20 februari 2005 18:30donateurgebakken aardappeltjes met sla!! bah veelste gezond voor op een zondag!
« [GFH] Mammii FlipChick » 20 februari 2005 18:32mmmm heerlijk hoor dat eten wij gaan zelf gemaakte bamie eten
P P Werkzaam bij Tryfecta Events 20 februari 2005 18:38Wij eten gebakken aardappeltjes, sla en gehaktbal, maar krijg toch bijna nix binnen, weet ik zeker! Bleeeeh
P P 20 februari 2005 18:41Kom je 2 keer gehakbal halen, of 1 keer voor die gekatbal, en die andere keer voor die 2
20 februari 2005 18:44donateurgebakken aardappeltjes met sla!! bah veelste gezond voor op een zondag! lekkkeerrrr...
« [GFH] Mammii FlipChick » 20 februari 2005 19:20de bamie smaakte heerlijk nu mijn toetje nog met extra SLAGROOOOOOOM