Aangezien er hier behoorlijk wat filmhuisfans zijn hoop ik dat jullie me kunnen helpen.
Een jaar of 2 geleden heb ik een film gezien op ned 3 en die was zo gaaf en bizar dat ik 'm heel erg graag nog eens zou willen zien.
Het betreft een Duitse film en er liepen 4 aparte verhaallijnen door elkaar heen.
1 daarvan ging over een meisje dat elke dag ging liften,dan werd ze meegenomen en vervolgens maakte ze de chauffeurs knettergek van haar oeverloze geouwehoer.
Tot ze op een dag bij iemand instapt die daar zó gek van wordt dat hij haar mee naar huis neemt,opsluit en gaat protitueren.
Een ander verhaal ging over een meisje dat ruzie kreeg met haar vriend,wegging en lopen hoeren en snoeren door de stad.Toen bleek ze zwanger te zijn en uiteindelijk kreeg ze een miskraam op straat en liep ze met de embryo in haar bebloede handjes naar een telefooncel toe en ging ze een willekeurig iemand bellen om mee te praten,nou en die was niet zo vriendelijk tegen haar.
Een ander verhaal ging over een weduwnaar maar dat weet ik niet meer zo goed.
En het 4de verhaal ging over een relatie die niet erg goed was.Man kwam thuis en vrouwlief hing sliploos over de rand van de tafel....en toen had de man dus een vriend mee.Nou dat ging ook allemaal niet zo goed.Uiteindelijk moest ze iets doen (sexuele handeling) terwijl ze een bepaald liedje moest zingen.Het liep allemaal niet zo goed af
Nou een heel verhaal dus (sory daarvoor),en zoals je leest echt een hele bizarre film!Maar hij was echt heel erg goed.
Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop echt dat iemand me kan helpen