Partyflock

Forumonderwerp · 745482
1963x bekeken
Ik heb nu 2 weken een vriend,
heb al eerder wat met hem gehad maar tis nu weer aan...

Ik vraag aan hem of hij zn relatie status bij zn profiel wil veranderen,
hij zegt elke x jaah doe ik zo snel mogelijk.

Vraag ik aan hem waarom ik nie in zn msn naam sta,
want ik zit er toch wel mee.

Hij zegt dat het belangrijker is van binnen en niet of het in je msn naam staat,
ik vind het wel een klein dingetje maar toch zit het me dwars... :S Wat vinden jullie?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja het zelfde als jou, zitten 2 kanten aan. beetje idiote vraag dus :S

Waarschuw beheerder
Meeste mannen schamen zich als ze dat soort dingen moeten doen...(mijn exvriend ook) En tis niet leuk voor jou...
En bij sommige mannen ga je je idd afvragen of hij jou wel echt leuk vindt..
Waarschuw beheerder
tja opzich moet het niet uitmaken als je maar weet dat hij van jou houd...

maar hoe is het de vorige keer uitgegaan??

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind 5 gulden B)

Waarschuw beheerder
ben het wel en niet met hem eens

k bedoel het gaat er om wat hij van binnen voor je voelt dat hoeft niet in je msn naam staan om iets voor je te voelen

aan de andere kant is het wel leuk je naam bij hem te zien

suc6
Waarschuw beheerder
het is leuk als hij dat allemaal zou doen
maja het komt vast vanzelf wel;)
geef hem gewoon de tijd en vertrouw em gewoon
Waarschuw beheerder
Ik vind, liefde zit niet in msn namen en pf teksten....
laatste aanpassing
Jah maar ik vind toch dat het wel hoort, want dan laat je toch zien dat je aan elkaar verbonden bent??

Het is uitgegaan om familieproblemen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is leuk als hij dat allemaal zou doen
maja het komt vast vanzelf wel
geef hem gewoon de tijd en vertrouw em gewoon

zeker geen relatie!?! :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

de tering, je twijfelt toch niet aan zijn liefde alleen omdat er in zn msn naam niet "i love youuuuuu" staat :/
dan zit je dus echt teveel achter msn (N)

krijg een relatie in het echt ipv een msn relatie en maak je druk om de dingen die er toe doen.
Waarschuw beheerder
donateur
maak je je daar nou echt serieus druk om ?

Waarschuw beheerder
Hmm

Ik ken dat ook. Ik zette haar naam ook nooit mijn msn naam.. Had er alleen Ronny in staan en dat was het..
Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet seriues over denk.
Ik hoef het ook niet in mijn msn naam dus ik zou me niet teveel zorgen maken :)

Waarschuw beheerder
geef mij die vijf gulden terug, jij B**ch! :[
Waarschuw beheerder
als jij vind dat echte liefde inhoudt
met elkaar te koop lopen in je msn naam en het bevestigen op een internet site, oke dat kán :vaag:

als het voor de rest goed zit tussen jullie waarom zou je je dáár dan druk over maken
Waarschuw beheerder
ben jij ff gelukkig zwork:p

ontopic: waarom is t zo belangrijk voor je dat je in zn msn naam staat?? en dat ie zn relatiestatus nog niet heeft veranderd....dat zijn toch niet de belangrijkste dingen in een relatie

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind, liefde zit niet in msn namen en pf teksten....
Het zit idd wel goed tussen ons,
maar hij doet ook nooit serieus...
als ik bijv met hem over iets wil praten,
hij maakt overal een grapje van.

Waarschuw beheerder
wie is je vriendje dan? O:)

dan zal ik het hem vragen via PB's voor je...O:)

je prive-detective ;)

*vraagt 550 euro per verstuurde PB plus die vijf gulden*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker aan de gang! hakkuh wijffie! jij moe ni zo moeilijk doen!! :S

Geslacht: vrouw
Geaardheid: hetero
Relatie: nee
Waarschuw beheerder
donateur
je maakt toch wel een grapje he, trouwens?

Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat me niet vertellen dat je je daar druk over maakt:S

Er zijn ergere dingen in een relatie hoor:jaja:
Waarschuw beheerder
je kan ook van alles een probleem maken he!

echt iemand kan nog zo veel van je houden om MSN en PF maar in het echte leven je gewoon een stomme neuk doos vinden;)
dus trek je niks van ze msn naam aan!

Waarschuw beheerder
doe ook nooit de naam van mn meissie op msn :S

(L) ya 4 ever ofzo :S rot op :P

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
2 lekker aan de gang! hakkuh wijffie!:
Waarom heb je zelf bij je profiel ook nee staan bij relatie :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mmm, wat is jouw devinitie van een relatie dan???

want als hij nooit serieus is tja:S

Waarschuw beheerder
Dat kan

Waarschuw beheerder
waarom moet je zoiets in je msn naam zetten? vind dat ook zon onzin......
Waarschuw beheerder
donateur
ik zet altijd in mn naam
"laura (L) *naam* heeeel erg veel, je bent het wonder in mn leven, 4 -e ver 2-gether"

:/ wal-ge-lijk :kotssmiley?:
Jah ik heb er net wel met hem over gehad,
toen deed ie wel serieus...
Maar ik krijg steeds het gevoel
dat hij onze relatie niet serieus neemt.

Ik heb trouwens wel een roos van m gekregen...
dat zegt wel wat vind ik

Waarschuw beheerder
*stomme doos* :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
damn hoer is ff op dan. OPEN DAN OOK GEEN TOPICS :x

:[

Waarschuw beheerder
donateur
wie weet intresseert hem pf geen ene moer en op msn zou ik ook niet zo'n naam willen van ..... ik hou van je hoor!

Waarschuw beheerder
ik vind...zondag echt kut
Waarschuw beheerder
ik zou niet eens willen dat iemand mij in ze msn naam had staan. Gatverdamme, heb echt een hekel aan mensen die dat doen.

Waar je je wel niet druk om kan maken :s
Waarschuw beheerder
mmm, een roos zegt wel wat maar ik zou niet alles baseren op die ene roos...:$

maar praat met hem en leg hem uit wat jij voelt en dan zal hij ook wel serieus antwoorden hoor;)
Waarschuw beheerder
aan iedereen die reageert met 'dat je je daar druk om maákt': wat voor de 1 iets kleins is, kan voor een ander iets zijn waar die erg mee zit.

Zeg hem gewoon dat je het erg prettig vind dat hij dat doet, dat je dan echt het gevoel hebt dat hij je als zijn meisje ziet (en dat is erg leuk) en zeg hem dat je dat soort dingen leuk en belangrijk vind in een relatie omdat je je dan speciaal voelt.

Zelf heb ik er nooit ook maar over nagedacht om mijn vriend te vermelden bij 'relatie'in mijn PF profiel. Toen mijn vriend het in zijn profiel veranderde in het weekend dat het wat werd tussen ons, vond ik dat eigenlijk toch wel heel erg leuk en heb ik het ook in mijn profiel aangegeven, misschien erg puberaal als je 30+ bent, maar ach dat hoort erbij als je verliefd bent :-D

Succes meissie!

Waarschuw beheerder
je bent NIETS meer dan een neukpop voor hem...anders had ie wel lief tegen je gedaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen al het feit dat je het vraagt is voor hem misschien een rede om het niet te doen. Wie vraagt wordt overgeslagen zeggen ze wellis he. ;)
Realiseer je dat niet iedereen daar even veel waarde aan hecht. Als je er dan ook nog is over gaat jammeren wordt hij misschien alleen maar gek van je. Laat 't rusten zou ik zeggen. 'T heeft geen nut om daar straks nog spanningen over te krijgen ook als je hier over blijft vallen.
Waarschuw beheerder
Zeg hem gewoon dat je het erg prettig vind dat hij dat doet, dat je dan echt het gevoel hebt dat hij je als zijn meisje ziet (en dat is erg leuk) en zeg hem dat je dat soort dingen leuk en belangrijk vind in een relatie omdat je je dan speciaal voelt.

Wat ze dus hiermee probeert te zeggen is, forceer die troep lekker in je vriend ze msn naam door met emotionele troep te smijten. Als die het niet uit zichzelf wil doen kan je hem altijd blackmailen natuurlijk !! Lekker typisch :yes:

Misschien houdt ie wel gewoon van een schone no bullshit msn naam. Iets wat meer mensen moeten overnemen imho....
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn god !
GROW UP !

Is msn tegenwoordig een soort van dating-liefdesuiting iets ?

Ik zou het zeker niet op prijs stellen als mijn liefje mijn naam overal zou gebruiken.
Het feit dat we een relatie hebben zegt al meer dan genoeg !

Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: dat zal je leeren :frusty:
Waarschuw beheerder
Idd Chris ( hoezie met jou?),ik vind t klef je liefde verklaren in een msn-tekst...

Waarschuw beheerder
je bent NIETS meer dan een neukpop voor hem...anders had ie wel lief tegen je gedaan...

awww jij bent wel heel gemeen :[
Waarschuw beheerder
is het niet gewaun een player??!! dat niet in problemen met z'n andere wilt komen als ie jau naam in z'n msn zet!!!
Waarschuw beheerder
enige reden dat ik het niet binnen twee weken deed is dat t dan zo weer uit zou kunnen zijn :x hehe

niet gebeurd trouwens (L)

lig er trouwens echt niet wakker van, en zou jij ook proberen niet te doen :). dan kan je je al op gaan fucken als je geen xx na een smsje krijgty :vaag:.

Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens wel een roos van m gekregen...
dat zegt wel wat vind ik

Ja echt wel..dat is natuurlijk een verklaring voor eeuwige trouw :vaag:

Waarschuw beheerder

whahahaha dies goed (y)

Is dat een must tegenwoordig ofzo??
Waarschuw beheerder
Kan mij het rotten of iemand in haar profiel of msn-naam zegt of ze een relatie of niet heeft. Gaat mij erom of haar hart op de juiste plek zit en dattie niet voor meerdere bestemd is.

Zet het er zelf ook niet in btw :')
Waarschuw beheerder
Is dat een must tegenwoordig ofzo??

ja lijkt er wel op:S
enne hij moet zeker ook nog in ieder smsje zetten dat hij van je houd???

Waarschuw beheerder
of altijd ophangen na een gesprek met ik hou van jou....
Waarschuw beheerder
maak je om echte erge dingen druk!! ;)
Waarschuw beheerder
Wat ze dus hiermee probeert te zeggen is, forceer die troep lekker in je vriend ze msn naam door met emotionele troep te smijten. Als die het niet uit zichzelf wil doen kan je hem altijd blackmailen natuurlijk !! Lekker typisch

Je hebt het dus niet begrepen, het gaat hier helemaal niet om iemand wat door de strot te duwen, maar gewoon elkaars manier van communiceren leren begrijpen. Bij hoeft niets te doen, hij kan ook gewoon zeggen tegen haar dat hij bv niet graag met zijn gevoelens te koop loopt omdat het iets is tussen hem en haar, of omdat hij zich daar gewoon niet prettig bij voelt, of desnoods omdat zijn vrienden hem daarmee dan gaan pesten, maakt niet uit, gaat erom dat het haar dwars zit en dat zij zich er niet prettig bij voelt, ookal zit het probleem bij haarzelf, ze kan dat gevoel alleen kwijt raken als ze dat met hem deelt en ze elkaar echt goed leren kennen.
Waarschuw beheerder
gaat om hoe je je voelt maar die gevoelens hoeven toch niet perse uitgedrukt te worden @ msn/pf of wat dan ook!
Waarschuw beheerder
misslizard, spreekt naar mijn idee uit ervaring, en gooit goeie teksten @ dis topic...:P
Waarschuw beheerder
hij flirt online met andere meisjes en daarom wilt hij je naam er niet in zetten. lijkt me duidelijk....
Waarschuw beheerder
Waarom wil je in zijn MSN nick staan?? En dat al na 2 weken?? Beetje snel denk ik..
Waarschuw beheerder
2 tjaantjuh: dank je!

Ik spreek idd uit ervaring. Door allerlei dingen uit mijn verleden steken bij mij heel af en toe ook nog wel eens van die duiveltjes op, waardoor ik me onzeker of afgewezen voel, bijna altijd onterecht. Dat gevoel is 9 van de 10 keer uit oud zeer, maar alleen door dit duidelijk te maken aan je goede vrienden en partner, kun je daarmee leren omgaan en onderscheid leren maken tussen oud zeer en nieuw leed en dan blijkt vaak dat veel nieuw leed niet anders is dan oud zeer dat weer naar boven komt. Langzamerhand ontwikkel je dan een nieuw gedrag op zaken die je raken en wordt dat steeds minder en ga jij je verleden beheersen in plaats van het verleden jou

Waarschuw beheerder

Is dat het belangrijkste uit een relatie dan?

Bouw je daar een relatie op?
Waarschuw beheerder
donateur
Ach...ze heeft of een minderwaardigheidscomplex, of geen vertrouwen in die relatie...

Ik gok op beide !
Waarschuw beheerder
aan iedereen die reageert met 'dat je je daar druk om maákt': wat voor de 1 iets kleins is, kan voor een ander iets zijn waar die erg mee zit.

:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom zijn er zoveel reacties van mensen die de topic startster zo aanvallen? Zij zit ermee en daarom vraagt ze om reacties. Geef haar dan een vriendelijk advies waar ze wat mee kan, ga iemand niet zitten afzeiken. Als je haar probleem niet de moeite waard vind, reageer dan niet! Ga iemand niet zitten afbranden. Anderen kunnen jou problemen wel net zo onbelangrijk vinden en dan vind je het toch ook niet leuk om door jan en alleman afgebrand te worden?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is het risico van een topic openen op een site waar heel NL terecht kan !

Als je serieus een antwoord wilt op je problemen ga je naar je vrienden toe.
Waarschuw beheerder
Misschien vind ze het juist eng voor vrienden??
Vaak is advies aan vreemden vragen makkelijker.

Waarschuw beheerder
leg m gewoon uit dat je er heel erg mee zit en dat je t fijn zou vinden als ie zn relatie status zou veranderen...
als ie je echt leuk vind begrijpt hij dat heus wel...
Waarschuw beheerder
Misschien vind ze het juist eng voor vrienden??
Vaak is advies aan vreemden vragen makkelijker

Klopt, bovendien kan het lekker anoniem, als je in een relatie bang bent om afgewezen te worden, heb je dat ook vaak (meestal in mindere mate) naar je vrienden toe
Artiest {SHOWLIST artist 106925, 63696, 54251}
Waarschuw beheerder

Moet dat dan? Kijk snap dat t niet leuk is dat die status nog zo staat, zou ik ook aan twijfelen, maar je msn-naam. Kom op, is dat een eis als je een relatie begint? Ik vind het juist onwijs truttig staan, serieus! Je moet niet beoordelen op een msn-naam, maar aan de manier waarop jij wordt behandeld, daaraan kun je pas zien of iemand van je houdt!!!!

Waarschuw beheerder
msn vind ik ook niet echt nodig.... maar zn relatie status moet ie wel veranderen...

Waarschuw beheerder
donateur
dat van die relatie status begrijp ik :jaja:

maar dat van die msn naam?? :vaag: hoe oud ben je eigenlijk????

Waarschuw beheerder
liefde is niet
door op msn te zetten dat je van iemand hou..
leer hem te vertrouwen daar zit wel liefde in !
begin gewoon dat te leren de 1e weken
om mekaar eens goed te kunnen vertrouwen..
en praat wat er fout ging met de 1e x dat je met hem had..
en werk daar aan inplaats van dat msn-gedoe !!

Waarschuw beheerder
hoe oud ben je eigenlijk????

dat was ook het eerste wat ik d8... ik d8 15/16 ofzo... maar nee 21 staat er op het profiel!!!

maaruh meis... grow up!!! zen status ok, maar msn naam... dat jij graag een msnnaam hebt met iets over hem ok, maar dat hoeft hij toch niet te hebben???
Hij zal er niet zoveel om geven (zoals de meeste jongens) ik zou msn niet als meet item nemen voor de status van je relatie!

Waarschuw beheerder
Get a life :O
Waarschuw beheerder
maaruh meis... grow up!!! zen status ok, maar msn naam... dat jij graag een msnnaam hebt met iets over hem ok, maar dat hoeft hij toch niet te hebben???
Hij zal er niet zoveel om geven (zoals de meeste jongens) ik zou msn niet als meet item nemen voor de status van je relatie!

:respect:
Waarschuw beheerder
vind dat hij op pf best bij zijn status van zijn relatie kan veranderen als hij echt gek op je is doet hij daar niet moeilijk over, maar zijn msn naam te veranderen is wel weer een tikkeltje te veel gevraagd

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat ie schijt aan je heeft, als t voor jou zo belangrijk is hoort ie gewoon een beetje te buigen....
hiermee bedoel ik natuurlijk niet dat ie niet om je geeft ofzo, maar ik kan me voorstellen dat je t niet leuk vind!
Waarschuw beheerder
Relatiestatus zou hij moeten veranderen, tis een kleine moeite.
Dat hij jouw naam niet in z'n msn-naam zet vind ik ook redelijk begrijpelijk, maar dat komt ook omdat ik zelf niet van dat 'kleffe gedoe'(no offence) houd.
Misschien zou je hem kunnen vragen om een text uit een liedje voor jou in z'n msn-naam te zetten. Dat is iig minder direct en slijmerig.
Waarschuw beheerder
donateur
heet je vriend toevallig Teknoboy?? O:)

doe niet zo triest...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een MSN-status heeft geen meerwaarde voor een relatie.....hij houdt van je ...of niet, als hij zegt van wel...moet je dat geloven, doe je dit niet, dan maak je het jezelf erg moeilijk meisje....... Maar idd.... wat voor de één iets kleins lijkt kan voor jou een mega-probleem zijn.. Probeer het te laten rusten, en maak het nog eens bespreekbaar, reageert ie niet...laten rusten...
Waarschuw beheerder
Ik vind dat ie schijt aan je heeft, als t voor jou zo belangrijk is hoort ie gewoon een beetje te buigen....

Wat een onzin,omdat ie je msn er niet in heeft staan,gut gut...wat een wereldprobleem :frusty:

msn is een makkelijk communicatie middel meer niet.

Waarschuw beheerder
Waarom moet de naam in ze msn, staat zo klef :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ben jij soms de vriendin van Le Roy??

:X:X:X:X

gezien zijn laatste topic en allebei uit Haaksbergen ;d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zie alweer dat t niet gaat werken tussen jullie want je zeurt te veel:yes:
Waarschuw beheerder
wat ik ervan vind

:x ik zeg nix
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:x:x

:x :x
:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je bent NIETS meer dan een neukpop voor hem

:yes:

Waarschuw beheerder
dat je nog bij hem blijft
Waarschuw beheerder
haha :respect:
Waarschuw beheerder
waar maak je je druk om zeg:S:S

Waarschuw beheerder

haha godsamme zeg..

heeft ie je wel officieel verkering gevraagd?? O:)
Waarschuw beheerder
Bij Partyflock neerzetten dat je een relatie met elkaar hebt, vind ik wel heel normaal ja. Maar in je msnnaam hoeft toch niet...!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een onzin,omdat ie je msn er niet in heeft staan,gut gut...wat een wereldprobleem

Helemaal gelijk, ik las iets te snel :$, ik las alleen over dat relatie stukje, dat zou ik ook niet leuk vinden nee...

Maarre idd, als je niet in zn msn naam staat wil dat iets zeggen???
Mijn vriend staat nu ook niet in mn msn naam en ik niet in de zijne:D:D:D
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk is je vriend ouder dan 13 en die hecht daar dan geen waarde meer aan... :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat vinden jullie?

Ik vind dat je te oud bent voor dit soort onzin... dacht dat je 14 was!

Waarschuw beheerder
jullie hebben het toch pas twee weken?
Dan hoef je toch niet gelijk zo van stapel te lopen?

Jullie hebben al een keer eerder een relatie gehad, dat is toch om een reden uit gegaan? Misschien vind hij het allemaal ook nog wel moeilijk en wil hij daarom juist niet te hard van stapel lopen. Persoonlijk hou ik der niet van als iemand zulk soort msn namen aan neemt. Maar al zou ik dat wel willen, dan wil ik wel dat die dat uit zich zelf doet en niet omdat ik der om vraag. Als die nou straks zo'n msnnaam neemt, dan doet die dat om jou een plezier te doen en niet uitzich zelf. Dat is toch ook niet leuk? En jullie hebben het pas twee weken, als je zo gaat lopen zeuren gaat het vaak weer fout. want de meeste mannen houden juist niet van zeuren.

Waarschuw beheerder
heb in 2.5 jaar nog nooit wat in me msn naam gezet over me vriendin :S dalijk maakt ze het uit :x

Waarschuw beheerder
want de meeste mannen houden juist niet van zeuren.

Waarschuw beheerder
Gewoon rustig aan doen als je net wat hebt..
En ik zet het ook noooit in me msn.. Waarom zou ik...
ALs hij toch aan jou laat merken dat hij om je geeft is het toch goed..
Waarschuw beheerder
En jullie hebben het pas twee weken, als je zo gaat lopen zeuren gaat het vaak weer fout. want de meeste mannen houden juist niet van zeuren

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
juist, jullie hebben pas 2 weken wat. dat is nog maar het begin. het was niet eens in me op gekomen om te vragen of hij mij in zijn msn naam wilde zetten, ik let er ook niet op.
Waarschuw beheerder
donateur
Kan je lachen... zet ie dr in zn msn, hebben ze woorden over iets, hij haalt haar uit zn msn-naam en zie daar een nieuw topic: 'Mn vriendje heeft me uit zn msn-naam gehaald! Is het nou uit??'
Waarschuw beheerder
misschien schaamt hij zich voor je en wilt hij niet dat zijn vrienden weten dat hij met jou gaat! aangezien dit topic volkomen begrijpelijk :devil:
Waarschuw beheerder
zo lekker antw. hoor
Waarschuw beheerder
:devil:

Waarschuw beheerder
Ik sluit mij volledig aan bij de opmerkingen van Bruis!

Waarschuw beheerder
Beetje :vaag: :s

Waarschuw beheerder
Beroep: hakkuh elke dag en zage haha
Geboortedatum: 20 april 1983
Leeftijd: 21

dit meeeen je niet :vaag: :vaag: :vaag:
Waarschuw beheerder
lekker boeiend of je in z'n msn naam staat...

zal wel lang duren die relatie...

veel vertrouwen enzo...

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Ja die relatie zit vol vertrouwen :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Juist Jempy :P

MSN naam vind ik belachelijk maar die profielstatus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Misschien heeft hij nog meer vriendinnetjes en passen die namen niet allemaal achter zijn naam :yes:

Waarschuw beheerder
ik zou em dumpen...je mag nie eens in zn msnnaam staan...dat is toch geen liefde zeg...

:/
Waarschuw beheerder
het is maar waar je je druk om kan maken :O
majah misschien vind ie de aandacht van andere meisjes gewoon heel erg leuk
en issie bang geen aandacht meer te krijge als ze wete dat ie een relatie heeft..

maar als ie gwoon bij jouw zijn liefde toont is het toch goed?
niet zeiken over zn msn naam :[

Waarschuw beheerder
hahaha dat meen je toch niet echt ofwel?? ik heb niet alles gelezen.. maarreee je wil dat ie iets in zijn msn naam zet over jou?? zoals eh: schatje ik hou zoveel van je 4ever 2gether!
Nou eehh ik vind dat juist een beetje triest als mensen het zo doen, maar goed..
Dat ie zijn status niet ff voor je aanpast op zijn profiel is wat anders.. dat zou ik ook niet echt rlx vinden, maarree dat msn gedoe!?? kom op zeg...
geniet toch gewoon!
(K)

Waarschuw beheerder
donateur
nou waar maak jij je druk om zeg....
wat maakt t uit als hij geen relatie status met je heb zolang hij t aan jouw laat blijken dat hij om jouw geeft...
t is maar i.net hoor...
en over msn naam HAHAHA waar maak je druk om t zijn jongens HALLO!!

Waarschuw beheerder
zou me er niet zo druk over maken ! de pf is aleen maar geouwehoer teminste voor mij wel gezellie tyd verdrijf

er zijn ook zat mensen die hebben staan dat ze een relatie hebben en dat dat niet zo is !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Niet veel (andere) jongens zullen je naam in hun msn naam zetten hoor :no:,
dont worry, je maakt je druk om dingen die voor jongens menselijk zijn.

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
Hij zegt dat het belangrijker is van binnen en niet of het in je msn naam staat,

hahahahaha :x

ik snap niet waar je je druk om maakt.

en niet zo zeuren want reken maar dat je dan weer snel vrijgezel zal zijn!

bij mij in ieder geval wel :[ 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
relatiestatus wel veranderen vind ik... Msn maakt niet uit...

Waarschuw beheerder
jepz dat klopt helemaal
Waarschuw beheerder
klopt als een tiet partijbij
Waarschuw beheerder
Dat dit topic nog active is....

Liefde = Illusie :yes:

Waarschuw beheerder
msn is idd niet echt nodig... maar wel leuk om te zien als ie er iets neer heeft gezet!! :lief:

en op pf je staus veranderen vind ik wel een must!!

Waarschuw beheerder
ik zou het wel leuk vinden als hij dan ook liet zien voor me te gaan...dus ook de kleine dingen

Waarschuw beheerder
Heb je wle een beetjeh gelijk in maar het gaat er om wat je gevoel zegt.;) Als ie echt van je houd laat ie dat in andere dingen wel merken toch?...... Suc-6
Waarschuw beheerder
heet je vriend toevallig Teknoboy?? O:)

:D:D:D:D:D :respect: :D:D:D

dat met die msn is me niet duidelijk :D waarom moet je op msn dat vermelden?
Die PF status veranderen is een kwestie van een paar seconden.
Waarschuw beheerder
Wat een internationale ramp zeg....
Ik kan me gewoon niets verschrikkelijkers voorstellen!

Jeetje. Wat heb jij het zwaar, niet te geloven dat ie het niet wil aanpassen!!!!!

:vaag:

Waarschuw beheerder
Oke in zn profiel kan ik me nog voorstellen,dat is een kleine moeite om even ja in te vullen,

maar msn,waarom moet hij op die manier bewijzen dat hij van je houd?

Dat hoeft toch niet joh,jongens hebben dat nou eenmaal niet zo erg als vrouwen dat soms hebben,dat staat niet stoer of zo,mannen hahaha,

nee ik zou me er niet druk om maken hoor:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou m dumpen! (y)
Pik je toch niet.... :vaag:
Waarschuw beheerder
Als hij zegt Dat ie wel van je houd enzow zal dat wel zow zijn. Het gaat om de kleine gebaren die hij jouw laat zien, en niet om of iedereen het wel weet......lijkt mij..!

Waarschuw beheerder
Dat msn-gedoe snap ik niet hoor........ lekker belangrijk dat ie je niet in zijn msnnaam zet, maar dat ie zijn profiel moet aanpassen, oke....

Ik zou er alleen niet zo op hameren.... geef die jongen een beetje lucht en kans om te ademen, je bent niet getrouwd!
Waarschuw beheerder
dat betekend dat hij nog niet zeker is van zijn liefde
Waarschuw beheerder
maar msn,waarom moet hij op die manier bewijzen dat hij van je houd?

Sinds wanneer kan je na 2 weken al vanaf iemand houden??????

:x

Waarschuw beheerder
ook dat inderdaad:)

Waarschuw beheerder
N!ec niet zo fel ,dat meisje is nog niet zo oud hoor :P

Ik zou zeggen DUMPEN die handel :)
Waarschuw beheerder
Hey Yoli...

't is toch zo.... na 2 weken al van iemand houden???

Tjiesus...

Waarschuw beheerder
Tja maar ik hield toch ook meteen van je toen ik je zag O:)

Maar tja ik zou het ook wel een beetje raar vinden als ik niet in de msn lijst zou staan van me vriendje..
Waarschuw beheerder
Nou ik ook hoor!
Zeker als je al 2 weken met hem hebt! Dan is het toch geen echte liefde.... Dat ie dat niet eens wil doen, echt onbegrijpelijk...
Waarschuw beheerder
hij zal wel genoeg chiks op msn hebben om mee te praten .ik zou het nog twee weken aan kijken en er natuurlijk van genieten, en da als je er nog niet in staat gewoon de knoop door hakkun en hem verlaten
Waarschuw beheerder

Hoe oud ben je nou helemaal :/

Waarschuw beheerder
fuck man, tis internet.... hahahahahaah :D
Waarschuw beheerder
Hij zegt dat het belangrijker is van binnen en niet of het in je msn naam staat

Denk je ook niet dat hij daar wel een heel klein beetje gelijk in kan hebben?

Waarschuw beheerder
Hoe hete hij op Partyflock lekker aan de gang! hakkuh wijffie!"

Dan gaan we hem met ze alle ff stalken dat hij jou toch minimaal op ze msn moet toevoegen :P
Waarschuw beheerder
boeiend van die msn! maar op zijn profiel kan hij het wel veranderen vind ik!

Waarschuw beheerder
Ach als je daar al over in zit ,praat met dan met hem en als hij het wel best vind ,dus nix er aan doet wat jou dwars zit ,zoek dan iets anders :P
meer boy's dan kerken :P

Waarschuw beheerder
mijn msn naam is nu:
-RickeY- || ... Zoenen met je geliefde is (Y)

Waarschuw beheerder
maar dat slaat op mn msn plaatje, en dat is deze:
[img]http://www.dark-nights.com/fotos/remi_zoen.jpg[/img]

Want dat is mijn echt liefde :yes:

Waarschuw beheerder
je moet je eigen niet zo aanstellen ,

ik snap wel dat je het niet leuk vind dat hij zijn profielstatus niet verander,
maar zoals iedereen al zeg ,
wat een onzin dat je je druk gaat maken over een msn naam !!

ik heb al 7 maanden een vriend , en die staat ook nog steeds niet in mijn msn naam ! .

als ik bij hem ben toon ik hem de liefde die ik wil geven, waarom moet het persee via msn ?! :s ...

ga wat doen met je leven , en gedraag je naar je leeftijd !!

(K)

Waarschuw beheerder
o o o wat een drama zeg... Laat die gast toch... hij is vast jong en dacht je dat die msnnaam en profiel het ergste was.... ha ha... laat die mannen toch lekker jagen... dan heb jij alle tijd voor het verzamelen ;-)
Waarschuw beheerder
msn naam boeiee, maar hij kan relatie status wel ff veranderen..

Waarschuw beheerder
ja maar msn , LEKKER INTRESSANT :s
Waarschuw beheerder
[H4L] ° KimberleY ° [NL] 12 februari 2005 00:39
je moet je eigen niet zo aanstellen ,

ik snap wel dat je het niet leuk vind dat hij zijn profielstatus niet verander,
maar zoals iedereen al zeg ,
wat een onzin dat je je druk gaat maken over een msn naam !!

ik heb al 7 maanden een vriend , en die staat ook nog steeds niet in mijn msn naam ! .

als ik bij hem ben toon ik hem de liefde die ik wil geven, waarom moet het persee via msn ?! ...

ga wat doen met je leven , en gedraag je naar je leeftijd !!

Ow ja Kim ?? Nog nooit wat van gemerkt ..

Waarschuw beheerder
Nou btje vaag....ik zou em niet vertrouwen :nee:

Waarschuw beheerder
Niet vertrouwen inderdaad, want als ie echt gek op je is maakt het hem niks uit en mag iedereen het zien;)
Waarschuw beheerder
dumpen die is niet te vertrouwen
Waarschuw beheerder
en wat als je boy je niet accept in je fiendslist van pf?....
Waarschuw beheerder
THALADY zo iemand moet je meteen dumpen een jongen die van je houdt die heeft alles voor je over

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik denk dat is gewoon niet belangrijk voor hem.
Waarschuw beheerder
maar als tie wel andere wijve in ze friendslist heeft staan?...
Waarschuw beheerder
maar als tie wel andere wijve in ze friendslist heeft staan?...

Beetje vreemd dan :S

Waarschuw beheerder
had laura , maar dat maakt verder niet uit ! .. en het is idd vreemd ja
Waarschuw beheerder
je moet je er niet zo druk om maken denk ik sommige jongens zijn gewoon niet zo om t aan de hele wereld te laten zien! maar dat heeft niks met de liefde voor jou te maken! denk ik ;)

Waarschuw beheerder
Wat maakt dat nou uit..:s

Waarschuw beheerder
wat boeit nah een msn naam :S maak je je nah nie zo sappel 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
stom gezeik
niet zeuren om een naam

Waarschuw beheerder
Alsof het belangrijk is als je in zijn msn naam staat en in zijn profiel.. Kan je daar uit opmaken dat ie echt gek op je is dan, volgens mij niet hoor maar toe maar

Waarschuw beheerder
Heey meis..,

Zo ging dat bij mij int begin ook..,
Precies het zelfde!!!

Ik weet wat je bedoeld,ik vind het ook fijn als
me naam er staat,laat hij ook merken dat dat hij
graag iedereen wil laten weten aan anderen dat we samen horen!
(K)

Waarschuw beheerder
ja maar de liefde toont hij je toch wel !

dus ik snap niet wat het probleem is :S ..
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
dit is toch niet serieus ofzo :O

:no:
Waarschuw beheerder
dit is toch niet serieus ofzo

Natuurlijk wel! Alles op partyflock is serieus, toch? B)
Waarschuw beheerder
Ach meid, je moet je daar niet druk om maken. Jongens zijn niet zo, die laten niet zo open en bloot blijken dat ze een relatie hebben. Ga daar geen ruzie of zo met hem over maken, anders heeft hij het gevoel dat hij heel ingenomen wordt door jou.. das nix voor boys..
Misschien doet hij het dan straks vanuit zichzelf en dan ben je er veel blijer mee..
Waarschuw beheerder
Natuurlijk wel! Alles op partyflock is serieus, toch? B)

das waar claire... even vergeten :$
Waarschuw beheerder
Uhm is dat belangrijk dan?
msn naam zegt me erg weinig, hoef echt niet perse in zijn msn naam te staan hoor...
vind het belangrijker hoe hij tegen me doet en wat hij tegen mij zegt dan dat er in zijn msn naam staat (L) Inge

partyflock tja ken ik me enigzins begrijpen dat je daar van baalt... dat is 2 tellen werk...
maar goed...

Waarschuw beheerder
kan ik wel begrijpen dat jongens dat niet zo snel doen als meisjes... het is wel lief maar vind niet dat het moet!
Waarschuw beheerder
ja hij is het niet verplicht hij staat bij zn profiel toch nie met zn ex op de foto?
dan snap ik het wel.
en msn is msn daar staat als ik een vriend zou hebben zn naam ook nie bij.

Waarschuw beheerder
Bij de status op zijn profiel kan ik nog snappen maar in zijn MSN naam? Hoe oud zijn we?! :/
Waarschuw beheerder
Je moet niet zo zeuren... lekker belangrijk dat je niet in zn msn naam staat!! Sorry hoor als je daar al over moet gaan zeiken! Nou dan wens ik die kerel van je nog heeeeeel veel succes :/
ja hij is het niet verplicht hij staat bij zn profiel toch nie met zn ex op de foto?

Jah idd...
Heb em gedumpt hij ging vreemd :jaja:

Gluiperd..

Waarschuw beheerder
In zijn msn naam :S
Beetje vreemd!

Dus niemand in mijn lijst houdt van zijn/haar partner? :S
Weer iets geleerd :P

Waarschuw beheerder
Dus niemand in mijn lijst houdt van zijn/haar partner?
Weer iets geleerd

idd

Waarschuw beheerder
zal me er niet zo druk om maken als ik jou was :s

Waarschuw beheerder
jezus..je druk maken om een msn naam..kijk: als hij je erin zet:leuk..zo niet..jammer..gaat erom wat hij voor je voelt..niet om zijn msn naam neem ik aan...maar das mijn nederige mening hoor O:)

Waarschuw beheerder
donateur
2 Topicopener:

Jij bent lekker trieeeehieeeeest!! B)

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
donateur
O:)

Waarschuw beheerder
schijnheilige

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
want ik zit er toch wel mee

waarschijnlik staat frensic eral in :S
Waarschuw beheerder
donateur
waar je je druk om maakt....:/
Waarschuw beheerder
als t voor jou belangrijk is snapp ik niet wat voor hem t probleem is t nie te doen, wiltie schijnbaar nie dat anderen t weten, dus of hij dan eerlijk is betwijfel ik

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat je vriend wel gelijk heeft

en als je het niet met m eens bent en t gaat uit ofzoO:) * je weet maar nooit*

https://partyflock.nl/topic/772289

come join me

Waarschuw beheerder
je hebt 2 weken iets met hem en nu al claim je hem :S is het daarom ook uitgegaan soms?
Waarschuw beheerder
Zou me r niet druk om maken...zou uberhaupt al niet eens bij z'n naam willen staan als het al een issue is en hij het niet gewoon voor je doet...bedoel graag of niet, niet omdat je anders gezijk van me gaat krijgen:no:

Waarschuw beheerder
Ik zou gewoon even lekker volwassen worden :yes:
Waarschuw beheerder
Zag de 2 weken over het hoofd.....
ga's snel ophouden hiermee:s Da's echt nie goed hoor als je je zo snel al druk maakt over dat soort dingen...Pfffff....wordt es ff wakkah!

:D
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
Jij bent echt niet 22 :no:

Waarschuw beheerder
eerder 12 :yes:
Breezertje?? :-p Owh nee, is tegenwoordig te duur :-p
Waarschuw beheerder
Jaaaaa.....en stel dat HIJ dat breezertje niet voor d'r haalt...bedoel...kun je dan nog wel van LIEFDE spreken???
Komaan meisie, weet niet hoe je tegen LIEFDE kijkt maar na 2 weken??? Zou eerst maar gewoon es ff relatie opbouwen en dan pas aan de zware shit zoals echte liefde gaan(y)
Waarschuw beheerder
donateur
lekker sneu dat je dit post erg zelfverzekerd weer

Waarschuw beheerder
donateur
:/ Het is maar waar je je druk om maakt. Met het openen van zulke topics weet je zeker dat het snel weer uit is :[
Waarschuw beheerder
donateur
idd

Waarschuw beheerder
gewoon meer sexen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van misslizard op zondag 6 februari 2005 om 20:04:
Ik spreek idd uit ervaring. Door allerlei dingen uit mijn verleden steken bij mij heel af en toe ook nog wel eens van die duiveltjes op, waardoor ik me onzeker of afgewezen voel, bijna altijd onterecht. Dat gevoel is 9 van de 10 keer uit oud zeer, maar alleen door dit duidelijk te maken aan je goede vrienden en partner, kun je daarmee leren omgaan en onderscheid leren maken tussen oud zeer en nieuw leed en dan blijkt vaak dat veel nieuw leed niet anders is dan oud zeer dat weer naar boven komt. Langzamerhand ontwikkel je dan een nieuw gedrag op zaken die je raken en wordt dat steeds minder en ga jij je verleden beheersen in plaats van het verleden jou

Je verleden KAN je niet beheersen. Daar komt ook het gezegde "een ezel stoot zich geen 2e keer aan dezelfde steen". Je kan elke keer wel net alsof doen dat je er boven staat, maar dan gebeurt het weer net zo hard.

Je kan best een manier vinden om er mee om te gaan, maar je verleden kun je niet "beheersen". Gebeurd is gebeurd.. Verwerken en er mee om leren gaan, maar beheersen kan niet. Littekens gaan niet weg, die blijven.
Waarschuw beheerder
snap sowieso al niet dat je m trug neemt :no:

en over dat msn gebeuren enzo, je flipt, word psycho!