kut is dat he.. sta je voor de pinautomaat op een vage zondag.. en je wilt geld pinnen..
de eerste keer druk je je oude pincode in, zonder erover na te denken.. ondertussen staan er al wat mensen achter je.. en je zit te denken over je 2de poging.. en zo stom als je bent, druk je gewoon hetzelfde weer in! en tja.. dan de laatste.. maar opeens heb je het 8912! zonder erover na te denken typ je het in.. en het was hem! alleen er stond geen geld meer op!
VOnd je de foto toch wel beter??
Ik heb een woefhapverslaving joh....
En das best wel kut, ik plak overal woefhap aan vast
Maarre bedankt voor de tip, en overmorgen doe ik gewoon weer mijn foto erop, maar dan doe ik wel een andere
hebben we iedereen al gehad ofzo? Is iedereen nieuwe pinpasjes aan het bestellen?
Uhhh ja denk het.....mensen, jullie kunnen in ruil voor 500 euro bij ons bankpasjes bestellen!!!
Dit geld word direct doorgesluisd naar jullie spaarrekeningg waar jullie maandelijks 0,5 procent rente op krijgen!!!
Ik ken een pincode, van wel 6 cijfers! En heel toevallig is dat ook de geboortedatum van m'n oom! en weet je wat nog toevalliger is! Het is van het huis van m'n oom! Maar kweet niet of ik dat hier wel kan zeggen..
Ik weet het niet.. je hebt al aangegeven dat je alleen in 4-cijferige combinaties geintresseerd was.. en je hebt ze nu allemaal, of misschien moet je je intresses verleggen!
Ik heb dan wel de functie waarmee ik alle code's kan genereren, maar ik denk dat ik nu ook maar dubbele pincodes ga sparen (zodat ik nog kan ruilen enzo...)
neej ... ik keek in mn glazenbol en ik zag dat t wetenschappelijk bekend is dat 1,9 % van de nederlandse bevolking 1 van deze bovengenoemde pincodes heeft , dus ik ken ze wel degelijk
maar het leven draait niet alleen om geld jongens! geld is er alleen maar zodat de pincode in het leven geroepen kon worden.. en nu is het zelfs zo, dat je een pincode kan hebben zonder dat je ook maar een stuiver of een kwartje hebt