ook mijn eerste techno feesie, maar was zeker voor herhaling vatbaar. Darko Esser klonk erg goed, en op het eind nog even fix geragt bij Frank Kvitta
donateur
Na de vorige editie had ik nu dus mooi oordoppen mee
en dat is me goed bevallen
van de week kan ik geloof ik oordoppen aan laten meten op mn werk....
't was zeker een leuk feestje. Vond het minder druk dan de vorige keer, wat zeker een pluspunt was. Maar tegelijkertijd een minpunt. Wat wat het koud in die gangen. Een ritje toilet en je was half bevroren.
Maar, heb me zeker goed vermaakt! Op naar de 19e...
Het was een leuk feestje! Hele mooie locatie. Muziek was goed, alleen het harde ging mij iets te. Gezellige sfeer, vooral in de main en in de minimal.
Cari Lekebusch vond ik de beste.
Wat een tegenvaller
Wat een foute mensje liepen er rond zeg
t zal wel aan mij liggen maar heb het echt niet naar me zin gehad ik kon niet lekker uit me dak door dat het te druk was. alleen zaal in zaal 2 kon je nog een beetje relax dansen. Maarja ik kwam voor de harde techno en daar was het te druk.
Als dit het beste is wat er qua techno feestjes te vinden is.... Dan luister ik wel een relaxe set op m'n kamer. Of ik spring op een multi style feest ffies de techno zaal door.
je had meerdere zalen dus heb de harde zaal gewoon vaak niet bezocht.
Alleen die kvitta die moeten ze echt nooit meer laten draaien
Zogouw ik duran duran derheenhoor gemixt worden kan die gelijk opzouten en niet 1 keer nee in de korte tijd dat ik daar stond hoorde ik 3 of 4 van die jaren 80 nrs.
En dan gewoon gemixt met lomope techno
Maarja gelukkig waren er wel veel andere mooie dingen te beleven met mischien het beste setje van de hele avond van darko esser.
hoeft het ook niet altijd met de rest mee eens te wezen.
Vond alleen die kvitta echt en totale aanfluiting.
Goed hard en echt wel leuk was Rachmad bezig.
ging om half 4 ff naar de plee, kom ik de harde zaal in en wat zie ik godv&*^@#ku^%&%*@&^!#$@#den@#@! stuk of 8 van die wazi's hakken!!?? veelste ziek gewoon
waaaaat is dat?!??!?!?!?! nee nee beter gewoon amsterdam
idd zeg!!helemaal mee eens!!!! echt veel kutpubliek wat normaal nooit op technofeestjes komt...maar dat vond ik vooral in de harde zaal, in de 1e zaal was de sfeer prima
ja man lekker boeie als er 8 gasten staan te hakken.
Sommige mensen lopen te zeiken dat het bijna hardcore was, nou dan hoef je dus niet raar op te kijken als er gehakt word he blaim the DJ dan maar.
Er wordt hier echt in hokjes gedacht! Wat maakt het nou uit, die mensen staan los te gaan op harde techno, als je het nix vindt, blijf dan lekker weg uit die zaal ?
Beetje lopen te zeuren over dat het net hardcore leek. Er waren nog 2 hele mooie zalen voor jullie! Ik heb me vermaakt in de hard techno en vond de sfeer ook super daar!
Bij binnenkomst die te vage bloemen...
Vervolgens Michel de Hey die heerlijk draaide....
Ben Simms die het publiek in beweging bracht....
Secret Cinema lekker diep....
Cari Lekebush die het net zo naar zijn zin had als het publiek....
En Frank Kvitta die der voor zorgde dat ik me helemaal thuis voelde.....
TAKE ME HOME!!!!!TAKE ON ME!!! I´LL BE GONE!!!!
pffffff en nog steeds een piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
laatste aanpassing
En Frank Kvitta die der voor zorgde dat ik me helemaal thuis voelde.....
TAKE ME HOME!!!!!TAKE ON ME!!! I´LL BE GONE!!!!
Ja ´t was weer een ouderwets goeie awake!!!
Zeker...zeker...!! Dat moment...
Frank Kvitta is zowiso
Vond dat Kvitta sterk begon, maar ik vond er ook geen zak meer aan toen ie met die jaren 80 meuk begon. En niet 1, maar 3 of 4 van die platen achter elkaar Toen ook maar meteen naar huis gegaan hehehe.
donateur
maar ik vond er ook geen zak meer aan toen ie met die jaren 80 meuk begon
dat was juist et vetste
ik hou wel van die oude samples....
lekker vrolijk met een stevige bass eronder
ik hoop dat deze set wel online komt!
zo mooi niet normaal meer!!!!!!!!
was echt een super vet feest!
heb het niet vaak meegemaakt dat de muziek zo hard stond...ergens!!!
beter!!!!!!!!!!!!!!
wat een aanfluiting die Kvitaa. Woont íe samen met Amok in een huis ofzo? mix technisch en platenkeus is iets waar ze allebei nog noiit van gehoord hebben. Nee, gewoon plaatje droppen, bas wegdraaien, andere bass opendraaien en dan uit de andere platenkoffer maar eens ff een hitje van 30 jaar terug erop dropppen. Hakken voor het radio10 gold publiek.
Daarentegen was er ook een technozaal die het wel begrepen had, maar waar ze Rachmad kwijt waren geraakt. Deze was in de beukzaal terechtgekomen alwaar hij ook een verdienstelijk hard setje neerzette zoals een harde set hoort te zijn. MET WAT DIEPGANG.
Deze diepgang werd al vanaf minuut 1 ingezet door DARKO ESSER in de technozaal middels een heerlijk setje, wat een nieuwkomer voor komend technojaar.
De Hey maar overgeslagen, na ettele keren zwaar teleurgesteld te zijn door hem.
Ben sims, jjaaaaaaaaaa, lekker los gaan met die bekende smile van mij op mijn toet. Zelfs nog wat D&B plaat gehoord. Super
Secret Cinema vond ik harder dan normaal, waardoor deze mij minder boeiden dan normaal. Maar wel de lekkere klassiekers langs horen komen.
En dan was hij er; ome Carel Ekibusch. wat een platen, wat een mixtechniek, wat een smile op zijn face, wat een interactie met het publiek, wat een toegift van een uur.
enige minpunten: - 50 cent voor de plees
- hoge drankprijzen; 3 (!?!?) euro voor een flessie water?? dan maar voor 50 cent bijvullen op de plee.
- de laatste drie dj's in de beukzaal
@chaizerdt.. Ben je nou echt serieus met dat geklaag over amok/kvitta? Zoiets weet je toch van tevoren? compromisloos beuqen, daar gaat het om, ik bedoel, om platenkeus en mixtechniek ga je niet naar zo'n dj luisteren. Ach.. het is ook niet mijn ding, maar je moet zoiets beleven en gewoon los gaan ipv verantwoord te gaan luisteren
in tegenstelling tot al die andere mensen, is **chaizerdt** niet zo te spreken over die muziek van amok en kvitta... ookal wist hij misschien van tevoren dat het zo zou worden...
mag ook, lijkt me...
en ik sluit me erbij aan ben sims + zaal was lekker
Dat is het niet, maar om zo af te geven op dingen die je vantevoren al weet? Lijkt me een beetje flauw... En normaliter is kvitta totaal mijn ding niet (zie mijn dj lijst ) maar de gezelligheid liet me daar staan. Ben nog wel even gaan kijken bij lekebusch, maar helaas was door kvitta mijn tempo naar een zo'n hoog tempo getild dat alles bij cari veel te langzaam ging (helaas)
Mwah,mijn 1e technofeestje verliep niet zoals ik gehoopt had!
De mensen waren wel relaxed en de sfeer was redelijk,
maar techno is toch niet echt mijn ding,te eentonig,en ik vond de locatie 3x niks!
Eerst een meterslange ijskoude gang door om vervolgens het gevoel te krijgen dat je in een sporthal staat ipv een discotheek!
Op zich best een leuke avond gehad,leuke mensen ontmoet ook,maar volgende x sla ik over denk ik...
Vanavond maar weer lekker hakkuh bij DJ Rob in Tropicana!
ILoveHardStyle 30 januari 2005 17:53
En wat is er mis met hakken op die harde techno ?
Wat is er mis met jouw naam?
Was een lekker feestje, alleen sfeer in harde techno zaal was ver te zoeken!