van quoten word ik moe, maar bijvoorbeeld : 'ooit komt de dag des oordeels en dan kom ik erachter'
is een dreigement en is vaak genoeg herhaald.
en wij geloven niet ,en je probeert ons ook te overtuigen, dus drijf je ook de spot met ons. het moet van 2 kanten komen dwaas. je hebt me vanaf het begin al niet in m'n waarde gelaten en ik zal het ook nooit bij jou doen.
ik zit hier langer dan jou, dus ik heb hier meer dn jou meegemaakt.
laten we het daar maar niet over hebben , die is net zo ziek
Gelovige mensen die alleen de Heer danken als het goed gaat en de duivel de schuld geven als het fout gaat vind ik ook een stel schijnheillige
maar toch dit moet betekenen geen sex meer! nu zijn jullie beide gelovig..dus stoppen met rollebolle goos
haha neej je moet het zelf weten..ik kan echt niet zonder..vind trouwen ook helemaal niet belangrijk.
ben jij bereid om te sterven voor je geloof net zoals jihad en shit
Door wie, wat ben je eigenlijk bekeerd
trouwen zegt niet over hoe je relatie in elkaar steekt..tis wel dik hoor flink stampen op je wedding tmc er bij om te mc'en meer dan een bekroning is het niet..
btw wat hebben jullie eigenlijk tegen de joden..de joden zijn de echte kinderen van god he
Hey D-Forze, goed bezig man! Had helemaal niet verwaqcht dat jij zo open-minded was hierin, ik vind het dan ook echt top van je!
Ik ben het niet met je eens wat betreft hardcore, dat dat van Satan zal zijn. Ik vind dat soort interpretaties van de religie erg eenzijdig en extreem. Gaat mij persoonlijk iets te ver. Ik weet ook voor mezelf dat die muziek verder niks met mij doet, behalve dat het mij gewoon een vet moment bezorgd. Muziek is gewoon muziek, ongeacht welke style. Dat is mijn visie dan!
Respect verder voor jou visie daarop!
Ik vind wel dat je je niet alles moet laten opleggen door anderen wat betreft dit onderwerp. Je kan godsdienste ook op je eigen manier interpreteren, laat anderen dat niet voor je uitmaken. Religie is geen zaak van "moeten", maar een zaak van gelukkig worden. Word jij gelukkig van hardcore, dan is dat goed!
God wil alleen maar dat jij gelukkig bent, en HOE jij dat word, mag je zelf invullen, dat is mijn visie erop.
Het christendom is een religie wat door de loop der eeuwen sterk de neiging heeft mensen dingen op te leggen, en mensen een schuld gevoel te geven wanneer ze niet aan de eisen voldoen die de kerk aan de mensen stelt.
Dit is nooit de bedoeling geweest achter deze religie. Deze dingen zijn ontstaan door machtstrijden onderling tussen bepaalde invloedrijke christenen door de loop der eeuwen heen, denk ik.. Er zijn wetten en regels gekomen binnen het christendom, die niet van god zelf komen, dat weet ik zeker.
Het geloof is door velen verpest, en door velen verkeerd geïnterpreteerd.
Daarom prefereer ik natuurgodsdiensten...
Goed, dit is mij visie erop, misschien is het voor jou iets om over na te denken. Blijf er een beetje nuchter onder, en laat je leven niet bepalen door mensen die hun leven ook weer hebben laten bepalen door anderen. Dat is niet goed...
Verder bezig, God bestaat idd!
ik vind ook dat mensen vaak achter hun godsdienst schuilen...ben hindoestaans maar doe er niets mee...allemaal schijnheilige zooi...maar ondertussen;
en begrijp goed dat God geen dwingende God is
Jezus heeft gezegd => Ja is ja, Nee is nee
Wil Jezus dat ook eens uitleggen aan de vrouwen, zou het voor menig man een stuk makkelijker maken om een gesprek te onderhouden
Vervelende is alleen dat er mensen zijn die je 'Hem' willen opdringen... En dat is het hele probleem met religie. Iedereen roept altijd maar: "Oh die moslims, wat een ratten!!!" Maar we vergeten voor het gemak:
- Kruistochten
- Inquisitie
The ones who are holding a book like the bible, are the ones who have an unbreakable armor
En alle gelovige op deze aardkloot denken echt dat ze gelijk hebben en dat ze het goed doen, net als vrouwen
The ones who are holding a book like the bible, are the ones who have an unbreakable armor
finch is erg hoor...zionistisch jongetje! hele kamer zit onder stars and stripes
dreig ik jou daarmee ? of zie jij dat als een aanval wat jij niet kan hebben omdat de tegenpartij van mij invloed op jou heeft ?
slaat dus 10x nergens op !
dus voel jij je groter en machtiger dan mij ?
en trouwens god oordeelt niet!! over niets en niemand dat is een heeloud beeld van god wat mensen nog steeds hebben maar zo is god helemaal niet!!!
geen van beide, maar ik weet dat het van jou kant als een dreigement moet betekenen want jij weet toch dat hij komt?
en trouwens god oordeelt niet!! over niets en niemand dat is een heeloud beeld van god wat mensen nog steeds hebben maar zo is god helemaal niet!!!
het is godverdomme wel zo, aap
LEZEN, ik heb meer dan jou meegemaakt hier zei ik
in de normale wereld heb je niet groter en macht, dat is alleen in die neverending story van jou van toepassing
Hey D-Forze, goed bezig man! Had helemaal niet verwaqcht dat jij zo open-minded was hierin, ik vind het dan ook echt top van je!
Ik ben het niet met je eens wat betreft hardcore, dat dat van Satan zal zijn. Ik vind dat soort interpretaties van de religie erg eenzijdig en extreem. Gaat mij persoonlijk iets te ver. Ik weet ook voor mezelf dat die muziek verder niks met mij doet, behalve dat het mij gewoon een vet moment bezorgd. Muziek is gewoon muziek, ongeacht welke style. Dat is mijn visie dan!
Respect verder voor jou visie daarop!
Ik vind wel dat je je niet alles moet laten opleggen door anderen wat betreft dit onderwerp. Je kan godsdienste ook op je eigen manier interpreteren, laat anderen dat niet voor je uitmaken. Religie is geen zaak van "moeten", maar een zaak van gelukkig worden. Word jij gelukkig van hardcore, dan is dat goed!
God wil alleen maar dat jij gelukkig bent, en HOE jij dat word, mag je zelf invullen, dat is mijn visie erop.
Het christendom is een religie wat door de loop der eeuwen sterk de neiging heeft mensen dingen op te leggen, en mensen een schuld gevoel te geven wanneer ze niet aan de eisen voldoen die de kerk aan de mensen stelt.
Dit is nooit de bedoeling geweest achter deze religie. Deze dingen zijn ontstaan door machtstrijden onderling tussen bepaalde invloedrijke christenen door de loop der eeuwen heen, denk ik.. Er zijn wetten en regels gekomen binnen het christendom, die niet van god zelf komen, dat weet ik zeker.
Het geloof is door velen verpest, en door velen verkeerd geïnterpreteerd.
Daarom prefereer ik natuurgodsdiensten...
Goed, dit is mij visie erop, misschien is het voor jou iets om over na te denken. Blijf er een beetje nuchter onder, en laat je leven niet bepalen door mensen die hun leven ook weer hebben laten bepalen door anderen. Dat is niet goed...
Verder bezig, God bestaat idd!
deze jongen gelooft niet in god..
dat jij dat als een dreigement ziet, voor jouw is dat toch helemaal niet waar? dus waarom zou je daar boos om worden
en hij zal komen maar als dat een bedreiging voor jou is , je hoeft niet bang voor Hem te zijn hij is alleen maar liefde
dus omdat jij dan meer meegemaakt hebt ? slaat dus nergens op want ik kan alles ook gelezen hebben hier in dit topic snap je ? beetje bullshit dus
tis een neverending story vol met liefde tis alleen jammer dat jij je oogkleppen nog ophebt
jawel, alleen hij weet zeker dat god bestaat dus gelooft hij er niet meer in
ik word er boos om , dat er zulke stomme mensen zijn die dat denken.
dat heb je niet, dus het is geen bullshit
dat heb jij, check de matrix maar is
nee hoor er is een verschil tussen iets zeker weten en ergens in geloven...