Partyflock

Forumonderwerp · 745942
Waarschuw beheerder
De heren van de Matrixx organiseren een groot feest nabij Nijmegen, Lent. Festival in de romeinse sferen, gericht op Trance, hardstyle....Vergunning voor 25.000man, maar ze richten zich op 10.000 volgens de Gelderlander!

Bron: Gelderlander!
laatste aanpassing
Artiest Thozaa
Waarschuw beheerder
Zag het vanmorgen idd ook staan:) Ben benieuwd..:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
:K :K :K :K
Waarschuw beheerder
donateur
daar ben ik bij hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.gelderlander.nl/regioportal/GLD/1,1478,1455-Nijmegen-Regionieuws!!,00.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je moet je eerst registreren om dat artikel te kunnen lezen...kun je m misschien copy pasten?
Waarschuw beheerder
donateur
nope

ik kan er hier op mijn werk niet in .. vandaar dat ik de link geef. Heb wel password, maar door novell border beveiliging mag ik er niet in. Pass en login krijg je natuurlijk niet nes

Waarschuw beheerder
donateur
Emporium: dance aan oevers van de Waal

Door JAAP VAN ESSEN

NIJMEGEN - Emporium, the empire of dance, wordt een uniek festival. De locatie, ten westen van de spoorbrug in de uiterwaarden van Lent, is al bijzonder.

Ook is opvallend dat de organisatie gaat voor zeer betaalbare prijzen. Volgens David Brons van The Matrixx zullen de kaarten 25 euro gaan kosten, minder dan de helft van wat tegenwoordig bij dergelijke festivals gebruikelijk is. "Het festival moet bereikbaar zijn voor een brede groep liefhebbers."

Voorlopig gaat David Brons voorzichtig uit van een bezoekersaantal van 10.000 mensen. Maar in de vergunningenaanvragen die nu de deur uit zijn is er sprake van een festival voor 25.000 mensen. Gezien het programma en de prijzen lijkt dat aantal ook haalbaar. Er zijn al zo'n 35 dj's gecontracteerd onder wie Luna, Marco V, Technoboy, Johan Gielen en Jochen Miller.

"En we zijn bezig met enkele buitenlanders. Dj's uit de top 5 van de wereld."

Emporium zal zich op 28 mei vooral richten op de vier grote stromingen in de dance: groove, trance, hardstyle en techno.

Uiteraard wordt het festivalterrein aangekleed in min of meer Romeinse sferen. De eerste editie wordt tenslotte afgewerkt in het kader van Nijmegen 2000. Enkele van de in totaal vier podia (een mainstage en vier tenten) krijgen namen als het Coloseum of het Forum. De vipruimte zal 'Ceasars Palace' gaan heten.

De organisatie wordt door verschillende instanties van harte gesteund. Zo maakte Rijkswaterstaat geen problemen en was men bij de stichting Nijmegen 2000 ronduit enthousiast.

Ook bij de gemeente Nijmegen ontmoette David Brons en zijn partner Twan Krebbers veel medewerking.

Toch moeten er nog wel wat vergunningen worden afgegeven. Als die eenmaal binnen zijn, kan de kaartverkoop van start. David Brons wil rond 1 maart beginnen.

Waarschuw beheerder
donateur
De gemeente Nijmegen en meewerken. Dat mag zekers in de krant !
Ik ben van de partij, dat is een feit :D

Waarschuw beheerder
Da's denk ik nog wel eens leuk om mee tepikken..:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet al bijna janken van geluk als ik eraan denk :C :D

Waarschuw beheerder
donateur
woei! goed nieuws :)
Waarschuw beheerder
beter nieuws dit inderdaad ja :D
Waarschuw beheerder
donateur
ben echt benieuwd hoe ze het aan gaan pakken. Dat disco gebeuren op de Goffert was ook goed gelukt toch ? Zijn ze in staat iets te organiseren voor 10k man of meer ??

Waarschuw beheerder
Ja denk het wel, in de Goffert was het wel goed georganiseerd maar de onkomst gewoon te laag

Dit wordt ook qua muziek een ander feestje en aangezien de prijs niet belachelijk is en het een van de eerste openair feestjes is acht ik de kans van slagen wel groot

En met de zomerfeesten krijgen ze een extra area aangezien het afgelopen jaar er toch iets te druk was elke avond, wel op een andere locatie in het centrum

Waarschuw beheerder
En er staat dat ze het voor 10.000 man zowiezo mogen houden, als de vergunningen doorgaan mogen ze tot 25.000 en aangezien de matrixx wel een goede naam heeft kunnen ze dat weleens krijgen
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd naar de Line-up.
Jochen, Johan Gielen, Cosmic Gate, Luna, Pavo & Zany, Erick E, Sidney, Jordy Lishious zijn wel zekerheidjes als je t mij vraagt. Wie wordt de DJ uit de top 5 van de wereld???? Tiesto???? hoop eerlijk gezegd op Paul van Dyk of Armin v Buuren...
En hoe wordt de Techno line-up???
kwacht de nieuwsberichten wel af maar dit kan nog wel eens n heel leuk feestje worden :yes:

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd naar een paar leuke techno en house namen... Hardstyle en trance doet me niks...

Waarschuw beheerder
Lijkt me niet onaardig..

Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd naar de Line-up.
Jochen, Johan Gielen, Cosmic Gate, Luna, Pavo & Zany, Erick E, Sidney, Jordy Lishious zijn wel zekerheidjes als je t mij vraagt.

Er zijn al zo'n 35 dj's gecontracteerd onder wie Luna, Marco V, Technoboy, Johan Gielen en Jochen Miller.

:)
Waarschuw beheerder
*bloos* haha overheen gelezen :D
Nou qua Techno mag een Umek wel geboekt worden en een Marco Carola...maar denk eerlijk gezegd dat er meer beuknamen komen qua techno.
Waarschuw beheerder
Leuk initiatief, als ze maar niet Free Your Mind festival gaan na-apen. Dit gaat meer richting de commerciele kant, maar het is zeker een goed idee om iets dergelijks op te zetten. De leuke grote feesten hoeven echt niet altijd in de Randstad plaats te vinden, maar ook in Gelderland.

Waarschuw beheerder
Precies ook in in Gelderland kunnen leuke feesten georganiseerd worden. En dit wordt denk ik geen na apertje van Free your mind...
Waarschuw beheerder
donateur
Matrixx heeft al jaren een vergelijkbaar feest aan de overkant van het water (matrixx under the bridge) dus t lijkt mij geen na-apen.
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gaat meer richting de commerciele kant

de Matrixx is toch super commercieel, maar daarom toch niet minder
Waarschuw beheerder
Beters!!! Sowieso leuk!! lekker in de buurt housen :yes:

Under the Bridge is ook altijd superrrrrr :)
Waarschuw beheerder
donateur
Under the Bridge is ook altijd superrrrrr

Gaan we zeker wel weer doen de hele week :yes:

Waarschuw beheerder
We wachten het gewoon ff af... Toch veel maatjes die in de buurt wonen, beetje leuke line-up en ik ben aanwezig ;)
Waarschuw beheerder
beetje leuke line-up en ik ben aanwezig

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Of als Sabine er is, dan kom ik ook :9
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop een beetje op een vernieuwende line-up. De laatste tijd in de XX komen steeds die gevstigde namen, hoef ik dus op een festival ook niet nog eens te horen draaien. Geen dana en luna voor mij , maar meer mensen zoals : Lorenzo di Preti, activator, mondello, lady tom, korsakoff en dat soort figuren :bounce:

Waarschuw beheerder
eindelijk een festival voor mooie prijs en lekker dichtbij:)

Waarschuw beheerder
Klinkt goed :)
komt helemaal goed met feestjes omg. nijmegen :)

Waarschuw beheerder
donateur
is toch gelijk met nightmare outdoor?

Krijgen we dat weer ja :/
Ik denk dat ik lekker in de buurt blijf :)

Waarschuw beheerder
Zou zeker relax zijn, ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
hihi weet al wat ik aan doe :kwijl:

[img cacheid=001289bb0013b0aaf8805c301a00927f39]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=2053312&key=FMLPVIOO[/img]
:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
die ook vet:
[img cacheid=000841a90016cab163b24ff11a00927f76]http://images.buycostumes.com/mgen/merchandiser/11193.jpg?zm=400,400,1,0,0[/img]
Waarschuw beheerder

Hoe meer festivals, hoe meer vreugd..:yes:

Wanneer gaan ze het houden?

Waarschuw beheerder
donateur
Die bovenste is :kwijl:

Wanneer gaan ze het houden?

Lezen is ook een vak :S
28 mei staat er in het artikel
Waarschuw beheerder
overdag of s'nachts?

Waarschuw beheerder
het lijkt me wel een leuk feestje :)

denk dat ik wel effe kom kijken ;)
Waarschuw beheerder
Ik hoop overdag (met goed weer!!!). Ben benieuwd wat voor een technonamen er komen; denk zelf aan namen als Steve Rachmad, Michel de Hey en Jan Liefhebber.
Waarschuw beheerder
donateur
zal nog wel een maandje duren voordat we wat meer nieuws hebben :

David Brons wil rond 1 maart beginnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Pffff heerlijk hoor :p Ik lig voor de deur van de tabakzaak te wachten als die kaarten in de verkoop gaan ;)

Michel de Heij doe zeker maar ja ;)

Heerlijke lokatie en geweldige stijl als je het mij vraagt :p Kan niet slecht worden ! En dan uitzicht op de Waalbrug pffff :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En dan uitzicht op de Waalbrug pffff

:yes: 100% mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is wel kick ja :jaja:

Ook met illegale feestjes is dat zo :)
Waarschuw beheerder
28 mei :S;)

21 Mei is ook al Luna, dan 2 feesten in 2 weken B)
Waarschuw beheerder
donateur
dan ga je toch niet naar luna de 21ste

Waarschuw beheerder
dan 2 feesten in 2 weken

Ja, stel je voor :vaag:

Waarschuw beheerder
Bij Luna werken en dan een paar dagen later lekker zelf feesten op Luna en de rest in Lent :bounce: :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 55927, 26483}
Waarschuw beheerder
Emporium
Saturday 28 May 2005

THE EMPIRE OF DANCE!

The Matrixx is van plan op 28 mei een volwaardig, grootscheeps openlucht dancefestival te organiseren: Emporium.
Inmiddels zijn zo’n 35 DJ’s gecontracteerd, onder wie Luna, Marco V, Technoboy, Johan Gielen en Jochen Miller. De organisatie gaat uit van tenminste 10.000 bezoekers.
The Matrixx gaat alle kennis en ervaring van de superclub gebruiken om Emporium op de kaart te zetten als dance- evenement. Emporium krijgt vier areas die gehost worden door de vier grote stromingen in The Matrixx:

Hardstyle by XXlerator
Groove by Exxellent
Techno by Technotrixx en Planet Rose
Trance by Transaxxion

De volledige naam wordt ‘Emporium, the empire of dance’. Het festival wordt georganiseerd in het kader van de feesten rond het 2000 jarig bestaan van de stad.

De locatie is op z’n minst zeer bijzonder: in de uiterwaarden van de Waal, met het meest spectaculaire decor dat je maar kunt bedenken: de imposante witte spoorbrug over de rivier. Het festival kan daar worden gehouden omdat het sinds kort mogelijk is de andere kant van de rivier gemakkelijk per voetgangers/fietsbrug te bereiken. Vanaf de uitwaarden (officieel bij het buurtschap Lent) is niet alleen de brug groots en overweldigend zichtbaar, maar ook de prachtige, heuvelachtige skyline van Nijmegen zelf.

Emporium gaat uitpakken met tientallen grote DJ’s uit Nederland, maar er zijn ook onderhandelingen gaande met ‘enkele grote buitenlandse DJ’s uit de Top 5’. Maar dat wil niet zeggen dat de prijzen de pan uitreizen. Organisatoren David Brons en Twan Krebbers van The Matrixx willen per se uitgaan van dezelfde filosofie als in hun club: kwaliteit voor betaalbare prijs. Kaarten gaan dan ook 25 euro kosten, en dat is nog eens andere koek dan de dure grote festivals elders in het land. “Iedereen moet naar dit festival kunnen - de prijs moet in elk geval nooit reden zijn om niet te gaan”, zegt Brons.

Voorlopig gaat David Brons voorzichtig uit van een bezoekersaantal van 10.000. Maar de uiterwaarden zijn (‘s zomers althans!) ruim genoeg om dat aantal te verdubbelen of nog meer. De vergunningaanvraag gaat in elk geval tot 25.000 bezoekers.

De sfeer waarin die bezoekers terecht komen, laat zich het best omschrijven als ‘Romeins’. Dat heeft alles te maken met de viering van 2000 jaar Nijmegen. De stad was een belangrijke Romeinse stad in de tijd dat Rome het in Nederland voor het zeggen had. Podia (een mainstage en vier tenten) krijgen namen als het Collosseum (het beroemde amfitheater in Rome) of Forum (de regeringsruimte in oud Rome). De vipruimte wordt als 'Ceasars Palace' ingericht.

Als de vergunningen rond zijn start de kaartverkoop van Emporium. The Matrixx hoopt dit rond 1 maart bekend te maken.

Waarschuw beheerder

Ole !
Waarschuw beheerder
ja erg leuk... week er na free your mind... :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan gaat de Techno dus óók helemaal goedkomen :)

Jeetje, ik krijg er warempel zin in, zo'n feestje in de buurt :D

Waarschuw beheerder
zo'n feestje in de buurt

Tja, dat niet echt 8) Maar wel veel maatjes in de buurt... Lekker daar blijven slapen dus :D

Nu nog hopen op een leuke techno en house line-up en een érg mooi weertje (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk initiatief, als ze maar niet Free Your Mind festival gaan na-apen.

Hoezo dan? Juich alle feesten die in deze regio gegeven worden toe. Je kan het niet met FYM vergelijken. Dit festival richt zich op een breder publiek.

Trance en Hardstyle, daar heb ik niks mee. Maar ben wel benieuwd naar de Techno line-up.

En voor die €25 hoef je het ook niet te laten natuurlijk..:)

Waarschuw beheerder
Waarom staat het eigenlijk nog niet in de agenda ?! Naam is bekend, locatie, datum, prijs...

Ik voegde het net toe, maar die is meteen weer verwijderd :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja is nog niet helemaal zeker staat er toch ;-) Geduld mien jong :p Nog een paar vergunninkjes ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eerst maar de vergunningen dan zien we wel weer verder, blijft toch Nijmegen :D
Waarschuw beheerder
donateur
het eerste deel is binnen, een goed begin is het halve werk

Waarschuw beheerder
eindelijk een goed feestje hier in de buurt :kwijl:
doen ze em midden in mijn examens :@ das nie zo mooi...
Waarschuw beheerder
het eerste deel is binnen, een goed begin is het halve werk

idd
Artiest Mike
Waarschuw beheerder
Absoluut Top dat de The XX dit doet, verdiend groot:respect::respect::respect:...!!!

Maar....,dat ze gevestigde namen boeken logisch, ik spreek wel de hoop uit dat ze ook iets vernieuwends zullen doen, en dus niet alleen de wel bekende namen boeken en dus ook iets durven neerzetten mbt Line-up....ga ook eens voor vernieuwende DJ's en Muzikaal talent....ik Hoop dat de Heren dit wel toe vertrouwd is...!

I.i.g. ontzettend veel suc6 gewenst met dit zeer goede initiatief The Matrixx:respect:...!

Waarschuw beheerder
Of dat jij komt draaien, of niet mike? :yes: :D

Heb je nog steeds niet gezien :no:

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vet! vet! vet! op het fietsje er naartoe:)

Waarschuw beheerder
donateur
En het is overdag, dus we kunnen doorknallen naar Nightmare Outdoor 8)
Waarschuw beheerder
dat is helemaal beter :D
Waarschuw beheerder
Under the Bridge is ook altijd superrrrrr

Gaan we zeker wel weer doen de hele week

nou en of !!!!

en hier ben ik ook zeker bij !

iemand enig idee hoe, waar en wanneer de kaarten in de verkoop gaan?
Waarschuw beheerder
2 Chantal, Wordt toch eens tijd dan...!hahahha lijkt me leuk als je xrtje komt we zien het wel...!

Waarschuw beheerder
donateur
iemand enig idee hoe, waar en wanneer de kaarten in de verkoop gaan?

Misschien kan je het artikel lezen voor je dit soort vragen stelt ?
(f)

Ik citeer:

Als de vergunningen rond zijn start de kaartverkoop van Emporium. The Matrixx hoopt dit rond 1 maart bekend te maken.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
das nog best ver lijkt me

Waarschuw beheerder
donateur
Hi! Jij weet niet hoe hard ik kan kruipen ;p
Waarschuw beheerder
donateur
cker vet,een feestje in de buurt alleen niet echt mijn stylen muziek maar ja een feestje in de buurt zonder beuningen kan natuurlijk niet. dus we komen eraan :D
Waarschuw beheerder
donateur
KIJK dit is mooi nieuws!!:D
28 mei lekker begin van de Zomer!

Hopen dat het doorgaat!
Waarschuw beheerder
donateur
een feestje in de buurt zonder beuningen kan natuurlijk niet.

klopt als een bus:D
Waarschuw beheerder
donateur
daarom ik spreek altijd de waarheid :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hi! Jij weet niet hoe hard ik kan kruipen

Of jij weet niet hoe Jochen kruipt ;p
Waarschuw beheerder
srry uk, overheen gelezen.

Waarschuw beheerder
Beter!! Mooi feestje in de buurt!! Gaan we heen!!

Waarschuw beheerder
waarom geen hardcore / terror ?:S
Waarschuw beheerder
donateur
terror

lijkt me vrij makkelijk uit te leggen :yes:

waarom geen hardcore

lijkt me minder makkelijk uit te leggen

Waarschuw beheerder
zkr weer hardstyle :S
Waarschuw beheerder
zkr weer hardstyle :s

Wanneer leren mensen eens lezen!!!!

Emporium krijgt vier areas die gehost worden door de vier grote stromingen in The Matrixx:

Hardstyle by XXlerator
Groove by Exxellent
Trance by Transaxxion

Waarschuw beheerder
donateur
waarom geen hardcore

Lijkt me niet zo heel moeilijk uit te leggen hoor. MatriXX is nu eenmaal niet gericht op hardcore, en zal dus ook niet zo een, twee, drie een hardcoretent op een van haar festivals neer gaan zetten. Puur omdat ze daar niet zo veel ervaring mee hebben, en misschien ook wel niet wel niet wíllen hebben. Ik kan dat wel snappen, met hardcore trek je eenmaal een ander publiek aan, dat is denk ik iedereen wel met me eens. En laten we eerlijk wezen, het standaard-matrixx-volk, gaat denk ik niet zo heel goed samen met het hardcore-volk van tegenwoordig.

Althans, dit is mijn humble opinion ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer leren mensen eens lezen!!!!

Dat vraag ik me ook wel eens af ja :/
Doe je moeite om een heel stuk te plaatsen, lezen ze nog niet :/
Waarschuw beheerder
donateur
uhumm, XXplosive alweer vergeten Joost ?
Waarschuw beheerder
XXplosive hebben ze zich pas 2 keer aan gewaagd. Niet genoeg dus om al een tent te krijgen op een festival

Waarschuw beheerder
donateur
Dat bedoel ik, 2x op een periode van meer dan 3 jaar.. :/

PS: Ikkuh nie gauw vergetuh hoor ! Was gezellig :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2x???? echt? ben ik er 1 vergeten of is die al heel lang terug? maar ik vond een tent met oldschool anders wel een optie :)
Waarschuw beheerder
donateur
relax zo'n feestje hier vlak in de buurt (Y) :D
Waarschuw beheerder
donateur
oldschool en early rave had van mij ook wel gemogen. Bij xxlerator doen ze er de laatste tijd steeds meer aan ... vandaar.

We zien wel wat het wordt, ik verwacht er veel van in ieder geval.
Waarschuw beheerder
Dan denk ik dat je in de XXlerator tent wel wat oldstyle kunt verwachten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
we zullen zien nessie :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze een beetje oldschool draaien in de XXleratortent dan vind ik dat al genoeg. Op zo'n feest van de Matrixx hoeft echt geen aparte tent te komen wat mij betreft. Zoals de opzet nu is lijkt me uitermate vermakelijk :p
Tja dan heb je ook mensen die natuurlijk Hardcore willen op zo een feestje, maar dan kan je beter naar een ander feestje gaan ;) Gelukkig heb ik een brede smaak :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoop trouwens wel dat er een paar verassende namen bij zullen zitten, niet alleen maar de standaard namen.

Waarschuw beheerder
donateur
Het had van mij ook gemogen hoor :jaja: Graag zelfs, hoe meer oldschool/oldstyle, hoe beter !

Maar ik keek effe door de TriXX-Bril ;)
Waarschuw beheerder
timoothy 14 februari 2005 12:53
donateur! 2x???? echt? ben ik er 1 vergeten of is die al heel lang terug? maar ik vond een tent met oldschool anders wel een optie
Da was geen XXplosive maar Oldschool ClassiXX
Waarschuw beheerder
Heerlijk gewoon free your mind 20 en matrixx 25 euro 2 weken feesten voor de prijs van een normaal kaartje tegenwoordig!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk gewoon free your mind 20 en matrixx 25 euro 2 weken feesten voor de prijs van een normaal kaartje tegenwoordig!!!!

daar maak je een goed statement ! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Da was geen XXplosive maar Oldschool ClassiXX

ik wou zeggen er stond me maar 1 xxplosive bij. :)
Waarschuw beheerder
ach die 2 komt op t zelfde neer als t ware.
Waarschuw beheerder
donateur
:no:

xxplosive is alleen hardcore.

oldschoolclassixx alleen oldschool met op het eind misscien een paar platen early.
Waarschuw beheerder
hokjes :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee nee, Erotixx is ook héél wat anders dan Transaxxion, terwijl de muziek wel op hetzelfde neerkomt :)
Waarschuw beheerder
timoothy 14 februari 2005 15:57
ik wou zeggen er stond me maar 1 xxplosive bij
Ooooohw dacht dat je dacht dat r 3 waren maar dat je je maar 2 kon herinneren :)

Er is 1x XXplosive geweest in oktober en 2x oldschool ClassiXX in juli (dag voor No bullshit) en in oktober :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jah ik dacht ff van wat heb ik nou weer allemaal uitgespookt :P
Waarschuw beheerder
donateur
en als bianca het zegt is het zo :yes:
Waarschuw beheerder
:yes: je kent me al beter dan ik dacht 8) ;P
Waarschuw beheerder
donateur
:-p

Waarschuw beheerder
donateur
Zo, het walmt hier een beetje ..
Waarschuw beheerder
donateur
hehe :)
Waarschuw beheerder
donateur
je kan nu ook stemmen op the matrixx site welke dj jij wilt zien op emporium.

ik zeg showtek live:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg party animals ;p
Waarschuw beheerder
donateur
niks mehehe
gewoon doen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Michel de Hey :p

Waarschuw beheerder
Picotto :jaja: maar die komt toch niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Och dat zou geweldig zijn idd :p
Waarschuw beheerder
uK 15 februari 2005 11:11
Zo, het walmt hier een beetje ..
Valt wel mee toch :[

timoothy 15 februari 2005 19:13
ik zeg party animals ;P
:yes: ;P
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gekozen voor : Lorenzo de Preti

party animals zuigen... vorig jaar nog een keertje gezien, mtige show man :yes:

doe mij dan maar Critical Mass & Speedcity
Waarschuw beheerder
donateur
Party Animals Fan forever hiero !!!
Waarschuw beheerder
Ik ga 100 x stemmen op Umek, Picotto, Marco Carola :D

Waarschuw beheerder
donateur
Jeff Mills :)
Waarschuw beheerder
pfff wat is t budget van de XX uk????

Waarschuw beheerder
donateur
Dat wil je niet weten :)

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
Marco V, Jochen Miller, Johan Gielen

Luna, Technoboy

wat hopen we nog meer??

khoop dat ze promo, catscan of panic nog kunnen regelen voor t laatste uur!! maarja zal wel niet...aangezien er ook trance etc wordt gedraait..

Waarschuw beheerder
donateur
promo, catscan

:gaap:

Als je had gelezen, had je gezien dat er geen hardcore komt..
Waarschuw beheerder
donateur
Al die piemeltjes die zitten te zeiken om hardcore,
gaan maar lekker naar Nightmare Outdoor, opgeruimd staat netjes :[
Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens !
Waarschuw beheerder
donateur
huppâh, het topic is gekoppeld dames en heren
Waarschuw beheerder
donateur
Sterk werk ! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
huppakee:D
laat de line-up maar komen:)
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk een feestje ODW... :D:D:D:D:D:D

Nee hoor just kiddin, maaruh lijkt me kicken ben er zeker bij...
Waarschuw beheerder
gewoon lekker naar beide... opwarmen in nijmegen dan naar rotterdam :)
Waarschuw beheerder
Hoek van Holland bedoel je...

Waarschuw beheerder
donateur
Nightmare en Rotterdam klinken ook zo bekend samen hé ;)
Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook naar nightmare :jaja:

maar eerst naar de waal. :d
Waarschuw beheerder
donateur
Is er al een camping bekend???
Waarschuw beheerder
donateur
ja camping onder de waalbrug :P
Waarschuw beheerder
timoothy 16 februari 2005 17:55
ik wil ook naar nightmare :yes:
Me 2 :yes: maar t is zo'n fucking eind rijden na HVH :( en als je bij de XX al de hele dag hebt lopen :bier: weet ik niet of ik t nog wel trek...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet, ik sla Nightmare over :)
Waarschuw beheerder
Super marco may en mc dv8 op de site gestemd !!!
Artiest BeeVee
Waarschuw beheerder
hmmm wordt geen Emporium voor mij!

t is midden in me examenweek :-(

zul je zien dat er hele vette Techno dj's worden geboekt...

Waarschuw beheerder
donateur
nie huile beevee..zoals je t al zegt..tentames...stelt tog nix voor:-p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is er al een camping bekend???
timoothy 16 februari 2005 22:06

donateur! ja camping onder de waalbrug

als je op tijd bent zijn er nog wel een paar leuke plekjes op station CS

Waarschuw beheerder
Als er ook een :lief: TECHNO :lief: area is, ben ik aanwezig! Althans, als het niet Club Matrixx is die de DJ's boekt, want (techno) DJ's boeken, kunnen ze daar niet!

Maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen... Kom maar op met die line-up! Ben benieuwd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Emporium krijgt vier areas die gehost worden door de vier grote stromingen in The Matrixx:

Hardstyle by XXlerator
Groove by Exxellent
Trance by Transaxxion

%)

Waarschuw beheerder
:vaag: ??

Technotrixx & Planet Rose!! Technotrixx is van Matrixx hoor!! Ik hoop dat Planet Rose de dikste vinger in de pap heeft, anders wordt het dus niks!!
Waarschuw beheerder
Ik heb gestemd op:

Greg C, Furax, Ruthless, Zany, Technoboy, Straighton dj-team, Hardheadz, Vortex, Activator, Duro, Trance Generators *live*, Frank Kvitta, Dano, Miss Djaxx, Marco Remus ..:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Frank Kvitta, Dano, Miss Djaxx, Marco Remus

Dat vind ik dus niks hè! Dat is een Matrixx line-up. Geen Doornroosje line-up :p !
Waarschuw beheerder
donateur
als je zoveel eisen stelt kom je toch lekker niet. Hoef je niet de zeuren na de hand ;)

bij die grote feesten is de sfeer belangrijker toch dan de dj. geluid is meestal toch matig om extreem te kunnen genieten van het draaiwerk.

Waarschuw beheerder
Eerst maar eens zien of ze aan mijn eisen gaan voldoen Jochen, voordat ik besluit wel of niet te gaan :D !

Waarschuw beheerder
donateur
bij die grote feesten is de sfeer belangrijker toch dan de dj

En al helemaal op Outdoor feestjes overdag :jaja:

Waarschuw beheerder
True, maar Club Matrixx kent geen funky techno. En dat wil ik toch wel graag horen!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil zoveel .... :)

Waarschuw beheerder
Wat dan??
Waarschuw beheerder
donateur
100% Isis

2 Many DJ's

Acid Junkies

Adam Beyer

The Advent

Agoria

Alexander Kowalski

Alter Ego

Andreas Kremer

Anthony Rother

Aphex Twin

Aron Friedman

The Artfull Dodger

Audio Bullys

B-Tek

Babor

Bart Skils

Basement Jaxx

Ben Long

Ben Sims

Benny Benassi

Benny Rodrigues

Billy Nasty

Boris Werner

Brian S

British Murder Boys

Cari Lekebusch

Carl Cox

Carl Craig

Carlos Rios

Cassius

Charles Siegling

Chemical Brothers

Chris Liebing

Christian Wünsch

Christian Smith

Christian Vogel

Claude Young

Cleon Macnack

Cristian Varela

D.A.V.E. The Drummer

D=P+CER

Damian Keane

Damon Wild

Daniel Sanchez

Danilo Vigorito

Darko Esser

Darren Emerson

Darren Kay

Dave Angel

Dave Clarke

Dave Harder

Dave Miller

Dave Randall

Dave Tarrida

David Carretta

David Guetta

Davide Squillace

Deetron

Dennis Siemion

Derrick May

Devon Miles

Dexter

Dimitri

Dion

Don Diablo

Dr. Lektroluv

Dreazz

Dylan Drazen

Edwin Bazen

Electric Indigo

Ellen Allien

Emilio Ferreira

Eric de Man

Erick E

Erick Morillo

Erik In 't Veld

Estroe

Fatboy Slim

Felix da Housecat

Ferry Corsten

Filterheadz

Floornoiz

Francesco Pico

Frank Lorber

Fred Nasen

Funk d'Void

Futureshock

Gene Farris

Gideon

Glenn Wilson

Green Velvet

Greg Martini

Groove Armada

Groovemaster Johnson

The Hacker

Hansz

Hardcell

Hardy Hard

Headroom

Heiko Laux

Hell

Herr Arter

Hitmeister D

I-F

Ignition Technician

Invite

Ivan Smagghe

Jacek Sienkiewicz

Jack de Marseille

James Ruskin

Jamie Anderson

Jar

Jay Denham

Jay Samuel

Jeff Mills

Jeff Rushin

Jerome

Joachim

Joel Mull

Joey Beltram

Johannes Heil

Joost van Bellen

Jordy Lishious

Joris Voorn

Josh Wink

Juan Atkins

Juan Sanchez

Judge Jules

Junior Jack

Justin Berkovi

K.Cee

Kay D Smith

Keith Tucker

Ken Ishii

Kevin Saunderson

Kid Goesting

Kiwi

Koze

La-Di-Da

Lacroix

Lady Aïda

Laidback Luke

Laurent Garnier

Lauruz Lauhaus

Layo & Bushwacka

Legowelt

Lennert B

Loktibrada

Lucca

Luciano

Luciën Foort

Luke Slater

Magda

Marcello

Marco Bailey

Marco Carola

Marco Nastic

Mark Broom

Marnix

Matthew Dekay

Mauro Picotto

Meloen

Melon

Michael Burkat

Michael Mayer

Michel de Hey

Miss Kittin

Miss Monica

Miss Yetti

Moloko

Monica Electronica

Monika Kruse

Montana

Murphy D

Norman Soares

Nuno dos Santos

Oliver Ho

Oliver Kucera

Orchid

Oscar Mulero

Overdose

Paco Osuna

Pacou

Pascal F.E.O.S.

Paul Damage

Pelacha

Pet Duo

Petar Dundov

Phil Kieran

Phonopunk

Pounding Grooves

Preach

Predator

The Prodigy

Quazar

Redhead

Reeko

Regis

Reinhard Voigt

Remy

Renato Cohen

Ricardo Villalobos

Richie Hawtin

Rick Angel

Rino Cerrone

Robert Armani

Robert Hood

Roger Sanchez

Rolando

Roni Size

Roog

Rumenige

Rush

Samuel L. Session

Sander Kleinenberg

Savas Pascalidis

Secret Cinema

Seutek

Shinedoe

Sneak

Solid Decay

Space DJ'z

Spark

Speedy J

Stacey Pullen

Stanny Franssen

Stef Vrolijk

Stefano Richetta

Steffi

Steve Bug

Steve Rachmad

Surgeon

Sven Väth

T-Quest

Takkyu Ishino

Technasia

Terry Toner

The OffBeats

Thomas Krome

Thomas P. Heckmann

Thomas Schumacher

Tiga

Tim Deluxe

Tobi Neumann

Todd Terry

Tomcraft

Toni Rios

Troy Pierce

Umek

Underworld

Unitec

Valentino Kanzyani

Vitalic

Wesdex

Westbam

Wighnomy Brothers

Wouter Prinsen

Xanno Gallois

The Youngsters

Yoyok

Zaxxon

keuze zat

Waarschuw beheerder
donateur
Underworld bijvoorbeeld, zou ik wel weer eens live willen zien :jaja:

Waarschuw beheerder
Haha :D ! Als ze allemaal eens zouden kunnen komen... Dat zou geweldig zijn! Maar dan moeten ze er een meerdaags festival van maken denk ik.

Waarschuw beheerder
En dan moet ik op meerdere plaatsen tegelijk kunnen zijn :S !
Waarschuw beheerder
donateur
misschien een leuke uitdaging

alles opgebouwd uit battles

Waarschuw beheerder
Yeah, dat lijkt me wel wat!
Waarschuw beheerder
donateur
Underworld bijvoorbeeld,

leuk :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Pffff hoe zwart-wit kan je denken :s Jammer hoor.

Waarschuw beheerder
heb ik dnek ik wel zin in tegen die tijd
Waarschuw beheerder
donateur
geen hardcore = geen feest!!!!!!!!!

haha en zo is da chiel. :P
Waarschuw beheerder
Ik ben dr zeker bij, heb dr zin in :D

gestemd voor: Dj Zany :P
Waarschuw beheerder
donateur
gestemd voor: Dj Zany

Goedzo!!:D

en Showtek live graag:)
Waarschuw beheerder
donateur
stem op tiesto dan :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bah bah
Waarschuw beheerder
donateur
tiesto sucked big time ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe justem.
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gaat een lekker feestje worden :p
Waarschuw beheerder
donateur
kan dit feest nie verzet worden is toch nie normaal wat er op 28 mei allemaal voor vette feestjes zijn.

Bv.

The DREAMTEAM solo :kwijl:
NIghtmare outdoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit hoeven ze niet te verzetten, verzet nightmare maar :D
Waarschuw beheerder
als ze over 3 dagen de kaartverkoop willen starten moeten ze wel ff met een line-up komen :/

ongeduldig :P
Waarschuw beheerder
bij die grote feesten is de sfeer belangrijker toch dan de dj

dj's trekken een bepaald publiek die de sfeer maakt. De sfeer bij een technofeest met remus is totaal anders dan een technofeest met jeff mills
Waarschuw beheerder
donateur
De sfeer bij een technofeest met remus is totaal anders dan een technofeest met jeff mills

daar maak je een punt

Maar het gaat niet een een feestje waar 1 dj draait maar om een festival. Lees het stukje nu terug wat je zelf gequote hebt ...
Door de grote variëteit aan dj's en muziekstromingen is er toch geen peil meer op te trekken.
Ach we zullen zien, ik heb hoge verwachtingen van dit nieuwe uitstapje van Twan. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
we zullen er een leuk feestje van maken :D
Waarschuw beheerder
juist, gewoon het goede podium zoeken
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor hier vanalles over "stemmen"?
Waar kan dat dan?
Waarschuw beheerder
www.matrixx.nl ff goed kijken... ;) ergens links...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geen NIghtmare voor mij, lekker de hele dag :zuipen: in die mooie stad NMGN :D
Waarschuw beheerder
Paprika... gewoon naar beide gaan :P
Waarschuw beheerder
Ik wacht eerst de line-up maar eens af. 's Avonds is er ook history of hardcore en daar ga ik denk ik liever heen dan naar een feest, overdag, zonder hardcore.

Waarschuw beheerder
Technoise! 15 februari 2005 21:53
Picotto maar die komt toch nietlaatste aanpassing 15 februari 2005 21:54

Haha soms vergissen mensen zich weleens
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd. Kijk nergens meer raar van op. Picotto in de line up. Heerlijk toch :p
Waarschuw beheerder
donateur
Kaartverkoop Emporium start zaterdag 12 maart!
Saturday 28 May 2005

De voorbereidingen voor het eerste grote Matrixx-openlucht-dancefestival Emporium gaan voorspoedig.
De kaartverkoop voor Emporium start zaterdag 12 maart a.s. bij Ticketbox en Free Record Shop!

Gewone kaarten kosten slechts € 25,- (ex fee). VIP kaarten zijn € 50,- en geven tevens toegang tot de Emporium Afterparty in The Matrixx met (oa Marco V, Technoboy en Mauro Picotto).

Er zullen meer dan 35 DJ's op Emporium draaien waaronder Marco V, Technoboy, Benny Rodrigues, Mauro Picotto, Max B Grant, Marco Carola, Luna, Johan Gielen en Jochen Miller. De volledige line-up wordt op woensdag 16 maart bekend gemaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik las het vanmorgen in de krant ja :)

Wordt vast een leuk feestje 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Oke dat word dus de VIP kaart!! maandag ff hale 8)
Waarschuw beheerder
Marco V & Jochen Miller komen al, das al mooi!
Verder hoop ik op Marcel Woods, Randy Katana en Cosmic Gate :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben vooral benieuwd naar de Hardstyle Dj's... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gestemd voor *scooter* haha zou ik weleens live willen zien.........:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hahaha zeker wel. Scooter is lachuh :p

Maar uhm maandag even kaarten halen :p
Waarschuw beheerder
zeker kaarten halen, en nu nog ff de line up afwachten...

er stonden al wat leuke namen in de gelderlander he...
ik geloof onder andere darkraver en technoboy...??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Darkraver mag van mij thuis blijven...
Waarschuw beheerder
darkraver is helemaal lijp...
lekker stuiteren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kaartjes binnen :p
Waarschuw beheerder
donateur
kaartjes bestel ik ook wel zo snel mogelijk

even wachten op de line-up morgen

Waarschuw beheerder
En is de line up al bekend??? :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
zal in de loop van de dag vast wel een persbericht van komen

Waarschuw beheerder
oww oke...afwachten dan maar

Waarschuw beheerder
donateur
Mauro Picotto
Miss Djax
Jan Liefhebber
Misjah
Bart Skills
Frank Kvitta
Marco Carola

Hardstyle by XXlerator
Max B Grant
Luna
Technoboy
Darkraver
Equinoxx
Dana
N3ru

Trance by Transaxxion
Marco V
Cosmic Gate
Jochen Miller
Johan Gielen

Groove by Exxellent
Sidney
Erick-E
Laidback Luke
Benny Rodrigues

Waarschuw beheerder
lekker hoor :bounce: Gaat goed komen
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er tot nu toe goed uit:D. er zal nog wel meer bijkomen denk ik. Nu maar hopen dat het dan een beetje goed weer is:D

maaruuh,,
n3ru?
wie is dat dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog heel veel meer bij komt, tenzij ze allemaal maar 1 uurtje draaien :/

Maar ik vind het zo toch al prima :)
Waarschuw beheerder
donateur
Looking good! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn al zo'n 35 dj's gecontracteerd

ik tel dr nu maar 22:P
Waarschuw beheerder
donateur
Line-Up Emporium
Saturday 28 May 2005

LINE-UP WORDT VANDAAG BEKEND GEMAAKT!

De kaartverkoop voor Emporium is inmiddels begonnen. In enkele dagen tijd zijn er al meer dan 900 kaarten verkocht!
De Line-Up voor Emporium wordt (vandaag) donderdag 18 maart bekend gemaakt op de site van The Matrixx rond 14.00uur.

Waarschuw beheerder
donateur
t is donderdag 17 maart:-p.

misgien dan weer een daggie uitstel:-p
Waarschuw beheerder
donateur
Die line up is echt kick ass. Ik hoop dat ze nog een plekkie vrij hebben :p

Waarschuw beheerder
donateur
Die line up is echt kick ass. Ik hoop dat ze nog een plekkie vrij hebben

mmh jij bent duz de MC daro..wete we dat ook weer:-)
Waarschuw beheerder
ooooh gaat ie zo doen hoor...
Waarschuw beheerder
is het nou al rond met die vergunning?
groenlinks lag weer te zeiken begreep ik... stel je voor dat de slakjes een beetje geluidsoverlast hebben...

die line up is wel heel vat ja!
maar kga denk pas kaartje halen alst 100% zeker is...
Waarschuw beheerder
rob, zou wel mooi zijn als jij daar stond man, doe maar die xxlerator stage... :D
Waarschuw beheerder
donateur
vergunning zal wel rond zijn neem ik aan he. alleen die lui van queensize waren zo stom kaarten te gaan verkopen voordat ze een vergunning hadden :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik ben (nog) niet de MC... Hoop wel dat ik het ga worden, en dan idd XXlerator stage..

Maar ik weet zelf helaas ook nog nix :(
Waarschuw beheerder
donateur
Wie zijn de andere gegadigden dan ?

Waarschuw beheerder
donateur
COLLOSSEUM (presented by XXqlusive)
Marco V
Mauro Picotto
JP
Cosmic Gate
Johan Gielen
Jochen Miller
Cor Fijneman
Randy Katana

GLADIATOR DôME (presented by XXlerator)
Technoboy
Pavo
Darkraver
Dana
Max B Grant
Showtek (live)
Deepack
Zany
Stanton
Furax
Beholder&Balistic
Equinoxx

PANTHEON (presented by Technotrixx & Planet Rose)
James Ruskin vs Regis (live)
Marco Bailey
Miss Djax
Acid Junkies (live)
Remy
Bart Skils
Jan Liefhebber
Neru

CIRCUS MAXXIMUX(presented by Exxellent)
Erick-E
Brian S
Tom de Neef
Victor Coral
Sidney Samson
Lucien Foort
Fedde le Grand
Jordy Lishious
Norman Soares (live)
Mc Nova
Miss Bunty
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
yes!!! showtek live :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er behoorlijk content mee :p
Waarschuw beheerder
donateur
:K Furax

En de rest is ook (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Stanton staat er ook, leuk !

Ben toch zekers wel van de partij :jaja:
Waarschuw beheerder
geweldig dit... :D
:respect: MATRIXX :respect:
Waarschuw beheerder
COLLOSSEUM (presented by XXqlusive)
Marco V
Mauro Picotto
JP
Cosmic Gate
Johan Gielen
Jochen Miller
Cor Fijneman
Randy Katana

:k :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Jow echt een kick ass line-up! Trots op mijn tent:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
wat een vette line-up zeg. :yes:

Dit had ik niet verwacht. :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Dit had ik wel verwacht. Als je de geruchten leest van dit topic of die andere dan zitten er bij de volledige definitieve line-up weinig verschillen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Artikel uit De Gelderlander van 12-03-2005
Doorgaan dancefeest niet zeker

Door onze verslaggever

NIJMEGEN - Dance - organisator The Matrixx mag vandaag beginnen met de kaartverkoop, maar het is nog lang geen uitgemaakte zaak of dancefestival Emporium op 28 mei in de Nijmeegse uiterwaarden plaatsvindt. Een vergunning laat nog op zich wachten. "Het is niet makkelijk om de zaak rond te krijgen. De kaartverkoop kan wel eens voorbarig zijn", waarschuwt een voorlichter van de gemeente.

Het dancefestival is gepland in een gevoelig natuurgebied. GroenLinks heeft al vragen gesteld uit angst voor verstoring van het vogelstiltegebied. Het ministerie van Natuur beslist binnenkort of de ecologische hoofdstructuur met harde beats niet al te zeer wordt aangetast.

Daarnaast moeten ook politie en brandweer hun goedkeuring verlenen. De voorlichter: "Voldoen de aan- en afvoerwegen voor een veilig evenement? Kun je er voldoende parkeren? Allemaal vragen waarover we ons het hoofd breken." Uiterlijk donderdag komt er duidelijkheid.

zijn de verguningen rond ?
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij wel. Dit is alweer een oud artikel he ;) Zal ondertussen echt wel zover zijn :p
Waarschuw beheerder
LOCATIE - laatste nieuws!
Emporium, The Empire of Dance wordt mogelijk gehouden in de uiterwaarden bij Lent (aan de overkant van de Waal), maar die locatie is nog niet helemaal zeker. Volgens Groenlinks is het gebied waar het festival gepland is een "gevoelig natuurgebied". Zij vragen zich af of met de harde beats het stiltegebied niet al te zeer aangetast wordt. Hierover zijn vragen in de Gemeenteraad gesteld.
Mocht Lent niet doorgaan, dan heeft The Matrixx inmiddels een prachtige alternatieve locatie achter de hand. Emporium wordt dan gehouden langs het strand van recreatiegebied de Berendonck. Deze mooie en uitgestrekte recreatieplas ligt slechts 3 km van The Matrixx vandaan en biedt zowel logistiek als qua sfeer veel voordelen.

Het Festival gaat hoe dan ook door! Kaarten kunnen dus rustig gekocht worden!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
mij lijkt de lokatie Berendonck wel een heel stuk minder

ik wil uitkijken op de waalbrug :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dancefestival lonkt naar De Berendonck

NIJMEGEN - Mocht de gemeente geen vergunning afgeven voor dancefestival Emporium op 28 mei in de uiterwaarden van Nijmegen, dan zal organisator The Matrixx uitwijken naar De Berendonck in Wijchen. David Brons namens The Matrixx: "Wijchen vindt het prima als we komen. De locatie is daar eigenlijk ook veel sfeervoller.".

Opmerkelijk is volgens Brons dat de gemeente The Matrixx had verzocht in het kader van Nijmegen 2000 het dansfeest bij de spoorbrug in de uiterwaarden te houden: "Lekker dicht bij De Waalsprong en het centrum van de stad, zei de gemeente. We willen altijd meedenken, dus hebben we toen ja gezegd."

Brons is des te verbaasder omdat de gemeente nu zelf al weken geen duidelijkheid geeft over het rondkomen van de vergunning. "Voor onze bezoekers is dat niet goed. We willen deze week zekerheid. Komt die er niet, dan gaan we sowieso naar Wijchen."

The Matrixx heeft inmiddels 1600 kaarten verkocht voor het evenement dat duurt van 12 tot 24 uur. Gehoopt wordt op 10.000 bezoekers die kunnen genieten van optredens op vier podia,

De gemeente aarzelt, omdat inkleding van het festival uit oogpunt van veiligheid en parkeergelegenheid problematisch is. "Dat is bij De Berendonck allemaal geen punt. Ook kun je daar qua sfeer meer doen. Tentjes kun je beter inpassen tussen de bomen", aldus Brons. Nog een voordeel: het is maar op drie kilometer van The Matrixx. Bezoekers kunnen rechtstreeks door naar de afterparty die hier na afloop van Emporium wordt gehouden.

Een gemeentewoordvoerder laat weten dat het college van B en W vandaag praat over de vergunningtoekenning. Of een besluit positief of negatief uitpakt, kon ze gisteren niet zeggen.

Ook het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit is bij de vergunning betrokken. De uiterwaarden zijn onderdeel van een vogelstiltegebied.

David Brons heeft daarom al een optie genomen op een speciale vogelverschrikker: "Een dancefestival mag van het ministerie op voorwaarde dat de vogels er nog niet zitten te broeden. De gemeente moet dus snel een besluit nemen, anders zitten de eerste vogels er al te broeden en zijn wij te laat met onze vogelverschrikker."

Bron: Gelderlander.nl

Ik word echt zó schijtziek van die gemeente hier in Nijmegen. Eerst al een hoop gezeik met voetbal, dan weer met de Zomerfeesten, nu weer met deze vergunningen... We worden echt bekend als de gemeente waar alles kan, maar niet mag :@

Gelukkig heeft men bij de MatriXX ook verder gedacht dan de neus lang is (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Bovendien zijn de Berendonck en zelfs de Groene Heuvels vergelijkbaar met recreatiegebieden als Bussloo. Ultieme feestlocaties, met een legio aan mogelijkheden, vind ik zelf (y)(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb jij ook weer gelijk in uK ;-) Het wordt hoe dan ook een mooi feestje :p Ik kan niet wachten :p

Wel leuk van die vogelverschrikker hehehehe :p
Waarschuw beheerder
donateur
groene heuvels vind ik wel weer een toplokatie ( voor poing! outdoor toch ? ;) )

ik vind de berendonck maar een smerige modderpoel

wanneer gaat onze burge-meester-es weg ? :S

Waarschuw beheerder
donateur
Je hoeft niet te zwemmen op Emporium Jochen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nee maar de hele dag langs dat meurende water staan lijkt me ook niets ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, is het zo erg ja ?
Zwemseizoen is nog niet begonnen, meestal valt het wel mee dan toch ?

Eind van het seizoen is het inderdaad om te kotsen, maar dat is bij de Groene Heuvels ook zo. Ik denk zelfs bij iedere recreatieplas :)
Waarschuw beheerder
donateur
Berendonck, ook goed, kan dan alleen niet naar huis kruipen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jep klopt. Maar uhm dat is dan toch ook zo bij Defqon1. Het is gewoon goed te doen die feestjes en de stank valt wel mee, zeker als het vroeg in het seizoen is. Maar er wordt wel megaveel gezeken in dat water tijdens feestjes :s
Op Defqon1 wordt dat automatisch een extra wc voor de heren en soms gaan er ook nog dames gebukt hun behoefte zitten doen :s Muhahahaha te erg :s
Maar het moet gewoon wat moois gaan worden dat kan gewoon niet anders :s
Hoezo val ik in herhaling :p

Waarschuw beheerder
donateur
Het is dus definitief op de Berendonck. Daar heb ik weinig moeite mee 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Waar heb je dat gelezen dan Ukkie? :)

Waarschuw beheerder
donateur
op TT van omroep arnep staat ut

Waarschuw beheerder
donateur
Yip :)

Of die lui hebben het weer niet goed gesnapt.. Het blijft toch Arnep hè.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:[ etters :[

Waarschuw beheerder
Hé bij de berendonck ging ik vroeger altijd zwemmen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
wel lekker digtbij

tog?
Waarschuw beheerder
donateur
Emporium gaat naar Berendonck
Door onze verslaggever

NIJMEGEN - Het dancefestival Emporium zal definitief niet in de uiterwaarden van Nijmegen - Noord worden gehouden. Na een afwijzing van de vergunningaanvraag door het college van B en W in Nijmegen, wijken de organisatoren uit naar recreatiegebied De Berendonck.

De beheerder van dat terrein, RGV uit Apeldoorn, is zeer enthousiast over de plannen om het dancefeest op 28 mei tussen Nijmegen en Wijchen te houden. De gemeente Wijchen moet de benodigde vergunningen overigens nog wel afgeven.

Nijmegen besliste gisteren negatief over het plan voor een grote houseparty in de uiterwaarden ten westen van de spoorbrug. De unieke locatie was door de organisatoren (de eigenaren van dancecentrum The Matrixx) juist gekozen met het oog op de viering van Nijmegen 2000.

Volgens B en W in Nijmegen kan geen vergunning voor Emporium worden verleend, mede vanwege de schade die aan de natuur zou worden toegebracht. De uiterwaarden vallen onder de Vogel- en Habitatrichtlijn en de bepalingen van de Flora- en Faunawet. Volgens de bestuurders heeft een dance-evenement 'significante gevolgen, zeker voor het broeden van weidevogels', waardoor het verlenen van een vergunning onmogelijk is.

Verder voorziet het college grote problemen met de aan- en vooral afvoer van de bezoekers. Ook wordt voor geluidsoverlast gevreesd. Emporium had mede door de unieke locatie een van de grote blikvangers moeten worden van Nijmegen 2000.

:S:S:S:S:S:S:S:S

:/:/:/

dan maar naar de Berendonck
Waarschuw beheerder
Berendonck

Waarschuw beheerder
Dat wordt lopen naar de berendonck :D

IDEAAL!!!!
Waarschuw beheerder
Pcies

3min ben ik dr :bounce:
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
beerendonck stinkt
Waarschuw beheerder
donateur
beerendonck stinkt

eens :yes:
Waarschuw beheerder
ik kom elke zomer op de beerendonck en ik heb 2maanden op de groene heuvels gewoont toen me huis was ontploft.. maar het stinkt allebei dus niet egt verschil haha.. maar gewoon genoeg buizen en wause en plezier maken en je merkt er nix van:D
Waarschuw beheerder
lache man op de berendonck :D
beter als in Lent vind ik!
Waarschuw beheerder
donateur
beter als in Lent vind ik!

waarom ?

de berendonck is natuurlijk wel een heel stuk beschutter ... maar ik kan nu niet naar de waalbrug en kade kijken. De mooie nijmeegse skyline moeten we nu wel missen :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad :s
Waarschuw beheerder
donateur
zomers is dat een grote poel van rommel en geile pubers

waarom zeur ik eigenkijk?

DOEEEN
Waarschuw beheerder
zomers is dat een grote poel van rommel en geile pubers

Daarom wordt het ook niet in de zomer gehouden maar in de lente.

Duh. Malloot.
Waarschuw beheerder
donateur
whehe
heel scherp
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er zin an!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toch jij he rob :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jep ik en mnr Vilain!!!
Waarschuw beheerder
donateur
kaartje binnen!
Zijn we dr al?
Waarschuw beheerder
donateur
bijna

Waarschuw beheerder
nu al zin in...

super line-up :)
Waarschuw beheerder
ik heb er ook egt wel zin in!
hoop egt dat het dan mooi weer is!
Waarschuw beheerder
donateur
zorgen we voor
Waarschuw beheerder
donateur
Dancefestival Emporium (28 mei) van The Matrixx is nog niet eens begonnen of het breidt al uit.... Er zijn vijf DJ’s aan de line-up toegevoegd: Laidback Luke, Marco Bailey, Steve Rachmad, Fedde Le Grand en Randy Katana. Het aantal bezoekers mag groeien tot 12.500.

Naast toppers als Marco V, Mauro Picotto, Johan Gielen, Dana, Darkraver en Erick-E komt het totaal aantal DJ’s nu op 40. Emporium wordt gehouden op recreatieterrein Berendonck, Wijchen. Aanvankelijk zou Emporium in de uiterwaarden van de Waal worden gehouden, maar omdat de natuur daar misschien in het gedrang komt, verhuist het festival. Berendonck heeft meer dan voldoende ruimte om de vele duizenden bezoekers in een perfecte sfeer te herbergen.

Volgens David Brons van The Matrixx ziet het er naar uit dat Emporium wel eens één van de leukste en meest originele festivals van deze zomer kan worden. Op vier grote dance-area’s worden delen van het oude Rome nagebouwd. Emporium, the Empire of Dance, wordt namelijk gehouden om het tweeduizend jarig bestaan van de stad Nijmegen te vieren.

De vier area’s worden gehost door de vier grote stromingen in The Matrixx. XXlerator krijgt zijn eigen ‘harde’ Gladiator Dome, het Collosseum is voor rekening van XXqlusive. De godentempel Pantheon is een bijzondere samenwerking tussen The Matrixx (Technotrixx) en Doornroosje (Planet Rose). Circus Maxximus is domein van Exxellent. Het festivalterrein ademt twaalf uur lang een Romeinse sfeer met gladiatoren, tempels, een decadente VIP en Romeinse decors. Op het terrein is ruim plaats voor meer dan twaalfduizend bezoekers.

Emporium, Empire of Dance: 28 mei 2005, van 12.00 tot 00.00 uur. Kaarten € 25,- VIP-kaarten € 50,- (met VIP-parkeren, VIP-ingang, toegang tot Ceasar’s Palace, plus entreekaarten voor de Emporium afterparty in The Matrixx tot 05.00 uur met o.a. Marco V en Technoboy). Kaarten via alle filialen van Ticketbox en Free Record Shop.

Line-up:

Collosseum
Marco V
Mauro Picotto
Cosmic Gate
Johan Gielen
JP
Jochen Miller
Cor Fijneman
Randy Katana
Mc Mighty Mike

Gladiator Dome
Technoboy
Pavo
Dana
Max B Grant
Darkraver
Showtek (live)
Furax
Stanton
Deepack
Equinoxx
Mc Lunatick

Circus Maxximus
Laidback Luke
Erick-E
Brian S
Victor Coral
Tom de Neef
Sidney Samson
Fedde Le Grand
Jordy Lishious
Norman Soares
Miss Bunty
Mc Nova
Mc Stretch

Pantheon
Marco Bailey
James Ruskin vs Regis
Acid Junkies
Steve Rachmad
Miss Djax
Jan Liefhebber
Timbalism
Pure vs B-Tek
Neru
Mc Gideon

Waarschuw beheerder
donateur
laidback luke. beterzz:D
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=679 height=453 cacheid=00135a6b001833735f34d6511a00aa8939]http://www.nijmeegsereddingsbrigade.nl/Foto_11.jpg[/img]

[img width=500 height=380]http://foto.tatrahond.info/images/Beren02-02.jpg[/img]

en als er energie teveel is kunnen we nog flink uit ons dak gaan in de speeltuin :

[img width=500 height=380]http://foto.tatrahond.info/images/Beren02-05.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als het goed weer is kunnen we het Defqon1 effect krijgen of een beetje Impulz Outdoor sfeertje :p Teken ik voor :p
Waarschuw beheerder
donateur
heb er zin in
Waarschuw beheerder
donateur
blammes

Waarschuw beheerder
Kaartje al binnen!!!! thanx to my sweetie Kyraaaaaaatje!!! (k) (f)

Heb er nu al zin in!!!! wordt echt een superfeessie!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
wacht nog met de kaartverkoop ... heb geen zin om in de regen gaan lopen

wat was het ML'00 of ML'01 dat we verzopen
Waarschuw beheerder
donateur
Kaarten Emporium gewoon verkrijgbaar.
Saturday 28 May 2005

Zoals eerder aangegeven is de lokatie van het Emporium festival verschoven naar de Berendonck. Bij verschillende kaartverkooppunten is hier onduidelijkheid over ontstaan. Ze zoeken op de oude lokatie Lent en kunnen dan het feest niet meer vinden.
De nieuwe lokatiecode bij de verkooppunten is nr. 81.

Als je dus bij een Free Record Shop of Ticketboxfiliaal bent en ze kunnen Emporium niet vinden, zeg je: "Hé je moet op lokatiecode 81 zoeken." Hij zal je dankbaar zijn (en wij ook).
Waarschuw beheerder
donateur
Op mijn kaartje staat uiterwaarden Lent maar dat zal wel geen problemen geven wel?
Waarschuw beheerder
Kaartje binnen.

Is de vergunning voor de Berendonck nu al helemaal definitief?
Waarschuw beheerder
donateur
denk ut niet

omdat het gewoon gewijzigd is

beerendonk was definitief
ze mogen 25.000 maar gokken op 10.000
Waarschuw beheerder
donateur
Op mijn kaartje staat uiterwaarden Lent maar dat zal wel geen problemen geven wel?

Dat geeft zeker geen problemen. Tis gewoon een geldig kaartje.

Is de vergunning voor de Berendonck nu al helemaal definitief?

Dat heb ik inderdaad nog nergens letterlijk kunnen lezen. Alleen dat het de Berendonck wordt en dat gemeente Wijchen mee wil werken. Maar zijn er al handtekeningen geplaatst onder waardedocumenten :p ???
Waarschuw beheerder
donateur
beerendonk was definitief
ze mogen 25.000 maar gokken op 10.000

ik hoop : is :S

ze hebben de vergunningen voor 12.500 man, op dit moment.
De kaartverkoop schiet niet op, Twan had verwacht dat het binnen een maand of anderhalve maand uitverkocht zou zijn :/
Waarschuw beheerder
donateur
Tja je hebt zoveel festivals binnenkort. En als nieuwkomer met festivals kan je niet altijd rekenen op een snelle uitverkoop natuurlijk. Maar idd, ik snap die Twan wel. Met zo een line-up en opzet zou het wel snel moeten gaan. Maja :s Je hebt het niet altijd in de hand he :p Toch denk ik dat het wel goed gaat komen met dat festivalletje van em ;) Ooh ja, en al die strubbelingen in het begin helpen natuurlijk ook niet echt mee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor dit geld en met zo'n dikke hardstyle line up, komt het wel goed met de verkoop, in ieder geval heb ik vandaag 4 kaartjes gekocht en merendeel van de vriendengroep volgt volgende week als salaris weer binnen is.
Ik denk dat onze groep wel representatief is voor de algemene verkoop, kortom de 10000 man zullen ze zeker wel halen. Zeker gezien er 4 verschillende stromingen aanwezig zijn!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat onze groep wel representatief is voor de algemene verkoop.

Dat vind ik wel een rare redenering eigenlijk. Maar ja, je denkt het ook alleen maar gelukkig :p
Waarschuw beheerder
donateur
Reeds geconstateerd.

Waarschuw beheerder
ik heb er zin in :bounce: lekker beuQen
Waarschuw beheerder
donateur
gaat gewoon door

Waarschuw beheerder
Me kaartje is al binnen... :D heb er echt mega veel zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ik haal wel aan deur

Waarschuw beheerder
Ik heb al gehoord dat ik daar niet droog blijf, ik word in het water gegooid!!! maar we gaan gewoon door beuQen :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
kep je nog op xfactor gesien

Waarschuw beheerder
hele vette line-up
alleen waarom zo ver dan
hoe dan....
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij digtbij

ut zal maar gaan regenen...
Waarschuw beheerder
donateur
kans is groot dat ik ook aan de deur haal
Waarschuw beheerder
donateur
kaarten zat
Waarschuw beheerder
Kaartje in de pocket! :D
Waarschuw beheerder
Wat ik nou weer heb gehoord, het blijkt dat de DJ's met zege-karren met echte paarden ervoor naar het podium worden gereden IS DIT GAAF OF NIET!!!! Helemaal in romeinse stijl
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff das wel heel vet zeg :p
Waarschuw beheerder
donateur
orgineel

maar zou lachen zijn as die paarden op hol slaan ofsow
Waarschuw beheerder
donateur
Zou helemaal niet lachuh zijn :s Ik kom om te dansen en niet om te rennen voor paarden :p :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus iedereen suikerklontjes meenemen!!!!!!! haha
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha :p Mogen die wel mee naar binnen of valt dat ook onder drugs ? :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb egt dikke deja vu hiero :P
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha :p
Waarschuw beheerder
donateur
*tilt*
Waarschuw beheerder
donateur
kep kaartjuh :P
Waarschuw beheerder
ik ook!
gister gehaald :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik nou weer heb gehoord, het blijkt dat de DJ's met zege-karren met echte paarden ervoor naar het podium worden gereden IS DIT GAAF OF NIET!!!! Helemaal in romeinse stijl

er is toch ruimte zat ;)
Waarschuw beheerder
Zal wel gaaf zijn als er een romeinse dress-code was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Broed Hah op woensdag 4 mei 2005 om 07:19:

ik dacht dat die er ook was?

Waarschuw beheerder
NOG 3 DAGEN !!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
misschien gaat het zwembroekje nog wel mee :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jochen op woensdag 25 mei 2005 om 17:18:
misschien gaat het zwembroekje nog wel mee

misschien??? :S

;)
Uitspraak van *LadyDi* op donderdag 5 mei 2005 om 14:59:
Uitspraak van Mc Renny Vee op woensdag 4 mei 2005 om 07:19:

ik dacht dat die er ook was?

Is er niet, maarre...wat moet je aan dan?? witte lakens gedrapeerd om je lichaam...?? :D
Waarschuw beheerder
donateur
het was echt bruut
Waarschuw beheerder
Heb me perfect vermaakt echt een geslaagt feestje :jaja:

Complimenten voor de XX :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Te lekker feestje :p
Waarschuw beheerder
lekker hoor...heerlijk lope partyen...op naar Emporium II in 2006!! :respect: