`hij was weer fijn
Niet meer niet minder

Muzikaal wel wat sterker/afwisselender dan vorige keren, maar op een of andere manier mistte het toch weer net iets.. of het lag aan mezelf, dat ik de laatste uurtjes niet echt helemaal meer 'in de muziek' kon komen.. had misschien ook te maken met
En ik zeg het je. Het geluid kon wat mij betreft beter.. okai het stond hard.. maar ben ik dan de enigste die last heeft van de brom die af en toe langs kwam?
In het begin stond het geluid zeker wel aardig hard, en goed.. maar had het idee dat laatste uurtjes het geluid wat minder 'knalde'.. het stond nog wel hard, maar kwam wat minder energiek over.. weet niet. Toch weer erg gezellig en leuk feessie
Publiek was wel anders dan ik gewend ben op Pandemonium .. Stonden veel mensen stil, en volgens mij hadden een aantal het ook niet helemaal begrepen, en verwachtten ze opgepitchte hitjes ofzo
Echte liefhebbers zijn schaars (aan het worden) (? )
Want iemand die Manu's setje 'Pandemonium onwaardig' noemt bijvoorbeeld, of een ander die alleen het setje van Promo goed vond ... Die hebben het concept toch niet helemaal door
Idd.. ik heb op zich wel van zn setje genoten, lekker dromerig wiebelen tijdens zn setje.. maar denk vooral dat het tempo-verschil met de voorgangers ook een 'boosdoener' was.. beter met wat langzamer spul beginnen, en dan rest van de avond alsmaar opbouwen / sneller gaan.. nu zaten sommige mensen al wat in het tempo, moeten ze ineens met langzamere muziek aan de gang, die ze waarschijnlijk amper kennen, laat staan 'begrijpen'.. Maar goed, toch goed dat een dergelijke held alsnog gewoon geboekt wordt, ook dit is onderdeel van de early hardcore

Mij hoor je verder niet klagen over Manu zn setje
Was bob en heb weinig geslapen. Maandag maar nog meer relaxten
Ik was ook bob, lag er ook pas om 21:30 in en vanmorgen weer 5:00 dr uit, werken

Maar goed, vanavond maar op tijd erin..
heeft er iemand trouwens een bluetooth bericht gekregen met de timetable? ik niet...
Ik had m maar korte tijd aan staan.. mobiel was al ver leeg, dus maar weer uitgezet.. zo erg boeit een timetable me niet op een feest met maar 1 zaal.. merkt vanzelf wel wie er draait, ben toch hele tijd in de zaal
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 december 2008 om 21:49:
clown we hebbe je nog gespot in duinrel
Dat lachje ook
alleen jammer dat cairo viel en ik mee ging naar t ziekenhuis, maarja we hebben dr wel genoeg gepest vandaag!
Wel lullig, maar tegelijk ook zo leuk

Gelukkig kon ze dr zelf ook wel mee lachen.. maar wel toeval, dat jullie het er ook al over hadden tijdens t zwemmen blijkbaar, en Cairo en ik ook al dergelijke dingen aan het bedenken waren
nu maar door naar Strak op zondag

Zo die heb dr zin in
Zelf ook niet echt veel staan hakken
What else is new?
geouwehoerd
Slapschwanzen
vond het al vreemd aangezien de goeie sfeer onder de wel hakkende mensjes en de goeie muziek, maar heb maar besloten verder niets van aan te trekken
Volgende keer ff leren om hakkende mensjes niet te storen als ze lekker aan het hakkuh zijn
Ja en waarschijnlijk de meest alleen de catscan-remix
Remix? Was die dan niet van DJ Catscan zelf? Volgens KaZaa is dat echt van hem hoor!!!1!!