Hoop je dat?
Mp3.2=™FunkRAum©'s fake accountje
oooow shit door de mand gevallen...
TYHARO = MarianneH's fake accountje.
Nee, maar er zijn maar heel weinig mensen met dezeflde stoornis als xeno, en jij hebt al zijn symptomen. Lijkt me sterk dat er nog een persoon op PF zit die dat heeft. En het zal al helemaal extreem toevallig zijn dat die dan allebei in dit topic actief zijn. Is denk ik statistisch gezien onmogelijk
Het kan gewoon zijn dat het een overgangsfase was van een oud universum in het huidige nieuwe universum. Wie weet is het ook het lot van dit universum.
eindelijk post ie iets zinnigs..srry kon me niet inhouden
kan het mij niet schelen wie fout was.
Dus dan stuur ik ze beide naar hun kamer voor straf, als vorens zij excuses aanbieden....
Dus in die vorm gelijke opvoeding, gelijke behandeling, etc etc.......
maar dan is de ene al gestraft.
Dus geen gelijke behandeling.
Als jij denkt te menen, dat dit een goede oplossing is, dan zit je goed fout!
Is natuurlijk ook de kwestie, wat voor een "soort" fout er is begaan.
Het aanleren van normen en waarden is belangrijker.
Gelijke opvoedingen gelijke behandeling
maar om dat uit te voeren
Was dat niet eerder giffer volgens jou???(muskiet)
Ik vertel je.. ik ben gewoon marianneh en verder geen een iemand hier op partyflock. ik heb al moeite om een account bij te houden laat staan twee of meer!...
Mooi.. want ja faalt opnieuw toch Xeno
Wel, daarom straf ik beide omdat het mij niet interesseert.
\ik hoop niet dat dit over kinderen gaat? Want dat is wel het foutste idd wat je kunt doen.
En wat als een nou wel wil bidden en wel geloofd later? wat dan?
Wel, daarom straf ik beide omdat het mij niet interesseert.
wie er fout was.
ik hoop serieus dat het er een verbod komt op het nemen van kinderen voor mensen zonder redelijk denkvermogen, mensen zoals jij dus, want ik heb het dan niet eens over verstandelijk gehandicapeten want die bezitten nog meer logica en hebben meer liefde dan jij in je hele leven zal kennen...
een oproep doen aan god is feitelijk niets meer
Een soort van voortplantings verbod voor domme! Dat maakt zeker met dit kabinet geen grote kans van slagen want die houden elkaar de ( goddelijke ) hand boven het hoofd.
dan het aanroepen van de kosmos om je bij staan....
Nee man, het kabinet wil juist meer domme koters, zodat er strax NOG meer irrationele kiezers zijn die hun stem laten gelden...Wel grappig dat het de gristelijke partijen zijn die meer geldkostende de maatschappij-verklotende hersenloze, voor breezeas neukende koters op de wereld willen...tegen vergrijzing..TOCH??