Nou,ik zou zeker geen oorbel schieten in mn oor.
Ik zou liever een tong-piercing laten zetten,
Oorbellen zijn al niet meer speciaal,en heeft iedereen al,
Maar het kan zijn dat dames dat sexy vinden...
1 Oorbel vind ik wel mooi, maar niet helemaal volgehangen
Heb twee oor ringen.
ring of stretch kan geil staan
laatste aanpassing
Strecht?
Oorbellen bij jongens vind ik echt (n)
Vind ik echt meer iets voor patsers of sjonnies
Nou ik vind mezelf niet echt een patser oid, maar heb wel een ringetje..
wat is er mis met de sjonnies
die maakte leuke muziek jahh
Ik ben ook geen patser of sjonnie??
Strecht?
ja..gat met ding erin
maar dan zonder ring eh..
Tsja, sorry vind het gewoon niet mooi
En Aafie jij bent zeker geen patser hoor
Hee Ik zeg niet meteen dat alle jongens die een oorbel dragen gelijk patsers of sjonnies zijn hoor, maar ik kom wel vaak tot de beoordeling dat patsers en sjonnies het WEL vaak hebben.
Strecht = *kots smily*
ieder zn ding ja toch?
KnuffolMutz 16 februari 2005 00:12
En Aafie jij bent zeker geen patser hoor
Gelukkig niet
maar ik kom wel vaak tot de beoordeling dat patsers en sjonnies het WEL vaak hebben.
tatoo op je oor zie je niet veel toch?? nee tatoo is echt iets voor heel je leven, kan ook bepaalde emotionele waarde ofzo aanzitten ...dat is bij oorbellen nie zo toch?
ik heb t allebei en ben geen patster of sjonnie
laatste aanpassing
Earplugs rulen man
diamantjes vind ik meer iets voor patsertjes
Tattoo's ook zeker?
Ligt eraan wat voor tattoo
donateur
Ik vind oorbellen ook leuk bij jongens!
vind het supergeil
maar het moet diegene wel staan!
mijn ex had bijvoorbeeld grote ringen
in zijn oren.. maar bij hem stond het ook!
bij mijn vriend zou ik dat absoluut niet mooi vinden!"
nee, das echt iets voor dames..bij mijn vriend zou het ook niet staan
vind het supergeil
helemaal mee eens
vind ut wel beter dan geen oorbellen hoor
me vriend heeft ook ringen staat hem gelukkig wel maar bij vele jongens niet ligt ook aan grote van oorbellen en moet wel staan vind ik
Oorbellen? nee man, dat vind ik toch zo fout! maarja das mijn persoonlijk mening dan he, als jullie t wel mooi vinden vind ik t best heur! maar niet me broer of me vriend
Diamantjes zijn wel vet, ringen zijn voor hofkoppen, te lelijk voor woorden, 2 grote gouden ringen, en t lieft ook nog een opgevoerde scooter onder je reet dan natuurlijk hè
Whaha van die diamantjes staat echt wel homoachtig man Vink echt geen gezicht whahaha van die fonkel dingen in ze oren.. maarre zo mooi ringetje mag wel hoor.. staat wel stoer
Idd, ik vind da ook homoachtig
die diamantjes
(permanent verbannen)
vooralgouden
echt mooi man
geeft iets extras aan een man
xxxjes
ALs het maar staat maakt het me helemaal niks uit of het diamantjes zijn of oorringetjes.
whehhe... de meesten meiden vinden oorbellen vakkers leukers dan jongens geloof ik weet niet hoevaak ze mn oorbellen likken op my na
majah zyn dan wel wweer schoon
hHahha weer een vOordeel dan tOg
zekkers glimmen goed weer majah mogen my ook wel keer likken wheheh lievers dan mn oor bellen next time als uit ga doe ik ze niet in
hopen dat ze dan nog wel op je af komen
grapjeh hOor
hoopen
dat zekkers wheheheh meestal geen tyd helaas op feesten voor meiden
kga lievers lekkers uit mn dak op de muziek
Tsja da kan natuurlijk Ook
das ook wel vet
jahtog uitgaan is voort muziek de fun
en sex en weet ik het alhet anderen jah hebben sexclub voor
Oow dus jij gaat altijd naar de sexclub?
mike nooit geweest wel leuk idee keer
whehehhee majah denk dat ik daaro ooit heen ga *bloos*
nOu veel plezier dan alvast
maar hOu maar wel gwoOn je sexy Oorbellen in
whehehe nah okey omdat jy zegt zal ik ze wel inhouden
hehe.. mooi om te horen.. al die verschillende reacties van meiden..ene vind et wel mooi..ander vind et nix aan..die et wel mooi vind ringetjes wel wat en die bling bling niet of andersom hehe.. moet je nagaan op 1klein iets hoe verschillend men al is
bij sommige jongens vind k het wel mooi, meestal bij een beetje getinte jongens...maar bij sommige ziet het dus eg niet uit
bij christiano ronaldo vind k het mooi
haha neej.. kvind die bling bling mooier ..
daar loop ik al heel lang over dak et wil hebben en heb met mn b-day eindelijk die gaatjes dr in laten knallen.. mn ouwelui waren dr ckr niet blij mee..maja.. helaas voor hun.. en v.d week komen die bling bling
(permanent verbannen)
kweet niet somige staat het wel maar vind het zo meisjes achtig
vind ringetje veel mooier liefst een gouden
khad er 5.. jeuj =D alleen er is er eentje dicht gegroeid das wel weer jammer en k hou niet van ringetjes gewoon knopjes of fake-diamante zijn wel leukk
HEEELEEMAAAL MEE EEENSS
oorbelle super geil.. het liefst goude en aan elke kant!
en wel een kaal koppie erbij natuurlijk
haha wel goudee jaa vin ik Ook
kaal koppie is ook wel leukk!.. maar staat nie bij iedr1
2 gouden ringetjes, elk aan 1 kant
Geen grote diamanten knoppen
laatste aanpassing
jullie zijn allemaal goed bezig!
1 oorbel aan elke kant!
en niet te kleine oorbelletjes!
kale kop vind ik opzich ook zeer geil
maar het moet wel bij diegene staan!
als mensen het leuk vinden staan bij zichzelf wie ben k dan om te zeggen het staat lelijk bij jou staat het ook niet lelijk alleen sommige die denken kijk mij ben bling bling
haha idd..das zo jah.. jah jij mag je mening geven dus als jij et g1 porem zou vinden had je et van mij gerust mogen zeggen hoor, kheb tog al k*treacties gehad dus boeit me niet ma iig da je et wel mooi vind hahaha..
ja idd.. je hebt ze dr idd tussen lopen.. ik heb ze omdak et gewoon mooi vind die dingen..
kep dr ook 2
dnk dat als je een bepaalde leeftijd heb je ze wel uit doet...
jah das best mogelijk..
ma daar denk ik nu tog nog nie over na haha
haha idd..das zo jah.. jah jij mag je mening geven dus als jij et g1 porem zou vinden had je et van mij gerust mogen zeggen hoor, kheb tog al k*treacties gehad dus boeit me niet ma iig da je et wel mooi vind hahaha..
ja idd.. je hebt ze dr idd tussen lopen.. ik heb ze omdak et gewoon mooi vind die dingen..
Laat ze lekker lullen wat ze willen het is dat jij het leuk en mooi vind staan als ze het nie mooi vinden kijk dan niet
jah idd.. ik trek me dr ook ckr g1 kloten van aan haha..
ze vonden me al een homo en noemde een jongen me al erika.. ik heb dr schijt aan..zus van vriend van me die best modieus is begon al van ach erik laat em maar..staat je wel goed enzow en hij kent g1 mode enzow hehehe.. stond ie mooi met zn bek vol tanden
jah idd.. das idd moeilijk nancee.. die gasten kunne da idd niet hahaha.. ma voor de rest A'dam
ma da et voor beide fijn is ook mooi mee genomen nancee.. ma da die ander et in jouw geval fijn vind boeit me niet hahahah..
Tongpiercing is wel leuk...heb zelf ook 1,5 jaar gehad...maar werd het op 1 of andere manier zat...wilde hem eruit halen......en bij toeval toen ik ermee zat te kutten viel die uit mijn mond, OP DE DRAAITAFEL en met een swing..wassiej gone! ...en boeide me niet want was van plan hem er toch al uit te halen
heb net niewe ooringen gehaald maar deze zijn kleiner als ik had er zit wel n mooi motief op alleen vind het niks nu ik ze thuis heb gezien
hopen dat ik ze morge ken ruilen....
hmm.. moet lukken moschino denk et wel.. als je bonnetje nog hebt en btje makkelijk kunt praten moet et lukken
maar hey...die oorbellen van mij. Op school wordt ik echt raar aangekeken soms en bij gesprekken met belangrijke mensen worddt ik ook vaak wazig aangekeken
haha precies NTV
jah idd.. das idd moeilijk nancee.. die gasten kunne da idd niet hahaha.. ma voor de rest A'dam
ma da et voor beide fijn is ook mooi mee genomen nancee.. ma da die ander et in jouw geval fijn vind boeit me niet hahahah..
Tis een genot voor 2 hahaha
Hee nu ga je tever niet spotten met een Amsterdamse he
heb net niewe ooringen gehaald maar deze zijn kleiner als ik had er zit wel n mooi motief op alleen vind het niks nu ik ze thuis heb gezien
hopen dat ik ze morge ken ruilen....
ckr niet nancee.. kben zelf voor ajax enzow dus .. all1 et amsterdamse taaltje is voor iemand v.d veluwe soms lastig te volgen (A)
ummmm nee maar zit op hbo en daar zitten maar weinig met mensen met goude oorbellen en een goude ketting! Daarom dat ze me misschien bevooroordelen.
Tongpiercing weer schieten....Kweet nog hoe dat ging echt niet meer hahaha! en oorbellen eruit is wel goede suggestie...moet ik zeker vaker gaan doen bij belangrijke dingen
das jouw mening paashaas..en jouw mening wordt gerespecteerd (mag wel us een x in een topic dat et gerespecteerd wordt.. ook al deel ik je mening ckr weten niet haha)
ckr niet nancee.. kben zelf voor ajax enzow dus .. all1 et amsterdamse taaltje is voor iemand v.d veluwe soms lastig te volgen (A)
Oke dan nu heb ik nog meer respect voor je
Jaa maar dat is andersom ook zo
zeker zo NTV...maarja zo ben ik opgegroeid.
Kan er niks aan doen dat ik er zo uitzie en toevallig wou gaan studeren .
En wordt vaak gezien als woonwagenbewoner haha.
Maar mensen die mij kennen weten wel beter en daar ben ik gelukkig mee! Trek me weinig aan van die vooroordelen.
in hart en nieren nance
Laatst had ik in mijn hoofd geschoren DJ Extor...en allemaal tekens enzo, omdat ik ergens moest draaien (Doe vaak gekke dingen met mijn haar).
De week erop had ik een presentatie JE zag die gasten zo kijken van what the fuck! stond ik daar in een pak met mijn oorbellen en mijn volgekalkte hoofd hehe
hehe idd nancee.. als ik op et taaltje praat zoals ze bij mij int dorp doen dan volg je me egt nie meer hehe (soms wel handig )
je moet je ook nix van die vooroordelen aantrekken
dan erger je aan allerlei dingen en vind je nix meer tof..
oftewel niet doen dus
maar ik ga dr vandoor...ben dr morgen wel weer
ja dat is mijn mening ja, en gelukig verschillen meningen en smaken, anders zou de wereld er wel heel saai uit zien!
(en alleen maar mannen met piercing is ook weer wat overdreven) haha
in hart en nieren nance
Ik ook pik
hehe idd nancee.. als ik op et taaltje praat zoals ze bij mij int dorp doen dan volg je me egt nie meer hehe (soms wel handig )
je moet je ook nix van die vooroordelen aantrekken
dan erger je aan allerlei dingen en vind je nix meer tof..
oftewel niet doen dus
maar ik ga dr vandoor...ben dr morgen wel weer
mzzls..
voor jou nancee
en voor de rest..
Idd maarja zo heeft ieder een dialect of een accent ik heb soms dat ik erg plat praat maar dat is gewoon automatisme
heb m bijna vier jaar vergeet meestal dat ik m heb denk dr niet meer zo bij na...
en naceee wil straks wel weer zien hoe je oogies weg tollen van genot
ja k heb gehoord dat een tongpiercing bij een jongen goed aanslaat bij de dames ( niet dat ik hem daarom heb genomen....k heb hem al een jaar of 2-3 )
Alleen maar goed nieuws van de dames!!!!
k heb 1 keer gehad bij me ex dat ze vroeg doehem eens uit en kijken hoe dat ookal weer was............dus ja ff uit gedaan.........en ja ongeveer een 1,5 uur later wou ik hem weer in doen en toen was ie al dicht gegroeid en moest hem weer doorprikken..........dus voortaan hou ik hem lekker in!!!!!
Dat gebeurt me maar 1 keer!!!