Partyflock

Forumonderwerp · 747966

Waarschuw beheerder
Het valt me steeds meer op dat opgefokte gasten die hun vriendin nog rotter dan rotten.com behandelen (denigreren, beperkingen opleggen, harteloosheid, vreemdgaan, geweld, enz.) vaak de allerliefste en leukste meiden aantrekken en hen zelfs weten te behouden, dit terwijl relaxte gasten die het vaak goed menen en het tegenovergestelde geslacht met de grootste ontzag en respect behandelen met een rode kaart het veld moeten verlaten.

Wat is jouw mening hierover?

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het helemaal eens met de stelling! :)

Dit verklaard dus ook waarom ik vrijgezel ben! ;)

Waarschuw beheerder
pff kan me niet voorstellen dat er veel meiden bij iemand blijven die je zo behandeld??

Waarschuw beheerder
heb ik ook beetje last... zit een bepaald meisje elke beetje te fokken (O:)) en ze weet maar van geen ophouden, terwijl ik eigenlijk helemaal van haar af wil! :S

blijkbaar begrijpt ze de hint niet
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat jongens gewoon verliefd worden op de allerliefste en leukste meisjes die way out of their league zijn.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
jup mee eens...........
vandaar dat ik alweer een poosje geen vriend gehad heb :) had er echt ff genoeg van.

Waarschuw beheerder
sommige vrouwen kicken daarop

die willen dan hun verhalen kwijt bij iemand zoals insanity

*kots op die vrouwen*

Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk ja. Je moet blijkbaar vreemdgaan, volproppen met drugs, en iedere week vechten, anders kan je het schudden :/
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij worden vrouwen aangetrokken door mannen met een hoog testosterongehalte en dat zijn meestal van die arrogante, egoistische, macho mannen. Hoe hoger het testosteron gehalte, hoe aantrekkelijker vrouwen ze vinden geloof ik.

Kunnen ze ook niks aan doen, dat is de natuur ;)

*Ik generaliseer gewoon even voor het gemak ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vrouwen willen ook altijd strijden om iets, net zoals mannen het idd leuk vinden om meiden te versieren die way out of league zijn.

Waarschuw beheerder
I Love mannelijke bitches :kwijl:

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
Denk da die wijvuh ni sporuh :no:
Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk.....................vrouwen vallen op losers, klootzakken, gore hondlullen, vieze leugenaars :@ en ja, ik ben ook zo'n vrouw........ :bloos:

Máár..................gelukkig zijn er ook lieve jongens :)
Waarschuw beheerder
*idem*

I Love mannelijke bitches
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heeft niet te maken met sporuh ja of nee! denk eerder dat je jezelf een beetje kwijt bent,diegene is gewoon alles voor je, ook al isie niet altijd even lief voor je:S
maar ja datie een kllotzak is en verkeerd behandelt weten ze vaak wel alleen de stap om weg te gaan bij diegen is moeilijk te nemen vaak doordat je het gevoel hebt afhankelijk te zijn van die ander:S

Waarschuw beheerder
Jouw uitleg is een beetje extreem maar ik val idd niet op lieverdjes...

Waarschuw beheerder
mooi vrouwen wensen nu eenmaal slecht behandeld te worden om de schoonheid op te heffen ofzo?
hahaha
weet ik ut
mooie vrouwen vallen altijd op foute mannen. je moet zelf niet proberen fout te worden om een mooie vrouw aan te trekken, het lijkt mij niet dat dat zal helpen, je kan beter jezelf zijn , en op elk potje past een deksel , niet waar ?

Waarschuw beheerder
en ik vind vrouwen die graag patsen krijgen en dan met dr huppelkontje verder gaan dansen en gaan leven naar het weekend nou niet echt toekomstvol..... die gasten zullen van zichzelf niet kwaad zijn, maar meer door de gezelschap van een desbetreffende vrouw zo worden . denk ik dan.

Waarschuw beheerder
Hm.. beetje overdreven..
Heb er zelf niet zo'n last van... ik heb wel liefde nodig, maar ook iemand die me op m'n plaats zet.. anders loop ik eroverheen... ;)

Dus het is een beetje van beiden, maar dat geldt toch voor de meeste mensen lijkt mij ?
Waarschuw beheerder
tja bij mij lijkt t r wel op :/
daarom heb ik ook afgezworen om nie meer verliefd te worden :jaja: 8)

Waarschuw beheerder
ik had het over de ergste, maar idd allebei wat te zeggen hebben en mentaal sterk zijn ,dat moet. anders is er gewoon geeen kut aan.

Waarschuw beheerder
Oh dat sloeg ook niet op jouw reply hoor zillionfreak, maar op de topic opener ;)

Ik heb ook exen die achteraf gewoon klootzakken bleken te zijn, maar dat betekent niet dat ik ze erop uitkies..
Ik heb liever iemand die intelligent en lief is, humor heeft, maar ook tegengas kan geven.. want ik weet hoe ik in elkaar zit ;)

Soms komt de ware aard niet overeen met dat waar je voor gevallen bent en dan blijkt het idd dat je op een klootzak gevallen bent ;p

Waarschuw beheerder
is waar hoe beter je ze behandelt hoe slechter je t hebt

Waarschuw beheerder
Het is voor veel vrouwen ook een prestige-kwestie om desbetreffende botte klootzak omgetoverd te krijgen tot een mak lammetje, wat voor de buitenwereld die ruwe bolster blijft, maar van binnen die blanke pit vertoond. Alleen voor haar natuurlijk. ;).

Maar andersom is dat precies hetzelfde. Mannen vallen eerder op meiden die way out of league zijn. Daar moet voor gestreden worden. Strijden is tof. Als een meid voor het opraken ligt, dan is er niets meer aan. Dat zijn de rules of the game. Zo steekt het in elkaar en daar dien je maar op in te spelen. :).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*pakt de dobbelstenen*

Waarschuw beheerder
@ "Technobelle", Hier nog even de topic-openert! ;)

Ik zal een stukje over mezelf vertellen: in mijn tienerjaren ben ik nogal behoorlijk verkeerd bezig geweest, behoorde ik tot een hooligan-groepering, gebruikte alles wat op -ine eindigt, leefde alsof er geen morgen was en heb ik mede door deze levensstyle hier en daar onnodig wat harten gebroken door de bink uit te hangen :( .... en in deze periode hoefde ik ook niet gek veel moeite te doen om aan een waanzinnig leuke meid te komen.

Nu ben ik aanzienlijk milder geworden door een aantal gebeurtenissen die m'n ogen deden openen. Laten we zeggen in een nutshell dat ik een modern day hippie ben geworden die eerder de heler dan de veroorzaker van verdriet is, ben ik zowaar om meer dan mezelf gaan geven en ben ik iets gaan ontwikkelen wat ik eerder nog niet had: rechtvaardigheidsgevoelens.
Uit dat gevoel is deze thread ook min of meer ontstaan.

In dat kader kan ik me dus goed vinden in de verklaringen van o.a. "U.", "zillionfreak" en "Kimhmm".

Terughoudendheid brengt je nergens, terwijl een brutaal iemand bij voorbaat al de halve wereld heeft.
Dit wil overigens niet zeggen dat de wat lievere gasten niet in staat zijn om tegengas te geven, zolang dit maar met welgemeende goede bedoelingen gebeurt! ;)

Waarschuw beheerder
gebruikte alles wat op -ine eindigt

Benzine? :/..

Terughoudendheid brengt je nergens, terwijl een brutaal iemand bij voorbaat al de halve wereld heeft.
Dit wil overigens niet zeggen dat de wat lievere gasten niet in staat zijn om tegengas te geven, zolang dit maar met welgemeende goede bedoelingen gebeurt!

'Liefde' is vaak een pestige-kwestie. 'Zou ik diegene mee kunnen krijgen', of 'die is veels te hoog gegrepen voor mij' en dat zijn juist de gevallen waar je gek op wordt.
Waarschuw beheerder
ben het eens met de stelling ..

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het helemaal eens met de stelling!

Dit verklaard dus ook waarom ik vrijgezel ben

same here :(

achja..die meiden hebben zich gewoon vergist want ik denk dat die heren eerst poeslief waren.

Waarschuw beheerder
'Liefde' is vaak een pestige-kwestie. 'Zou ik diegene mee kunnen krijgen', of 'die is veels te hoog gegrepen voor mij' en dat zijn juist de gevallen waar je gek op wordt.

Denkt aan de woorden "love isn't true, it's just something that we do."

Ook wel een stelling op zich.
Ik weet ook haast niet meer waarin ik moet geloven... soms lijkt het zo verdomd echt.... en dan blijkt het toch (weer) een farçe te zijn.

Waarschuw beheerder
opgefokte gasten die hun vriendin nog rotter dan rotten.com behandelen (denigreren, beperkingen opleggen, harteloosheid, vreemdgaan, geweld, enz.)

Dit is ook weer een beetje overdreven, maar niet tè lief/soft is altijd wel iets aantrekkelijker ja, in het begin dan :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denkt aan de woorden "love isn't true, it's just something that we do."

Ook wel een stelling op zich.
Ik weet ook haast niet meer waarin ik moet geloven... soms lijkt het zo verdomd echt.... en dan blijkt het toch (weer) een farçe te zijn.

Inderdaad. Je gaat je gevoel overrulen, omdat je weet dat je jezelf eigenlijk aan het bezeiken bent. Het is kut om te weten hoe het in elkaar steekt, want het wordt op die manier alleen maar moeilijker.

Ignorance is a bliss in dit geval.

Waarschuw beheerder
donateur
als ik met ze ga zijn ze leuk lief, als het uit gaat blijken het ineens wel van die stakkers te zijn ja.. maarja dan is het gelukkig al uit :P

Waarschuw beheerder
mja wel super vaak gehad.
Maaar daar kwam ik pas later achter.

Waarschuw beheerder
tsja tis nou eenmaal zo dat klootzakken veel interessanter zijn dan die lamzakker waar je over heen kan lopen:D
Waarschuw beheerder
donateur
een lieve jongen houdt het niet lang bij me uit...ik loop zo over ze heen...heb iemand nodig die me onder de duim kan houden en dat blijken 9 van 10 keer toch altijd weer die

opgefokte gasten die hun vriendin nog rotter dan rotten.com behandelen(denigreren, beperkingen opleggen, harteloosheid, vreemdgaan, geweld, enz.)

sad but true.... :cry:

Waarschuw beheerder
tsja tis nou eenmaal zo dat klootzakken veel interessanter zijn dan die lamzakker waar je over heen kan lopen

whehehehehehe :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
oneens... mijn vriendje moet wel lief voor me zijn en me met respect behandelen, anders hoeft het voor mij niet en is het einde verhaal...

Waarschuw beheerder
eens..en daarom heb ik nu een lieve jongen uitgezocht..

Is ook veel leuker, en hij doet veel schattiger :lief:

Waarschuw beheerder
Veel meisjes hebben stiekum een beetje last van bindingsangst... Als je een jongen hebt die zo naar tegen je doet blijft het het meisje energie kosten om de relatie ´goed´te houden en zo zal ze voor haar gevoel de jongen nooit echt hebben... Stiekum zijn die meisjes er vaak nog niet aan toe zich te binden...
Het is ook mogelijk dat het van huis uit afgekeken is, als de moeder van zo´n meisje in een relatie zat waarin de ´machtsrollen´ niet goed verdeeld waren zal zo´n meisje later sneller diezelfde fout maken. Omdat kinderen van huis uit ´afkijke´ bij hun ouders hoe ze zich later zelf moeten gedragen in relaties ed...

Waarschuw beheerder
de allerliefste en leukste meiden aantrekken en hen zelfs weten te behouden

Wie zegt dat die meisjes altijd zo lief zijn? :p

Waarschuw beheerder
Hmmmmmmmm nou op foute jongens vallen wil ik niet zeggen ben daar sowieso best wel kieskeurig in, maar kijk altijd ff verder dan mijn neus lang is!!

Als ik zo´n onzekere klootzak aan de haak heb geslagen, want vergissingen zijn menselijk heeft hij alleen een probleem erbij. Ben ook niet bepaald aardig als ze niet aardig tegen mij zijnO:)

Ze beginnen niet zo snel met mij een relatie!! ik heb genoeg van die lullo´s meegemaakt die met mijn vriendinnen hadden en die zagen me eerder gaan............!

Die meisjes die meestal blijven hangen hebben op de één of ander manier status gekregen, omdat die vent waarschhijnlijk hoog in aanzien staat in zijn omgeving en thuis is het gewoon een klootzak heeft alweer met onzekerheden te maken kan er niks anders van maken!!!!!

Waarschuw beheerder
heb er geen last van !
Waarschuw beheerder
Stoer en lief kan toch ook samen gaan?!
Vrouwen willen ook weer geen watje, maar je moet beetje gelijk zijn aan elkaar.
Vaak zijn vrouwen die op arrogante klootzakken vallen beetje onzeker en pikken wat meer.

Waarschuw beheerder
Vrouwen willen ook weer geen watje, maar je moet beetje gelijk zijn aan elkaar.

Ja, dat kan samengaan een goeie evenwicht is vereist:yes:

Vaak zijn vrouwen die op arrogante klootzakken vallen beetje onzeker en pikken wat meer.

Dat ben ik niet met je eens!! ik persoonlijk vind het een uitdaging om daar doorheen te prikken en ik ben totaal niet oncker!!

Waarschuw beheerder
O:) ik ben de liefheid zelve
Waarschuw beheerder

B)
Waarschuw beheerder
zeker weten! dat is een uitdaging ....
Waarschuw beheerder
Okay Silintje, heb t ook over t algemeen. Jij staat dus wel zeker in je schoentjes en kan ze wel aan. Jij zal dan ook wel genoeg tegengas geven denk ik, maar niet alle vrouwen kunnen dat. Dan kom ik weer op dat je gelijk moet zijn aan elkaar.

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Ik heb het juist andersom :$

Waarschuw beheerder
ik ben de liefheid zelve

Wij weten wel beter hé :devil:

Okay Silintje, heb t ook over t algemeen. Jij staat dus wel zeker in je schoentjes en kan ze wel aan. Jij zal dan ook wel genoeg tegengas geven denk ik, maar niet alle vrouwen kunnen dat. Dan kom ik weer op dat je gelijk moet zijn aan elkaar.

Ik hoor wel vaker dat ik niet normaal ben!!

Vrouwen moeten gewoon wat meer van hun afbijten en gewoon wat meer lef tonen, mag best wel gezegd worden dat lieve geshit altijd!!
Waarschuw beheerder
Nee hoor, je bent gewoon een meid met pit! Zeker niet verkeerd!!

Waarschuw beheerder
Het heeft me vaak genoeg gered uit benarde situaties dat wil je echt niet weten:no:

En als ik soms hoor wat vrouwen allemaal toelaten dan kan ik daar echt pissed om worden:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Girllll Powerrrrrr!!!!!!!!!!
Dus die Danoontjes helpen echt??!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jongen gewoon weer lekker bijdehand worden en dan de gulde middenweg vinden

Waarschuw beheerder
lieverdjes zijn ook niet zo heel interessant

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
baardpower!!!

Waarschuw beheerder
Dan ben ik kennelijk toch geen klootzak want m'n brievenbus was leeg vandaag.

Waarschuw beheerder
hooligans! :D

Waarschuw beheerder
eigenlijk val ik op vanalles :o

Waarschuw beheerder
ik val eigenlijk tot nu toe op jongens waarop.. ik na een korte tijd al weer op ben uitgekeken omdat ze te saai voor woorden zijn :/

Waarschuw beheerder
tot nu toe wel ja .. val er voor :/
Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk.....................vrouwen vallen op losers, klootzakken, gore hondlullen, vieze leugenaars en ja, ik ben ook zo'n vrouw........

:yes:
Waarschuw beheerder
een beetje spanning is wel leuk hoor, :) beter dan zown braaf nerdje:P

Waarschuw beheerder
heb wel een kerel nodig met ballen maar hij hoeft geen poot naar me uit te steken want dan kan hij met een stempel retour

Waarschuw beheerder
En ik ben ook zo'n Meisje ;)

Waarschuw beheerder
tja bij mij lijkt t r wel op
daarom heb ik ook afgezworen om nie meer verliefd te worden

Je hebt gelijk.....................vrouwen vallen op losers, klootzakken, gore hondlullen, vieze leugenaars en ja, ik ben ook zo'n vrouw........

:yes: same here...
Waarschuw beheerder
geen commentaar

tis Valentijn :D

Waarschuw beheerder
Mee eens....
Totdat ik de prins gevonden had, waar ik nu mee heb... :lief:

Waarschuw beheerder
ik zoek rustig verder :/

om te huilen de mannen van tegenwoordig

Drama :P

Waarschuw beheerder
***Michelle***
tot nu toe wel ja .. val er voor
Chris_25 toch niet??
Waarschuw beheerder
Ik ben saai en betrouwbaar! Pik mij! Pik mij! :P

Maar als je het echt graag wil versier ik je beste vriendin ook wel hoor! No problemo!

Waarschuw beheerder
Veel meisjes hebben stiekum een beetje last van bindingsangst... Als je een jongen hebt die zo naar tegen je doet blijft het het meisje energie kosten om de relatie ´goed´te houden en zo zal ze voor haar gevoel de jongen nooit echt hebben... Stiekum zijn die meisjes er vaak nog niet aan toe zich te binden...

Klopt, ik merk dat ik naar een heel ander soort jongens kijk nu ik geen behoefte heb aan een relatie.
Waarschuw beheerder
mies :lief:

Waarschuw beheerder
Ik ben het absoluut eens met de eerste posting van de topic-opener!

Waarschuw beheerder
klopt!
daarom heb ik nu ook geen vriendin..;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehe, en daarom heb ik de laatste 3 jaar al geen behoefte meer aan een relatie...
:)

Waarschuw beheerder
donateur
*Alle vrouwen zijn hoerennnnnnnnn*

Aldus een welbekende, gewaardeerde cabaretier O:)

Waarschuw beheerder
tja.. if you can´t handle me, don´t date me ;-)
Waarschuw beheerder
mee eens het klopt wel.
misschien doordat er dan meer spanning inzit.
maar ik ga het nu ook maar van de lieve kant bezoeken
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn exen in ieder geval wel ja ;)

Waarschuw beheerder
Je hebt veel verschillende mannen idd,

ik heb ook een aantal exemplaren ontmoet...
gelukkig nooit de slechtse die er te vinden zijn.

maar om nou te zeggen rozenblaadjes...euh neh!!!

maar goed ik ben dus uitgekomen bij een man,
die mij vertroeteld mocht dat nodig zijn,
maar ook 1 die voor me gaat staan als iemand me kwaad wil doen....

dus eigenlijk vindt ik dat ik het best goed heb u (L)

:hug: love you Boobie ;)

Waarschuw beheerder
donateur
uiterlijk.. das voor hun al genoeg.. hun bedoel ik.. de dames die niet verder gaan kijken wat ze aan de bar hebben zitten.

Sommige trekken het idd aan.. maar ach dat blijft vaak toch niet standhouden.. je kan echt geen relatie hebben met iemand die er alleen maar lekker uit ziet!!! Meeste komen daar na weken wel achter..

Dus ik geloof niet helemaal in jou stelling. Het houd niet stand.. ik heb vaak bardiensten gehad.. en je ziet erg veel 'gebeuren'

Op een dagt vind iedereen de grote liefde toch wel.. voor sommige duurt het wat langer.. maar das ook vaak leeftijd en expirimenteren.. op een dag is dat ook over.. en ben je (meestal) happy met 1 persoon :)

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
de vrouwen die voor klootzakken vallen zijn in mijn ogen behoorlijk dom.

iemand die lief is hoeft niet automatisch over zich heen te laten lopen. Je kan ook lief zijn en toch voor jezelf op kunnen komen en je eigen mening hebben.

Ik snap niet dat lief zijn geassocieerd wordt met onzeker/watje :s

En dat je niet iemand wil waar je zo overheen loopt snap ik maar om dan voor het andere uiterste te gaan snap ik dan weer niet :no:

Maar goed blijf lekker bij je "klootzak" dan (y) :)
Waarschuw beheerder
*Alle vrouwen zijn hoerennnnnnnnn*

Aldus een welbekende, gewaardeerde cabaretier O:)

....alleen de slimme vragen er geld voor?

Of was dat weer iemand anders?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als die zo is mag die op kkre :yes: !!
Waarschuw beheerder
Het valt me steeds meer op dat opgefokte gasten die hun vriendin nog rotter dan rotten.com behandelen (denigreren, beperkingen opleggen, harteloosheid, vreemdgaan, geweld, enz.) vaak de allerliefste en leukste meiden aantrekken en hen zelfs weten te behouden, dit terwijl relaxte gasten die het vaak goed menen en het tegenovergestelde geslacht met de grootste ontzag en respect behandelen met een rode kaart het veld moeten verlaten.

helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
tja das het probleem...
ik val zelf ook altijd op de verkeerde jongens.....
ik denk dat het iets is wat je niet tegenhoud.......
meestal zijn superlieve jongens maar voor even leuk...
maja ik weet ook nie wat het is ma ik val altijd op de verkeerde jongens!

Waarschuw beheerder
de vrouwen die voor klootzakken vallen zijn in mijn ogen behoorlijk dom.

iemand die lief is hoeft niet automatisch over zich heen te laten lopen. Je kan ook lief zijn en toch voor jezelf op kunnen komen en je eigen mening hebben.

Ik snap niet dat lief zijn geassocieerd wordt met onzeker/watje

En dat je niet iemand wil waar je zo overheen loopt snap ik maar om dan voor het andere uiterste te gaan snap ik dan weer niet

Maar goed blijf lekker bij je "klootzak" dan

Niets meer aan toe te voegen!
:respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Waarschuw beheerder
Ik val gelukkig op 1 hele lieve jongen :$

Waarschuw beheerder
hmmm ja klopt...maarjah als je er een paar heb meegemaakt dan ga je wel nadenken hoor...er zijn nl. ook lieve interessante en lekkere mannen die niet liegen..;)

Waarschuw beheerder
deze vrouw niet!!

Waarschuw beheerder
haha..gewoon positief blijven denken voor jou loopt er ook zo eentje rond ..;) (K)

Waarschuw beheerder
had je t tegen mij D4!MONDS? zo ja: ik antwoordde op de stelling: vrouwen voelen zich meer aangetrokken tot klootzakken

;)

zo nee: :bloos:

:D :D :D

Waarschuw beheerder
kan er absoluut niet bij dat je bij iemand kan blijven die niet goed voor je is. waar is dan je zelfrespect?? :no:

Waarschuw beheerder
Nee ik snap dat ondanks mijn eerdere uitleg ook niet...
Maar mensen laten we vooral niet vergeten dat je zelf niet uit kan kiezen voor wie je echt valt, ik zou in mijn handjes klappen als ik mezelf nu zou kunnen sturen naar de jongen op wie ik verliefd ga worden want ik ken er wel een paar die theoretisch gezien zeg maar héél goed bij mij passen, en die zelf wel interesse hebben maar waar ik gewoonweg niet voor val... Als ik mocht kiezen?? Was ik ook geen single meer geweest... Ben zelf nog onlangs gek geworden op iemand die er op dit moment helemaal niks van moet hebben door de situatie waar hij in zit en natuurlijk zou ik dan ook loiever die gevoelens hebben voor een jongen die wél voor mij gaat ook, maarja helaas kan ik t mezelf niet opleggen :(
Maar komt uiteindelijk allemaal wel weer goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik val wel op de "foute" gasten, maar ik heb nu 'n lief vriendje O:).

Waarschuw beheerder
ben bang dat het klopt:yes:

Maar als je eenmaal zo'n relatie hebt. Durf of kan je er niet zomaar uitstappen. Het idee erachter is dat je misschien spijt krijgt.. En foute gasten hebben iets spannends:yes:

Waarschuw beheerder
ik niet hoor, ik kan de juiste jongen er wel tussen uit halen, heb daar nog nooit last van gehad :D

Waarschuw beheerder
Ja Het Is Een FeiT... Misschien Omdat Lieverdjes Maar Zo Gewoontjes Zijn...

Waarschuw beheerder
ja precies!!

zo ist maar net!!
Waarschuw beheerder
het beste is gewoon ertussen zitten
op ze tijd lief maar toch ook weer een klootzak soms!!!
brave meisjes raak je ook op uitgekeken
ff is het leuk maar dan word alles zo hetzelfde
voor mij niet de hele tijd ja en amen !!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat hebben sommige figuren toch ??
wat in the name of god!! moet je nu met een klootzak?
is zo'n iemand spanned? hahahaah de tering!! nee man!

Jullie (althans de types.. ) willen gewoon een man met pit.. iemand met een eigen inbreng, zelfstandig, vriendelijk, eigen mening volwassen etc enz.!!

Lief.. iedereen wil iemand die lief is.. en vrouwen die dat niet willen of de bizarre gedachten hebben dat een man die lief is een watje is.. blijven hun hele leven lang alleen op de wereld!

Simpel.. omdat je op een dag toch met die ene man zal blijven.. misschien niet tot je dood? maar hij moet immers wel lief zijn anders had je het NOOIT met iemand uit gehouden.

Uiterlijk went dames... ja juist ja.. uiterlijk.. spierballen en al die macho dingen wennen.. is het niet na 1 week dan wel na 2. Dat iemand er groot of lekker uit ziet zegt niets over de sex.. hooguit een sex appeal natuurlijk.

Neuh.. vrouwen die denken dat een klootzak spannender is.. en meer te bieden heeft dan een man die gewoon normaal uit zich zelf al meer te bedieden heeft (door zichzelf te zijn en te blijven) die moeten verder dan nook niet zeuren als ze weer es verlaten worden door zo'n baywatch type.

Gun jezelf wat meer.. en denk niet steeds aan wat zouden ME vrienden er dan van vinden?? lekker belangrijk..

Maar de beste stap is toch eerst jezelf warderen.. jezelf respecteren.. en weten wat je wil!! dan als je dat weet en jezelf ook een beetje lief hebt.. kan je dat ook aan andere geven.

De ene man spreekt het uit.. de ander is stiller en houd het weer in zich.. maarhet komt allemaal op het zelfde neer.

Blijven praten.. zo beland je ook niet perongeluk te snel in bed met de verkeerd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben ik het helemaal mee eens..
Val vaak eerder op een klootzak dan een jongen die heel lief voor me is..
En bij die klootzakken blijf ik ook nog altijd terug komen..
Heel erg dom.. Maarja weet ook niet hoe het komt..

Waarschuw beheerder
hooligans zijn ook zo aantrekkelijk :D

Waarschuw beheerder
That's why I'm single :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik viel zelf wel altijd op de verkeerde types enzo.
Ik dacht gewoon dat dat soort types (type badboy ;) )bij mij paste,totdat ik een lieve verlegen jongen ontmoette en erachter kwam dat zo iemand toch veel beter bij mij past :lief:

Waarschuw beheerder
Ik val ook altijd op de verkeerde... Weet niet wat ik fout doe :no::nee:

Artiest Spinnerr
Waarschuw beheerder
2 partybij,

Das dan wel heel erg jammer dat ik jou niet eerder ben tegengekomen, want dan had je waarschijnlijk wel de goede...

In ieder geval zal het niet aan je uiterlijk liggen...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het helemaal met de stelling eens, de liefste en aardigste jongens blijven over.

Waarschuw beheerder
ik kna me er wel wat bij voorstellen ja gelukkig heb ik de goede getroffen dit keer

Waarschuw beheerder
de laatste tijd trek ik alleen maar van die gasten aan en nee voor mij hoeft dat niet meer dus blijf lekker vrijgezel!!

Waarschuw beheerder
Mee eens......Maar ik denk dat het vooral speelt, als je jong bent....later heb je meer behoefte aan rust in je leven. Het is in het begin een kick als jongen afstandelijk doet en niks van zich laat weten, als meid zijnde moet je hem hebben.....heb je dit bereikt, dan hoef je hem niet meer.......

Waarschuw beheerder
en aangezien ik oud ben!! hihihi

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Vet genaaid. Ik ben een goedzak 1ste klas ;)

Waarschuw beheerder
(Y) ben het helemaal met de stelling eens helaas:cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmss.. af en toe wel een wrong guy.. maar uiteindelijk komt t toch goed.. maar de badguys vind ik aantrekkelijker omdat ze risicos eerder durven te nemen.. dan een verlegen lief iemand.. en zelf benk een avontuur mens.. dusjaa vandaar.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het helemaal met de stelling eens, de liefste en aardigste jongens blijven over.

daarom heb jij dus ook een vriendin :[

Verder vind ik je wel lief hoor :lief:

Maar om ontopic te blijven, ben het ermee eens :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met de stelling eens, de liefste en aardigste jongens blijven over

daarom heb jij dus ook een vriendin

:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb ook altijd de verkeerde maar ja
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een heeeele tijd op verkeerde jongens gevallen...een heleboel meisjes doen dat inderdaad. Denk ook dat het iets met spanning te maken heeft. Met foute jongens bedoel ik trouwens jongens die op de een of andere manier niet helemaal voor jou gaan en niet zoals boven beschreven jongens die je slaan of echt slecht behandelen.

Waarschuw beheerder
:yes: Klopt, omdat de klootzakken vaak van die player praatjes hebben, waar meisjes snel intrappen en helemaal Blind van een gozer worden!
Waarschuw beheerder
Inderdaad, het zijn die praatjes en de passie die ze bij je losmaken. Lieve jongens doen dat over het algemeen niet. Maarr...nu heb ik een hele lieve én passie volle schat.
(jammergenoeg is het niet bij elk meisje maar een fase)

xx
Waarschuw beheerder
Klopt, omdat de klootzakken vaak van die player praatjes hebben, waar meisjes snel intrappen en helemaal Blind van een gozer worden!

Kan aan mij liggen hoor, maar na een tijdje heb je dat toch wel door of niet?
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
zie het vaak gebeuren

en merk het zelf ook wel.. als ik echt voor iemand ga ben ik te lief en werkt het dus vaak niet :(

maarja mocht ik een keer de juiste persoon tegenkomen ben ik iig niet de arrogante klootzak

Kan aan mij liggen hoor, maar na een tijdje heb je dat toch wel door of niet?

Volgens mij denken ze dat hij zal veranderen ofzoiets
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
inderdaad, of je denkt dat hij om jou wel echt geeft. Of dat jij als enigste zijn goede kant kent. Heb een 'relatie' met echt de grootste klootzak van venlo en omstreken (bleek achteraf) gehad. En ik vond hem zo lief en eerlijk...maar nee. Achteraf bleek ie vaak vreemd te zijn gegaan, en dingen over mij te zeggen die niet waar zijn. Onder andere dat ie met mij naar bed was geweest, wat TOTAAL niet waar was.
Waarschuw beheerder
hmm, vrij zielig figuur dus :(

Waarschuw beheerder
donateur
Viel vroeger altijd op klootzakken, 'verkeerde' mannen zeg maar. Nu niet meer...heb nou een lieverd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
inderdaad, of je denkt dat hij om jou wel echt geeft. Of dat jij als enigste zijn goede kant kent. Heb een 'relatie' met echt de grootste klootzak van venlo en omstreken (bleek achteraf) gehad. En ik vond hem zo lief en eerlijk...maar nee. Achteraf bleek ie vaak vreemd te zijn gegaan, en dingen over mij te zeggen die niet waar zijn. Onder andere dat ie met mij naar bed was geweest, wat TOTAAL niet waar was.

Toch niet toevallig Romeo he?.....

Waarschuw beheerder
Helemaal gelijk !!! ik val ook altijd op rotzakken van mannen :cry:

:9 :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja die rotzakken hebben een bepaalde uitstraling waar wij vrouwen nou eenmaal eerder op staan te wachten dan zo'n zacht doetje... maar uiteindelijk kan je beter het doetje hebben :P

Waarschuw beheerder
Uiteindelijk wel ja .. maja zo snel ga je niet voor het doetje :D je hebt toch altijd liever die stoere.. vol zelfvertrouwen..arrogante rotzakken b)

Waarschuw beheerder
ik snap er niks van.. ik hang altijd de hufter uit en ben nog steeds single

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt wel, vrouwen vallen vaak op onbereikbare types.. Die je net wel/niet kan krijgen..
Die je kut behandelen :(
Maar gelukkig heb ik nu de allerliefste scheet die er is :d en he is mine :[

Waarschuw beheerder
Doe je toch iets fouts ;)

Die je net wel/niet kan krijgen..

Idd met jou kan ik praten ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja volgens mij ben in toch nog te aardig..
Waarschuw beheerder
donateur
ben jij dan zon relaxte gast die t goed bedoelt?
:P

Waarschuw beheerder
wie ik?
Waarschuw beheerder
donateur
neej king pauper bedoelde ik eigenlijk:)
maar ja kan ook aan jou gesteld worden natuurlijk:p

Waarschuw beheerder
ach ja.. ik ben een ruwe bolster, blanke pit figuur...
Waarschuw beheerder
donateur
dat opgefokte gasten die hun vriendin nog rotter dan rotten.com behandelen (denigreren, beperkingen opleggen, harteloosheid, vreemdgaan, geweld, enz.

hoor je dan bij deze mannen?? neej tog

Waarschuw beheerder
nope..
Waarschuw beheerder
donateur
aah bij de lieve ventjes dus gehe:)

Waarschuw beheerder
haha.. nou uhhh.. tja....uhhh..
Artiest {SHOWLIST artist 46587, 23243}
Waarschuw beheerder
Ben ik met je eens. Waarom? Die zogenaamd "vriendelijk/leuke" jongens weten deze dames precies te raken waar ze zwak zijn. Blijkbaar trapt de desbetreffende dame in kwestie in zijn "bullshit" verhaaltjes cq. geslijm en meneer heeft weer een extra streepje op z'n turflijst.
De normale gozer die dat meisje wel ok vindt en rustig kennis maakt, verliest hiermee inderdaad gelijk zijn positie en kan het shaken...beetje jammer, maargoed...vrouwenharten zijn soms erg makkelijk te veroveren (helaas)
Waarschuw beheerder
Nou ik heb liever iemand die wel lief voor me is, me respecteer, dat ie laat zien dat ie gek op me is.

En dat zijn echt niet altijd watjes!

Ik hou ook van avontuurlijke mannen, die lekker doen waar ze zelf zin in hebben. Maar dan wel lief voor mij! :)

Anders ben ik weg...
Waarschuw beheerder
donateur
haha dr tussen in dan:P de stoere maar tog stiekum een liefje?

Waarschuw beheerder
donateur
De normale gozer die dat meisje wel ok vindt en rustig kennis maakt, verliest hiermee inderdaad gelijk zijn positie en kan het shaken

Niet helemaal met jou eens.

Je hebt een verschil tussen het vrouwelijke.

1. Meisjes

2. Dames

3. Wijfen

4. Vrouwen

Het ligt dus er maar net aan wat jij wil.. en het shaken? je moet vrouwen niet zien als een wedstrijd.. je moet altij denken .. Graag OF niet. alles of niets!

Ze komen er vanzelf wel op een dag achter.

Maar je moet altijd blijven wie je bent.. je niet anders voor doen.. want dan kan je dat later als het eenmaal wat is weer gaan uitleggen.. dat je toch niet zo mega stoer was als dat ze dacht ; )

Waarschuw beheerder
haha dr tussen in dan de stoere maar tog stiekum een liefje?

:jaja: :jaja:

Waarschuw beheerder
Kijk als mensen me zien dan denken ze wat is dat voor een arrogant mannetje?

Omdat ik kleine pasjes maak, met me handen in me achterzakken loop, me schouders altijd recht en alles. Ik heb me eigen willetje, doe wat ik zelf wil, heb schijt aan alles en iedereen. Ik zeg wat ik denk en wat ik voel. Ben zelfzeker, eerlijk, spontaan, humoristisch, gek. Ben altijd mezelf, verander me voor niemand! En ik zal altijd zo blijven of mensen nou met me om kunnen gaan of niet.

Vaak krijgen mensen geen hoogte van me en weten ze niet wat ze met me aan moeten. Elke dag is voor mij heel anders, ik kan heel lief en zorgzaam zijn, maar ook heel hard en gevoelloos. Ik ben niet op me bekkie gevallen, bijt wel van me af. Niemand die mij aanpakt of wat dan ook.

En terwijl ik ook echt lief kan zijn, heb me hart op me tong liggen als ik je mag heb ik alles voor je over en zal er ook altijd staan als er iets is. Alleen dit wordt steeds minder door slechte ervaringen en ik heb geen vertrouwen meer in mensen. Echt kut!

Vreemd gaan ken ik niet en meiden slaan is het laagste wat er is.

Ik denk dat meiden gewoon het gedult niet hebben om me ECHT te leren kennen en verder kijken en dan voor me willen gaan.

Denk dat dit de reden is waarom ik nu single ben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk als mensen me zien dan denken ze wat is dat voor een arrogant mannetje?

Hoe weet jij nu dat ZE dat denken? Dat denk JIJ dus zelf :)

Niet zo negatief doen man!

En het heeft er ook niets mee te maken dat je dan nog singel bent.. je bent in dat geval de juiste nog niet tegen gekomen.. man je hebt je hele leven nog ; )

Waarschuw beheerder
omdat die jongens in ut begin zo lief zijn en dan vin je die gene helemaal ut einde en zuh gaan steeds un stukkie verder maah juh blijf die gene zo leuk vinde en durf je dr nie wegtegaan eerst wil je uhm nie kwijt en dan ben je bang en ut is steeds sorry ik ga verandere blablabla... maja gebeurt dus nooit:):) jaja;)

Waarschuw beheerder
ben jij dan zon relaxte gast die t goed bedoelt?

@ Cherry*chick: In principe bedoel ik het wel goed ja, alleen zijn er dus inderdaad de

1. Meisjes

2. Dames

3. Wijfen

4. Vrouwen

en daar kon ik dus nog wel eens de mist in gaan. De laatste "dame" behandelde ik als een "meisje", het laatste "wijf" als een "vrouw", het laatste "meisje" als een "wijf", en echte vrouwen.... die zou je eigenlijk nog best wel als een dame kunnen behandelen. Verder maakte ik dus wat dit betreft aardig wat inschattingsfouten, net zoals dat andersom ook heel goed mogelijk is (jongens, heren, gozers, mannen).

Van fouten leer je (ik gelukkig wel althans), en dat pas je op de volgende in een verbeterde vorm toe, tenzij je hardleers bent of teveel met je genitaliën denkt natuurlijk.

Ik kan me daarom ook prima voorstellen dat het voor vrouwen (of meisjes/dames/wijven, wat dan ook) soms verdomd moeilijk is om die échte lieverd eruit te halen... want de dudes die het serieus goed menen kunnen --zoals Indonazn al aangaf-- relaxt en geduldig met iemand in de weer zijn en volledig hun aandacht vestigen op wat er ook om mag gaan in/bij haar, terwijl players minstens net zo smooth en gesmeerd kunnen praten --zoniet, nog gesmeerder--, met het verschil dat het lang niet altijd gemeend is.

Dus dames (en wijven, vrouwen en meisjes), hoe herkent u een player?

* Als je in pak 'm beet 3 maanden tijd nog steeds geen enkele vriend van hem hebt ontmoet, ben je niet zijn vriendin!
* Als het dan zover komt tenminste.... vergelijk de keren hoe vaak hij belt in het begin, en zo rond deze fase.
* Geeft hij écht om je, probeert hij problemen voor je op te lossen (zelfs al lukt het hem misschien niet eens), geeft hij adviezen?
* Iedereen heeft een eigen leven, en vrienden horen daarbij, dus is het niet vreemd als hij hen soms kiest boven jou. Met de nadruk op SOMS dus, want als het VAAK gebeurt, en helemáál op momenten dat jij hem het hardst nodig hebt mag je toch wel beginnen met aannemen dat er iets behoorlijks mis zit.
* Durft hij over zijn diepste geheimen te praten, en heeft hij ook oog voor jouw sores? Of blijft het bij oppervlakkig gezwets wat je de afgelopen 2 dagen hebt beleefd? Hoe vaak gebeurt dit?
* In een relatie heb je dingen voor elkaar over... het kan soms gaan over dingen als alcohol- en drugsgebruik, maar ook over (andere) nare gewoontes en onhebbelijkheden. Wie levert er het meeste in? Hij? Jij? Of allebei? Dit laatste moet je hebben!
* Stel; je ouders zijn niet zo makkelijk voor je lover, en stellen zij hem ook voortdurend op de proef, en hij heeft zichtbaar een hekel aan jouw ouders. Blijft hij ondanks dit alles jouw ouders ervan overtuigen dat hij voor jou de ware is, ook al moet hij daar zeer mogelijk meerdere malen über-vervelende discussies voor aangaan?

Ik kan nu onmogelijk alle punten opnoemen, ik wil het nog een beetje leesbaar houden want het zijn er gewoon teveel, immers komen bij (serieuze!) relaties onwijs veel factoren kijken, maar denk eens na over een aantal van dit soort punten, en verzin er voor jezelf nog een paar aan de hand van eerdere gebeurtenissen in je liefdesleven.

Probeer eens --gewoon zomaar, al is het maar voor de gein-- niet te snel op iemand in te gaan zonder dat je bewust playing hard to get speelt.., dit voorkomt teleurstellende uitspraken als
ik heb ook altijd de verkeerde maar ja

en
Ik val ook altijd op de verkeerde... Weet niet wat ik fout doe

!!!
Je moet niet bij hem zijn, het is slechts optioneel!
Doe wat ik doe, neem wat langer de tijd om de kat uit de boom te kijken, want ik ben nog dommer als een ezel die zich 2x aan dezelfde steen stoot geweest, dus believe me, ik weet waar ik het over heb.

Ga alleen iets serieus aan met iemand waarvan je vrijwel zeker (want niets is 100% zeker) bent dat hij je niet zit te bespelen, maar werkelijk om je geeft.

Tot zover De Preek v/d Week, en voor verdere vragen kunt u terecht bij Fonk, die voor zover ik het kan inschatten prima in staat is om een deskundig antwoord te geven.

Tenslotte ben ik ook geen vrouw, en geen ènkele man heeft de vrouw volledig doorgrond, ik vertel slechts alleen waarbij je wel en niet moet opletten.

En wat de zog. Pl@yaaZzZ betreft: *PIIIEEEP* een end op, jullie verpesten het voor de rest!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wel bizar dit. King Pauper is bijna even oud en denkt er net zo over als mij. :)

Waarschuw beheerder
shit you're damn right!!
king!!
(K)

Waarschuw beheerder
goed gesproken, ouwe... (y)

Waarschuw beheerder
Ik ben het er mee eens jaa

Tsjaa Waarom dat zo is geen idee ???

Ik kies ook altijd de verkeerde uit....

daarom ben ik voorlopig ook maar lekker vrijgezel
Waarschuw beheerder
sommige vrouwen willen gewoon vechten voor een relatie en ja als je ze rot behandeld dan blijven ze vechten en komt alles weer op ze plek zag het bij me ex en dr nieuwe lover

Waarschuw beheerder
Als je een lieve aardige jongen bent kun je maar 1 ding doen: DJ worden.....!!!!:bounce:

Waarschuw beheerder
ben het er wel een beetje met je eens ja :jaja:

doet er niks aan...
met een klootzak hou ik het niet zo lang vol hoor!
maar trap er wel in :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Maar uiteindelijk blijven die `foute mannen` toch alleen over want de dames trappen er op een gegeven moment niet meer in ! Krijgen dan toch ook een lieve jongen waar ze wel oud mee willen worden en een toekomst mee op willen bouwen

Ik geloof dat iedere meid/vrouw gewoon even een lesje moet leren om er daarna achter te komen dat die lieve mannen toch helemaal niet zo verkeerd zijn (L)En er is in ieder geval 1 ding terug dat is RUST!! niet meer bang zijn of je vent vreemdgaat, of hij nog wel van je houdt waar hij nu weer uithangt etc etc...:nee: NIKS VOOR MIJ
Waarschuw beheerder
On topic: Mijn ex is vreemdgegaan met een klootzak, terwijl ze van tevoren altijd zei dat ze totaal niks in hem zag en hem zelfs lelijk vond...

Vrouwen zijn eigenlijk gewoon te onzeker van zichzelf, maar dat geld ook voor mannen, die uit die onzekerheid zich als een klootzak gaan gedragen, zodat elke vrouw denkt dat mannen klootzakken zijn, waardoor ze weer onzeker(der) worden van zichzelf...

euuh
Waarschuw beheerder
Vooral klootzakken die zo lief lijken en d'r zo lekker uit zien en achteraf een enorme klootzak lijken te zijn. Kootzakken!
Waarschuw beheerder
Best klote Iris, ik kan er niks aan doen.

Hey maar als ik me dus als een klootzak ga gedragen voelen dames zich meer aangetrokken tot mij? Of moet je echt van nature een klootzak zijn hiervoor??

Waarschuw beheerder
als je geen klootzak bent dan kun je je wel zo voor doen maar ja.. komt tog uit kerel
Waarschuw beheerder
Hmm dan heb ik pech denk ik hahaha LoL :p

Waarschuw beheerder
stelling klopt (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
denk dat iedereen eerst een paar klootzakken tegen komt voordat je de goeie vind ;) mja leer je alleen maar van :)

Waarschuw beheerder
Ben ik blij dat ik 2 'kanten' heb. juist. :D
Waarschuw beheerder
ik val meer op mietjes

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00084daf0016f97f9f9866b31a0096c07c]http://www.ofjeworstlust.com/klootzak.gif[/img]

Waarschuw beheerder
ik niet iig :/
noem ze wel eens zo maar dat meen ik toch niet o:)

Waarschuw beheerder
donateur
zo zo!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Heb met één klootzak te maken gehad, waar ik 3 keer wat mee heb gehad... :S
Misschien is het idd zo, het wordt vaker gezegd..
Waarschuw beheerder
klootzak treffen is bitch spelen!

Waarschuw beheerder
King pauper.. prachtige nickname overigens.. :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ben ook op 3x de verkeerde gevallen...
2 ervan sloegen mij en de derde was gewoon een PLAYER...

maar nu heb ik gelukkig een goeie lieve lekkere vriend(L)
en hij is lekker van mijn!!:yes:

Waarschuw beheerder
klootzak treffen is bitch spelen!

Of dumpen die hap :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja meestal wel ja... snap er ook niks van!
Waarschuw beheerder
dumpen kan natuurlijk! Maar de bitch spelen is veel leuker!!
Waarschuw beheerder
cker...voel me ook altijd aangetrokken tot klootzakke

Waarschuw beheerder
oh nee hoor niet alle dames zijn zo dom :no:
Waarschuw beheerder
ja soms wel...

(K)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat we allemaal wel eens een klootzak treffen, Tja van je fouten moet je leren, sommige van ons leren het nooit en dan krijg je toch het idee dat ze er op kicken!!
Waarschuw beheerder
uhmmm erop kicken???? geil :D
Waarschuw beheerder
Dus jij wordt er geil van? Of wordt er geil van dat ze er op kicken??
Waarschuw beheerder
ik word er geil van :yes:
Waarschuw beheerder
jongens/mannen kunne zich in het begin goed en lief voordoen, maar later komt hun ware aard naar boven, en vaak (niet altijd) is die idd heel erg rot!
Waarschuw beheerder
wel erg negatief allemaal! :P

Waarschuw beheerder
ik ben lief niet negatief :P

Waarschuw beheerder
donateur
waarom negatief!!!! gewoon chill blijven!!!!

Waarschuw beheerder
lekker chillen in mijn bubbelbad :P
Waarschuw beheerder
ook lekker zo'n bubbelbad
Waarschuw beheerder
Ik ken geen opgefokte gasten.

Waarschuw beheerder
:o
Waarschuw beheerder
Ben het met de stelling eens. Kheb 2x meegemaakt dat een meisje die al moeilijk zat zich liet verleiden tot nog erger. Je moet dan voor jezelf een grens trekken en je handen eraf halen

Waarschuw beheerder
Mee eens!! stink er altijd in
Waarschuw beheerder
ik deed dat ook, en thuis maar afvragen wat je fout doet :frusty:

Waarschuw beheerder
Maar je denkt altijd bij gebeurt het niet.
Waarschuw beheerder
mensen moeten t zelf maar inschatten ehb ik me voorgenomen. 2x waarschuwen is genoeg(eigenlijk al 1 teveel)

Waarschuw beheerder
klopt helemaal
Waarschuw beheerder
Een foute kerel kan zo lekker zijn zeker als hij goed voor je zorgt. Maar er komt vaak een moment dat ie ook fout word tegen jouw. En dan is het even schrikken en slaat de liefde om in angst, en hoop je dat je oude maatje weer de zelfde gaat worden.

Waarschuw beheerder
ik kan me sowieso niet indenken dat je vrouwen/meiden kan slaan, want slaan is een teken van zwakte.

als je het niet met woorden af kan, dan maar slaan.

kijk, ik was ook geen lieverdje maar het heb toch erg ver geschopt nu, heb ook aan mezelf gewerkt. en heb nu wel mooi me eigen zaak, en dat terwijl anderen zeiden dat er niks van me terecht kwam. ze vonden me maar moeilijk en lastig, kregen geen hoogte van me. meiden konden niks met me, omdat ze geen moeite wilden doen om me te leren kennen. ik ben gewoon iemand die niet veel over zichzelf los laat. maar ben nu veel spontaner als toen. en nu merk ik ook dat mensen wel naar me toe komen, zonder te denken van die gozer lijkt arrogant/agressief etc etc.

ik heb echt 2 kanten een hele lieve zorgzame kant, en een hele harde en gevoelloze kant. en ik kan zo omslaan. niet altijd even leuk, zeker als mensen me tegen werken. ben echt koppig, heb me eigen willetje, doe wat ik zelf wil. trek me van niks of niemand iets aan. ben echt gehecht aan me eigen dingen en aan me eigen leven en ik heb een meisje nodig die me tegengas kan geven en die me rustig krijgt.

maar het gaat nu echt beter met me, en zoals ik al zei, meiden durven nu ook op me af te stappen en ik ben veel opener en spontaner nu en dat werpt zijn vruchten wel af.

en wat sab al zegt, 2x waarschuwen is al 1x teveel. beetje rekening houden mag wel. en als mensen me toch zonodig uit willen testen en me tegen willen werken, ga dan achteraf niet mauwen want ik was de eerste keer al duidelijk :).
Waarschuw beheerder
up

Helemaal de spijker op zn kop. Praten en janken is de remedie voor een rustige relatie, en als de ander daar niet aan meewerkt... tja dan ist aan ieder de keuze wat ie zelf wil
Waarschuw beheerder
klootzakken hebben meer smooth talk tot je wat met ze krijgt ;-)

Waarschuw beheerder
waar

Waarschuw beheerder
Ik val meestal op klootzakken ja! Maar daar kom je achteraf pas achter..

Liefde maakt blind! o:)
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Maar...Ik ben toch geen KLOOTZAK???

Waarschuw beheerder
liefde maakt echt blind ja
en ik denk dat lieve vriendjes
een beetje saai worden op de duur

Waarschuw beheerder
Bullshit.

Zoals een ander hier ook al zei; een vriend die jou wel met respect behandelt hoeft niet meteen automatisch een zachtaardige saaie dikke wimp of watje te zijn... Ik denk dat de meesten het hier een beetje te zwart/wit bekijken. Het grijze gebied wat er tussen zit, is namelijk behoorlijk groot...

Ik zou er ook schijtziek van worden om 4 jaar een relatie te hebben, zonder 1 keer ruzie of onenigheid te hebben gehad. Blegh, boooring... Wat spanning, ruzie en gezeik is af en toe best gezond. Maar daarom kun je mekaar nog wel als maatjes en met respect behandelen.
:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmz...mijn vriendje is egt een schatjuhhh (L)

Waarschuw beheerder
Een badboy met een klein hartje ;-)

Waarschuw beheerder
hmmz onmogelijk! mental wreckage en ik zijn het eenn keer eens en we zitten op één lijn. dat deze tijd nog mocht komen ;).

spanning, gezeik, geouwehoer, rellen etc houd een relatie levendig en spannend he. beter als dat er niks gebeurt en later een keer alles boven tafel komt. ik vind onenigheden horen bij het leven, daar wordt je alleen maar sterker door en je blijft niet gefocused bij 1 beeldje maar het beeld veranderd continu.

Waarschuw beheerder
oh nee hoor niet alle dames zijn zo dom

Nou sorry hoor maar die uitspraak zegt meer over jou dan over alle 'domme dames' bijelkaar vind ik, het heeft namelijk helemaal nix te maken met intelligentie of zoiets dergelijks maar kan allerlei dieper liggende oorzaken hebben(zoals ik eerder al vertelde neigen meiden waarvan de moeder in een slechte relatie zat bijv eerder naar verkeerde jongens toe omdat kinderen gedrag van hun ouders 'afkijken') Kan dus allerlei psychische dieperliggende redenen hebben en zo'n uitspraak is dommer dan al die meiden bij elkaar, in mijn ogen dan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
you treat a girl like a Queen, she treats you like shit.
you treat a girl like shit she loves you for ever.

Had een engelse vriend van me ex ooit gezegd op msn..
ben het nooit meer vergete :)
Waarschuw beheerder
Ja, ik val meestal ook op klootzakken..
Vage shit, maarja.. :\

Waarschuw beheerder
donateur
maar meestal worden die klootzakken dan vanzelf wel lief :x
Waarschuw beheerder
Ja ze hebben meestal 2 kanten, waarvan 1 lieve..
Juist door die lieve kant, kijk je snel door die slechte heen.. :S

Waarschuw beheerder
wat is in jullie meiden ogen dan een klootzak?
Waarschuw beheerder
"oh nee hoor niet alle dames zijn zo dom"

vinden jullie het met domheid te maken hebben?? ik niet..

xx

Waarschuw beheerder
Stelling: Vrouwen voelen zich meer aangetrokken tot klootzakken

godver,wrom ben ik nu weer geen klootzak

Waarschuw beheerder
Karin81 Youre Damn Right!
Waarschuw beheerder
heb het ook vaak elke keer verkeerde gasten :jaja: en heb idd 10maanden met een klootzak wat gehad misschien dat bad boy dat aantrekt beetje macho gedrag kan lekker zijn blijf dan ook een uitdaging.
Waarschuw beheerder
je hebt helemaal gelijk, die zogenaamde stoere gasten hebben altijd de lekkerste meiden en behandelen ze als oud vuil.

zeer goed geformuleerde stelling trouwens.

Waarschuw beheerder
word tijd dat ik dan stoer en macho word :P
Waarschuw beheerder
hahahahaahha lief kan ook fijn zijn maar zeker niet te lief
Waarschuw beheerder
vrouwen willen klootzakken
omdat die stoer en gevaarlijk zijn en dus
een extra kick geven
daarbij is er niks geilers voor een vrouw een
gevaarlijke man die zij getemd hebben

probleem ontstaat meestal als de vrouwen zich willen
"settlen" en erachter komen dat zo'n vent niet echt
een goede echtgenoot/vader is

dan gaat het mis en nemen ze een lieve sukkel
Waarschuw beheerder
2 mr orange, ik wil helemaal geen klootzak maar ja... ik vind namelijk dat een man stoer (dus af en toe klootzak moet kunnen) maar zeker ook lief moet zijn, het beste van 2 werelden zeg maar... maar ik spreek nu voor mezelf, voor sommige vrouwen zou het ongetwijfeld zo zijn als jij zegt
Waarschuw beheerder
mannen moeten beiden hebben lief kunnen zijn maar zeker ook niet te lief voor mij dan
Waarschuw beheerder
nee niet zo'n kerel die ja en amen zegt, en alles goed vindt.. maar ik vind dat iemand lief moet kunnen zijn en stoer, maar ja er valt ook weer zo veel onder lief en stoer....
Waarschuw beheerder
ja weet je wat het is , klootzak is een beetje groot woord
maar ondanks dat er gelijkheid in een relatie moet zijn bla bla bla wil een vrouw bewust of onbewust af en toe op kunnen kijken of bescherming zoeken :S nou ja iig wel een "sterk" iemand naast zich hebben.

misschien is dat het meer , vrouwen willen een stoere man , beetje arrogant maar wel met een klein hartje
Waarschuw beheerder
mr orange komt slim over :jaja: hahaha
Waarschuw beheerder
mr orange, ben het nu wel met je eens, je bedoelde net waarschijnlijk hetzelfde te zeggen, maar formuleerde het anders waardoor ik het ook anders opvatte.. :jaja:

Waarschuw beheerder
'Ruwe bolster, blanke pit'-ventjes.

daarbij is er niks geilers voor een vrouw een
gevaarlijke man die zij getemd hebben

Hear hear. (Y).

Waarschuw beheerder
mannen moeten beiden hebben lief kunnen zijn maar zeker ook niet te lief voor mij dan

ik doe nu echt me best om niet ranzig tegaan denken

kost me echt verdomd veel moeite :P
Waarschuw beheerder
donateur

Als ik om me heen kijk klopt het wel aardig jah...

Mischien moet ik me ook maar eens als een klootzak gaan gedragen.. :devil:
Waarschuw beheerder
ik doe nu echt me best om niet ranzig tegaan denken

kost me echt verdomd veel moeite

wat had jij voor geda8tens dan?

Waarschuw beheerder
wat had jij voor geda8tens dan?

euh .. euh .. euh .. euh ..[img width=50 height=15]http://www.real-lunatic.com/gastenboek/img/smilies/whip.gif[/img]
Waarschuw beheerder
whahaha neee niks voor mij hahah maar man mag wel beest in bed zijn :K en dat hoeft niet meteen zo ver te gaan O:)

Waarschuw beheerder
Mijn klootzak voelt zich ook altijd aangetrokken tot vrouwen. (Y).

Waarschuw beheerder
maar man mag wel beest in bed zijn

:bloos: :X
Waarschuw beheerder
Een foute kerel kan zo lekker zijn zeker als hij goed voor je zorgt. Maar er komt vaak een moment dat ie ook fout word tegen jouw. En dan is het even schrikken en slaat de liefde om in angst, en hoop je dat je oude maatje weer de zelfde gaat worden.

mee eens... ik hou ook niet van die lieverds... heb meestal iemand die wel het een ander uitvreet maar respect heeft voor mij... dat wil ook nog wel eens misgaan :s

Waarschuw beheerder
ja ik trap er ook altijd in waarom vin ik nou niet eens een lieve jongen?

Waarschuw beheerder
ik in iedergeval wel maar ja hoop dat het ooit weer goed komt met me hahahahaha:)

Waarschuw beheerder
vast wel hoor meisje:P:P
ik zoek ook altijd de verkeerde jongens uit!!
volgens mij heb ik een soort van zwak voor players:P:P
Waarschuw beheerder
meestal wel idd
Waarschuw beheerder
Klopt meiden hebben een zwak voor kl**tzakken !!!!!!!

players zijn knap en spontaan, he !! dat zijn de "lieve" jongens meestal niet .. of we vinden ze te soft ! pff... is te moeilijk !!

Waarschuw beheerder
nee man dat is niet zo dat vrouwen verliefd zijn op klootzakken ze houden eerder van lieve jongens
Waarschuw beheerder
dat denken ze !! in eerste instantie lijken ze dat ook met hun mooie praatjes... maar naar een tijdje begint het ! ;)

Waarschuw beheerder
ja dat is zo hahaha
Waarschuw beheerder
En dat is klote !! dan weet ik het liever meteen dan dat ik er na een tijdje achter kom ! :P

Waarschuw beheerder
ja daar is moeilijk om gelijk achter te komen

Waarschuw beheerder
donateur
Tijd om me karakter aan te passen zie ik alweer ;)

Waarschuw beheerder
ik blijf gewoon lief:P
Waarschuw beheerder
Haha doe maar es dan !! :P

Waarschuw beheerder
uuuh moet je langs komen ben ik lief tegen je:P
Waarschuw beheerder
hahahah :P

Waarschuw beheerder
hoelaat kom je :P
Waarschuw beheerder
Ik ben gek !! is veel te ver weg ! ;) ik zoek hier in de buurt wel iemand die ook altijd lief is.. ookal zijn die moeilijk te vinden :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef geen klootzak maar ik wil wel tegengas..

Waarschuw beheerder
een leive jongen dus die ook lef heeft ofniet
Waarschuw beheerder
indd !! tegengas heb ik echt nodig !! anders hebben die jongens echt geen leven meer !! ;)

Waarschuw beheerder
Ik hoef geen klootzak maar ik wil wel tegengas..

precies
Waarschuw beheerder
donateur
indd !! tegengas heb ik echt nodig !! anders hebben die jongens echt geen leven meer !!

Hahaha idd

Ik kan echt een bitch zijn en daar moet je echt tegen kunnen :D

Ik hoef niet iemand die voor me kruipt het moet wel een uitdaging blijven..

Waarschuw beheerder
daxht ik al heb wel mensenkennis(eigendunk):P
Waarschuw beheerder
haha ja !! het is wel makkelijk als ze alles voor je doen! maar wordt op een gegeven moment ook zo saai!! ik kan echt een kreng zijn en ben zeker niet de makkelijkste om mee om te gaan dus heb echt iemand nodig die op een gegeven moment gewoon NEE zegt en mij niet altijd en eeuwig gelijk geeft !

Waarschuw beheerder
oke dat onthoud ik:P
Waarschuw beheerder
haha okay dan !! maar ik hou er ook wel van om gelijk te krijgen hoor :P;)
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja !! het is wel makkelijk als ze alles voor je doen! maar wordt op een gegeven moment ook zo saai!! ik kan echt een kreng zijn en ben zeker niet de makkelijkste om mee om te gaan dus heb echt iemand nodig die op een gegeven moment gewoon NEE zegt en mij niet altijd en eeuwig gelijk geeft !

Juist :D

Maar als ik echt super verliefd ben kan ik nog wel eens kruipen hahaha :9 hoort er bij :D
Waarschuw beheerder
Oja !! dat gevoel ken ik !!! Dan kan ik kruipen als de beste !! maar dat is ook niet helemaal goed :S:P

Waarschuw beheerder
donateur
Oja !! dat gevoel ken ik !!! Dan kan ik kruipen als de beste !! maar dat is ook niet helemaal goed

Nee, daar gaat je broek van kapot..
Waarschuw beheerder
zucht :S
Waarschuw beheerder
Onzekere meisjes zijn snel te breken en zijn makkelijk om in je macht te hebben en te houden :(

Sterke vrouwen kunnen geen respect opbrengen voor iemand die hun niet respecteerd en zodoende zul je die niet aantreffen bij arrogante, egocentrische bullenbakken ;)
Waarschuw beheerder
Ja gebeurt echt te vaak. Mijn beste vriendin van mij ook en ik ben machteloos ze wil neit naar me luisteren.
Waarschuw beheerder
meestal juist wel hoor !!

Waarschuw beheerder
misschien vinden ze dat soort van spannend

Waarschuw beheerder
absoluut mee eens

Waarschuw beheerder
Wat is in meiden ogen een 'klootzak' dan?

K heb me eigen willetje, doe wat ik zelf wil, anderen vinden me arrogant terwijl ik gewoon mezelf ben, zeg wat ik denk en wat ik voel. Ik heb een harde en gevoelloze kant en een lieve kant dus grote stoere gozer(geen eigendunk) klein hartje hé.
Waarschuw beheerder
donateur
Oja !! dat gevoel ken ik !!! Dan kan ik kruipen als de beste !! maar dat is ook niet helemaal goed

Hahaha maar dat doe ik alleen als ik een zwak heb voor iemand :P
Waarschuw beheerder
ja en als je nou ook nog meisjes pijn doet omdat je ontzettend egoistisch in elkaar zit en geen rekening kan houden met andermans gevoelens ben je een enorme klootzak :P;)
Waarschuw beheerder
ja en dat zwak zit er al een lange tijd bij mij :S

iedereen verbaast zich er ook over dat ze mij zien kruipen ! dat doe ik voor niemand behalve voor hem !

Waarschuw beheerder
Nequila ik ben totaal niet egoistisch, ben heel vrij en heel open. Ben heel makkelijk in de omgang, iedereen kan alles wel van me krijgen ook al heb ik zelf dan niks. Als mensen iets hebben komen ze altijd naar mij toe, zegt genoeg he.

Ik vind kruipen wel erg ver gaan hoor, een meisje moet me tegengas geven en me weerstand bieden omdat ik een moeilijk karakter heb, ik hoef geen afgericht schootpoedeltje die smekend terug komt omdat ik genoeg van d'r heb op dat moment.... Dan mag het afgerichte poedeltje mooi naar een mietje toe, die heeft tenminste geen eigen mening en doet ook niet waar hij zin in heeft.
Waarschuw beheerder
als ik jou was zou ik ff alles terug lezen !! ;)

Waarschuw beheerder
Zal ik dat maar eens even doen dan? Dat krijg je als je alleen de posts leest he die je ziet, dan mis je soms de aard van het verhaal. Zo lekker vaag weer op dit tijdstip hahahaha
Waarschuw beheerder
hahahah ja indd !! denk ( en hoop natuurlijk ) dat je dan inziet dat het verhaal dat je net vertelde niet helemaal bij mij van toepassing is haha ;) maar ik heb er ook wel een handje van om alleen de laaste oaar posts te lezen ;)

Waarschuw beheerder
Nequila, ik zeg vaak Nee! Telt dat ook?

Hmmz wie tegengas nodig heeft komt maar, weet zeker dat er weinig mensen zijn die zo moeilijk zijn als ik. Als zelfs leraren/leraressen de klas uit lopen met traanogen... tjah! Leraar/Lerares elke dag anders...
Waarschuw beheerder
dan ben jij waarschijnlijk mij in de mannelijke vorm ! ;) maar zie je dat je verhaal over mij iets te snel beoordeeld was ;)

Waarschuw beheerder
Nequila ik bedoelde jou ook niet echt hoor, gaf gewoon een algemeen antwoord. Sorry dat je het verkeerd opvatte en dat je dacht dat ik expliciet jou bedoelde. :)

Ik ben jou in mannelijk vorm? Beter dan!

Echt, ik ben nog steeds niet dat meisje tegen gekomen die me aan kan en tegen me in gaat en die me rustig kan krijgen. Misschien ooit...
Waarschuw beheerder
dacht dat het op mij bedoeld was sorry !!!

ja. ben benieuwd of jij mij aan kan !! het zal me een behoorlijke strijd worden !! ik had dat ook altijd ja met die leraren en leraressen !!

maar denk pas dat je echt rustig gehouden kan worden als je echt iets om dat meisje geeft !! zoals we al eerder zeiden ;) maar denk wel dat het mij zou lukken hoor !! of wij tegen elkaar in gaan vechten en het juist alleen maar veel erger wordt! dat heb ik namelijk al een keer mee gemaakt !
Waarschuw beheerder
donateur
ja en dat zwak zit er al een lange tijd bij mij

iedereen verbaast zich er ook over dat ze mij zien kruipen ! dat doe ik voor niemand behalve voor hem !

Whahaa omg dat heb ik dus ook..
Er is maar 1 jongen voor wie ik kruip
Verschrikkelijk :|

Ik heb al 2 jaar een zwak voor die gozer :o
Waarschuw beheerder
HAHA IK OOK !! haha te toevallig ;)

Waarschuw beheerder
Nequila ik weet het echt niet. Maar zoals ik mezelf ken, wordt het lekker moeilijk ja. Misschien houden we elkaar wel in balans. En van mij mag het rustig erger worden da's beter als dat het saai is en er nooit iets gebeurt, dit houdt het levendig he.
Waarschuw beheerder
dat is waar !! maar het zal een lastige opgave zijn ! ben benieuwd hoelang je het met mij vol zou houden voordat je me tegen de muren omhoog slaat! ik hou altijd wel van een flinke ruzie! daar kan ik energie uit putten !!

Waarschuw beheerder
Nequila als ik jou zo hoor hé ben je net mij! Echt waar! Ik ben precies zoals jou.

Mensen houden het echt niet lang met me uit, ze vinden me lastig en irritant ze krijgen geen hoogte van me. Ik kan me echt goed voelen en heel vrolijk en spontaan zijn maar als iets me hindert, iets bevalt me niet of ze werken me tegen dan sla ik om en verander ik. Echt geen pretje dan.

Klinkt vaag en hard, maar zo zit het wel.

En ik wil die opgave wel proberen te maken hoor :)

En ik hou van ruzie...
Waarschuw beheerder
bah ruzie.. heb ooit maar 3 keer ruzie gehad in relaties en das dan ook voor my gelijk ut end.. ik heb nie snel ruzie met een vrouwtje maar als dan ist ook om een goeie reden...
Waarschuw beheerder
ZO PRECIES WAT JE ZEGT, he !! niet normaal meer !!
ik kan ook de ene seconde vrolijk zijn en dat kan echt binnen een paar seconde weer omslaan !! mensen die met mij omgaan moeten me allemaal zo goed kennen! en weten ook precies hoe ze er mee om moeten gaan !! ik ben benieuwd als wij lang in 1 huis zouden zitten of dat juist goed ging of dat het een ramp werd !!!
Waarschuw beheerder
en ja hoor !! ik geloof heilig in sterrenbeelden !!!

STEENBOK, he !! dat is het !! :P niet zo gek dat wij zoveel op elkaar lijken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Omfg :|

Net alsof ik me zelf zie praten hier :|

Waarschuw beheerder
Nequila ik ben idd steenbok ja :).

Echt heel toevallig dit!!

Zou er graag achter willen komen hoor hoe het zou gaan als wij samen zouden zijn in één huis.

En stoeipoes, jij bent dus net zo?

Echt bizar gewoon...
Waarschuw beheerder
:D:D relaxed !!!

Artiest Marmelade
Waarschuw beheerder

jep, you're right.. vrouwen vallen vaak op mannen die ze niet kunnen controleren, die dus boven hun staan gevoelsmatig. Mannen zijn meer control freak, en móeten dus op z'n minst gelijk staan aan hun vrouw, maar de meesten liever erboven. Daarom zie je ook bijna nooit mannen met een vrouwwaar ze tegen opkijken.. Daar komt het door volgens mij..
Waarschuw beheerder
ja indd !! :D vind het echt lachen !! we gaan een keer een week met zijn drieeen in een huis kijken hoe het uitpakt :P:P:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
En stoeipoes, jij bent dus net zo?

Echt bizar gewoon...

Whahaha echt bizar ja :D

Ik ben trouwens schorpioen B)
Waarschuw beheerder
Wat is in meiden ogen een 'klootzak' dan?

Iemand die het vooral om z'n eigen plezier/voordeel gaat, zonder zich evt te bekommeren wat de partner wil. Iemand die (veel) meer neemt dan geeft in een relatie.

Overigens vind ik zelf ook wel dat discussies/onenigheid/ruzies best in een relatie voor kunnen en mogen komen, als het maar niet leidt tot onbegrip en verwijdering tussen de partners. Iedereen heeft een eigen wil en maakt wel eens foutjes en het is soms moeilijk om dat meteen van jezelf in te zien.

Waarschuw beheerder
Ruzie is best goed op z'n tijd ... dat betekent namelijk GOEDMAAKSEX .. da's lekker :D

Waarschuw beheerder
Maar ontopic: Val ook vaak op klootzakken, want val op de één of andere manier altijd op kerels met problemen die ik onbewust wil helpen ofzo, en dan schijnen ze echt eikels te zijn die zich optrekken aan mij en me dan niet meer nodig hebben :(

Waarschuw beheerder
Nequila... kicke :D Nu wil ik graag meemaken hoe dat gaat hoor.

En Stoeipoes, als jij schorpioen bent he, dan klopt die theorie van dat zowel Nequila als ik steenbok zijn en daarom hetzelfde zijn qua karakter toch niet.

Metosas idd jij begrijpt het.

En nymfomaniac, alle sex is lekker mits je het maar goed doet én eventueel met de juiste partner(er moet gevoel achter zitten)!

Waarschuw beheerder
ik val meestal wel op klootzakken... :S

Waarschuw beheerder
Het valt me steeds meer op dat opgefokte gasten die hun vriendin nog rotter dan rotten.com behandelen (denigreren, beperkingen opleggen, harteloosheid, vreemdgaan, geweld, enz.) vaak de allerliefste en leukste meiden aantrekken en hen zelfs weten te behouden, dit terwijl relaxte gasten die het vaak goed menen en het tegenovergestelde geslacht met de grootste ontzag en respect behandelen met een rode kaart het veld moeten verlaten

Dat valt me al heel lang op maarja dat zijn nou juist de vrouwen die op stoere mooie grote brede mannen vallen die zo een ander kunnen krijgen als ze willen. Dus ze vallen op stoer en niet verlegen dan krijg je een player.

Ik snap dus niet waarom een normale jongen niet goed genoeg is net of wij iets fout doen ofzo niet geil genoeg. Et zal wel aan die spanning die aan hun vriendjes hangen liggen ofzo lekkere spannende sex enzo voor hun. Maarja dan kan ik met zekerheid zeggen binnen 1 jaar is et over want dan heeft die er genoeg van.

Normale jongens die gewoon jou respecteren zoals je betn moet je hebben en niet die jou als een sex symbool zien om je te neuken enz je kent et wel.
Waarschuw beheerder
ja jammer dat mijn theorie dan niet klopt.. was wel leuk geweest.. maar het was wel heeeeeeeel toevallig dat ik dacht hij moet wel steenbok zijn en dat ik dan in je profiel kijk en dat ik 5 januari jarig ben en jij 15 januari en mijn vader ook ! en ik dacht meteen hij MOET steenbok zijn haha... maar ik weet al ongeveer hoe het is.. om met zo iemand in een huis te zitten!! een enorme haat liefde verhouding!! heerlijk !! :P misschien is stoeipoes haar datum wel stiekem in haar jeugd aangepast :P:P:P:P:P haha..
Waarschuw beheerder
donateur
En Stoeipoes, als jij schorpioen bent he, dan klopt die theorie van dat zowel Nequila als ik steenbok zijn en daarom hetzelfde zijn qua karakter toch niet.

Schorpioenen zijn gewoon goed :9 ;)

maar ik weet al ongeveer hoe het is.. om met zo iemand in een huis te zitten!! een enorme haat liefde verhouding!! heerlijk !! misschien is stoeipoes haar datum wel stiekem in haar jeugd aangepast haha..

Hahahahah haat en liefde.. ik kom er mn leven lang niet vanaf :9
Haha nee ben echt een schorpioen :p en trots B) is het mooiste sterrenbeeld :jaja:

Wel bizar maarja:P
Waarschuw beheerder
nee nee steenbokken!! onee !! om die discussie niet te krijgen !! allebij even mooi !!! :P;)

als je eenmaal weet dat haat liefde in je leven hoort is het het mooiste wat er is.. of niet !? ;)

Waarschuw beheerder
Nequila, ik wil samen met jou graag in één huis zitten hoor. Ik hou wel van haat/liefde verhoudingen.

Stoeipoes echt bizar dat jij net zo bent, maar je bent geen steenbok? Ook met jou zou ik graag in één huis zitten kan ik meteen checken of je echt zo bent en of je me aan kan of tegengas kan geven.
Waarschuw beheerder
ben je daar bij mij al van overtuigd dan ;)

het zal me een battle field worden daar !! we zoeken er nog een mannelijke hetzelfde als ons schorpioen bij en we proberen het ;) hahaha

had je trouwens gemist ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben pas overtuigd als je in het echt net zo bent he.

Je had me gemist? ahh wat lief! :)

Ik ben pas voor mezelf begonnen namelijk ben bezig met de in- en verkoop van merkkleding dus heb nie altijd tijd om op PF te zitten.
Waarschuw beheerder
hahaha.. ik ook niet ! was vandaag toevallig ziekjes en verveelde me .. :P

Ik kan wel lief zijn ! :P

en denk dat we dat dan echt eens moeten gaan uittesten!

Waarschuw beheerder
Beterschap Nequila.

Ahh je mag je niet vervelen he, maar ffies verandering in brengen dan.

En je wil het uittesten? Try me... :D
Waarschuw beheerder
Thnx !! Casual !

is moeilijk om dat zo ff een twee drie te doen.. maar wil er echt graag achter komen..

Waarschuw beheerder
Idd het is zeker moeilijk. Maar die moeite ga ik doen voor je.

De tijd zal het leren he, wat komt dat komt. :)
Waarschuw beheerder
indd !! ik kan niet wachten !!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Gezocht : Klootzak :9

;)

Waarschuw beheerder
gezocht: Opleiding tot klootzak :P
Waarschuw beheerder
:P:P:P hahahha

Waarschuw beheerder
wie weet maak ik dan ook nog kans :P
Waarschuw beheerder
denk het wel :P

Waarschuw beheerder
waar ken ik me dan inschrijven

of is het een l.o.i cursus ?
Waarschuw beheerder
ik ken iemand waarvan je heel goed kan leren een klootzak te zijn alleen das zo'n klootzak dat hij je het waarschijnlijk niet gaat leren :S

Waarschuw beheerder
shit,ken ik bij jou geen les krijgen

blijkbaar heb je ervaring met zulke figuren ;)
Waarschuw beheerder
ja dat kan ook !! hahaha.. ! maar denk niet dat je er graag een bent hoor ! :P

Waarschuw beheerder
tja geen idee,heb er geen ervaring mee

zullen wel weer mensen zijn die dit tegen spreken (exxen of zo)
Waarschuw beheerder
hahaha.. !! okay !! ja diegene waar je die cursus bij kon volgen is ook een ex van mij ! dus daar zal je wel gelijk in hebben.. want er zullen ook veel mensen zijn die hem lief en aardig enzo vinden.. bah .. das schijn hoor haha

Waarschuw beheerder
pas dan wel voor je ex,

als ik daar les zou nemen dan word jij weer boos op me ;)

Waarschuw beheerder
Je moet jezelf blijven en je moet jezelf nooit veranderen om in de smaak te vallen want vroeg of laat val je toch door de mand.

Nequila, ik kan ook niet wachten.

En Stoeipoes, waar kunnen klootzakken zich melden? Wat voor sollicitatieprocedure moet je ondergaan??
Waarschuw beheerder
hahaha... ik ken wel iemand die perfect voor jou is stoeipoes..!! haha.. een echte klootzak !!!

je moet indd niet veranderen.. want indd ik wordt boos op je en we krijgen gegarandeerd ruzie !!! (K)

Waarschuw beheerder
want indd ik wordt boos op je en we krijgen gegarandeerd ruzie !!!

zal dan heel lief en aardig blijven :P
Waarschuw beheerder
blijf maar gewoon jezelf !!

Waarschuw beheerder
blijf maar gewoon jezelf !!

moet ik dan een ranzig over sext vies oud mannetje zijn :S
Waarschuw beheerder
donateur
Oversext is (Y) :D

Waarschuw beheerder
daar zullen de meningen toch verdeelt overzijn ;)

Waarschuw beheerder
Nequila... ahh :) Je bent echt lief zo lijkt het en toch nog moeilijk :) We zijn gelijk!
Waarschuw beheerder
JA PRECIES!! ik kan af en toe wel lief zijn! maar ook een ongelooflijk kutwijf op zijn tijd :P

Waarschuw beheerder
ach wie niet ;)

Waarschuw beheerder
Nequila, zo ben ik zelf ook. En dat heb je maar te accepteren. Kan niet wachten tot ik je leer kennen hoor... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben alltime bitch B)

Waarschuw beheerder
dat heb ik er meer horen zeggen,en toch waren ze dan in eens poes lief en verlegen bij me ;)
Waarschuw beheerder
vrouwen die zichzelf enorme bitch noemen
liggen meestal als eerste te janken in je armen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook wel poeslief.. maar niet tegen zoveel mensen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
vrouwen die zichzelf enorme bitch noemen
liggen meestal als eerste te janken in je armen

Hahaha :D

Waarschuw beheerder
Ik ben ook wel poeslief.. maar niet tegen zoveel mensen

tja geen idee,ben je volgens mij 1x tegen gekomen in tropicana .. en tis dat mn zussie ut zei,ik was niet echt een helder licht toen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1 x in tropicana geweest :jaja:
en toen was ik :vaag: hahaha

Waarschuw beheerder
was volgens mij met de after party van de ffwd ;)

leg me vaag iets bij,kwam je volgens mij boven bij de trap tegen

maarja ik was ook geen helder licht,hoorde later dat stanton 5 minuten met zn platenkoffer voor mn neus stond om gedag tezeggen en gewoon niet door hebben :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ja klopt :D

Hehe

Waarschuw beheerder
om 1 of andere reden herkent me zussie altijd iedereen,

ook de mensen die ik in mn pf lijstje heb staan en waar zij verders nooit mee lult :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Wie is je zusje dan?

Waarschuw beheerder
mn zussie is *CLEO*(APC)

grrrrrrr zette eerst alleen de naam neer,kreeg ik dat gezeik over de hoofd letters :[

ken ik er aandoen dat haar naam zo is :S
Waarschuw beheerder
ben er weer... :P:P ben je al een enorme klootzak geworden ?! :P

Waarschuw beheerder
doe mn best,maar het wil niet echt lukken :(
Waarschuw beheerder
klote voor je :P:P

Waarschuw beheerder
laat mn ballen eens met rust ;)
Waarschuw beheerder
grapjas :P:P:P:P je gaat al de goeie kant in :P

Waarschuw beheerder
nope lolbroek,mn grapjas leg in de was ;)

dus ik maak al vordering,dus nog ff en ik moet alle vrouwen van me afslaan :P
Waarschuw beheerder
juist !!! maar ik zag toch duidelijk dat jij je pretpet op had hoor :P:P

Waarschuw beheerder
denk dat je in de war bent met mn pret sigaret :P

Waarschuw beheerder
Nequila ben k een klootzak dan? ;) Ik wil je echt graag leren kennen :)

Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
:P:P:P hahaha...

die pret sigaret sloeg nergens op dat was een gewone! maar het was de geintrui die had je aan !! :P

Waarschuw beheerder
je weet helemaal niet wat voor sigaret het was..

o fuck ken je wel gezien hebben,was ff mn cam vergeten op mn site :S

dus als dan beter kijkt dan zie je dat ik geen trui aan heb :P
Waarschuw beheerder
pff......... ja je begint er echt een te worden :P

:( haha

Waarschuw beheerder
cam gauw uit gezet :P

merk er dan weinig van,is nog geen vrouw tebekken hier

dus doe toch iets fout :(
Waarschuw beheerder
haha dat denk ik indd wel dan ;) misschien ziet het er vanaf hier anders uit !

Waarschuw beheerder
denk dat het komt omdat ik gewoon lelijk ben :S

Ken ik me nog opgeven voor xtreme make over :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahahah onzin !

Waarschuw beheerder
vind je?

heb geen spiegel meer hangen in huis,

zelfs geen 1tje meer op tafel :P

Waarschuw beheerder
donateur
Stelling: Vrouwen voelen zich meer aangetrokken tot klootzakken

Mwahhh... Mijn ex was een überklootzak..

maar ik kan ook een kreng zijn O:)

Waarschuw beheerder
maar ik kan ook een kreng zijn

heb er tot nu toe nog niks van gemerkt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt nog..

Ik zit nog in de "ik ben superlief en zeer onschuldig" fase

Waarschuw beheerder
a.k.a. ontkenningsfase ;)

Waarschuw beheerder
@ cindy - en nu pleite jij,je zou naar een vriendin toegaan (pf verslaafde:P)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je enigszins wel gelijk hebt.. de lieve jongens zijn vaak geen uitdaging meer (denk ik) voor de stoerdere gasten (klootzakken) moeten ze vaak moeite doen om ze te houden.. het is spannender maar vaak heel kwetsend en teleurstellend..
Waarschuw beheerder
JUIST !! jij snapt em !!!!

Waarschuw beheerder
in andere woorden ik dus gewoon saai :S :(
Waarschuw beheerder
pff... beter saai dan zo'n eikel als mijn ex !! ben maar blij !! en je bent niet "saai" je bent gewoon geen klootzak !

Waarschuw beheerder
tja mot ik hier nu opzeggen :P
Waarschuw beheerder
hier kan je nix opzeggen..
maar als je er nou echt heel erg graag 1 wil worden dan kan ik je wel doorsturen :P moet je alleen niet mijn naam noemen ! :P:P

Waarschuw beheerder
niet,als ik het wel doe dan ben ik een echt klootzak :P
Waarschuw beheerder
ja das waar !! maar je hoeft niet tegen iedereen een klootzak te zijn !! haha.. je moet nog wel wat vrienden overhouden! haha !!

Waarschuw beheerder
hoezo? wil jij mn vriedinnetje zijn dan :P

daar krijg je vast en zekers spijt van ;P
Waarschuw beheerder
ik denk dat als er iemand spijt van krijgt dat jij het dan bent ! en dat kan je aan diezelfde persoon na vragen !

Waarschuw beheerder
ik ben wel wat gewent,heb met een aan coke verslaafde borderliner samen gewoont ;)
Waarschuw beheerder
ik weet niet wat erger is en dat meen ik serieus ;)

Waarschuw beheerder
zeker nog nooit met een borderliner samen gewoont ;)

sterker nog het was toendertijd mn vriendin :S (dom .. dom ..dom)
Waarschuw beheerder
oehh... dat zal indd wel moeilijk zijn geweest !!! damn ..

Waarschuw beheerder
tref ook steeds de verkeerde... :/

Waarschuw beheerder
vertel mij wat,ergste komt nog we wisten beide niet dat ze het had

probeer er dan maar eens mee om tegaan :S
Waarschuw beheerder
damn.... dat is zwaar moeilijk man.. hoe is het afgelopen ?!
Waarschuw beheerder
@*NAUGHTY*

zorg dan oowk een keer dat juh de goeie tegen komt :P

Waarschuw beheerder
euh zwaar kut,de hoer is nog vreemd gegaan ook (dus is einde verhaal)
volgens haar zielen knijper komt dat door de borderline

heb nog nooit zo lul verhaal gehoort als dat.

maar ga niet heel het verhaal hier neer zetten,wil het nog eens gaan verfilmen (is een echt kas kraker :P)
Waarschuw beheerder
sorry !! ik snap het !

Waarschuw beheerder
wil mn geld terug verdienen :P
Waarschuw beheerder
hahahhaha :D:D

Waarschuw beheerder
ik ga zo even driewielercrossen.... keer wat anders he. :)
Waarschuw beheerder
hahahhaha okay !! succes !!!!

Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
wat ?!

Waarschuw beheerder
water :P
Waarschuw beheerder
pretpetten !

Waarschuw beheerder
nee pret sigaretten :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ook relaxed ! ;)

Waarschuw beheerder
morgen weer,probeer het alleen maar in het weekend tedoen

word toch een relaxe weekend .. blowtje,dvdtje,bankje :P

Waarschuw beheerder
Klootzak is leuk, maar zelfs dat gaat vervelen:yes:;)
Waarschuw beheerder
dat punt moet iedereen bereiken!

Waarschuw beheerder
dan verveel ik helemaal snel
ben weer geen klootzak !!
Waarschuw beheerder
hihi... jij wordt er ook nooit een ! knuffelbeest ;):P

Waarschuw beheerder
neeeeeeeeeeeeee niet nog 1 :S

ben ik 25 maart wel veilig ;)
Waarschuw beheerder
ik kan je helaas nix beloven !

Waarschuw beheerder
Siline, weet zeker he, dat met mij de verveling nooit toe slaat. Echt waar!

Ik moet gewoon altijd iets te doen hebben hahaha.

Waarschuw beheerder
:bloos: voel me wel gevleid hoor ;)

Waarschuw beheerder
Nequila. Ik denk heel de tijd aan ut feit dat wij hetzelfde blijken te zijn, alleen ik ben er zelf nog niet achter gekomen.

Wil het echt zo graag weten he
Waarschuw beheerder
hahahahha!! okay dan !!!

Waarschuw beheerder
:S:S:S ???
Waarschuw beheerder
hahaha.. ik wordt zo gevleid hier ;) dit kan niet goed zijn :P

Waarschuw beheerder
ik zeg niks :X
Waarschuw beheerder
:( dan wordt het hier verrekes stil !

Waarschuw beheerder
kom 25 maart dan maar een gesprek met me houden

ik verwacht je nu natuurlijk wel ;)
Waarschuw beheerder
uiteraard !

Waarschuw beheerder
Nequila tuurlijk gaat dit wel goed :)
Waarschuw beheerder
dan ga maar door :P:P

Waarschuw beheerder
donateur
pf verslaafde

Ja, ik ga echt afkicken.. *proest*

Maar ja, mn ex is een klootzak en de jongen waarmee ik op dit moment contact heb, zeg maar (das heel braaf gezegd) die is zeker geen klootzak maar een schat van een jongen, alleen dan ben ik weer een kreng :[

Waarschuw beheerder
:X

Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha..

Ooh ja, en die andere jongen is mijn Mona toetje van de maand :P

Waarschuw beheerder
ben ik alweer ingeruilt :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, dat was jij O:)

Waarschuw beheerder
:bloos: oepsie

ik zwijg verders en ga mn bedje opzoeken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe

Welterusten (K)
Waarschuw beheerder
Klootzakken zijn veeel beter(moet je dr wel mee om kunnen gaan),lieverdjes doen uiteindelijk toch het meeste pijn!!!
Waarschuw beheerder
Ik mot geen klootzak :no: agressieve teringlijers :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook een klootzak geworden..

JULLIE DAMES ZIJN ALLEMAAL DOM :P

Waar blijven de reacties??

Waarschuw beheerder
Ministry, kan jij wel met moeilijke figuren(moeilijk karakter) omgaan dan?

Waarschuw beheerder
ben het met de stelling eens :yes: maar ja,vrouwen zijn :frusty: wat willen ze nou? :[

Waarschuw beheerder
Mijn ex zei laatst dat ik een klootzak ben :yes:

dus dat is positief :[

Waarschuw beheerder
dat zegge bijna alle ex-en
Waarschuw beheerder
Mijn ex zei laatst dat ik een klootzak ben

Daarom is het misschien je ex? :D

Waarschuw beheerder
dat zegge bijna alle ex-en

je kan het moeilijk ontkennen natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
niet dat ik een ex heb maargoed :bloos: ik spreek voor anderen :p
mja vrouwen kiezen eerder voor die macho zonder hersenen en gevoel dan voor de 'casual' dude met een groot hart,is echt waar :yes:

Waarschuw beheerder
mja vrouwen kiezen eerder voor die macho zonder hersenen en gevoel dan voor de 'casual' dude met een groot hart,is echt waar

is dit een verkoop praatje voor jezelf?

Waarschuw beheerder
Daarom is het misschien je ex?

:yes::yes::yes::yes::yes:

Waarschuw beheerder
ik ben gewoon mezelf,dat willen vrouwen tog? :s enne ik hoef mezelf niet te bewijzen :no: ;) maar idd zo ben ik ja
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon mezelf,dat willen vrouwen tog? enne ik hoef mezelf niet te bewijzen maar idd zo ben ik ja

Wanneer gaan we trouwen? :D

Waarschuw beheerder
8) geen idee ;)

Waarschuw beheerder
Misschien wel, ben in dubio..
Waarschuw beheerder
Ministry, kan jij wel met moeilijke figuren(moeilijk karakter) omgaan dan?

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ministry, ik weet gewoon zeker dat je van mij echt na 5 minuten genoeg hebt. Dus bij deze daag ik je uit . :)
Waarschuw beheerder
Bij deze neem ik de uitdaging aan ;P

Waarschuw beheerder
Ministry, uitdaging geacepteerd! :D hahaha komt u maar.......... :)
Waarschuw beheerder
Ja wie daagt wie nou uit???Ik wacht...:p

Waarschuw beheerder
Nouw ben ik het mee eens daarom stik ik er altijd van haha
Waarschuw beheerder
Uit ervaring ben ik het wel eens met deze stelling :D
Weet ook niet hoe het komt..

Zal wel te maken hebben met oerinstinkt ofzo :D
Waarschuw beheerder
IK BEN EEN ONGELOFELIJKE KLOOTZAK :P

heh.. verdomme waar blijven ze nou?

Waarschuw beheerder
je kan nog zoveel zeggen, maar als jij meer praat dan je bent kom je jezelf hoe dan ook tegen. ook als jij je anders voordoet val je vroeg of laat toch door de mand, dus je kan wel zeggen dat je een ongelovelijke klootzak bent, maar dingen zeggen is makkelijk, wat je zegt waarmaken of echt zo zijn dat is net een ander verhaal.

Minisitry, niet te lang wachten he. :)
Waarschuw beheerder
Jah waar blijf je dan?Slappe uitdaging hoor ;P
Waarschuw beheerder
tjah claire... omdat jij de eerste bent die reageert

(k)

;)

Waarschuw beheerder
Ministry ik ben er :)
Waarschuw beheerder
Mooi en toen?Hier hou ik je zoiezo wel langer dan 5 minuten uit hoor...:D

Waarschuw beheerder
ja maar PF is geen real life he!
Waarschuw beheerder
maar dat houdt niet weg dat claie n lekker ding is.

maar killda is mijn moppie dus ;)

wn ik heb voor de verder rest overal schijt op.. hilda ziet r goed uit, al zegt de paus van niet.

hilda dikke (k) col
Waarschuw beheerder
tja... vrouwen verschille he! bad boys hebbe inderdaad wel iets, maja uiteindelijk heb je er nie veel aan!........

mannen komen van mars en vrouwen van venus! zolang je da ma niet vergeet!! ;)
Waarschuw beheerder
OoH ik was zat :P

ben aan't ontnuchteren.. pppfff
Waarschuw beheerder
ja dat klopt yn ex was ook een klootzak

Waarschuw beheerder
moeten ze maar voor een ECHTE vent kiezen B) O:)

Waarschuw beheerder
en dat ben jij ;)

Waarschuw beheerder
:yes: jep,daar twijfel ik niet aan om te zeggen ;) mischien omdat ik in tegenstelling tot de meesten RESPECT heb voor vrouwen :yes:

Waarschuw beheerder
Sniffff,snifff ruikt hier wat eigenaardig ;)

Waarschuw beheerder
haha mafkees :p mja 'Vrouwen voelen zich meer aangetrokken tot klootzakken' dus,no luck ;)
Waarschuw beheerder
ja pak altyd zo wat dus ben er wel wat aan gewend dus
Waarschuw beheerder
oh is ut zo
Waarschuw beheerder
mijn ex was er één toen ik voor hem viel
dat trok me ook juist aan in hem
maar ben nu wat ouder en veel verstandiger geworden en dat type, trekt me nu helemaal niet meer
doe mij maar een lieverd :lief:
Waarschuw beheerder
echt niet te lief moet die ook niet zijn
Waarschuw beheerder
''Te'' is nooit goed

hij moet wel een eigen mening hebben en niet altijd jou overal over laten beslissen
verder is lief zijn nooit verkeerd :lief:
Waarschuw beheerder
ja maar als hy te lief is is het ook niet goed want dan heb je zo ene van ja en amen hy moet ook zijn moet eens goed open doen

Waarschuw beheerder
val meestal op gasten met een grote bek en klein hartje.

ik weet niet waarom maar ut is zo :D

Waarschuw beheerder
Ik heb een eigen mening. En ik heb echt een grote bek en een klein hartje, durf ik wel van mezelf te zeggen.

Ik kan heel lief en zorgzaam zijn maar ook heel hard en gevoelloos.

Waarschuw beheerder
té is idd niet goed nee :no: ik ben wel zo van 'ik denk eerst aan de ander en dan aan mezelf' maar ja zo ben ik nou eenmaal,en ja als er misbruik van gemaakt word hoor je dan snel genoeg :[ O:)

Waarschuw beheerder
''Te'' is nooit goed

Tequila. :mixje:.
Waarschuw beheerder
ja en nee. de vraag is waarom doen ze dat.Ik weet t wel.Succes mannen.

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
:vaag: ik weet hier geen antwoord op...
Waarschuw beheerder
Is dat zo...???

soms wel ja!!!

Maar ja wie trekt het hardst:vaag:

Waarschuw beheerder
iemand die geen vriendin heeft? 8)

Waarschuw beheerder
O:) is tog zo?
Waarschuw beheerder
Vaag he dat vrouwen als sletten behandelt willen worden;geeft toch wel wat aan toch..idd dat jij het niet moet doen, als die vrouw voor harder gaat dan jij hebben kan...is het gewoon geen vrouw voor jou, hoe ze er dan ook uitziet.

Waarschuw beheerder
Tjah soms is slecht wel uitdagend..
Mar hy moet wel respect voor je hebbe..

Waarschuw beheerder
Waar zijn de tijden dat vrouwen je nog namen zoals je was? :s

Waarschuw beheerder
ze denken tog alleen maar aan :

-sex
-geld
-en spierballen

middelvinger voor ze :[
respect voor meiden die verder denken (y)

Waarschuw beheerder
die zijn er niet meer !!
Waarschuw beheerder
Ik ben een ontzettende bijdehandte, arrogante, dominante gast. Fuck you ik ben wie ik ben. En als je op mijn zak wilt teren flikker maar gauw op.

Waarschuw beheerder
Leuke mieden hebben pech als ze niet voor mij gekozen hebben :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het er helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
Klootzakken zijn moeilijk te 'vangen' dus een uitdaging.
Er is veel te veranderen aan ze, dus langer plezier voor de vrouw.
Weten vaak wat er te koop is in de wereld.
Claimen niet zo snel,meer vrijheid.
Zijn vaak wat directer in hun benadering.

Waarschuw beheerder
jeps ben dr mee eens !

Waarschuw beheerder
geen last van ! en ben geen klootzak :P
Waarschuw beheerder
klopt k val ook op van die klootzakke maar dat komt omdat die vaak onbereikbaar over kome..en tsjah dat wille wij nou eenmaal..

Waarschuw beheerder
stelling suggereert iig dat ik geen klootzak ben o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog een stelling:

Arrogantie en een zelfverzekerde uitstraling zijn soms moeilijk van elkaar te onderscheiden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil iemand en....ja wa anders....hij ziet mij niet staan....always the same old story :[ :(

Maar als het echt een klootzak zou zijn..dan zag ik hem toch niet zitten....?? :s ....denk ik...hoop ik...die fout heb ik een keer begaan en hopelijk nooit meer!! :/

Maar onbereikbaar wil niet altijd zeggen dat het klootzakken zijn....of...ze spelen..."hard 2 get" ;) en zijn ondertussen heel erg gevoelig en lief...daar hoop je dan gewoon op...heel stiekem dan ;)

De kunst is je nie gek te laten maken door die gasten...er zijn er zoveel die ook geen flikker om jou geven en dan moet je dus je ogen open houden!!!