dus als je met god die niet bestaat betuigd dat ook van weinig respect? terwijl deze mensen in kwestie dat niet hebben voor niet gelovigen, dus dan hebben zij ook geen respect.
WTF dit moet ik echt keer 3 keer lezen. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Trouwens best handig om die citeer knop te gebruiken.
God heeft deze niet voor niks uitgevonden.
dus als je met god die niet bestaat betuigd dat ook van weinig respect?
Terwijl deze mensen in kwestie dat niet hebben voor niet gelovigen, dus dan hebben zij ook geen respect
Heb je het nu tegen mij?
HENK KAMP VVD voor zijn weerwoord.
DAT gelovigen bij voorbaat al geen respect hebben voor ongelovigen. F A C T !
Leerlingen op openbare scholen moeten weer godsdienstles krijgen, zo vinden het CDA, de PvdA en de ChristenUnie.
Ja...maar volgens mij begreep ik je verkeerd ofzo..
Leerlingen op openbare scholen moeten weer godsdienstles krijgen, zo vinden het CDA, de PvdA en de ChristenUnie. De partijen lanceren deze week hun voorstel, hoewel lang niet iedereen het ermee eens is..
met kennis over religies is nix mis...
Maar je hebt het over respect hebben voor de overtuiging van iemand anders volgens mij?
Sommige mensen die in God geloven hebben geen respect voor mensen die niet in God geloven idd...andersom ook...je hebt ook mensen die niet in God geloven die geen respect hebben voor mensen die wel in God geloven...beide dezelfde type mensen als je het mij vraagt...
Ieder heeft het recht op zijn/haar eigen overtuiging...geen reden om iemand die een andere overtuiging heeft om die reden naar te behandelen als persoon zijnde...
Doet iemand dat wel dan kan ik geen respect opbrengen voor dat gedrag iig...
dus als je met god die niet bestaat betuigd dat ook van weinig respect?
Terwijl deze mensen in kwestie dat niet hebben voor niet gelovigen, dus dan hebben zij ook geen respect.
DAT gelovigen bij voorbaat al geen respect hebben voor ongelovigen. F A C T !
Overleg maar bewijs, wetenschappelijk, archeologisch etc. HEB je niet dus weer een FAIL van jou kant.
huh? did i miss somethin'?
met kennis over religies is nix mis...
Maatschapijleer hoe je dat vroegah had is al genoeg maar dan aangepast aan een moderne tijd met multicul samenleving en zo. JWT!!
en wat lul je nou weer slap je KUNT niet zeggen dat god NIET bestaat....
overleg jij dan eens bewijs dat GOD niet bestaat...dat kan je ook niet..dus FAILFAL FAIL
Vind dan ook dat levensbeschouwing en maatschappijleer in 1 vak ondergebracht dienen te worden...
Een vak waar verschillende levensbeschouwingen en kernbegrippen uit die levensbeschouwingen (zoals respect...vrije wil...noem het maar op) behandeld worden met vervolgens genoeg ruimte om door discussies en dergelijke de kinderen zelf hun eigen visie te laten vormen...
De tijd die ze moeten besteden aan dat vak mag van mij minimaal 3 uur (lesuren) per week zijn ook...
VORM van logica wat gewoon werkelijkheid is. NIEMAND kan iets aantonen, dus bestaat het niet. Niet zwak gelulll.........jullie zijn echt gehersenspoeld en beweren dat god wel bestaat.
vrijwillig kennis opdoen is iets anders dan indoctrineren...
VORM van logica wat gewoon werkelijkheid is. NIEMAND kan iets aantonen, dus bestaat het niet.
jullie hebben welgeteld geen enkel feit geleverd
hij wil zeggen dat hij zich niet gerespecteerd voelt door mensen die in "G.O.D." geloven...
zolang het tegenbewijs niet geleverd, bestaat het niet..
jullie hebben welgeteld geen enkel feit geleverd
bij mij is het andersom ik kan geen respect opbrengen voor mensen die een sprookje als waarheid zien
FAIL.
Juist wel.. alleen jullie zoals Xeno al zegt, willen jullie alleen sprookjes en zien jullie de realiteit niet onder ogen........
quote nog ns enkele feiten van je dan aub
ik kan er geen vinden
ik geloof niet in God als persoon of als hoe in de bijbel of koran beschreven
dat bewijst maar weer wat voor n persoon jij bent..
quote nog ns enkele feiten van je dan aub
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
die heb je wel genoeg
hoevaak moet ik dat hier wel niet quoten, damn
Ad nauseam
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sprookjes
die heb jij in overvloed.
iemand die humor leuk vind ja
energie whatever
licht is ook energie..ether ook..warmte ook..ken je dat allemaal zien ?? nee..gast ga je kennis eens bijschaven...wie heeft jou vroeger zo psychologisch verneukt dat je nergens geen vertrouwen meer in hebt???
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden
die heb je wel genoeg
Blijkt dat XaeeD er anders over denkt.
welke sprookjes heb ik verkondigd dan?
je noemt jezelf toch ook niet voor niets xeno
Om te denken dat iedereen gelijk is of gelijkwaardig vind ik vreemd
welke sprookjes heb ik verkondigd dan?
Denk dat je zelf dat ook nog wel weet.....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sprookjes
die heb jij in overvloed.
Doe maar wat meer moeite. Dude. Je bent een luie gast wat dat betreft!
Je wilt er geen moeite voordoen, zo zie eerdere feiten.
FAIL.
Juist wel.. alleen jullie zoals Xeno al zegt, willen jullie alleen sprookjes en zien jullie de realiteit niet onder ogen........
heb ik wel, lees maar terug in dit topic, ook xeno heeft hierover genoeg geleverd.
Probleem is dat jullie het niet aannemen dus FAIL FAIL FAIL..