Partyflock

Forumonderwerp · 747966

Waarschuw beheerder
Het valt me steeds meer op dat opgefokte gasten die hun vriendin nog rotter dan rotten.com behandelen (denigreren, beperkingen opleggen, harteloosheid, vreemdgaan, geweld, enz.) vaak de allerliefste en leukste meiden aantrekken en hen zelfs weten te behouden, dit terwijl relaxte gasten die het vaak goed menen en het tegenovergestelde geslacht met de grootste ontzag en respect behandelen met een rode kaart het veld moeten verlaten.

Wat is jouw mening hierover?

Waarschuw beheerder
O:) is tog zo?
Waarschuw beheerder
Vaag he dat vrouwen als sletten behandelt willen worden;geeft toch wel wat aan toch..idd dat jij het niet moet doen, als die vrouw voor harder gaat dan jij hebben kan...is het gewoon geen vrouw voor jou, hoe ze er dan ook uitziet.

Waarschuw beheerder
Tjah soms is slecht wel uitdagend..
Mar hy moet wel respect voor je hebbe..

Waarschuw beheerder
Waar zijn de tijden dat vrouwen je nog namen zoals je was? :s

Waarschuw beheerder
ze denken tog alleen maar aan :

-sex
-geld
-en spierballen

middelvinger voor ze :[
respect voor meiden die verder denken (y)

Waarschuw beheerder
die zijn er niet meer !!
Waarschuw beheerder
Ik ben een ontzettende bijdehandte, arrogante, dominante gast. Fuck you ik ben wie ik ben. En als je op mijn zak wilt teren flikker maar gauw op.

Waarschuw beheerder
Leuke mieden hebben pech als ze niet voor mij gekozen hebben :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het er helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
Klootzakken zijn moeilijk te 'vangen' dus een uitdaging.
Er is veel te veranderen aan ze, dus langer plezier voor de vrouw.
Weten vaak wat er te koop is in de wereld.
Claimen niet zo snel,meer vrijheid.
Zijn vaak wat directer in hun benadering.

Waarschuw beheerder
jeps ben dr mee eens !

Waarschuw beheerder
geen last van ! en ben geen klootzak :P
Waarschuw beheerder
klopt k val ook op van die klootzakke maar dat komt omdat die vaak onbereikbaar over kome..en tsjah dat wille wij nou eenmaal..

Waarschuw beheerder
stelling suggereert iig dat ik geen klootzak ben o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog een stelling:

Arrogantie en een zelfverzekerde uitstraling zijn soms moeilijk van elkaar te onderscheiden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil iemand en....ja wa anders....hij ziet mij niet staan....always the same old story :[ :(

Maar als het echt een klootzak zou zijn..dan zag ik hem toch niet zitten....?? :s ....denk ik...hoop ik...die fout heb ik een keer begaan en hopelijk nooit meer!! :/

Maar onbereikbaar wil niet altijd zeggen dat het klootzakken zijn....of...ze spelen..."hard 2 get" ;) en zijn ondertussen heel erg gevoelig en lief...daar hoop je dan gewoon op...heel stiekem dan ;)

De kunst is je nie gek te laten maken door die gasten...er zijn er zoveel die ook geen flikker om jou geven en dan moet je dus je ogen open houden!!!