Partyflock

Forumonderwerp · 747966

Waarschuw beheerder
Het valt me steeds meer op dat opgefokte gasten die hun vriendin nog rotter dan rotten.com behandelen (denigreren, beperkingen opleggen, harteloosheid, vreemdgaan, geweld, enz.) vaak de allerliefste en leukste meiden aantrekken en hen zelfs weten te behouden, dit terwijl relaxte gasten die het vaak goed menen en het tegenovergestelde geslacht met de grootste ontzag en respect behandelen met een rode kaart het veld moeten verlaten.

Wat is jouw mening hierover?

Waarschuw beheerder
:o
Waarschuw beheerder
Ben het met de stelling eens. Kheb 2x meegemaakt dat een meisje die al moeilijk zat zich liet verleiden tot nog erger. Je moet dan voor jezelf een grens trekken en je handen eraf halen

Waarschuw beheerder
Mee eens!! stink er altijd in
Waarschuw beheerder
ik deed dat ook, en thuis maar afvragen wat je fout doet :frusty:

Waarschuw beheerder
Maar je denkt altijd bij gebeurt het niet.
Waarschuw beheerder
mensen moeten t zelf maar inschatten ehb ik me voorgenomen. 2x waarschuwen is genoeg(eigenlijk al 1 teveel)

Waarschuw beheerder
klopt helemaal
Waarschuw beheerder
Een foute kerel kan zo lekker zijn zeker als hij goed voor je zorgt. Maar er komt vaak een moment dat ie ook fout word tegen jouw. En dan is het even schrikken en slaat de liefde om in angst, en hoop je dat je oude maatje weer de zelfde gaat worden.

Waarschuw beheerder
ik kan me sowieso niet indenken dat je vrouwen/meiden kan slaan, want slaan is een teken van zwakte.

als je het niet met woorden af kan, dan maar slaan.

kijk, ik was ook geen lieverdje maar het heb toch erg ver geschopt nu, heb ook aan mezelf gewerkt. en heb nu wel mooi me eigen zaak, en dat terwijl anderen zeiden dat er niks van me terecht kwam. ze vonden me maar moeilijk en lastig, kregen geen hoogte van me. meiden konden niks met me, omdat ze geen moeite wilden doen om me te leren kennen. ik ben gewoon iemand die niet veel over zichzelf los laat. maar ben nu veel spontaner als toen. en nu merk ik ook dat mensen wel naar me toe komen, zonder te denken van die gozer lijkt arrogant/agressief etc etc.

ik heb echt 2 kanten een hele lieve zorgzame kant, en een hele harde en gevoelloze kant. en ik kan zo omslaan. niet altijd even leuk, zeker als mensen me tegen werken. ben echt koppig, heb me eigen willetje, doe wat ik zelf wil. trek me van niks of niemand iets aan. ben echt gehecht aan me eigen dingen en aan me eigen leven en ik heb een meisje nodig die me tegengas kan geven en die me rustig krijgt.

maar het gaat nu echt beter met me, en zoals ik al zei, meiden durven nu ook op me af te stappen en ik ben veel opener en spontaner nu en dat werpt zijn vruchten wel af.

en wat sab al zegt, 2x waarschuwen is al 1x teveel. beetje rekening houden mag wel. en als mensen me toch zonodig uit willen testen en me tegen willen werken, ga dan achteraf niet mauwen want ik was de eerste keer al duidelijk :).
Waarschuw beheerder
up

Helemaal de spijker op zn kop. Praten en janken is de remedie voor een rustige relatie, en als de ander daar niet aan meewerkt... tja dan ist aan ieder de keuze wat ie zelf wil
Waarschuw beheerder
klootzakken hebben meer smooth talk tot je wat met ze krijgt ;-)

Waarschuw beheerder
waar

Waarschuw beheerder
Ik val meestal op klootzakken ja! Maar daar kom je achteraf pas achter..

Liefde maakt blind! o:)
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Maar...Ik ben toch geen KLOOTZAK???

Waarschuw beheerder
liefde maakt echt blind ja
en ik denk dat lieve vriendjes
een beetje saai worden op de duur

Waarschuw beheerder
Bullshit.

Zoals een ander hier ook al zei; een vriend die jou wel met respect behandelt hoeft niet meteen automatisch een zachtaardige saaie dikke wimp of watje te zijn... Ik denk dat de meesten het hier een beetje te zwart/wit bekijken. Het grijze gebied wat er tussen zit, is namelijk behoorlijk groot...

Ik zou er ook schijtziek van worden om 4 jaar een relatie te hebben, zonder 1 keer ruzie of onenigheid te hebben gehad. Blegh, boooring... Wat spanning, ruzie en gezeik is af en toe best gezond. Maar daarom kun je mekaar nog wel als maatjes en met respect behandelen.
:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmz...mijn vriendje is egt een schatjuhhh (L)

Waarschuw beheerder
Een badboy met een klein hartje ;-)

Waarschuw beheerder
hmmz onmogelijk! mental wreckage en ik zijn het eenn keer eens en we zitten op één lijn. dat deze tijd nog mocht komen ;).

spanning, gezeik, geouwehoer, rellen etc houd een relatie levendig en spannend he. beter als dat er niks gebeurt en later een keer alles boven tafel komt. ik vind onenigheden horen bij het leven, daar wordt je alleen maar sterker door en je blijft niet gefocused bij 1 beeldje maar het beeld veranderd continu.

Waarschuw beheerder
oh nee hoor niet alle dames zijn zo dom

Nou sorry hoor maar die uitspraak zegt meer over jou dan over alle 'domme dames' bijelkaar vind ik, het heeft namelijk helemaal nix te maken met intelligentie of zoiets dergelijks maar kan allerlei dieper liggende oorzaken hebben(zoals ik eerder al vertelde neigen meiden waarvan de moeder in een slechte relatie zat bijv eerder naar verkeerde jongens toe omdat kinderen gedrag van hun ouders 'afkijken') Kan dus allerlei psychische dieperliggende redenen hebben en zo'n uitspraak is dommer dan al die meiden bij elkaar, in mijn ogen dan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
you treat a girl like a Queen, she treats you like shit.
you treat a girl like shit she loves you for ever.

Had een engelse vriend van me ex ooit gezegd op msn..
ben het nooit meer vergete :)
Waarschuw beheerder
Ja, ik val meestal ook op klootzakken..
Vage shit, maarja.. :\

Waarschuw beheerder
donateur
maar meestal worden die klootzakken dan vanzelf wel lief :x
Waarschuw beheerder
Ja ze hebben meestal 2 kanten, waarvan 1 lieve..
Juist door die lieve kant, kijk je snel door die slechte heen.. :S

Waarschuw beheerder
wat is in jullie meiden ogen dan een klootzak?
Waarschuw beheerder
"oh nee hoor niet alle dames zijn zo dom"

vinden jullie het met domheid te maken hebben?? ik niet..

xx

Waarschuw beheerder
Stelling: Vrouwen voelen zich meer aangetrokken tot klootzakken

godver,wrom ben ik nu weer geen klootzak

Waarschuw beheerder
Karin81 Youre Damn Right!
Waarschuw beheerder
heb het ook vaak elke keer verkeerde gasten :jaja: en heb idd 10maanden met een klootzak wat gehad misschien dat bad boy dat aantrekt beetje macho gedrag kan lekker zijn blijf dan ook een uitdaging.
Waarschuw beheerder
je hebt helemaal gelijk, die zogenaamde stoere gasten hebben altijd de lekkerste meiden en behandelen ze als oud vuil.

zeer goed geformuleerde stelling trouwens.

Waarschuw beheerder
word tijd dat ik dan stoer en macho word :P
Waarschuw beheerder
hahahahaahha lief kan ook fijn zijn maar zeker niet te lief
Waarschuw beheerder
vrouwen willen klootzakken
omdat die stoer en gevaarlijk zijn en dus
een extra kick geven
daarbij is er niks geilers voor een vrouw een
gevaarlijke man die zij getemd hebben

probleem ontstaat meestal als de vrouwen zich willen
"settlen" en erachter komen dat zo'n vent niet echt
een goede echtgenoot/vader is

dan gaat het mis en nemen ze een lieve sukkel
Waarschuw beheerder
2 mr orange, ik wil helemaal geen klootzak maar ja... ik vind namelijk dat een man stoer (dus af en toe klootzak moet kunnen) maar zeker ook lief moet zijn, het beste van 2 werelden zeg maar... maar ik spreek nu voor mezelf, voor sommige vrouwen zou het ongetwijfeld zo zijn als jij zegt
Waarschuw beheerder
mannen moeten beiden hebben lief kunnen zijn maar zeker ook niet te lief voor mij dan
Waarschuw beheerder
nee niet zo'n kerel die ja en amen zegt, en alles goed vindt.. maar ik vind dat iemand lief moet kunnen zijn en stoer, maar ja er valt ook weer zo veel onder lief en stoer....
Waarschuw beheerder
ja weet je wat het is , klootzak is een beetje groot woord
maar ondanks dat er gelijkheid in een relatie moet zijn bla bla bla wil een vrouw bewust of onbewust af en toe op kunnen kijken of bescherming zoeken :S nou ja iig wel een "sterk" iemand naast zich hebben.

misschien is dat het meer , vrouwen willen een stoere man , beetje arrogant maar wel met een klein hartje
Waarschuw beheerder
mr orange komt slim over :jaja: hahaha
Waarschuw beheerder
mr orange, ben het nu wel met je eens, je bedoelde net waarschijnlijk hetzelfde te zeggen, maar formuleerde het anders waardoor ik het ook anders opvatte.. :jaja:
Waarschuw beheerder
'Ruwe bolster, blanke pit'-ventjes.

daarbij is er niks geilers voor een vrouw een
gevaarlijke man die zij getemd hebben

Hear hear. (Y).

Waarschuw beheerder
mannen moeten beiden hebben lief kunnen zijn maar zeker ook niet te lief voor mij dan

ik doe nu echt me best om niet ranzig tegaan denken

kost me echt verdomd veel moeite :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is jouw mening hierover?

Als ik om me heen kijk klopt het wel aardig jah...

Mischien moet ik me ook maar eens als een klootzak gaan gedragen.. :devil:
Waarschuw beheerder
ik doe nu echt me best om niet ranzig tegaan denken

kost me echt verdomd veel moeite

wat had jij voor geda8tens dan?

Waarschuw beheerder
wat had jij voor geda8tens dan?

euh .. euh .. euh .. euh ..[img width=50 height=15]http://www.real-lunatic.com/gastenboek/img/smilies/whip.gif[/img]
Waarschuw beheerder
whahaha neee niks voor mij hahah maar man mag wel beest in bed zijn :K en dat hoeft niet meteen zo ver te gaan O:)

Waarschuw beheerder
Mijn klootzak voelt zich ook altijd aangetrokken tot vrouwen. (Y).

Waarschuw beheerder
maar man mag wel beest in bed zijn

:bloos: :X