Partyflock

Forumonderwerp · 742159
6 volgers · 79946x bekeken
Betreft: evenement: Pandemonium, zaterdag 27 december 2008 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien het eindelijk bekend is wanneer Pandemonium plaats gaat vinden (11-06-2005), gaan we nu natuurlijk met z'n alle raden waar het plaats gaat vinden...

Totdat we het verlossende woord van Patrick te horen krijgen... :)

voor updates kan je je e-mail adres voor de mailinglist aan hitmeister doorgeven

*op verzoek datum aangepast*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
o ja en van die orka's en krokodillen, die roeleren ook! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is slechts een kleine greep uit de collectie die ik voorbij zag vliegen :D Dinosaurussen, hamers, knotsen, zwembaden (zonder bodem! :D), skeletten, bloemetjes, smilies, apen,... you name it, they had it :D
Waarschuw beheerder
Geen Ominous & Sequence op Pandemonium (N)

Kan echt niet imo en denk dat velen het hiermee eens zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja beetje jammer. Overigens is de line-up niet verkeerd.
Echter wat ik ook niet begrijp is dat het Pandemonium heet ipv Intoxicated. Dat is in mijn opinie pas echt (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zaterdag 3 juli 2010 om 19:54:
Geen Ominous & Sequence op Pandemonium (N)

Kan echt niet imo en denk dat velen het hiermee eens zijn :)

Nou het gaat me nog niet eens zo zeer om S&O , maar die line up die bekend is gemaakt :O
WTF :frusty: ??
WAT ZIJN DAT NOU VOOR NAMEN?

hallo commercie en zakkenvullerij...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk en vrees dat het niet echt zakkenvullen wordt voor Cyndium.

Commercie is er al zolang. Als je dat niet wil, moet je een keer naar een feest wat in een donker hok is met enkel een stoboscoop en 2 draaitafels op een gammel tafeltje gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik ben bang van wel helaas

De grote reden dat ik nog amper ga feesten IS vanwege die kut klote hitjes steeds...
Ok, ok, dit zal nog wel een paar jaar duren voordat dat het geval is op pandemonium (hoop ik)
Maar Pandemonium is niet meer wat het geweest is.
Einde discussie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De hoop dat er een feest geen hitjes meer draait had ik in het jaar 2000 al opgegeven. Pandemonium was toch een uitzondering. Verandering is een must en dat begrijp ik.
Een echte Pandemonium hou je klein, want veel zullen er niet komen als je echt aan het concept zou gaan houden en dus lekker die snelle vage platen opzet.
Wat ik dus doodzonde vind is dat ze 'Intoxicated' ineens Pandemonium gaan noemen. Een goed feestje kunnen we wel verwachten, want aan de line-up, de locatie en het geluid zal het niet liggen.

Uitspraak van Linda:cheer: op maandag 5 juli 2010 om 16:34:
Maar Pandemonium is niet meer wat het geweest is.

Na dit feest iig niet nee. Daar ben ik wel met je eens.
Waarschuw beheerder
mee eens..

ik snap wel waarom ze het doen, PD is toch echt bekend aan het worden en steeds meer mensen willen erheen, en in combinatie met intoxicated (SHZ) kunnen ze er veel aan verdienen..
en toch verneuk je daarmee het PD concept waardoor het in de eerste plaats groot is geworden.
dat zie je bijna altijd gebeuren...

mensen van de organisatie, je houdt iets GROOT door het KLEIN te houden!