Partyflock

Forumonderwerp · 746916
Waarschuw beheerder
Ik vond dat ik dit hier toch even moest posten:

In de nieuwe serie "Muntz en Van de Wint: Het Grote Complot - De Wereld Verklaard" gaan de Moraalridders Muntz en Van de Wint op zoek naar de alomvattende verklaring van de wereld waarin we leven.

Psychologie, sociologie en politiek worden met elkaar verbonden door middel van feiten en analyses van grote internationale samenzweringen en machtsstructuren. De stelling is dat deze complotten als een logisch gevolg voortvloeien uit het menselijk gedrag en denken. Onze natuurlijke overlevingsdrang is de basis voor onze neiging tot lijfsbehoud en eigenbelang, waardoor de wereld is zoals die is. Ze gaan bewust voorbij aan de vraag of er wel complotten bestaan omdat dit programma de onontkoombaarheid ervan zal aantonen door middel van feiten en wetenschappelijk onderzoek.

Iedereen kan door het najagen van zijn eigen belang terechtkomen in belangenverstrengeling en machtsstructuren. Dit proces begint op micro niveau in de privé-sfeer en breidt zich makkelijk uit tot een complexer niveau. Van afspraken binnen de winkeliersvereniging tot prijsafspraken in de bouw of, op macro niveau, fraude bij de aanstelling van de president van Amerika en het vestigen van een nieuwe wereldorde. Maar in wiens belang gebeurt dit allemaal? In het algemeen belang, ons belang of eigenbelang? Macht en geld corrumperen en werken fraude in de hand. De politiek is geen liefdadigheidsinstelling maar een instrument om het eigen belang te behartigen. Echter, ieder mens heeft zijn eigen grens en geweten. Veel mensen kennen geen grenzen als het gaat om macht, geld of roem en zijn gewetenloos. Hun filosofie luidt: "Het doel heiligt de middelen".

De website: http://www.muntzvandewint.com/site/m2_tvprogrammas_2004.html

De afleveringen:
afl. 1 - media
afl. 2 - politiek
afl. 3 - geld
afl. 4 - oorlog
afl. 5 - misdaad
afl. 6 - macht

Overzicht aflveringen: http://www.rvu.nl/rvu.php?i=3&l=0&n=593

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden...
Waarschuw beheerder
heeft iemand ook een dvd waarop 11 september staat en dat het door amerika zelf is bedacht om het te doen?

Waarschuw beheerder
heeft iemand ook een dvd waarop 11 september staat en dat het door amerika zelf is bedacht om het te doen?

Uitspraak van chill... .. .. . op woensdag 24 augustus 2005 om 15:25:
( http://www.reopen911.nl om de gratis DVD te bestellen.. )

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mja k heb die dvd paar weken terug besteld maar helaas nog niet ontvangen.

Waarschuw beheerder
ik ook ja :(

Waarschuw beheerder
donateur
DVD ook al lang besteld maar nog weinig van gezien :/

Maar om op dit onderwerp trug te komen, Ben de site van the biggest secret eens door aan het spitten, en begin me er toch steeds meer van bewust te worden dat dit ook egt gaat gebeuren......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:52:
mja k heb die dvd paar weken terug besteld maar helaas nog niet ontvangen

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 14:11:
ik ook ja

Als het te lang duurt kun je altijd een mailtje naar marlies@reopen911.org sturen, zij verspreidt volgensm ij de DVD's hier in NL...

Waarschuw beheerder
Heb me DVDtje binnen, vanavond maar eens gaan kijken.

Waarschuw beheerder
Net een mailtje gekregen, ik krijg hem binnenkort :D
Waarschuw beheerder
zo.............. worden we eindelijk wakker?
Hebben we eindelijk door dat niet alles is wat het lijkt?

Heb me al zo vaak afgevraagt in hoeverre veel propaganda media is, ipv feiten en nieuws.
Vooral als het om de americanen gaat (Irak is een mooi voorbeeld)
De waarheid komt uiteindelijk toch aan het licht.
Alleen ook dan moet je je afvragen wat nu wel en niet waar is.

Het eerste komplot ooit vertoond op tv was de moord op JF Kennedy.......... tot op heden is nog niet helemaal duidelijk wat er nu werkelijk gebeurt is. Of de "vermeende dader" ook daadwerkelijk de dader was, of dat het iemand was die als zondebok gebruikt werd, en het zwijgen opgelegt werd omdat ze hem vermoord hebben voordat hij ooit heeft kunnen spreken.
Er bestaan zoveel theoriën hier over......... dat je door de bomen het bos niet meer kunt zien.

1 ding is wel zeker.........dat wat we door de Americaanse media voorgeschotelt kregen was een grote leugen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Col-O op zaterdag 28 mei 2005 om 21:52:
Ik heb me dr nu een beetje in verdiept en zou graag jullie mening over magnetiseren willen weten

zit zelf bij een magnetiseur op dit moment vanwege een pijn waarmee ik loop en het is echt bizar. Zo wist hij ook dingen over mijn verleden en heden. Ik had een keer een oud nummer in mij hoofd in mijn hoofd en toen vroeg hij of ik van oude muziek hield. Je wordt er ook rustig van, ik hoop dat ie uiteindelijk ook de pijn weghelpt
Waarschuw beheerder
donateur
2 appierijn: hoe ben je bij die magnetiseur gekomen? heb ie dan een soort van kantoortje ofzo of doet hij het thuis?

en magnetiseert hij jou dan of geeft hij je er les in? heb namelijk wel is gehoord van mensen die cursussen daarin geven, omdat iedereen het kan leren.
maar wat voor pijn heb je dan precies? iets wat de dokter niet kan genezen?

Waarschuw beheerder
Zijn er nou eigenlijk al een beetje boel mensen die de moeite hebben genoemen deze 6 delige docu te bekijken; dit is toch wel een super duidelijke Nederlandse uitleg van hoe de Wereld werkelijk in elkaar steekt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat er maar een paar zijn die de moeite hebben genomen.. Ik vond het iig erg interessant!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 05:17:
Zijn er nou eigenlijk al een beetje boel mensen die de moeite hebben genoemen deze 6 delige docu te bekijken

gheeheheh o:)

moet hem nog aal bekijken, heb hem al 2 weken in me volglijst staan 8)
heb nog 2 andere docu's waar ik ook al niet aan toe kom

plannen he plannen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Hoever zit NL trouwens verwikkeld in dit verhaal??
Heb wel es wat gelezen en gezien over de Bilderberg commissie, (opgericht door prins bernard en later beatrix als voorzitter) die toch vrij veel macht zou moeten hebben....
Iemand die daar meer over gehoord/lezen heeft??

Waarschuw beheerder
donateur
Danku :bier:

Waarschuw beheerder
http://www.informationclearinghouse.info/article11222.htm
hier een documentaire van de AVRO en de TROS over 9-11
duurt 20 minuten
Waarschuw beheerder
heb weer ff de docu gezien en heb nog meer dit soort films die ik later zal posten na wat te hebben geslapen :P

iig is het topic weer in leven
Waarschuw beheerder
is er ook iets van videomateriaal te vinden over de jesuit order???

wat naar mijns inzien boven de illuminati staat!
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad begin met David Icke's Ruled by the Gods deel 1 t/m 4, en kijk vervolgens alles van Alex Jones.

Uitspraak van Col-O op dinsdag 22 februari 2005 om 17:35:
13 koninklijke bloedlijnen die al duizenden jaren onze wereld regeren.

kun je daar wat meer over vertellen?

zie de film Top 13 Illuminati Bloodlines

zie hiervoor ook het topic The New World Order https://vip.partyflock.nl/topic/710264
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 maart 2005 om 06:37:
daarnaast heb ik de maatschappij altijd al een fucked up place gevonden en naarmate ik ouder werd veranderde deze mening totaal niet, hij werd alleen maar sterker.

(F)
Waarschuw beheerder
hmm kga zo ook maar eens die filmpjes bekijken

Waarschuw beheerder
kun je die filmpjes ook op je computer zetten? Met 'save target as' lukt het niet... Dan kan ik ze kijken wanneer het mij goed uitkomt, ook als ik niet met het internet verbonden ben...
Waarschuw beheerder
donateur
kan wel. heb je speciale proggies voor om die stream "op te nemen". zal alvast gaan zoeken hoedat proggie ook alweer heet. pb me ff als herinnering.