Al die verhalen over hoe leuk et daar is...et enige wat klopt is dat er hoge biermuren gemaakt worden. Ze vergeten te vertellen dat om 5 uur sochtends alle tenten ondergescheten worden door die stinkduiven die alle etensresten komen opvreten. Verder is de verhouding vrouw/man 1 op 30, dus concurrentie in overvloed
En het uitgaan slaat alles...je kan je nog vermaken zodra er hardstyle/hardcore feesies georganiseerd worden, maar de BRASKOER
Appelhof...eens maar NOOIT meer...
Amen
laatste aanpassing
Uitspraak van magik musik op zondag 26 juni 2005 om 12:53:geen turkije meer gozer
Nee helaas, sommige mensen moeten nog gaan sparen dus het zit er dit jaar helaas niet in
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 23:51:eey robin,wij gaan met 10 man uit lauwe
dan zul je wel bij ons in de buurt staan want we hebben legertent op appelhof
vorig jaar was zeker relaxx op terschelling.
2003 ook,
maar in 2004 was de actania ofzo weer open daar draaiede ze toen nog Vicous Circle
maar je moet gewoon lekker je eigen stereo meenemen voor op de camping
en s'aovnds lekker integreren in de r&b en hiphop
veel leuke dames in de braskoer leuke tent
2003 ook,
maar in 2004 was de actania ofzo weer open daar draaiede ze toen nog Vicous Circle
maar je moet gewoon lekker je eigen stereo meenemen voor op de camping
en s'aovnds lekker integreren in de r&b en hiphop
veel leuke dames in de braskoer leuke tent
Appelhof is master camping, 2004 jaar achter in de hoek gestaan was mooi feestje de hele week door. Ben het er trouwens wel mee eens dat de discotheken beetje minder zijn nix geen Hardcore! Maar dat kunnen de ilegale hardcore feestjes wel brengen
Al iest georganiseerd iemand?
Dit jaar staan we er weer alleen nu met 19man twee tenten dus, van 13t/m20aug!!!
Dit jaar staan we er weer alleen nu met 19man twee tenten dus, van 13t/m20aug!!!
hej Magik MUsik!
Waar sta je ?
En weet iemand wat de beste tent op terschelling is??
ik sta bij de 12 persoonstenten (legertenten) geloof ik o pde appelhof
en hoorde straks van een oom die paar jaar geleden ging (hippe kerel
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 12:27:aan benodigde lichten kunnen komen.laatste aanpassing 8 juli 2005 12:28
gewoon kampvuur is ook genoeg
Uitspraak van magik musik op vrijdag 8 juli 2005 om 16:24:ja mij opzich ook wel dus als er gasten zijn daar op terschelling die nog iets op touw willen zitten en toch alleen maar uit de reet kaaien
ehhh hallo, wij hebben geen vakantie, de meeste partyflockers van terschelling zullen wel overdag moeten werken, kheb nu net 3 weekjes vakantie gehad, morgen sensation black als afsluiter van me vakantie
ik ga 16 tot 23 juli.. wordt wel lache
.. ga met 10 vriendinnen.. dus ckr wel gezellig!!