Partyflock

Forumonderwerp · 743173
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 28 januari 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond t n heerlijk geslaagd feessie! :D

Veel goede muziek gehoord, ben alleen niet vaak in de hardtechno geweest, teveel gespring en gebeuk :/ Ook geen leuk publiek vind ik daar dan..:/

Ik ga zo mn nest lekker in! :yes:
Werkzaam bij Toeters en Bellen
Artiest {SHOWLIST artist 86865, 14562}
Waarschuw beheerder
Rude Awakening mag van mij wel weg blijven .. Is geen Techno meer.. Hij begon wel redelijk maar het einde was niet om aan te horen..takke herrie ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En normaliter is kvitta totaal mijn ding niet (zie mijn dj lijst ) maar de gezelligheid liet me daar staan. Ben nog wel even gaan kijken bij lekebusch, maar helaas was door kvitta mijn tempo naar een zo'n hoog tempo getild dat alles bij cari veel te langzaam ging (helaas)

had precies t zelfde,normaal is Cari 1 van mijn grote helden maar door t tempo :bounce:bij oa Kvitta leek t wel of ik er helemaal niet meer in kwam bij Lekebusch
Waarschuw beheerder
Werelds feessie.....
Nog aan 't bijkomen :-)
Waarschuw beheerder
nog steeds pieppp :(
Waarschuw beheerder
De laatste uurtjes had ik weer eens een dikke :D van genot.
Het was dan ook zwaar genieten in de now & wow.

:respect: Ben Sims
:respect: Rude Awakenings
:respect: Kvitta

:respect::respect: Awakenings
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Genoten met een hoofletter 'G'!!!

Mijn voeten konden op het laatst het niet meer want ik heb van begin tot aan het eind staan dansen...

Verheug alweer op een volgende feestje --> RUSH!!!
Waarschuw beheerder
wat een aanfluiting die Kvitaa. Woont íe samen met Amok in een huis ofzo?

je kan t gewoon niet bijhouden faggot, ik denk dat je voortaan maar beter in doornroosje kan blijven, beetje glazen ophalen, beetje housen...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
zo achteraf gezien was het eigelijk niet eens zon superfeest...Was zeker wel cool, heb me goed vermaakt alleen wat een kutpubliek kwam er (ook) op af zeg :S de sfeer was ver te zoeken..vooral ik de 2e zaal.....
van veel mensen hoor ik dat dan aan altijd is in rotterdam...tis ook niet echt me favo stad ofzo..doe mij maar een goed feest in amsterdam :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond persoonlijk nix op de sfeer aan te merken in zaal 2, heb er de hele nacht gestaan en vond alle mensen relaxed. Dus ik weet niet wat er mis was met de sfeer ? Iedereen stond heerlijk los te gaan, nix geen gezeik gezien.
Waarschuw beheerder
Rude Awakening mag van mij wel weg blijven .. Is geen Techno meer.. Hij begon wel redelijk maar het einde was niet om aan te horen..takke herrie ..laatste aanpassing 31 januari 2005 17:0

klopt ja! op het einde wou ik écht datie ophield met die teringherrie

toen-ie stopte was iedereen ook stil, niemand wou een toegift of wat dan ook

het begin was opzich wel oke, vond het ook wel leuk, zag het ook meer als een soort demonstratie van industrial
Waarschuw beheerder
in zaal 2 is het:

* sowieso moeilijker om met elkaar te praten door het volume
* donkerder, dus je ziet elkaar minder goed
* flink aanpoten qua dansen, daardoor wordt je ook wat introverter

er hing geen vervelende sfeer vond ik, maar ik ben het met mensen eens als ze zeggen dat er een gezelligere sfeer hing in de andere zalen, het zou ook voor de eerste keer zijn als er in een 'beukzaal' een echt 'gezellige' 'praatsfeer' hing toch?
Waarschuw beheerder
Volgens mij is techno een heel breed begrip. Je hebt de rustigere techno, schranz techno , minimal en nog vele soort benamingen voor techno. Ik ga de muziek die ik vrijdag heb gehoord in de 2de zaal geen beuktechno ofzo noemen. Het is gewoon techno en niets minder !
Waarschuw beheerder
Volgens mij is techno een heel breed begrip. Je hebt de rustigere techno, schranz techno , minimal en nog vele soort benamingen voor techno. Ik ga de muziek die ik vrijdag heb gehoord in de 2de zaal geen beuktechno ofzo noemen. Het is gewoon techno en niets minder !

wordt het niet eens tijd om een naamswijziging te overwegen? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neeh dat hoeft niet hoor :)! Ik vind gewoon veel muziek lekker om te horen , alleen nieuwe hardstyle :no: , dat hoef ik niet op een feest te horen!

2001/2002 hardstyle is wel goed, maar techno,industrial,hardcore etc... zijn ook goed :D:)

Open minded ;)
Waarschuw beheerder
Volgens mij is techno een heel breed begrip. Je hebt de rustigere techno, schranz techno , minimal en nog vele soort benamingen voor techno. Ik ga de muziek die ik vrijdag heb gehoord in de 2de zaal geen beuktechno ofzo noemen. Het is gewoon techno en niets minder !.

Beter ga je je naam veranderen voordat je wijs probeert te praten.

van veel mensen hoor ik dat dan aan altijd is in rotterdam...tis ook niet echt me favo stad ofzo..doe mij maar een goed feest in amsterdam laatste aanpassing 31 januari 2005

Bullshit ik kan net zo goed los gaan in rotterdam als wherever.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat maakt een naam nou uit?? Helemaal als je daarom niet mag discuseren over een feest. Misschien heeft ILH wel meer kennis dat jullie in je broekzak hebben. Gaan jullie af op een naam :/ .

Kanslozere opmerking kan ik echt niet verzinnen. Geloof me ik heb er heel wat verzonnen!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Zal best ik ben het helemaal met je eens:S
Waarschuw beheerder
:respect: Wynn :respect:

To Heinrich Mueller:

Kijk dit soort opmerkingen maken het voor mij alleen maar leuker om mijn naam zo te houden. Ik weet gewoon ook wat techno inhoudt. Ik luister ook gewoon techno hier thuis! Als je me partyarchief kijkt, zie je dat ik overal weleens bereid ben om te gaan kijken. Mijn Awakenings die ik bezocht heb vond ik allemaal vet :), vermaak me gewoon op vele muzieksoorten.

Ik denk niet van ik vind hardstyle cool , nou mag ik geen techno meer luisteren. Nee House/Dance is een heel ruim begrip. Maar mensen zoals jou houden de hokjesgedachte wel in stand !

Waarschuw beheerder
weer een super avond gehad!
Waarschuw beheerder
donateur
Houssen for life B).

Zal best ik ben het helemaal met je eens :S

Ow :/ .

Gegroet een WYNN

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Leuke avond gehad. Bij binnenkomst stond Darko Esser erg sterk te draaien.Jammer dat de sfeer er toen totaal nog niet inzat.

Daarna ben ik een beetje gaan rondlopen en kwam ik in zaal 2 terecht.Steve Rachmad stond erg stevig te draaien maar het klonk erg lekker, kwamen zeer veel klasiekers voorbij, jammer van de waardeloze sfeer.Toen daarna Amok zijn eerste plaat opzette ben ik echt meteen weg gegaan wat een herrie, hou zeker van harde techno maar dit is gewoon hersenloos gebeuk.

Rest van de avond beetje tussen de minimal en de main rondgelopen. Troy Pierce draaide erg lekker net als Krause Duo, helaas kwam het alleen totaal niet tot zijn recht in die rotte doorloop zaal.
In de Main stukken van Ben Sims en Secret Cinema gezien wat erg goed klonk. Maar voor mij was toch echt de man van de avond Cari Lekebusch wat een super set, en wat een enthousiamse straalde die uit.Van mij mag die op het festival afsluiten op de main.Elke keer dat ik hem heb gehoord was die gewoon goed, ben nog nooit teleurgesteld met een slechte set.

Enige minpunt was zaal 2, wat een aanfluiting.Amok en kornuiten stonden daar belachlijke herrie te draaien.Stonden gewoon mensen te hakken, en zelf van die naare hardstyle huppels. Ach ja ieder zijn ding en muzikale voorkeur, maar hou het dan appart de ene keer een techno editie en de andere keer een terror hellraiser editie.

Multipulchoice is dit: http://cassiej.advantagehost.co.uk/Movies/Awakenings%2028-1-05_08.avi

a: Hellraiser
b: Qlimax
c: Awakenings
d: Thunderdome
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
To Gohan:

Volgens mij weet jij niet hoe echte hardcore/terror klinkt, volgens mij ga je dan echt huilend weg ;)! Dit was nog gewoon steeds techno, alleen stevig , misschien heel erg stevig voor sommige mensen. Je houdt er van of niet ! Over smaken valt niet te twisten en is voor iedereen verschillend.

Ik waardeer die techno van Amok,Kvitta etc... maar jij vind het niets. Dat kan allemaal , maar ik trek dat meer dan de andere techno!

Iedereen danst op zijn eigen manier, ik ga toch ook niet op de manier van jullie letten hoe jullie dansen? Ik vind het gewoon relaxed om iedereen uit zijn dak te zien gaan. Hoe iemand danst maakt me helemaal nix uit, als hij of zij maar geniet.

Ik vraag me alleen af hoe wil jij dansen op die snelle techno ? Wil jij daarbij de techno shuffle of hoe je het ook schrijft doen. Dan kom je eigenlijk al gauw op hakken,zagen en al die andere zooi, maar losgaan dat doen we en we genieten net zo van de muziek, als jij van je techno doet !
Waarschuw beheerder
Trouwens Gohan , je hebt tekno in favorieten muziekstylen staan , weet je wel wat dat is of niet ?:D
Artiest Jay
Waarschuw beheerder
Ik vond het een geslaagd feestje ! Gewoon VET !
Uhh heel erg jammer van Gayle San... :S Daarvoor ging ik na de "beukzaal" , maar mevrouw had der vliegtuig gemist!
Was wel om half 6 al na huis ! Was gewoon te dronken :D
Awake (Y)

Waarschuw beheerder
Trouwens Gohan , je hebt tekno in favorieten muziekstylen staan , weet je wel wat dat is of niet ?

Mmmmh ben op de grootste illegale ter wereld geweest dus denk dat ik wel weet waar ik over praat. En zoals ik al eerder zei, ieder zijn ding maar ik vind het helemaal niks.
Waarschuw beheerder
Godver, had graag bij Rude Awakening willen zijn. Gelul dat dat geen techno meer is en dat ie thuis hoort op hardcore-feesten is totale onzin.

Juist bij techno moeten DJ's de ruimte krijgen om eigen invulling te geven aan de tijd die hen gegund is.

Het is alleen maar mooi dat Michel de Hey en Promo op één feest staan. Kunnen ze nog wat van elkaar leren. Er is sowieso al zo'n hokkies geest in de dance-scene, bij hardcore ben je bijna verplicht om je lonsdale-trui of je aussie aan te trekken, bij hardstyle moet je korte stekeltjes en ontbloot bovenlichaam hebben, bij trance moet zilverkleurige haren en van die fluoriserende shit bij je hebben. En op het moment dat DJ's iets afwijkend draaien op zo'n feest krijg je meteen een sub-stroming (speedcore, early hardstyle, oldschool etc.)

Laten we de techno nou zo divers mogelijk houden en dan hoor je dus ook DJ's te boeken die tegen de grens aanzitten van bijvoorbeeld hardcore (of club aan de andere kant). Juist de invloeden uit andere stromingen maken de techno zo boeiend en soms valt het dan wel eens iets tegen. Maar nog altijd beter dan 6x op een avond dezelfde plaat te horen.
Waarschuw beheerder
To Gohan : Dan weet je ook dat Tekno veel hardcore invloeden heeft en dat het ook heel snel en hard kan zijn? Waarom vind je dat dan wel goed ? en een Kvitta/Amok niet .....?

To Kalimyst : Jij begrijpt het :respect:
Waarschuw beheerder
Zo lomp om DJ's af te kraken op hun draaistijl (hard, snel, zacht, funky etc.). Als ze nou mixtechnisch dramatisch zijn (op dit punt kan Amok idd nog heel wat leren), vind ik wel dat ze dan die kritiek ook maar moeten verdragen. Kan me nog goed een paar voorbeelden herinneren waarbij de DJ geen blaam trof en toch de schuld kreeg:

Vorige week op Mindcontroller wordt Ramirez bekogeld met bier omdat ie geen (voor de 13-jarige pubers) bekende nummers draait en niet snel genoeg draait. Hallo, die gast heeft me een zooi goede producties staan op de eerste Thunderdomes en doet gewoon zijn eigen ding. Kun je moeilijk aan hem vragen of ie effe wat anders gaat draaien. Tis tenslotte niet de DJ van de plaatselijke discotheek.

Op 11/10/2003 Awakenings in de NDSM, Adam Beyer staat te draaien, alleen de politie heeft een belachelijk lage geluidslimiet ingesteld. Kon hij verder ook niks aan doen. Set zelf vond ik wel goed (ook na terugluisteren), alleen heb nog nooit zo'n vernederend fluitconcert meegemaakt dat tegen DJ was gericht.

Villalobos werd ook weggehoond afgelopen N1, omdat ie zo naar de klote was, dat ie niet eens meer een plaat op de decks kon leggen. Nou was het wel al half 10 's ochtends, maar op zo'n moment is het wel terecht dat hij wordt afgezeken. Maar hou wel in gedachten dat een DJ er niks aan kan doen dat iemand niet van zijn draaistijl houdt en toon daarom een beetje respect, ook voor DJ's waar je niks aan vindt.
Waarschuw beheerder
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Was een (y) feestje!!!

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
dat hadden we op de foto's ook gezien dais ;)
Waarschuw beheerder
Sommige mensen hier zijn afgestudeerd in technokunde met cum laude.
Waarschuw beheerder
hahah bestond dat maar. had ik tenminste nog wat leuks om te leren.

*nog even terug op die oude samples die Kvitta gebruikte.
Wel leuk gedaan..had van mij wel 1 of 2 nummertjes minder mogen zijn. Maar op zich wel grappig..Lekker gemixt met plaatjes van Sven Wittekind http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF122552-01-01-01.mp3
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF122552-01-02-01.mp3
.Alleen jammer dat ie die te lang achter elkaar door draaide.naar mijn mening iets te langdradig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
genoeg over frank Kvitta en rude awakenings..
ik had al van tevoren besloten niet naar 1 van beide te gaan.. ze doen gewoon Rush na.. maar dan nog 3 x zo hard en mixtechnisch meestal 3 x zo slecht..
Hard kan wel gaaf zijn, neem nou Rush.. maar die doet er altijd zijn eigen originele dingen bij en staat ook met een onwijze Smile te draaien, straalt gewoon zoveel energy uit ..
Cari Lekebusch is mijn held van de avond..
Ben en Secret waren trouwens ook erg lekker bezig !!!
Waarschuw beheerder
Weet iemand met welke plaat/sample Secret Cinema opende? Was toen net even naar de WC.. Had wel het welbekende Dynastysampletje willen horen.. of doet-ie dat tegenwoordig niet meer zo frequent?
Waarschuw beheerder
donateur
genoeg over frank Kvitta en rude awakenings..

Nee hoor :p

Ik vond ze geweldig :D

Heb trouwens n geluidsmeter op mn foon zitten, maar die bleek niet harder dan 115 dB te kunnen meten....
Waarschuw beheerder
haha...waar mensen zich niet druk om kunnen maken...oh er staat iemand te hakken...wat doet dat hier...nee dat kan echt niet....grow up!
Waarschuw beheerder
ik had al van tevoren besloten niet naar 1 van beide te gaan.. ze doen gewoon Rush na.. maar dan nog 3 x zo hard en mixtechnisch meestal 3 x zo slecht..
Hard kan wel gaaf zijn, neem nou Rush.. maar die doet er altijd zijn eigen originele dingen bij en staat ook met een onwijze Smile te draaien, straalt gewoon zoveel energy uit ..

Ik vind dat Kvitta juist stukken beter draait dan Rush ...Rush verkloot het nog wel eens . Zn plaatjes zijn wel iets lekkerder geef ik toe. Maar Kvitta blijft toch de beste afsluiter .
En Kvitta mixte toch ook die oude nummertjes erin . Is dat niet origineel dan ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wil nog wel wat meer zeggen hoor :

Dj Rush gebruikt ook zat platen van Amok,Kvitta en andere harde technodj's dus tsja waarvoor zou Rush dan wel ineens een stuk orgineler zijn ? Ze draaien allemaal elkaars platen. Het is gewoon de hardere tak van techno en ja het is nog steeds techno, misschien af en toe ietsje geneigd naar Industrial (Rude Awakening), maar de techno blijft er altijd in zitten!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik als techno en hardcore ganger kan je idd melden dat er nog altijd n behoorlijk verschil zit tussen wat ik bv. vrijdag op Awakenings en de week ervoor op Sledgehammer heb gehoord :) :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik als Hardstyle,Techno,Hardcore eigenlijk dance liefhebber dus weet ook dat er een behoorlijk verschil in zit ;):D!

Maar dat het stevig was dat weet ik ook wel, misschien voor sommige te hard , te snel , maar dat maakt toch niet uit ? Smaken verschillen nou eenmaal !

Ik hoef toch ook niet hier te verkondingen die Dj Sucks ofzo, alleen maar, omdat hij mijn style niet draait. Nee dat doe ik niet, want ik respecteer iedere dj om zijn ding en ga hem/zij niet daarom afkraken.

Je kan iets leuk vinden of niet

Waarschuw beheerder
Rude Awakening hoort niet thuis in awakenings.Zijn muziek had niks meer te maken met schranz techno of elk andere vorm van techno .Nee hij kan de volgende keer gewoon weer terug naar MoH en op een gegeven moment dacht ik zelfs Hardcore 2 the bone te horen .

hahahaha goeie zaak!!!!!!!!!
zo hoort het juist man,durf te genieten van al het harde he:yes:

hardstyler's for life!!!
Waarschuw beheerder
Hardstyle 4 Life ?:x:x

Ik hoop dat je bedoeld alle hardere stylen ?

want in de Hardstyle van tegenwoordig zit nog maar weinig brood ;)
Waarschuw beheerder
kvitta mixtechnisch echt wel beter dan rush
rude awakenings, tja, niet echt awakenings materiaal, maar wel een goeie set.

maar weet iemand of die set van kvitta ergens te downe is?
Waarschuw beheerder
maar weet iemand of die set van kvitta ergens te downe is?

zou idd fijn zijn maar denk niet dat ze die bij awakenings hebben opgenomen..

hier heb je wel een site met vette set van kvitta, beetje zelfde shit als vrijdag.. viperxxl ook leuk btw..
klik hier
gewoon eff dl-s bekijken *goede kwaliteit* dusja veel plezier :)
Waarschuw beheerder
tuurlijk:[
laatste aanpassing