Partyflock

Forumonderwerp · 741569
Waarschuw beheerder
Heb hem eindelijk een beetje op de rit (moeten nog kleine aanpasingkies bij waarschijnlijk) iemand tips?09.15 en 15.30 eet ik redelijk weinig maar dat komt door mijn werk, ik heb om die tijden zowieso eigenlijk geen tijd om te eten of ze op te rekken dat ik iets later of vroeger kan eten!

07.30
Muesli 50gr
Magere melk 50cl
Sinaasappel 1 stuk
Appel 1 stuk

09.15
Appels 2 stuks

12.30
Bruinbrood (150 gr) 6 boterhammen
Kipfilet (120 gr) 6 plakken
Appel 2 stuks

15.30
Appel 1 stuk
Banaan 1 stuk

18.00
Aardappels 150 gr
Groente 150 gr
Kipfilet 150 gr
Pro 85% shake 30gr
Magere melk 50cl

19.30
Magere vruchten kwark (200 gr)
Ananas (100 gr) 4 schijven
Eieren 3

22.00
Pro 85% shake 30gr
Magere melk 50cl
Waarschuw beheerder
van 20.00 trainen tot 22.00(dan ben ik thuis)

Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er gezond uit.

Maar zal je niet schijt en schijtziek worden van elke keer t zelfde?
Waarschuw beheerder
haha nee hoor is goed:p je moet minstens 6 weken eten en ik heb alles berekend hoeveel ik ongeveer nodig heb om aan me behoefte te komen voor spieropbouw! je moet zo verspreid mogelijk eten, anders heeft het geen zin als je aan het trainen ben, je training is 80% door goede (heb ik gehoord)! het is nog niet helemaal perfectm, maar wel op weg!

Waarschuw beheerder
Bruinbrood (150 gr) 6 boterhammen

:|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
klopt echt geen hol van je schema maargoed

Waarschuw beheerder
gadverdamme wat gezond! :P succes dr mee :bah:
Waarschuw beheerder
jah ik weet nie hoeveel dat pcies is ik had 1 boterham gewogen die was ong 20:p bevroren en dat keer 6:p ik zeg nog is nie helemaal 100 nog me schemaatje:P probeer het gewoon

Waarschuw beheerder
Ik dacht dat vet wordt omgezet in spieren...

Is het de bedoeling dat je er dikker van wordt en dat omzet in spieren of zo???

Mijn ex at in ieder geval heel veel Brinta pap en trainde 4 keer in de week en de resultaat was te zien, zetmeel was belangrijk zei hij...

Waarschuw beheerder
zetmeel niet meis koolhydraten bedoelde hij denk ik

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahaha dit slaat echt alles!
sorry hoor maar ik ken niemand die de hele dekamarkt leegkoopt om spieren te kweken..

miss moet je een 3wieler gaan kope en rondjes gaan rijden (y)

succes ermee..

whahaha
de dirkjes
Waarschuw beheerder
Bedankt voor je advies dirkje;)! als je niks zinnigs zeg hou dan je hoofd! ik lust geen brinta daarom muesli (is wel iets minder in koolhydraten maja)
Waarschuw beheerder
donateur
nieuw trainings schemaatjuh

Ik zie een voedingsschema :S
Waarschuw beheerder
donateur
-veel te veel fruit / suikers
-magere melk > volle melk

Waarschuw beheerder
zoveel ga ik niet eten op 1 dag or.. :|
Waarschuw beheerder
nalin? wat zou jij in de plaats doen dan?!
Waarschuw beheerder
En waar zijn de vetten?

Waarschuw beheerder
Ik bedoelde inderdaad koolhydraten...
Waarschuw beheerder
Veel te veel fruit.
Veel te weinig eiwitten.
Noten toevoegen voor de vetten.
Te veel aardappelen.
Groenten mogen onbeperkt.
Shake met dextrose na de training, niet 2x op een dag bij een maaltijd.

Kortom: lijkt nergens op, als je stats ( leeftijd, gewicht, bodyfat) even post maak ik wel een goed schema voor je oke?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat hou je hoofd..

ik d8 eigenlijk dat je een grapje maak met je schema.. maarja ik hoop voor je dat het lukt dan maar he..!!

succes ermee (meen ik)

:kots:
Waarschuw beheerder
Leeftijd: 18 zomers
Gewicht: 58,0
Lengte: 1,61
Vet %: 9% (met zo een speciale tang gemeten)
Waarschuw beheerder
donateur
nalin? wat zou jij in de plaats doen dan?!

ik persoonlijk zou een zak chips pakken maarja dat ben ik ;)

voor jouw:

-Rijst, handje cashew noten, kip, tonijn/koolvis ect., magere kwark.

Kijk anders maar ff op > http://www.dutchbodybuilding.com
Waarschuw beheerder
rijst vis:p ehm tja dat lust ik nie ech!

ben vorige week 19 geworden corectie

Leeftijd: 19 zomers
Gewicht: 58,0
Lengte: 1,61
Vet %: 9% (met zo een speciale tang gemeten)

Waarschuw beheerder
Hey Jeff, ik neem aan dat die lichaam op de foto gestolen is... Anders zul je het wel weten...
Waarschuw beheerder
Maaltijd 1
Havermout 100gr 62-13-7
Whey 20gr 0-20-0
Banaan 30-0-0
Lijnzaadolie 1 eetl. 0-0-15
Multivit.
Tot. 92-33-22

Maaltijd 2
Appel 1 14-0-0
Kwark 225gr 6-16-0
Havermout 50gr 31-6-3
Brood 2 sneetjes 30-6-2
Pindakaas 15gr 2-4-8
Tot. 83-32-13

Maaltijd 3
Basmatirijst 120gr 93-8-0
Kipfilet/Kalkoenfilet 100gr 0-21-3
Groente –
Tot. 93-29-3

Maaltijd 4
2 sneetjes brood 30-6-2
Honing 15gr 15-0-0
Whey 20gr 0-20-0
Tot. 45-26-2

Maaltijd 5
Whey 30gr 0-30-0
Dextrose 75gr 75-0-0
Tot. 75-30-0

Maaltijd 6
Aardappelen 500gr 90-10-0
Rundvlees/zalm/makreel 0-20-10
Lijnzaadolie 15 gr 0-0-15
Vit. C 1000mg
Tot. 90-30-25

Maaltijd 7
Kwark 225gr 8-16-0
Cashewnoten 70gr 22-12-30
Tot. 30-28-30
Totaal 508-208-95

Met elkaar z'on 3700 cals

alstublieft, dit lijkt er voor jou meer op
Waarschuw beheerder
Hey Jeff, ik neem aan dat die lichaam op de foto gestolen is... Anders zul je het wel weten...

hahaha ja dat is ahmad haider, een van mn grote voorbeelden ;)
Waarschuw beheerder
thks jeff

maar men dagelijkse behoefte was iets van geloof ik 2800 ofzo heb ik uitgerekend ik zit vaak op bodynet.nl waar ik veel informatie van haal, maar alles is zo ingewikkeld vind ik en de een zegt dit de ander dat!

lijnzaadolie tja daar hoor ik iedeereen over. maar bedank iig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
get a life..

dagdag

Waarschuw beheerder
zet je toch gewoon een spuit in je kont moet je kijken wat je groeid dan eet je vanzelf wel alles wat los en vast zit@
Waarschuw beheerder
2800 om in leven te blijven bedoel je zeker ;) jij mag echt wel 3700-3800 hebben om te groeien heur :)

Waarschuw beheerder
ook een leuk voorbeeldje voor je, mijn dieet;

maaltijd 1

100 gram brinta
25 gram eiwit poeder
1 eetlepel lijnzaad olie
500 ml halfvolle melk

1000mg vit. c
vit. B complex
1 multi vit
2 calcium magnesium zink
2 visolie caps

maaltijd 2

500 ml melk
25 gram eiwit
2 bananen

maaltijd 3

150 gram zuurdesembrood
4 eieren

maaltijd 4

350 gram zoete aardappelen
150 gram biefstuk
150 gram broccoli

maaltijd 5

100 gram basmati rijst
150 gram kipfilet
150 gram broccoli

maaltijd 6

50 gram eiwitpoeder
500 ml melk
1 eetlepel lijnzaad olie

maaltijd 7 (post workout)

50 gram dextrose
30 gram whey

maaltijd 8

100 gram basmati rijst
125 gram zalmfilet

maaltijd 9

100 gram brinta
25 gram eiwit poeder
1 eetlepel lijnzaad olie
500 ml halfvolle melk

1000mg vit. c
vit. B complex
1 multi vit
2 calcium magnesium zink
2 visolie caps

tussendoor nog wat ik lekker vind en qua fruit mango's, sinaasappels etc.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jsezus, wordt al misselijk als ik dit zo lees :)
Nee seriues, respect als je de discipline hebt om zo'n schema vol te houden.
Al bijna klaar met bulken?

Waarschuw beheerder
Hey Rude Violence, jij bent goed bezig maat, ziet er goed uit.
Vooral je supllements doe je goed!;)
Al zou ik er altijd levertabs bijnemen, di4e zijn altijd perfect, is het enigste suplement wat alle jaren zijn kracht heeft bewezen.
En welk eiwit poeder neem je dan?

Artiest Mile
Waarschuw beheerder
Shit 't is 10 over 11! Ik moet 4 eieren naar binnen werken.. ;P
Ik dacht dat vet wordt omgezet in spieren...
:S

Vet wordt nooit omgezet in spieren. Dat is namelijk een totaal ander soort weefsel!
Vet wordt verbrand doordat je meer energie verbruikt bij het trainen (vet verdwijnt dus), massa van je spierweefsel wordt groter omdat je ze traint (spiermassa wordt dus groter)...

Maar ik vind het wel ziek als je je zo vast aan een trainingsschema houdt en dan ook nog zo weinig gevarieerd!
6 broodjes met kipfilet? Waarom niet wat gevarieerder?!?!

Waarschuw beheerder
pfffff dat je zo veel op een dag gaat freten... tering. Ligt er ook maar aan wat je wil bereiken natuurlijk.

Waarschuw beheerder
tja, zo groot mogelijk worden he ;)

@true born chiller;

waarom levertabs? Ik kuur niet, dus vraag me af waarom ik deze moet hebben?
op het moment neem ik de poeders van XXL Nutrition. Deze verkopen kwalitatief goed spul en vrij goedkoop (voor in NL dan ;) )
Waarschuw beheerder
Vet wordt nooit omgezet in spieren. Dat is namelijk een totaal ander soort weefsel!
Vet wordt verbrand doordat je meer energie verbruikt bij het trainen (vet verdwijnt dus), massa van je spierweefsel wordt groter omdat je ze traint (spiermassa wordt dus groter)...

Maar ik vind het wel ziek als je je zo vast aan een trainingsschema houdt en dan ook nog zo weinig gevarieerd!
6 broodjes met kipfilet? Waarom niet wat gevarieerder?!?!

Als je er zogenaamd zoveel vanaf weet, waarom maak je dan van die domme opmerkingen?

Vetten zijn onder te verdelen in plantaardige en dierlijke vetten. Zeker bepaalde dierlijke vetten zijn onmisbaar voor het lichaam: ze dienen als leverancier voor bepaalde vitamines, zoals vitamine A en D. Ze smeren de gewrichten, net zoals kogellagers gesmeerd worden door vet. Ze dienen - in de vorm van cholesterol - als de grondstof voor je hormoonproductie. Ze hebben een belangrijke functie in het herstel van je spiercellen.

Vetten zijn dus niet alleen onmisbaar, maar zijn ook een voorwaarde voor je spiergroei. Door te streng alle vetten uit je dieet te weren, gaat je lichaam immers te weinig natuurlijke hormonen produceren - en over het belang van hormonen voor spiermassa en kracht hoeven we je niets te vertellen. Plantaardige vetten leveren vooral essentiële vetzuren en deze worden ook wel 'vitamine F' genoemd.

Bepaalde vetten zijn goed voor je sport prestaties en andere vetten zijn zeer slecht voor je sport prestaties en je gezondheid. Vetten, kunnen net als koolhydraten óf als energie worden verband óf als lichaamsvet worden opgeslagen. Vetten verbranden over het algemeen sneller dan koolhydraten, daardoor worden ze sneller als lichaamsvet opgeslagen. Vetten leveren ongeveer 9 kilocalorieën per gram, in tegenstelling tot 4 kilocalorieën per gram voor eiwitten en koolhydraten. Naast het leveren van energie, bieden gezonde vetten tal van andere voordelen, waaronder het behouden van algehele gezondheid. Ongezonde vetten (verzadigde vetten) kunnen precies het tegenovergestelde doen.

Bronnen van 'goede' of 'gezonde' vetten zijn onder andere:
Vis Olie (de vetten die in vis zitten)
Noten (goede bron van proteïne en gezonde vetten)
Olijf Olie
Zonnebloem Olie
Maiskiem Olie
Bronnen van 'slechte' vetten zijn onder andere:
Alles wat gefrituurd is (Franse frietjes, gefrituurde kip)
Dierlijke vetten, zoals de verzadigde vetten in rundvlees, varkensvlees en melk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind levertabs altijd een goed supllement, is het meest waardevolle suplement wat je kan krijgen qua vitamines/mineralen en amino.
Nu zijn de levertabs van nu wat minder geworden vind ik, maar train je clean dan heb je op de lange termijn veel baat bij, ken zat jongens die er bij zweren en er loeisterk van werden.
Misschien wat overdreven, maar na al die jaren is het nog steeds een goed supplement.
Waarschuw beheerder
verkoop je die zooi ofzo :P beetje reclame te maken ;)

Waarschuw beheerder
hahahahaha, nee hoor, die zooi is al zo oud, valt niet veel meer aan te verdienen als je daar mee komt.
De meesten jongens willen graag alles hebben wat nieuw is, en dat is het met lever, na al die nieuwe wondermiddelen blijft het altijd positief onder de krachtsporters;)

Waarschuw beheerder
ohh hahah, ik dacht met levertabs mariasdistel ed. om je lever te reinigen ;p
Waarschuw beheerder
hebben jullie niet zo een speciaal programmatje waar ik dat alles in kan berekenen? bijv http://home.wanadoo.nl/gemhanske/eetschema.xls/

zo heb ik het gedaan en geprobeerd en berekend!

STAP 1: Bereken je energiebehoefte op http://www.slank-en-sterk.nl/energiebehoefte.html (of een andere vergelijkbare site) en vul het aantal Kcal in in B2.

STAP 2: Je target wordt nu “regulier + 500 Kcal” (zie B3, evt. handmatig te wijzigen). In de cellen E6 t/m E8 staat wat dit betekent voor het in te nemen aantal grammen per dag gesplitst naar koolhydraten, eiwitten en vetten. Indien je iets wilt veranderen in aan de standaardverdeling (50% - 30% - 20%), dan kan dat in B6 t/m B8.

STAP 3: Vervolgens kun je voor (maximaal) 8 maaltijden producten selecteren met de witte menu’s. Na het selecteren van een product verschijnt 2 cellen naar rechts automatisch de standaardmaat (eetlepels, grammen, centiliters, etc.). Vul in kolom C jouw hoeveelheid in en de bijbehorende waardes (Kcal, E-K-V) worden geplaatst in de kolommen E t/m H. Ook wordt het totaal (zie onderaan) bijgewerkt en het verschil met je target. De truc is dus net zo lang te puzzelen tot alles +/- op 0 uitkomt. Het lezen van eerdere topics blijft overigens een must om bepaalde producten te mijden of in een andere stadium te nemen.

Product niet in de lijst? In het tabblad “Calorietabel” kunnen nog max. 100 producten toegevoegd worden (eerst goed zoeken, meeste staan er wel in). Handigst is wel om regels tussen te voegen i.p.v. onderaan te plaatsen zodat alles op alfabet blijft staan Na toevoegen product: Even Excel afsluiten en bestand opnieuw openen en zie daar, het product (en bijbehorende waardes) is nu toe te voegen aan het eetschema.

Waarschuw beheerder
Ik zou niet te veel lijnzaad nemen.
Is slecht voor je.

Waarschuw beheerder
Zegt wie?

oooh je hebt een artikeltje gelezen op ergogenics zeker. Dat het kankerverwekkend zou zijn. Kerel doe eerst meer kennis op voordat je gaat kwakelen.

Waarschuw beheerder
bier is ook slecht voor je o:)

Waarschuw beheerder
Maar daar zeggen we niks over...

Waarschuw beheerder
Ik heb de volgende toevoeging:

23.00
1 ton Bier
1 ton Gezelligheid

:bier:

Waarschuw beheerder
Maar daar zeggen we niks over...

wow :o
Waarschuw beheerder
donateur
Zegt wie?

Willow heeft gelijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ook een leuk voorbeeldje voor je, mijn dieet;

maaltijd 1

100 gram brinta
25 gram eiwit poeder
1 eetlepel lijnzaad olie
500 ml halfvolle melk

1000mg vit. c
vit. B complex
1 multi vit
2 calcium magnesium zink
2 visolie caps

maaltijd 2

500 ml melk
25 gram eiwit
2 bananen

maaltijd 3

150 gram zuurdesembrood
4 eieren

maaltijd 4

150 gram biefstuk
150 gram broccoli

maaltijd 5

100 gram basmati rijst
150 gram kipfilet
150 gram broccoli

maaltijd 6

50 gram eiwitpoeder
500 ml melk
1 eetlepel lijnzaad olie

maaltijd 7 (post workout)

50 gram dextrose
30 gram whey

maaltijd 8

100 gram basmati rijst
125 gram zalmfilet

maaltijd 9

100 gram brinta
25 gram eiwit poeder
1 eetlepel lijnzaad olie
500 ml halfvolle melk

1000mg vit. c
vit. B complex
1 multi vit
2 calcium magnesium zink
2 visolie caps

tussendoor nog wat ik lekker vind en qua fruit mango's, sinaasappels etc.laatste aanpassing 23 januari 2005 22:51

Geen magere kwark meer?

Waarschuw beheerder
HAHAHAHAHAHA

Dat viel mij ook al op, denk dat hij er ook schijtziek van wordt net zoals mij:D

Waarschuw beheerder
Ik eet ook veel peulvruchten trouwens..........

Waarschuw beheerder
Geen magere kwark meer?

nope, voorlopig niet.

Willow heeft gelijk

das leuk, geef maar een bron (en GEEN ergo) :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sorry hoor maar ik denk dat rude er wel wat meer kennis heeft dan jij. Zelfs kaas zou kankerverwekkend zijn, en luchtverfrissers. Wat is tegenwoordig nou niet kankerverwekkend? Maar van 2 eetlepels per dag krijg je dus echt geen kanker. En als ik dan een beetje foto`s ga vergelijken weet ik wel wie zijn mening ik steun. Afgezien van mijn eigen kennis.

Waarschuw beheerder
Wat dacht je van uitlaatgassen.....
Ga je ook iedere rijder in NL aanspreken???

Waarschuw beheerder
Wat is lijnzaadolie en waar kan ik dat halen..? :bloos:
Waarschuw beheerder
Alligrator aka Toro Córneo 24 januari 2005 16:30
HAHAHAHAHAHA

Dat viel mij ook al op, denk dat hij er ook schijtziek van wordt net zoals mij

Enige nadeel van kwark vind ik dat ik er een smerige bek van krijg en dat ik er duizenden scheten op een dag van ga laten!
Waarschuw beheerder
donateur
das leuk, geef maar een bron (en GEEN ergo)

lees willow ze zin maar nog een keer.
Hoe je het went of keert hij heeft gelijk.

fucking antz all day long :O
Waarschuw beheerder
rude violence 24 januari 2005 16:31
Geen magere kwark meer?

nope, voorlopig niet.

Willow heeft gelijk

das leuk, geef maar een bron (en GEEN ergo) laatste aanpassing 24 januari 2005 16:32

Waarom eigenlijk niet?

Waarschuw beheerder
Maar van 2 eetlepels per dag krijg je dus echt geen kanker.

idd.. het enige wat dus vrij slecht is, is als de verhouding omega 3 en omega 6 te ver uiteen lopen. En dat is bij mijn dieet niet het geval.

Waarschuw beheerder
lees willow ze zin maar nog een keer.
Hoe je het went of keert hij heeft gelijk.

ehm.. ja. is slecht voor je. Alles wat teveel is is slecht voor je.

Waarschuw beheerder
fucking antz all day long

mag ik hieruit opmaken dat je me in de zeik loopt te nemen, pino? :9
Waarschuw beheerder
Wat is lijnzaadolie en waar kan ik dat halen..?

Bij de reformwinkel, kost zo'n 2,50 per flesje.
Waarschuw beheerder
donateur
mag ik hieruit opmaken dat je me in de zeik loopt te nemen, pino?

zoiets muppet :9
Waarschuw beheerder
hoe lang train je al rude en jeff?
Waarschuw beheerder
train 4 jaar.

leeftijd is 20

lengte= 195 cm
gewicht= 120 kg
bf= 16% bf
laatste aanpassing
Als je er zogenaamd zoveel vanaf weet, waarom maak je dan van die domme opmerkingen?

Wie zegt dat ik er veel vanaf weet? Ik niet hoor, ik probeer alleen een misverstand uit de wereld te helpen...
Maar jij mag me dan wel ffvertellen welke opmerkingen dom zijn....

Vetten zijn dus niet alleen onmisbaar, maar zijn ook een voorwaarde voor je spiergroei. Door te streng alle vetten uit je dieet te weren, gaat je lichaam immers te weinig natuurlijke hormonen produceren

Ik heb absoluut niet gezegd dat er geen vet gegeten mag worden hoor.
Alleen dat vet niet worden omgezet in spierweefsel en dat dat menuutje wel wat gevarieerden kan...

Maar jij zal het allemaal wel beter weten en dat zal me aan me reet roesten want ik ben namelijk niet zo'n overgeobsedeerde sporter... En dat zal ik gelukkig nooit worden ook.
Waarschuw beheerder
Goed zo, hou die gedachte vast.
Waarschuw beheerder
zo jeff jij ben lang zeg! hehe, bf is toch wel redelijk hoog? of zie ik dat verkeerd? hoeveel moet het zijn ongeveer eigenlijk? waar train je? ik den haag www.kneetsgym.nl (al vanaf oud en nieuw niet getraint:( door me rug gegaan 2x)
Waarschuw beheerder
16% is niet zo vreselijk hoog als je zou denken, Normaal gesproken probeer ik bij 13% te stoppen. Maar ja je kent t wel. Schouders nog niet helemaal naar het zin, nog maar ff doorbulken. En dan pak je gauw 16% aangezien ik makkelijk vet aanzet. En met mn 195cm zie je er weinig van.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand waar goede trainings schema's te vinden zijn???
Zowel cardio als krachttraining????
Waarschuw beheerder
Hier kan je zien welke oefeningen voor welke spiergroep!
http://www.abcbodybuilding.com/exercise2/exercise.htm

ik heb 9% jeff maar ehm ik streef naar broodjes, maar het wil maar niet lukken haha! hoe droog moet ik staan?!:S
Waarschuw beheerder
donateur
thanks, maar ik weet wel welke oefeningen voor welke spiergroepen zijn :) ik heb meer moeite met een goed schema te volgen... Hoeveel verschillende soorten oefeningen kan je bv het beste voor je benen doen en hoe je dat het beste kan varieren...

Heb nu soms het idee dat ik 'lukraak' maar wat train..
Doe eerst een half uur cardio en dan 2 a 3 oefeningen voor mijn benen + 3 a 4 oefeningen voor borst/armen en de andere dagen na de cardio 2 a 3 oefeningen voor mijn rug 1 a 2 voor de schouders en 3 soorten oefeningen voor mijn buik...

Ben ik een beetje op de goeie weg of niet... :bloos: :bloos:?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb 9% jeff maar ehm ik streef naar broodjes, maar het wil maar niet lukken haha! hoe droog moet ik staan?!

Normaal gesproken zie je een blokjes buik tussen de 12-10% verschijnen. Dus als jij echt op 9% zit dan zou je ze zeker al moeten zien. En anders keihard trainen.
Waarschuw beheerder
Misschien heeft ie wel geen duidelijke buikspieren dat kan.

Waarschuw beheerder
Het gaat er niet om hoeveel oefeningen, maar hoe hard je ze aanpakt.
Neem squats, beginnen met 50 reps....dan 40 dan 20....en dan lijkt het alsof ze klappen en dan begint het spel....12 op 70%...dan 3 reps op 90%...vervolgens...weer 12 op 70% ....en dan weer 3 op 90%...en dan weer 12 op 70%, maar niks jezelf in de zeik nemen, gewoon beuken, dan ga je lichter, zeg 50%.....12 tot 20 reps zakken tot parralel, vasthouden en dan omhoog, niet tot uitstrekken en dan weer zakken, op parralel weer vast houden, en zo ga je door tot je niet meer omhoog komt.
Daarna leg extensions, vol doorgaan zonder te tellen, 10 reps....17 reps....37 reps, maakt geen ruk uit, je gaat door tot er geen beweging meer in zit, dan gelijk verlagen naar 65% van je kunnen en doe je volle aantal reps, dan op 30% en dan mag je echt blij zijn dat je er 4 haalt, haal je er meer dan heb je in voorgaande sets geklooit.
Dit is een voorbeeldje van hoe je kan trainen, maximum inzet is mac=ximum groei, al dat gelul in die blaadjes moet je niet geloven, ze trainen in het echt allemaal anders.
Waarschuw beheerder
@ blow

Altijd eerst krachttraining, en dan cardio er achteraan. Nooit anders om. Hoogstens 5 min fietsen of touwtje springen als warming up.

Waarschuw beheerder
Mike Matarazzo trainde 4 uur per dag cardio, hoe droog wil je worden????Gellof me dit kan je nooit zomaar gaan doen, eerst cardio, en dan na 2 weken pas je je voeding aan, dan pas kun je echt gaan droogtrainen.
Je workout doe je op 60% van je kunnen, alles strikt en aanspannen, steeds maar aanspannen om de hardheid erin te krijgen...Arnold werd hard door foto-reportages, gewoon alles blijven aanspannen, en ook in de gym gewoon je ding doen, het is jouw wereld en schijt of ze je aankijken.
Waarschuw beheerder
donateur
owkee (Y) eerst krachttraining en dan cardio :bloos:
Is gewoon moeilijk, overal staat het anders beschreven, als je nog niet zo lang bezig bent, dan zie je door de bomen soms t bos niet meer..

Hoe 'droog' is eigenlijk t beste??
Zit nu op 14.1%

Bedankt voor de tips iig :D
Waarschuw beheerder
tussen de 12-14% is best oke voor een vrouw, tis ook niet de bedoeling dat je dingen verliest die bewijzen dat je een vrouw bent. Als je begrijpt wat ik bedoel :P
Waarschuw beheerder
donateur
tis ook niet de bedoeling dat je dingen verliest die bewijzen dat je een vrouw bent. Als je begrijpt wat ik bedoel:P

Hehehe, nee idd, dat zou niet goed zijn:/, gelukkig word ik regelmatig grondig gekeurd ;P en tnt word ik nog altijd goedgekeurd;)
Waarschuw beheerder
dat is altijd handig goeie keuring:p

ik doe altijd maandag borst
dinsdag biceps triceps
woensdag benen(+kuiten)+cardio
donderdag schouders (voor,achter,zijkanten)
vrijdag rug

soms de dinsdag 1 dagje terug tesamen met borst of donderdag 1 dagje vooruit samen met rug (als het weer zo een week is dat je weinig tijd hebt)

ik doe altijd 4 oefeningen van 4 sets en dan 10 of 12 herhalingen!
Waarschuw beheerder
maar ik ben nu eerst een beetje me voeding in orde aan het maken, dat is natuurlijk het belangrijkste!
Waarschuw beheerder
donateur
je schema houd geen rekenening met het herstellen van spieren.
Waarschuw beheerder
normaal zit er een dag tussen dinsdag gaat bij maandag en donderdag bij vrijdag!
Waarschuw beheerder
Inderdaad..

Zowel je triceps als je biceps op één dag pakken lijkt me maar niks. Beter doe je borst + biceps en rug + triceps ofzo en verdeel je je schouders over meerdere dagen.

En train je je buik niet?
Waarschuw beheerder
En train je je buik niet?

En vergeet jij benen dan niet te trainen?

je buik pak je al genoeg mee door te deadiften en dergelijke. Je benen zijn 10x belangrijker. 10 min buik per week is ruim voldoende.
Waarschuw beheerder
donateur
Zowel je triceps als je biceps op één dag pakken lijkt me maar niks

triceps en biceps vond ik nou juist wel fijn op 1 dag.
Waarschuw beheerder
donateur
deadliften

Is dat die oefning waarbij je zeg maar je benen gebruikt om je buik te trainen (btje moeilijk te omschrijven)
Hoe doe je die dan pcies??

Waarschuw beheerder
deadliften is een linke oefening, je trekt een halter uit de grond.
Je begint als volgt:ligt gebogen benen, armen hebben schouderbreedte het halter beet, terwijl je omhoog gaat strek je ook je benen, dus niet eerst benen uitstrekken en dan je bovenlichaam, het moet een combi zijn, je bovenlijf strekt zich regelijk met je benen uit.
Maar die oefening is niks als je fitness doet, het is een loeizware oefening en zonder de juiste techniek sloop je je rug.

Waarschuw beheerder
maar een prima massabouwer :)
Waarschuw beheerder
donateur
oke thanks (Y) maar wat is dan die oefening die ik bedoel?
Die zie ik vaker gedaan worden als je op die mat ligt om met zo'n ab - ding je buikspieren te trainen...

Je ligt dan op je rug en duwt je benen omhoog, naar je hoofd toe zeg maar :S
kan hem op inet niet vinden en ik vroeg me af of iemand hier het weet;) en zoja goed kan uitleggen?

Waarschuw beheerder
Of het is een crunch-machine of leg-raise machine, maar kan niet zo gauw iets bedenken wat je meer hbt voor je buik op echte machines.Bill-blaster/gluteus zou ook nog kennen, die lijkt er ook veel op.

Waarschuw beheerder
[quote]Rude Violence...maar een prima massabouwer[/quote}

Zeker weten, als je hem strikt kan dan is het misschien de beste algehele massa oefening die er is, er is geen spier die niet getraind wordt met die oefening, maar dan moet je hem wel beheersen natuurlijk.
High pull is trouwens ook een supermassa bouwer voor je rug;)

Waarschuw beheerder
high pull is toch gewoon deadlift met dan door trekken, dat de nadruk dus op de traps word gelegd?
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks, ik bedoelde idd leg raises :)
Heb wat kunnen vinden, mocht iemand nog tips hebben; Graag:P

Grr, ik ken de plaatjes of tekst hier niet plakken:(

Link: fitnessoefeningen

Waarschuw beheerder
Ja dat is high pull Rude, is een explosieve oefening, en je kan hem smal en wijd beetpakken, vind wijde grip altijd beter, je pakt zeker je traps, het is gewoon je bovenste helft van je rug wat het meest belast wordt.
Waarschuw beheerder
en dit eet je elke dag gozer ???
Waarschuw beheerder
donateur
deadlift :9
de enige benenoefening die ik graag doe :jaja:
Waarschuw beheerder
been doe ik alles graag is me lieverlings!
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij armen en rug favoriet :P :D

Waarschuw beheerder
Das wel oke dat je rug als favo oefening hebt, de meeste kicken alleen op die spiegelspieren, en vergeten de spiergroepen die je zelf moeilijk kan zien.
Probeer wel als je oefeningen zoals bent-over row en t-bar of deadlifts effe op te warmen op de hyper-extension, gewoon 2 setjes van 15-tot 20 reps, want als je dan gelijk gaat rowen of deadliften dan heb je kans dat het eens erin kan schieten.;)
Waarschuw beheerder
donateur
drinken jullie nooit een biertje jongens? :bier:

Waarschuw beheerder
Ja wat dacht jij dan????Zit biergist in he;)
Waarschuw beheerder
donateur
Probeer wel als je oefeningen zoals bent-over row en t-bar of deadlifts effe op te warmen op de hyper-extension, gewoon 2 setjes van 15-tot 20 reps, want als je dan gelijk gaat rowen of deadliften dan heb je kans dat het eens erin kan schieten.

De oefeningen die je noemt ken ik wel, alleen hyper-extension...???? :bloos: what's that???
Om mijn bovenlichaam op te warmen doe ik meestal een paar minuten roeien...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hyper-extension is een oefening voor je onderrug, maar je kan ook op een lowerback-machine opwarmen, gewoon lichtjes en niks forceren.
[img cacheid=0008303d001687b58be8ae391a008d0a07]http://www.fitnessdestination.com/images/f670views.jpg[/img]

en dan wel plaatje 1 of 2.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Owja idd, die ken ik (zoals op plaatje 1 dan:) ), ik vroeg me al af of dat ding voor je buik of rug was... :bloos: (Y) Thanks, ga dadelijk weer lekker trainen :P Maare is het 3e plaatje dan niet voor de schuine buikspieren????
Waarschuw beheerder
donateur
foutje :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Foutje:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja is denk meer voor de obeliques, dus die hoef je niet de doen voor onderrug.
Beste met die hyperextension is rustig omhoog en effe vasthouden bovenaan, dan merk je van zelf wat het doet;)