Partyflock

Forumonderwerp · 743173
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 28 januari 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond t n heerlijk geslaagd feessie! :D

Veel goede muziek gehoord, ben alleen niet vaak in de hardtechno geweest, teveel gespring en gebeuk :/ Ook geen leuk publiek vind ik daar dan..:/

Ik ga zo mn nest lekker in! :yes:

Waarschuw beheerder
normaal hou ik niet van techno,maar dit was goed te doen hoor,de harde zaal vond ik natuurlijk het best,als hardstyle en hardcore liefhebber,

ik vond de sfeer toppie en de lokatie was ook zeker te gek:yes:

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
op hardcore feesten is het hard maar was nu gewoon nog harder :s :p

8)

Het was echt te druk, (vooral i.t.t. de vorige editie in deze Now & WoW) vond ik erg jammer.

Deze keer vond ik et beter te doen juist :jaja:
relax dat ze die zalen geswitch hadden :D
vorige keer bij Rush kon je niet eens ademen :|

Oja, beetje jammer van Gayle San

Duidelijke zaak... domper van de avond :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vet feest, geen spijt dat ik gegaan ben :) vooral ben sims was echt geweldig, heb vet lopen beuken daar... jammer dat al mn vrienden bij amok stonden haha... heb helaas ook niet echt veel sfeer kunnen proeven... mja, de muziek was goed, en daar gaat het om :)
Waarschuw beheerder
Rude Awakening hoort niet thuis in awakenings.Zijn muziek had niks meer te maken met schranz techno of elk andere vorm van techno .Nee hij kan de volgende keer gewoon weer terug naar MoH en op een gegeven moment dacht ik zelfs Hardcore 2 the bone te horen .

Maar verder heb ik me best vermaakt. Op naar de Westergas !
Waarschuw beheerder
donateur
maar onder sfeer versta ik ook dat mensen met een glimlach rondlopen, happy zijn, en dat je het aan iedereen kunt zien dat ze van de muziek aan t genieten zijn

Techno grijns uber alles B).

bart :lief: B)

Steph, je weet toch :lief: :knuffel: B).

Duidelijke zaak... domper van de avond :(

:/ . Zonde, eis wel een goedmakertje enzo 8).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Heb me prima vermaakt, das 1 ding dat zeker is...

En de flippende-mannetjes waren ook super (middelstezaal)
Waarschuw beheerder
donateur
Rude Awakening hoort niet thuis in awakenings.Zijn muziek had niks meer te maken met schranz techno of elk andere vorm van techno .Nee hij kan de volgende keer gewoon weer terug naar MoH en op een gegeven moment dacht ik zelfs Hardcore 2 the bone te horen .

haha je kunt 't ook overdrijven natuurlijk...
in mijn ogen is het gewoon een overstuurde, industriële technosound...
of je het dan Techno wilt noemen is een ander verhaal, maar het heeft iig niks met 'hardcore to the bone' en al helemaaaal niks met MoH te maken...

feit is wel: op de Club R_aw feesten na heb ik nog nooit een zaal zo actief zien springen op Rude Awakening!!!

voor de rest vond ik het trouwens geslaagd, maar de vorige vond ik beter... misschien teveel verwacht ofzo..
Waarschuw beheerder
donateur
Ging erom dat hij dus dat nummer hoorde (Y).

Als je zoiets hoort op een techno feest ga je ook wel twijvelen of je niet op een of ander *in dit voorbeeld MoH* hardcore feest staat (Y). That's all.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
dat snap ik, maar dat nummer hoorde hij niet. En ook geen nummer die er in de verste verte ook maar iets op lijkt.

en als Rude Awakening op MoH wordt geboekt dan zou dat de catastrophe van de avond zijn...

Waarschuw beheerder
hoe zat het met die gratis drankmunt :S

En ik vond het echt bizar dat je bij de ene bar 3 euro, 2,25 en dan weer 2 euro betaalde voor bier :S.

Zo druk vond ik het trouwens niet, vorige keer was volgens mij drukker.

Waarschuw beheerder
Ken me nog herrineren dat Ben Sims afsloot op AWFS 2002, iedereen was bij Liebing en bij Adam Beyer.
Stonden we daar met een mannetje of 30 te snoeien als een gek, die Ben Sims knalde als een gek :kwijl:

Waarschuw beheerder
en als Rude Awakening op MoH wordt geboekt dan zou dat de catastrophe van de avond zijn...

Dan komen de middelvingers... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat snap ik, maar dat nummer hoorde hij niet. En ook geen nummer die er in de verste verte ook maar iets op lijkt.

Ik weet niet of het gedraait is. Denk nader het even toe ;).

hoe zat het met die gratis drankmunt :S

Voor 12 uur (Y). Alleen ik was 10 minuten te laat :P. Lekker boeiend 1 drankje :).

Nee vond het opzich wel mee vallen kwa drukte idd (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Geweldige feest! Veel beter als ik verwacht had..

Bij binnekomst zat de sfeer er al goed in.. Steve Rachmad begon sterk, maar daarna werd het een btje monotoon.. Hij was wel bter als ik van hem gewend ben, af en toe draait ie echt dramatisch :s

Daarna Amok.. Geweldige set! Echt helemaal los gegaan daar in de Wow zaal (de hele avond trouwens ;) ) Rude Awakenings was ook erg lekker, was wel tegen de hardcore aan, maarja ben diep in mijn hartje eigenlijk ook een technogabber :) En Frank Kvitta :respect: Echt de hele zaal ging los (Y) Geweldig gezicht gewoon.. Gozer heeft echt lef qua platenkeus; samples van 80s songs met een vette beat eronder, heerlijk dansbaar gewoon..

Mooie was dat iedereen zei dat ik echt hard ging, terwijl ik gewoon nuchter was! Nouja, een btje alcohol in het begin, maar daar merkte ik niet al te veel van.. Geloof het echt; Music is the drugs Echt geweldig genoten gister! Helemaal los gegaan!

Het feest scoort zeker in mijn top 3 van beste feestjes aller tijden.. En dat zegt genoeg ;)

Waarschuw beheerder
ik had de hele avond een "techno" grijns. shit wat heb ik me vermaakt om 7 u werden we eruit geknikkerd.. kvitta was volgens mij net zo dronkn :P

Waarschuw beheerder
kzag je cker hard los gaan kimmi ;)
Waarschuw beheerder
Goed feest, absoluut. Tenmisnte, de 2e zaal na een uur of 3, de andere zalen boeiden me niet zo veel :P

En r_aw heeft hardcore to the bone gedraaid? Wat een kansloze opmerking van een duidelijk niet hardcore fan. "Uuuh ja raw is hardcore, dus dan zal ie vast wel die plaat gedraaid hebben uuuh"

Beetje jammer.

Maar nog een opmerking over het publiek;
al was de sfeer totaal niet agressief, maar wat een schijt publiek zeg :D Iedereen maar tegen je aan staan te hobbellen.... Vet irritant. En dan moest je eens een stukje gaan lopen, niemand die je er langs laat!!! Iedereen staat volkomen in trance te hobbellen en niemand heeft in de gaten dat je er langs wilt :D En daarbij walst iedereen dwars door elkaar heen, totaal geen structuur in dat publiek :S Maargoed, who am I. Ik zal het wel niet begrijpen.
Waarschuw beheerder
donateur
Styx, dat lag absoluut niet aan jou!! Aangezien we bij Rammstein naast elkaar stonden weet ik dat je n stukkie groter bent dan ik en ik ben blij om te horen dat ook de 'grote mensen' er last van hadden... Lomp volk...
Waarschuw beheerder
Mwah,mijn 1e technofeestje verliep niet zoals ik gehoopt had!:S
De mensen waren wel relaxed en de sfeer was redelijk,
maar techno is toch niet echt mijn ding,te eentonig,en ik vond de locatie 3x niks!:no:
Eerst een meterslange ijskoude gang door om vervolgens het gevoel te krijgen dat je in een sporthal staat ipv een discotheek!:S
Op zich best een leuke avond gehad,leuke mensen ontmoet ook,maar volgende x sla ik over denk ik...
Vanavond maar weer lekker hakkuh bij DJ Rob in Tropicana!:D

Waarschuw beheerder
donateur
Sporthal?? :-o deze locatie doet juist nog een b-tje underground aan :)
Waarschuw beheerder
donateur
1e technofeestje

:)

Waarschuw beheerder
was echt een top feestje
Waarschuw beheerder
Oja, beetje jammer van Gayle San. Moest Steve niet onwijs hard draaien voor zijn doen, ook omdat ie voor amok draaide?

mij hoorde je niet klagen dat gayle san niet kwam.. en vond steve juist bikkelhard draaien!! brrrr, zo hoor ik techno toch het liefst zoals hij draaide gisteren.. analoog, kil, monotoom, hard :bounce: ook veel klassiekers gehoord. public energy - 303, pannik etc (y)
Waarschuw beheerder
waarom hoor ik niemand over het licht!!

die led balken in de achterste zaal waren gewoon te geweldig.
Waarschuw beheerder
leuk feesie meer niet.. publiek minder..

ging om half 4 ff naar de plee, kom ik de harde zaal in en wat zie ik godv&*^@#ku^%&%*@&^!#$@#den@#@! stuk of 8 van die wazi's hakken!!?? veelste ziek gewoon

waaaaat is dat?!??!?!?!?! nee nee beter gewoon amsterdam :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waarom hoor ik niemand over het licht!!

Kon door de strobo's t licht niet meer zien! (y)
Waarschuw beheerder
echt genoten van Amok en Kvitta! pff heerlijk gewoon :respect:
Waarschuw beheerder
pff cker genieten
15 april weer van de party :)
Artiest Manzel
Waarschuw beheerder
Steve was een aangename verassing aangezien die gayle san mij totaal niet kan boeien. Verder een lekkere avond gehad met goeie muziek, van snoeihard(rude awakening) tot diep en funky( troy pierce, krause duo). Kortom een geslaagde avond en op naar de westergas.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vet feest, beter dan verwacht.
Beter dan vorige keer en ook minder druk in de mainstage.
rude awakenings vond ik wel lekker draaien, zijn stijl komt toch meer in de buurt van harde industriële techno dan hardcore en ik vond hem best thuis horen op het feest.
Waarschuw beheerder
heerlijk afgewisseld tussen de hardere en lichtere techno in de verschillende zalen, publiek beter dan vorige x, aan het einde lekker staan beuken op kvitta, dik voor mekaar show was het weer!
Werkzaam bij Toeters en Bellen
Artiest {SHOWLIST artist 86865, 14562}
Waarschuw beheerder
Weer een super avond.. Ben Sims , Amok en KVITTA ..de beste gewoon !
Waarschuw beheerder
donateur
Vet feestje, beter als de vorige keer; vond de sfeer nog niet echt super maar heb meer blije gezichten gezien dan de vorige keer. En natuurlijk blijft de locatie ook gewoon fkn dope..! :D

Pluspunten:

+Ben Sims, Cari Lekebusch (wanneer niet..!), Krause Duo, Troy Pierce en Kvitta
+gratis kaartje B) Tommy, bedankt kerel..
+Soms kwamen er lekkere oude nummertjes voorbij..!

Minpunten:

-Amok.. wat een fouten, hij heeft me nu 3x teleurgesteld en dat in een kort tijdsbestek (N) Blijf maar lekker thuis..
-Gayle San die haar vliegtuig mist.. :/
-nu last van een enorme suis in mijn oren en ik heb overal spierpijn, maar dat is antuurlijk helemaal aan mezelf te wijten..
Waarschuw beheerder
Ik zie dat ik niks gemist heb (wat ik vantevoren al wist)
Waarschuw beheerder
ik vond juist Amok op een gegeven moment de stap maken naar hardcore... zat echt niet meer dat techno-sound in... magoed...

Rude Awakening vond ik juist wel weer vet; klonk altijd nog wel als techno vond ik... kan natuurlijk ook aan het moment gelegen hebben maar ik genoot vollop

en sjah idd Frank Kvitta, ik kende hem helemaal niet (shame on me :P) maar jeez wat heb ik me vermaakt :) kon gewoon niet lang genoeg duren... echt met z'n allen vooraan knallen - geniaal gewoon :)

het smaakt gewoon naar meer... meer en meer :)

Waarschuw beheerder
Topfeestje! Ben met andere mensen gegaan dan gepland, maar het is toch een super avond geweest :D

Wel veel verschillend volk ja, veel gebeuk en geduw wat nergens voor nodig was.. Maar goed, mocht de pret niet drukken!
Waarschuw beheerder
ik heb ook wel wat geduw gezien enzo maar opzich vond ik de sfeer gewoon goed; genoeg relaxde mensen om me heen gezien (ik denk dat ik bijv. Kimmi gezien heb? :) herken ook wel wat andere gezichten)

ik heb in ieder geval geen ruzies gezien oid, laat staan vechtpartijtjes... enige wat in de buurt kwam van een 'ruzie' was het vangen van de laatste plaat :)

en dat gepiep in me oor mag nu wel eens ophouden trouwens :P
Artiest {SHOWLIST artist 52255, 19217, 44637}
Waarschuw beheerder
Het was weer een super feestje gisteren. Super naar m'n zin gehad.

Michel de hey draaide onverwachts lekker en Ben sims was helemaal geweldig. Cari Lekebusch als afsluiter was ook zeker niet verkeerd. Hardtechno misschien een 5 minuten geweest, hoewel ik niet vies ben van harde techno vond ik daar de sfeer een stuk minder.
Waarschuw beheerder
bij harde techno heb je nooit sfeer :[ das beuken, sfeerloos beuken gheghe
Waarschuw beheerder
vond het zeker beter dan de vorige awakenings, terwijl die al supervet was.. zaal 1 was heerlijk relaxx, zaal 3 mischien nog wel beter dan zaal 1, tenminste alle ruimte en zaal 3 ja, niet veel geweest maar met kvitta :[ zoooo hoogtepunt van de avond :)
Waarschuw beheerder
bij harde techno heb je nooit sfeer

Zker niet waar! Vond dat de sfeer in de Wow zaal vooraan zeker wel goed was!

Beuken?? Yup! Maar wel met z'n allen helemaal los! Was echt een geweldig gezicht gewoon :lief:
Waarschuw beheerder
zeker weten... iedereen voorraan ging helemaal los :bounce:
Kvitta vond ik zeker de man van de avond...:)
Waarschuw beheerder
mee eens.. iedereen werd gek vooraan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb echt een topavond gehad! :yes:
vooral dankzij de topmensen :lief: die ik om mij heen had (f)

superr!! B)
Waarschuw beheerder
donateur
vooral dankzij de topmensen :lief: die ik om mij heen had :bah:

Daar reken ik me zelf even bij o:).

No problem 8).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
Michel de Hey: :respect:
Secret cinema : :respect::respect:
Amok: :respect::respect::respect:
F.Kvitta: :respect::respect::respect::respect:

9+ :D

Waarschuw beheerder
Daar reken ik me zelf even bij O:).

haha.. oh ja.. ik heb toch met jou kennis gemaakt via Stevie? 8)

vooruit dan maar.. dan behoor jij ook tot "de topmensen" 8)(f)
Waarschuw beheerder
donateur
haha.. oh ja.. ik heb toch met jou kennis gemaakt via Stevie? 8)

Ghehehehehe Precies :P.

vooruit dan maar.. dan behoor jij ook tot "de topmensen" 8) :bah:

:bloos: 8).

Denk doe het rekenwerk even voor je enzo. Je weet toch :flower:.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
super feest Steve Rachmad en Rude Awakening :respect:
En heb lekker staan flyeren op het einde 8)
Waarschuw beheerder
donateur
echt vooraan was t gewoon bruut bij Kvitta:p
hebben daar een potje staan raggen heerlijk.

alleen nog steeds piiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeeeeeeeppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp­ppp