Ben ik het helemaal mee eens........
Een ander voorbeeld is dat ik het soms kan aanvoelen als er iets aan de hand is met mensen waar ik een goede band mee heb, bijvoorbeeld een ongeluk... of nog erger; de dood.
Dit heb ik zelf ook....... maar niet alleen met ongelukken ofzo...... ook gewoon HOE ze zich voelen....... bijvoorbeeld als er iets met ze aan de hand is, op wat voor een gebied dan ook. Op de 1 of andere manier weet ik dan wat er is.....
Verder ben ik totaal geen zweverig type ofzo (sterker nog; ik erger me dood aan bepaalde figuren die echt superzweverig zijn, en overal wel weer een betekenis achter denken te zien), maar ik geloof wel degelijk dat er onvoorstelbaar VEEL meer tussen hemel en aarde ligt dan wij ons ooit kunnen realiseren.
Ik ben ook zeker geen zweverig type......en erger me net als jij er ook dood aan.
Ik vind het allemaal interessant en geloof er ook in(sta er open voor)
Maar ik draaf zeker niet door........ik kijk wel uit
Daarnaast is het ook totaal niet realistisch om aan te nemen dat er verder niks tussen 'hemel en aarde' bestaat, omdat je dan in feite van het oersimpele principe uitgaat dat er niks achter jou rug zou bestaan als je naar voren kijkt. In andere woorden; je kunt lang niet alles met eigen ogen zien, maar daarom kan iets nog wel degelijk bestaan...
Maar dat is het bekende probleem waar de meeste mensen last van hebben

De meeste mensen geloven vrijwel niks wat ze niet zien, of wat niet wetenschappelijk bewezen is. Daar kan ik me zo aan ergeren he...