Partyflock

Forumonderwerp · 748552
Waarschuw beheerder
vaak zie je vrouwen met een verschrikkelijke dikke plamuur laag op hun gezicht , je zouw haast zeggen tot ze bij de auto spuiter de spuitcabine in moeten , ik vind dat vies en nie meer kunnen..... WAT vinden jullie ervan ????????
Waarschuw beheerder
donateur
make-up is zeker (Y)

maar té ? *kots*

Waarschuw beheerder
donateur
neej vin dr niks aan...

btje okeej..maar egt niet teveel...

Waarschuw beheerder
Dat soort vrouwen zouden verboden moeten worden.. :yes:
Waarschuw beheerder
idd te veel make up is zooooo lelijk
Waarschuw beheerder
vind beetje make-up niet erg maar te veel :no:
je ziet vaak ook van die meisjes van 16 met 10 kilo make-up op hun kop :no:
Waarschuw beheerder
jakkes
Waarschuw beheerder
Slecht

Waarschuw beheerder
gadver... :S afknapper!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Walgelijk

Sommige denken echt dat ze er mooier opworden :S
Een laag plamuur is echt super super super lelijk :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Of donker lijntje om je lippen en een hele lichte kleur lippenstift :s soort coverstick kleur :|

Dat is zoooooooo hoerig..
Lelijk getekende wenkbrauwen ook :/

Waarschuw beheerder
vindt t ook niet mooi neej, maar kan me wel voorstellen dat als iemand n lelijke huid heeft, door bv acne ofsjo, dat iemand dan wat meer op heeft dan een ander!
Artiest Kian
Waarschuw beheerder
donateur
Bah!

N vrouw is pas mooi als ze weinig tot geen make-up nodig/op heeft:yes:(Y)

Waarschuw beheerder
Niet te veel, behalve als je puisten hebt, dan mag het...
Waarschuw beheerder
een laag plamuut is idd echt lelijk :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou sowieso niet van make-up,maar bij andere is het soms wel mooi,maar teveel nee dat is niks

Waarschuw beheerder
te veel is te lelijk..

maar beetje mag

Waarschuw beheerder
te veel is te lelijk..

maar beetje mag

:yes: idd,

Waarschuw beheerder
toen ik 15 was had ik wel
elke dag make-up op
maar ook niet te
nu bijna niks meer
als ik uitga of ergens heen moet

Waarschuw beheerder
Misschien denken die meiden dat dat mooi is maar meestal is het juist andersom: Het ziet er nep uit en heel lelijk!
Waarschuw beheerder
Ik vind make-up bij vrouwen ook niet mooi, als ze het op hebben zou het in ieder geval niet op moeten vallen. Maar geef mij maar gewoon lekker naturel, aangezien de meeste vrouwen niet eens make-up nodig hebben :)
Waarschuw beheerder
teveel is te barbieachtig...
zelf gebruik ik beetje mascara en lichte oogschaduw...hou zelf helemaal niej van teveel

Waarschuw beheerder
een beetje make-up is wel mooi maar zo'n plamuur laag niet.

Waarschuw beheerder
Beetje make-up is mooi. Voor mij hoeft t zeker niet dagelijks. En persoonlijk vind ik poeder echt niet kunnen. Krijg je zon nep gezicht van.
Waarschuw beheerder
donateur
als je (iets of) wat make up opdoet en het ziet er verzorgd uit, zie ik het probleem niet...;)
Waarschuw beheerder
Ik vind het echt lelijk!!!
Maar sommige mensen hier zeggen van als e puisten hebben dan mag je wel meer op doen, maar ik vind dat het dan nog lelijker word want dan zie je zoon poederlaag om die puist heen :kots: dan kan je beter gewoon je puisten laten zien...Maja zelf vind ik mascara en een oogpotloodje wel genoeg meer gebruik ik nooit..
Waarschuw beheerder
Ata..Dat ben ik wel met je eens als het gewoon verzorgd eruit ziet is het wel goed ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet te veel, behalve als je puisten hebt, dan mag het...

mijn denkwijze is juist dat als jij je puisten met plamuur onder kalkt dat die puisten alleen maar erger worden :/

theorie: poriën worden verstopt erdoor, waardoor t juit sneller gaat ontsteken :jaja: (puistjes dus) :p

Dat ben ik wel met je eens als het gewoon verzorgd eruit ziet is het wel goed

je kan er toch ook verzorgd uitzien zonder make-up? :/

Ik verf alleen mn wimpers, epileer mn wenkbrauwen en dat vind ik zat :jaja:

schrikt mijn mannetje tenminste zich niet t apezuur als we naar bed gaan en er een gedrocht onder de make-up vandaan komt :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
schrikken mijn mannetje tenminste zich niet t apezuur als we naar bed gaan en er een gedrocht onder de make-up vandaan komt

hahaha ja ofdat er een afdruk in het kussen blijft staan :S
Waarschuw beheerder
donateur
:X :X :X

volgens mij kan je dan beter geel beddegoed halen :X :X :X

dan valt t niet op O:)

Waarschuw beheerder
denk je nou echt dat iemand antwoord op deze vraag 'mooi'?

ik wil niet veel zeggen, maar de vrouwen die worden beschouwd als mooiste en lekkerste wijven van de wereld zijn helemaal geplamuurd hoor.
christina aguilera,britney spears, carmen electra etc etc etc.

soms kan een plamuurlaag er dus ook mooi uitzien( in ieder geval mannen zien het niet)
Ik denk dat jij t hebt over 14 jarige, die een te donkere foundation gebruiken, billardkrijt oogschaduw en een laag poeder. dan komt er dus zo'n wit kippennekje en wite oren onderuit :yes:
Waarschuw beheerder
Getekende wenkbrauwen :x :x :x

Waarschuw beheerder
soms kan een plamuurlaag er dus ook mooi uitzien( in ieder geval mannen zien het niet)

ja maar een plamuurlaag is toch niet natuurlijk??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil niet veel zeggen, maar de vrouwen die worden beschouwd als mooiste en lekkerste wijven van de wereld zijn helemaal geplamuurd hoor.
christina aguilera,britney spears, carmen electra etc etc etc.

dan praat je dus over vrouwen die een visagiste bij zich hebben :jaja: aangezien wij 'normale' vrouwen dat niet hebben, kán je er dus niet zo uitzien mét make-up :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Als je make-up op een goede manier gebruikt is het gewoon mooi :jaja:

Te dik aangebracht, rare kleuren, whatever...die mensen snappen gewoon niet hoe het moet :nee:

Veel kan best mooi zijn, maar het is de kunst om het zó te gebruiken dat het niet veel lijkt (y)
Waarschuw beheerder
donateur
en mij persoonlijk lukt dat dus niet :no:

dit weet ik van mezelf, dus gebruik ik gewoon géén make-up ;)

Waarschuw beheerder
volgens mij kan je dan beter geel beddegoed halen

dan valt t niet op

Of gewoon niet plamuren heb je dat probleem ook niet he :D

Waarschuw beheerder
zeker wel, als ik met vriendinnen uitga zitten we ook lekker te tutten van tevoren.
en dan doe ik ook foundation op en poeder :yes: dat is dan ook een 'plamuurlaag' maar niemand die t ziet :S
ligt er gewoon aan of je het een beetje goed doet en met de goede kleuren!

ja maar een plamuurlaag is toch niet natuurlijk??

nou en? zijn piercings en tattoo's natuurlijk?
is je haar verven natuurlijk?
zijn kleren natuurlijk? :S

je kan jezelf mooier maken en lelijker met make-up,natuurlijk of niet

Waarschuw beheerder
Laatst sprak ik met een meisje dat zoveel make up (vooral foundation) op dat wanneer ze lachte er allemaal barstjes ontstonden :s
Dicht geplamuurd!

Waarschuw beheerder
barstjes?? :| omg
Waarschuw beheerder
niet teveel!
als je met je hand over haar gezicht gaat dat je 1 cm laag make up op je hand zit dat is niet mooi.

maar een klein beetje mag wel :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
btw dit topic is dubbel :p

Waarschuw beheerder
wat is make-up :/

Waarschuw beheerder
je kan jezelf mooier maken en lelijker met make-up,natuurlijk of niet

Jaa ok.. ik hou er zelf persoonlijk niet van. En soms zie je gewoon zon dikke laag dat t eraf brokkelt als ze gaan lachen. Dat bedoel ik dan dus met niet natuurlijk..

Waarschuw beheerder
dat heb ik persoonlijk nog nooit gezien, dan zou ik wel ff moeten lachen trouwens.

maar wat is een plamuurlaag vraag ik me dan af.

Waarschuw beheerder
teveel :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Liever een meisje die er zonder die zooi ook leuk uitziet :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha nou ik heb t dus wel ns gezien. dat ze laag over laag over laag smeren waarna het er gewoon afbrokkelt. Maar goed moet iedereen zelf weten. Ik vind het met poeder al gauw een plamuurlaag omdat ik zelf geen poeder gebruik. Maar weet van vriendinnen wel dat het ook heel mooi kan zijn met een beetje poeder. Maar niet 3 lagen over mekaar, dat vind ik plamuur.

Waarschuw beheerder
maar wat is een plamuurlaag vraag ik me dan af.

een dikke laag make-up overal ... zodat die jongen van de vorige avond die je mee trok uit de kroeg, de volgende morgen denkt ... :-O whaaaaaaa wie ben jij :-O ?????
Waarschuw beheerder
Als je make-up op een goede manier gebruikt is het gewoon mooi

Te dik aangebracht, rare kleuren, whatever...die mensen snappen gewoon niet hoe het moet

Veel kan best mooi zijn, maar het is de kunst om het zó te gebruiken dat het niet veel lijkt

Ik ben het helemaal met Stampertje ;) eens!
Maar je moet inderdaad met poeder & foundation uitkijken
met de kleur (niet te donker of te licht) en dat je niet
teveel op doet, als je het goed uitsmeert dan kan het echt
wel mooi zijn hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
je kan er toch ook verzorgd uitzien zonder make-up? :/

wat heeft dat er nou weer mee te maken :| het gaat hier toch over make up of niet dan :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vies....vooral als je er naast wakker word en ze opeens geen wenkbrauwen meer heeft!!! SCHRIKKEN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik me hele bek onder de poeier wil hebben dan doe ik dat liever zelf! [img]http://members.lycos.nl/oligang/coke2.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
wat heeft dat er nou weer mee te maken

:o wat kan jij goed dingen uit hun verband rukken(Y)\

misschien beter lezen :/
Waarschuw beheerder
donateur
jij denk :|
ik heb het over make up verzorgd op je gezicht aanbrengen en jij begint erover of je er niet zonder make up verzorgd uit kan zien :/

Waarschuw beheerder
Goor is het net een clown ofzo :s

Waarschuw beheerder
ik vind het ook walgelijk, wat moet je met al die troep
Waarschuw beheerder
donateur
dit zal vast dubbel zijn , maar goed...

ik doe alleen foundation op als ik uitga...niet in het daglicht :vaag:
verder doe ik genoeg make-up op om er wakker genoeg uit te zien :)
ik hou zelf ook niet van teveel make-up op...maakt een persoon alleen maar lelijker
Waarschuw beheerder
[img]http://img115.exs.cx/img115/131/ellyendiesgotic24ru.jpg[/img]

das pas veel!!!!! hihihiiiiiiiiii

Waarschuw beheerder
En als je nou een serieus huidprobleem hebt wat je met make up perfect weg kan werken??
Het lijkt me dat make up dan juist een uitkomst is.
Waarschuw beheerder
donateur
idd ;)

Waarschuw beheerder
Vind ik 3x niks, hoer meer make-up hoe minder ik het vind........

Waarschuw beheerder
ik draag bijna geen make up ik werk elke dag mijn wenkbrauwen bij met een potloodje en soms lichte oogschaduw en/of mascara
alleen als ik uitga wat meer
of als ik een optreden heb met de band, dan sta je in de spotlights en anders ga je dus glimmen als je geen foundation enzo op hebt

Waarschuw beheerder
hoeft van mij niet.
Waarschuw beheerder
Als je make-up op een goede manier gebruikt is het gewoon mooi

Te dik aangebracht, rare kleuren, whatever...die mensen snappen gewoon niet hoe het moet

Veel kan best mooi zijn, maar het is de kunst om het zó te gebruiken dat het niet veel lijkt

Idd :yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb geen probleem met Make-up. Sommige mensen zijn wat onzeker over hun huid ofzo. Nou dan is het wel een uitkomst.
Ga zelf voor naturel, maar een mooie vrouw die mooi opgemaakt is, is ook niet te versmaden. :P

Waarschuw beheerder
Nee niet veel alleen wat mascarra , lijntje met potlood onder me ogen en lipgloss!!
Waarschuw beheerder
:O Als die mensen 1x lachen scheurt alles open :O :D:yes: en ik vin ut niej mooj vettuh plamuur op je gesicht
Waarschuw beheerder
heb bijna nooit make up op, en ik vind plamuren maar vies!

Waarschuw beheerder
Puur natuur! Much better X
Waarschuw beheerder
mascara... heel af en toe oogpotlood...

als je make up goed gebruikt kan het echt mooi zijn, maar als je dr geen idee van hebt hoe je t moet gebruiken en dus maar wat doet tja dan krijg je idd zown lelijk, breekbaar gezicht, een veelste bruin hoofd met een witte nek en zie je er gewoon nie tmeer uit

Waarschuw beheerder
Ik vind het ook heeel lelijk als meisjes dikke lagen make-up gebruiken..vooral te veel foundation en dikke oogschaduw vind ik echt heel vies..
Waarschuw beheerder
als het natuurlijk is...

Waarschuw beheerder
Make up is mooi> Gebruik int weekend meer, maar doe alles op. Eyelijner, poeder foundation, mascara lippen alles. Maar niet dak er als een barbie uit ziet nee

Waarschuw beheerder
donateur
Draag bijna nooit make up :no:
Vind het niet mooi en is me te veel werk :)

Gewoon beetje mascara en potlootje op m'n lippen, thats it!
Ik ben zo als ik ben, heb daar geen make-up voor nodig...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind veel make up niet zo mooi, en het kost ook veel te veel tijd. Hoe meer make up, hoe vroeger uut t warme bed!

Waarschuw beheerder
donateur
draag bijna nooit make-up... krul s'ochtends hooguit me wimpers, ze zijn al zwart, dus mascara is niet nodig... ik vind te veel make-up echt geen gezicht! :D maar daar was iedereen het al over eens geloof ik!

Waarschuw beheerder
Als je knap bent heb je het niet nodig. Wel als je niet knap bent vandaar dak nooit zonder make up de deur uit ga, ja naar me paardje maar voor de rest niet. Niemand mag me zien zonder make up!!!!
Waarschuw beheerder
grote dikke lagen zijn wat mij betreft uitden boze...je ogen en wat kleur op de wang is genoeg en wat voor de lippen
Waarschuw beheerder
donateur
Vertel mij wat... 't hele achterlijke dorp waar ik woon zit er vol van!

Geef mij maar meer natuurlijke vrouwen!

Anytime :9

Waarschuw beheerder
ik zie graag een meidje die er knap uitziet van dr eiguh. een beetje lippestift ofzo boeit me nie maar ik vind een wandelende ETOS echt niks aan:P

Waarschuw beheerder
ja dat komt omdat de etos kut make up verkoopt whahwhhawa. Ga voortaan nr de DA en je loopt er weer als een mooie DA girl bij:)
Waarschuw beheerder
Teveel is niet mooi :no:..
& bij sommige mensen ziet het eruit alsof ze uitgeschoten zijn :x
Waarschuw beheerder
donateur
idd teveel is idd niet mooi

maar wat zwaardere ogen vind ik zelf mooi
Waarschuw beheerder
ik hou helemaal niet van veel make up.. en al helemaal niet zo'n hele laag poeder op je gezicht, hartstikke onnatuurlijk..!

ik maak me ogen op en lip gloss en dat was 't.. :jaja:

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00134a5d000264cf36bc51151a0095cb58]http://wesley.shacknet.nu/upload/images/16766.JPG[/img]

[img cacheid=00134a5e000264d00bdc78a51a0095cb58]http://wesley.shacknet.nu/upload/images/16767.JPG[/img]

[img cacheid=00134a5f000264ce898cef741a0095cb58]http://wesley.shacknet.nu/upload/images/16768.JPG[/img]

Meer hoef ik niet te zeggen denk ik.
Waarschuw beheerder
Dan moet je idd blij zijn dat er make up bestaat ja!

Waarschuw beheerder
Vind Britney zonder make-up niet eens zo lelijk hoor. :S

Waarschuw beheerder
echt niet net een grotte trol :S
Waarschuw beheerder
Dat klopt , is maar net hoe goed je met make-up om gaat.
maar over het algemeen , is het gewoon in princiepe mooier als het gewoon een beetje make up is en nie TE over dreven!

Waarschuw beheerder
ik vind makeup met veel kleur overigens heel mooi :) als het goed gedaan is dan...

als het gehele gezicht neutraal en gelijkmatig is gehouden ( dus alleen foundation, poeder en concealer) en dan een mooie, goed opgebrachte felle kleur oogschaduw.. (L) geweldig !
Waarschuw beheerder
ik werk zelf veel met make-up en bodypanting maar te veel is not done !

maar mooie party make-up mag er altijd zijn :)

Waarschuw beheerder
Vaak hebben ze zelf niet door dat het er zo dik opzit..in het buitenlicht is het een heel ander gezicht dan in de badkamer of waar je je dan ook opmaakt..:yes:
Waarschuw beheerder
veel make up vind ik lelijk

haha op die fotos hierboven zie je dat die meiden zoals britney in t echt dus ook echt niet mooi zijn (wat ik al voorspelde).

Waarschuw beheerder
LonsGirlyHC@terror! daar heb ik ammel geen verstand van das nie mijn terrein hehe (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het er niet mooi uitzien als je een dikke plamuurlaag op hebt :no:
Snap wel dat sommige meiden t wel moeten door acné of vlekken in t gezicht.

Ik heb altijd maar minimaal aan make-up op :)

Waarschuw beheerder
moet iedereen lekker zelf weten! ik kan ook niet zonder mascara hoor !

Waarschuw beheerder
teveel is smerig en ziet er nie uit :S zit je zelf ook onder :S

Waarschuw beheerder
donateur
Kan niet zonder mascara en oogpotlood, voor de rest heb ik niet zo heel veel make-up op, teveel vind ik er niet uit zien :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb alleen maar oogpotlood nodig meer niet.. Teveel is niet mooi.. Maar ja ieder zijn eigen mening..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maak me er niet druk om maar inderdaad zo`n verfporum is niet echt mijn stijl zeg maar

Waarschuw beheerder
als je je lippen opvallend opmaakt moet je geen oogschaduw op doen...
en als je felle oogschaduw draagt doe dan een transparant lipglossje op..
dat voorkomt het pipo de clown effect

Waarschuw beheerder
sommige mensen daarentegen zouden wel eens wat makeup mogen gebruiken :P

Waarschuw beheerder
Klein btje poeder en mascara en lipgloss dat is het wel, alleen als ik ga stappen of in de ochtend wat meer tijd heb (niet vaak dus) gebruik ik wel oogschaduw

Waarschuw beheerder
donateur
te veel is niet mooi nee,maar ik ben wel blij dat het bestaat

Waarschuw beheerder
teveel is geen gezicht.
ik draag alleen make up met uitgaan, verder niet.

Waarschuw beheerder
je kan het idd overdrijven als je teveel doet en je ziet dat je het verkeerd hebt gedaan bijv de foundation ofzo dat is zoooo lelijk...vind dat je dan net een lopende drogisterij bent...maar dat is mijn mening..

Waarschuw beheerder
Absoluut niet mooi :no:

Gewoon subtiel gebruiken, dat is het mooist :)
Waarschuw beheerder
Idd, subtiel gebruiken staat toch echt het mooiste. Stel dat je moet lachen en je hebt een mega dikke laag erop gesmeerd.... :).
Waarschuw beheerder
in de winter als het koud is, zie je welke meid een dikke plamuur laag op heeft.. zetten zichzelf alleen maar voor schut .. gewoon normaal verzorgd make up op doen en niet te dik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moeten ze zelf weten

vind het niet mooi,wordt schrikken de volgende morgen,vooral als ze er mee slapen 8)
Waarschuw beheerder
Te veel is smerig

Waarschuw beheerder
alles waar te(veel voor staAT is fout
Waarschuw beheerder
met uitgaan vindt ik het juist wel leuk om te experimenteren met make-up. glitters enz of juist felle kleuren...maar het is natuurlijk niet mooi als je een te donkere foundation erbij doet en dat je dat echt ziet zitten..dan doe je gewoon het er verkeerd op.
door de weeks heb ik zelden make-up op.

Waarschuw beheerder
alleen een beetje poeder zodat ik iig nog een beetje kleur heb....mascara en lipgloss....om jezelf nou vol te plamuren :no: en het is niet eens goed voor je huid....dus blijf je bezig met plamuren om alles telkens te bedekken :(

Waarschuw beheerder
beetje mascara en eye-liner en dan vind ik het wel zwart genoeg :P
geen poeder/plamuur voor mij :no:

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
Iedereen moet zijn keuze maken maar ik vind die wandelende make-up doozen zijn geen gezicht :[

Waarschuw beheerder
beetje poeder met uitgaan niks mis mee !!
Waarschuw beheerder
als je je lippen opvallend opmaakt moet je geen oogschaduw op doen...
en als je felle oogschaduw draagt doe dan een transparant lipglossje op..
dat voorkomt het pipo de clown effect

helemaal mee eens!!
Waarschuw beheerder
donateur
Doe nie aan make-up....behalve dan een beetje mascara en de afgelopen maand zelfs dat nie eens meer.. :s maar da heeft zun redenen...zodra het weer mag, dan wel weer :p

Maar vind wel best zo...ik denk ook vaker als ik van die meiden zie met een dikke laag 'crap' op hun gezicht...hoe moeten die eruit zien, als die lading eraf is :s
Of mannen....er langs wakker worden...ga je dan nie een eind lopen??
Ik vind het zonde..er zijn zat mensen die geen make-up nodig hebben en er een dikke laag op doen...:no:
Het tegenovergestelde is er ook, maar toch...
Waarschuw beheerder
donateur
plamuur is niet mooi nee :nee: al helemaal niet als je het gewoon ziet zitten ik gebruik alleen beetje poeder op me neus anders gaat ie glimmen :X
Waarschuw beheerder
donateur
Vreselijk! Grootste afknapper! :jaja:

het ergste van het ergste: Foundation! :o

Maar liever bijna geen make up!

Waarschuw beheerder
ligt er helemaal aan hoe ze zichzelf opmaken
gewoon neutraal is wel leuk en doe het zelf ook.

maar bv knalrooie of roze lippenstift nee dank je,
maar goed dat kan een ander dus weer wel staan:vaag:

maar te veel is idd :no: mooi
Waarschuw beheerder
Teveel plamuur...nee staat niet mooi! Liever allemaal wat neutraler :jaja:

Waarschuw beheerder
aan de hoeveelheid makeup kan je vaak ook zien hoe ervaren iemand is met een poederkwastje.

enne, goeie foundation zie je niet zitten ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee te veel vind ik ook niet mooi hoor gewoon een beetje
is toch goed genoeg en wat neutraler is ook mooier
trouwens vind ik dan :)
Waarschuw beheerder
zolang ze niet meer verf an de kop heeft dan ik an de voordeur vink et best...

neej kheb liever ook nie zoveel..zo'n verfkop die daardoor 3cm dikker is geworden vink ma nix..

Waarschuw beheerder
ik maak mijn ogen altijd best erg op, maar ze komen dan gewoon t mooiste uit...

dan maar veel make up.. als ik t mooi vind? :P

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
ja hoor gewoon doen,*NAUGHTY*
SCHIJT AAN DE REST! ;)
Waarschuw beheerder
Teveel vind ik absoluut niet mooi.. Houd zelf meer van een natuurlijke look.. als je accent op je ogen legt moet je niet nog een keer vele lippestift op doen en andersom....geen gezicht...

Waarschuw beheerder
Heb altijd foundation op maar niemand die het ooit ziet.
Waarschuw beheerder
Make-up is niet erg...:no:

Maar ja je kunt je gewoon opmaken. <----(y)

Of een dikke 3 cm. laag plamuur op je gezicht smeren
en je opmaken als BARBIE <------- FOUT:[

Waarschuw beheerder
Bah mensen weten nooit hoe je er dan echt uitziet totdat er een naast je wakker word en zich tepletter schikt!

Waarschuw beheerder
donateur
Te veel (n)
Waarschuw beheerder
te veel is niet mooi... maar wie vindt dat wel?? :p
Waarschuw beheerder
donateur
het ziet er echt niet uit :no:
waarom is het nou nodig om een zoveel mascara op te doen dat je vanaf 100 m afstand ziet dat je ogen zo nep zijn als ik weet niet wat :s
om nog maar niet te spreken van die dikke lagen oogschaduw enzo (n)
met mate is veel mooier en het ziet er tenminste ook niet zo sletterig uit
Waarschuw beheerder
:respect: no excuse!

Waarschuw beheerder
Bah mensen weten nooit hoe je er dan echt uitziet totdat er een naast je wakker word en zich tepletter schikt!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik zal wel eens naast jou wakker willen worden dan zal ik niet schrikken ma denken sexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx XXXXXXXXXXX DE DOMINEE
Waarschuw beheerder
je kunt ook veel make up op hebben en er toch best batuurlijk uitzien, zoals die reclames in die boekjes voor make up reiniger ofzo... Dat vind ik wel mooi, maar echt zo'n geplamuurd gezicht is echt lelijk!

Waarschuw beheerder
Uhm het is pas mooi als de vrouw zonder make-up ook mooi is.
Dus niet van die dikke foundation lagen, oranje hoofd van de foundation, witte net en witte oortjes enz enz

Naturel make-up is het mooist, maar af en toe een gek kleurtje vind ik ook mooi.

Bij vrouwen met veel make-up denk ik automatisch aan van die vrouwen met geblondeerd haar, foundation die net iets te donker is, een donkere rand om de mond en geen lippenstift, en teveel mascara, teveel eyeliner en getekende wenkbrouwen :/
Waarschuw beheerder
Het gaat er niet om of je veel op doet, maar of je het goed doet...

Juist naturel make-up inclusief mooi egale huid, vereist vaak nog meer make-up dan een paar knalkleurtjes.

Waarschuw beheerder
Beetje make up op je ogen.. verder niet.. hoe minder hoe beter..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 februari 2005 om 21:22:
Of donker lijntje om je lippen en een hele lichte kleur lippenstift :S soort coverstick kleur :|

Dat is zoooooooo hoerig..
Lelijk getekende wenkbrauwen ook :/

Hele dunne wenkbrauwen vind 'k al lelijk..
En getekende al helemaal! [img width=25 height=19 cacheid=000003bf0000077522564eb31a00bdd0fe]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/copper2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
jah je kan je eigen er wel knapper mee maken :)

maar ik doe meestal al1 in het weekend make-up op :D
als ik naar school ga heb ik er geen tijd voor :P

Waarschuw beheerder
hou er niet van..naturel is het mooist,bedoel dan wel make up,maar je hoeft het niet te zien!!geen dikke poederlaag en klodders mascara tot aan je knieeen,just keep it natural!!
Waarschuw beheerder
het is ook make-up geen make over!! onthou het goed allemaal,degene met dikke lagen op jullie gezicht.

keep it natural...make up is ervoor om zaken te accentueren zoals de ogen de lippen de jukbeentjes evnetuele lichte kleur op de wang.
Waarschuw beheerder
te veel is echt niet mooi :no:

t moet wel een beetje natuurlijk blijven allemaal

Waarschuw beheerder
Ik draag ook veel make-up, maar hou het wel mooi in naturel tinten, dat ik niet met een paar zwarte ogen rond loop, want dat vind ik zo lelijk...
Meestal doe ik een klein beeje foundation en poeder op, beetje rouge, lipgloss oogschaduw, af en toe eyeliner, en natuurlijk mascaa great lashes:D
Waarschuw beheerder
teveel is niej mooi
maar helemaal niks ben je zo kaal althans zo voel ik me eigen altijd een kale kip

Waarschuw beheerder
ik ben anti-make up :P
Heeel soms beetje mascara ofzo als mijn ogen echt heel klein zijn maar verder nooit iets :)

Waarschuw beheerder
Kan het wel waarderen een mooi opgemaakt chickie.
Waarschuw beheerder
smerig met zulke vrouwen meot je een keer gaan zwemmen worden het spontaan gothics
Waarschuw beheerder
Vind t ook geen gezicht!
Vroeger pleurde k ook alles op mn gezicht.. te dikke plamuurlaag :S maar niet meer want t ziet r gewoon niet uit :P

Nu gewoon oogschaduw + oogpotloot en bij t uitgaan wat foundation..
Waarschuw beheerder
Niet mooi. Ik hou meer van naturel. Dan kun je pas echt zien of ze een 'mooi' gezichtje heeft.

Waarschuw beheerder
Indd, soms zie je mensen lopen die echt niet met makeup om kunnen gaan en dan lijkt het net of ze een masker op hun kop hebben. :no:
Waarschuw beheerder
je hebt iemand waarbij je ziet dat die veel make-up op heeft en iemand die veel makeup opheeft maar je het neit van ziet. Dat laatste is wel mooi. Een beetje tijd aan je uiterlijk besteden mag best. MAar neit altijd soms heb je gewoon geen tijd of zin dan alleen mascara. make-up ziet er toch een stuk verzorgder uit.

Waarschuw beheerder
Ja daar ben ik het mee eens.

Als je bijvoorbeeld veel puisten hebt en je gaat je hele kop ondersmeren in de hoop dat het dan niet opvalt...
Dat ziet er dus echt niet uit.

Maar, als je weet hoe je je op moet maken, en het er mooi uit kan laten zien, dan is het goed :)
Waarschuw beheerder
hoe meer hoe beter hoe mooier :jaja:
(als ze het goed doen)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrOtOtyPe™ op vrijdag 20 mei 2005 om 17:13:
(als ze het goed doen)

dat is meestal het probleem met zo'n plamuurlaag

Waarschuw beheerder
TE veel is lelijk! Hou het subtiel! X
Waarschuw beheerder
vrouwen met meer plamuur op hun gezicht dan ik op mn voordeur heb zijn echt niet goed bezig... vind het ook niet kunnen van die volgesmeerde meiden..

Waarschuw beheerder
ze durven gewoon hun echte gezicht niet laten te zien:S:S nja ik heb liever geen make up dan dat ik "mooi" ben op gemaakt en STEL je ligt dan met un gozer te poppe en ineens smorgens is je make up weg.. en dan schrikt ie zich misjien kapot..:S:S nja hahaha lache.. maarre nee voor mij geen make up zonde van mn tijd.. ok al verveel ik me veel... ik ga er niet un uur van voor mn spiegel staan.. en savonds moet het er toch weer af... kost me te veel geld whihi geef ik liever uit aan mn mopsk(K)

ik zeg altijd.. ben maar blij hoe je eruit ziet;)

Waarschuw beheerder
Hmja dat klopt, maar een subtiel klein beetje vind ik wel verzorgd staan!

Waarschuw beheerder
nja uuhm ik zie mezelf niet echt met make up lopen whhi
Waarschuw beheerder
make-up vind ik juist heel mooi
als iemand weet hoe die zich kan opmaken natuurlijk
zo`n velle blauwe oogschaduw of een zwart randje rondom de lippen verschrikkelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 15:41:
nja uuhm ik zie mezelf niet echt met make up lopen whhi

Haha dan ben je een van de gelukkige, meeste meiden die maken zich zo druk om hun makeup enzo, je hebt het alleen maar makkelijk :D

Sommige vriendinnen van mij die hebben ook echt het idee dat ze er gewoon NIET uitzien zonder makeup en hebben dan ook totaal geen zelfvertrouwen, echt erg is dat gewoon :S
Waarschuw beheerder
Jah beetje wenkbrauwen en wat op je ogen maar niet te veel dan is het wel mooi. Te veel plamuur dat staat echt niet, en als het eraf is herken je die persoon mischien niet eens meer.

Waarschuw beheerder
Haha dan ben je een van de gelukkige, meeste meiden die maken zich zo druk om hun makeup enzo, je hebt het alleen maar makkelijk

Sommige vriendinnen van mij die hebben ook echt het idee dat ze er gewoon NIET uitzien zonder makeup en hebben dan ook totaal geen zelfvertrouwen, echt erg is dat gewoon

nja veel zelfvertrouwen heb ik ok nie.. maar ten eerste ga me niet de tijd verspillen
ten 2de niet mn geld aan uit geven
ten derde.. ze moeten me nemen hoe ik ben.. ZONDER MAKE UP dus..

Waarschuw beheerder
Erg goed van je bekeken! :yes:

Waarschuw beheerder
ja is wel zo..

Waarschuw beheerder
veel foundation is echt fout!

naturel is veeeeel mooier :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind foundation niks, make up bij de ogen en wat lipgloss ofzo kan nog wel maar niet overdreven
Waarschuw beheerder
donateur
teveel makeup is niks kweenie wat foundation is maar tklinkt als een soort albastine voor vrouwen gezichten :P

Waarschuw beheerder
...schrikken als je ernaast wakker wordt en die troep is eraf...gna gna :-)

Waarschuw beheerder
teveel is nooit goed
Waarschuw beheerder
In ieder geval niet te veel maar ook niet te weinig in sommige gevallen.

Waarschuw beheerder
niks mis met foundation..alleen jammer dat veel mensen niet weten hoe ze het gebruiken moeten..

Waarschuw beheerder
Inderdaad!
Sommige mensen kunnen er gewoon heel veel opdoen, en dan een mooi egaal huidje creeeren, zonder er geplamuurd uit te zien!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 16:40:
nja veel zelfvertrouwen heb ik ok nie.. maar ten eerste ga me niet de tijd verspillen
ten 2de niet mn geld aan uit geven
ten derde.. ze moeten me nemen hoe ik ben.. ZONDER MAKE UP dus..

:respect:

Vind ik ook veel aantrekkelijker als een vrouw dat uitstraalt!
Waarschuw beheerder
te veel make up maakt echt niet mooier
een klein beetje is veel natuurlijker

Waarschuw beheerder
vies!
Waarschuw beheerder
accenten prima. maar van die clini clowns die echt een hoofd hebben alsof ze in de kak hebben gelegen met zo'n spierwitte nek eronder, bah!! en dan ook nog met zo'n kwaaie kop kijken (want het zijn meestal van die nooit tevreden types)

van die getekende wenkbrouwen. omlijnde lippen in een te foute kleur. ik vind het best sneu. ze zijn zo intensief met hun looks bezig om dat ideaal beeld na te streven, dat ze in al deze opwinding niet doorhebben dat ze alleen maar lelijker worden.

Waarschuw beheerder
Make-up=niks mis mee, maar je moet het wel kunnen natuurlijk!!!!

Waarschuw beheerder
opzich is er nix mis met make up maar het moet ook niet te erg zijn.....dikke plamuurlaag is gewoon niet mooi meer.....en jongens die er van houden ...pas maar op want je schrikt je smorgens kappot als je haar ziet zonder make up

maar je moet wel weten hoe je het aan moet brengen ik kom er vaak zat wat tegen die hebben allemaal oranje vlekken in het gezicht en dat is lelijk!!!!!!!

Waarschuw beheerder
SatisfY citeer 22 mei 2005 16:15
veel foundation is echt fout!

naturel is veeeeel mooier

helemaal mee eens meisk

Waarschuw beheerder
Ik gebruik wel make-up maar hou het wel bescheiden:yes:
Het moet niet zo zijn,dat men eerst mijn laag plamuur opvalt en dan de rest:no:

Waarschuw beheerder
k hou t bescheiden... om nou met een geplamuurd hoofd rond te lopen vind ik niks.. bovendien zijn de meeste meisjes ook veeeel mooier als ze naturel opgemaakt zijn

Waarschuw beheerder
Veel foundation of poeder vind ik ook echt niks,
Maar ik ben wel van mening dat als je je goed op kan maken en je houdt het bescheiden, dat je er dan wel verzorgd uitziet :)

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja wat is veel he

ik heb overdag ook aardig wat producten op mijn gezicht maar probeer het wel zo naturel mogelijk te houden

Heb echt werkelijkwaar nog nooit iets in de trant gehoord van 'heb je niet iets te veel op je gezicht?'

Waarschuw beheerder
Vind het wel mooi, als het mooi opgemaakt is :yes:

[img  cacheid=0008fe3d00195e9d1eb307e31a00c0f8e3]http://connection.christina-aguilera.net/photos/mtvmovie01_09.jpg[/img][img width=366 height=550 cacheid=0008fe4200195eb1d36d99191a00c0f8e3]http://connection.christina-aguilera.net/photos/mavvmaafter_02.jpg[/img]

:kwijl: :respect:

Waarschuw beheerder
Ach die mensen zijn gewoon bang om zichzelf te laten zien!! of ze hebben een lelijkehuid en werken het weg met make up... Laaaggggeeeennn, zo wor dje huid er nooit beter op..
Ik vind het zonde vaak zijn die mensen zonder zoveel makeup veeel mooier!

Waarschuw beheerder
gewoon een klein beetje, niet te veel;)

met veel make up lijk je net een clown of een barbie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon subtiel houden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 21:50:
Tsja wat is veel he

ik heb overdag ook aardig wat producten op mijn gezicht maar probeer het wel zo naturel mogelijk te houden

Heb echt werkelijkwaar nog nooit iets in de trant gehoord van 'heb je niet iets te veel op je gezicht?'

Same here :)
Waarschuw beheerder
als het heel erg opvalt... BAH BAH BAH!!!!!!
de meesten woorden er alleen maar lelijker van!!
en dat zien ze zelf dan ook nog niet en denken dat ze super mooi zijn.. ... duss neej niet mooi met zoveel make up.. TENZIJ het er zo natuurlijk uit ziet dat je het bijna niet ziet.. dan is er mee te leven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 22:30:
Vind het wel mooi, als het mooi opgemaakt is

en dan laat je net 2 afschuwelijke voorbeelden zien :S maar christina slaat sowieso de plank mis, met haar oranje zonnebankkop. dat je de ogen mooi vindt opgemaakt, daar kan ik in komen, maar het totaalplaatje is toch wel erg lelijk (N).

Waarschuw beheerder
gebruik zelf wat foundation, mascara, beetje rouge en lipgloss...
maar niet overdreven... teveel is nooit goed....

als ik uitga doe ik wel meer make up op, dat hoort erbij vind ik... :yes:

maar teveel is nooit goed en je moet ook weten hoe je je moet opmaken, jammer dat veel mensen niet weten hoe ze met make up om moeten gaan...

zie je van die vrouwen met n oranje gezicht door de foundation, ziet er niet uit!
of dat je nog zo n rand bij hun nek ziet omdat t niet dezelfde kleur als hun huid is...
ziet er niet uit! :S

Waarschuw beheerder
teveel is niet mooi.. moet een beetje bescheiden blijven
Waarschuw beheerder
Na al die foundation-zooi vin ik eg niet mooi!

Wat ik wel heel mooi vind is je ogen goed zwaar opmaken en verder niets :kwijl: Geen rouge en ook geen gekleurde lippenstift ofzo..
Waarschuw beheerder
heb een gruwelijke hekel aan
"veel" make-up heb zelf alleen maar
beetje mascara oogpotlood en soms
van die foundation meer egt nie
bahbah ben gaan barbie pop :S

Waarschuw beheerder
als je een fatsoenlijke foundation hebt
en je kunt het ook nog es "fatsoenlijk" aanbrengen
dan hoor je het niet eens overduidelijk te zien..
je moet het gebruiken om schoonheidsfoutjes weg te werken
niet om je gezicht vol te gaan plamuren
maar dat begrijpen sommige mensen niet :S

Waarschuw beheerder
Viun k ook z0 lelijk..ik heb vanmzelf al btje gelkeurt huidje met paar spr0etjes dus k heb altijd alleen btje mascara op en oogpotlo0d en lipgl0s en met uitgaan ens0 btje 00gshaduw drbij
Waarschuw beheerder
whaha breezah

nee dat vind ik lelijk veel make-up..vooral zo'n dikke plamuurlaag bah..
is trouwens alleen maar slecht voor je huid:)
ik maak alleen maar mn ogen op en soms wat lipgloss meer niet!
Waarschuw beheerder
te veel; make up is overkill........een meid moet er smorgens als je er naast wakker word er goed uit zien.....hoeft geen perfectie te zijn....maar gewoon natuurlijk mooi.........