Partyflock

Forumonderwerp · 742891

Waarschuw beheerder
De 23-jarige Robert de Pinho Souza is volgens Mexicaanse media hetgeen bevestigd is door de club plotseling naar Nederland vertrokken om de transfer naar PSV af te ronden. Hij speelde sinds een jaar voor het Mexicaanse Atlas en was een van de topscorers van de Mexicaanse competitie. Daarvoor speelde hij in Moskou bij Spartak.

De technisch directeur van de club bevestigde het vertrek van de speler. Dat was tegen de wens van de club. De club had de spits nog een half jaar willen houden. Hij nam dat de speler niet kwalijk, maar de zaakwaarnemer van de speler. Contractueel kon de club de speler echter niet tegenhouden. Hij had nog een tweejarig contract, maar een clausule dat hij bij een aanbieding uit Europa weg mocht. De president van de club bevestigde in de media dat er een akkoord zou zijn met PSV over de transfer.

Speculaties over het transferbedrag liggen in de buurt van 5 miljoen dollar.

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/9347_Is%20PSV%20rond%20met%20Robert%20De%20Pinho%20voor%20directe%20transfer%3F%20Bedrag%20van%205%20miljoen%20euro%20genoemd.php

Waarschuw beheerder
17 doelpunten in een half seizoen (y)

laat maar komen :jaja:
Waarschuw beheerder
Hij heeft ook bij Servette gevoetbalt in Zwitserland.

Lijkt me eerlijk gezegt niet echt een topper.

En daar betaal je dan 5 miljoen euro voor.

Waarschuw beheerder
ach psv is geen ajaks dus ik heb vertrouwen in ons aankoopbeleid. Na t wegvallen van Leandro lijkt dit een goede optie
Waarschuw beheerder
ach psv is geen ajaks dus ik heb vertrouwen in ons aankoopbeleid. Na t wegvallen van Leandro lijkt dit een goede optie

Ne spreek je je in deze 2 zinnen toch tegen.

Want Leandro was nou ook niet een bijster goede aankoop.

Die speler heeft Psv wel 10 miljoen euro gekost.

En hij heeft helemaal niets opgeleverd.

Waarschuw beheerder
dat psv koopt en koopt maar, brengt bijna nooit iets van eigen productie.
Waarschuw beheerder
wat een pino

Het is blauw en ruikt naar Ienimienie?????
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012aefd000919c0a09192191a008d78a0]http://www.derank.be/htm_kids/quiz/gifs/foto8.jpg[/img]
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Wie??? Robert De Niro?
wist niet dat ie tegenwoordig voetbalde...en dat nog op deze leeftijd :P

Waarschuw beheerder
Altijd fijn, zo'n nieuwe Ronaldo. Ghe.

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd fijn, zo'n nieuwe Ronaldo. Ghe

hopelijk wel ja...:D

Waarschuw beheerder
Want Leandro was nou ook niet een bijster goede aankoop.

Die speler heeft Psv wel 10 miljoen euro gekost.

Ja, het talent heeft ie wel, zonde dat ie mentaal niet zo sterk is...

Ik heb in het aankoopbeleid van PSV van de laatste jaren toch wel vertrouwen, ben benieuwd, wanneer gaat ie dan voor ons voetballen?
Waarschuw beheerder
Ja, het talent heeft ie wel, zonde dat ie mentaal niet zo sterk is...

Hij/en psv ook heeft de gewoon de pech dat hij slecht word begeleidt door zijn zakenwaarnemers.

Nu ook weer die zakenwaarnemer Curry genaamd (nee niet Adam of Heinz), die is er alleen maar op uit om zelf veel geld te verdienen ten koste van Leandro.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja dat klopt ja, maar hij laat zelf ook z'n koppie snel hangen volgens mij, en als ie zelf wat meer persoonlijkheid zou hebben, dan zou hij die zaakwaarnemers d'r uit schoppen

Maar dat is mijn mening, "hij komt natuurlijk wel uit een andere cultuur..." :S
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd, al moet ik zeggen dat Hiddink het dit seiz niet slecht heeft gezien met zijn aankopen. Als die deze Pinho :D net zo doet als die andere Zuid Amerikanen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeer benieuwd naar deze nieuwe aanwinst.
Lees er positieve dingen over en hopelijk klopt het ook want dan heeft PSV er een hele goeie spits bij :yes:
Met het aankoopbeleid van PSV is sowieso de laatste jaren nix mis en beter als dat van Ajax :9

Charisteas mocht gisteren dan wel 1x hebben gescoord maar echt goed was ie niet :no:
Die bal die Grygera op de lat kopte en Charisteas toen in de herkansing de bal er in kon blazen bij wijze van en nog miste. :no:
Goeie aankoop hoor :no:
Beetje een saaie spits ofwel een spits die balletjes staat af te wachten en weinig mee voetbalt

Waarschuw beheerder
donateur
28/1/2005 - OB: Robert de Pinho de Souza naar PSV

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.

De Braziliaan Roberto de Pinho de Souza, kortweg Beto, speelt de komende 3,5 jaar voor PSV. Hij heeft een optie voor nog een jaar. Dat is zojuist bekend geworden op trainingscomplex De Herdgang in Eindhoven. De spits meldde zich daar voor een keuring. Na de keuring werd meteen het contract getekend. De Pinho de Souza is 23 en voetbalt nu bij Club Atlas in Mexico. Daarvoor speelde hij onder meer Spartak Moskou en Botafago in Brazilië. De transfer moest voor maandag rond zijn, want dan sluit de transferperiode.

Dus weer een nieuw spelertje erbij :D
Waarschuw beheerder
Nou ik ben benieuwd. Ik weet niet zo gek veel van deze speler, maar als hij echt een super- supertalent zou zijn geweest zat hij allang niet meer in Mexico op zijn 23e.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is waar ik ook mijn twijfels over heb :jaja:
Waarschuw beheerder
Met het aankoopbeleid van PSV is sowieso de laatste jaren nix mis en beter als dat van Ajax

Helemaal gelijk in, gelukkig heeft Ajax nog een goede jeugdopleiding want het aankoopbeleid stelt helemaal niets voor.

De laatste goede aankopen waren onderleiding van Adriaanse.

Zlatan, Maxwell, Mido en Trabelsi.

Daarna is het onderleiding van Koeman een drama , al heb ik met Rosales nog wel het gevoel dat dat een goede aankoop is.

Charisteas heb ik mijn twijfels over maar hij laat meer zien dan ik gedacht had(ja nu al, moet je nagaan hoe ik over hem dacht)
Waarschuw beheerder
maar als hij echt een super- supertalent zou zijn geweest zat hij allang niet meer in Mexico op zijn 23e.

Super talenten zijn op hun 23ste niet meer te betalen voor een Nederlandse club.

Gisteren zei Hiddink nog dat alles wat onder de top zit geen genoegen mee zouden nemen........

Wat dat betreft moet het een echte topper zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waar is Sibon dan :P

haha

Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd we zullen het zo wel weten he :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zal hij sibon doen vergeten???

Waarschuw beheerder
donateur
Zal hij sibon doen vergeten

Is niet zoveel voor nodig ;)
Waarschuw beheerder
Super talenten zijn op hun 23ste niet meer te betalen voor een Nederlandse club.

Gisteren zei Hiddink nog dat alles wat onder de top zit geen genoegen mee zouden nemen........

Wat dat betreft moet het een echte topper zijn.

Nou ja wat dat betreft doet PSV vaker aankopen die zich nog verder zouden kunnen ontwikkelen, dat is natuurlijk wel een gok en dat pakt ook vaker verkeerd uit, maar je haalt tegenwoordig niet zo makkelijk meer even een talentje uit Brazilie.

Maar je hoeft geen absolute top te zijn om toch beter te presteren als VoH of Sibon.

Waarschuw beheerder
Ik weet niet zo gek veel van deze speler, maar als hij echt een super- supertalent zou zijn geweest zat hij allang niet meer in Mexico op zijn 23e

Misschien heeft hij het daar wel naar z'n zin, of is het een laatbloeier :yes:

Cocu kwam toch ook pas rond die leeftijd naar PSV? Rond z'n 27e naar Barcelona? Of ehh.. ja toch?
Waarschuw beheerder
Nou ja ik ben benieuwd in ieder geval, wat PSV nog miste is een echte afmaker, ik hoop er het beste van (Y)
Waarschuw beheerder
Heb inmiddels beelden van hem gezien en hij maakt mooie doelpunten :yes:
Hier zal PSV zeker plezier aan beleven
Las op een site : Het belooft wat voor de komende periode

Dus Ajax maak je borst maar nat (en de rest) :D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.mifutbol.com/buscarVideo2.php?jugadortxt=de+Pinho&equipotxt=Atlas&anioop=2004&mesop=-1&diaop=-1&client_tag=1&verlista=1

:respect: HIER DE BEELDEN :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
PSV haalt Braziliaanse aanvaller Robert

28/1/2005 14:10

PSV heeft dan toch een nieuwe aanvaller gehaald. Robert de Pinho de Souza komt per direct over van het Mexicaanse Atlas en zou komende zondag al mee kunnen spelen als de Eindhovenaren op bezoek moeten bij RKC Waalwijk.
Robert tekende een contract voor drieënhalf seizoen bij PSV, met een optie voor nog een jaar. Vrijdagmiddag 16.00 uur zal coach Guus Hiddink de 23-jarige Braziliaan presenteren. PSV zou een transferbedrag van circa vier miljoen euro hebben betaald.

De 1,84 meter lange jeugdinternational kan zowel in het centrum als aan de rechterkant uit de voeten. De rechtsbenige speler is redelijk snel en pikt koppend ook zijn goaltjes mee. Het afgelopen seizoen maakte hij zeventien goals in 23 duels namens Atlas. Robert werd onlangs nog uitgeroepen tot Speler van het Jaar in Mexico.

Eerder speelde hij voor Coritiba, Botafogo, Servette, São Caetano, Spartak Moskou en Kawasaki. Maar bij deze clubs wilde het niet vlotten met Robert, hij kwam er amper in actie. Zijn doorbraak kwam pas in Mexico. In de laatste twee seizoenen scoorde hij in totaal 33 keer in 43 duels.

Club Atlas zegt hem met spijt te hebben laten gaan. Maar de clubleiding van de rojinegras zegt Robert niet in de weg te willen staan bij het verwezenlijken van zijn droom: 'Spelen in Europa, de Champions League en op een WK'.

Bij PSV is hij de vierde Braziliaan in de selectie na Gomes, Alex en Leandro.

Waarschuw beheerder
Ben benieuwt wel prachtig is natuurlijk " Souza " in zijn achternaam .........de Nieuwe Souza ?? :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
28 januari 2005 17:08 www.psv.nl

De Braziliaan Robert is vanmiddag in het Philips Stadion gepresenteerd aan de pers. Guus Hiddink overhandigde hem zijn nieuwe tenue met rugnummer 29.
Robert werd tijdens een persconferentie officieel welkom geheten door Hiddink. Robert – voluit Robert de Pinho de Souza – zei heel blij te zijn met PSV als nieuwe club. De aanvaller noemde het ‘een fantastische kans om in Eindhoven te komen voetballen’.

[img]http://www.psv.nl/upload/71775_296_1106930054264-350r2.jpg[/img]
(c) PSV - Robert betreet voor het eerst het Philips Stadion

Op de vraag hoe hij zichzelf omschrijft als type spits, antwoordde Robert ‘snel en doelgericht’. Zijn grote voorbeelden zijn Romario en Ronaldo. “Ik hoop in hun voetsporen te kunnen treden.” Het aanvallende voetbal van Nederland spreekt hem aan. Na de persconferentie kregen de journalisten de gelegenheid om Robert op het veld te fotograferen. Onderweg in de catacomben stond de Braziliaan even stil bij de portretten van zijn landgenoten Romario, Ronaldo en Vampeta. Hij vond het stadion heel erg mooi, maar had het – zoals zijn grote voorbeelden – buiten nog wel een beetje koud.

[img]http://www.psv.nl/upload/71772_296_1106930029162-350r.jpg[/img]
(c) PSV - Robert met PSV shirt aan op de groene mat

Morgen zal Robert meetrainen met de selectie in de voorbereiding op het duel met RKC Waalwijk.

[img]http://www.psv.nl/upload/71776_296_1106930137124-350r3.jpg[/img]
(c) PSV - De nieuwe Braziliaanse spits aanschouwd het Philips Stadion bij een lichte schemering
Waarschuw beheerder
(y)

Hopelijk maakt ie zondag al zijn debuut tegen RKC
Waarschuw beheerder
als hij echt een super- supertalent zou zijn geweest zat hij allang niet meer in Mexico op zijn 23e.

schijnt in mexico pas echt los te zijn gekomen! Ben erg benieuwd, maar ben ook erg trots op "ons Jan" !!

weet iemand trouwens onder welke naam ie gaat spelen?

Gewoon "Robert" of "Pinho" en ergens las ik ook "Beto"... wie ut zeker weet mag ut zeggen
Waarschuw beheerder
schijnt in mexico pas echt los te zijn gekomen!

Ik heb echt geen flauw idee hoe sterk de Mexicaanse competitie is maar je ziet wel vaker dat spitsen die het goed doen bij slechtere teams of competities het opeens moeilijk vinden om een tandje hoger te gaan.

Sibon heeft volgens mij ook meer in zich dan hij heeft laten zien maar hij kan gewoon niet met de druk overweg.

Maar ach, ik heb er eigenlijk wel een positief gevoel over (Y)
Waarschuw beheerder
Jan Vennegoor ofwel Lange Jan (y)
De Pinho erbij komt het helemaal goed voor zover het dat niet was maar een killerspits zocht Hiddink nog en dat zal De Pinho dan moeten zijn.
Nou Sibon nog verpatsen en dat geld bewaren voor een top aankoop op het middenveld als Van Bommel vertrekt

Waarschuw beheerder
Pinho...van sesamestrato?
Waarschuw beheerder
hoe zien jullie de opstelling als Robert zou spelen?

is daar plaats voor vennegoor? wat vinden jullie?
Waarschuw beheerder
Helaas pindakaas.....Jan gaat de bank warm houden.

Wel iemand die ik ontzettend sympathiek vind.
Waarschuw beheerder
2 LMN-Het beste zou zijn om Vennegoor sowieso te laten staan want hij doet het uitstekend (y)
Maar hij heeft met Robert een spits gehaald die een killerspits moet wezen en denk dat hij dat ook zeker wel is gezien de beelden die ik van hem gezien heb :yes:

Guus moet keuzes maken maar word lastig dat sowieso.

Gewoon deze opstelling hanteren lijkt mij:

Doel: Gomes
Achterin van links naar rechts:
Ooijer,Alex,Bouma & Lee
Middenveld: Park,Van Bommel,Cocu & Beasley
Voorin: Vennegoor & Robert

Dan valt Farfan erbuiten en met Vonlanthen en Sibon heeft PSV zat mogelijkheden.
Ook Vogel & de Jong staan niet in de basis 11

Ben ik blij dat ik geen trainer ben want het valt niet mee om te kiezen.Je stelt er altijd 1 teleur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is niet de opstelling die ik zou nemen. Ik zou Farfan en Vonlanthen ook wel kansen gunnen. Park is een harde werker maar volgens mij als hij zijn top haalt zit hij toch niet hoog genoeg.
Waarschuw beheerder
park doet het ook goed op het moment en persoonlijk ben ik zeker een fan van Vonlanthen, maar ik denk dat ze hem beter een half jaar kunnen uitlenen zodat ie veel speeltijd kan maken en vertrouwen op kan doen om volgend jaar bij ons te gaan vlammen.

en persoonlijk vin ik Farfan sterker dan beasley, maar vogel eruit halen is ook risicovol want hij knapt veel werk op wat niet idereen opvalt... hij laat cocu en bommel de ruimtes zoeken door veel ballen af te jagen.
Waarschuw beheerder
Idd want Vonlanthen is echt een hele goeie alleen hij moet vertrouwen krijgen van Hiddink.
Uit lenen zou een hele goeie optie kunnen zijn zodat ie dan volgend jaar weer terug kan keren in Eindhoven

Heerenveen ofzo zou een optie kunnen zijn en heb je het duo Vonlanthen met Klaas Jan Huntelaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat me aan Park bevalt is zijn mentaliteit.
Waarschuw beheerder
zou mooi kunnen zijn, moet gewoon vertrouwen krijgen die knul

nu eerst maar eens zien wat hiddinks plannen zijn met vennegoor en robert... heeft ie heus wel over na gedacht, kheb erg veel vertrouwen in hem
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat de opstelling zo wordt:

-----------Gomes-----------

Ooijer---Alex---Bouma---Lee

---Vogel---vBommel---Cocu--

Robert---Vennegoor---Farfan
laatste aanpassing