Partyflock

Forumonderwerp · 741569
Waarschuw beheerder
Heb hem eindelijk een beetje op de rit (moeten nog kleine aanpasingkies bij waarschijnlijk) iemand tips?09.15 en 15.30 eet ik redelijk weinig maar dat komt door mijn werk, ik heb om die tijden zowieso eigenlijk geen tijd om te eten of ze op te rekken dat ik iets later of vroeger kan eten!

07.30
Muesli 50gr
Magere melk 50cl
Sinaasappel 1 stuk
Appel 1 stuk

09.15
Appels 2 stuks

12.30
Bruinbrood (150 gr) 6 boterhammen
Kipfilet (120 gr) 6 plakken
Appel 2 stuks

15.30
Appel 1 stuk
Banaan 1 stuk

18.00
Aardappels 150 gr
Groente 150 gr
Kipfilet 150 gr
Pro 85% shake 30gr
Magere melk 50cl

19.30
Magere vruchten kwark (200 gr)
Ananas (100 gr) 4 schijven
Eieren 3

22.00
Pro 85% shake 30gr
Magere melk 50cl
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij armen en rug favoriet :P :D

Waarschuw beheerder
Das wel oke dat je rug als favo oefening hebt, de meeste kicken alleen op die spiegelspieren, en vergeten de spiergroepen die je zelf moeilijk kan zien.
Probeer wel als je oefeningen zoals bent-over row en t-bar of deadlifts effe op te warmen op de hyper-extension, gewoon 2 setjes van 15-tot 20 reps, want als je dan gelijk gaat rowen of deadliften dan heb je kans dat het eens erin kan schieten.;)
Waarschuw beheerder
donateur
drinken jullie nooit een biertje jongens? :bier:

Waarschuw beheerder
Ja wat dacht jij dan????Zit biergist in he;)
Waarschuw beheerder
donateur
Probeer wel als je oefeningen zoals bent-over row en t-bar of deadlifts effe op te warmen op de hyper-extension, gewoon 2 setjes van 15-tot 20 reps, want als je dan gelijk gaat rowen of deadliften dan heb je kans dat het eens erin kan schieten.

De oefeningen die je noemt ken ik wel, alleen hyper-extension...???? :bloos: what's that???
Om mijn bovenlichaam op te warmen doe ik meestal een paar minuten roeien...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hyper-extension is een oefening voor je onderrug, maar je kan ook op een lowerback-machine opwarmen, gewoon lichtjes en niks forceren.
[img cacheid=0008303d001687b58be8ae391a008d0a07]http://www.fitnessdestination.com/images/f670views.jpg[/img]

en dan wel plaatje 1 of 2.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Owja idd, die ken ik (zoals op plaatje 1 dan:) ), ik vroeg me al af of dat ding voor je buik of rug was... :bloos: (Y) Thanks, ga dadelijk weer lekker trainen :P Maare is het 3e plaatje dan niet voor de schuine buikspieren????
Waarschuw beheerder
donateur
foutje :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Foutje:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja is denk meer voor de obeliques, dus die hoef je niet de doen voor onderrug.
Beste met die hyperextension is rustig omhoog en effe vasthouden bovenaan, dan merk je van zelf wat het doet;)