Partyflock

Forumonderwerp · 740059

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Marc Dutroux, de Belgische kindermoordenaar, is sinds vrijdag in hongerstaking. Dat heeft een van zijn advocaten, Jacques Conrard, verklaard. Dutroux, vorig jaar veroordeeld tot levenslang, wil door middel van de hongerstaking forceren dat hij teruggeplaatst wordt naar de gevangenis in Aarlen.

Afgelopen 5 januari werd Dutroux overgebracht naar de gevangenis in het Waals-Brabantse Itteren. Hij werd daarheen overgeplaatst omdat hij moet voorkomen wegens autozwendel. Die zaak dient in Nijvel, niet ver van Itteren.

De autozwendelzaak werd echter pas verdaagd tot april, en Dutroux ging er vanuit dat hij daarom weer naar Aarlen zou gaan. Zijn advocaat verklaarde: "Marc Dutroux dacht dat hij door die verdaging opnieuw naar Aarlen zou worden overgebracht, maar dat was niet het geval. Vandaar zijn wrevel."

de pedofiel die menig leven verwoest heeft gaat eisen stellen :X

moet niet gekker worden

ik hoop dat ze hem gewoon laten sterven..

Waarschuw beheerder
laten verhongeren zeg ik

Waarschuw beheerder
donateur
Let the basterd die..

Waarschuw beheerder
ik hoop dat ze hem gaan martelen!

en dan met zoveel mate dat ie over 20 jaar pas dood is

en wel iedere dag gemarteld is:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
mooi, hoe eerder hij doodhongert hoe beter.
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon vogelvrij verklaren.. :[

Waarschuw beheerder
dood laten gaan die tering pedofiel
Waarschuw beheerder
donateur
laat 'm lekker doodverhongere totaal geen problemen mee.. alhoewel.. iedere dag een stukje brood in een kelder van 1 bij 1 voorderest van z'n leven zou ook wel leuk wezen
Waarschuw beheerder
hongerdood... lijkt me best naar
misschien niet naar genoeg voor hem, maar goed zat (y)
laat maar verhongeren

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
laat hem maar dood gaan! en snel! en pijnlijk!

Waarschuw beheerder
mooi, hoe eerder hij doodhongert hoe beter.

:no:

hij moet de rest van zn leve lijden, het liefst tot zn 121ste.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
helaas kun je daar niet van spreken RUDY.

hij zit in een lekker warm celletje, te lezen of misschien wel tv te kijken :o te ziek eigelijk
Waarschuw beheerder
donateur
op de pijnbank :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ze moeten hem juist goed lang in leven houden en z'n leef omstandigheden zo slecht mogelijk maken... Zooitje hongerige ratten in z'n cel ofzo waar ie naakt in zit (6)
Waarschuw beheerder
Ach gossie arme Marc Dutroux, echt naar voor hem zeg, hij heeft het ook zo slecht en niemand is lief voor hem, en dat is niet aardig :(

tsssssss.......van mij mag hij langzaam wegrotten in zijn cel :yes:
Waarschuw beheerder
Laat hem maar lekker wegrotten

Waarschuw beheerder
donateur
ja, smijt hem in een kerker en laat hem maar wegrotten 8) (Y)

Waarschuw beheerder
Gewoon vogelvrij verklaren..

dat lijkt me wel wat ja :jaja:

dan ga ik staan wachten als ie vrij komt:)
Waarschuw beheerder
mooi dood laten gaan :D
Waarschuw beheerder
hij gaat zn gang maar
niemand zal m misen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of net als Jezus Christus in een grot stoppen en dan een zware steen ervoor leggen!
Waarschuw beheerder
donateur
laat maar lekker uithongeren die smeerpijp!
Waarschuw beheerder

dat lijkt me wel wat ja

dan ga ik staan wachten als ie vrij komt

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
laat hem maar dood gaan! en snel! en pijnlijk!

Nee juist niet. Zijn slachtoffers moeten hier ook de rest van hun leven nog mee blijven lopen. :[ :[ :[ Laat hem maar in hongerstaking gaan. Natuurlijk wel af en toe een heel klein beetje eten voeren zodat hij blijft leven.

dat lijkt me wel wat ja

dan ga ik staan wachten als ie vrij komt

Pff, denk dat je dan een nummertje mag trekken en achteraan mag sluiten in de rij. :X :X :X
Waarschuw beheerder
hongerdood... lijkt me best naar
misschien niet naar genoeg voor hem, maar goed zat(Y)
laat maar verhongeren

(Y) idd helemaal mee eens.. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
laat hem nog maar 40 jaar leven..

die kerel mag nog nie dood :@
Waarschuw beheerder
Inderdaad dood kan altijd nog! Hij moet echt Lijden met een hoofdletter L :yes: dood is te goed voor hem...
Waarschuw beheerder
Dood hoeft ook niet Metalslet ;)
maar een flink aantal jaren kraperen zie ik wel zitten :yes:

alhoewel.......... misschien dat ie dan eindelijk eens beseft wat hij die meisjes heeft aangedaan die ook uitgehongerd gestorven zijn door zijn toedoen.
Waarschuw beheerder
donateur
laat hem maar wegrotten!!!weet ie ook hoe dat voelt!!!!!!!

Waarschuw beheerder
laat hem maar wegrotten!!!weet ie ook hoe dat voelt!!!!!!!

:yes: inderdaad!!!laat hem maar lekker verhongeren!!

Waarschuw beheerder
Lekker laten verhongeren...

Laat hem maar flink lijden...

Liefste ook nog zn knieen in puin slaan:)
Waarschuw beheerder
donateur
en opsluiten in zn eigen kelder!!

Waarschuw beheerder
Laten stenigen op het marktplein,terug naar de middeleeuwen met hem....[img cacheid=0001cd500004299483ed07c71a00898556]http://smilies.sofrayt.com/%5E/0/guillotine.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Liefste ook nog zn knieen in puin slaan

idd gewoon martelen, helemaal kapot laten gaan... die gast verdiend het daglicht geen eens!

Waarschuw beheerder
verhongerd hij toch lekker...

Waarschuw beheerder
donateur
Dood hoeft ook niet Metalslet
maar een flink aantal jaren kraperen zie ik wel zitten

idd.. en geen 5, 10 of 15 jaar.. NEE :@ 60 jaar :@

Waarschuw beheerder
Dat die verhongerd dikke sul :[
Waarschuw beheerder
zie je dat zijn gewoon van die trucjes van dit soort "mensen"
dan wordt ie dalijk ziek ofzo of weet ik veel wat ie daarvan kan oplopen en dan wordt ie naar een ziekenhuis gebracht en dan ontsnapt ie ofzo....
of dan heeft ie in ieder geval weer s wat anders gezien dan zijn cel:S:S

ik zou m gewoon laten verhongeren hoor!!
en anders moeten ze hem eten ingeven via een slangetje,..want t zou jammer zijn als ie nu al dood zou gaan!!dan heeft ie nog niet genoeg leed gehad vind ik....

Waarschuw beheerder
donateur
Laten leven, en hopen dat hij ooit nog een boekje open gaat doen wie zijn opdrachtgevers en klanten waren!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ie maar lang mag staken :jaja:.Tot op het einde ;).
Waarschuw beheerder
donateur
hij hongert maar een end weg.. :p

straks mogen ze nog verzoekjes gaan indienen waar ze t liefst in de gevangenis willen zitten en welke services ze willen hebben..

moet niet gekker worden..
Waarschuw beheerder
laat maar uithongeren die smeerlap!Als ze hem nou ook nog eens goed laten verkrachten dan weet hij wat hij tal van kinderen heeft aangedaan!Die zijn voor hun hele leven beschadigd door zijn zieke gedrag.

Ow en als iedereen toegang krijgt om te komen kijken hoe hij de hongerdood sterft is het helemaal wel *plesant* 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Die zijn voor hun hele leven beschadigd door zijn zieke gedrag

als ze de kans hebben gekregen om te blijven leven wel jah!
Waarschuw beheerder
donateur
laten uithongeren en eens per week zn kont laten verkrachten door zo'n fuck machine, apparaat met dildo erop
Waarschuw beheerder
cinderella 2 zijn toch blijven leven.....die meisjes zijn voor heel dr leven beschadigd en idd de rest kan het helaas niet meer navertellen.....van een hele hoop kids die in die tijd vermist zijn denken ze ook nog dat hij erachter zat maar kunnen ze niet aantonen....

Waarschuw beheerder
gewoon vrijlaten......

en de dag dat ie vrij komt bekend maken kijken hoe lang het redt :[

vieze #&#&##$!$%^*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
clairtje dat is idd nog beter!!!8) kijken hoe lang hij het buiten het hek volhoudt hehehe geef hem nog geen halve meter..
Waarschuw beheerder
Denk je nou egt dat hij zijn zin nu krijg, NOU IK HOOP HET NIET.
Hij had zijn handen thuis moeten laten om het maar even netjes te zegge, heb nu HELEMAAL GEEN MEDELIJDEN meer met die ********!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hij komt iedergeval niet meer vrij is al 1 geluk:D
Waarschuw beheerder
donateur
sasje22 ja dat klopt!die meiden worden nooit meer de oude weet je wat ik denk zet ze maar tegen over de famillie van die meiden en van de kinderen die dood zijn en laat ze hem maar met zn allen afmaken
Waarschuw beheerder
helemaal eens(Y)
Ik denk trouwens ook dat als hij vrij komt hj noggeneens 5 minuten vrij zou zijn, dan is die al dood, volgnds mij zou iedereen hem wel willen vermoorden!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die rat is overigens al een keer ontsnapt, ik snap nieteens dat ze hem nog enig recht van spreken geven :nee:

De wereld lijkt opeens veel te goed :kots:
Waarschuw beheerder
in de elecktrische stoel ermee of niet somsgast???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eentje die erg traag op st(r)oom komt :jaja: :D
Waarschuw beheerder
donateur
maar hij word ook beschermd extra beveilliging alles en waar waren ze toen die kinderen beschermd moesten worden??TE LAAT!
Waarschuw beheerder
donateur
setty zker en van mij mogen ze alles met hem doen wat niet fijn is!
Waarschuw beheerder
donateur
Beter!! Idd, gewoon geen eten meer geven, maar dan wel consequent blijven, dus ook geen drinken, duurt n maandje en de wereld is weer verlost van 1 randdebiel :) (y)
Waarschuw beheerder
en niemand heeft in de gaten wat er aan de hand is hahaha brb

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is helaas nooit te voorkomen, elke gek kan kinderen ontvoeren en opsluiten in een vrijwel onzichtbare bunker!! gelukkig zijn er weinig van dit soort zieke geesten

maar extra beveiliging betekent ook extra kosten dus daar ben ik het met je mee eens, gooi hem in een kooi en zet hem de komende 50 jaar te kijk op de grote markt van Brussel (y)
Waarschuw beheerder
electriusche stoel is zkkr idee, ik vind eigenlijk niks meer te erg wat er met hem gebeurd, stenige boeid me zelfs ni:@

Waarschuw beheerder
wat nou hongerstaking.

ze zouden die vent geen eten meer mogen geven
Waarschuw beheerder
setty bedoel je met niemand heeft het door, dat er in jou vraag ieder zijn eigen naam staan????

Sorry ben wel blond maar niet dom;)
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij kunnen ze hem beter los laten hier op partyflock!iedereen zit vol ideeen wat er moet gebeuren met hem,dat is de oplossing voor dit belgische probleem!
Waarschuw beheerder
hahahah ok dan
ik dacht laat ik es ff gaan testen hiero:P
Waarschuw beheerder
donateur
o krijgen we dat weer is dat grapje nou nog niet voorbij!

Waarschuw beheerder
Mooi, dan kan de kok naar huis.
Waarschuw beheerder
haha ja goed idee cinderella:D

Test bij mij geslaagd setty ;) haha:P

Waarschuw beheerder
mooi, dan kan de kok naar huis 8)
Waarschuw beheerder
donateur
en niemand heeft in de gaten wat er aan de hand is

Hij is inmiddels al zo flauw dat niemand er nog op reageert...
Waarschuw beheerder
Tenenkaas Imperium 18 januari 2005 11:52

hij zit in een lekker warm celletje, te lezen of misschien wel tv te kijken te ziek eigelijk

Verbaast me toch altijd weer hoe iedereen hier op PF precies weet hoe het eraan toegaat in de bak. Iedereen al eens vastgezeten ofzo? %) Of allemaal teveel naar Vrouwenvleugel gekeken vroeger? :D

Anywayz, denk maar niet dat die vent nog enige vorm van leven heeft. Al zit 'ie dan niet in een Thaise cel. Kinderverkrachters genieten weinig aanzien in de bak, dr zitten genoeg gasten vast die zelf kinderen hebben.

Dus kom niet steeds met zulke domme argumenten aan.

Dat wil overigens niet zeggen dat ik er een traan om zou laten als die vent dood zou neervallen. Allesbehalve.

Maar er is nu eenmaal een rechtssysteem en ik laat dat liever over aan de mensen die er verstamnd van hebben.

Die wijsneuzen hier die altijd precies wetenhoe lang iemand moet zitten en dat de straffen veel te kort zijn in Nederland...ben maar blij. Je zal in een land wonen waar ze je ter dood veroordelen als je een joint rookt.

BTW, het gaat hier niet eens over Nederland maar over Belgie.

Kom gewoon niet met zulke domme argumenten aan want het leven van die Dutroux is toch voorgoed verneukt. Al zou hij ooit vrijkomen, iedereen weet wat hij gedaan heeft en hij zal NOOIT meer rust vinden. Dan maakt zo'n tv'tje in je cel ook geen drol meer uit hoor.
Waarschuw beheerder
best

en m niet terug laten krabbelen
Waarschuw beheerder
Ik hoop dattie zichzelf helemaal uithongert en dattie een pijnlijke dood tegemoet gaat!! :yes:

Helaas is geen één straf goed genoeg om hem te straffen voor zijn daden.. :no:

dat is wel een goed id :D:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Bron: GVA

Binnenland

18/01 Dutroux beëindigt twee dagen durende 'hongerstaking'

Marc Dutroux heeft zaterdag, na twee dagen, een einde gemaakt aan zijn 'hongerstaking'. Dat heeft het kabinet van minister van Justitie Laurette Onkelinx dinsdag bekendgemaakt.

Volgens het kabinet ging het om een simpele "gemoedswisseling" van 's lands bekendste gevangene. Marc Dutroux, die sinds zijn arrestatie in 1996 in Aarlen opgesloten zat, werd op 5 januari overgebracht naar de gevangenis van Itter naar aanleiding van het proces over zijn autohandel dat op 10 januari zou beginnen voor een rechtbank in Nijvel. De rechtszaak werd echter uitgesteld tot april doordat een advocaat onverwacht in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Dutroux verblijft momenteel nog steeds in Itter, maar wil naar Aarlen terugkeren waar hij zijn gerechtelijk dossier in zijn cel kan inkijken. "Donderdag en vrijdag weigerde hij om het eten dat hem in zijn cel werd voorgeschoteld, aan te raken. Zaterdag en zondag at hij wel", aldus Annaïk de Voghel, woordvoerster van het ministerie van Justitie.

De woordvoerster, die sprak over een "gemoedswisseling", verduidelijkte dat Dutroux, wiens gewicht regelmatig wordt gecontroleerd door een arts, afgelopen zondag opnieuw is aangekomen. Zij benadrukte ook dat er nog steeds geen beslissing werd genomen over de plaats waar Dutroux definitief zal worden opgesloten. "Bij een definitieve veroordeling zal Dutroux zijn dossier niet meer in zijn cel kunnen raadplegen zoals in Aarlen het geval was", aldus nog de Voghel.
Waarschuw beheerder
in de elecktrische stoel ermee of niet soms-][* karin *][-???

huh uuuuh?? naja mag heb ik ooit zoiets gezegt ofzo???

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon zichzelf dood laten hongeren :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
nee karin dat is een geintje iedereen ziet zn eigen naar daar staan
Waarschuw beheerder
ik snap m al..
:) denk al huh..
maar hij is leuk..

Waarschuw beheerder
donateur
hopen dat ie er dood aangaat!!!! :@

vogelvrij verklaren lijkt me ook wel wat, kijken hoever die komt......... (denk dat ie misschien net 1 stap haalt)
Waarschuw beheerder
donateur
hij is er al meegestopt staat iets verder hierboven!helaas

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Verbaast me toch altijd weer hoe iedereen hier op PF precies weet hoe het eraan toegaat in de bak. Iedereen al eens vastgezeten ofzo? Of allemaal teveel naar Vrouwenvleugel gekeken vroeger?

Anywayz, denk maar niet dat die vent nog enige vorm van leven heeft. Al zit 'ie dan niet in een Thaise cel. Kinderverkrachters genieten weinig aanzien in de bak, dr zitten genoeg gasten vast die zelf kinderen hebben.

Dat wil overigens niet zeggen dat ik er een traan om zou laten als die vent dood zou neervallen. Allesbehalve.

Maar er is nu eenmaal een rechtssysteem en ik laat dat liever over aan de mensen die er verstamnd van hebben.

Die wijsneuzen hier die altijd precies wetenhoe lang iemand moet zitten en dat de straffen veel te kort zijn in Nederland...ben maar blij. Je zal in een land wonen waar ze je ter dood veroordelen als je een joint rookt.

Kom gewoon niet met zulke domme argumenten aan want het leven van die Dutroux is toch voorgoed verneukt. Al zou hij ooit vrijkomen, iedereen weet wat hij gedaan heeft en hij zal NOOIT meer rust vinden. Dan maakt zo'n tv'tje in je cel ook geen drol meer uit hoor.

:gaap: het klinkt weer mooi en doordacht allemaal...
reken maar dat Dutroux een 'goeie' behandeling krijgt..
een normale pedofiel zou het nooit overleven in een gevangenis, hij wel..

en de vele keren dat hij op tv is geweest.. zag hij er mishandeld, onverzorgd uit?

je lult weer heerlijk in je eigen taaltje wackiejacky.......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en op water en brood leeft hij ook niet, want verhongerd ziet hij er zeker niet uit!!

voor wat hij heeft gedaan leeftie in een droomwereld!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
reken maar dat Dutroux een 'goeie' behandeling krijgt..
een normale pedofiel zou het nooit overleven in een gevangenis, hij wel..
==================================================­============
Omdat hij afgezonderd zit natuurlijk.
Ooit wel eens iemand gesproken die in een Belgische gevangenis heeft gezeten, ik wel en het is geen pretje daar.

Waarschuw beheerder
hopelijk laten ze hem lekker wegrotten:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het HOORT geen pretje te zijn, maar een HEL

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen moeten bang zijn voor de gevangenis, en daardoor geen misdaden plegen

bovendien zullen meer misdadigers die toch ernstig de fout in gaan zelfmoord plegen, uit angst voor de gevangenis.. scheelt de burger ook weer centen

of niet dat wackyjackie

Waarschuw beheerder
dat hij dood gaat van de honger

Waarschuw beheerder
Hoop dat ze ook niet zullen proberen om hem op andere gedachten te krijgen.
Zo gaat hij langzaam, maar zeker de goede kant op.
Waarschuw beheerder
:jaja: belgie is inderdaad strenger als hier hoor!!!!Ken ook iemand die daar heeft vastgezeten namelijk.

Wat ik wel vind is dat het rechtssysteem hier but is....nee het is niet leuk en ja elke dag duurt te lang maar kijk es wat je hier voor moord krijgt? 7 jaar???Weg met die televisies,harder optreden,geweld in de cel is een half jaar extra.Dat is pas straf en wedde dat ze het niet snel weer doen?!?!

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon beperkt tv, en dan alleen Nederlandstalig en educatief, verder helemaal niets.
Normaal eten wat de pot schaft, niks geen priveleges voor diegene met de meeste poen om in hun eigen eten te voorzien.
Gewoon een 8 uur werken per dag, sport en om 21.00 uur het licht uit en geen tv/radio op cel.
En voor de langgestrafte geen wiptijd!

Waarschuw beheerder
Hij doet zn best maar!

doet ie tenminste nog iets nuttigs (Y)

zo een pijnlijke dood is t niet vergelijken bij zn slachtoffers, dus hij komt er dan nog makkelijk van af.
Waarschuw beheerder
Wat hij verdient is een hongersdood, alleen de Belgische justitie zou nog een anuskanaal-reiniginsmachine moeten aanschaffen....:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Mij boeit het niks! Ik zie die gast liever dood dan levend! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dutroux vooral doorgaan (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
het ergste is dat ze hem uiteindelijk toch nog wel zijn zin geven omdat ze hem nie zomaar dood kunnen gaan

ik vind dat voor zulke mensen inderdaad wel ff de doodstraf op de elektrische stoel weer mag worden ingevoerd (y)
Waarschuw beheerder
Tenenkaas Imperium 18 januari 2005 11:52

hij zit in een lekker warm celletje, te lezen of misschien wel tv te kijken te ziek eigelijk

Verbaast me toch altijd weer hoe iedereen hier op PF precies weet hoe het eraan toegaat in de bak. Iedereen al eens vastgezeten ofzo? %) Of allemaal teveel naar Vrouwenvleugel gekeken vroeger? :D

Waarschuw beheerder
och daar hebben we wackie met haar princinpeele (of hoe je dat ook mag schrijven) teksten.

beweren mensen die de straffen te kort vinden dat je bij het opsteken van een joint doodstraf moet krijgen?

En ik weet wel hoe het eruit ziet (jongen die ik goed ken heeft een tijdje gezeten) en dat is wel redelijk luxe hoor.

en het gaat om het princiepe wacky, waarom moet zo'n eikel als die vent nog een tv? En hoezo hij zal nooit mee rust vinden?
heb hem nog nooit gehoord over spijt hebben :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
?
Waarschuw beheerder
och daar hebben we wackie met haar princinpeele (of hoe je dat ook mag schrijven) teksten.

Precies. Als je niet eens weet hoe je dat woord schrijft ga dan ook niet lopen mauwen. :D.

We hebben in Nederland nu eenmaal ons rechtssysteem, in Belgie hebben ze hun eigen rechtssysteem en als je dat niet trekt dan ga je toch lekker verhuizen? Gezeik altijd. Het is zoals het is.

Overigens denk ik dat iemand die rechten studeert of bij de politie werkt heel wat meer kijk heeft op zulke zaken. Er worden hier altijd in blinde haat zulke domme dingen geroepen door mensen die totaal niet weten waar ze over praten.

Ja, Dutroux was fout. Hij heeft kinderen misbruikt en vermoord.

Maar iemand die doelbewust met zijn zatte kop achter het stuur zit en iemand doodrijdt is ook een moordenaar. Iemand die drugs dealt en een keer een veonrtreinigd pakketje coke uitdeelt aan iemand die daardoor overlijdt is ook een moordenaar.

In landen als de onze is iedereen nu eenmaal voor de wet gelijk. Of je nu Mohammed B heet of Volkert vd G of Dutroux. Je kunt niet in emoties iemand een hogere straf gaan opleggen of voor Dutroux de doodstraf weer willen invoeren. Want wie bepaalt dat wat Dutroux gedaan heeft erger is als wat een willekeurige andere verkrachter gedaan heeft?

Heb je dat artikel van de week niet gelezen in de Metro? Ging over een man in Amerika die 10 (!!!!) jaar ten onrechte heeft vastgezeten op verdenking van verkrachting. Ja, er worden dus fouten gemaakt. En al zijn we zeker van Dutroux zijn fouten, als je de doodstraf weer invoert loop je ook het risico dat er een keer iemand bijzit die inderdaad onschuldig is. Hoe zou jij je voelen als dat jouwvader was...en je kon niks doen, alleen machteloos toekijken?

Dat is wat ik ermee probeer te zeggen. Zo gek is het in Nederland nog niet geregeld hoor, zonder doodstraf. Als je iets verkeerd hebt gedaan dien je daarvoor gestraft te worden. Maar laten wij als simpele partyzieltjes alsjeblieft niet dat poldermodel gaan bedrijven en doen alsof we verstand hebben van hoe het dan allemaal wel moet. Als je die idealen hebt, start dan je eigen politieke partij op, wordt advocaat of rechter ofzo en ga er dan wat aan doen.

Beetje brullen dat ze die vent moeten insmeren met pek en veren heeft toch geen zin. Dat gebeurt niet. Hij zit zn straf uit en juist vanwege de media-aandacht zal Dutroux nooit meer een leven hebben. Elke stap die hij doet zal worden uitgekotst en elke dag zal 'ie over zn schouder moeten heekijken of niemand hem kapotschiet of neersteekt. Die vent ontloopt zn straf echt niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat houdt hij niet vol:no:

Waarschuw beheerder
gewoon dagen of weken lang pijnigen en dan aan de ouders van de meisjes geven die maken het wel af

Waarschuw beheerder
donateur
Dan vreet ie toch niet? :/

snap niet dat ze dat geval niet zelf ergens in een kelder stoppen en weg laten rotten.

Waarschuw beheerder
nu we het toch over die doodstraf hebben,
bij dutroux moet ie niet gebruikt worden als hij er zou zijn. die verdiend meer pijn :[

En onterecht vastzitten is niet leuk (of langer dan eigenlijk moet)

Maar zo'n geval als dutroux daar zijn weet ik veel hoeveel misdrijven bewezen en in zo'n geval bij echte zekerheid vind ik zeker dat het moet kunnen.

stel voor iemand krijgt 30 jaar voor verkachting en moord ofzo. (weet niet precies hoe lang dat allemaal is hoor, tis maar een voorbeeld)
En die persoon komt vrij, en jy bent ouder/famillie/man,vrouw/ van het slachtoffer.
wat zou je dan doen?
Ik zou die gene toch minstens! een jaartje ziekenhuis bezorgen.
Waarschuw beheerder
donateur
laat 'm maar lekker verhongeren :jaja:
Waarschuw beheerder
deaz: Vraag je dat aan mij? Ik weet niet wat ik zou doen. dat weet je pas als het je gebeurd. Ik weet wel dat een van de slachtoffers van Dutroux (dat meisje dat dat boek geschreven heeft) haar leven weer heeft opgepakt en er liever niet meer mee bezig is. Dat kan dus ook.

Je weet pas wat je zou doen als het je zelf opverkomt.

Maar goed, de discussie over de doodstraf is eigenlijk offtopic.

Het gaat hier over Dutroux die in hongerstaking gaat. Dat doet 'ie dan maar mooi.

Ik kan er echt niet van wakker liggen als die gast zich doodhongert.

Waarschuw beheerder
was zowel tegen jouw als tegen mensen die het ook intereseerde.

Maar daar geef ik je gelijk in. laat hem maar doodhongeren.

Waarschuw beheerder
zullen we al deze replys kopieeren naar een word document en het uitprinten en dan opsturen naar meneer Dutroux:P
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker laten doodrotten in z'n celletjuh!
Wie zo doet, wie zo ontmoet denk ik dan;)!

zullen we al deze replys kopieeren naar een word document en het uitprinten en dan opsturen naar meneer Dutroux

Jah doe jij het;):P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tnx voor je reactie jacky ik ga het morgen ff lezen!!

:bier:

Waarschuw beheerder
lig er niet wakker van
Waarschuw beheerder
en ik ok niej:D
da ie maar vlug gaat misselijke vent:@

Waarschuw beheerder
laat um lekker staken!!!

er zijn genoeg anderen waarvan ik denk dat ze zn boterhammetje met kaas meer verdienen...

ik wens um veel succes kijken hoelang ie dat vol gaat houden de stakker :@

Waarschuw beheerder
Hij lost t probleem zelf al op...

Niks geen problemen mee, laat em mooi die smeerlap : kots :

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar iemand die doelbewust met zijn zatte kop achter het stuur zit en iemand doodrijdt is ook een moordenaar. Iemand die drugs dealt en een keer een veonrtreinigd pakketje coke uitdeelt aan iemand die daardoor overlijdt is ook een moordenaar.

Lekkere vergelijking, een doelbewuste verkrachter en moordenaar vergelijken met 'ongelukjes'

In landen als de onze is iedereen nu eenmaal voor de wet gelijk. Of je nu Mohammed B heet of Volkert vd G of Dutroux. Je kunt niet in emoties iemand een hogere straf gaan opleggen of voor Dutroux de doodstraf weer willen invoeren. Want wie bepaalt dat wat Dutroux gedaan heeft erger is als wat een willekeurige andere verkrachter gedaan heeft?

Mohammed B en Volkert van der G zijn ook geestesziek, maar hebben gehandeld uit emotie, deze mensen zijn misschien weer beter te maken

Dutroux is een gore verkrachter en heeft niet een mes in iemands ribben gestoken, maar smekende meisjes misbruik en vermoord...... ongenezelijk ziek in mijn ogen

Heb je dat artikel van de week niet gelezen in de Metro? Ging over een man in Amerika die 10 (!!!!) jaar ten onrechte heeft vastgezeten op verdenking van verkrachting. Ja, er worden dus fouten gemaakt. En al zijn we zeker van Dutroux zijn fouten, als je de doodstraf weer invoert loop je ook het risico dat er een keer iemand bijzit die inderdaad onschuldig is. Hoe zou jij je voelen als dat jouwvader was...en je kon niks doen, alleen machteloos toekijken?

Waar slaat dit op? Dutroux is allang schuldig bevonden en het staat vast dat hij achter deze daden zit.
In dit soort gevallen mag de doodstraf gebruikt worden..

Ik was ook tegen de doodstraf, maar er wordt door de hogere heren zo simpel omgegaan met verkrachters en moordenaars.. ik wil deze lui niet meer in de samenleving, erger nog in mijn omgeving..

wijsneuzen, domme argumenten? geef eens voorbeelden

en het gaat inderdaad over Belgie, maar Belgie ligt aan Nederland.. het is dus errug dichtbij allemaal

en het leven van Dutroux IS NIET VERNEUKT
hij heeft mazzel dat hij nog normaal kan en mag lopen, eten, ademhalen

hij kan ook harteloos meisjes misbruiken en vermoorden, reken maar niet dat hij er 'snachts wakker van ligt, in tegenstelling tot de nabestaanden en slachtoffers!!

Waarschuw beheerder
wat kunnen bepaalde mensen toch altijd agressief en/of opstandig reageren.

Valt me op dat het ook altijd dezelfde zijn.

Het is MAAR een forum waar een mening word gevraagd!

Waarschuw beheerder
laat um dood verhongeren!!
Waarschuw beheerder
donateur
Keep Up The Good Work, Dutroux. (Y) Zo zul je dr vast wel komen :nee: Kneus

Waarschuw beheerder
Zelf hield ie kinderen in van die kleine kooitjes vast. En ze hadden nix tezeggen.

En dan gaat hij nu beetje zeuren omdat hij terug wil naar een andere gevangenis. (hij zal bij deze gevangennis natuurlijk GEEN sleutels van zijn cel in zijn eten krijgen)

Overplaatsen die gast, naar een land waar de doodstraf wel bestaat. :[ :[

Waarschuw beheerder
nou dan zal intussen zijn maag wel beginnen te knorren

sterf hoerejong :@

Waarschuw beheerder
Van mij mag hij nog heel lang in hongerstaking blijven...
Ik hoop dat hij nooit meer wat eet en dat hij dood gaat van de honger!
De klootzak!

Overplaatsen die gast, naar een land waar de doodstraf wel bestaat

:yes: :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
is ie al dood? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Laat hem mooi kreperen in z'n cel!!

Waarschuw beheerder
zou zeggen geef hem een kindermenu :x

Waarschuw beheerder
mooi zo...:yes:

succes klojo!!

verrot maar mooi
Waarschuw beheerder
dat als hij toch weer gaat eten hij stikt in een stokbrood!

Waarschuw beheerder
Van mij mag ie ondersteboven aan zijn ballen aan een ketting worden opgehangen heel zijn leven en zich door tijgers laten opvreten :@
Waarschuw beheerder
donateur

Maar hij heeft er zelf voor gezorgd dat zijn leven naar de klote is. Denk dat als hij ooit op vrije voeten komt hij niet lang meer zal leven. Maar daar heb ik geen medelijden mee. Hij heeft er namelijk zelf voor gezorgd. Hij heeft het leven van jonge meisjes verpest. Hopelijk zullen ze sterk genoeg zijn om dit achter hun te laten en hun leven op te pakken maar daar zullen ze veel hulp bij nodig hebben. Dit zal hun de rest van hun leven achtervolgen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop niet dat ie doodgaat, ik wens hem namelijk nog veel pijn toe in z'n kutleventje, vuile kut pedo!!!

Waarschuw beheerder
Van mij mag ie ondersteboven aan zijn ballen aan een ketting worden opgehangen

oehhh is wel kinky hoor jetje :$
Waarschuw beheerder
haha gekkie :p

Maar waarom laten ze hem niet verhongeren dan?? En gewoon die ingang dichtmetselen joh, laat hem eens meemaken wat An en Eefje meemaakten. Dat noem ik gerechtigheid als ze het hem ook eens laten voelen.
Waarschuw beheerder
hij had kennelijk geen honger meer na het zien van zijn eigen video's :P :x

Waarschuw beheerder
oehhh is wel kinky hoor jetje :$

Nou tot 29 januari dan heh ;) :p

Waarschuw beheerder
laat mij maar eens een dagje in die gevangenis werken daar, ik zou zegge wat jij niet vrete, hop maagsonde die strot in en vrete kreng!! die kerel moet toch hejjjjlemaal nergens niks meer over te zegge hebbe zelf, en dan een paar aardvarkens opzoekken en even flink in die kont rond laten ragge, en in me pauzes zou ik alles afbellen om de olifanten voor de volgende dag al te regelen......

Waarschuw beheerder
Laten verhongeren :jaja:
Waarschuw beheerder
Terecht dat pedofielen in de bajes geen leven hebben! Dat hebben ze zelf verdiend door weerloze kinderen te misbruiken!
Als je voelt dat je de drang hebt om kinderen te misbruiken dan laat je jezelf maar chemisch castereren of slik je je leven lang medicijnen zodat kinderen niet de dupe zijn van jou lust!
Maar dit zieke beest genoot van zijn daden en ging er gewoon mee door! Dan verdien je niks beters dan de doodstraf! Dat hij maar nooit meer vrij mag komen!
Als slachtoffer van deze idioot vind ik het heel knap dat je je leven weer oppakt en probeert om er zoveel mogelijk van te maken! Maar het blijft een trauma, wat iemand anders je aandoet!
Ga nou niet praten of ze het in de gevangenis slecht hebben zeg! Dat valt best mee hoor! Dat weet ik uit betrouwbare bron, ze hebben alles alleen ze zijn hun vrijheid kwijt! Dat is terecht, hadden ze zich maar eerder moeten bedenken!
Zij krijgen een 2e kans terwijl de slachtoffers die ze gemaakt hebben nooit meer een kans krijgen! Daarbij doel op de kinderen die hij vermoord heeft! Deze man verdiend het niet eens om te leven, hij verdiend de lucht die hij dagelijks inademt nog niet eens!

Waarschuw beheerder
Nou tot 29 januari dan heh

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

O:)

Waarschuw beheerder
Dat ze hem lekker kapot laten gaan. Of hem ophangen midden in Amsterdam of zo, daar weten ze er ook wel raad mee !

Waarschuw beheerder
Of hem voor een boom plaatsen en hem doodrijden.
Dat mag toch tegenwoordig als je boos bent 8)
En je komt er met een paar uurtjes rechtzaak keurig vanaf

Waarschuw beheerder
Hahahaha :D:D:D :d (y)
Waarschuw beheerder
Ik denk het niet, want Marc is geen Marokkaan he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga voor deze optie :

eerst zijn lul er afsnijden en dan sterft ie vanzelf wel :jaja:

Waarschuw beheerder
lekker laten uithongeren
Waarschuw beheerder
Dat hij zich zelf maar lekker uithongerd.. En veel pijn zla lijden dat gun ik hem..
Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
laat lekker gaan die vuilak!! ze moeten al die gasten die aan kinderen zitten op een onbewoond eiland zetten en niet meer naar omkijken
Waarschuw beheerder
donateur
ze moesten hem nooit meer eten geven, des te sneller is ie dood, weer een debiel minder op de wereld
Waarschuw beheerder
Marc Dutroux....ga vooral zo door! Je solliciteert na een pak slaag.

Waarschuw beheerder
Pak slaag?
Die gast moet veeeeeeel pijnlije.
Hadden ze vroeger niet zo'n ding dat je lichaam langzaam uit elkaar werdt getrokken ofzo... :/

Das dan mijn voorkeur. :yes:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hij staakt maar een end weg, hebben ze straks weer een cel vrij voor ander tuig
Waarschuw beheerder
Dutroux moet ook weer aandacht hebben.
In Amerika was ie allang ge-executeerd maar goed daar zitten we niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Beter houdt hij vol tot het eind................Maar zoveel ballen heeft'ie niet......................

Jammer, heel erg jammer!!
:@
Waarschuw beheerder
mooi toch, lekker laten kreperen.

Waarschuw beheerder
die man is hartstikke gestoord en die mag nooit meer in de samenleving terugkomen,
laat m maar lekker zichzelf verhongeren, als t aan mij ligt helpen ze m een handje en geven ze m niet eens eten meer...

Waarschuw beheerder
ook geen snoepjes he!
Waarschuw beheerder
donateur
lagzaam laten lijden die gore .......................................... pedo

Waarschuw beheerder
moeten ze eigenlijk elke dag een hoop strond voor zijn neus leggen... op een dag hefet hij zo'n honger... moet hij die strond wel opeten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi, niks meer geven dan, laat em kapot gaan :yes:
Waarschuw beheerder
laat maar lekker verhonger zal gelijk zijn water ook in beslag nemen!! staken is staken!!
Waarschuw beheerder
laat maar lekker verhongeren niemand die er wakker van zal liggen!!!!

Waarschuw beheerder
helemaal mee eens,van mij mag die ook kapot gaan!!
Waarschuw beheerder
ze moeten hem sowieso zelf ook al laten verhongeren
Artiest Nawi
Waarschuw beheerder
juist dood met dat aan dat monster
Waarschuw beheerder
lekker laten staken dan!!!
hoop dat die kolere lijer van 29 jaar(hardenberg?)ook in hongerstaking gaat.
tsss,achterlijke imbeciel....waarschijnlijk krijgt ie het nog voor elkaar ook:(

Waarschuw beheerder
Lekker laten staken :D hoop dat die dood gaat van de honger!