Partyflock

Forumonderwerp · 746916
Waarschuw beheerder
Ik vond dat ik dit hier toch even moest posten:

In de nieuwe serie "Muntz en Van de Wint: Het Grote Complot - De Wereld Verklaard" gaan de Moraalridders Muntz en Van de Wint op zoek naar de alomvattende verklaring van de wereld waarin we leven.

Psychologie, sociologie en politiek worden met elkaar verbonden door middel van feiten en analyses van grote internationale samenzweringen en machtsstructuren. De stelling is dat deze complotten als een logisch gevolg voortvloeien uit het menselijk gedrag en denken. Onze natuurlijke overlevingsdrang is de basis voor onze neiging tot lijfsbehoud en eigenbelang, waardoor de wereld is zoals die is. Ze gaan bewust voorbij aan de vraag of er wel complotten bestaan omdat dit programma de onontkoombaarheid ervan zal aantonen door middel van feiten en wetenschappelijk onderzoek.

Iedereen kan door het najagen van zijn eigen belang terechtkomen in belangenverstrengeling en machtsstructuren. Dit proces begint op micro niveau in de privé-sfeer en breidt zich makkelijk uit tot een complexer niveau. Van afspraken binnen de winkeliersvereniging tot prijsafspraken in de bouw of, op macro niveau, fraude bij de aanstelling van de president van Amerika en het vestigen van een nieuwe wereldorde. Maar in wiens belang gebeurt dit allemaal? In het algemeen belang, ons belang of eigenbelang? Macht en geld corrumperen en werken fraude in de hand. De politiek is geen liefdadigheidsinstelling maar een instrument om het eigen belang te behartigen. Echter, ieder mens heeft zijn eigen grens en geweten. Veel mensen kennen geen grenzen als het gaat om macht, geld of roem en zijn gewetenloos. Hun filosofie luidt: "Het doel heiligt de middelen".

De website: http://www.muntzvandewint.com/site/m2_tvprogrammas_2004.html

De afleveringen:
afl. 1 - media
afl. 2 - politiek
afl. 3 - geld
afl. 4 - oorlog
afl. 5 - misdaad
afl. 6 - macht

Overzicht aflveringen: http://www.rvu.nl/rvu.php?i=3&l=0&n=593

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden...
Waarschuw beheerder
en jij verwacht serieus dat ik dat nu ga zitten kijken?
Waarschuw beheerder
donateur
is dit een comlpot om ons in de war te maken??
Waarschuw beheerder
en jij verwacht serieus dat ik dat nu ga zitten kijken?

Nee integendeel... zal me benieuwen of er uberhaupt iemand naar zal kijken

is dit een comlpot om ons in de war te maken??

Ja! Durf je de uitdaging aan?

Nee, dit is gewoon algemene informatie die ik hier ff kwijt wilde. Zoek het zelf maar uit wat je ermee doet. Ik vond het zelf iig rete interessant, vandaar dat ik het hier gepost heb

Waarschuw beheerder
idd interresant :jaja: (perceptie, waarheid)

zal straks even kijken. ;)

Artiest Kir.B
Waarschuw beheerder
donateur
Psychologie, sociologie en politiek worden met elkaar verbonden door middel van feiten en analyses van grote internationale samenzweringen en machtsstructuren.

Hahahahahahahahahahaha..............

Ik vind het wel interessss maar denk je niet dat het verspilt is aan de gemiddelde PF'er? Als je op het forum een stuk van 20 regels neer zet is het lezen al te veel voor velen, dan denk je toch niet dat velen zich bezig houden met bovenstaande of wel?

Uitzonderingen daargelaten, ja ja ik weet, die zijn er zeker. Ik ook.
Waarschuw beheerder
Sja.. ' een rel rond schnappi ' doet het beter onder de gemiddelde pf'ers

Waarschuw beheerder
maakt toch niet uit.

waarheid is subjectief; voor die mensen die schnappi veel interresanter vinden is het ook veel interresanter; een komplot is alleen boeiund voor mensen die het ook daadwerkelijk boeiund vinden.

je zal dus toch een beetje een sherlock holmes achtig figuur moeten zijn omdat dit toch op een vorm van mysterie duidt en als iedereen dat vet had gevonden liepen we nu allemaal met geruite pakjes en een pijp in onze mond :cocktail:
Waarschuw beheerder
donateur
zwaar vette shit zeg. worden een hoop vermoedens bevestigd
Waarschuw beheerder
Als je op het forum een stuk van 20 regels neer zet is het lezen al te veel voor velen, dan denk je toch niet dat velen zich bezig houden met bovenstaande of wel?

Ja boeie! Voor die mensen is het ook niet bedoeld. Het is bedoeld voor de mensen die het wel interessant vinden.

Waarschuw beheerder
ik heb zojuist alle 6 afleveringen achter elkaar bekeken.

ik heb nu maar 1 ding te zeggen.

je bent gewoon dom als je deze 6 niet bekijkt, dit
is informatie die iedere burger hoort te weten en te beseffen.

de vraag is alleen, wat doe je ertegen?

ik denk het al heel lang, ik voel het al heel lang.

its time for a revolution.
Waarschuw beheerder
je bent gewoon dom als je deze 6 niet bekijkt, dit
is informatie die iedere burger hoort te weten en te beseffen.

de vraag is alleen, wat doe je ertegen?

ik denk het al heel lang, ik voel het al heel lang.

Ik vind het al heel wat dat dit op tv is vertoond!
Ik ben blij dat er programma makers zijn die hun energie steken in zo'n programma om andere mensen de ogen te doen openen.
Jammer alleen dat zoveel mensen hier niet voor open staan en met oogkleppen op verder leeft. Alhoewel... Ignorance is a blessing zeggen ze wel eens. En daar kan ik ergens best inkomen.

Waarschuw beheerder
Ik vind het al heel wat dat dit op tv is vertoond!

ja gezien het feit dat ze BLOEDSERIEUS zijn ;)

vraag me trouwens wel af hoe ver zij weten dat dit gaat?

zouden ze weten dat ze de illuminati op het spoor zijn?

ik heb nog veel verder gaan docu`s.

over dat er families zijn die consequent al duizenden jaren, uit de tijd van de egyptenaren tot op vandaag de dag, onze wereld regeren.

13 koninklijke bloedlijnen die al duizenden jaren onze wereld regeren.

.....
Waarschuw beheerder
tja, wie weet er uberhaupt wel precies hoe ver alles gaat?

ik vind het slim van de programmamakers dat ze het bij zaken hebben gehouden die aan aantoonbaar zijn. daardoor is het geheel namelijk geloofwaardig voor iedereen. als ze het over dieper gaande complot theorieën en aliens enzo zouden hebben gehad dan zou het programma niet meer geloofwaardig zijn geweest
Waarschuw beheerder
donateur
erg interessante documentaire, komt er nog een serie van?
Waarschuw beheerder
niet dat ik weet

wel weet ik dat die twee presentatoren vaker programma's maken
Waarschuw beheerder
donateur
over dat er families zijn die consequent al duizenden jaren, uit de tijd van de egyptenaren tot op vandaag de dag, onze wereld regeren.

.....

kun je daar wat meer over vertellen?
dat zou namelijk een goed voorbeeld zijn van de 'illuminati'...
Waarschuw beheerder
donateur
check david icke, he's the man! www.stargods.org

en dan in het midden van de pagina: doel opslaan als..

en misschien heb je hier iets aan: The New World Order
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lol dat is niet alleen een GOED voorbeeld van de Illuminati, het IS de Illuminati :D

net als besproken wordt in de RVU, maar ze weten niet of verzwijgen dat het over de Illuminati gaat.

je kan je alleen afvragen wanneer de 1e aflevering gaat over een corrupte media hoe zeer zij de juiste waarheid vertellen via een corrupt medium. ;)

denk dat ze daarom bijv niet met feiten als Illuminati komen of dat het een Reptiliaans -Mens achtig ras is die of van de Orion Constellatie afkomstig is, of een klein select groepje is door ge-evolueert tot Reptoids (aka de Nefilim, de Anunnaki etc)

de bovenstaande serie is heel goed, voor mensen die aliens en shit te ver vinden gaan; tja het brein kan alleen verwerken wat het accepteerd he :)

voor die mensen die meer willen weten over de Illuminati, de 13 koninklijke reptilian families, please check dit:

Ruled by the Gods - David Icke

dit is een bijna 6 uur durende docu voor een http://www.real.com player, bekijk dit ook als je complotten niet zo krankzinnig vind als menig hoofd in het zand stekend mens, wat ik niet zie, dat bestaat niet ;)
Waarschuw beheerder
had 'm al eerder gedownload maar per ongeluk weggegooid. ben nu weer aan het downloaden, vanavond maar eens bekijken. ben beniuwd!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb nu net de eerste twee delen gezien van David Icke,
en k moet zeggen dat het best intersant is.:yes:
Maar is er mischien ook een versie met nederlandse ondertiteling?
k snap wel wat ie zegt, maar soms ken k em niet helemaal volgen:S...
Waarschuw beheerder
donateur
heb ergens een forum gevonden waar iemand alles vertaald had, zal nog's kijken of ik 'm kan vinden...
Waarschuw beheerder
donateur
goed bezig, chef(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=756
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm, dat converten enzo dat lukt me niet echt...
hebben ze die nederlandse ondertitelde versies niet ergens kant klaar staan ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
dat weet ik niet, misschien dat die persoon die de vertalingen heeft gemaakt je een werkend kopietje kan sturen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja heb ik gelijk ff gevraagd...hij kon ze zelf niet op internet zetten omdat ie te strenge uploadlimieten had ofzo, maar hij zou checken of iemand anders dat ff zou regele...
Ik zet de links hier wel ff neer als het zover is(Y)

Waarschuw beheerder
goed bezig:D

verbaasmijontzettend datzoweinig pf mensenreageren.

het zijn6nederlandse docus,diezeggenwaarhetopstaat.

zonderbullshit.

sorryspatiebalkzitvast:P
Waarschuw beheerder
donateur
tja het interseert kennelijk niemand ofzo...moeten ze zelf weten:P

Maare ckers vage shit hoor van de illuminati.
Ik heb nou al die afleveringen gezien en heb zelf ook eens wat onderzoek gedaan.
zo zie je dit teken van de illuminati in de amerikaanse dollar:

[img width=550 height=226 cacheid=0008779b0017906ec94ce1091a00a1450f]http://www.sautreau.net/usa/pick_496_unfaced.jpg[/img]

die 'pyramide' die je hier links ziet kwam ik ook tegen op een amerikaanse website genaamd 'CHEOPS'
en die hadden datzelfde symbool. En raad eens wat voor site het is...een site over allerlei telescopen die de ruimte in kijken.
de website:
http://www.mpia-hd.mpg.de/CHEOPS/
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://dl1.rapidshare.de/files/895389/93/satan-sign-bush8.gif[/img]
hallo!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=440 height=330 width=440 height=330 width=440 height=330 cacheid=0008789e0017940e1de015bb1a00a169cd]http://www.cremationofcare.com/images/molech/owl_dollar.JPG[/img]
Ook zit er een uil verborgen op het dollarbiljet...

[img width=548 height=561 width=548 height=561 width=548 height=561 width=548 height=561 width=548 height=561 cacheid=0000010200000213c7c44a861a00a169cd]http://www.cremationofcare.com/images/molech/owl_photo_large.jpg[/img]

[img width=548 height=561 width=548 height=561 width=548 height=561 width=548 height=561 width=548 height=561 cacheid=0000010300000214e7d9ca1d1a00a169cd]http://www.cremationofcare.com/images/molech/owl_photo_large_red.jpg[/img]

[img width=518 height=200 width=518 height=200 width=518 height=200 width=518 height=200 cacheid=000878a500179420ef83b5931a00a169cd]http://www.cremationofcare.com/images/molech/owl_photo2.JPG[/img]

Ook in de stadsplattegronden van Washington...

bron: http://www.cremationofcare.com/illu_molech.htm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ohja colo,

[img width=318 height=318 cacheid=000878a100179421c70c14dc1a00a16c01]http://thebiggestsecretpict.online.fr/nwo/IAO_logo.jpg[/img]
Dit is het oude symbool van de 'information awareness office'...
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd, die bovenste foto's (plattegronden) had ik al eens gezien ja...vage shit.
, net zoals de 'Arc de Triomphe...ook heel vaag zoals die gebouwd is.

2 Chill: dat 'information awareness office', wat is/doet die organisatie precies??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit ook steeds meer op te letten op grote gebouwen enzo,
om te kijken of daar geen symbolen staan die slaan op'...'

het valt me nu pas op hoe vaak je het tegen komt...
vandaag ook weer, ik zit in de trein richting utrecht,
en ik rij op een gegeven moment langs de Heineken Music Hall,
zie ik daar een soort gebouwtje staan met allemaal buksussen(planten) eromheen in de vorm van een pyramide zonder de top erop...
Waarschuw beheerder
donateur
beste Colo, citeer een stuk van de site van http://belgium.indymedia.org/news/2003/10/75431.php

DARPA vandaag

De afgelopen jaren kwam DARPA met enkele projecten die veel stof deden opwaaien in binnen-en buitenland. Hieronder de meest "rare":

1. Total Awareness Information program:

Het TAI-programma werd voor het eerst vermeld in de "New York Times van 13/02/2002" met slechts enkele details over het programma.
Daarvoor was het op het Internet wel al bekend geraakt, ondermeer via www.indymedia.org. Het symbool dat op de TAI-site stond was voer voor vele conspiracy-
theoristen.
Symbool

Waarom voer voor conspiray-theoristen?
1. De Latijnse woordspreuk "scientia est potentia" betekent "knowledge is power".
2. Het "alziende oog van God" dat ook terug te vinden is op " Great Seal of the United States
Klik ook hiervoor meer info over "The Great Seal..."

Een volledige beschrijving vind je hier (PDF)

Het werd ongeveer tegelijkertijd voorgesteld met het "Terrorist Information and Prevention System" dat werd afgeschaft wegens een te hoog "Big Brother gehalte".

Het TAI-programma werd voordat het zogezegd werd afgeschaft(zie later) werd omgedoopt in "Terrorist Awareness Information program".
De rden waarom was omdat het met "Total" de indruk gaf dat het de volledige Amerikaanse bevolking wou bespioneren.

Het "TAI-program" was een project van het "Information Awareness Office" waarvan de directeur John Poindexter was. Pointdexter is berucht
vanwege zijn aandeel in het "Iran-contra schandaal" wegens het misleiden van het Amerikaans Congress.

Voor een volledige geschiedenis van het "Terrorist Awareness Information program", klik hier

Pointdexter zijn vrouw is lid van Opus Dei maar dat is maar een "detail". Voor achtergrond-info over "Iran-contra schandaal", "Opus Dei en Pointdexters vrouw", klik hier

Alhoewel het "TAI-programma" werd stopgezet op 23 september 2003, werd er toch een opening gelaten om het verder te gebruiken.

"The Pentagon office that was developing a vast computerized terrorism surveillance system would be closed and no money could be spent to use those
high-tech spying tools against Americans on U.S. soil, House and Senate negotiators have agreed.
But they left open the possibility that some or all of the high-powered software under development might be employed by different government offices to
gather intelligence from U.S. citizens and others abroad or from foreigners in this country." Bron

2. Policy Analysis Market (PAM)

Op een persconferentie op 28 juli, 2003 vertelden de senators Byron L. Dorgan (Democraat- Noord-Dakota) en Ron Wyden (Democraat- Oregon) dat "PAM"
toeliet om te wedden op "staatsgrepen, moorden op staatsleiders, terroristische aanslagen en oorlogen". Het programma werd vlug afgeschaft en Pointdexter moest
onder druk opstappen.

Screenshots van de website

Figuur 1
Figuur 2
Figuur 3
Figuur "Omver werpen van de Jordaanse monarchie"

Meer uitleg:
DARPA - FutureMAP Program - Policy Analysis Market (PAM) Cancelled
Policy Analysis Market

Websites "TAI", "PAM"

Alhoewel beide programma's zogezegd werden afgeschaft is er toch nog iets "raar".
De website van het "TAI-program" is opgedoekt. Darpa TIAsystems
Via "Google cached" kan je hem wel nog "bezoeken". Google cached of TIA-website

De website van "PAM" kan je nog steeds bezoeken.
PAM-website
Announce
Zoals je kan lezen op "Announce" is het "PAM-project" niet stopgezet maar "informeren" de makers van "PAM" bij allerlei mensen over de ont-
wikkelingen in het Midden-Oosten om zo met hun "project" te kunnen starten in maart 2004.
Zie ook: Markets Similar to The Simon Market

Bron: http://belgium.indymedia.org/news/2003/10/75431.php

voor meer: http://www.google.nl/search?q=information+awareness+office&lr=lang_nl

Er zit zoveel meer achter...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nu ik dit gelezen heb snap ik dat symbool ook meteen beter van 'information awareness office'.
het symbool geeft, als je het mij vraagt, met en beetje fantasie weer hoe de illuminati van uit de ruimte ons in de 'gaten' houden.
vandaar ook dat oog wat op de aarde neer kijkt.

maar wat ik me nu dus afvraag; aangezien die illuminati zo 'symbool geil' zijn, en hun belangrijke 'basissen' in amerika hebben, zouden ze dan nu ook een bepaalt ontwerp voor het nieuwe WTC maken?
iets weer met de zon ofzo...? pyramide-vormige symbolen...? obelisken...?
het enige wat ik daar over kan vinden zijn deze foto's:

[img width=387 height=410 cacheid=00087af700179da1be6ba6b01a00a1dff1]http://www.september11news.com/WTC1202DesignLibeskind.jpg[/img]
[img width=385 height=410 cacheid=00087afd00179db80ec737971a00a1dff1]http://www.september11news.com/WTC1202DesignUnitedNight.jpg[/img]

en nog een site met een paar 'schetsen' van een mogelijk nieuw ontwerp:
http://www.rickyseabra.com/WTC_MEMORIAL/WTC_the_memorial.html

Waarschuw beheerder
je moet wat meer vinden over de zwarte pyramide
in parijs.

[img width=686 height=433 width=686 height=433 cacheid=00087fa60017adb7be2ae6c41a00a28d8e]http://www.photosparis.com/images/paris_black_and_white_night/paris_louvre_pyramide_bwn.jpg[/img]

bekijk die video van david icke en je weet
waar deze pyramide voor is.

weer een van de zovele monumentale truukjes.

pyramides zijn accu`s.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
check david icke, he's the man!
bekijk die video van david icke en je weet
waar deze pyramide voor is.

weer een van de zovele monumentale truukjes.

David Icke gebruikt zelf truukjes om zijn overtuiging als kennis te presenteren. Als je dat gelooft best, maar zou je niet eens wat dieper graven?
Ik blijf me namelijk verbazen hoe gemakkelijk zijn visie wordt aangenomen terwijl andere visies net zo gemakkelijk worden verworpen. Het lijkt wel op eenrichtingsverkeer op dat gebied.;)

Selectieve perceptie en cognitieve dissonantie, dat zijn de sleutelwoorden. Overtuiging boven kennis. Dat zijn de fundamenten van elke complottheorie. En theorie maakt nog geen praktijk...;P

maar wat ik me nu dus afvraag; aangezien die illuminati zo 'symbool geil' zijn, en hun belangrijke 'basissen' in amerika hebben, zouden ze dan nu ook een bepaalt ontwerp voor het nieuwe WTC maken?

Vragen mbt het nieuwe WTC kan je hier stellen: WTC Redevelopment
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap wat je bedoelt, maar voor een leek lijkt me erg goed om naar David Icke te kijken, omdat hij onderwerpen aanhaalt, waar men niet eens bekend mee is.

Dat je het een gevaar vind om alles maar te geloven wat hij zegt snap ik, maar door je bewust te laten maken van allerlei dingen op de wereld, kun je toch je eigen zoektocht naar de waarheid beginnen? David Icke is voor mij een eye-opener..

909 heb je zelf de afleveringen gezien van de wereld verklaard? En wat zegt jou persoonlijke, selectieve perceptie daarover?

:)
Waarschuw beheerder
donateur
maar voor een leek lijkt me erg goed om naar David Icke te kijken, omdat hij onderwerpen aanhaalt, waar men niet eens bekend mee is.

Ik vraag me juist af hoe goed dat is voor een leek omdat David Icke zelf ook niet helemaal bekend lijkt met zijn onderwerpen.;)

909 heb je zelf de afleveringen gezien van de wereld verklaard? En wat zegt jou persoonlijke, selectieve perceptie daarover?

Die heb ik nog niet gezien, dus daar ga ik niet mijn vingers aan branden.

Over symboolgeile instanties, misschien dat jullie dit ook interessant vinden, de vrijmetselarij is niet zo gesloten meer.:)

Waarschuw beheerder
David Icke gebruikt zelf truukjes om zijn overtuiging als kennis te presenteren. Als je dat gelooft best, maar zou je niet eens wat dieper graven?
Ik blijf me namelijk verbazen hoe gemakkelijk zijn visie wordt aangenomen terwijl andere visies net zo gemakkelijk worden verworpen. Het lijkt wel op eenrichtingsverkeer op dat gebied.

Selectieve perceptie en cognitieve dissonantie, dat zijn de sleutelwoorden. Overtuiging boven kennis. Dat zijn de fundamenten van elke complottheorie. En theorie maakt nog geen praktijk...

ik heb ook nog nooit een reptilian gezien, maar ik vind de society dusdanig fucked up en ik heb een dusdanige overdosis aan fantasie, die het huidige bestaan, tenminste, datgene wat we nu zien, ik vind het gewoon te saai en te loos.

daarnaast heb ik de maatschappij altijd al een fucked up place gevonden en naarmate ik ouder werd veranderde deze mening totaal niet, hij werd alleen maar sterker.

religies etc zijn TE krankzinnig voor woorden en dan te bedenken dat dit allemaal van ons Reptiliaans-brein gedeelte afkomstig is.

Misschien is het niet onnodig om te vermelden dat het oudste deel van de menselijke hersens door wetenschappers het R-complex of het reptiliaanse brein wordt genoemd. Wetenschappers leren ons dat… "zeker vijf eigenschappen van het menselijk gedrag [voort]komen uit het reptiliaanse brein (R-complex): obsessief dwangmatig gedrag; persoonlijke dagelijkse rituelen en bijgelovige handelingen; vasthouden aan de oude manier van het doen van dingen, opnieuw opvoeren van oude ceremoniën; onderwerpen aan precedenten - als in rechtspraak, religie, cultureel en alle manieren van deceptie."

Het is mij allemaal een beetje te toevallig… en ik geloof niet in toeval.

Het reptiliaanse brein is gericht op overleven en overheersen, en zo zijn ook de Reptilianen en hun Hybride marionetten. Zij voelen geen emotie voor de slachtoffers van hun gedrag. Zij zijn territoriaal en willen de wereld controleren, zij zijn geobsedeerd door hiërarchie en macht; zij zijn agressief en geloven dat de sterkste de baas dient te zijn - de winnaar neemt alles. Dit lijken mij goede omschrijvingen van hoe onze "machthebbers", onze Koningen en politici, zich door de gehele geschiedenis hebben gedragen. Zij zijn dan ook de directe afstammelingen van die Reptiliaanse Goden die in de oudheid vanuit de hemel kwamen en de mensheid verwekten. En ze zijn allemaal lid van dezelfde bloedlijn. Zij zijn de Illuminati, een van gedaante verwisselend Reptiliaans Hybride ras.
[img width=250 height=304 cacheid=00134ff300171c081b463cdd1a00a52c0b]http://www.indruk.nu/snips/image/rbrain.jpg[/img]

Bron: de Reptilianen

ik weiger te geloven dat de mens zo ontzettend flap is dat we elkaar zonder externe invloed het leven zo verneuken.

gaat er bij mij simpelweg gewoon niet in; dat kan je catagoriseren als escapisme, maar ik heb toch wel wat hogere vewachtingen van dit universum, zijn mogelijkheden en de wezens hierin met hun mogelijkheden.

dit is de enige game met de vetste graphix ooit, en uitgerekend in deze game zouden we dan een producer hebben die liever "the Sims" speelt?

dan trap ik die producer van deze game na dit leven helemaal naar de tering als het zo saai en betekenis loos blijft als het nu is.

DAVID ICKE - Ex-journalist en televisiepresentator uit Engeland, doet uit de doeken hoe een mondiale geheim genootschap met de naam Illuminaties sinds de oude tijden de macht over de wereld hebben uitgeoefend. Schrijver van boeken zoals "Het Grootste Geheim", "...en de waarheid zal je bevrijden" en "Ik ben ik, ik ben vrij".

heb jij alle 6 die delen gezien van "ruled by the gods"

ik heb namelijk het idee dat David Icke Dondersgoed weet
waar hij het over heeft. uiteraard mijn mening; zie persoonlijk het nut niet in, van de carriere omslag van
tv presentator en journalist naar schrijver over aliens en
dit doen met het idee, ja hier ga ik dikke knaken mee verdienen.

want zoals je weet zitten we in een maatschappij die mensen
met dit soort verhalen liever belachelijk maken dan ze serieus te nemen.

ik snap wel dat mensen zoiets hebben van hoooow, ik moet wel met beide benen op de grond staan, maar voor wie dan?

voor de maatschappij of voor jezelf?

met beide benen op de grond kom je niet voorruit en ik ben openminded genoeg om zoiets te hebben van ja kom hey; we zitten op een planeet ergens in de ruimte en nog nooit
zal een groep aliens deze planeet gespot hebben en langs zijn gekomen?

kijk eens naar de buitenlander, daar zijn we toch ook nog niet vanaf? we hebben nog steeds een overvloed aan turken en marrokanen en noem maar op. en ze zullen ook niet snel weggaan.

neem een alien die gecharmeerd is van het exterieur van onze planeet, geef hemdezelfde instelling als een buitenlander; hey relaxt land; hier blijf ik, tja het klinkt wat banaal, maar laten we even wel wezen; ik vertel hier niet iets wat volledig krankzinnig is.

mij zal je dus niet betrappen op informatie zoeken die bewijzen dat de Illuminati niet bestaat, je zal me eerder betrappen op het inelkaar zetten van een grootschalige revolutie om die paupere reptielse elite eens voorgoed van hun misplaatste troon te stoten.

tis nu alleen nog maar zoeken naar mijn Party.

ik zie het leven als een rpg, nu nog de party ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Die heb ik nog niet gezien, dus daar ga ik niet mijn vingers aan branden.

Ik vraag je er niet naar om je daar vervolgens weer op aan te vallen, ik ben gewoon benieuwd wat je ervan vindt..

Heb je misschien tijd om het eens voor ons te bekijken??

:)

Over symboolgeile instanties, misschien dat jullie dit ook interessant vinden, de vrijmetselarij is niet zo gesloten meer.

dank je!

[img width=293 height=567]http://picserver.org/view_image.php/09Z953SSQ5T3[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ohja

Ik vraag me juist af hoe goed dat is voor een leek omdat David Icke zelf ook niet helemaal bekend lijkt met zijn onderwerpen.

Zoals?

en dan nog ben ik van mening dat bewustwording belangrijker is dan onwetendheid...

Waarschuw beheerder
ik snap opzich wel dat wanneer je nog verder door gaat denken en de illuminati een kans geeft, dat je dan zoiets kan hebben van aha okee, een complot theorie; als er werkelijk zoiets als een complot is en het zouden ook nog aliens zijn, waarom zijn ze dan zo dom om zich min of meer gaanderweg prijs te geven.

dan zou de illuminati alles op alles hebben kunnen zetten om iedereen die vrij over de illuminati spreekt (neem bijv mensen die voormalig werkte bij area 51 en eerlijk spreken over gebeurtenissen daar en interviews met mensen die hooggeplaatse wezens op deze aarde hebben zien shapeshiften in een reptiel etc) te laten zwijgen en dat het complot zo waterdicht zit dat we er niets van zouden merken.

dat klopt ook.

ik twijfel ook nog, maar ik twijfel ook of ik wel echt besta; twijfel is goed; daardoor weet je dat je bent :)

anyway; ik zie het als een moordenaar; een massamoordenaar heeft naar het einde van zijn "carriere" de neiging om de politie op de hoogte te brengen van zijn daden; hij wil erkenning voor zijn intelligentie dat hij zo lang de politie om de tuin kon leiden.

zo probeer ik het ook te zien met dit complot; juist het zo langzamerhand door laten schemeren wijst erop dat ze erkenning willen.

ik geef het vaak de voordeel van de twijfel; maakt het leven ook een stuk spannender en om eerlijk te zijn; mocht dit alles waar zijn, dan zijn ze werkelijk geniaal, magnifiek en geweldig.

super, hoe je een volk zo ontzettend heb kunnen manipuleren en pas nu na duizenden jaren mede door slordigheid van hun kant of omdat het zo heeft moeten zijn (eindtijd van de bijbel, mayakalender, 2012 bla bla, tis best een spannende tijd nu volgens veel oude religies en mythologische en spirituele bronnen)

:P

zo moest het ff kwijt O:)
Waarschuw beheerder
donateur
k kwam laatst ff een handige sit tegen:

http://maps.google.com/

op deze site kun je heel de VS van uit een sateliet bekijken....

is mischien wel handig mocht je amerika ff willen bespioneren:P

Waarschuw beheerder
wow dik ff tjekke :D
Waarschuw beheerder
donateur
we zullen ze ff in de gaten houden :)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe kk relaxte site (Y)

Waarschuw beheerder
Net het boek besteld "De ware graal en zijn valse hoeders"

klik hier voor meer info

http://www.uitgeverijaspekt.nl/ASPEKt%20Graalpagina.htm

Waarschuw beheerder
Btw ook gewoon te bestellen op bol.com
Waarschuw beheerder
donateur
In de Documentaire van David Icke heeft hij het er op een gegeven moment over hoe mensen in 'eierschalen leven'. En over het 'driedemensionale leven' waar zoveel mensen in verkeren.
Ik ben me daar een beetje in gaan verdiepen, en ben naar aanleiding van een goeie vriendin van mij, een boek gaan lezen. Deze heet 'Magnetiseren, wat is dat?' van Frank den Ouden(isbn: 90 6378 386 8 ) (tja zit elke dag twee uur in de trein dus moet wat te doen hebben:p). Ik vond dit cker een interessant boek. Het gaat veelal over 'genezing door handoplegging', de 7 verschillende chakra's van de mens, en het overgaan van 3D naar 4D en uiteindelijk 5D.
Ik heb me dr nu een beetje in verdiept en zou graag jullie mening over magnetiseren willen weten. Vooral van jou Omkara/Lucifer, omdat ik op jouw PF ook al wat teksten zag staan over de verschillende dimensies. Dus jij zal er vast wel meer over weten:P

Ik vond trouwens ook nog een mooi stukje tekst aan het einde van het boek wat denk ik wel mooi op dit onderwerp aansluit;

Als je de ander kent, ben je wijs.

Als je jezelf kent, ben je Verlicht.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeft iemand ook een dvd waarop 11 september staat en dat het door amerika zelf is bedacht om het te doen?

Waarschuw beheerder
heeft iemand ook een dvd waarop 11 september staat en dat het door amerika zelf is bedacht om het te doen?

Uitspraak van chill... .. .. . op woensdag 24 augustus 2005 om 15:25:
( http://www.reopen911.nl om de gratis DVD te bestellen.. )

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mja k heb die dvd paar weken terug besteld maar helaas nog niet ontvangen.

Waarschuw beheerder
ik ook ja :(

Waarschuw beheerder
donateur
DVD ook al lang besteld maar nog weinig van gezien :/

Maar om op dit onderwerp trug te komen, Ben de site van the biggest secret eens door aan het spitten, en begin me er toch steeds meer van bewust te worden dat dit ook egt gaat gebeuren......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:52:
mja k heb die dvd paar weken terug besteld maar helaas nog niet ontvangen

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 14:11:
ik ook ja

Als het te lang duurt kun je altijd een mailtje naar marlies@reopen911.org sturen, zij verspreidt volgensm ij de DVD's hier in NL...

Waarschuw beheerder
Heb me DVDtje binnen, vanavond maar eens gaan kijken.

Waarschuw beheerder
Net een mailtje gekregen, ik krijg hem binnenkort :D
Waarschuw beheerder
zo.............. worden we eindelijk wakker?
Hebben we eindelijk door dat niet alles is wat het lijkt?

Heb me al zo vaak afgevraagt in hoeverre veel propaganda media is, ipv feiten en nieuws.
Vooral als het om de americanen gaat (Irak is een mooi voorbeeld)
De waarheid komt uiteindelijk toch aan het licht.
Alleen ook dan moet je je afvragen wat nu wel en niet waar is.

Het eerste komplot ooit vertoond op tv was de moord op JF Kennedy.......... tot op heden is nog niet helemaal duidelijk wat er nu werkelijk gebeurt is. Of de "vermeende dader" ook daadwerkelijk de dader was, of dat het iemand was die als zondebok gebruikt werd, en het zwijgen opgelegt werd omdat ze hem vermoord hebben voordat hij ooit heeft kunnen spreken.
Er bestaan zoveel theoriën hier over......... dat je door de bomen het bos niet meer kunt zien.

1 ding is wel zeker.........dat wat we door de Americaanse media voorgeschotelt kregen was een grote leugen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Col-O op zaterdag 28 mei 2005 om 21:52:
Ik heb me dr nu een beetje in verdiept en zou graag jullie mening over magnetiseren willen weten

zit zelf bij een magnetiseur op dit moment vanwege een pijn waarmee ik loop en het is echt bizar. Zo wist hij ook dingen over mijn verleden en heden. Ik had een keer een oud nummer in mij hoofd in mijn hoofd en toen vroeg hij of ik van oude muziek hield. Je wordt er ook rustig van, ik hoop dat ie uiteindelijk ook de pijn weghelpt
Waarschuw beheerder
donateur
2 appierijn: hoe ben je bij die magnetiseur gekomen? heb ie dan een soort van kantoortje ofzo of doet hij het thuis?

en magnetiseert hij jou dan of geeft hij je er les in? heb namelijk wel is gehoord van mensen die cursussen daarin geven, omdat iedereen het kan leren.
maar wat voor pijn heb je dan precies? iets wat de dokter niet kan genezen?

Waarschuw beheerder
Zijn er nou eigenlijk al een beetje boel mensen die de moeite hebben genoemen deze 6 delige docu te bekijken; dit is toch wel een super duidelijke Nederlandse uitleg van hoe de Wereld werkelijk in elkaar steekt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat er maar een paar zijn die de moeite hebben genomen.. Ik vond het iig erg interessant!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 05:17:
Zijn er nou eigenlijk al een beetje boel mensen die de moeite hebben genoemen deze 6 delige docu te bekijken

gheeheheh o:)

moet hem nog aal bekijken, heb hem al 2 weken in me volglijst staan 8)
heb nog 2 andere docu's waar ik ook al niet aan toe kom

plannen he plannen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Hoever zit NL trouwens verwikkeld in dit verhaal??
Heb wel es wat gelezen en gezien over de Bilderberg commissie, (opgericht door prins bernard en later beatrix als voorzitter) die toch vrij veel macht zou moeten hebben....
Iemand die daar meer over gehoord/lezen heeft??

Waarschuw beheerder
donateur
Danku :bier:

Waarschuw beheerder
http://www.informationclearinghouse.info/article11222.htm
hier een documentaire van de AVRO en de TROS over 9-11
duurt 20 minuten
Waarschuw beheerder
heb weer ff de docu gezien en heb nog meer dit soort films die ik later zal posten na wat te hebben geslapen :P

iig is het topic weer in leven
Waarschuw beheerder
is er ook iets van videomateriaal te vinden over de jesuit order???

wat naar mijns inzien boven de illuminati staat!
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad begin met David Icke's Ruled by the Gods deel 1 t/m 4, en kijk vervolgens alles van Alex Jones.

Uitspraak van Col-O op dinsdag 22 februari 2005 om 17:35:

kun je daar wat meer over vertellen?

zie de film Top 13 Illuminati Bloodlines

zie hiervoor ook het topic The New World Order https://vip.partyflock.nl/topic/710264
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 maart 2005 om 06:37:
daarnaast heb ik de maatschappij altijd al een fucked up place gevonden en naarmate ik ouder werd veranderde deze mening totaal niet, hij werd alleen maar sterker.

(F)
Waarschuw beheerder
hmm kga zo ook maar eens die filmpjes bekijken

Waarschuw beheerder
kun je die filmpjes ook op je computer zetten? Met 'save target as' lukt het niet... Dan kan ik ze kijken wanneer het mij goed uitkomt, ook als ik niet met het internet verbonden ben...
Waarschuw beheerder
donateur
kan wel. heb je speciale proggies voor om die stream "op te nemen". zal alvast gaan zoeken hoedat proggie ook alweer heet. pb me ff als herinnering.