Partyflock

Forumonderwerp · 750071
11 volgers · 400853x bekeken

Waarschuw beheerder
+14-15
donateur
Geloof jij in god?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja das lastig, ik zal zo effe wat replys lezen,

Wat jij zegt, die smalle weg, ik denk dat geloof dan een steuntje in de rug is, en er echt geen wonderen zullen gebeuren!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Satan :gaap: :D

Waarschuw beheerder
Ik wil graag een argument van iemand waarom God zou bestaan

heb vaker zulke gesprekken gehad met gelovigen..schiet niet echt op!! Mensen denken snel dat je doelloos op aarde rondloopt als je niet geloofd. Geloof in je zelf..als je een doel hebt bereikt zoek je gewoon weer een ander doel.

ik denk zelf wel dat er een god bestaat...maar verder???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als die rukker bestaat krijg ik morgen een ongeluk ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 00:36:
Wat jij zegt, die smalle weg, ik denk dat geloof dan een steuntje in de rug is, en er echt geen wonderen zullen gebeuren!

bij God kan alles :)

maar God stelt ons meer en meer op de proef hij wil graag hebben van ons dat wij gaan getuigen voor hem :) dat wat ik dus nu aant doen ben :), en ookal hebben de meeste er geen interresse aan, ik moet gewoon mijn hart luchten die vol met blijdschap en liefde zit :D

dan kom je terecht op het spreekwoord:

waar het hart vol van is.. :)

geloof is geen steuntje maar een STEUN maar wel het geloof van Jezus.. het Christendom :)

hij is onze rots in de branding (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:37:
heb vaker zulke gesprekken gehad met gelovigen..schiet niet echt op!! Mensen denken snel dat je doelloos op aarde rondloopt als je niet geloofd

in feite hebben ze wel gelijk maar dat ervaar je als je bekeerd bent snap je :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja Mr. ik heb zo iets gewoon niet nodig, vermaak me prima in het leven en ga buiten de grenzen van de kerk, maar daar leef je voor. Ik doe het met mate en heb respect voor iedereen, nooit problemen.

Maar dat zou wel de wereld kunnen verbeteren, iedereen een boek onder de neus douwen en ergens in laten geloven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 00:38:
Als die rukker bestaat krijg ik morgen een ongeluk ofzo?

waarom zou dat gebeuren ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:38:
bij God kan alles

Dan snap ik niet waarom er moordenaars en verkrachters blijven leven en er elke dag onschuldigen sterven..

en er slechts af en toe een wonder gebeurd, ook bij niet gelovigen

Waarschuw beheerder
zijn andere godsdiensten dan niet goed??

Ik wil graag een argument van iemand waarom God zou bestaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:39:
waarom zou dat gebeuren ?

Satan kan je toch shit bezorgen of heeft hij een andere functie in de wereld van het geloof

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:40:
zijn andere godsdiensten dan niet goed??

Ik bedoel 1 geloof, geen gezeik in Ierland, Afrika of Midden-Oosten etc. etc. etc.

Waarschuw beheerder
indeed jaques..vind het soms iets te mooi als ik al die mensen hoor over hun geloof...al die godsdiensten brengen een hoop elende met zich mee...er is een god, maar iedereen noemt hem anders..kan er geen nieuwe godsdienst komen...combined forces :P

Waarschuw beheerder
hahah we denken precies hetzelfde :P (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 00:39:
Ja Mr. ik heb zo iets gewoon niet nodig, vermaak me prima in het leven en ga buiten de grenzen van de kerk, maar daar leef je voor. Ik doe het met mate en heb respect voor iedereen, nooit problemen

netzoals ik eerst deed, ik ben ook nog maar een maand tot bekering hoor, daarvoor was ik groot hardcore freak en dj.. tot ik opgegeven moment voelde van dat met hardcore moet niet te lang doorgaan want dan gaat het fout ( in geestelijke zin dan ), en mijn moeder is zwaar gelovig daarin, en die had mij er al heel veel over verteld en ben er zeg maar mee opgegroeid, en toen wou ik het, en liet ik me door iemand helpen die me tot God zou kunnen brengen want alleen lukt het niet omdat er toch altijd weer de tegenpartij is die je terug probeert te trekken :)

was eerst vreselijk hardcore verslaafd, mijn leven draaide erom, ik droomde ervan om een groot hardcore dj te worden, want ik wist dat ik wat kon met de turntables..

maar nu ist van nee, het hoeft van mij niet meer, its gone, over and out, die verslaving en passie heb ik er niet meer voor..
nou dat noem ik een wonder...
ik dacht dat het niet kon, maar toen die dag wist ik het zeker

Hij Bestaat :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 00:41:
Satan kan je toch shit bezorgen of heeft hij een andere functie in de wereld van het geloof

hij kan je veel shit bezorgen ja zoals je dat zegt, maar met God kun je alles aan :)

Waarschuw beheerder
ik ben niet verslaafd etc, maar je moet gewoon kunnen doen wat je zelf wilt. Ik weet zelf ook als je slikt en snuift dat het slecht voor je is..daar heb ik god niet voor nodig. Ik ken genoeg mensen die het wel doen en van mij mogen ze. Ik ga hun daarop niet beoordelen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Vroeg of later (of misschien nooit) kom je erachter. Daar heeft god geen bijdrage aan vind ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:43:
netzoals ik eerst deed, ik ben ook nog maar een maand tot bekering hoor, daarvoor was ik groot hardcore freak en dj.. tot ik opgegeven moment voelde van dat met hardcore moet niet te lang doorgaan want dan gaat het fout ( in geestelijke zin dan ), en mijn moeder is zwaar gelovig daarin, en die had mij er al heel veel over verteld en ben er zeg maar mee opgegroeid, en toen wou ik het, en liet ik me door iemand helpen die me tot God zou kunnen brengen want alleen lukt het niet omdat er toch altijd weer de tegenpartij is die je terug probeert te trekken

was eerst vreselijk hardcore verslaafd, mijn leven draaide erom, ik droomde ervan om een groot hardcore dj te worden, want ik wist dat ik wat kon met de turntables..

maar nu ist van nee, het hoeft van mij niet meer, its gone, over and out, die verslaving en passie heb ik er niet meer voor..
nou dat noem ik een wonder...
ik dacht dat het niet kon, maar toen die dag wist ik het zeker

Hij Bestaat

Wat je nu zegt is dat je in God bent gaan geloven omdat je bang werd verslaafd te worden, en je hebt ook je hobby daarvoor opgegeven waar je goed in was?

Doet me denken aan Dominee Dimitri :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 00:40:
Dan snap ik niet waarom er moordenaars en verkrachters blijven leven en er elke dag onschuldigen sterven..

zo is de wereld, zo worden wij steeds bozer en kwader op de mensen, maar wat zegt God wees vergevingsgezind en niet kwaad en wrok hebben voor iemand, ongeacht wie, of wat voor daad hij heeft begaan, en dit is dan een slim truukje van de duivel om jullie oogkleppen op te laten doen en dan zo een grote haat krijgen tegenover jury's, rechters en de daders zelf

ik wil niet zeggen dat ik die daders goedkeur met wat ze gedaan hebben, in wereldse zin: het liefst steek ik hem 30 x in ze flikker en laat hem lekker langzaam doodgaan" maar nu ik God in mijn leven heb is bij mij daar ook de ogen in open gegaan, en denk ik van, ik kan ook vergevingsgezind zijn, en niet laten verblinden door de duivel ! :)

Waarschuw beheerder
ja dat vind ik ook vreemd!! waarom heb je in godsnaam je hobby opgegeven! met andere woorden vind je hardcore slecht? Misschien is jump, techno wel wat voor je of No Nonsense! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 00:47:
Wat je nu zegt is dat je in God bent gaan geloven omdat je bang werd verslaafd te worden

verslaving is niet goed, wij zijn toch geen slaven van iets ?, roken precies hetzelfde ook een verslaving, ben vandaag precies 2 weken gestopt, een week of 2 na mijn bekering volgens mij, toen had ik zoiets van nee, wil geen slaaf zijn, maar vrij zijn :) en God hielp me daarbij, en hier zit ik dan, in die 2 weken nog geen enkele behoefte aan een peuk gehad :)

verslaving was bij mij weggehaald dankzij de Here :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:48:
ja dat vind ik ook vreemd!! waarom heb je in godsnaam je hobby opgegeven! met andere woorden vind je hardcore slecht?

hardcore is slecht ja, de duivel opereert via die muziek naar de zielen van de mens, en de mensen gaan er van houden en horen demonische teksten, ik weet het heel goed vaak genoeg op feesten gezeten (Y), maar ik vond het toen gewoon mooi en koel die scary vocals, die doordreunende bass, en die tegenwoordige geweldige overstuurde kicks en sound, werd er helemaal zweverig van, maar opgegeven moment had ik het nodig anders werd ik chagarijnig, dan weet je echt wel dat je verslaafd bent, en dat is echt niet goed :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je snapt me niet helemaal.. ik ga al jaren naar feesten gebruik geen harddrugs daar/ en door de muziek..

kan toch ook zonder?
die 10% die niet gebruikt hebben het pas ECHT naar hun zin, zoals het hoort!

En ik ben inmiddels ook gestopt met het roken van peuken, zonder hulp van God :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahaha en nu is het mooi geweest ikgeloof er geen reet meer van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:46:
ik ben niet verslaafd etc, maar je moet gewoon kunnen doen wat je zelf wilt. Ik weet zelf ook als je slikt en snuift dat het slecht voor je is..daar heb ik god niet voor nodig. Ik ken genoeg mensen die het wel doen en van mij mogen ze. Ik ga hun daarop niet beoordelen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Vroeg of later (of misschien nooit) kom je erachter

daar geef ik je helemaal gelijk in.. iedereen heeft zo zijn eigen belangens en willen en God heeft ons allen een vrije wil gegeven, dus jij maakt een hele mooie opmerking alleen:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:46:
Daar heeft god geen bijdrage aan vind ik

was het maar zo, dan zouden we mooi geleefd hebben :)

Waarschuw beheerder
pff dat vind ik echt onzin...de duivel opereert via muziek. Ik geef zelf feesten, maar ik word niet para ofzo! ik rook ook maar ben geen slaaf!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hij lult ook maar uti ze nek hehehe wat een pannelap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 00:51:
kan toch ook zonder?
die 10% die niet gebruikt hebben het pas ECHT naar hun zin, zoals het hoort!

heb nog nooti aan de zware drugs gezeten af en toe een wietje maar nooit geen pillen, pep, speed, coke, heroïne of wat dan ook dus veroordeel me daar maar niet op

je hebt in die zin helemaal gelijk, zo was ik ook :)

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 00:51:
En ik ben inmiddels ook gestopt met het roken van peuken, zonder hulp van God

hoelang al ? , khoop voor je dat je het volhoud, laat me dan ook ff weten wanneer je weer dan begonnen bent of juist niet in de toekomst als je wil, maar i.i.g. ik begin er nooit weer aan :)

Waarschuw beheerder
maar jij moet van god zeker mensen overtuigen om te gaan geloven. Mogen mensen dat niet zelf weten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:53:
pff dat vind ik echt onzin...de duivel opereert via muziek

ga is na die demonische teksten wat je erin hoort, wil jij niet zeggen dat er dan in de geestelijke wereld wat losgaat ? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:55:
maar jij moet van god zeker mensen overtuigen om te gaan geloven

:YES:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:55:
Mogen mensen dat niet zelf weten...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:53:
iedereen heeft zo zijn eigen belangens en willen en God heeft ons allen een vrije wil gegeven,

(F)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 jaar gestopt. op 5 januari, maar goed ook want het is nogal kansloos.. doe mij maar een :smoke:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 00:54:
hij lult ook maar uti ze nek hehehe wat een pannelap

geloof wat je geloven wilt :)

maar laat daarom iedereen wel in zijn eigen waarde als je dan echt zo humanist bent :)

Waarschuw beheerder
demonische teksten...ik luister alleen naar het gedreun kun je lekker op stampen. bij mij en vele andere gaat er niets los..we gaan wel helemaal los...uit ons dak zelfs.

Luister jij zeker naar opera nu ofzo? R&B en Hip hop zitten ook hele vieze lyrics :P...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:57:
Luister jij zeker naar opera nu ofzo? R&B en Hip hop zitten ook hele vieze lyrics

hahaha.. weet ik, maar die beatjes brengen je toch weer lekker in beweging, en dat is met hardcore met dat gedreun hetzelfde

en opera luister ik niet, ben gospelmuziek gaan waarderen, maar luister nog wel altijd wereldse muziek hoor, vooral jaren 90 tot 2003 ongeveer top 40 dan :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 00:57:
demonische teksten...ik luister alleen naar het gedreun kun je lekker op stampen. bij mij en vele andere gaat er niets los..we gaan wel helemaal los...uit ons dak zelfs.

ik weet wat het is gozer ;) uit je plaat gaan, laatste Hellraiser in zZak was ik geweest he, heb me nog nooit zo lekker gevoeld in een discotheek, maar het was niet goed en dat heb ik nu door, de naam zegt het al Hellraiser snap je ? en dan hoor je demonische teksten in bepaalde hardcore nummers, uuhhmmm goed vorbeeld (G-Shock - Demons (Promo Remix)) geweldige plaat kwa sounds en beats etc, maar die tekst is gewoon te erg voor woorden kan dat niet aanhoren, maar iedereen daar zijn eigen ding in zoals ik dat al paar keer eerder heb gezegd (Y)

ben trouwes al blij dat jij wat normale reageert dan Tuinman bv in deze topic, die druist echt overal tegenin en gaat spotten,

ik vind nog altijd zo, laat ieder in zijn eigen waarde, maakt niet uit welk geloof o.i.d. shit :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
net alsof je bij hardocre nummers naar de tekst luistert! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 01:06:
net alsof je bij hardocre nummers naar de tekst luistert

als je je goed gaat verdiepen wel ja :) , ik verdiepte me echt in nummers. claps, kicks, bass, sound, beat, equalizers, vocals, opbouw, afbouw, raden hoeveel BPM heir op zou zitten, melodie etc.. en natuurlijk deed ik dat, omdat ik toch zelf draaide :), dan gaat er echt wel wat door je heen hoor

en eigelijk ken je een muzieksoort ook niet, als je je er goed in gaat verdiepen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben trouwes al blij dat jij wat normale reageert dan Tuinman bv in deze topic, die druist echt overal tegenin en gaat spotten

ik doe wel normaal, maar blijf het raar vinden wat betreft hardcore..hellraisor demonische teksten..das toch niet de hele avond zo..tis een thema, maar goed. Sensation Black zit er voor jou ook niet meer in dan?

De reden waarom ik normaal doe is omdat ik ook iemand ken die echt zwaaaaaaaaaaaar gelovig is...vaak discussies gehad enzo dus weet wel hoe het in elkaar zit. Vind het leuk voor jullie dat je een steun hebt in god. Ik haal mijn kracht en steun uit de kleine dingen in het leven...

Waarschuw beheerder
gast je hebt een link naar http://themurdercompany.com/ beetje jammer :D

Waarschuw beheerder
het is gewoon een sprookje, dat je hier iedere keer serieus antwoord op moet geven is zo zinloos als maar kan.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:04:
ben trouwes al blij dat jij wat normale reageert dan Tuinman bv in deze topic, die druist echt overal tegenin en gaat spotten,

ik zit hier langer dan jou, en jij bent de man van de dreigenmenten.

indruizen of niet open staan voor wat jij te zeggen hebt. duhhh. spotten?? jij spot met ons

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je zelf god en de duivel bent.
Goed en kwaad zitten in ieder mens, en je bepaald zelf wat de overhand krijgt. De kunst van het leven is dan ook, als je het mij vraagt, jezelf een mening te vormen en daarnaar te handelen, niet domweg achter anderen aanlopen dus, maar jezelf bewust zijn van je verandwoordelijkheid in wat je doet en hoe je denkt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:20:
ik zit hier langer dan jou, en jij bent de man van de dreigenmenten

welke dreigementen dwaas ?

indruizen of niet open staan voor wat jij te zeggen hebt. duhhh. spotten?? jij spot met ons

waar spot ik mee met jullie vertel dat is dan ? doe je best eens ik weet niets te vinden hoor ik laat jou in eigen waarde dan verwacht ik dat ook terug, eiglijk kan dat niet, want van jou krijg ik dat toch niet terug omdat ik gelovig ben en daarom vind ik het supertriest dat je ermee spot

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je zelf god en de duivel bent.
Goed en kwaad zitten in ieder mens, en je bepaald zelf wat de overhand krijgt. De kunst van het leven is dan ook, als je het mij vraagt, jezelf een mening te vormen en daarnaar te handelen, niet domweg achter anderen aanlopen dus, maar jezelf bewust zijn van je verandwoordelijkheid in wat je doet en hoe je denkt.

goede argumentatie (Y)

maar bekijk dit nou is in de geestes wereld :) en je weet wel welke ik bedoel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:19:
gast je hebt een link naar http://themurdercompany.com/ beetje jammer

al superoud, moet ik nog weghalen :)

wat ik nu gedaan heb haha goed dat je me eraan herrinerd anders vergeet ik het zo weer :p, kijk soms niet eens op me profiel maar ben dan alleen op forum aanwezig als ik achter de pc zit zoals nu :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zit hier langer dan jou

dus omdat jij hier langer dan mij zit, geeft jou dat het recht om met God en zijn kinderen de spot mee aan te drijven ?

God zegen je, en dat hoop ik echt (F)

Waarschuw beheerder
haha zo vriendelijk gaat het er ineens aan toe hier :D

btw hoe denkt je meisie hierover..nooit sex gehad voor het huwelijk?? etc
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:23:
welke dreigementen dwaas ?

van quoten word ik moe, maar bijvoorbeeld : 'ooit komt de dag des oordeels en dan kom ik erachter'

is een dreigement :) en is vaak genoeg herhaald.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:23:
waar spot ik mee met jullie vertel dat is dan ? doe je best eens ik weet niets te vinden hoor ik laat jou in eigen waarde dan verwacht ik dat ook terug, eiglijk kan dat niet, want van jou krijg ik dat toch niet terug omdat ik gelovig ben en daarom vind ik het supertriest dat je ermee spot

en wij geloven niet ,en je probeert ons ook te overtuigen, dus drijf je ook de spot met ons. het moet van 2 kanten komen dwaas. je hebt me vanaf het begin al niet in m'n waarde gelaten en ik zal het ook nooit bij jou doen.

beetje slijmerig gedragen hier.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:26:
dus omdat jij hier langer dan mij zit, geeft jou dat het recht om met God en zijn kinderen de spot mee aan te drijven ?

ik zit hier langer dan jou, dus ik heb hier meer dn jou meegemaakt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:29:

laten we het daar maar niet over hebben , die is net zo ziek

Waarschuw beheerder
sorry, snap die 'geestes wereld' niet.
Vind alleen wel dat mensen, ook gelovige, meer zelfverandwoording moeten nemen.
Gelovige mensen die alleen de Heer danken als het goed gaat en de duivel de schuld geven als het fout gaat vind ik ook een stel schijnheillige. (perongelukke woordspeling)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 01:29:

me meissie is zelf ook bekeerd sinds vrijdag, heb God daarvoor gebeden en gesmeekt en gevraagd aan hem, als dit de ware voor me zou zijn, laat het dan zien, en hij gaf mij mijn vrouwtje zoals er in de Bijbel staat in Spreuken :D

maar voor me bekering ging ik al met der, en toen was ik nog zo groot party animal die echt helemaal losging op alles wat een beetje dreunt, ook kwa sex hehe :p, heb het al wel gehad, ben al lang geen maagd meer, en ik denk ook niet dat ik dat red sex voor het huwelijk.. tis gewoon zoiets ik denk nou zo God heeft mij me meisje gegeven, dus dit is voortbestemd, dus in feite heb je dan al een geestelijk huwelijk :) zo denk ik dan.. weet niet of dat zo is, maar ik weet dat ik daar niet meer kan ophouden, maar tis geen verslaving voor me, kan netzo goed, gewoon naast elkaar liggen slapen, verstrengelt in elkaar (dat vind ik eigelijk nog veel fijner dan neuken zelf, dat ik die liefde van der voel wat ze voor mij heeft) en sinds dat zij ook tot bekering is gekomen is dat gevoel echt veel en veel sterker geworden die liefde dan :)

maar toen ik bekeerd was en het me meis vertelde had ze echt zoiets van KUT ! die gaat nou heel veel zeuren weet je wel, maar die liefde wat wij dan voor elkaar hebben heeft het uiteindelijk tot dit resultaat gebracht

ik kan niet gelukkiger zijn dan ik nu ben echt niet en dat heb ik allemaal te danken aan de goede en grote man hierboven :) !

Waarschuw beheerder
quoten is kut he :P