Partyflock

Forumonderwerp · 748552
Waarschuw beheerder
vaak zie je vrouwen met een verschrikkelijke dikke plamuur laag op hun gezicht , je zouw haast zeggen tot ze bij de auto spuiter de spuitcabine in moeten , ik vind dat vies en nie meer kunnen..... WAT vinden jullie ervan ????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 21:50:
Tsja wat is veel he

ik heb overdag ook aardig wat producten op mijn gezicht maar probeer het wel zo naturel mogelijk te houden

Heb echt werkelijkwaar nog nooit iets in de trant gehoord van 'heb je niet iets te veel op je gezicht?'

Same here :)
Waarschuw beheerder
als het heel erg opvalt... BAH BAH BAH!!!!!!
de meesten woorden er alleen maar lelijker van!!
en dat zien ze zelf dan ook nog niet en denken dat ze super mooi zijn.. ... duss neej niet mooi met zoveel make up.. TENZIJ het er zo natuurlijk uit ziet dat je het bijna niet ziet.. dan is er mee te leven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 22:30:
Vind het wel mooi, als het mooi opgemaakt is

en dan laat je net 2 afschuwelijke voorbeelden zien :S maar christina slaat sowieso de plank mis, met haar oranje zonnebankkop. dat je de ogen mooi vindt opgemaakt, daar kan ik in komen, maar het totaalplaatje is toch wel erg lelijk (N).

Waarschuw beheerder
gebruik zelf wat foundation, mascara, beetje rouge en lipgloss...
maar niet overdreven... teveel is nooit goed....

als ik uitga doe ik wel meer make up op, dat hoort erbij vind ik... :yes:

maar teveel is nooit goed en je moet ook weten hoe je je moet opmaken, jammer dat veel mensen niet weten hoe ze met make up om moeten gaan...

zie je van die vrouwen met n oranje gezicht door de foundation, ziet er niet uit!
of dat je nog zo n rand bij hun nek ziet omdat t niet dezelfde kleur als hun huid is...
ziet er niet uit! :S

Waarschuw beheerder
teveel is niet mooi.. moet een beetje bescheiden blijven
Waarschuw beheerder
Na al die foundation-zooi vin ik eg niet mooi!

Wat ik wel heel mooi vind is je ogen goed zwaar opmaken en verder niets :kwijl: Geen rouge en ook geen gekleurde lippenstift ofzo..
Waarschuw beheerder
heb een gruwelijke hekel aan
"veel" make-up heb zelf alleen maar
beetje mascara oogpotlood en soms
van die foundation meer egt nie
bahbah ben gaan barbie pop :S

Waarschuw beheerder
als je een fatsoenlijke foundation hebt
en je kunt het ook nog es "fatsoenlijk" aanbrengen
dan hoor je het niet eens overduidelijk te zien..
je moet het gebruiken om schoonheidsfoutjes weg te werken
niet om je gezicht vol te gaan plamuren
maar dat begrijpen sommige mensen niet :S

Waarschuw beheerder
Viun k ook z0 lelijk..ik heb vanmzelf al btje gelkeurt huidje met paar spr0etjes dus k heb altijd alleen btje mascara op en oogpotlo0d en lipgl0s en met uitgaan ens0 btje 00gshaduw drbij
Waarschuw beheerder
whaha breezah

nee dat vind ik lelijk veel make-up..vooral zo'n dikke plamuurlaag bah..
is trouwens alleen maar slecht voor je huid:)
ik maak alleen maar mn ogen op en soms wat lipgloss meer niet!
Waarschuw beheerder
te veel; make up is overkill........een meid moet er smorgens als je er naast wakker word er goed uit zien.....hoeft geen perfectie te zijn....maar gewoon natuurlijk mooi.........