Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 18:25:
Bjork fan
fan schaar ik in hetzelfde rijtje als "seriemoordenaar".

Nee hoor, maar als artiest bewonder ik haar, innovatief, bijzonde persoon.
Buiten dat zou ik er moeite mee hebben om het een truc te noemen als je ziet dat de gehele stijl in dienst staat van de film.
ik kom daar vast op terug als ik meer films van hem heb gezien.
Maar heb indd geen tijd om voor elke film een studie te volgen
ja is zo dubbelzinnig: soms hoor ik toevallig het verhaal achter een werk (kan ook schilderij zijn). Of als het me ineens boeit. Maar als de film begint, of het doek in een museum ineens opdoemt, en de info ontbreekt, moet het me wel boeien. Daar zit het gevaar idd, dan "faalt" het werk, of
wij als toeschouwer.
aversie
nee joh, ik heb maar 1 echte aversie en dat zit niet in de cinema. Ik vond Blue Velvet en M. Drive op zich goed, maar niet ZO super als de fans. Nee, Freud ken ik te beknopt, begeef me meer op het filosofievlak, Nietzsche voorop.
Kunst? Cinema in het algemeen eigenlijk wel....maar over kunst praten, pffff teveel A4-tjes daarover geschreven en teveel geluld. Heb nogal 'vreemde' visies daarop, docenten vinden het niet allemaal even leuk haha (kunstacademie).
ik ben nog wel effe zoek met de klassiekers 
vorig jaar Vampyr (1932) gezien in de bios, zelden zo'n bijzondere ervaring gehad. En op school Das Cabinet des Dr. Caligari, ook zo eentje...
Vervelende doordrammers toch die liefhebbers. 
hehe nee het is pas vervelend als iemand te snel afhaakt en z'n idealen niet "hardhandig" verdedigt.