hoe kun jij nou weten of ik dat niet heb of nou juist wel heb gelezen ? ook zo iets van ik-weet-het-beter-dan-jou-spelletje, jammer erg jammer...
waarom gefrustreerd raken van een ander ?
The Matrix bestaat niet of geloof jij erin dat The Matrix bestaat ? denk het toch niet he ?
ja maar waarom zou je nog in god geloven als je toch weet dat hij bestaat
Je KAN niet weten of the matrix bestaat. Want ze kunnen hem zo programmeren dat jij denkt dat zoiets nooit kan bestaan. Terwijl je lekker in een cocon op 200m hoogte ligt te maffen.
het is gewoon een sprookje, dat je hier iedere keer serieus antwoord op moet geven is zo zinloos als maar kan.
ik zit hier langer dan jou, en jij bent de man van de dreigenmenten
van quoten word ik moe, maar bijvoorbeeld : 'ooit komt de dag des oordeels en dan kom ik erachter'
is geen dreigement
Waar al die agressie vandaan komt jegens hen is mij een raadsel..
Ik snap figuren als Finch hierboven niet echt.
Ik ben verre van gelovig. Maar ik ben, op de enkele Jehova na die hier wel eens aan de deur komt, nog nooit lastig gevallen door gelovigen. (En die Jehova kost je ook maar een halve minuut van je tijd.)
Ik heb respect voor diegenen die voor hun geloof uitkomen omdat ze meer en meer worden aangekeken als een stel halve gekken die andere mensen lastig vallen en verantwoordelijk zouden zijn voor alle wereldoorlogen en ga zo maar door.
Jij zit hier inderdaad veel langer... Wat vreemd dat je nog steeds geen ruk hebt geleerd en nog steeds aan je eigen kortzichtige overtuiging vastklampt als een aap die zich aan een rots vastklampt, omdat hij bang is voor scheve ogen. Je krijgt je eer van GOd en niet van de mens hoor.
Ik mag daarom aannemen dat je het hier over jezelf hebt, want van jou horen de meest achterlijke dingen. Ik hoopte eigenlijk dat je me tussen de regels door al wel zou hebben begrepen, maar je kunt het gewoon neit laten he... Je praat echt over dingen die je denkt te
weten, maar waar je geen kaas van hebt gegeten, moet je gewoon je klep over dicht houden.
Ik heb respect voor mensen die er echt een soort vertrouwen/ moed in vinden, maar kan mij kapot ergeren aan al die mensen die jou ervan proberen te overtuigen dat jij ook in God moet geloven
In mijn middelbare schooltijd heb ik vaak genoeg met mensen te maken gehad die er een Christelijke geloofsovertuiging op nahouden, en mij met alle macht op zondag om 10.00 uur een keer in de kerk wilden zien. Flikker op, die keuze maak ik zelf. Alleen lijken veel van dit soort types vaak maar niet te kunnen beseffen dat sommige mensen gewoon daar geen trek in hebben.
DAT is mijn hele punt met veel christenen, ook in mijn familie worden wij als 'ketters' gezien wanneer wij niet bidden voor het eten en shit...
Maar ik zou dan meer die mensen daar op aankijken dan hun geloof daarvan de schuld geven. Er zullen ook vast veel gelovigen op je school hebben gezeten die je nooit hoorde.
jullie zijn echt de weg kwijt. en ik heb geen kaas gegeten van wat??? het geloof???? jahh DUHHHHHHH.
en je bent verdomme nederlander zeg, een nuchtere boer.
Het is gewoon heel duidelijk..als je niet geloofd ben je in principe minderwaardig..een doelloos wezen op aarde niet dan?
Ik heb respect voor mensen die er echt een soort vertrouwen/ moed in vinden, maar kan mij kapot ergeren aan al die mensen die jou ervan proberen te overtuigen dat jij ook in God moet geloven. Het bijzondere is dat ik dit alléén met Christenen heb meegemaakt. Ik ken genoeg moslims, en die zien mij echt niet voor minder aan omdat ik overtuigd atheïst ben.
Uitspraak van Clitje op woensdag 14 september 2005 om 12:53:
Waarom zou je aan bijbelstudie moeten doen om te weten wat de priester achterwege laat?
Als onze paus alles op zou biechten wat er achter de muren van het vaticaan ligt.... Maar als ie dat doet, ben ik bang dat de vrede ver te zoeken is. WAnt mensen liegen om straf te ontlopen of de goede vrede te bewaren.
Zij hebben een celibaat, omdat zij weten dat God degene is die leven hoort te geven en Niet de mens zelf.
Ik vind het sowieso zeer kwalijk dat mensen politiek bedrijven door middel van een boek of een geschreven tekst op basis van religieuze overtuiging. Wat je in je eigen leven doet, prima. Maar ga niet uitmaken wat het beste is voor een land, door middel van een eigen levensovertuiging!
Geloof jij in god?
Stel dat elke wereldbewoner zich gedroeg als een christen: Is de mensheid dan nog een diersoort te noemen die zich gedraagd vanuit natuurlijke instincten??
Iets om over na te denken misschien voor de aanhangers van het christendom..
Oja nog wat D-forze, ik zag dat je ook ooit een topic over geheime zender muziek hebt aangemaakt. Ben jij ook van mening dat dat net zoals hardcore ook muziek van de duivel is?