Partyflock

Forumonderwerp · 742891

Waarschuw beheerder
De 23-jarige Robert de Pinho Souza is volgens Mexicaanse media hetgeen bevestigd is door de club plotseling naar Nederland vertrokken om de transfer naar PSV af te ronden. Hij speelde sinds een jaar voor het Mexicaanse Atlas en was een van de topscorers van de Mexicaanse competitie. Daarvoor speelde hij in Moskou bij Spartak.

De technisch directeur van de club bevestigde het vertrek van de speler. Dat was tegen de wens van de club. De club had de spits nog een half jaar willen houden. Hij nam dat de speler niet kwalijk, maar de zaakwaarnemer van de speler. Contractueel kon de club de speler echter niet tegenhouden. Hij had nog een tweejarig contract, maar een clausule dat hij bij een aanbieding uit Europa weg mocht. De president van de club bevestigde in de media dat er een akkoord zou zijn met PSV over de transfer.

Speculaties over het transferbedrag liggen in de buurt van 5 miljoen dollar.

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/9347_Is%20PSV%20rond%20met%20Robert%20De%20Pinho%20voor%20directe%20transfer%3F%20Bedrag%20van%205%20miljoen%20euro%20genoemd.php
Waarschuw beheerder
2 Benniekuh-Met jou opstelling zou ik ook zeer tevreden zijn :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou noooit de opstelling van jou nemen Raymond, want beasley hoort onder farfan. Maar heb nog wel andere opstelling:

------------Gomes------------

Ooijer----Alex----Bouma---Lee

Vogel--vBommel---Cocu--Farfan

----------Robert-------------
---------Vennegoor-----------

dus dat Robert wel in spits staat maar iets achter Vennegoor, zodat je die als aanspeelpunt hebt. Maar zoals ik had gelezen kan Robert ook op vleugel dus dan vorige opstelling. Denk dat 4-4-2 niet werkt, want Vennegoor is aanspeelpunt en is moeilijk maar dan zou je dus 4-4-1-1 zoals ik net heb gezegd. Maar Hiddink kan nu ook weer met de Jong spelen en dan wordt het:

------------Gomes------------

Ooijer----Alex----Bouma---Lee

---Cocu---vBommel----Farfan--

-----Robert-----De Jong------
---------Vennegoor-----------
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
welke Raymond bedoel je nu want ik heet namelijk ook Raymon...
Waarschuw beheerder
donateur
backspin maniac ;)
Waarschuw beheerder
dacht al zoiets, just checking ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, ik heb altijd alle vertrouwen in guusje, kampioen worden we toch al, maar het is altijd goed voor de spitsenstrijd (waar we er toch al teveel van hebben_
Waarschuw beheerder
donateur
En die filmpjes, mwa, vind er niet echt super doelpunten tussen zitten, wel doelgerichte spits, maar de echte kwaliteit kan ik niet herkennen op die filmpjes

Waarschuw beheerder
Kan al niet meer stuk, met die naam wordt het zeker weer een grote!!! PSV EINDHOVEN!!!

Waarschuw beheerder
Wat een luxe hier in Eindhoven :yes:

Mijn opstelling:

Gomes

Ooijer - Alex - Bouma - Lee

van Bommel - Cocu - Vogel

Park - Pinho - Farfan

Hoewel ik dat dan wel weer erg zonde vind van John de Jong... En Beasley... Die moeten allebei wel gewoon genoeg speelminuten krijgen
Waarschuw beheerder
Aart Staartjes is ook weer in zijn sas! Ga nu maar lekker slapen, pienjo!

[img]http://members.lycos.nl/whopperdesign/psv/robert2.jpg[/img]

Ik hoop dat het niet een tweede Marcello wordt........Jammer dat hij morgen nog niet mag spelen, hopenlijk zien we hem woensdag!

Waarschuw beheerder
Laat Sibon dan maar lekker oprotten, slechtste PSV aankoop ooit vind ik dat. Echt jammer dat Klaas Jan Huntelaar in die deal is betrokken, die hadden ze nooit weg moeten doen. Jammer dat Vonlanthen ook geen kans krijgt. Ik had liever gezien dat ze dit geld bespaard hadden en Vonlanthen een kans hadden moeten geven.
Waarschuw beheerder
Wij hebben Babel O:)

hehe maaruh.... wat het aankopen van brazilianen betreft. Zit PSV tot nu toe altijd wel goed.
Waarschuw beheerder
donateur
De Gemaskerde Muchacho 29 januari 2005 19:04

Ik hoop dat het niet een tweede Marcello wordt........Jammer dat hij morgen nog niet mag spelen, hopenlijk zien we hem woensdag!

de hattrick tegen volendam toen :respect: