Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
beter
hahaha paddo-dromen
Jongeeee LLORET DE MAR dat was mijn record, denk niet dat je die heb overtroffen baco + absinth + 150 euri wegzuipen enz ga zooooo maar dooooooor
maarja na veel dagen daarzo ben je zowat immuun voor drank dusja
ik heb het over zo lang niet geblowt..
Stelletje kk loosers dat jullie er rondlopen
Laat mn vrienden niet voor smackhoer of weet ik veel wat uitmaken
Heb t niet over je moeder
Schijnheilig kneusje
Beetje over iemand zijn moeder beginnen is wel laag
Pinda ga jij nou niet over spelfouten beginnen..
Owja en over vrienden lullen is wel normaal he?
speak for yourself
Pinda ga jij nou niet over spelfouten beginnen..
nee idd, beetje poel nadoen omdat ie dyslexia heb
zet ie neer ipv "Tamanca" --> "Tamaca" BEN JE KK OFZO? je ziet GVD toch dat als je het uitspreekt dat het niet klopt of ben je echt zo kanker
Hahahaha ja.. gaat echt te ver die dromen
maarja ik ben ook de goeie kant op samen met Puertooo Ricanoo en blommes
losers knaap
Is dit een sollicitatie naar een paar tikken
Beetje over iemand zijn moeder beginnen is wel laag
als iemand over mijn weiffie zou beginnen zou ik ook boos worden en;
maar ik vindt dat martin wel een beetje met rust moet worden gelaten! als iemand over mijn weiffie zou beginnen zou ik ook boos worden en;
actie vraagt om rectie okkie...
ken allemaal langzaam sterven
actie vraagt om reactie okkie
jij durft
als je zomaar om niets over iemands vriendin gaat beginnen, lok je het in mijn ogen uit dat er over je moeder begonnnen wordt als die gene zelf geen vriendin heeft..
maak niet uit ik heb geen persoonlijke dingen over zijn wijffie gezegd moet hij ook niet over mn ma beginnen..
actie vraagt om reactie okkie...
Owja en over vrienden lullen is wel normaal he?
dat keur ik ook niet goed, maar er zijn dingen waar je niet over praat en dat zijn ouders, doe je dat wel verdien je in mijn ogen klappies
Ja zeker, niks te vrezen hoor
teringleier! wat dacht je? ik zal je nu terug pakken ook ofzo? haha
in dat geval ben je wel een trendzetter Octaaf
tja jij zeg 'crackhoer dan' hij zegt 'je moeder' ik zie het probleem niet zo, ik had waarschijnlijk het zelfde gezegd sorry
als je zomaar om niets over iemands vriendin gaat beginnen, lok je het in mijn ogen uit dat er over je moeder begonnnen wordt als die gene zelf geen vriendin heeft..
dus beetje kk onzin om over mijn moeder te beginnen als een ander over zijn wijf ouwehoert
Zowiezo is het opeens een trend geworden om massaal op Martin in te hakken ofzo shit, een paar weken geleden deed iedereen nog normaal..
Jealousy is a motherfucker
Boeiend je doet net zo hard mee met de rest
Jealousy is a motherfucker
op wat?
Kneussies zijn t allemaal
Oww en over vrienden of vriendin ouwehoeren is normaal?
zeg wel weer wie de grootste is
Houd je bek is over haar joh vetklep
Jij bent al helemaal zo'n meeloper zonder eigen mening die mee lult met iedereen