Partyflock

Forumonderwerp · 740198
3 volgers · 161641x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 20 november 2006 om 20:23:
Nu zitten we er al in, btje dom en laf om er dan uit te stappen. Goed voor de reputatie van NL.

CDA en VVD zijn wel DE partijen die opkomen voor de ouderen, en er voor zorgen dat de ouderen op hun oude dag die heel hun leven keihard gewerkt hebben niet op hun AOW in hoeven te leveren, zoals de PVDA wil :/ respectloze hufters, die mensen hebben ons land na de oorlog opgebouwd tot wat het nu is :)
Waarschuw beheerder
Het beste voor Nederland is gewoon een coalitie van CDA & VVD :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga wel regeren..

Waarschuw beheerder
sos montana
Waarschuw beheerder
donateur
politieke bullshit :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op maandag 20 november 2006 om 23:03:
Uitspraak van Schorem 8) op maandag 20 november 2006 om 22:59:
politieke bullshit

joods paard

vieze kakkerlak :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op maandag 20 november 2006 om 20:30:
Het beste voor Nederland is gewoon een coalitie van CDA & VVD

hij snapt het tenminste !! bter stemt iedereen verdonk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 23:10:
vieze kakkerlak

Joden in de vuilnisbak :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 20 november 2006 om 23:24:
aardig tegelijk

njahjoh, 3 mensen in de zelfde minuut gereageerd 8)

Waarschuw beheerder
met je hoofd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op maandag 20 november 2006 om 22:59:
politieke bullshit

:yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 23:10:
vieze kakkerlak

kakkerlakke sterven niet:aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op maandag 20 november 2006 om 23:23:
Joden in de vuilnisbak

maar allereerst de kakkerlak :jaja:

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 23:28:
met je hoofd

hier ook al? :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op maandag 20 november 2006 om 23:23:
is belangrijke shit

je mag niet eens stemme dus waar maak je je druk om :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pistole Paultie op dinsdag 21 november 2006 om 09:25:
hahahahaha over 8 jaar mag jij ook stemmen essendaal

laat die jongen nog lekker in z'n pubertijd joh...

Waarschuw beheerder
[img width=572 height=435]http://image7.bubbleshare.com/media/00/2f/16/76/8d3f8e0c2008c08198aeb9e2b2a624d42ba14648/580x435/beunhaas_580x435.jpg[/img]

blom pp beunhaas van het jaar :D
Waarschuw beheerder
hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
martin had ook geen gek figuur geslagen in dat pak

Waarschuw beheerder
martin past beter bij pino, die heeft ook z'n grote snavel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 13:44:
martin past beter bij pino, die heeft ook z'n grote snavel

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op maandag 20 november 2006 om 20:30:
CDA & VVD

juist...

ik stem verdonk! die heb haar werk de afgelopen jaren hartstikke goed gedaan en de immigrantenkraan mag wel weer dicht van mij..

Uitspraak van Pistole Paultie op dinsdag 21 november 2006 om 09:25:
hahahahaha over 8 jaar mag jij ook stemmen essendaal

ja hij voert het grootste woord maar mag zelf niet eens stemmen. maargoed hij weet wel waar die het over heeft. en die JSF is wel degelijk goed voor nederland, maar iedereen denkt dat die alleen om te schieten is maar je wilt niet weten hoeveel geld daar in om gaat en hoeveel banen dat weer oplevert!

en een stem op wilders zou ik zonde van de stem vinden.(is puur persoonlijk hoor)! maar een stem op een ook rechtse partij zoals de vvd die groter is lijkt mij beter van de stem. en als wilders niet genoeg stemmen zou halen om een zetel te krijgen zouden die stemmen worden verdeeld over de grootste partij op dat moment. stel dat dat de pvda of sp zou zijn ken je toch wel janken???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vanKnetteren B) op dinsdag 21 november 2006 om 14:38:
en die JSF is wel degelijk goed voor nederland, maar iedereen denkt dat die alleen om te schieten is maar je wilt niet weten hoeveel geld daar in om gaat en hoeveel banen dat weer oplevert!

Voor mij is het gewoon principe... ik vind Nederland en defensie (en aanverwanten) niet bij elkaar passen!

Aan de prostitutie is ook een hoop geld te verdienen! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is iedereen trouwens anti SP?
Met welke standpunten ben je het niet eens?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pura Vida:smoke: op dinsdag 21 november 2006 om 09:16:
je mag niet eens stemme dus waar maak je je druk om

dus mag ik me niet interesseren in politiek? :vaag:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 13:20:
blom pp beunhaas van het jaar

hahaahahahahah

en die JSF is wel degelijk goed voor nederland, maar iedereen denkt dat die alleen om te schieten is maar je wilt niet weten hoeveel geld daar in om gaat en hoeveel banen dat weer oplevert!

precies :yes:

vvd die groter is lijkt mij beter van de stem. en als wilders niet genoeg stemmen zou halen om een zetel te krijgen zouden die stemmen worden verdeeld over de grootste partij op dat moment

wilders haalt wel 4 a 5 zetels ofzo, maar dan nog, veel te klein om iets te beginnen, en het is gewoon te extreem, bovendien wilt geen enkele partij met hem samenwerken, dus zonde van de stemmen, die 4 a 5 zetels van wilders kan de vvd hard gebruiken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op dinsdag 21 november 2006 om 14:47:

Wat lever het voor geld op dan? DAt kan ik nergens vinden!
Ik zie alleen staan dat het meer dan 800 miljoen hebben geinvesteerd in dat ding en dat we nog zo'n 136 ongebruikte straaljagers hebben staan. Wat is dan het nu om te investeren in dat geval? :/
Waarschuw beheerder
ook beetje zonde om het project te laten varen en die 800 miljoen yeppo's kwijt te zijn heh..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 14:50:
Wat lever het voor geld op dan? DAt kan ik nergens vinden!
Ik zie alleen staan dat het meer dan 800 miljoen hebben geinvesteerd in dat ding en dat we nog zo'n 136 ongebruikte straaljagers hebben staan. Wat is dan het nu om te investeren in dat geval?

Levert fucking veel op aan industrie en banen jonge..

het gaat zo'n 400 miljoen euro opleveren :)
Waarschuw beheerder
en van die 800 miljoen die er geinvesteerd is is ruim 400 miljoen door het bedrijfsleven voor rekening genomen zowiezo :)

Waarschuw beheerder
donateur
dus indirect maak je er nog 400 miljoen verlies op?!
de bestelling vallen overigens ook best tegen :/

Van de 11 miljard die nu al verdiend zou moeten zijn is pas 96 miljoen terugverdiend. (niet voor Nederland, maar voor de totale investering!)

Voor mij is het echt een geflopt ding, dus stoppen maar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 15:09:
dus indirect maak je er nog 400 miljoen verlies op?!
de bestelling vallen overigens ook best tegen

tuurlijk niet, ze investeren 800 miljoen en ze maken een WINST van 400 miljoen erop :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 14:50:
800 miljoen hebben geinvesteerd

Uitspraak van Delete123 op dinsdag 21 november 2006 om 15:01:
het gaat zo'n 400 miljoen euro opleveren

???

Waarschuw beheerder
donateur
ik stem op berend stekelbaars

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet echt niet wat ik moet stemmen :/
Zit echt heel mooi in het midden! :frusty:"

Baal er echt van en ik kom er echt niet uit!
Misschien doe ik wel een proteststem :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 15:17:
???

800miljoen is kostendekking, en daarbovenop is de winst die het oplevert 400 miljoen, dus 400 miljoen meer dan je geinvesteerd hebt.. wat snap je niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 15:42:
Ik weet echt niet wat ik moet stemmen
Zit echt heel mooi in het midden! "

Baal er echt van en ik kom er echt niet uit!
Misschien doe ik wel een proteststem

stem op de pedopartij (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delete123 op dinsdag 21 november 2006 om 15:45:
800miljoen is kostendekking, en daarbovenop is de winst die het oplevert 400 miljoen, dus 400 miljoen meer dan je geinvesteerd hebt.. wat snap je niet?

Als je het zo zegt snap ik het wel...

Maar die 400 miljoen valt nog maar te bezien! Ze hebben er pas 96 miljoen (Dollar!!!) aan verdient! (terwijl ze volgens planning al 11 miljard verdient moesten hebben)

Daarnaast is alles weer uitgelopen, waardoor er nu al extra geld in gepompt moet worden en de totale kosten nog onduidelijk zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 15:57:
11 miljard

:| waar haal je die informatie vandaan..

Waarschuw beheerder
donateur
Zal ff kijken of ik het nog kan vinden!

Waarschuw beheerder
donateur
Uit de VS komen vanaf het begin signalen die erop wijzen dat de voordelen voor de Nederlandse industrie flink tegen zullen vallen. Dit terwijl de voorgespiegelde miljardenorders juist cruciaal waren in het besluit om nu al voor de JSF te kiezen. Met de inkt van het contract net droog, verschenen augustus vorig jaar de eerste berichten in de militaire pers over Amerikaanse bezuinigingen op de JSF. De luchtmacht had gesuggereerd te willen korten op het onderzoeksbudget van de JSF. Na een kleine storm door het Pentagon besloot de luchtmacht alsnog voldoende geld vrij te maken. Het ligt voor de hand dat de komende jaren opnieuw aan de poten van de JSF gezaagd zal worden. In Afghanistan en Irak zijn de afgelopen twee jaar voor het eerst onbemande vliegtuigen ingezet, zowel voor spionagedoeleinden als voor bombardementsvluchten. In Jemen liet de CIA een auto met vermeende terroristen opblazen door een met Hellfire-raketten uitgerust onbemand vliegtuigje. Sindsdien figureert de ‘UCAV’ (Unmanned Combat Aerial Vehicle) prominent in de defensiebladen. Het ‘ouderwetse’ gevechtsvliegtuig met piloot zal niet direct bij de vuilnis worden gezet, maar krijgt de komende jaren zeker grote concurrentie. De JSF zal daar waarschijnlijk het meest last van krijgen.

Van de elf miljard dollar die de Nederlandse industrie zou gaan verdienen aan de bouw van onderdelen voor de JSF is tot nu toe weinig terecht gekomen. De teller staat momenteel op 95 miljoen dollar. Hoewel belanghebbenden verzekeren dat de bulk van de orders pas komt als de eerste bestellingen worden geplaatst, is het tekenend dat op Stork en Philips na, amper een bedrijf positief is over het verloop. Thales Nederland – het voormalige HSA, tevens Nederlands grootste wapenproducent – heeft tot nu toe geen enkele order ontvangen. ( :roflol: :lol: ) Ook de veelgenoemde technologische innovatiekracht die van het wapenproject uit zou gaan is beperkt en vooral eenrichtingsverkeer. De Amerikanen halen graag de nieuwste snufjes uit het buitenland binnen, zonder zelf iets prijs te geven. De technologische winst voor het Nederlandse bedrijfsleven is vooral te danken aan een ruimhartige overheid die de ‘JSF-industrie’ met enkele honderden miljoenen euro’s steunt.
Dat dat een inefficiënte besteding van overheidsgeld is, berekende het Centraal Planbureau al in oktober 2001. Een onderzoek voor het Amerikaanse parlement liet afgelopen zomer zien dat Canada en Italië als deelnemers veel beter uit de bus komen dan de Nederlandse industrie. Dat zou deels te wijten zijn aan de geringe politieke ruggesteun die men tot dan toe vanuit Den Haag kreeg, maar niet minder aan de gemakszuchtige houding van het bedrijfsleven zelf. Het hoofd van de luchtvaartafdeling van “een bekend Nederlands bedrijf” (lees: Philips) wordt als volgt geciteerd: “Het is de verantwoordelijkheid van Lockheed Martin om ons werk te bezorgen”. Ook klaagt men over voortrekkerij van Amerikaanse concurrenten. De komende maanden, als de definitieve werkpaketten vastgesteld worden, zal blijken welke uitgangspositie de Nederlandse industrie alsnog heeft weten te veroveren.
Noorwegen, dat ook heeft ingetekend voor de JSF, heeft het geduld al eerder verloren. In januari maakte het bekend naast de JSF ook weer met het concurrerende Eurofighter consortium te onderhandelen. De Noren tonen zich ontevreden over het uitblijven van substantiële orders voor hun industrie. Een rapport van de Amerikaanse Rekenkamer GAO, waarschuwt de Amerikaanse regering op te passen voor groeiende ontevredenheid. Bevoordeling van Amerikaanse bedrijven boven buitenlandse zou tot het uitstappen van bepaalde landen kunnen leiden. Duitsland, Zwitserland en België laten juist zien dat niet betalen ook lonend kan zijn. Zonder deelname aan de JSF zijn bedrijven daar evengoed in de race voor orders!

Naast de industriële tegenvallers zijn er uiteraard grote morele bezwaren tegen de aankoop van een nieuw gevechtsvliegtuig. De enige taak die de opvolger van de F-16 logischerwijs zal krijgen is het uitvoeren van luchtgevechten en bombardementen tijdens militaire interventies, net zoals dat de afgelopen jaren gebeurde met F-16's in Servië en Afghanistan. In plaats van haantje de voorste te zijn als het gaat om militaire oplossingen voor politieke problemen, zou Nederland beter kunnen kiezen voor een meer diplomatieke, bemiddelende rol. Temeer nu Nederlands belangrijkste militaire bondgenoot, de VS, steeds meer een militair-politieke ramkoers vaart.
Net als de F-16 zal de JSF ook toegerust worden voor het vervullen van Nederland's nucleaire taak, die het als lid van de NAVO op zich heeft genomen. De kernbommen die nu op Volkel opgeslagen liggen, kunnen in de toekomst onder de JSF gehangen worden. Ook omstreden zijn de Amerikaanse plannen om de JSF met laserwapens uit te rusten. Tegen deze blindmakende wapens wordt al jaren campagne gevoerd, ondermeer door het Rode Kruis. Niettemin neemt het aantal militaire programma’s dat gebruik maakt van laserwapens de laatste tijd hand over hand toe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op dinsdag 21 november 2006 om 15:45:
stem op de pedopartij

:D lekker neuken, niet betalen
Waarschuw beheerder
tis maar wat je lekker vind :lol:
Waarschuw beheerder
ppp portugese pauper pedo