Vorig jaar was er nog een (illegale?) trance/hardstyle/club party tot vroeg in de ochtend in een grote schuur. Chickenparty ofzo!
Van de partij! 15 juli tot 22 op apperlhof!
als je voor hardcore feesten naar terschelling gaat dan ziet je iig niet goed
Wie gaat er ook naar Terschelling deze zomer ?
geen turkije meer gozer
hej Magik MUsik!
Waar sta je ?
En weet iemand wat de beste tent op terschelling is??
aan benodigde lichten kunnen komen.laatste aanpassing 8 juli 2005 12:28
ja mij opzich ook wel dus als er gasten zijn daar op terschelling die nog iets op touw willen zitten en toch alleen maar uit de reet kaaien
ik ga 16 tot 23 juli.. wordt wel lache.. ga met 10 vriendinnen.. dus ckr wel gezellig!!
ik ga 16 tot 23 juli.. wordt wel lache.. ga met 10 vriendinnen.. dus ckr wel gezellig!!
vorig jaar voor het eerst op terpstra gestaan, normaal op appelhof, mensen die naar terpstra gaan bereid je voor want je mag er niets, zijn de eerste nacht al bijna de camping afgetrapt, loopt daar veel "bewaking" rond en er word ook gecheckt of je wel in je eigen tent ligt, niet dat dat uitmaakt want als je na 2:30 nog een geluidje maakt ook al is het fluisteren bij wijze van word je de camping afgekickt. en geloof me dat gebeurde regelmatig s'nachts, sta je daar met je koffer en tentje onder je armen om 4 uur s'nachts bij de campingpoort.
terpstra sucks
APPELHOF RULES
Kut man volgens mij is iederen er de week van 11 t/m de 22 ste Zou dan ook gaan maar me voet is zwaar geneust. Word nu de week van 5 aug t/m 13 aug Maar volgens mij is er dan niemand En ook geen illegale feesies!!!!!
moet je eigenlijk op appelhof je eigen wc papier meenemen haha
We nemen zelf iig een lekker soundsystem mee dus mocht de rest niet hard zat gaan doen wij het wel!!
Morgen vertrekken! (29julie) tot zolang in het naar men zin heb! Zit op Terpstra oftewel boah piet. Wie zit daar nog meer ?! heb er vies zin aan, alle fucking remmen losssssssssssssssssssss
Adriaantjeeeeh???????
Adriaantjeeeeh???????
braskoer is echt een kut tent.
braskoer is echt een kut tent.
kan je beter niet doen...das zo'n balle tent heh! das nie normaal!
wij waren daar ook, ik heb alleen maar aan de bar gehangen daar samen met een maat van me ben niet weg geweest bij de bar
kan beter naar braskoer gaan of de Wyp...zijn allebei ook klote tenten maar nog beter dan de Actania
die klote lichten waren veelste vel als ze gaan knipperen.
Maar wat een K*Tpersoneel op de Appelhof zeg, stelletje slungels met een grote mond en TOTAAL NIET klantvriendelijk.
moet je niet laatste weken maar eerste weken gaan zijn ze nog nice
(behalve tegen die neger die er rondloop die kk ze helemaal kapot)
en het valt op dat iedereen tot 18 jaar terschelling geweldig vind, ik vond het ZWAAR kut!
jongen, jongen, jongen.. wat ben jij @#$$#% zeg!
hoe komt de boel eruit te zien
maar schijnt nieuwe tent voor terug te komen en die baas van de appelhof wil begin januari een discotheek op de camping bij gaan bouwen
die baas was maar pens
Wij hebben nog flinke ruzie gehad met die grapjas. Hij kwam geld halen bij onze buren want zij hadden nog niet betaald. Hij zag er zelf nogal kinderlijk uit dus wij dachten dat het een campingbezoeker was die bezopen was. Blijkbaar niet dus
Toen ik dr was ook, echt irritant op een gegeven moment, en ook altijd weer dezelfde nummers...
jeej ikke 11 tot 18 juli !!!