Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 401186x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:35:
van quoten word ik moe, maar bijvoorbeeld : 'ooit komt de dag des oordeels en dan kom ik erachter'

is een dreigement en is vaak genoeg herhaald.

dreig ik jou daarmee ? of zie jij dat als een aanval wat jij niet kan hebben omdat de tegenpartij van mij invloed op jou heeft ?

en wij geloven niet ,en je probeert ons ook te overtuigen, dus drijf je ook de spot met ons. het moet van 2 kanten komen dwaas. je hebt me vanaf het begin al niet in m'n waarde gelaten en ik zal het ook nooit bij jou doen.

slaat dus 10x nergens op !
ik zit hier langer dan jou, dus ik heb hier meer dn jou meegemaakt.

dus voel jij je groter en machtiger dan mij ?

laten we het daar maar niet over hebben , die is net zo ziek

ziek nee

gelukkig ja :)

Waarschuw beheerder
maar toch dit moet betekenen geen sex meer! nu zijn jullie beide gelovig..dus stoppen met rollebolle goos :P haha neej je moet het zelf weten..ik kan echt niet zonder..vind trouwen ook helemaal niet belangrijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:37:
Gelovige mensen die alleen de Heer danken als het goed gaat en de duivel de schuld geven als het fout gaat vind ik ook een stel schijnheillige

God is goed en duivel is kwaad, zo zit het nu eenmaal, je hebt het zwart op wit, dus schijnheiligen slaat dus nergens op :)

Waarschuw beheerder
ben jij bereid om te sterven voor je geloof net zoals jihad en shit? Door wie, wat ben je eigenlijk bekeerd?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:41:
maar toch dit moet betekenen geen sex meer! nu zijn jullie beide gelovig..dus stoppen met rollebolle goos

hahaha.. iedereen gelooft zoals hij dat wil, ieder vind zijn weg in de Heer, daarvoor hebben we een vrije wil gekregen :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:41:
haha neej je moet het zelf weten..ik kan echt niet zonder..vind trouwen ook helemaal niet belangrijk.

ik kan wel znoder.. maar niet voor lange tijd laat ik het zo zeggen hehe :p, trouwen als je gelovig bent is wel belangrijk, zodat je huwelijk kan laten inzegenen zodat het goed mag gaan met je huwelijk :)
eerder vond ik het ook niets, pff.. wat stelt een papiertje nou voor weet je wel :) , maar nu heb ik zoiets van ja dit wil ik graag, maar nu nog niet haha, dat komt nog wel (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:42:
ben jij bereid om te sterven voor je geloof net zoals jihad en shit

ben bereid om te sterven ja voor mijn geloof, maar dat is pas wanneer het Gods wil is :)

en jihad is slecht, in Godsnaam gaan we niet moorden, dat is echt de verkeerde kant

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:42:
Door wie, wat ben je eigenlijk bekeerd

door wie ik ben bekeerd, door een Christen, die mij kon helpen, Christendom :)

Waarschuw beheerder
trouwen zegt niet over hoe je relatie in elkaar steekt..tis wel dik hoor flink stampen op je wedding :P tmc er bij om te mc'en :D meer dan een bekroning is het niet..

Waarschuw beheerder
btw wat hebben jullie eigenlijk tegen de joden..de joden zijn de echte kinderen van god he :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:46:
trouwen zegt niet over hoe je relatie in elkaar steekt..tis wel dik hoor flink stampen op je wedding tmc er bij om te mc'en meer dan een bekroning is het niet..

nee klopt, maar ga je over naar de geestelijke wereld dan betekent dat een bekroning en een verbintenis die 2 mensen voor altijd met elkaar verbinden :), en dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat ze gaan scheiden, want dat is dan weer de wil van de kwade kant, daarom zeg ik net, huwelijk laten zegenen :)
maar dat is weer vanuit het geloof zien :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:47:
btw wat hebben jullie eigenlijk tegen de joden..de joden zijn de echte kinderen van god he

haha van wie heb je dit verhaal ? JUST NONSENSE ! :P

wij echte christenen ( dus niet de schijnheiligen ) zijn vergevingsgezind, en hebben dus niks tegen hun :)

wist je dat Jezus door zijn eigen volk aan het kruis moest ?

maar dat was het plannetje van God zo moest het gewoon lopen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Hey D-Forze, goed bezig man! Had helemaal niet verwaqcht dat jij zo open-minded was hierin, ik vind het dan ook echt top van je!

Ik ben het niet met je eens wat betreft hardcore, dat dat van Satan zal zijn. Ik vind dat soort interpretaties van de religie erg eenzijdig en extreem. Gaat mij persoonlijk iets te ver. Ik weet ook voor mezelf dat die muziek verder niks met mij doet, behalve dat het mij gewoon een vet moment bezorgd. Muziek is gewoon muziek, ongeacht welke style. Dat is mijn visie dan!

Respect verder voor jou visie daarop!
Ik vind wel dat je je niet alles moet laten opleggen door anderen wat betreft dit onderwerp. Je kan godsdienste ook op je eigen manier interpreteren, laat anderen dat niet voor je uitmaken. Religie is geen zaak van "moeten", maar een zaak van gelukkig worden. Word jij gelukkig van hardcore, dan is dat goed!
God wil alleen maar dat jij gelukkig bent, en HOE jij dat word, mag je zelf invullen, dat is mijn visie erop. :)
Het christendom is een religie wat door de loop der eeuwen sterk de neiging heeft mensen dingen op te leggen, en mensen een schuld gevoel te geven wanneer ze niet aan de eisen voldoen die de kerk aan de mensen stelt.
Dit is nooit de bedoeling geweest achter deze religie. Deze dingen zijn ontstaan door machtstrijden onderling tussen bepaalde invloedrijke christenen door de loop der eeuwen heen, denk ik.. Er zijn wetten en regels gekomen binnen het christendom, die niet van god zelf komen, dat weet ik zeker.
Het geloof is door velen verpest, en door velen verkeerd geïnterpreteerd.
Daarom prefereer ik natuurgodsdiensten... :)

Goed, dit is mij visie erop, misschien is het voor jou iets om over na te denken. Blijf er een beetje nuchter onder, en laat je leven niet bepalen door mensen die hun leven ook weer hebben laten bepalen door anderen. Dat is niet goed... :)

Verder (Y) bezig, God bestaat idd! :)

Waarschuw beheerder
hahah :P had ik je daar even :P...neej was een keer ter sprake gekomen :D

Waarschuw beheerder
wow :respect: Psyraisor :respect: AMEN 2 that!

Waarschuw beheerder
sorry, woon in het buitengebied van BARNEVELD midde tussen de "zwarte koussen" en weet nu dus zo'n 40 jaar hoe ze hier denken, nooit eigen verantwoordelijkheid, altijd afschuifen, als dat niet scheinheillig mag heten noem ik het hypocriet, buren die door de week hun hand op steken en zondags hun kop omdraaien en dan zeggen 'heb u naaste lief als uzelf'? Volgens mij zien die alles grijs en weten ze zelf niet waar ze mee bezig zijn. Natuurlijk moet je niet alle gelovige mensen over een kam scheren, maar ik ben tussen deze mensen opogegroeid en met ze naar school gegaan en ben het niet met hun leefwijze eens. Schijnheilige was dus niet persoonlijk maar had betrekking op mensen die zelf geen verandwoording nemen voor hun doen en laten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:55:
Hey D-Forze, goed bezig man! Had helemaal niet verwaqcht dat jij zo open-minded was hierin, ik vind het dan ook echt top van je!

Ik ben het niet met je eens wat betreft hardcore, dat dat van Satan zal zijn. Ik vind dat soort interpretaties van de religie erg eenzijdig en extreem. Gaat mij persoonlijk iets te ver. Ik weet ook voor mezelf dat die muziek verder niks met mij doet, behalve dat het mij gewoon een vet moment bezorgd. Muziek is gewoon muziek, ongeacht welke style. Dat is mijn visie dan!

Ik vind wel dat je je niet alles moet laten opleggen door anderen wat betreft dit onderwerp. Je kan godsdienste ook op je eigen manier interpreteren, laat anderen dat niet voor je uitmaken. Religie is geen zaak van "moeten", maar een zaak van gelukkig worden. Word jij gelukkig van hardcore, dan is dat goed!
God wil alleen maar dat jij gelukkig bent, en HOE jij dat word, mag je zelf invullen, dat is mijn visie erop.
Het christendom is een religie wat door de loop der eeuwen sterk de neiging heeft mensen dingen op te leggen, en mensen een schuld gevoel te geven wanneer ze niet aan de eisen voldoen die de kerk aan de mensen stelt.
Dit is nooit de bedoeling geweest achter deze religie. Deze dingen zijn ontstaan door machtstrijden onderling tussen bepaalde invloedrijke christenen door de loop der eeuwen heen, denk ik.. Er zijn wetten en regels gekomen binnen het christendom, die niet van god zelf komen, dat weet ik zeker.
Daarom prefereer ik natuurgodsdiensten...

Goed, dit is mij visie erop, misschien is het voor jou iets om over na te denken. Blijf er een beetje nuchter onder, en laat je leven niet bepalen door mensen die hun leven ook weer hebben laten bepalen door anderen. Dat is niet goed...

Verder bezig, God bestaat idd!

:) thnx voor deze reply doet me goed, ik heb me nog nooit wat van anderen aangetrokken, maar soms heb je toch die hulp nodig om ergens te komen snap je wat ik bedoel,

maar top die visie van je (Y), ik ben helemaal niet dwingend, maar je wilt getuigen en gaan redden omdat je bekeerd bent, het ging met mij ook ineens van de hak op de tak hoor, maar ik ben veel gelukkiger dan eerst, en dat ervaar ik echt heel goed, net of ik thuis ben gekomen :)

maar toch super Psyraisor (Y)

Waarschuw beheerder
ik vind ook dat mensen vaak achter hun godsdienst schuilen...ben hindoestaans maar doe er niets mee...allemaal schijnheilige zooi...maar ondertussen;

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:58:
AMEN 2 that!

zekers te weten :)... vertel is wat ervaringen hoe het komt dat jij weet dat God bestaat ? :)

Waarschuw beheerder
omdat andere mensen blijkbaar hem nodig hebben om te bestaan :D. Een beschermheer...maar dat hoeft niet perse god te zijn...paranormale shit :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 02:02:
ik vind ook dat mensen vaak achter hun godsdienst schuilen...ben hindoestaans maar doe er niets mee...allemaal schijnheilige zooi...maar ondertussen;

iedereen is vrij om te geloven wat hij of zij wil :)

en begrijp goed dat God geen dwingende God is

Jezus heeft gezegd => Ja is ja, Nee is nee

wil diegene tegen wie je getuigt ophouden omdat hij er niet meer tegen kan hou dan op en ga niet door, als hij/zij zegt nee is het nee punt :) en dat precies hetzelfde met ja :)

Waarschuw beheerder
en Psyraisor weet zelf wel van mij op Muziek & Dj's forum hoe erg het was hardcore en ik first :)

Waarschuw beheerder
maar ben nu pitte moet er morge vroeg uit :)

pitze mensen (Y) ajuus en god bless you (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 02:04:
en begrijp goed dat God geen dwingende God is

Vervelende is alleen dat er mensen zijn die je 'Hem' willen opdringen... En dat is het hele probleem met religie. Iedereen roept altijd maar: "Oh die moslims, wat een ratten!!!" Maar we vergeten voor het gemak:
- Kruistochten
- Inquisitie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 02:04:
Jezus heeft gezegd => Ja is ja, Nee is nee

Wil Jezus dat ook eens uitleggen aan de vrouwen, zou het voor menig man een stuk makkelijker maken om een gesprek te onderhouden ;)

Waarschuw beheerder
oef finch :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op woensdag 14 september 2005 om 02:09:
Wil Jezus dat ook eens uitleggen aan de vrouwen, zou het voor menig man een stuk makkelijker maken om een gesprek te onderhouden

whaha :respect:

Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op woensdag 14 september 2005 om 02:09:
Vervelende is alleen dat er mensen zijn die je 'Hem' willen opdringen... En dat is het hele probleem met religie. Iedereen roept altijd maar: "Oh die moslims, wat een ratten!!!" Maar we vergeten voor het gemak:
- Kruistochten
- Inquisitie

ja heb je ook gelijk in :) probeer het niet op te dringen, wil alleen wat uitleggen en bij veel mensen gaat dat er niet in, en dan gaan ze zelf de discussie aan :frusty:

Waarschuw beheerder
be nu echt pleite later (F)
Waarschuw beheerder
Wil je nog zo'n gruwelijke one-liner?
Komtie:
The ones who are holding a book like the bible, are the ones who are carrying and shooting a rifle

Waarschuw beheerder
Yes, finch jij snapt 't.
En alle gelovige op deze aardkloot denken echt dat ze gelijk hebben en dat ze het goed doen, net als vrouwen ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op woensdag 14 september 2005 om 02:15:
The ones who are holding a book like the bible, are the ones who have an unbreakable armor

zo isdie goed :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 02:16:
En alle gelovige op deze aardkloot denken echt dat ze gelijk hebben en dat ze het goed doen, net als vrouwen

discriminatie.. :no:

wij christenen worden al zogauw als het Stereotypen aangesteld, vind dat zo jammer dat mensen nog steeds iedereen over 1 kam scheren.. :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
finch is erg hoor...zionistisch jongetje! hele kamer zit onder stars and stripes :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oke, je snapt me niet, jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 02:17:
The ones who are holding a book like the bible, are the ones who have an unbreakable armor

Pffffff.... ik ga deze discussie niet aan op dit tijdstip.
In de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest wens ik een ieder hier een gezegende en welbehagen nachtrust toe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 02:18:
finch is erg hoor...zionistisch jongetje! hele kamer zit onder stars and stripes

Nee he... geen Bush-discussies, dat is de grootste debiele volgeling van de kerk.
"Maar meneer Bush, waarom doet u dat?"
"Ja... uhm, moest van God!"

Flikker op man...

Waarschuw beheerder
ja en ook in de naam van jehova, allah, shiva, boeda, jawhe, de zon en de maan: weltrusten en shallom

Waarschuw beheerder
BUSHIT

Waarschuw beheerder
donateur
thnx voor deze reply doet me goed, ik heb me nog nooit wat van anderen aangetrokken, maar soms heb je toch die hulp nodig om ergens te komen snap je wat ik bedoel,

maar top die visie van je (Y), ik ben helemaal niet dwingend, maar je wilt getuigen en gaan redden omdat je bekeerd bent, het ging met mij ook ineens van de hak op de tak hoor, maar ik ben veel gelukkiger dan eerst, en dat ervaar ik echt heel goed, net of ik thuis ben gekomen :)

maar toch super Psyraisor (Y)

Heel goed dat je je als thuisgekomen voelt.. :)
Maar je zegt zelf al dat het een beetje van de hak op de tak is gekomen. Wees daar dus niet te naïef in, hou het koppie er goed bij. Soms klinken dingen heel mooi op het eerste gezicht en lijkt het de perfecte uitkomst. Maar wees daar niet te voortbarig in, en geef jezelf de tijd er goed over na te denken, en maak dat soort beslissingen niet té snel. Geef het de tijd, en bouw je eigen visie op, door er veel over na te denken. Neem niet alles gelijk voor de ultieme waarheid aan hé. ;)

vertel is wat ervaringen hoe het komt dat jij weet dat God bestaat ? :)

Ik ben het afgelopen half jaar ook nogal erg veranderd. Ik heb een hele andere kijk op het leven ontwikkeld, en ben me ,na een tijdsbestek van een jaar of 4 flink aan de drugs geweest te zijn, nu weer aan het ontwikkelen. Ik heb 4 jaar stil gestaan, en ben met foute dingen bezig geweest.
Nu ben ik gestopt met geestvernauwende drugs(drugs die dus slecht voor je zijn, en je jezelf alleen maar mee kapot maakt) en gebruik alleen nog geestverruimde middelen op z'n tijd, om zo inzichten te verwerven over mezelf, het hoe en het waarom van het leven, en de wereld om me heen. Hier voel ik mij stukken beter bij, en het heeft echt mijn kijk op het leven veranderd. Het is echt een nieuwe wereld geweest die voor mij open ging.

Ook ben ik mij hierdoor meer gaan interreseren voor het spirituele, ben ik zelfbewuster geworden en vollop in ontwikkeling.
Ik voel mij ook stukken beter. Ik ben er nog lang niet helemaal, maar ik voel gewoon dat ik weer vooruit ga in de dingen die ik doe.

Ik denk bij god niet aan een persoon. Ik zie god meer als het alles omvattende; het ultieme alles;
Hetgeen dat staat voor geluk, liefde en passie. Moeilijk uit te leggen, het is iets spiritueels voor mij...
Ik twijfel er absoluut niet aan, dat er veel meer is tussen hemel en aarde is dan wat wij zien. :)

en Psyraisor weet zelf wel van mij op Muziek & Dj's forum hoe erg het was hardcore en ik first

Zeker weten. Maar zoals ik al zei, vind ik dat je hier niet te extreem in moet zijn. Hou je eigen visie er op. Hardcore is niet meer dan muziek... ;) Maar uiteraard moet je het helemaal zelf weten, maar wees niet naief.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:40:
dreig ik jou daarmee ? of zie jij dat als een aanval wat jij niet kan hebben omdat de tegenpartij van mij invloed op jou heeft ?

geen van beide, maar ik weet dat het van jou kant als een dreigement moet betekenen want jij weet toch dat hij komt?

slaat dus 10x nergens op !

het is godverdomme wel zo, aap
dus voel jij je groter en machtiger dan mij ?

LEZEN, ik heb meer dan jou meegemaakt hier zei ik. in de normale wereld heb je niet groter en macht, dat is alleen in die neverending story van jou van toepassing

Waarschuw beheerder
he tuinman weetje wat ik nou niet snap..

dat als we zeggen dat jezus terugkomt en alles..
dat jij dat als een dreigement ziet, voor jouw is dat toch helemaal niet waar? dus waarom zou je daar boos om worden..

dat is hetzelfde als (ik ben christen) iemand tegen mij zegt dat allah kwaad op me is ofzo..dat doet me niks want ik geloof niet in allah!!

en trouwens god oordeelt niet!! over niets en niemand dat is een heeloud beeld van god wat mensen nog steeds hebben maar zo is god helemaal niet!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 10:43:
en trouwens god oordeelt niet!! over niets en niemand dat is een heeloud beeld van god wat mensen nog steeds hebben maar zo is god helemaal niet!!!

oh nou er zijn gelovigen die hier heel wat anders beweren..

volgens mij spreken al die geloven op bepaalde fronten elkaar gewoon een beetje tegen..

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
:no:
As je hem nodig hebt is tie er nie or..

Waarschuw beheerder
god, jesus christus, allah ahkbarrrrr, satan en hans teeuwen daar geloof ik allemaal in

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 09:30:
geen van beide, maar ik weet dat het van jou kant als een dreigement moet betekenen want jij weet toch dat hij komt?

en hij zal komen maar als dat een bedreiging voor jou is :s, je hoeft niet bang voor Hem te zijn hij is alleen maar liefde :)

Uitspraak van The advisor op woensdag 14 september 2005 om 10:45:

je kunt wel goede dingen doen, maar zonder Jezus in je hart is er geen redding punt :)

let er wel op dat God een hekel heeft aan legalisme

God oordeelt wel als die terugkomt :) mensen die Jezus aangenomen hebben, kunnen rechtstreeks door, mensen die ervan gehoord hebben maar niks mee hebben gedaan, krijgen soort rechtzaak, met God als de rechter, de duivel als de aanklager en Jezus als je advocaat, en dan word het moeilijker..

er is geen redding zonder Jezus in je hart, en dat is gewoon zo :)

het is godverdomme wel zo, aap

God zegen je (F)

LEZEN, ik heb meer dan jou meegemaakt hier zei ik

dus omdat jij dan meer meegemaakt hebt ? slaat dus nergens op want ik kan alles ook gelezen hebben hier in dit topic snap je ? beetje bullshit dus

in de normale wereld heb je niet groter en macht, dat is alleen in die neverending story van jou van toepassing

tis een neverending story vol met liefde tis alleen jammer dat jij je oogkleppen nog ophebt

(F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:55:

God wil alleen maar dat jij gelukkig bent, en HOE jij dat word, mag je zelf invullen, dat is mijn visie erop.
Daarom prefereer ik natuurgodsdiensten...

Goed, dit is mij visie erop, misschien is het voor jou iets om over na te denken. Blijf er een beetje nuchter onder, en laat je leven niet bepalen door mensen die hun leven ook weer hebben laten bepalen door anderen. Dat is niet goed...

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 11:47:

deze jongen gelooft niet in god..

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op woensdag 14 september 2005 om 11:52:
deze jongen gelooft niet in god..

hoezo zal hij er niet in geloven, als hij het zelf al zegt ? of wil je dat hij niet in God gelooft ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 10:43:
dat jij dat als een dreigement ziet, voor jouw is dat toch helemaal niet waar? dus waarom zou je daar boos om worden

ik word er boos om , dat er zulke stomme mensen zijn die dat denken.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 11:40:
en hij zal komen maar als dat een bedreiging voor jou is , je hoeft niet bang voor Hem te zijn hij is alleen maar liefde

is het niet voor mij, maar wat heb ik er dan aan als hij komt, en wat voor een vaste vorm heeft ie dan?

dus omdat jij dan meer meegemaakt hebt ? slaat dus nergens op want ik kan alles ook gelezen hebben hier in dit topic snap je ? beetje bullshit dus

dat heb je niet, dus het is geen bullshit :)

tis een neverending story vol met liefde tis alleen jammer dat jij je oogkleppen nog ophebt

dat heb jij, check de matrix maar is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 11:54:
hoezo zal hij er niet in geloven, als hij het zelf al zegt ? of wil je dat hij niet in God gelooft ?

jawel, alleen hij weet zeker dat god bestaat dus gelooft hij er niet meer in...

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op woensdag 14 september 2005 om 11:57:
jawel, alleen hij weet zeker dat god bestaat dus gelooft hij er niet meer in

hier spreek je jezelf volkomen tegen :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 11:57:
ik word er boos om , dat er zulke stomme mensen zijn die dat denken.

waarom gefrustreerd raken van een ander ?

dat heb je niet, dus het is geen bullshit

hoe kun jij nou weten of ik dat niet heb of nou juist wel heb gelezen ? ook zo iets van ik-weet-het-beter-dan-jou-spelletje, jammer erg jammer...

dat heb jij, check de matrix maar is

The Matrix bestaat niet :) of geloof jij erin dat The Matrix bestaat ? denk het toch niet he (Y) ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 12:04:
hier spreek je jezelf volkomen tegen

nee hoor er is een verschil tussen iets zeker weten en ergens in geloven...

the advisor ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op woensdag 14 september 2005 om 12:07:
nee hoor er is een verschil tussen iets zeker weten en ergens in geloven...

ja i know, maar God is het geloof zelf als je weet dat hij bestaat geloof je er ook in :)
laatste aanpassing