relatie stuk zou lopen, kan je je afvragen of dit dan wel de relatie was die jij voor ogen had !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 toet71: teleurgesteld worden kan altijd, ook zonder een open relatie, maar zoals spacedaddy het al aangeeft: het is iets dat je vaak jezelf aan doet. Teleurstelling heeft vaak te maken met je verwachtingen: als je je verwachtingen niet uitspreekt en duidelijk maakt naar je partner (en andersom) dan gaat het al snel mis in iedere relatie.
Een open relatie is voor mij ook je partner gunnen dat ie geniet met anderen, de ander vrijheid geven en ook vrijheid en ruimte krijgen voor jezelf. Als je dit kunt en dit met elkaar kunt delen, dan geeft zo'n open relatie juist veel meer dan een monogame relatie, tenminste voor ons.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tot slot: als hierdoor je relatie stuk zou lopen, kan je je afvragen of dit dan wel de relatie was die jij voor ogen had!

Mijne loopt er 100% zeker door stuk als het zou gebeuren. Ik zou het niet kunnen verdragen, dat er ook maar iemand mijn vriendin aangeraakt heeft. Doen jullie maar lekker wat je wilt, maar mij niet gezien. Mijn vrouwtje blijft lekker in MIJN bed. Ik zou er niet eens meer willen aanraken als ze de pik van een ander heeft gehad. Ranzige zooi dit, maar veel plezier met het geswing. Wij houden het lekker bij elkaar. Ik heb er geen andere bij nodig om me leven spannender te maken. We zijn nu ruim 3 jaar samen en het gaat op alle vlakken nog steeds super! Ik heb een hoop vrienden en daar beleven we leuke dingen mee, maar op een andere manier en dat is uitgaan, happie eten etc. Maar geen geklooi. Stel mijn vriendin zou ook aan partnerruil willen doen en dat aangeven, dan zou ik mezelf gaan afvragen of ze wel genoeg van mij houdt of wel gek genoeg op me is. Of of ik wel knap presteer in bed. Want als ze behoefte aan een ander heb, dan ga ik toch aan mezelf twijvelen. Ik zou niet eens met iemand verder willen als diegene het zou overwegen of het voor zou leggen. Maar nogmaals iedereen moet zelf weten wat hij doet, maar dat swingen is iets wat IK nooit zal begrijpen!!

En inderdaad Blondy. Van ruilen komt huilen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmm deze topic ga ik volgen is wel leuk dit te lezen

:yes: goed idee zo leer je nog eens wat hihihi

Waarschuw beheerder
swingen is nix voor mij..

ben ik ook veel te jaloers voor hoor!
En om de spannendheid zou ik tn ite hoeven doen, met mij is t spannend zat! :$
Waarschuw beheerder
donateur
Je hoort er steeds meer over
Ieder zo zijn ding :jaja: denk niet dat het iets voor mij zou zijn :nee: Maar eigenlijk is er maar 1 manier om daar achter te komen ;)

Vind het alleen jammer dat er vanuit beide kanten (de swingers, open relatie, partnerruilers ----- monogamen, vaste relatie)
Hatelijk en zwart-wit beoordeeld wordt.

Niet iedereen denkt en voelt hetzelfde, de manier waarop jij wil en kan leven moet je niet opleggen aan een ander :nee:

Niet willen swingen/partnerruilen whatever vind ik niet hetzelfde als seksueel bekrompen zijn, maar het hebben avn een andere levensvisie en streefdoelen
Waarschuw beheerder
2 stampertje: het zijn niet de swingers op dit forum die vooroordelen en een bekrompen visie hebben op de monogamen, maar enkele monogamen (niet allemaal, velen vinden het gewoon niet hun ding, willen het zelf niet, maar veroordelen de swingers niet)die de swingers niet respecteren, denken dat je dan op elkaar uitgekeken bent, niet genoeg van elkaar houdt etc, terwijl je hetzelfde kunt afvragen van een monogame relatie: immers: als je van iemand houdt, gun je hem/haar toch alle plezier en vrijheid? Tis maar waar je jezelf het lekkerst bij voelt. Voor mij is dat een open relatie, het is voor mij een verrijking binnen mijn relatie.

Waarschuw beheerder
ikzelf persoonlijk zou er wel voor openstaan om het in ieder geval te proberen, maar ja, je weet nooit hoe het uitpakt.

ik ben het meer eens met Miss Lizzard dan iedereen die hier monogaam is of een monogame relatie heeft.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Terwijl je hetzelfde kunt afvragen van een monogame relatie: immers: als je van iemand houdt, gun je hem/haar toch alle plezier en vrijheid?

Ik gun mijn vriendin alle plezier en vrijheid, maar niet met andere op het gebied van liefde en sex. Dat is iets wat ik alleen met haar wil delen en zij met mij(godzijdank!). Er zijn genoeg andere dingen waarmee je plezier kan hebben, dan zoiets intiems als sex te delen. Dat deel je met degene van wie je houdt. Ze kan toch ook plezier hebben door lol te maken op een andere manier? Gelukkig denkt mijn vriendin er precies zo over. En als dat niet zo was dan had het ook niet gewerkt, dus daarom passen wij bij elkaar. En degene die swingen hebben dat weer met hun partner die dezelfde gedachten delen en dat is swingen. En die passen op hun manier ook weer bij elkaar. Dus zo is iedereen gelukkig :).

Even voor de duidelijkheid. Ik zal niemand veroordelen. Ik geef alleen mijn mening. Ik moet daar wel bij zeggen dat ik het niet BEGRIJP dat iemand zijn geliefde kan delen op het gebied van sex en liefde en dat zal ik nooit begrijpen. Maar wat iedereen doet en wilt zal mij een zorg zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben wel van mening dat iedereen moet kunnen genieten op zijn of haar eigen manier.

er valt voor beide meningen ( Miss Lizzard en Wiseguy ) wat te zeggen, ik neig meer naar de kant van Miss Lizzard.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben wel van mening dat iedereen moet kunnen genieten op zijn of haar eigen manier.

Ben ik volkomen met je eens!

Waarschuw beheerder
Laten we elkaar idd in elkaars waarde laten en elkaars mening visie respecteren. Zodat we ook van dit forum kunnen blijven genieten. :-)
Waarschuw beheerder
Er zijn mensen die al heel snel beginnen met swingen als ze seksueel actief worden, mensen die er naar toe groeien (die eigenlijk dat altijd al wel gewild hebben, maar niet durfden en er langzaam rijp voor worden, zoals ik zelf), mensen die het eigenlijk wel willen, maar er nooit aan toe raken/niet durfen, bang voor reacties van de omgeving e.d. en mensen die het niet zien zitten en er ook helemaal geen behoefte aan hebben. Alles prima, als je elkaar maar in de waarde laat en met je partner op 1 lijn zit. Ik ken bijv. enkele mensen die aan de lopende band vreemd gaan, zonder dat hun partner dat weet: willen eigenlijk een open relatie, maar hun partner niet (naar mijn mening moet je dan kiezen voor je partner en monogamie of uitmaken en iemand zoeken die beter bij je past) of zelf wel vreemd willen gaan, maar niet willen dat hun partner dat doet (vind ik wel erg laag, zo bedrieg je iemand). Een goede relatie staat en valt met openheid en eerlijkheid naar elkaar toe en je aan de afspraken houden, of dat nou is dat je seksueel trouw bent, of dat je condooms gebruikt als je vreemd gaat.

Waarschuw beheerder
:respect: @ Miss Lizzard
Waarschuw beheerder
[citaat]Wat ik met mijn vriendin deel dat krijg je niet met partnerruil en het is zeker niet bekrompen, maar het is juist openheid.[/citaat]

Helemaal mee eens.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Precies Miss Lizzard ga elkaar niet bedriegen!

Nou heb ik nog een vraag? Houdt swingen in de meeste gevallen in dat er tegelijk plezier gemaakt word met andere? Of gebeurt het ook apart? Dus b.v. een avondje met een ander meisje of jongen doorbrengen zonder dat je geliefde erbij is. Ik begrijp wel dat dit natuurlijk per persoon/stel verschillend is. Maar doen de meeste van de swingers hier dit in het bijzijn van elkaar?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 wiseguy: ik ken swingers die alleen samen vreemdgaan, dus samen een ander stel of een 3e persoon erbij zoeken en stellen die ook los van elkaar wel eens met anderen seks hebben. In mijn geval beleven we de meeste avonturen samen met anderen, maar soms heeft 1 van ons ook seks met iemand of anderen zonder dat de ander erbij is, ook hier geldt: ligt eraan wat je met elkaar hebt afgesproken.
Waarschuw beheerder
ik vind dat als je er allebei achter staat je absoluut aan pr kunt doen maar moet je sex en gevoel wel duidelijk kunnen scheiden en er goede afspraken over kunnen maken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Miss Lizard: Stel dat jouw geliefde van wie jij houdt niet de behoefte heeft aan swingen en jij hebt dat wel. Zou je dat dan accepteren en er genoegen meenemen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 wiseguy: vind dat een hele moeilijke vraag: heb hiervoor altijd monogame relaties gehad, maar voelde me daarin altijd opgesloten, wilde gewoon (liefst samen met partner) meer zien en ontdekken. Weet niet of ik nog een monogame relatie wil. Het seksen met anderen zonder mijn partner erbij zou ik wel kunnen opgeven, doe ik maar af en toe, met anderen met partner erbij weet ik niet. Wat ik in ieder geval niet wil opgeven zijn de kinky feestjes waar alles kan en mag: wil sowieso met mijn partner darkrooms en/of verlichte speelruimtes in, dat in ieder geval. Als dat niet kan, dan denk ik dat we niet echt bij elkaar passen, hoe moeilijk de situatie dan ook is. Ik wil absoluut niks achter zijn rug om doen, vind ik achterbaks en wil ook niet dat mijn partner dingen achter mijn rug om doet. Hoop niet in die situatie verzeild te raken.
Heb op dit moment een vriend die gelukkig hierover hetzelfde denkt als is en waarmee ik op 1 lijn zit.

Waarschuw beheerder
Miss Lizzard, ik wil wel mee de darkrooms en/of verlichte speelruimtes in LOL.

Waarschuw beheerder
ik moet er niet aan denken :S
Waarschuw beheerder
Ruilen..!! Echt NOOIT hoor..:no:
Waarschuw beheerder
donateur
van ruilen komt huilen (N)

ik ben een beetje slecht in delen :$
Waarschuw beheerder
donateur
2 stampertje: het zijn niet de swingers op dit forum die vooroordelen en een bekrompen visie hebben op de monogamen, maar enkele monogamen (niet allemaal, velen vinden het gewoon niet hun ding, willen het zelf niet, maar veroordelen de swingers niet)die de swingers niet respecteren, denken dat je dan op elkaar uitgekeken bent, niet genoeg van elkaar houdt etc, terwijl je hetzelfde kunt afvragen van een monogame relatie: immers: als je van iemand houdt, gun je hem/haar toch alle plezier en vrijheid? Tis maar waar je jezelf het lekkerst bij voelt. Voor mij is dat een open relatie, het is voor mij een verrijking binnen mijn relatie.

:nee:

Ik heb al eerder een discussie met een wél swinger gehad die vond dat het 'bekrompen' was er niet aan mee te doen. Niet toe willen geven aan jezelf bla bla bla.

Vind ik dus onzin, sommige mensen hebben er gewoon geen behoefte aan. En sommigen wel. Niets mis mee toch? Ik zal er een ander nooit op veroordelen of minder vinden :nee:

Waarschuw beheerder
Welwillendheid is datgeen, al wat men deelt met elkaar.
Wederzijds respect komt altijd weer terug in de relatie die men tot een ander mens heeft.
Ik prijs mij gelukkig, ik vindt een geestelijke uitlaatklep bij mijn lief. Zo ook de sexualiteit, die wij, bij tijd en wijle, kunnen delen met anderen.
Liefde delen wij met een ieder mens die er open voor staat.
Sexualiteit niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb ervaring mee en dat is geen goede, dus maar niet in een relatie, maar ja ieder zijn ding :d
Waarschuw beheerder
Alle comotie, de goed bedoelde bijdrage van spacedaddy, de wijze woorden waarin ik me helemaal kan vinden van misslizard en haar stoker maken dat ik hier ook mijn gezicht even kom laten zien. Dit ben ik dus... de lover van xiang64, die de moeder is van mijn 3 kinderen.
JA wij hebben zo'n relatie waarin er ruimte is, niet alleen voor elkaar, maar ook voor anderen. niet alleen voor erotiek en sex, maar zeker ook voor de vrienden en vriendinnen, al of niet uit de dance-scene. Geloof me... het bestaat...WIJ hebben zo'n relatie en respecteren iedereen met zijn eigen mening hierover... voor de jongere lezers: voor je oordeelt, toen ik 22 was kon ik ook niet bedenken dat ik ooit tot dit niveau in een relatie zou komen. durf volledig los te laten wat je denkt dat van jou is... en als het(lees hij/zij) bij je terugkomt of bij je blijft ..... horen jullie werkelijk bij elkaar.

Waarschuw beheerder
nix voor mij in ieder geval,maar veel plezier dan!!

Waarschuw beheerder
Van ruilen komt huilen..

Bovendien kan ik niet delen 8)
Waarschuw beheerder
durf volledig los te laten wat je denkt dat van jou is... en als het(lees hij/zij) bij je terugkomt of bij je blijft ..... horen jullie werkelijk bij elkaar.

Volledig mee eens, maar hier moet je naar toe groeien (als het in je zit), zit met mijn Stoker in eenzelfde relatie en voor ons is dat de ideale vorm.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor de jongere lezers: voor je oordeelt, toen ik 22 was kon ik ook niet bedenken dat ik ooit tot dit niveau in een relatie zou komen. durf volledig los te laten wat je denkt dat van jou is... en als het(lees hij/zij) bij je terugkomt of bij je blijft ..... horen jullie werkelijk bij elkaar.

Het zit er bij mij gewoon niet in. 100%! Nu niet! Nooit niet! Ik deel niet graag en helemaal niet opdat gebied. Nogmaals ik zou niet eens meer kunnen als ze de pik van een ander gehad heeft.
Waarschuw beheerder
Live & let live ik heb er geen problemen mee als anderen het doen en er gelukkig bij zijn (y) waar ik me wel aan kan storen is dat sommige (!!!) swingers proberen hun lifestyle op te dringen aan anderen, ik vind dat het respect twee kanten uit werkt dus ook als mensen er niet aan mee willen doen, moet dat gerespecteerd worden.

Helaas leven we tegenwoordig in een maatschappij waar alles maar moet kunnen en mogen en bijna niets meer taboe is op sexgebied, hierdoor denken velen dat ze daaraan mee moeten doen omdat het overkomt alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Je zou haast gaan denken dat monogamie niet meer kan ;)
Waarschuw beheerder
2 bridget: ik merk helaas veel meer de andere kant: mijn motto is ook leven en laten leven, ik dring anderen niets op en andere swingers (en dat zijn er ondertussen veel)die ik ken ook niet. Ik merk dat er een soort vertrutting aan de gang is en mensen "afwijkende" lifestylen steeds minder respecteren en meteen allerlei vooroordelen hebben.

Waarschuw beheerder
partnerruil is niks voor mij
Waarschuw beheerder
donateur
Live & let live ik heb er geen problemen mee als anderen het doen en er gelukkig bij zijn waar ik me wel aan kan storen is dat sommige (!!!) swingers proberen hun lifestyle op te dringen aan anderen, ik vind dat het respect twee kanten uit werkt dus ook als mensen er niet aan mee willen doen, moet dat gerespecteerd worden.

Helaas leven we tegenwoordig in een maatschappij waar alles maar moet kunnen en mogen en bijna niets meer taboe is op sexgebied, hierdoor denken velen dat ze daaraan mee moeten doen omdat het overkomt alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Je zou haast gaan denken dat monogamie niet meer kan

Precies bridget dat is Precies wat ik ook ervaar en dat vind ik jammer....

Waarschuw beheerder
donateur
Echt niet dat ik dat ooit zou doen!
Waarschuw beheerder
2 Bridget en misslyzard
gelukkig klinkt er van beide kanten respect voor beiden... en inderdaad zijn er radicalen onder alle lifesylen, dus als we die met ons allen negeren genieten we allemaal van dat waar we ons het meest in thuis voelen.
Waarschuw beheerder
2 Wiseguy

"Het zit er bij mij gewoon niet in. 100%! Nu niet! Nooit niet! Ik deel niet graag en helemaal niet opdat gebied. Nogmaals ik zou niet eens meer kunnen als ze de pik van een ander gehad heeft".

Denk je dat jij of je vriendin ooit vreemd zullen gaan in jullie leven, of heeft één van jullie dat al eens gedaan?

Waarschuw beheerder
als je echt vn iemand houd heb je genoeg aan diegene (y)
Waarschuw beheerder
2 M.C: het gaat er niet om genoeg te hebben aan die ene: het is een aanvulling voor mij en mijn partner, het brengt ons nog dichter bij elkaar. Seks kun je met veel mensen hebben, maar die geestelijke band, het delen van je gevoel, wensen, verlangens, die deel je alleen met je partner, die intimiteit die er (als het goed is) tussen jullie is, daar komt niemand tussen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Denk je dat jij of je vriendin ooit vreemd zullen gaan in jullie leven, of heeft één van jullie dat al eens gedaan?

Zeg nooit nooit, want ik kan natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen dat mijn vriendin nooit zal vreemgaan. Maar geloof me als ze dat doet, dan ga ik ervoor zitten ook en dan zal ik me straf moeten uitzitten. Maar mijn vriendin is daar naar mijn weten ook het type niet voor. En ik ken haar door en door.

Maar wat heeft dat hier mee te maken? Vreemd gaan is een heel ander verhaal! Dat heb ik zelf niet in de hand wat haar betreft. Als ze vreemd gaat is het toch een fout persoon en dan ben ik haar liever kwijt als rijk. Ookal zal dat wel moeilijk voor me zijn, maar zover zal het (hopelijk) nooit komen. Maar we hebben het nu over swingen! Je partner delen! Waar je zelf mee instemt. Nou sorry MIJN MENING daarover is dat het gewoon ranzig is! Dat je een ander aan je vrouw laat zitten en weet ik veel wat nog meer en er dan zelf naar gaat zitten kijken. En dat je daarna nog samen naar huis in jullie bed ligt. Ik zou ervan walgen om haar nog aan te raken.

Mijn vrouwtje heeft een relatie met mij en deelt daarom de dingen zoals sex en liefde met mij. En als zij in haar hart ook zoiemand zou zijn die er behoefte aan had om aan partnerruil en orgies mee te doen en darkrooms te willen bezoeken, dan was het niet mijn type geweest. Maar gelukkig denken wij er allebei zo over! We waren dan ook laatst samen op Unique en het was een geweldig feest, maar niet ONS soort feest. Al die mensen die in de darkroom op een bankie vol met kwakies van andere liggen te rotzooien. Nou sorry een beetje geilegeid kan geen kwaad en een erotisch tintje is harstikke leuk, maar dit is gewoon ranzig!! Dit is gewoon het laagste van het laagste. Ik ging bijna over me nek van die vieze sexgeur daar (want we hebben wel effe gekeken hoe zoiets eruit zag natuurlijk ;-)). Maar ook dat moet iedereen voor zichzelf weten! Maar dat soort dingen zijn niks voor ons. Wij hechten veel aan elkaar en zijn niet van plan elkaar te delen. We hebben alles samen! Waarom zou je dat in godsnaam dan willen delen met andere? En ik snap niet hoe een man, zijn vrouw waar hij gek op is, waar hij van houdt, die hij aantrekkelijk vind, waar hij trots op is en waar hij ze leven mee wilt delen, wilt delen met andere??? En andersom natuurlijk. Als mijn vrouwtje mij wilt delen dan zou ik gek worden. Dan hoef ik niet verder me haar. Dan zou ik er echt aan gaan twijvelen of ze wel genoeg van me houdt en of ze wel gek genoeg op me is, want als ze er geen problemen mee heeft om me te delen dan hecht ze toch niet zoveel waarde aan me als ik dacht!

Maar dit is mijn mening en ik DENK die van 9 van de 10 nederlanders!

Ciao....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En ik snap niet hoe een man, zijn vrouw waar hij gek op is, waar hij van houdt, die hij aantrekkelijk vind, waar hij trots op is en waar hij ze leven mee wilt delen, wilt delen met andere???

Omdat je in ruil daarvoor ook een andere vrouw mag neuken, of je mag je vrouw delen met een andere vrouw wat in zijn soort ook erg geil is natuurlijk.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de rest van me leven nog met 1 en dezelfde vrouw het bed zal delen dus als je een uitstapje maakt, waarom dan niet gezellig met ze allen.
Met swingen wordt er vaak niet aan volledige partnerruil gedaan, maar het gaat dan meer om de 2 dames.
Ik vind dat je lust en liefde los van elkaar kan zien en zou er dan ook geen moeite mee hebben.
Dat je in een parenclub je vrouw door jan en allemaan laat gangbangen is een ander verhaal...

Seks kun je met veel mensen hebben, maar die geestelijke band, het delen van je gevoel, wensen, verlangens, die deel je alleen met je partner, die intimiteit die er (als het goed is) tussen jullie is, daar komt niemand tussen.

Precies, alsof je met iedereen waar je ooit mee gesext heb net zo'n emotionele band hebt als je partner...

voor de jongere lezers: voor je oordeelt, toen ik 22 was kon ik ook niet bedenken dat ik ooit tot dit niveau in een relatie zou komen. durf volledig los te laten wat je denkt dat van jou is... en als het(lees hij/zij) bij je terugkomt of bij je blijft ..... horen jullie werkelijk bij elkaar.

Zo is het maar net, als je begin 20 bent heb je daar een volledig andere kijk op.
Ik denk dat de meeste swingers daarom ook wat ouder (en volwassener) zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Omdat je in ruil daarvoor ook een andere vrouw mag neuken, of je mag je vrouw delen met een andere vrouw wat in zijn soort ook erg geil is natuurlijk.

Mij niet gezien. Later ook niet! Mijn sexleven is niks mee en daar heb ik geen andere vrouw bij nodig. EN AL HELEMAAL GEEN MAN DIE NAAST ME MET MIJN VROUW LIGT!!!!!

Zo is het maar net, als je begin 20 bent heb je daar een volledig andere kijk op. Ik denk dat de meeste swingers daarom ook wat ouder (en volwassener) zijn

Hoe ouder, hoe gekker!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
EN AL HELEMAAL GEEN MAN DIE NAAST ME MET MIJN VROUW LIGT!!!!!

Dat lijkt mij ook lastig ja maar om te zien hoe je vriendin met een andere vrouw bezig is, is echt een geil gezicht believe me...
Waarschuw beheerder
2 NPC: maar is het dan echt swingen als je vriendin het met de vrouw van het andere stelletje doet? Dan blijft de man van die vrouw over...wat doen jullie dan, kopje thee drinken en toekijken?

Ik ben wel erg benieuwd hoe het in zijn werking gaat moet ik zeggen, lig je te sexen allebei niet met je partner en ga je dan ondertussen ook met elkaar praten over het feit of het lekker is en of hij of zij het lekkerder of beter doet? Dat lijkt me zo vreemd...

Als je vreemdgaat is dat 1 op 1 en dan is je partner er niet bij, nu ben je er allebei bij maar doet het niet met elkaar.

En hoe zit het met safe sex in de swingerswereld?

En komt het nooit voor dat je toch verliefd wordt op je swingdate?

Zo dat waren wel even genoeg vragen weer :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 NPC: maar is het dan echt swingen als je vriendin het met de vrouw van het andere stelletje doet?

Inderdaad. Het ging over partnerruil. Niet dat ik me vrouw met een ander hoef te zien hoor. Ik wil niet ontkennen dat ik twee vrouwen niet sexy vind, maar mijn vriendin hoef ik dat niet te zien doen. Ik ben gelukkig zo! En er zijn nog genoeg dingen om plezier mee te beleven dan je sexleven uit te breiden door b.v. aan die grappen als partnerruil etc. te doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 bridget: hoe dat in zijn werk gaat hangt er vanaf wat je afgesproken hebt met je partner: soms kijken mannen alleen toe (sommige kijken gewoon heel erg graag), maar vaak wordt er afgewisseld (geruild dus) of met zijn vieren gesekst.
Alles is eigenlijk mogelijk en ja er wordt heel open over gesproken wat wel en wat niet leuk, lekker, prettig is, juist omdat iedereen zich er prettig bij moet voelen. Die openheid gaat dan ook heel ver, anders wordt swingen ook een stuk moeilijker en die openheid maakt swingen ook leuk. Bij seks met anderen dan de eigen partner wordt meestal veilig gevreeen: bij ons is dat gewoon de afspraak: alleen veilig! en bij de meeste andere stellen ook en is ook eigenlijk gewoon standaard in de swingersscene.
Het zal best es voorkomen dat iemand verliefd wordt op een andere partner bij swingersstellen, maar gebeurd net zo vaak bij monogame stellen: je kunt altijd en overal iemand ontmoeten waar je verliefd op wordt, daar hoef je echt niet voor te swingen (misschien gebeurd het wel minder, omdat er wat betreft de seks geen verboden vruchten zijn), hoeveel mensen gaan niet vreemd met een collega, iemand uit de buurt, iemand van de sportvereniging.....etc?
Waarschuw beheerder
Thnx Miss Lizard ik ben alweer een stuk wijzer :)
Waarschuw beheerder
donateur
hoeveel mensen gaan niet vreemd met een collega, iemand uit de buurt, iemand van de sportvereniging.....etc?

Snap je laatste zin niet zo, zoals ik het nu lees begrijp ik eruit dat swingen dat juist voorkomt, of anders gezien, dán maar swingen, want anders gaat er iemand vreemd?

neem aan dat ik het verkeerd lees?
Waarschuw beheerder
Ik swing weleens achter me draaitafels:O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pff...neem dan gewoon geen relatie...achterlijk gedoe..:S

Waarschuw beheerder
@ Delusion :

Meeste mensen onplooien zich sexueel v.a. hun 25ste

achterlijk gedoe : conclusie of vooroordeel ?
Waarschuw beheerder
2 stampertje: je begrijpt het idd niet goed of ik heb me niet duidelijk uitgelegd.
Veel mensen gaan vreemd of worden verliefd op iemand anders. Bridget zag in swingen een risico dat je ook op iemand anders verliefd wordt, maar naar mijn mening is dat risico net zo groot in een gewone relatie, want genoeg mensen met een monogame relatie gaan vreemd/worden verliefd op iemand die ze op hun werk/sportclub of waar dan ook leren kennen en doen dan dingen achter de rug van hun partner om. Een relatie kan altijd stuk gaan omdat 1 van beide verliefd wordt op een ander, of je nou een open relatie hebt of niet.
Voor mij persoonlijk is het risico dat ik verliefd wordt op een ander in een open relatie kleiner, omdat er seksueel gezien geen verboden vruchten zijn die een ander voor mij soms aantrekkelijk kunnen maken, maar dat kan per persoon verschillend zijn. In monogame relaties wordt nog wel eens 1 van de partners bedrogen (gelukkig lang niet in alle relaties, want ik vind dat je je aan de afspraken met je partner moet houden, dat is trouw zijn voor mij, kunnen vertrouwen op elkaars eerlijkheid), in open relaties is dit denk ik minder.
Waarschuw beheerder
donateur
Vooroordeel natuurlijk, en je hebt gelijk dat zoiets vaak pas op latere leeftijd zich ontwikkeld, maar dat neemt niet weg dat iedereen er dan voor openstaat, er wat in ziet, het wil, of anders :nee:

Dat JIJ het leuk vind en als toevoeging ziet......geweldig...

Dat een ander dat niet ziet.....ook geweldig.

Maakt mij niets uit, als je het er samen als team maar over eens bent.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht al dat ik je verkeerd begrepen had Misslizard, het klopte al niet bij je vorige posts.

Maar ik denk wel dat je gelijk hebt (theoretisch) als ik aan swingen denk, is toch het eerste dat bij mij opkomt dat het daarop juist zal stuklopen. Dus gevoelsmatig zie ik het niet zitten :nee:

Waarschuw beheerder
@ stoker...

dat men zich op hun 25ste ontplooit heeft dr in mijn mening nix mee te maken

en het is een conclusie

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Dan is het een bekrompen conclusie....

Jij mag het achterlijk vinden, of het achterlijk is, is de vraag...

Waarschuw beheerder
...en het achtelijke gedoe ?

ook een conclusie ?

Waarschuw beheerder
geen bekrompen conclusie...tis gewoon een bekrompen onderwerp...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat JIJ bekrompen bent...

Jij keurt andermans leefstijl af...hoe bekrompen, egoistisch en egocentrisch moet je dan zijn?

Ik ben btw geen swinger :nee: Maar respecteer een ieder in datgene wat hij doet.

Waarschuw beheerder
ieder zijn ding.... ik zou mijn vent niet kunnen delen.. noem het egoistich, noem het bekrompen.... denk eerder dat het met onzekerheid, dan met niet kunnen delen te maken heeft..;)

maar goed... moet ieder voor zich weten, heb genoeg aan hem... :)

Trouwens ik weet dat omgekeerd hetzelfde geldt! :jaja:

Waarschuw beheerder
@ Naughty :

Ik vind het zeker niet bekrompen dat je er niet aan begint.
Ik heb allen moeite met vooroordelen die sommige mensen hebben.
Waarschuw beheerder
2 stampertje en naughty: iedereen moet zelf ontdekken welke levensstijl bij hem of haar past, gelukkig zijn we hier allemaal vrij in. Als je maar eerlijk bent tegenover jezelf en je partner.

2 delusion: jammer dat je er zo over denkt. Ik hoop dat je over andere onderwerpen wel kunt accepteren dat anderen er anders over denken dan jij, anders maak je het je zelf naar mijn mening wel heel erg lastig
Waarschuw beheerder
Oke komr Bri weer aan met haar vragenlijstje :)

Hoe zijn jullie er zo toe gekomen om aan partnerruil te gaan doen, waar kwam het verlangen vandaan en was het bij allebei of was het meer bij een van beiden aanwezig?

En hoe ga je dan te werk? Via sites, of parenclubs oid? Lijkt me echt doodeng zo voor de eerste keer op jacht naar een ander stel ;)

En heb je ook vaste partners in partnerruil of juist altijd andere?

Zo...ik ben weer even uitgevraagd O:)

Waarschuw beheerder
bespeur ik daar wat research van je bri?

Waarschuw beheerder
ik doe niej aan parnerruil..;)
Waarschuw beheerder
2 Pixxure: ooit wel eens geprobeerd en het werkt niet voor ons. Maar dat wil niet zeggen dat ik me nooit afvraag hoe zoiets populairs in zijn werking gaat.

Waarschuw beheerder
ik heb altijd gedacht dat ik het zou kunnen, maar nu m´n vriendinnetje van de week is vreemdgegaan weet ik zeker dat het nooit iets voor mij zal zijn..

ik kan die gozer wel om zeep helpen..
Waarschuw beheerder
Klopt, dat gevoel ken ik maar vreemdgaan is wat anders dan swingen, vreemdgaan doet pijn tot op je bot en tekent je voor de rest van je leven, maar als ik zo uit de swingers reacties opmaak hebben zij dus geen last van dat ontzettend verdrietige en boze gevoel wat je wel hebt bij vreemdgaan...

Waarschuw beheerder
ja misschien heb je gelijk.

misschien dat ik het voordat mijn vertrouwen geschaadt werdt, het wel gekund had. maar nu niet meer in ieder geval
Waarschuw beheerder
2 bridget: toen van de zomer mijn vorige relatie uitging (tot dan toe alleen monogame relaties gehad, op 1x na, toen een relatie al vrijwel afgelopen was, ook nooit vreemd geweest)(op een nogal vervelende manier, we konden nl absoluut niet communiceren en dan loopt het bij kleine dingen als snel fout)heb ik veel nagedacht over wat ik nou wil/zoek in een relatie, had me altijd aangepast aan de situatie, uit gewoonte, die ontstaan was doordat ik vroeger zo onzeker was. Merkt dat het allerbelangrijkste voor mij is dat iemand er voor mij is als ik die persoon nodig heb, iemand volledig vertrouw en mezelf kan zijn. Heb eigenlijk zolang ik me herinner wel de wens gehad om een open relatie te hebben, maar 10 jaar geleden zou ik dat absoluut niet gedurft hebben. Op dancevalley ben ik met een aantal mensen in contact gekomen die open relaties hadden en daar veel mee gepraat en zo er ook achter gekomen wat ik wel en niet wil. Ik vind het bijv een voorwaarde dat je allebei helemaal op 1 lijn zit en duidelijk is wat wel en niet kan. Met hen ben ik ook naar mijn 1e fetish party geweest, de clinic, zwaar kinky en had daar het gevoel dat ik thuis kwam. Mijn huidige vriend, Stoker, heb ik leren kennen hier op PF, hij stuurde mij een pb'tje naar aanleiding van mijn bijdrage over een topic over parenclubs. Aan het mailen gekomen en elkaar ontmoet op unique in novemnber. Daarna nog meer gemaild en op bitch (ging vanaf de zomer naar kinky en fetish parties, alleen of met bekenden, heb snel met meer mensen kennis gemaakt uit die scene, gaat snel, klein wereldje)op 4 december is het wat geworden tussen ons. Was meteen duidelijk dat we het een open relatie zou worden: we kenden elkaar al van diverse fora en mailen en wisten precies van elkaar wat voor vlees we in de kuip hadden. De voor mij zo belangrijke geestelijke klik was er meteen. Andere stellen ontmoeten we vooral op feestjes: er lopen veel swingers rond in de dancescene en helemaal op kinky parties. Soms is het iets eenmaligs, soms blijf je stellen tegenkomen en spreek je es wat af. We hebben ons nu ook ingeschreven op een swingerssite maar er nog niet veel mee gedaan. Voor ons is het niet eng, maar spannend.
Ook erg belangrijk in zo'n relatie, zeker op kinky parties: een partner die erop let of jij je overal wel prettig bij voelt en die je afschermt tegen ongewenste toenaderingspogingen van mannen (hoewel dit veel minder is dan op 'gewone feesten', 1x nee zeggen is in de fetish/kinky scene in 99% van de gevallen genoeg, itt tot vaak op gewone feesten, kroegen en discotheken, maar omdat je hier zo'n persoonlijk stuk van jezelf laat zien, ben je ook kwetsbaarder).

2 piXXure: je kunt je dan ook afvragen of je boos bent dat ze seks heeft gehad met een ander of dat ze dat achter je rug om deed, soms moeilijk te bepalen waarom je gekwetst bent, is iets wat je zelf uit moet vinden. Sterkte in ieder geval.

Waarschuw beheerder
Ook wij doen heel af en toe wel eens aan swingen. En om de vraag te beantwoorden van Hoe zijn jullie er zo toe gekomen om aan partnerruil te gaan doen? geef ik je mijn antwoord.

Wij hebben van het begin af aan al een hele hechte intense relatie waarin echt alles in besproken kan worden. Op een dag kwam het gesprek erop dat ik tegen mijn lief zei: He lieverd ik hou ongelovelijk veel van je maar ik kan je niet beloven dat ik de rest van mijn leven alleen sexueel aktief met jou kan en wil zijn." Er loopt tenslotte zoveel lekkers rond. We waren allebei half 20 en ik zie het niet zitten om tot mijn 80 ste 1 bedpartner te hebben. Vreemdgaan daar heb ik echt een gruwelijke pesthekel aan en dat is iets wat ik niet wilde. Vandaar dat ik met dit gesprek begon. Gelukkig reageerde mijn vriend met de mededeling: Nee ik wil ook niet tot mijn 80ste elke dag gekookte aardappels eten." En door veel te praten en door duidelijke afspraken te maken kwamen we hierdoor ook een beetje in de swingerswereld terecht.

En hoe ga je dan te werk? Via sites, of parenclubs oid
Ja wij gingen in het begin naar parenclubs. Maar dit was absoluut niet ons ding! Wij zijn geen mensen die erotiek opzoeken bij anderen. Maar we staan er wel voor open als het gewoon spontaan gebeurd bij een stel vrienden of kennissen( tenminste als het echt klikt van alle kanten). Doordat we het niet opzoeken gebeurd het dan ook heel zelden 1 keer per jaar ofzo. En dan is het een leuke aanvulling op onze relatie. Want het moet tenslotte wel heel speciaal zijn als zoiets gebeurd en geen gewoonte worden!

Daar komt nog bij dat mijn vriend en ik allebei wel eens fantaseren over een trio. En ja als je dan echt monogaam bent dan is dit natuurlijk onmogelijk. Voor ons is dit puur iets extra's wat we met z'n tweetjes delen. En doordat we echt overal zo open over kunnen zijn en we geen fantasie geheim voor elkaar houden en alles SAMEN uitproberen wordt je relatie nog veel hechter en intenser dan dat hij ooit geweest is. En doordat je zo nu en dan stoute stappen samen zet wordt het vertrouwen in je relatie alleen maar groter en groter.

En ja het grootste gedeelte van de bevolking is gewoon niet eerlijk en fair tegen elkaar op dit gebied. Is niet zo vreemd dan als iedereen maar vreemd gaat en huwelijk bijna nooit meer tot de dood ons scheid volhoudt. Ik zeg niet dat iedereen dan maar moet gaan swingen, maar vertel wel altijd je gevoelens verlangen en fantasieen. Want samen kom je echt veel verder dan alleen. En oow het is zo lekker om niks meer stiekem te hoeven doen maar gewoon genieten saampjes wat er op jullie pad komt!!

Waarschuw beheerder
is iets wat je zelf uit moet vinden

laat maar ...ik verdrink m´n verdriet wel gewoon..
Waarschuw beheerder
Ik zeg niet dat iedereen dan maar moet gaan swingen, maar vertel wel altijd je gevoelens verlangen en fantasieen. Want samen kom je echt veel verder dan alleen. En oow het is zo lekker om niks meer stiekem te hoeven doen maar gewoon genieten saampjes wat er op jullie pad komt!!

Helemaal mee eens!

Ook voor ons geldt: soms hebben we in een korte tijd veel andere partners (meestal samen), soms doen we het een tijdje alleen met elkaar. Hangt ervanaf hoe het loopt, we laten ons graag verrassen en plannen weinig.
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, dat gevoel ken ik maar vreemdgaan is wat anders dan swingen, vreemdgaan doet pijn tot op je bot en tekent je voor de rest van je leven, maar als ik zo uit de swingers reacties opmaak hebben zij dus geen last van dat ontzettend verdrietige en boze gevoel wat je wel hebt bij vreemdgaan...

Ik ben in het verleden flink belazerd en gekwetst en met die reden was ik altijd erg (terecht) jaloers.

Nu heb ik 1,5 jaar een relatie waarbij we elkaar vrij laten en ik ben nauwelijks jaloers meer. We gaan niet heel ver en hebben (nog? :P ) geen sex gehad met anderen. Ik vind het mooi om te zien als mijn vriendin met een ander mooi meisje kust :yes:

Ik weet gewoon dat er geen reden is voor jaloezie, dus dat voel ik daarbij dan ook niet :)
Waarschuw beheerder
Thnx voor jullie openhartige reacties! Zo krijg je als buitenstaander een betere kijk op swingen :)
Waarschuw beheerder
2 kimhmm: klopt, als je voelt (of je partner je laat voelen) dat jij nummer 1 bent, dan kan hij of zij met nog zoveel andere seks hebben, maar je weet dan en ziet dan zelfs, dat het nooit met dat gevoel gepaard gaat dan hij/zij heeft voor jou en ben je dus niet meer jaloers maar vind je het juist leuk om iemand te zien genieten en gun je dat de ander. Leuk dat je zover bent gekomen in vrij korte tijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Onze relatie begon als een sexrelatie, dus we zijn meteen heel open begonnen zeg maar ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op een dag kwam het gesprek erop dat ik tegen mijn lief zei: He lieverd ik hou ongelovelijk veel van je maar ik kan je niet beloven dat ik de rest van mijn leven alleen sexueel aktief met jou kan en wil zijn." Er loopt tenslotte zoveel lekkers rond.

Het zal je maar gebeuren :(
Waarschuw beheerder
2 Wiseguy: tja ik zou ook niet staan te springen als mijn vriend dat na 12 jaar zou zeggen :bloos: maar bij hun is het wel goed uitgepakt aangezien ze het alletwee wilden. Dat maakt het toch een ander verhaal denk ik...problematischer wordt het als de een wel wil swingen en de ander niet :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Bridget: Ben ik met je eens als het bij hun goed uitgepakt heeft, maar ik zou er niet mee kunnen leven..
Waarschuw beheerder
Persoonlijk is het ook niks voor mij maar dat wil niet zeggen dat ik het anderen niet gun, liever een stel dat swingt en gelukkig is dan een stel waarvan de een vreemdgaat bij het leven en alle gevolgen van dien...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volkomen met je eens!! Iedereen moet doen waar hij zich prettig bij voelt en wat ze zelf willen. Maar ik zeg je eerlijk ik kan het niet begrijpen en dat zal ik ook nooit doen denk ik. Ouderwets he? ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In iedere relatie geldt dat je over belangrijke zaken hetzelfde moet denken om het goed te laten werken, wat je ideeen ook zijn, je moet ze kunnen afstemmen met die van je partner.

Waarschuw beheerder
wat je ideeen ook zijn, je moet ze kunnen afstemmen met die van je partner.

:respect:

Waarschuw beheerder
Dit gesprek heb ik direct de eerste maand van onze relatie al met hem gehouden. Dus als hij het niet zag zitten dan wisten we dat al van begin af aan. Maar gelukkig dacht hij er zelf net zo over. Dus dat scheelt al een hele hoop natuurlijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gelukkig denkt die van mij er precies zo over als mij. Tenminste dat zegt ze haha. Misschien zegt ze me straks ook wel:

He lieverd ik hou ongelovelijk veel van je maar ik kan je niet beloven dat ik de rest van mijn leven alleen sexueel aktief met jou kan en wil zijn." Er loopt tenslotte zoveel lekkers rond.

Haha.

Niet om te lachen eigenlijk! ;-)
Waarschuw beheerder
2 wiseguy: wel als je er zo ook over denkt: lachen om de opluchting dat je van hetzelfde slag blijkt te zijn, anders is het idd niet zo leuk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 @nn@tin: Een vraagje. Je zegt eerst dit.

Op een dag kwam het gesprek erop dat ik tegen mijn lief zei: He lieverd ik hou ongelovelijk veel van je

En dan dit:

Dit gesprek heb ik direct de eerste maand van onze relatie al met hem gehouden.

Hield je al zo snel zoveel van je partner?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Misslizard: Precies! Niet zo leuk voor mij ;-)
Waarschuw beheerder
ik ken zo weinig mensen die altijd trouw zijn.
zeker voor jongens....en als je nooit langer dan relatie van 1 of 2 jaar hebt gehad is het ook niet zo moeilijk om trouw te zijn , maar als je al tijd bij elkaar bent is het wel anders. Niet dat je dan perse moet gaan swingen
maar goed ..beetje spanning kan geen kwaad denk ik.

Ik heb nooit geswinged , maar heb wel geleerd om te delen
Waarschuw beheerder
2 Mr Orange heb je dan alleen jezelf gedeeld? ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb nooit geswinged , maar heb wel geleerd om te delen

dit vat ik ff niet?
Waarschuw beheerder
dat ik wel eens trio gedaan heb
dus niet met je vriendin maar gewoon dat ik wel weet hoe het is om een leuk meisje te delen
Waarschuw beheerder
Het lijkt mij wel heel spannend. Heb het zelf nog nooit gedaan. Ik kan nu wel zeggen dat ik er voor open sta maar als ik mijn vriendin ( inmiddels ex) zag dansen/flirten moest ik me echt inhouden voordat er gewonden vielen...
Dus ik denk dat het voor mij geen goed idee is. Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfe. Zou een saaie boel worden :)
Dus iedereen die wilt swingen, let's do it.
Waarschuw beheerder
Trio's of stelletjes waarbij de vrouw wel eens zoent of meer met andere vrouwen, zijn denk ik niet te vergelijken met swingen. Swingen is zoals ik het begrijp toch echt allebei sex hebben met een ander, en met de goedkeuring van de ander.

Kan me wel voorstellen dat het voor swingers fijn is dat er niet meer zo'n taboe rust op het hele gebeuren, mensen zijn tegenwoordig veel meer bezig met erotiek, er is haast niets meer wat in de taboesfeer zit ;)
Waarschuw beheerder
klopt
maar jaloezie leer je dan wel mee om te gaan
Waarschuw beheerder
2 Mr Orange: als mijn partner seks heeft met een ander ben ik absoluut niet jaloers, dat gun ik hem gewoon. Ik zou misschien wel jaloers worden als hij zich ook verliefd gedraagd naar een ander toe en dingen met degene dingen bespreekt die hij met mij niet bespreekt. Aangezien hij, wat hij ook uitspookt met anderen (en andersom ook), mij laat voelen dat ik de belangrijkste voor hem ben, ben ik nooit jaloers.
Waarschuw beheerder
nee voor mij zou het ook niets zijn

Kijk ik hou het bij sjansen maar heb duidelijke regels van hier en niet verder.
Als je verkering hebt dan heeft iedereen wel een keer een bepaald moment van ik wou datik die kon zoenen ofzo maar als je toch heel veel van elkaar houd dan doe je dat niet. Ik zou het in ieder geval niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen. Ookal was hij daar eerlijk over. Nee no swinging voor mij

Waarschuw beheerder
ik ben jaloers op jullie relatie Miss Lizard.

;-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Inkognitooo: als je er voor open staat, rol je vanzelf ook een keer in zo'n soort relatie.

Waarschuw beheerder
haha ik wel maar me partner niet LOL.
Waarschuw beheerder
2 Inkognitooo: dan moet je een keus maken, of een monogame relatie met je partner of er niet mee doorgaan.

Waarschuw beheerder
2 Wiseguy. Jep we waren in het begin al zo verliefd dan ik mijn koffers heb gepakt in het noorden en samen met hem in het "wildewesten" binnen 1 week ben gaan samenwonen. Mensen zullen me wel voor gek verklaren maar zo was het. We wisten allebei dat we de ware voorelkaar waren en dat is nu alweer 5 jaar geleden. En het allermooiste is dat ik nu gelukkiger met hem ben als 5 jaar geleden. ALs je gevoel goed is is het soms wel eens goed om in het diepe te springen:-)

Artiest NTT
Waarschuw beheerder
Tsja... Ik moet eerlijk zeggen dat het idee ons wel aanstaat. Toen ik 3 jaar geleden een relatie begon met mijn huidige vriendin wist ik dat ze bi was, maar we waren heel close en er was geen plaats voor sexuele experimenten. In de loop van tijd is er een wederzijds vertrouwen gegroeid, en willen we in de toekomst zeker meer gaan experimenteren op dit gebied, d.w.z. dat we wel eens open staan voor een trio of een partnerruil.

Waarschuw beheerder
je bent niet helemaal lekker cker?????

Waarschuw beheerder
@ Chil :

motiveer je antwoord eens....

Waarschuw beheerder
Ik vind 't trouwens heel leuk om dit forum helemaal even terug te lezen, zou Chil ook ff moeten doen, dan heb je misschien een betere kijk op het swingen.

Waarschuw beheerder
ik wens iedereen er veel plezier bij met wat ze ook doen! maakt mij niet uit, zolang ze mij er niet mee lastig hoeven te vallen... als men daar happy mee is, dan be it!! als iemand er niet van houd (like me) dan doet degene er niet aan! en als men hier een topic over wilt openen, dan kan dat ook... als men het niet lezen wilt laat het dan lekker zitten, want dan zit je toch alleen maar je afgunst hier te schrijven..!! maar ja tis en blijft een forum en iedereen zijn mening en dat is dan altijd wel weer grappig om na te lezen!!! have fun swingers en niet swingers...;)

Waarschuw beheerder
ik vind het wel kunne maar das maar net wat voor afspraken je met elkaar daarover gemaakt heb...wij willen allebij lekker vrij zijn en ik gun het hem ook om met een ander dingen te doen en vind het ook leuk om het zelf te mogen zien of meedoen...

Waarschuw beheerder
als je niet genoeg heb aan je partner, blijf dan lekker vrijgezel of neem een LAT relatie..

Swingen is vreemdgaan goedpraten

stelletje gestoorde mensen in deze maatschappij zeg!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het wel kunne maar das maar net wat voor afspraken je met elkaar daarover gemaakt heb...wij willen allebij lekker vrij zijn en ik gun het hem ook om met een ander dingen te doen en vind het ook leuk om het zelf te mogen zien of meedoen...

:yes:

Waarschuw beheerder
ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was......

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ze duld geen tegenspraak ;) Whaha..

Waarschuw beheerder
moet zeker kunnen vind ik, zolang je het er allebei maar mee eens bent. sex met een ander kan heel spannend zijn, en bovendien je sexleven met partner inspireren.
als je de behoefte hebt kun je het beter bespreekbaar maken, dan dat je et stiekem doet...

Waarschuw beheerder
goed gezegd Peetjuh!!!
klopt helemaal..

Waarschuw beheerder
mijn vriendin is bi en ja...als ik niet stil wil zitten, moesten we het er maar eens over hebben toch? en dat hebben we dus gedaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het gaat om openheid en eerlijkheid naar elkaar, wat voor relatie je ook hebt. In een relatie moet het zo goed zitten dat in ieder geval dit soort zaken bespreekbaar zijn en dan kun je samen bekijken wat je wel en niet wil.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Peetjuh:

Maar ga je er dan niet aan twijvelen of je vriendin wel genoeg waarde aan je hecht? Ik zat even in jouw vriendin haar forums te kijken waar ze in geparticipeerd heeft en daar zegt ze in het topic:

Zou jij het uitmaken als je vriend of vriendin eerlijk aan je zou bekennen dat hij/zij vreemd is gegaan?

Het volgende:

Van mij mag ie zn gang gaan ;-)

Dat zal bij jullie waarschijnlijk dan heel normaal zijn? En daar heb ik ook niks op aan te merken! Maar ik vind daar toch een beetje uit blijken dat er niet echt sprake is van ware liefde. Want als jouw vriendin er geen moeite mee heeft dat je zomaar met iedereen rotzooit, dan houdt ze volgens mij niet genoeg van je? Want als jij alles voor haar zou betekenen en jij alles bent wat ze in een jongen zoekt en jij degene bent met wie ze de rest van haar leven verder wil, dan zou ze je toch nooit met iemand willen delen?
Waarschuw beheerder
2 wiseguy: seks met anderen wil niet zeggen dat je niet van je partner houdt: het is een leuk extratje. Seks met anderen is ook anders dan met je partner, met je partner is er veel meer intimiteit en gevoel, met derden is het gewoon leuk, lekker etc. Seks en liefde staan los van elkaar, de combi ervan vindt je alleen bij je partner. Bij ons is het zo dat juist omdat je van elkaar houdt, geef je de ander vrijheid en ruimte om ook seks met anderen te hebben en elkaar dat plezier te gunnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus sex met een ander is puur lust zonder liefde en sex met je partner is en liefde en lust?

Ik vind het knap dat je sex met iemand kunt hebben puur uit lust zonder dat daar ietsiepietsie gevoel bij komt kijken.
Sex is zoiets gevoelsmatigs, tenminste voor mij...

Als je net een nieuwe partner hebt ben je eigenlijk nog zoekende naar alles op het sexuele vlak, dat is bij elke partner weer anders, dan lijkt het me zo moeilijk om jezelf helemaal te geven aan iemand waar je eigenlijk verder niks mee hebt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij ons is het zo dat juist omdat je van elkaar houdt, geef je de ander vrijheid en ruimte om ook seks met anderen te hebben en elkaar dat plezier te gunnen.

Bij ons is het juist omdat je van elkaar houdt, deel je liefde en sex juist alleen met elkaar! De reden dat ik me vrouwtje voor geen goud met wie dan ook zou willen delen is dat ik zielsveel van haar hou!! Dat zij me alles is en dat zij degene is met wie ik verder wil. Ik heb niemand anders nodig om mijn sexleven spannender te maken!! Integendeel! Er zijn genoeg manieren om je sexleven en relatie spannender te maken, maar daar hoeven geen derde aan pas te komen.
Waarschuw beheerder
2 wiseguy: dat is een andere manier om er tegen aan te kijken, beide kan, die van jou en die van mij, gaat erom waar je jezelf prettig bij voelt.

2 bridget: het is niet zo dat ik met jan-en-alleman seks kan hebben, het moet wel klikken: van elkaar merken/weten waar je aan toe bent (het moet duidelijk zijn dat er niets meer dan een leuke avond in zit), ik moet iemand aardig vinden en aantrekkelijk en het moet het 'type' zijn daarvoor, wat dat precies voor een type is, is niet te omschrijven, maar het moet wel iemand van hetzelfde slag zijn.
Waarschuw beheerder
zou het niet kunnen verdragen om te weten dat mn
vriend het met een ander doet.

Waarschuw beheerder
2 misslizard: helemaal met je eens! ik het het zelf niet beter kunnen verwoorden :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 peetjuh: En dat geld ook andersom? Jij hebt er geen moeite mee als je vriendin vreemdgaat? Of vreemdgaan kan je het eigenlijk niet noemen als jullie er allebei akkoord meegaan. Maar jij hebt er dus geen bezwaar tegen als je vriendin met andere jongens gaat?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat hier over oude mensen gezegd wordt is echt BULLSHIT.
Ga maar eens kijken in een swingersclub, barst echt van de jonge lui.

En niet iedereen of iedere relatie is geschikt voor dit soort praktijken. Communicatie en oogcontact zijn op die momenten erg belangrijk.

Ik begrijp heel goed dat een heleboel mensen hier niet voor open staan, het is namelijk niet echt "standaard" he.

Sommige mensen vinden het gewoon leuk om niet standaard te zijn...
Waarschuw beheerder
iedereen moet zelf weten wat ie doet maar hun moeten ook mensen respecteren die zulke onzin niet wil doen...,

alles word steeds normaler of moet normaal gevonden worden tegenwoordig

als ik met ndere kerels of vrouwen wil blijf ik wel vrijgezel en neem ik geen relatie
ik denk dat op de langere termijn het toch fout gaat dat geswing....,
als er 1 van de personen toch erg gek is op iemand en de ander toch verliefd word op een ander krijg je allleen maar gezeik van lijkt mij:yes:
en jaloezie met de tijd denk dat het dan allemaal niet zo leuk meer is

nee doe mij maar een monogame relatie en als die niet werkt en je wil wat anders...., maak ik het wel uit en ga opzoek naar wat anders

kan nu eenmaal moeilijk delen
van ruilen komt vaak huilen

Waarschuw beheerder
van ruilen komt huilen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik wil niet veel zeggen. maar het zijn stuk voor stuk rare types die aan swingen doen. als je eens bij al die profielen gaat kijken het zijn ook allemaal mindere dames die met hun partners aan swingen doen. logisch dat die mannen er een andere vrouw erbij willen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zou ook me mond houden peetjuh ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Carlito!! Nou Thanks...
Waarschuw beheerder
Dat is echt de grootste onzin die ik gehoord heb Carlito!
Ik ken genoeg knappe stellen die swingen, en net alsof er bij niet swingers allemaal van die perfecte stellen tussen zitten, laat staan bij de vrijgezellen ;)

Als we nou eens lekker iedereen in zijn /haar waarde laten?
Ik swing zelf niet maar kan wel respect en begrip opbrengen voor mensen die dat wel doen, zo moeilijk is dat toch niet? O:)

Waarschuw beheerder
2 Bridget : :respect:

Carlito, kan jij wel zeggen, maar waar is jou foto dan? Of is die niet om aan te zien??

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken zat stellen waar het 'geswing' al jaren goed gaat en ik ken meer stellen die niet swingen die wel uit elkaar gaan dus iedereen moet zijn kortzichtige meningen een beetje voor zich houden voordat je echt weet waar je over praat.
Dat je geen begrip het voor het fenomeen swingen kan ik begrijpen, maar dat je je mening uit die gebaseerd is op veronderstellingen terwijl die niet waar blijken te zijn is gewoon kortzichtig.
nou ik wil niet veel zeggen. maar het zijn stuk voor stuk rare types die aan swingen doen

Carlito, dat is vette onzin, ga jij maar eens in de Fun4Two kijken dan hou je je domme praatjes wel voor je...
Die paar mensen die er voor openlijk voor uitkomen zijn geen vertegenwoordiging voor ALLE stellen die er ook aan doen.
Ik denk dat de meeste swingers dit niet aan de grote klok hangen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hier zijn het in ieder geval stuk voor stuk horken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beetje frusti? :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik lust alleen fristi
Waarschuw beheerder
Alle kleine jongetjes lusten graag fristi O:)

Waarschuw beheerder
2 carlito... horken? rare types? volgensmij valt 't nogal mee. Je moet wel een beetje van een apart slag zijn misschien, maar raar? Als ik boodschapjes doe en over straat ga zal niemand die mij niet direct kent zeggen "hee daar heb je een swinger" zo afwijkend van de "normale" bevolking zijn we dus niet.

Fun4two is een wereld tent :jaja:, alleen helaas zo giga ver weg voor ons :(:(

Waarschuw beheerder
...maar het zijn stuk voor stuk rare types die aan swingen doen. als je eens bij al die profielen gaat kijken het zijn ook allemaal mindere dames die met hun partners aan swingen doen. logisch dat die mannen er een andere vrouw erbij willen.

Goed gesproken Carlito !
Maar naast dat je geen vriendin hebt, heb je niet eens vrienden in je profiel staan.

en rare types, tsja ? Ken jij normale mensen, dan...

Waarschuw beheerder
van ruilen komt huilen => Als je iets ruilt, ben je het kwijt m.a.w. je ziet het niet meer terug. Lijkt me niet dat dit met swingers het geval is!

kom dus a.u.b. met een beter en orgineler argument waarom je het niets lijkt!
Waarschuw beheerder
ik swing hem er zo in 8-)

maar partner ruil als je echt van elkaar houd lijkt me ..... erug moeilijk.

als je niet jaloers bent en het niet erg vind dat je partner neukt met en ander en duidelijke afspraken wat wel en niet mag....

hhhmmmm

kan em toch al niet voorstellen als ze mij heeft dat ze door een ander geswingt wilt worden 8-)

Waarschuw beheerder
donateur
Die stereotype swingers die jij bedoelt zijn meestal van het type Barbie/Ken, maar buiten dat zijn er ook zat 'normale' mensen waar je het nooit van zou zeggen dat ze het doen.
Beoordeel daarom niet een hele groep mensen op die paar voorbeeldjes die je hier op PF hebt gezien, en als je niet kan begrijpen waarom mensen het doen (als aanvulling op je sexleven) moet je gewoon je kortzichtige mening voor je houden.
Kom je uit Staphorst ofzo?
Waarschuw beheerder
zeg in ieder geval nooit nooit!!!!!!

wie weet ben je er naar verloop van tijd wel aan toe.en als je naar een parenclub gaat is het voor iedereen duidelijk dat het bij die ene keer blijft en komt iedereen daar met dezelfde instelling

Waarschuw beheerder
Ik ben eigenlijk alleen van het mee-lees-team o:)

maar wil wel ff 1 ding zeggen....

ik ken (naja ken is een groot woord) die swingers zijn :yes: maar helemaal niets mis met die mensen :no:

ze laten je altijd in je waarde :yes: en 9 van de 10 keer zijn ze onwijs (L) en heel begrip vol als je nee zegt!!!

niets moet alles mag :bounce:
Waarschuw beheerder
neej moet er eigenlijk niet aan denken

Waarschuw beheerder
2 stoker: top antwoord :respect:

Waarschuw beheerder
rare mensen!? gewoon eerlijke mensen! er zijn ook mensen die het stiekem doen, dan noemen ze het vreemdgaan. dat is toch ook niet normaal?

Waarschuw beheerder
Ja vreemdgaan is :(

Hierin ben je in iedergeval eerlijk tegen elkaar.
Het is echt niet dat wij van die swingers zijn, maar ik denk niet dat wij erg snel vreemd zullen gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou dat zelf nooit willen...
Maarja als dat jullie relatie goed doet dan moet je dat lekker doen..
Waarschuw beheerder
spacedaddy. misslizard, stoker :respect:

jullie spreken mijn taal.... :knuf:

En voor al degenen met de bekrompen (voor)oordelen: groei nog maar een tijdje, dat is in ieder geval te hopen voor jullie.
Wellicht wordt jullie blikveld c.q. wereldje ooit nog eens verruimd.
En zo niet, er is voor jullie gelukkig ook een ander oud wijs spreekwoord: "zalig zijn de simpelen der geest...."

(sprak dit oudje...) ;-)

Daarnaast wil ik jullie er op attent maken dat er een wereld van verschil zit tussen vreemdgaan en swingers.....
Volgens mij bestaat er bij swingers geen (behoefte aan) vreemdgaan... bovendien is vreemdgaan zo'n vernedering naar je partner. Binnen een relatie is vreemgaan een motie van wantrouwen naar elkaar toe. Swingen daarentegen is een motie van vertrouwen naar elkaar toe...

Volgens mij bestaat jaloezie voornamelijk uit angst: stel dat mijn partner die ander nou eens leuker, lekkerder, geiler vindt dan mij. Als je weet wat je aan elkaar hebt dan is dat dus ook niet nodig en kan je elkaar de ruimte geven.

Ben het helemaal met Stoker eens dat men zichzelf normen en waarden oplegt die geënt zijn op eeuwen oude geschriften... we gaan niet meer naar de kerk maar geloven nog steeds wat de paus zegt... En juist die gebruikt 'm alleen om te plassen... ;-) (waarbij hij volgens mij heden ten dage een handje geholpen moet worden, maar dit geheel terzijde...)

Maar goed, back on topic: swingen: MAG kunnen! :knuf:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lijkt me echt heeeleeemaal niks :no:(n)
Zou ik echt nooit doen :/

Als je een goede relatie hebt dan heb je geen partnerruil nodig :yeS:
Waarschuw beheerder
2 knuffelmutz: prima dat het jou niks lijkt, maar als je het voorgaande hier gelezen hebt, zou je begrijpen dat voor ons swingers het swingen juist kan omdat de relatie zo goed is.
Waarschuw beheerder
lijk mij wel kicke, beetje afwisseling ken nooit kwaad :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En voor al degenen met de bekrompen (voor)oordelen: groei nog maar een tijdje, dat is in ieder geval te hopen voor jullie.
En zo niet, er is voor jullie gelukkig ook een ander oud wijs spreekwoord: "zalig zijn de simpelen der geest...."

Ik begin het toch een KLEIN beetje eens te worden met Carlito!

Waarschuw beheerder
voor ons swingers het swingen juist kan omdat de relatie zo goed is.

Idd helemaal mee eens.

Het is niet zo dat wij uit gekeken raken op elkaar, het is ook de spanning en de extra kick die het geeft, omdat je elkaar zo vrij laat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor ons swingers het swingen juist kan omdat de relatie zo goed is.

Onzin. Het gaat er gewoon om dat jullie beide van die geile mensen zijn met die sex ideeën en het niks boeit dat je je partner moet delen, omdat je er zelf ook wat voor terug krijgt wat je voorziet in die geile perverse gedachten. Het is gewoon ranzig als je verschillende personen aan je vrouw laat zitten. Ik moet er niet aan denken. Elke x als ik haar een kus zou geven zou ik er niet moeten denken wat er in haar mond geweest is of zoiets.
Waarschuw beheerder
Ik proef toch ook een klein beetje wat ik al eerder aangaf, dat als je NIET swingt je bekrompen zou zijn je onnodig vast houdt aan middeleeuwse begrippen...

Maar goed ik weet gelukkig van mezelf dat dat absoluut niet aan de orde is ;) en ach zoals wij NIET swingers vooroordelen hebben over swingers zal dat ongetwijfeld ook andersom zijn..

Waarschuw beheerder
wie wil er ff ruile dan ...whaha :P
ja ieder voor zich maar als je goede relatie hebt is het nie nodig en als je het wel nodig vind dan zit het niet goed tusse jou en je geliefde.... :D

Waarschuw beheerder
2 bridget: tuurlijk ben je niet bekrompen als je NIET swingt, je hebt enkel een andere manier van denken

:respect: daarvoor

dat laatste ben ik niet met je eens, wellicht hebben niet swingers vooroordelen over swingers, andersom is dat zeker niet zo (tenminste ikke niet) :)

Gewoon zijn wie je bent, das al moeilijk genoeg voor velen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat laatste ben ik niet met je eens, wellicht hebben niet swingers vooroordelen over swingers, andersom is dat zeker niet zo

Ben ik niet met je eens! Hier ÉÉN voorbeeld:

Volgens mij bestaat jaloezie voornamelijk uit angst: stel dat mijn partner die ander nou eens leuker, lekkerder, geiler vindt dan mij. Als je weet wat je aan elkaar hebt dan is dat dus ook niet nodig en kan je elkaar de ruimte geven.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 wiseguy
tenminste ikke niet

ik spreek voor mezelf

Het gaat er gewoon om dat jullie beide van die geile mensen zijn met die sex ideeën en het niks boeit dat je je partner moet delen, omdat je er zelf ook wat voor terug krijgt wat je voorziet in die geile perverse gedachten.

misschien heb je nog wel gelijk ook, ja kan ik er wat aan doen dat ik geil vind om mijn partner met een ander te zien,

maar de relatie moet wel goed zijn, anders werkt het niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 made4fun: Je zegt het eerst in het algemeen en daarna tussen haakjes toch maar even laten weten dat jij het tenminste niet zo doet. Dus je dekt jezelf meteen een beetje in.

ja kan ik er wat aan doen dat ik geil vind om mijn partner met een ander te zien

Niks op aan te merken! Als jij dat geil vind om te zien moet je het vooral doen. Ik bega een moord als ik het zie. 100%.
Waarschuw beheerder
Ook wat mij betreft mag iedereen doen wat hij wil: niet swingen, prima, je moet doen waar jij en je partner zich prettig bij voelen.

Bertje komt misschien wel hard over naar niet-swingers, maar niets harder of meer bevooroordeelt dan de meningen van carlito en wiseguy. Ik ben het deels ook wel met Bertje eens: veel mensen denken uberhaupt niet over swingen na omdat ze geleerd hebben dat dat niet hoort, of bang zijn hun partner te verliezen of vrij snel jaloers zijn. Maar als zij zo gelukkig zijn is daar niets mis mee. Denk ook dat anderen weer gewoon geen behoefte hebben aan swingen. Maar toch, als je hoort hoe vaak er wordt vreemdgegaan, vraag je je af waarom niet meer mensen een open relatie hebben, als je behoefte hebt aan seks met meerdere mensen doe je het op die manier in ieder geval eerlijk.

Openheid en eerlijkheid en vertrouwen zou de basis moeten zijn voor iedere relatie, of je nu swingt of niet.

Waarschuw beheerder
Openheid en eerlijkheid en vertrouwen zou de basis moeten zijn voor iedere relatie, of je nu swingt of niet

idd :respect:

2 wiseguy: inderdaad, ik kan ook alleen voor mezelf spreken en niet voor anderen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
al die gasten die hun vrouw door andere laten pakken hebben gewoon lelijke wijven kijk naar al die profielen van al die swingers hier

Waarschuw beheerder
al die gasten die hun vrouw door andere laten pakken hebben gewoon lelijke wijven kijk naar al die profielen van al die swingers hier

dus je vind mijn vriendin lelijk???? ben je blind ofzo. en trouwens je valt in herhaling

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 made4fun:

ik kan ook alleen voor mezelf spreken en niet voor anderen

Maar je kan wel doen alsof alle swingers hier de mening van het niet-swingen respecteren. En dus voor hun spreken naar aanleiding van wat je hier uit hun opmaakt. En dat deed je effe snel. Maar dat is niet zo. Want velen willen ons doen inzien dat het swingen heel geweldig is en het geil is om je partner te delen en het de normaalste zaak van de wereld is. En dat het ouderwets is als je die ideeën niet deelt. Doe maar alsof het niks is om je partner te delen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus je vind mijn vriendin lelijk???? ben je blind ofzo. en trouwens je valt in herhaling

het is niet moeders mooiste nee! haar zou ik ook wel delen.

Waarschuw beheerder
2 wiseguy, nou het is zeker niet niets, je moet sterk in je schoenen staan en een sterke relatie hebben

Waarschuw beheerder
Een legale manier van vreemd gaan :yes: ;p

Waarschuw beheerder
het is niet moeders mooiste nee! haar zou ik ook wel delen.

2 carlito: ik heb liever dat jij het zegt als iemand die voor 100% bij z'n verstand is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het spijt me maar er zit niks tussen. kijk naar jou vrouw, kijk naar miss lizard, kijk naar wientje de vriendin van die peetjuh, kijk naar bertje, kijk naar xiang64. nou sorry maar ik zou niet met hun willen partnerruilen als ik ook zo was. maar stuk voor stuk :nee:

Waarschuw beheerder
sais who??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaaaaaaaaaaa

Waarschuw beheerder

jaa... mijne is zooooo lelijk!!! :P :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaa... mijne is zooooo lelijk!!!

Inderdaad :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 SVN: idd, onze vrouwen zijn niet om aan te zien he? ;)

Waarschuw beheerder
probleem met Carlito is gewoon dat hij stinkend jarloers is:D

Waarschuw beheerder
ik heb ook 't idee annatin!

carlito, kijk eens bij de foto's van de stoute bingoparty's genaamd LittleSins... of CrazySins..... uhm... ik denk dat die feestjes wel het hoogste percentage swingers kent... :P :D :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Carlito heeft een bekrompen gedachtegang en is bang om na te denken over zaken die zijn kortzichtige kijk op de wereld te buiten gaan...

een ander voorbeeld:
wie wil er ff ruile dan ...whaha
ja ieder voor zich maar als je goede relatie hebt is het nie nodig en als je het wel nodig vind dan zit het niet goed tusse jou en je geliefde....

Zijn mensen nou blind of achterlijk?
Het is juist zo dat je een goede relatie hebt als je je partner sexueel aan een ander toevertrouwt, hoe vaak moeten mensen dat nog uitleggen :S

Waarschuw beheerder
Carlito is een beetje eenzaam denk ik.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is juist zo dat je een goede relatie hebt als je je partner sexueel aan een ander toevertrouwt, hoe vaak moeten mensen dat nog uitleggen

Volgens mij ben jij achterlijk of blind??!!

Schat ik hou zielsveel van je. Je betekent alles voor me. Maar pijp die gozer maar als je wilt.

Dus zo laat je zien dat je goede relatie hebt. :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jouw schat pijpt de buurman als je naar je werk bent, dat is het verschil ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahaha dat heb jij zeker al meegemaakt en bent daarom maar gaan swingen zodat jullie legaal kunnen vreemdgaan. ThunderNERD!

Waarschuw beheerder
Denk niet dat je ruilt om te laten zien of je wel of niet een goede relatie hebt.

Dat doe je omdat je dat allebei FUN vind.
Je gaat uiteindelijk weer met zijn 2tjes naar huis.

Kan me echt heel goed voorstellen dat er mensen zijn die er geen behoefte aan hebben, maar er zijn toch genoeg mensen die het wel leuk vinden.

Ga eens kijken op een zaterdag avond in de Fun4two, je komt bijna niet binnen. Er komen overigens ook heel veel stellen die niet ruilen, maar het gewoon erg leuk vinden om gezien te worden...

Waarschuw beheerder
Hee Wiseguy je moet toch met ons eens zijn dat vreemdgaan erger is dan dit??

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha dat heb jij zeker al meegemaakt en bent daarom maar gaan swingen zodat jullie legaal kunnen vreemdgaan. ThunderNERD!

Grow up, sukkel...

Het is gewoon geil om je vriendin met een andere meid samen te zien rotzooien en om het daarna samen af te maken...
Swingen hoeft niet altijd volledige PR te betekenen, blijkbaar is dat lastig om te snappen.

Waarschuw beheerder
Het is gewoon geil om je vriendin met een andere meid samen te zien rotzooien en om het daarna samen af te maken...

:kwijl:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 made4fun: 100% met je eens!! Maar als je relatie goed is en je hebt de juiste vrouw dan ga je niet vreemd! Dus je bedoelt met andere woorden we gaan maar swingen, want straks gaat er iemand vreemd?

2 Natural Porn NERD: Je vind het zeker ook geil om te zien hoe die honden van je het met elkaar doen en het daarna samen af te maken?? SUKKEL!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ Wiseguy :

Swingers denken tenminste na voordat ze iets zeggen.
Je heb het recht om het niet eens te zijn met de meningen van anderen.
Maar waarom wordt je persoonlijk als je de discussie niet kan winnen ?

Waarschuw beheerder
donateur
Jij vind jezelf nogal geil geloof ik:
[img width=300 height=239]https://partyflock.nl/images/user/USERID/181139/SIZE/large.jpg[/img]

Nu weet ik ineens waarom jij zo reageert.
Je bent gewoon bang dat als je samen met een ander stel afspreekt en je ziet die kerel van dat andere stel in zijn blootje dat je dan die kerel stiekum toch geiler vind als je eigen vriendin :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie word er hier persoonlijk?? Die pannelap van een Natural Porn NERD word persoonlijk. Hij begint eerst of we achterlijk of blind zijn!! Dan meld ik dit:

Volgens mij ben jij achterlijk of blind??!!

Schat ik hou zielsveel van je. Je betekent alles voor me. Maar pijp die gozer maar als je wilt.

Dus zo laat je zien dat je goede relatie hebt.

En dan komt hij met dit:

Jouw schat pijpt de buurman als je naar je werk bent, dat is het verschil

Dus wie word hier nou persoonlijk??

Waarschuw beheerder
of dat hij hem niet omhoog krijgt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Natural Porn NERD: Volgens mij is die vriendin van jou ook zo lelijk, want jij hebt alleen maar foto's van je honden op je profiel. Dus echt trots op die kip van je zal je wel niet zijn.

En weet je wat het mooie is met die Porn Nerd. Hij speelt een heel egoïstisch sniekie spelletje. Want hij heeft het er alleen over om ze vrouw met een andere VROUW te zien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 made4fun:

of dat hij hem niet omhoog krijgt

Van die bolle van jou krijg ik hem zeker niet omhoog!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
‹^› ‹(•¿•)› ‹^›
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je laat je eigen flink kennen...

Dat was een vraag, en geen conclusie...
Feit is dat de mensen die er openlijk voor uitkomen allemaal zeggen dat ze een toprelatie hebben en dat swingen er alleen maar iets aan toevoegd en dan kom jij met zo'n kortzichtige opmerking, dan vraag je er gewoon om...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=640 height=480 cacheid=0013550b00139b0b791b1ddd1a00a18d35]https://photo.partyflock.nl/images/23390/main/117754.jpg[/img]

Jullie hadden zeker warm in de darkroom met ze tweeën zo te zien?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oh ja ik gaf tot kort gewoon me mening en alles ging leuk en aardig tot jij er bij kwam stumper!

Waarschuw beheerder
donateur
Hij speelt een heel egoïstisch sniekie spelletje. Want hij heeft het er alleen over om ze vrouw met een andere VROUW te zien

Als zij daar behoefte aan heeft en niet aan een andere vent, wat is dan nu precies je punt?

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer, was dat het beste dat je kon verzinnen?

Waarschuw beheerder
volgens mij krijg jij hem helemaal niet omhoooooooog

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
@ natural porn chiller: jij bent gewoon een viezerik ik zie je wel in die vieze topics als kontvingeren enzo. :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Ga nu maar even op een ander topic spelen, want hier maak je niet echt indruk meer...

Doeiiiii!!!

Waarschuw beheerder
precies.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als zij daar behoefte aan heeft

Als zij daar behoefte aan heeft, dan doe jij wat verkeerd!! Maar was te verwachten!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
volgens mij krijg jij hem helemaal niet omhoooooooog

Knor Knor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
@ Carlito:

(y)

Waarschuw beheerder
Bijna zaterdag ...dan gaan we weer lekker swingen :-p

Waarschuw beheerder
donateur
26 maart weer Crazyland :)

Waarschuw beheerder
Yes :bounce:

Waarschuw beheerder
Present !

...dag er na Fetish Evolution in Essen (D)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
26 maart onze eeste crazyland... ik heb nog geen id wat ik aan ga trekken...

Waarschuw beheerder
Swingen..neh dat is iets voor na de 45.
Eerst fouten maken (vreemdgaan) en dan later wat wijzer worden en gaan swingen (niet vreemdgaan)
Waarschuw beheerder
pff en dat gezeur allemaal omdat een paar mensen bang zijn voor mensen die swingen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
omdat een paar mensen bang zijn voor mensen die swingen...

ik vind het niet zo gek. kijk even hoe ze eruit zien!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb toch een foto van Carlito gevonden:
[img width=140 height=187 cacheid=00134c910016e2b38335cd411a00a1a189]http://www.takdroppet.se/lgh4212/ugly.jpg[/img]

geen wonder dat ie geen foto op zijn profiel durft te zetten...
Waarschuw beheerder
Prachtig zo ja/nee verhaal.

Laat ik het maar ophouden dat fun4two een erg leuke tent is en dat LS perfecte feestjes organiseert ;)

Made4fun veel plezier op jullie eerste Sins.

Carlito lees eens de beleidsregels staat iets over respect iets wat je wel terug vindt bij swingers.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aat ik er nou net één van jou tegen komen Porn Chiller. je staat rechts achterin. leuke foto!

[img width=476 height=645 width=476 height=645]http://www.jostiband.nl/NL/images/nlnwih02.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahahahahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Dank je, ik speel alleen geen saxofoon.
Ik doe de triangel :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahahahaha

Carlito maakt een (oud en afgezaagd) grapje en zijn billenmaat Wiseguy weet niet hoe snel ie uit zijn schulpje moet komen om te lachen...
Jullie passen leuk bij elkaar, net Peppi & Kokkie alleen dan gay.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kwam er ook nog één van je tegen! Was dit niet bij Unique?

[img width=278 height=319]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAiA3IUHs*e55bJbQO1iybTn2z0Co9*XeWKCDfmR!3wlg7Y*XKODtoibmAIyWM!anl0ZaMryckJOG5xyxc6EuQexGZWKIMIAuKT77cud6Q/Natural.jpg?dc=4675514351167355434[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahahahahahhahahaha

oud afgezaagd grapje???!!! hahahaha. beetje tegenstrijdig niet??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Een oude afgezaagde grap nog een keer herhalen :no:
je valt zwaar tegen Peppie, of was je nou Kokkie?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij geeft kokkie aan die lelijke hond van je
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jullie denkniveau qua sexuele openheid is net zo laag als jullie gevoel voor humor, geweldig!

Gefeliciteerd met elkaar en nog vele, vele jaren :)

Waarschuw beheerder
Dei laatste foto lijkt wel heel erg op die natural porn chiller (y)

Waarschuw beheerder
kunnen we weer ontopic blijven?

btw: Am. Staffordshire terriers rulen, dus willen we ff nokken over de honden, die hebben hier nix mee te maken...

het topic is wat jullie van swingen vinden, de mening van Carlito en wiseguy weten we ondertussen wel, daarom graag nieuwe input.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat ben jij, mijn zoon
Doe je moeder de groeten van me :)

okee, nu weer lief doen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doe ik. Ik kwam jouwe nog tegen achter het centraal. Maar ze was me wat te duur.

Maar over dit onderwerp! :nee:

Ik deel niet!
Waarschuw beheerder
donateur
:S

Staffords zijn mooi en stoer...

ik deel wel
Waarschuw beheerder
@ natural porn chiller: jij bent gewoon een viezerik ik zie je wel in die vieze topics als kontvingeren enzo.

2 Carlito
Jij ook, want waarom lees je het anders, of is het studiemateriaal voor school of zo of heb je nog een betere smoes?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij word in de darkroom in je poertje geroerd viespeuk. ranzige rode hork!
Waarschuw beheerder
Jammer dat je geen argumenten hebt en alleen kunt schelden

Waarschuw beheerder
donateur
Doe ik. Ik kwam jouwe nog tegen achter het centraal. Maar ze was me wat te duur.

Ja mijn moeder is natuurlijk boven je budget, dat heb je als heroine-junk he?
Maar als echt goedkoop wil dan moet je naar Carlito's moeder gaan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 post 31: thanx we hebben er onwijs zin in, dus tot 23 april :yes:

2 sinnerbabe: heeft misschien niets met het topic te maken, maar volgens mij is de hond van Natural Porn Chiller geen Stafford.

Waarschuw beheerder
Amerikaanse Bulldog????

Waarschuw beheerder
donateur
jep Amerikaanse Bulldog :yes:

Waarschuw beheerder
Gaat er wel gezellie aan toe hier.

Waarschuw beheerder
Nice doggy

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jullie kunnen wel gaan swingen. Nemen jullie de honden mee. Misschien zijn dat ook wel swingers :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hee Homo, neem jij al je vriendjes mee.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lijkt je wel wat he? Dat was die fantasie die je nog steeds had en hoopte dat die doormiddel van swingen in vervulling zou gaan :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:z

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey made4fun dat mokkel van je lijkt wel een beetje op viola holt

Waarschuw beheerder
donateur
Okee, dat was me laatste lelijke opmerking.
Ik laat wiseguy (what's in a name) en zijn vriendje met rust, dan gaan we weer verder als volwassen mensen...
Waarschuw beheerder
donateur
2 sinnerbabe: heeft misschien niets met het topic te maken, maar volgens mij is de hond van Natural Porn Chiller geen Stafford

nee, maar die zijn wel mooi en stoer :p;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Okee, dat was me laatste lelijke opmerking.

:(

Jammer, was net zo gezellig!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:vaag:

Waarschuw beheerder
Ik vind de Bulldog toch wel stoerder...

Waarschuw beheerder
Laten we als mensen met een gezond verstand de mensen negeren die steeds tegen de wind in plassen ...you know who I am talking about.

Waarschuw beheerder
donateur
Made4fun heeft een heerlijk mokkel!

Waarschuw beheerder
Goh stoker, jij hebt steeds van die goede ideeen..

Waarschuw beheerder
Thanx Chiller..

Waarschuw beheerder
moet er niet aan denken, dan was ik niet eens aan een relatie begonnen :s

Waarschuw beheerder
Heeeee jij staat op de foto met Katja .....

Waarschuw beheerder
Sommige mensen zijn erg jaloers aangelegd, die zullen dit nooit gaan doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En zou je het dan ook met een andere vrouw doen?? Sas?

Waarschuw beheerder
Ik zou het niet weten.....
Jij?

Waarschuw beheerder
Tja...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uhm... sas.... .... .... heb ik wat gemist.... .... .... Soms zegt met wel eens.. waar je mee omgaat word je mee besmet.... zijn wij zo besmettelijk?????? :P :D

Waarschuw beheerder
met = men.... grrr :(

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Als het klikt misschien... :yes:

Waarschuw beheerder
Liever een andere vrouw dan andere man.
Waarschuw beheerder
Man of vrouw, maakt mij niet zoveel uit :-D
Waarschuw beheerder
Wordt wel alleen op mannen verliefd, maar seks is met beide lekker en leuk!

Waarschuw beheerder
Het is met beide net zo leuk, maar met mijn eigen vent toch het lekkerst. :yes:

Of niet Misslizard?
Waarschuw beheerder
Ja natuurlijk, wat er tussen mij en Stoker is, daar kan niemand tussen komen en niemand, man noch vrouw, kan aan hem tippen.

Waarschuw beheerder
Daarom dat vind ik nou ook.
Vind het vergelijkbaar met een one night stand.
Dat is toch nooit zo lekkere sex, dan als je met iemand doet die alles van je weet en kent.

Waarschuw beheerder
Ik zelf zoek het niet, en de vrouw ook niet, maar kan wel begrijpen dat sommige het geweldig vinden.
Ken er genoeg die het doen, maarja ieder zijn ding.
Waarschuw beheerder
Wij doen het ook maar zeker niet op een vragende manier. Het komt zoals het komt. Moet gewoon lekker vanzelf gaan en er moet een hele goede klik zijn.

Die stap is eigenlijk ook vanzelf gegaan en ontstaan uit een spontane date vanaf een feestje. En dat beviel hartstikke goed. We zeiden allebei "Dit valt goed en is wat me aanspreekt".

Bij de een past het wel bij de ander niet.

Gaat erom dat je blij bent met wat je doet en dat je je door niemand moet laten beinvloeden wat je eigenlijk niet wil, ook niet door je partner.

(K)
Waarschuw beheerder
-1
2 murielle: helemaal mee eens!

Waarschuw beheerder
spreekt mij ook zeker aan !!!

Waarschuw beheerder
Dan moet je gewoon eens naar een Pclub gaan.
Is het nix, ga je gewoon weer weg.
Waarschuw beheerder
donateur
nix ruiluh...hijs van MIJ :[
niemand anders zit aan hem :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Goed zo :yes: ik zou ook voor geen goud willen ruilen, blijven jullie maar lekker bij mekaar...

Lonsdale dragende, anti-puntschoenen terrortrut.
Met je 17 jaar denk je echt dat je al helemaal supergabber bent, en dan ook nog 88 in je sugababesprofiel :kotssmiley:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Met je 17 jaar denk je echt dat je al helemaal supergabber bent, en dan ook nog 88 in je sugababesprofiel :kotssmiley:

Moet je hem nou horen. Reknak Loognom!!!

Waarschuw beheerder
donateur
En wie ben jij dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hee wat gezellig hiero.
Waarschuw beheerder
wordt weer volop met modder gegooid, jammer!

Waarschuw beheerder
heee wat is
Reknak Loognom!!!

Waarschuw beheerder
Negeer zo iemand gewoon...

Waarschuw beheerder
donateur
Stoker, jij doet je naam niet echt eer aan hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Reknak Loognom = Eeeh, draai het eens om :)

Waarschuw beheerder
Oh ja. haha Lachen.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar gaan de mensen die hier 'swingen' dan ook naar parenclubs of is dat weer een wereld van verschil?

:)
Waarschuw beheerder
Als je swingt wilt dat niet zeggen dat je ook automatisch naar parenclubs gaat of als je NIET swingt dat je nooit in een parenclub bent geweest;)

Waarschuw beheerder
je hoeft niet te clubben om te swingen :P

Waarschuw beheerder
Het valt me op dat op Partyflock over het algemeen gezien dat de meeste reactie goed indeelbaar zijn aan de hand van de leeftijd van de poster. Het lijkt er op dat hoe jonger je bent hoe conservatiever je bent. Op zich wel verklaarbaar in jonge leeftijd heb je zelf nog zoveel te ontdekken dus dit soort dingen zijn nog voorlopig not done.

Maar goed het lijkt me dat iedereen gewoon lekker moet doen waar hij zich lekker bij voelt zonder dat hij daar een ander tot last mee is. Met swingen is dan ook zeker niks mis en het zorgt gewoon voor een extra spanning waardoor je in je eigen relatie meestal gewoon nog sterker word.

En uitteraard zijn er altijd weer uitzonderingen op het gene wat ik zeg maar ja de mens zit nu eenmaal niet zo logisch in elkaar als de natuurkunde.

Waarschuw beheerder
wijze woorden :P AnMo

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het alleen zo jammer dat je echt van die mensen hebt die om het hardst roepen dat ze no way ruilen en als er iemand aan HuN FRi3ndJuH komp dat ze die dan wel effe meppen :S
Of van die meiden die om het hardst schreeuwen dat anale sex goor en voor homo's is en dat het pijnlijk is terwijl ze gvd net komen kijken op sexgebied :S
Waarschuw beheerder
mensen die t harst gillen overkomt het juist :jaja: ;)

(maar t swingen trekt mij nu niet aan, wie weet over 5 jaar wel...ik zeg nooit nooit...)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jij was zeker wel al heel openminded op je 14e?

Toen ik 16 was dacht ik ook heel anders, en over 10 jaar draai ik mijn meningen van nu ook misschien bij

Dat lijkt me heel menselijk.

"We houden ons stellig vast aan onze meningen, maar niets is zo veranderlijk als onze meningen die wisselen als de seizoenen"
Waarschuw beheerder
donateur
Dusj O:)

Waarschuw beheerder
Ik kan voor mezelf zeggen dat ik er 8 jaar geleden geheel tegenovergesteld over dacht maar dat dat anders is geworden naarmate ik ouder ben geworden.

Waarschuw beheerder
hoe denk je er nu over dan?

Waarschuw beheerder
Nu vind ik het best spannend het geeft gewoon een extra dimensie aan je eigen relatie.

Waarschuw beheerder
en moet het dan perse partner ruil zijn:
ik ga nu met hem en jij nu met haar...
of kun je ook iemand tegen komen in de kroeg waar jij daan een keertje mee gaat terwijl je vriend even niemand heeft ???

Waarschuw beheerder
Nee het is altijd samen uit samen thuis. We moeten er allebij van kunnen genieten.
Waarschuw beheerder
Volgens mij word dat moeilijk want vaak als je een stel ziet, is de 1 erg aantrekkelijk/leuk en de ander minder...of het moet je niet uitmaken en je pakt wat je pakken kan,,kan ook :X

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nooit echt bekrompen geweest qua sex, juist het tegenovergestelde...
Ook op jongere leeftijd had ik nergens echt moeite mee en daar zijn m'n exen me nog steeds dankbaar voor hehehe
Waarschuw beheerder
Ik wist al vroeg dat ik best in was voor swingen e.d.,maar ik was toen veel te onzeker om dat naar mijn partner aan te geven.Dat ik doe wat ik wil op seksueel gebied en daar ook heel open in ben naar mijn vriend toe,is iets van het laatste jaar.

2 I just want to call you my bitch: klopt dat van stellen wij vaak de 1 aantrekkelijk vinden en de ander niet, maar soms kom je ook stellen tegen waarvan we beide personen aantrekkelijk vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
Met je 17 jaar denk je echt dat je al helemaal supergabber bent, en dan ook nog 88 in je sugababesprofiel :kotssmiley:laatste aanpassing 1 april 2005 11:46

owh en nu ben ik ineens gabber ook :vaag: heje mij nooit horen zegge dat ik dat ben hoor :no: en wat die 88 betreft...gaat helemaal niet om t gene aar jij denkt dat t om gaat hoor....tis gwoon me geboortedatum...weet nie wat je moeilijkdoet hoor :/

Ik heb echt een hekel aan anti-clubkut/Tiësto/puntschoenen mensen, doe ff normaal zeg...

[img width=600 height=74 cacheid=00131c3d001198cbaf2379871a00a932e5]http://groups.msn.com/_Secure/0TwChAvUYEBTASiDDKGmJChUYS3mwlxWYZJRqpkERdUFGuKLFV3Gg08lCl2n528VFPy63L7hSsKSFZycbLmHgSv1sQ4oCF1g69GU3GYlsIwJXqhzPx6dv!w/clubkut.bmp?dc=4675478883272688094[/img]

en das nou JOU mening....en dat IK anti puntschoen ben...nou dat is nou MIJN mening

dus zoek een levuh ofzow en ga je eige lastigvalluh :jaja:

Waarschuw beheerder
hoe oud waren de aanwezige swingers op dit topic toen ze gingen swingen??

Waarschuw beheerder
We hebben nog niet geswingd, maar zijn misschien op korte termijn wel geinteresseerd (staan er in iedergeval open voor). Wij zijn nu bijde 24.
Waarschuw beheerder
Ben december begonnen, was (en ben) 31.
Waarschuw beheerder
nog niet geswingd, maybe in the future? sta er iig wel voor open, m'n vriend ook dusss
Waarschuw beheerder
Natural Porn Gillerrr :gaap:

Waarschuw beheerder
zijn begonnen naar parenclub (fun4two) te gaan op ons 34ste zijn nu 43 en swingen nog steeds :-)
Waarschuw beheerder
ik ben nu een paar jaar getrouwd maar mijn vrouw heeft nu een bij man. en zo'n parenclub is meschien ook wat voor ons.

Waarschuw beheerder
Wij zijn 26 en 29.
We zijn net een jaar bij elkaar en we gingen na 3 maanden voor het eerst naar de Fun.

Echte swingers zijn we niet, maar we sluiten ook niets uit. Het loopt zoals het loopt.

Waarschuw beheerder
ow dat valt allemaal wel mee, geen extreme swingers hier :)

wel allemaal op een wijze O:) leeftijd zie ik :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik doe altijd aan partnerruil daarom heb ik ook zoveel partners :)

Waarschuw beheerder
ruilen?
ik heb een hele mooie partner :D mag ik er eentje van jou kiezen dan 8)

Waarschuw beheerder
Kies er maar eentje uit van de 100 B)

Waarschuw beheerder
doe ba die ma :D

Waarschuw beheerder
Wie :Vaag:

Waarschuw beheerder
kwil een lijstje :[

Waarschuw beheerder
Damn kopieer het wel naar je :O

Waarschuw beheerder
nummer 11 alstublieft O:)

Waarschuw beheerder
Uhmmmmmmmmmm Dat is piet die geniet :D
Waarschuw beheerder
nee dat moet niet kunnen
als mijn vriend dat zou doen zou t meteen uit zijn....

als je je niet bij 1 meid of jongen kan houden moet je geen vaste relatie beginnen

Waarschuw beheerder
als je je niet bij 1 meid of jongen kan houden moet je geen vaste relatie beginnen

als je niet weet waar je over praat moet je je mond houden :x

@ nancee: dan heb je me de verkeerde lijst gestuurd, ik wilde de beuker uit sneek

Waarschuw beheerder
Hij heet ook piet de beuker uit sneeK B)

Waarschuw beheerder
ok dan is het goed :P

vanavond maar meteen? ik heb het onderhouds boekje en gebruiksaanwijzing al klaar liggen duss...

Waarschuw beheerder
Alsof wij dat nodig hebben zeg we are the best B)

Waarschuw beheerder
klopt B)
Waarschuw beheerder
als je niet weet waar je over praat moet je je mond houden

hallo dit is een MENING hoor
dus wat is??

Maar leg uit?
wat snap ik niet?

Waarschuw beheerder
Peetjuh B)

Waarschuw beheerder
ik wil wel, maar me partner niet haha.

Waarschuw beheerder
Als jij en je partner er behoefte aan hebben zou ik het gewoon lekker doen.

Waarschuw beheerder
sorry, ik dacht dat je er van uit ging dat je mening ook bindend was voor andere mensen....ik had het fout :)

Waarschuw beheerder
Als jij en je partner er behoefte aan hebben zou ik het gewoon lekker doen.

met jou? 8)
Waarschuw beheerder
nee een mening is een mening:p
ik vind t gewoon niet kunnen
maar als je t beiden wel wil dan idd lekker doen:p

:flower:

Waarschuw beheerder
:flower:

Waarschuw beheerder
Nou Peetjuh staan jullie er wel open voor?

Waarschuw beheerder
we hebben een erg vrije relatie, ik vind niet dat we perse samen een ander stel moeten zoeken om daar sex mee te hebben of zo...het is voor ons meer iets persoonlijks, van allebei,dan iets wat we samen met anderen doen. we zijn er wel open en eerlijk over, maar je kunt het een beetje zien als, tja... onafhankelijk van elkaar of zo...snappie??
wil niet zeggen dat we niet open staan voor swingen hoor...
we vinden in principe bijna alles wel ok... alles is iig bespreekbaar :jaja:

Waarschuw beheerder
Onafhankelijk vind ik helemaal nix.

Wil alles zien

Waarschuw beheerder
haha!! ik wil altijd tegen beter weten in álles weten :D

Waarschuw beheerder
Hoe lang zijn jullie een koppel dan?

Waarschuw beheerder
bijna anderhalf jaar

Waarschuw beheerder
Zo hee en dan al zo vrij?

Waarschuw beheerder
wij laten nergens gras over groeien O:)
Waarschuw beheerder
Heb ruim 4 maanden een relatie, wij swingen (samen meestal, maar kan ook los van elkaar)vanaf het begin, het bevalt, we voelen er ons allebei het lekkerste bij.

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Natuurlijk moet swingen kunnen!
Als jullie (jij en je partner ) je er goed bij voelen dan kan het een verrijking van je leven zijn!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mischien dat iemand anders er plezier aan kan beleven maar mij lijkt het niks ...

Waarschuw beheerder
los van elkaar....dan heet het toch geen swingen meer??
Waarschuw beheerder
Wij hebben een open relatie, swingen hoort daar bij voor ons, maar onafhankelijk van elkaar is in principe ook alles mogelijk, gebeurd alleen veel minder, vooral omdat als we met zijn tweeen zijn, het gewoon erg leuk is met zijn tweeen en om er een ander persoon of stel bij te betrekken.
Exhibitionisme is ons ook niet vreemd :-D

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ruil altijd met mijn teddybeer :$

Waarschuw beheerder
met mijn barbie :$

Waarschuw beheerder
donateur
:O

Waarschuw beheerder
:O

Waarschuw beheerder
gewoon erg leuk is met zijn tweeen en om er een ander persoon of stel bij te betrekken.

:d geil he ?? :kwijl: