Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 399405x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 15:48:
Een feit is een gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat, ofwel zintuiglijk kan worden waargenomen hetzij instrumenteel gemeten.

Er is geen onomstotelijk bewijs geleverd dat God niet bestaat...daarom kan je niet zeggen dat God niet bestaat...het is natuurlijk geen bewijs dat God (omdat je niet het bewijs kan leveren dat God niet bestaat) dus wel bestaat...
Iets is waar omdat het onomstotelijke bewijs is geleverd dat het waar is...iets is onwaar omdat het onomstotelijke bewijs is geleverd dat iets onwaar is...geen van beide is het geval in deze situatie... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --*-- op donderdag 27 november 2008 om 15:42:
Wetenschap zal je zeggen dat de voortzetting van n levensvorm meer kans maakt als de zwakken sterven en de sterken overleven, dat is de wetenschappelijke kijk op de natuurlijke wereld,

In welk tijdsbestek leef jij? Middeleeuwen? Als de zegt dat de zwakken dus in jou ogen gehandicapten zwak dus korter leven als zij geen zorg krijgen? Mensen kunnen hedendaags hun eigen leven regeren, wat ik eigenlijk wil zeggen is dat mijn kinderen een gelijkwaardige opvoeding krijgen, de gehandicapte is niet minder dan de niet gehandicapte......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En als jij n gehandycapt kind gelijk acht aan n normaal kind ben je zoiezo al misleid
Tis niet zo moeilijk hoor, tis logisch.. mensen zijn nou eenmaal anders en niet gelijken
Waar vindt je gelijkheid in de natuur? Nergens

Jij zit niet in die situatie en ik wel.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op donderdag 27 november 2008 om 15:57:
Er is geen onomstotelijk bewijs geleverd dat God niet bestaat...daarom kan je niet zeggen dat God niet bestaat...het is natuurlijk geen bewijs dat God dus wel bestaat...
Iets is waar omdat het onomstotelijke bewijs is geleverd dat het waar is...iets is onwaar omdat het onomstotelijke bewijs is geleverd dat iets onwaar is...geen van beide is het geval in deze situatie...

shit man, jij bent net iemand uit alice in wonderland:/

alice komt middenin een theekrans....vraagt er iemand wil je meer thee?
ik heb helemaal nog geen thee gehad.....
maar je hebt wel wat, want minder dan niets kan niet :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 15:57:
In welk tijdsbestek leef jij? Middeleeuwen? Als de zegt dat de zwakken dus in jou ogen gehandicapten zwak dus korter leven als zij geen zorg krijgen? Mensen kunnen hedendaags hun eigen leven regeren, wat ik eigenlijk wil zeggen is dat mijn kinderen een gelijkwaardige opvoeding krijgen, de gehandicapte is niet minder dan de niet gehandicapte......

darwin is toch echt de meest geaccepteerde theorie op dat gebied hoor...

je gaat weer eens de mist in

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 27 november 2008 om 15:20:
licht is ook energie..ether ook..warmte ook..ken je dat allemaal zien ??

nee maar wel meten;) dus tja fail:P

nou bewijs jij nou eens je reptillians, god en andere dimensies etc...kan lekker niet :woepwoep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de mens zal juist meer zorg geven aan de zwakken, uit emoties (medelijden, genade) Dus zal n gehandycapt mensenkind extra aandacht ontvangen, n ander soort aandacht dan n normaal kind krijgt.. i

wat een gelul, emoties, medelijden, genade..... een gehandicapt mensenkind extra aandacht.?
Loop jij een keer een dagje mee in de zorg, dan krijg je pas echt respect voor mensen die werken niet uit medelijden, emoties, genade... Die mensen werken om gehandicapten hun handen en voeten over te nemen om wat te betekenen voor de gehandicapte mede mens.........

Het klopt dat ik het verdraai.....doel en onbewust.!

Waarschuw beheerder
Om te denken dat iedereen gelijk is of gelijkwaardig vind ik vreemd

Hoezo vreemd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 15:58:
shit man, jij bent net iemand uit alice in wonderland

Wat begrijp je er niet van dan? :)
Alhoewel ik het misschien wel iets simpeler uit had kunnen leggen...vooruit... :p

Maar zo werkt het nu eenmaal...iets is pas (on)waar als onomstotelijk bewezen is dat iets (on)waar is...
Zoals jullie stellen werkt logica helemaal niet...het ontbreken van bewijs is niet het bewijs dat iets ontbreekt (niet-bestaat)...
Er zijn uitzonderingen...zie bijvoorbeeld de rechtspraak...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op donderdag 27 november 2008 om 16:05:
Zoals jullie stellen werkt logica helemaal niet...het ontbreken van bewijs is niet het bewijs dat iets ontbreekt (niet-bestaat)...

jezelf als volwassene zien typen dat aliens bestaan en goden ook,is dat geen bewijs van damn ik moet volwassen worden? ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op donderdag 27 november 2008 om 16:05:
Wat begrijp je er niet van dan?

ik begrijp je;)

Waarschuw beheerder
Hallo allemaal kinders :bye:

Waarschuw beheerder
dag god deel 2 :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 15:53:
xeno slaat op mezelf, ik ben vreemd zeg maar;)
heeft niets met xenofoob te maken, het is de afkorting voor xenomorph disturbance, oftewel buitenaards gestoord:P

Heb je ook een geestelijke afwijking die bij wetenschappers bekend is?

Waarschuw beheerder
geest?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 16:12:
dag god deel 2

Wat een erkenning

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 16:16:
geest?

Psychische dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 16:07:
jezelf als volwassene zien typen dat aliens bestaan en goden ook,is dat geen bewijs van damn ik moet volwassen worden?

Dat we ze (aliens) nog niet gevonden hebben betekend niet dat ze niet bestaan...het is zeker mogelijk in zo'n groot universum...niet?
Wat is er raar aan om dan de persoonlijke opvatting te hebben dat je het bestaan van andere levensvormen in dit universum zeer plausibel acht? :)

Ik acht het ook niet onplausibel dat achter die orde die ik zie in de natuur een vorm van intelligentie zit...wat die vorm van intelligentie precies inhoud kan ik me niet over uitlaten...I dunno...
Ik heb daarom iig persoonlijk een probleem met termen zoals kans...toeval...ik kan het niet rijmen met de orde die ik zie in de natuur iig...
Ik kan datgene wat die patronen creëert ook niet aanwijzen zo van "kijk...daar is het"...ik kan hoogstens de patronen die het achterlaat aanwijzen alszijnde een handtekening/vingerafdruk van dat...nooit direct dus...
Dat is een persoonlijke opvatting...er komt ook zoiets als intuïtie bij kijken... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op donderdag 27 november 2008 om 16:26:
er komt ook zoiets als intuïtie bij kijken.

hoezee voor de rechterhersenhelft...:lol:

Waarschuw beheerder
'De gelovige gelooft,
maar de ongelovige denkt zelf'
Waarschuw beheerder
En sacred geometry is iets wat zowel de linker- als de rechterhersenhelft tegelijkertijd aanspreekt... :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op donderdag 27 november 2008 om 16:26:
Ik kan het ook niet aanwijzen van "daar is het"...ik kan hoogstens de patronen die het achterlaat aanwijzen alszijnde een handtekening/vingerafdruk van dat...
Dat is een persoonlijke opvatting...er komt ook zoiets als intuïtie bij kijken... :)

:jaja:

Intuïtie en intelligentie samen maakt wijsheid :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zuster Catherine vroeg aan alle katholieke schoolkinderen wat zij wilden worden als zij groot waren.
Kleine Sheila zei: 'Als ik groot ben, word ik een prostituee.'
Zuster Catherine zet grote ogen op en blaft: 'Wat zei jij daar?'
'Een prostituee, zuster.' herhaalt Sheila schuchter.
Zuster Catherine slaakt een zucht van verlichting en zegt: 'Goddank! Ik dacht dat je protestant zei!'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 16:38:
'De gelovige gelooft,
maar de ongelovige denkt zelf'

Jij denkt echt dat denken alles is he? 8) Ik hoop echt dat jij ooit nog eens een goede omslag in je leven gaat maken...

Waarschuw beheerder
De Paus stierf, en zoals alle goede christenen ging hij naar de hemel en klopte op de deur. Petrus opende, en vroeg wie de bezoeker was.
'Ik ben de Paus,' sprak de Paus fier.
Petrus pakt de telefoon en belt Jezus. 'Baas, er is hier iemand die zegt dat hij de Paus is. Kent u hem?'
'Nee, nooit van gehoord, stuur hem maar naar de hel.' zegt Jezus.
'Dat klopt niet!' protesteert de Paus, die nu begint te beven. 'Ik sta er op dat u God zelf belt!'
Petrus zucht en belt God: 'Zeg God, we hebben hier iemand die zegt dat hij de Paus is. Kent u hem?'
God antwoordt: 'Nee, nooit van gehoord. Stuur hem maar naar de hel.'
Het angstzweet breekt de Paus nu uit: 'Dan eis ik dat u de Heilige Geest belt.'
'Nou, nog een keer dan.' Petrus belt weer en zegt: 'Hier staat iemand die beweert dat hij de Paus is. Kent u hem?'
'Ja nou!' zegt de Heilige Geest. 'Hij is degene die iedereen vertelt dat ik Maria zwanger heb gemaakt. Stuur hem onmiddellijk naar de hel!'

Waarschuw beheerder
Vraag: Wat is de overeenkomst van een priester met een kerstboom?
Antwoord: De ballen zijn alleen voor de versiering.

Vraag: Wat zei Adam tegen Eva op hun eerste avond samen?
Antwoord: 'Achteruit! Ik weet niet hoe groot dit ding gaat worden!'

Vraag: Wat is het grootste probleem voor een atheïstisch stel?
Antwoord: Niemand om aan te roepen tijdens een orgasme.

Vraag: Wat is de makkelijkste manier voor een non om zwanger te raken?
Antwoord: Door zich te verkleden als koorknaap.

[img width=170 height=262 cacheid=00142ffb002cf59010a1dbbd1a0261920f]http://www.positief-atheisme.nl/humor.3.jpg[/img][img width=170 height=301 cacheid=00142ffc002cf591a28107ad1a0261920f]http://www.positief-atheisme.nl/humor.4.jpg[/img]

Vraag: 'Maar hoe weet je nu dat je zelf, uh .. God bent?'
Antwoord: 'Heel eenvoudig! Alle keren als ik tot hem bid, ontdek ik dat ik tegen mezelf praat.'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 16:48:
Vraag: Wat is het grootste probleem voor een atheïstisch stel?
Antwoord: Niemand om aan te roepen tijdens een orgasme.

Oh...chemical chance! (Bill Hicks) ;)

Waarschuw beheerder
Ja rot nou maar op met je kut teksten :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op donderdag 27 november 2008 om 16:40:
En sacred geometry is iets wat zowel de linker- als de rechterhersenhelft tegelijkertijd aanspreekt.

:woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 16:47:
De Paus stierf, en zoals alle goede christenen ging hij naar de hemel en klopte op de deur. Petrus opende, en vroeg wie de bezoeker was.
'Ik ben de Paus,' sprak de Paus fier.

volgens mij heeft niemand met wie je nu aan het discussieren bent iets met het Christelijk godsbeeld hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 16:46:
Jij denkt echt dat denken alles is he? 8) Ik hoop echt dat jij ooit nog eens een goede omslag in je leven gaat maken...

ik moet ten spijt toegeven dat ik een periode in mijn leven net zo gedacht heb als X, echter met het wezenlijke verschil dat ik wel degelijk openstond voor nieuwe kennis, ook al zou dat betekenen dat die kennis mijn eerdere mening zou ondermijnen...;) todat ik die uittreding of bde of whatever heb mogen ervaren en eventjes voor een glimpse van het universeel bewustzijn een deel mocht zijn, dat IS iedereen al maar om het te ervaren is heeeel anders, het heeft mij echt veranderd...veel dingen, vooral vormen of symbolen, zoals sacred geometry voelen gewoon fysiek heel goed, het doet iets met je, en als die symbolen als tekst of als filmpje vertaald in (non)verbale communicatie voorbijkomen dan voelt het bekend...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 27 november 2008 om 17:00:
sacred geometry

[img width=500 height=500]http://www.intronaut.com/images/balance.jpg[/img]

[img width=295 height=313]http://www.eso-garden.com/images/uploads_bilder/about_sacred_geometry_3.jpg[/img]

[img width=294 height=300]http://www.movemountains.no/whitetigerprepade/sacred-geometry-anim.gif[/img]

Altijd zo vet als je tript en je doet je ogen dicht. Dan zie ik ook van die vette geometrische patronen B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 27 november 2008 om 17:03:
het heeft mij echt veranderd...veel dingen, vooral vormen of symbolen, zoals sacred geometry voelen gewoon fysiek heel goed, het doet iets met je, en als die symbolen als tekst of als filmpje vertaald in verbale communicatie voorbijkomen dan voelt het bekend...

Misschien had het ook wel die bedoeling... :)

Maar hoe bedoel je 'het doet iets met je'? Gewoon als je naar die plaatjes kijkt, of...?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 17:06:
Altijd zo vet als je tript en je doet je ogen dicht. Dan zie ik ook van die vette geometrische patronen

de belevenis waar ik het over had, mijn persoonlijke belevenis, dat was totaal niet te vergelijken met het trippen op paddo's.
ik heb laatst ayahuasca en hawaainse paddo's gebruikt en het effect was totaal niet te beschrijven met die uittreding of hoe je het ook wilt noemen...Met trippen ben ik hier gewoon nog in deze realiteit alleen zie je patronen waarin het licht valt..met die uittreding zag ik ook patronen, maar met het verschil dat je het ook echt voelde, en het was niet in deze realiteit, ik reisde door de tijd.... het was ongelooflijk, iedereen zou dat moeten meemaken....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 17:09:
Maar hoe bedoel je 'het doet iets met je'? Gewoon als je naar die plaatjes kijkt, of...?

klinkt vaag , i know.....tja dat is niet uit te leggen, het is iets wat ik ervoor, voor die belevenis nog niet kende uhhmm hoe ga ik dit uitleggen... pure emotie alleen zo diep dat het gewoon voelt als thuiskomen na een lange reis, ja zo moet k t maar uitleggen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 27 november 2008 om 17:12:
k heb laatst ayahuasca en hawaainse paddo's gebruikt en het effect was totaal niet te beschrijven met die uittreding of hoe je het ook wilt noemen...Met trippen ben ik hier gewoon nog in deze realiteit alleen zie je patronen waarin het licht valt..met die uittreding zag ik ook patronen, maar met het verschil dat je het ook echt voelde, en het was niet in deze realiteit, ik reisde door de tijd.... het was ongelooflijk, iedereen zou dat moeten meemaken....

Heb je dat thuis gedaan of ergens bij een organisatie ofzo waar ze ceremonies geven? Anywayz, de ene trip is de andere niet. Ook met ayahuasca kun je zeker zulke dingen verwachten hoor. Onderschat het niet na één ervaring. ;) Maar wat jij had was waarschijnlijk dan ook gewoon echt een uittreding. Zal ik ook zeker wel eens willen ervaring, zoals jij beschrijft. Maar was dat niet ook eng dan?

Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 27 november 2008 om 17:16:
klinkt vaag , i know.....tja dat is niet uit te leggen, het is iets wat ik ervoor, voor die belevenis nog niet kende uhhmm hoe ga ik dit uitleggen... pure emotie alleen zo diep dat het gewoon voelt als thuiskomen na een lange reis, ja zo moet k t maar uitleggen....

En dat is dus als je gewoon naar die plaatjes alleen al kijkt? Niks raars aan verder hoor, ik vroeg het alleen ff om het dan vervolgens zelf ook even uit te proberen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 17:20:
Heb je dat thuis gedaan of ergens bij een organisatie ofzo waar ze ceremonies geven? Anywayz, de ene trip is de andere niet. Ook met ayahuasca kun je zeker zulke dingen verwachten hoor. Onderschat het niet na één ervaring. ;) Maar wat jij had was waarschijnlijk dan ook gewoon echt een uittreding. Zal ik ook zeker wel eens willen ervaring, zoals jij beschrijft. Maar was dat niet ook eng dan?

ja de Ayahuasca was thuis met m'n vriendin, broertje en nog een gezamelijke vriend.
We waren expres thuis gebleven omdat we niet wisten wat we konden verwachten, maar het viel best mee, en die thee is zo vies niet eens..voor n medicijn...:P

En de paddo's was in de natuur, dat was wel wrede shit :D!

Ja dat was zeker eng, ik dacht ook echt dat ik dood ging.
Het is een raar proces, je verlies echt gewoon je ego, en die vind het niet echt dope om de controle te verliezen..dat noemen ze in sjamanischtische kringen ook wel ego-dood...
Anyway tja als je die angst kan loslaten, dan kom je echt in die verdomde tunnel met licht terecht, ik zag geen mensen aan het eind ofzo..gewoon licht en een pure eenheid dat was echt ongekend je voelde je gewoon samensmelten met alles....
Dat was echt pure extase pure emotie hele dipe shit..
Maar het moment van kennis opdoen kwam daarvoor, de reis ernaartoe dat was ook echt een belevenis, van uit je lichaam zweven tot door de ruimte vliegen en tijdreizen, dingen herbeleven echt te vaag...was wel vet..:D

er is trouwens nog een getuige, die ik het hele relaas nog tijdens het meemaken aan het vertellen was...;) hij reed, ik shotgun, met de ogen open alleen ik zag dus niet onze 3-d realiteit, maar hele andere dingen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 november 2008 om 15:46:
Uitspraak van Hardcore Infinity op donderdag 20 november 2008 om 15:42:
Nee. God / Leven na de dood is voor mensen die er bang voor zijn.

Of het ontkennen is juist het vrezen..

Wat is er te vrezen dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 16:00:
Loop jij een keer een dagje mee in de zorg

Ik werk in n verzorgingstehuis :P

Maar die discussie gaat nergens over verder
Jij zegt dat je alle mensen hetzelfde moet behandelen
Is leuk enzo maar werkt nou eenmaal niet in de werkelijkheid
Behandel je demente opa als n niet-demente opa (Y)
Behandel n kind dat verstandelijk gehandycap is zelfde als n normaal kind (Y)
Behandel de blinde hetzelfde als de dove (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --*-- op donderdag 27 november 2008 om 17:55:
k werk in n verzorgingstehuis :P

Dan heb ik niets gezegd, maar het ging mij erom,

als ik mijn kinderen moet straffen, kan het mij niet schelen wie fout was.
Dus dan stuur ik ze beide naar hun kamer voor straf, als vorens zij excuses aanbieden....
Dus in die vorm gelijke opvoeding, gelijke behandeling, etc etc.......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een rijke man is bijna aan het einde van zijn leven. Hij ziet ertegen op om al zijn mooie bezittingen achter te laten. Daarom gaat hij naar God toe: 'God, mag ik alstublieft mijn bezittingen meenemen naar de hemel?' God: 'Nee, er is genoeg in de hemel en je moet niet zo aan je aardse bezittingen vastzitten.' De man: 'Ah, please? Eén koffertje maar!' God denkt na en stemt uiteindelijk toe.
De man denkt na: wat is het handigste om mee te nemen? Hij besluit dat hij allemaal goudstaven in die ene koffer pakt. Hij gaat dood en neemt zijn koffer mee naar de hemelpoort. Daar wordt hij tegengehouden door Petrus: 'ho, je mag die koffer niet meenemen.' 'Jawel!' zegt de man, 'dat heb ik met God afgesproken.' Petrus gaat het navragen bij God, komt terug en zegt: 'het klopt inderdaad. Maar wat heb je eigenlijk meegenomen?' De man opent trots de koffer met zijn goudstaven. Petrus roept verbaasd uit: 'Wat moet je nou weer met die straatstenen??'

Waarschuw beheerder
Op een dag zegt Adam tegen God: "Ik wil een partner, iemand die me helemaal begrijpt, die er altijd voor me is, kortom het ideaal". "Prima", zegt God, "dat kost je een arm en een been." "Hmm", antwoordt Adam, "Wat krijg ik voor een rib?"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore Infinity op donderdag 27 november 2008 om 17:50:
Wat is er te vrezen dan?

Hmm, tsja er valt vrij weinig te vrezen. Maar mensen willen nog wel eens ontkennen omdat ze bang zijn voor de dood zeg maar. Die leiden hun leven en denken er niet bij na. Ik heb wel eens discussie's over dit onderwerp, over de dood en wat er na de dood komt. Vaak komt er als antwoord uit dat ze er niet over na willen denken omdat ze gewoon bang zijn voor het onbekende. Ik zeg niet dat dat bij jou het geval is, maar zo ervaar ik het vaak wel bij mensen.
Ze zeggen echt letterlijk van "ik vind de dood maar een eng iets" Maar waarom? Waarom zou je bang zijn voor iets wat je niet kent? Veelal vegen ze het dan onder het spreekwoordelijke tapijt en doen ze alsof er niks verder is, alleen maar voor het eigen geruststellende gevoel..
Ik laat voor de rest in het midden hoe men er over wil denken, ik ga niemand iets opleggen want dat werkt alleen maar averrechts. het is gewoon leuk discussiemateriaal en ik sta er gewoon anders tegenover:)

Waarschuw beheerder
Een zendeling loopt door de savanna van Afrika. Plotseling komt er een leeuw brullend op hem afgestormd. De zendeling schrikt hevig, valt op zijn kniën en begint te bidden. Na enige tijd durft de zendeling zijn ogen weer open te doen. Hij ziet de leeuw vlak voor hem zitten met gevouwen poten. Zegt de zendeling opgelucht: Ik zie dat het evangelie u ook bereikt heeft!
Zegt de leeuw mompelend: SSSST! Ik bid voor het eten!

:roflol:
Waarschuw beheerder
maar in de realiteit is n mens anders dan dat

is ook logisch, een dier laat een ziek dier achter uit overleveingdrang, het zieke dier kan zijn eigen leven in gevaar brengen, mensen hebben dat niet, wij hebben middelen om voor het zieke kind te zorgen, als je een ziek huisdier hebt ga je het trouwens ook proberen te genezen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 27 november 2008 om 17:30:
We waren expres thuis gebleven omdat we niet wisten wat we konden verwachten, maar het viel best mee, en die thee is zo vies niet eens..voor n medicijn...:P

Mijn eerste 2 keren waren ook vrij mild hoor. Maar die keer daarna... :o Dat was zeer heftig (niet bepaald in leuke zin). Wat verder ook niet precies welke planten je had, maar ook daarin zit onderling een verschil...

Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 27 november 2008 om 17:30:
Ja dat was zeker eng, ik dacht ook echt dat ik dood ging.
Het is een raar proces, je verlies echt gewoon je ego, en die vind het niet echt dope om de controle te verliezen..dat noemen ze in sjamanischtische kringen ook wel ego-dood...
Anyway tja als je die angst kan loslaten, dan kom je echt in die verdomde tunnel met licht terecht, ik zag geen mensen aan het eind ofzo..gewoon licht en een pure eenheid dat was echt ongekend je voelde je gewoon samensmelten met alles....
Dat was echt pure extase pure emotie hele dipe shit..
Maar het moment van kennis opdoen kwam daarvoor, de reis ernaartoe dat was ook echt een belevenis, van uit je lichaam zweven tot door de ruimte vliegen en tijdreizen, dingen herbeleven echt te vaag...was wel vet..:D

Lijkt me wel een zwaar bijzondere ervaring idd. Vergeet je natuurlijk nooit meer... :) Klinkt als een BDE, maar dan onder andere omstandigheden. Lijkt me erg mooi om mee te maken. Maar ook zeker eng :jaja:

Waarschuw beheerder
Muskiet=Xeno's fake accountje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 november 2008 om 18:58:
Muskiet=Xeno's fake accountje

Hoop je dat?

Waarschuw beheerder
Mp3.2=™FunkRAum©'s fake accountje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TYHARO = MarianneH's fake accountje.
Waarschuw beheerder