Partyflock

Forumonderwerp · 740198
3 volgers · 175317x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pistole Paultie op woensdag 10 januari 2007 om 19:43:
hahahha wat dan martin krijg ik klappen volgens mij ben jij diegene die ze vroeger op oudeland al vaak genoeg gehad hebt hoor

Sinds wanneer heb ik daar klappe gehad dan?
Haha jij hebt de echte Oudeland tijd niet eens meegemaakt :)

Uitspraak van Party Penkel op woensdag 10 januari 2007 om 19:44:
haha hoor hem gaan joh, je kent me niet eens dus kweenie wat je blij komt ouwehoere

Jij kent mij ook niet dus ouwehoer je dan altijd over mij :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Btr doet iedereen gewoon chill... qua dit is internet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op woensdag 10 januari 2007 om 19:47:
Btr doet iedereen gewoon chill... qua dit is internet.

op internet is iedereen de gekste he
Waarschuw beheerder
Martin als je mij zo'n kneusje vind waarom zeg je dan vriendelijk gedag als je me ziet lopen in rotterdam?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 10 januari 2007 om 19:48:
op internet is iedereen de gekste he

opzich:\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 10 januari 2007 om 17:55:
Houd je bek is over haar joh vetklep

watdan martin krijg ik anders klappen?... vorige keer na b2s had je nie zo grote mond op het perron was je maar stil dus waar blijf je nou met die praatjes van je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 10 januari 2007 om 19:47:
Sinds wanneer heb ik daar klappe gehad dan?
Haha jij hebt de echte Oudeland tijd niet eens meegemaakt

ahahaha jonge ik heb de tijd dat jouw fiets expres de plomp in werd gegooid en jij er in je boxer achter aan ging om eruit te halen niet mee gemaakt wilde je zeggen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 10 januari 2007 om 19:47:
Jij kent mij ook niet dus ouwehoer je dan altijd over mij

ik zeg alleen dingen over jou berichten die je neerzet, en jij maakt het persoonlijk door je mening over MIJ te geven en niet over mijn berichtn dus je moet gwoon je graf smoel houde voordat ik die kanker kop nog lelijker maak
Waarschuw beheerder
maar kga rokuh, (K) aan iedereen behalve diehakker die van mijn part mag sterven
Waarschuw beheerder
uiteraard B).. maar dit is t chill topic. Btr begint het voetbal seizoen gewoon weer :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pistole Paultie op woensdag 10 januari 2007 om 19:50:
vorige keer na b2s had je nie zo grote mond op het perron was je maar stil dus waar blijf je nou met die praatjes van je?

Haha stil tege jullie ja wat moet ik nou met jullie :loL:

Uitspraak van Pistole Paultie op woensdag 10 januari 2007 om 19:51:
ahahaha jonge ik heb de tijd dat jouw fiets expres de plomp in werd gegooid en jij er in je boxer achter aan ging om eruit te halen niet mee gemaakt wilde je zeggen?

Haha zelfs dat was al ver na de goeie ouwe tijd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 10 januari 2007 om 19:53:
Haha zelfs dat was al ver na de goeie ouwe tijd

kan je na gaan wat voor kneus je was voor al die dingen begonnen.. of was je toen DON oudeland :lol:

ik ben ook kass relse heh martin!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op woensdag 10 januari 2007 om 19:52:
Btr begint het voetbal seizoen gewoon weer

hehe :P heb je die goal van pierre tege galatasaray gezien, bijna vanaf de middelijn :P
Waarschuw beheerder
martje reageer nou eens op mijn PB
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TieF op woensdag 10 januari 2007 om 19:56:
hehe heb je die goal van pierre tege galatasaray gezien, bijna vanaf de middelijn

Ooh dat was echt een goude goal jongen B) te mooi... vanmorgen gezien. Te prachtig
Waarschuw beheerder
Ff opnieuw doen tief
Waarschuw beheerder
http://www.frgoals.nl/index.php?pagina=Multimedia/goals
Waarschuw beheerder
hehe:P
Waarschuw beheerder
Te mooi :respect: alstie dat nou ook es in de competitie doet :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pistole Paultie op woensdag 10 januari 2007 om 19:56:
kan je na gaan wat voor kneus je was voor al die dingen begonnen.. of was je toen DON oudeland

Jonge voor al die kneuze erbij kwame was t nog gezellig, dus de tijd dat alle hardcorehaters er in die tijd nog niet bij stonden (en die hardcore nu opeens allemaal geweldig vinden) meelopers :loL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 10 januari 2007 om 20:07:
Jonge voor al die kneuze erbij kwame was t nog gezellig, dus de tijd dat alle hardcorehaters er in die tijd nog niet bij stonden (en die hardcore nu opeens allemaal geweldig vinden) meelopers

daar kan ik je geen ongelijk in geven, toen ik jaar of 11 was en wellis in oudeland kwam, liep zelfs jermaine met lonsdale en op kisten, en dat is al een jaartje of 5 gelede, toen was iedereen nog in oudeland helemaal hakketerror

Waarschuw beheerder
ik vind gewoon dat jullie veels te veel ophef maken over iets, normaal zeiken we hier iemand voor de grap af maar nu ontstaan er de grootste ruzie's op internet om niks, beetje laag van de meeste die hier wat meetemaken heeft
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 20:20:
jermaine met lonsdale en op kisten

Mooi was dat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 20:20:
daar kan ik je geen ongelijk in geven, toen ik jaar of 11 was en wellis in oudeland kwam, liep zelfs jermaine met lonsdale en op kisten, en dat is al een jaartje of 5 gelede, toen was iedereen nog in oudeland helemaal hakketerror

Precies dat was de goeie ouwe tijd, niet toen iedereen er opeens bij kwam staan..we begonne met groepje van 7 man ofzo :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 20:22:
ik vind gewoon dat jullie veels te veel ophef maken over iets, normaal zeiken we hier iemand voor de grap af maar nu ontstaan er de grootste ruzie's op internet om niks, beetje laag van de meeste die hier wat meetemaken heeft

Tsja ik pik t gewoon niet dat ze over haar ouwehoeren :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 10 januari 2007 om 20:24:
Tsja ik pik t gewoon niet dat ze over haar ouwehoeren

neej idd, ik zou het ook niet pikken neej als iemand hier maakt nie uit wie over mijn vriendin loop te ouwekankerhoere want dan ben je bij het verkeerde adres, maar laat het joh er zijn hier mensen die vinden het leuk om je persoonlijk te pakken en iemand niet in zn waarde laten en juist blij zijn voor degene
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Idd

Sowieso stel losers, allemaal zonder eigen mening allemaal mee lullen met een ander, terwijl op een paar mensen na in dit topic niemand mij goed kent
Waarschuw beheerder
jonguh jij bent gewoon pp dom
Waarschuw beheerder
Jij bent echt gek gewoon respect man :loL:
Waarschuw beheerder
Reeter laat hem toch lekker joh, lekker veilig achter zijn pc :looser:
Waarschuw beheerder
en maar zeggen dat die geen internethooligan is :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 10 januari 2007 om 20:43:
niemand mij goed kent

weet zeker dat zelfs als je het aan de mensen die je kent vraagt ook die zullen zeggen dat je maar een stakker in hart en nieren bent :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TieF op woensdag 10 januari 2007 om 19:56:
hehe heb je die goal van pierre tege galatasaray gezien, bijna vanaf de middelijn

Masterlijk idd!! :)

maarre idd, beetje afzeiken gebeurt wel vaker zelfs bij mij :D maar beter niet heeeeeeel het topic ermee verzieken beter laat je iedereen in zn waarde ja toch??

Okkie irriteert Martin gewoon af en toe voor de gein net zoals wij pinda irriteren ofzo?? geintje moet kunnen toch?? alhoewel ikzelf kk snel ben aangebrand :$

maarjaaaaaa beter ander onderwerp 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pistole Paultie op woensdag 10 januari 2007 om 21:37:
weet zeker dat zelfs als je het aan de mensen die je kent vraagt ook die zullen zeggen dat je maar een stakker in hart en nieren bent

En jij bent gewoon een fucking mongool in hart & nieren

Net als de naam Martin slaat helemaal nergens op, echt kinderhumor gewoon :loL:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 21:38:
Okkie irriteert Martin gewoon af en toe voor de gein net zoals wij pinda irriteren ofzo?? geintje moet kunnen toch??

Ik noem vriendin uitschelden voor crackhoer geen irriteren :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 10 januari 2007 om 21:44:
Net als de naam Martin slaat helemaal nergens op, echt kinderhumor gewoon

Boeie ik word ook vernoemd naar een Oostenrijkse politieke nazi :roflol: terwijl het eigenlijk van een grapje kwam van een hond genaamd haider + pak stok.. lang verhaal iets tussen ichi en mij :D

Ik noem vriendin uitschelden voor crackhoer geen irriteren

Buiten om dat dan :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 21:38:
Okkie irriteert Martin gewoon af en toe voor de gein net zoals wij pinda irriteren ofzo??

Ken wel zo zijn, maar beter niet over mijn rug. Beetje mij een crackhoer noemen wat een lef...
Waarschuw beheerder
Ik noem vriendin uitschelden voor crackhoer geen irriteren

Heb ik wat over dat wandelende trainingspak gezegd dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 21:48:
Beetje mij een crackhoer noemen wat een lef...

voor de tweede keer het was smeck hoer ... en het ging niet over jouw
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pistole Paultie op woensdag 10 januari 2007 om 21:51:

Dat je moeder nou zon vatsige dikke zeug is net als jou betekent t nog niet dat je over haar moet gaan ouwehoeren

En wat lul je nou dat t niet over haar ging met wie was ik zaterdag dan???? kneus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:lol: jullie zijn echt grappig :P

maar ik ben de nieuwe The Texas Chainsaw Massacre kijken B)

en erna slapen qua morgen kwart voor 6 wekker :/

Laterzz (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 10 januari 2007 om 21:50:
Heb ik wat over dat wandelende trainingspak gezegd dan?

Uitspraak van Pistole Paultie op woensdag 10 januari 2007 om 21:51:

Haha lekker team zijn jullie, weten zelf niet eens over wie jullie het hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 21:55:
Haha lekker team zijn jullie, weten zelf niet eens over wie jullie het hebben

Jawel hoor ik zag jou zaterdag met Martin in rotterdam lopen en noemde hem toen nog een internethooligan. Dat is de enige keer dat ik jou heb gezien en op basis daarvan noem ik jou gekscherend een wandelend trainingspak.....
Ik ken jou voor de rest ook niet dus zou niet weten wat je voor de kost doet dus durf daar niet eens over te speculeren.
Dus is in dit geval martin degene die niet weet waar hij het over heeft want ik had nog niks over jou mogelijke beroep gezegd....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op woensdag 10 januari 2007 om 22:04:
op internet is iedereen de gekste

Nee, ik was op internet de gekste !! :P

1 verkeerd woord en je internet lag dan weken lang plat :lol:

maarja aangezien ik me tijd beter besteed nu o:)

maaaaaaaar film doei:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op woensdag 10 januari 2007 om 22:01:
Jawel hoor ik zag jou zaterdag met Martin in rotterdam lopen en noemde hem toen nog een internethooligan. Dat is de enige keer dat ik jou heb gezien en op basis daarvan noem ik jou gekscherend een wandelend trainingspak.....
Ik ken jou voor de rest ook niet dus zou niet weten wat je voor de kost doet dus durf daar niet eens over te speculeren.
Dus is in dit geval martin degene die niet weet waar hij het over heeft want ik had nog niks over jou mogelijke beroep gezegd....

hier hoef ik geen aanvulling meer op te geven jullie zouden je opmerkingen echter wel iets beter op elkaar af kunnen stemmen.. aangezien martje ook niet weet over wie die praat want volgens mij heeft hij mijn moeder ook nog nooit gezien ik praat tog ook niet over het tweelingbroertje dat hij in zijn nek heeft zitten
Waarschuw beheerder
Moet ik jullie sowieso serieus nemen als jullie me niet eens bij mn echte naam noemen :lol:

Pleurt toch op man nog nooit zo'n stelletje zieligerds meegemaakt
Waarschuw beheerder
zieliger dan iemand die full-time bij de bruynzeel werkt/heeft gewerkt?
Waarschuw beheerder
Sinds wanneer heb ik daar fulltime gewerkt?
En tis altijd nog beter dan de bas :lol: