Een god die ons laat leven volgens zijn wet , dus die ons beperkt in ons vrije denken , en ontwikkeling , dat kan ik onmogelijk geloven....
Maar als andere mensen daar positieve energie uit kunnen halen dan respecteer ik dat . Het is alleen jammer dat het in veel gevallen niet vise versa kan.... Omdat gelovigen in een god geloven , die geen respect heeft voor iemand die niet gelooft .
-Moord niet..
-Heb u naast lief zoals u zelf..
-Heb respect voor je ouders..
Een god die ons laat leven volgens zijn wet , dus die ons beperkt in ons vrije denken , en ontwikkeling , dat kan ik onmogelijk geloven....
Maar als andere mensen daar positieve energie uit kunnen halen dan respecteer ik dat . Het is alleen jammer dat het in veel gevallen niet vise versa kan.... Omdat gelovigen in een god geloven , die geen respect heeft voor iemand die niet gelooft .
Is dit jou manier van een vraag ontwijken...
In jou denkwereld heb jij een beter concept dus jij hebt gelijkt ... haha gast...
Ik zie n schepping (het universum) en dus geloof ik dat er n Schepper moet zijn
Die Schepper kan niet het universum zelf zijn, want dan blijf je zitten met t probleem: Wie heeft dan God (het universum) in t bestaan gebracht?
Dan zou er weer n God boven deze God (het universum) moeten bestaan en kom je alsnog uit bij n concept van God zoals ik beschrijf
Die God die de andere God (het universum) schiep is dan de ware God en de andere God (het universum) wordt dan simpelweg de schepping en kan niet langer God genoemd worden
Mijn concept van God is daarom sterker dan hoe jij God omschrijft
Omdat jij n God omschrijft met beperkingen, eentje die afhankelijk moet zijn, eentje die leeft en sterft, enz
Ik zeg dat dat niet God is in mijn woordenboek, dat is niet de Schepper, maar de schepping
Alles wat buiten God bestaat is deel vd schepping
De duivel is n schepping, engelen, mensen, de hemel en hel, de zon en de maan, het universum, energie en zelfs tijd is deel vd schepping
Tijd had n begin (Big Bang), tijd was dus afhankelijk van God om in t bestaan te komen en dat maakt God Eeuwig
God kan niet iets in t bestaan brengen (tijd bijvoorbeeld) en dan gebonden zijn en beperkt zijn door datgene dat zonder Hem niet eens zou bestaan
Dus God is niet het universum
Ik vind het geloof gewoon onzin daar kan jij gewoon niet tegen , en daarom bij jij nu geirriteerd
En logica , laat me niet lachen.... het hele scheppings verhaal heeft de logica van een stuk drijfhout
Je gelooft toch ook niet in de verhalen van Roald Dalh .
En als ik dat vertel aan jullie gelovigen dan zijn jullie meteen op juliie pik getrapt.
Daarom is er zo veel ellende op wereld.........Omdat het niet zo kan zijn dat iedereen zijn eigen mening heeft BAH!!!!!!
Ik stop nu want hier wil ik niet bij horen...
Ik vind het geloof gewoon onzin ,en daar kan jij gewoon niet tegen , en daarom bij jij nu geirriteerd.
En logica , laat me niet lachen.... het hele scheppings verhaal heeft de logica van een stuk drijfhout
Je gelooft toch ook niet in de verhalen van Roald Dalh .
En als ik dat vertel aan jullie gelovigen dan zijn jullie meteen op juliie pik getrapt.
Daarom is er zo veel ellende op wereld.........Omdat het niet zo kan zijn dat iedereen zijn eigen mening heeft BAH!!!!!!
Ik stop nu want hier wil ik niet bij horen...
Jij blijft gewoon bij je standpunt. Je moet hier dan ook niet komen, als je niet voor reden vatbaar bent!
WAT moet toch niet gekker worden he !!
Jullie zijn ook niet voor rede vatbaar en dan moet ik vertrekken??? , waarom omdat ik een ongelovige ben en jullie niet .
WEet je hoet vet het is om te ervaren dat je Gods intentie snapt om zuiver te leven. ALs je werkelijk zijn wil doet...hoe dat voelt. Vet man.
Alsof jij uit jezelf je naaste net zo lief kan hebben als jezelf..
Binnen een paar jaar zal de waarheid door iedereen gezien worden , en kan iedereen (die er open voor staat) naar een hoger bewustzijn , en dan zien jullie echt wat ik bedoel met dat iedereen goddelijk kan zijn.
Tja... alleen al de rituelen die uitgevoerd worden om de goden gunstig te stellen zeggen mij genoeg. Hier gaat geen vrijheid van uit, en geen liefde. Je moet wat doen om de 'liefde' te ontvangen. Dat is geen liefde.
Vraagje aan jullie: welke eigenschappen schrijven jullie toe aan de God waarin jullie geloven?
Welke eigenschappen heb je zelf ??? Want iedereen is god , want uiteindelijk bestaat alles in het universum uit de zelfde energie.
Het universum is dus mijn god....dus iedereen is goddelijk...
De eerste zin uit de Bijbel was dus correct
Maar mensen moeten weten dat ze alles zelf kunnen creeren zonder god , want uiteindelijk ben je zelf goddelijk.
Haha, daar heb ik een leuke over... iemand had pas geleden ontdekt dat de eerste zin (In den beginnen schiep God de hemel en de aarde) op een vertalingsfout berustte. Het moest dus zijn: "In den beginnen scheidde God de Aarde van de Hemel' (of zoiets)
k geloof dat 2012 een niet het einde is maar een nieuw begin
Geen enkel bewijs voor
Nee voor god is wel bewijs? Kom op zeg
naar zijn evenbeeld geschapen...
Lees eerst eens wat ik zeg
Ik heb geen respect voor jouw mening namelijk, het spreekt tegen wat ik geloof en wat je zegt over God accepteer ik niet en respecteer ik niet
Studeer jij psychologie???
Misschien letterlijk uit een boek/webpagina ??? Knippen plakken
njah, laat maar
Heb ik gedaan maar je zegt veelal dingen die alleen maar uit de basis geloof komen en staat weinig tot niet open om eens op een andere manier te denken vind ik.
Dan zijn we er toch? De basis van al het kwade is geen respect tonen voor andere!! Je eigen woorden zeggen namelijk precies wat vele andere gelovige ook denken en doen.
Respectloos is het enige goede woord hiervoor. Altijd maar weer komen met lange verhalen die gebaseerd zijn op JOU waarheid en de rest respectloos van je af slaat als onwaar en niet goed.
Als een van jullie dan eens n btje tegengas zou geven en mij ook daadwerkelijk iets gaf om over na te denken zou ik er graag bij stil staan en erover reflecteren
Vindt je dat oneerlijk?
Dat wordt wel erg moeilijk als je het kinderlijk niveau noemt, tot twee keer toe, denk je niet? Je neemt het niet serieus, misschien net zo min als dat ik jou verhaal serieus neem, daar heb je wel een punt.
waarom je debiel bent
Jonge zie nou eens in dat je helemaal niets zinnigs hebt gezegd, net als BeyondChaos
Hij ging niet in op wat ik had getikt voor hem, in plaats daar van gaat ie gewoon wat onzinnige dingen roepen
Dan kom jij dr tussen en blijkbaar voel je de drang om ook ff te moeten bitchen
Maar uiteindelijk hebben jullie allebei helemaal niks bijgedragen, dus waarom je denkt dat je n overwinning behaald hebt ofzo is me n raadsel
Leer eerst lezen, dan inhoudelijk ingaan op iemand anders en kom dan terug oke, want ik hoef niet zo nodig dit debiele heen en weer voort te zetten
Je hebt niks boeiends gezegd
Simpel toch
Daaaaag
aja ik ga dr niemeer op in
Ik had t wel gezien hoor
Luistert "Universal Legend" Mr. Psyman ik zeg TOP
Straalt er gewoon vanaf man
dat is geen belediging hoor
Trouwens DZArt is "Please God" ergens te downloaden. Wil ik wel gebruiken voor een set van mij als opening. Hij is wat hard die plaat, draai trance, hard trance maar denk dat ik er wel iets mee kan?
Ja, maar dat de reden dat ik weghaalde was niet in de hoop dat jullie 't niet zouden lezen, maar ik had het niet goed geformuleerd. Bedoeld 't een beetje anders. Wilde 't toen gaan aanpassen, maar dacht 'ach fuck it, laat ook maar'
Nee man geef nou maar toe dat je rekening hield met mijn gevoelens
De nieuwe profeet in spé.