1 volger · 3825x bekeken
| Betreft: | evenement: Awakenings, vrijdag 28 januari 2005 om 22:00 |
geslaagd, dat zeker
alleen jammer van Gayle San... 'vliegtuig gemist'... ik hoopte stiekem dat dat gelul (om een nieuwe dj toe te voegen; Steve Rachmad) was en dat ze gewoon om 6:00 aan kwam zetten om het geheel af te sluiten ofzo... bedoel, waar kwam hij anders zo snel vandaan?
magoed, de meeste dromen zijn bedrog
heb lekker de hele avond/nacht voor bij de speakers doorgebracht... en dat valt nu te merken
publiek relaxed als altijd, prima geluid/muziek en daar houd ik het ff bij
alleen jammer van Gayle San... 'vliegtuig gemist'... ik hoopte stiekem dat dat gelul (om een nieuwe dj toe te voegen; Steve Rachmad) was en dat ze gewoon om 6:00 aan kwam zetten om het geheel af te sluiten ofzo... bedoel, waar kwam hij anders zo snel vandaan?
magoed, de meeste dromen zijn bedrog
heb lekker de hele avond/nacht voor bij de speakers doorgebracht... en dat valt nu te merken
publiek relaxed als altijd, prima geluid/muziek en daar houd ik het ff bij
Super!! heb me echt super vermaakt vond het stukken beter dan de vorige awake in de Now&Wow....
Die Frank Kvitta heeft mij weer tot het eid laten dansen net als op Teq... Echt waar joh
heb nog wel een ruis/piep in me oren
Hopelijk niet zo lang als de vorige keer!
Oh ja .. wat ik ook erg jammer vond was dat Gayle San niet kwam
had wel weer is zin om haar te zien draaien...
Die Frank Kvitta heeft mij weer tot het eid laten dansen net als op Teq... Echt waar joh
Oh ja .. wat ik ook erg jammer vond was dat Gayle San niet kwam
laatste aanpassing
Heb het ook erg naar mijn zin gehad!
Heel de avond in de main gestaan...Van Darko Esser niet veel meegekregen, was de boel een beeetje aan het verkennen.
Michel de Hey niks mis mee
Gewoon een erg lekker setje vond ik!
Ben Sims vond ik goed, maar wel met soms een stuk wat mij dan net ff minder kon boeien...Maar over het algemeen wel
Secret Cinema..Heel goed normaal, maar ik heb echt niet meegekregen dat ze daar hebben gestaan..Kan er niks over zeggen. Was waaarschijnlijk ff te
van de
...Zal wel goed geweest zijn, anders was het me wel opgevallen..
Dus toen ik dacht dat Secret Cinema kwam, kwam Cari Lekebusch al...En dat was gewoon heel goed! Een goeie doorpompende trein
Al met al gewoon een hele geslaagde avond!!!!
Heel de avond in de main gestaan...Van Darko Esser niet veel meegekregen, was de boel een beeetje aan het verkennen.
Michel de Hey niks mis mee
Ben Sims vond ik goed, maar wel met soms een stuk wat mij dan net ff minder kon boeien...Maar over het algemeen wel
Secret Cinema..Heel goed normaal, maar ik heb echt niet meegekregen dat ze daar hebben gestaan..Kan er niks over zeggen. Was waaarschijnlijk ff te
Dus toen ik dacht dat Secret Cinema kwam, kwam Cari Lekebusch al...En dat was gewoon heel goed! Een goeie doorpompende trein
Al met al gewoon een hele geslaagde avond!!!!
Ik niet!
Weet wel dat Secret Cinema en Cari Lekebusch het dak eraf bliezen, vooral Secret Cinema met 'Volt!' als afsluiter en Lekebusch met 19 toegiften maakten het plaatje compleet. Publiek viel me een beetje tegen. Maar ja.. Rotterdam en niet echt een heel vrouw-vriendelijke oplijning. Edoch, zeker de moeite waard!
Weet wel dat Secret Cinema en Cari Lekebusch het dak eraf bliezen, vooral Secret Cinema met 'Volt!' als afsluiter en Lekebusch met 19 toegiften maakten het plaatje compleet. Publiek viel me een beetje tegen. Maar ja.. Rotterdam en niet echt een heel vrouw-vriendelijke oplijning. Edoch, zeker de moeite waard!
Secret Cinema met 'Volt!'
Foutje. Wat natuurlijk Gung Ho was.
donateur
dus meest van de avond in zaal 1 gestaan, wat wel okey was. (maar niet geweldig)
electro vond ik persoonlijk erg leuk, af en toe geweest.
sfeer was echt slecht. dr waren momenten dat t goed was, maar dat was maar van korte duur...
ik vind de ndsm persoonlijk veel leuker eigenlijk, gewoon 1 zaal, betere sfeer... maar volgens mij ben ik daar de enige in
heb t verder wel heel gezellig gehad, veel bekenden. en een aantal hebben mn avond echt goedgemaakt
goed feestje
Vond t wel oke.
De zaal met Amok e.d heb ik zoveel mogelijk vermeden. Laatste kwartiertje wel nog even daar gestaan, luisterde gewoon naar hardcore
Zag gewoon gabbertjes staan springen 
In zaal 2 ben ik most of the time geweest. Was goed te te doen! Michel de Hey was voor mij de man van de avond!
Sfeer vond ik over t algemeen wat tegenvallen, maar de lokatie was errug mooi!
De zaal met Amok e.d heb ik zoveel mogelijk vermeden. Laatste kwartiertje wel nog even daar gestaan, luisterde gewoon naar hardcore
In zaal 2 ben ik most of the time geweest. Was goed te te doen! Michel de Hey was voor mij de man van de avond!
Sfeer vond ik over t algemeen wat tegenvallen, maar de lokatie was errug mooi!
donateur
HOezo geen sfeer? Alle technolovers gingen lekker uit hun dak..
maar onder sfeer versta ik ook dat mensen met een glimlach rondlopen, happy zijn, en dat je het aan iedereen kunt zien dat ze van de muziek aan t genieten zijn. dat ontbrak er gewoon. veel saggo mensen gezien, of ze nu wel of niet uit hun dak gingen. agressieve blikken etc.
bart
laatste aanpassing
Echt pas op het laatste moment besloten te gaan..
Het was echt te druk, (vooral i.t.t. de vorige editie in deze Now & WoW) vond ik erg jammer. Vind t altijd prettig als ik n beetje bewegingsruimte heb. Nu kreeg ik om de minuut een arm voor mn hoofd of werd ik opzij gebeukt
Heb ook wel momentjes gehad dat ik heerlijk stond te genieten.. dit was vooral bij Ben Sims!
Het publiek vond ik erg uiteenlopen! Heb van allerlei stijlen wel iets gezien..
Alles bij elkaar heb ik wel n erg leuk avondje gehad! Mn oren zitten weer zoals vanouds dicht en heb ook wel behoorlijk last van mn beentjes
groetjess
Het was echt te druk, (vooral i.t.t. de vorige editie in deze Now & WoW) vond ik erg jammer. Vind t altijd prettig als ik n beetje bewegingsruimte heb. Nu kreeg ik om de minuut een arm voor mn hoofd of werd ik opzij gebeukt
Heb ook wel momentjes gehad dat ik heerlijk stond te genieten.. dit was vooral bij Ben Sims!
Het publiek vond ik erg uiteenlopen! Heb van allerlei stijlen wel iets gezien..
Alles bij elkaar heb ik wel n erg leuk avondje gehad! Mn oren zitten weer zoals vanouds dicht en heb ook wel behoorlijk last van mn beentjes
groetjess

![[0570] TECHNO](/images/user/92926_2115593.jpg)