Partyflock

Forumonderwerp · 740059

Marc Dutroux, de Belgische kindermoordenaar, is sinds vrijdag in hongerstaking. Dat heeft een van zijn advocaten, Jacques Conrard, verklaard. Dutroux, vorig jaar veroordeeld tot levenslang, wil door middel van de hongerstaking forceren dat hij teruggeplaatst wordt naar de gevangenis in Aarlen.

Afgelopen 5 januari werd Dutroux overgebracht naar de gevangenis in het Waals-Brabantse Itteren. Hij werd daarheen overgeplaatst omdat hij moet voorkomen wegens autozwendel. Die zaak dient in Nijvel, niet ver van Itteren.

De autozwendelzaak werd echter pas verdaagd tot april, en Dutroux ging er vanuit dat hij daarom weer naar Aarlen zou gaan. Zijn advocaat verklaarde: "Marc Dutroux dacht dat hij door die verdaging opnieuw naar Aarlen zou worden overgebracht, maar dat was niet het geval. Vandaar zijn wrevel."

de pedofiel die menig leven verwoest heeft gaat eisen stellen :X

moet niet gekker worden

ik hoop dat ze hem gewoon laten sterven..
in de elecktrische stoel ermee of niet somsgast???
laatste aanpassing

Eentje die erg traag op st(r)oom komt :jaja: :D
maar hij word ook beschermd extra beveilliging alles en waar waren ze toen die kinderen beschermd moesten worden??TE LAAT!
setty zker en van mij mogen ze alles met hem doen wat niet fijn is!
Beter!! Idd, gewoon geen eten meer geven, maar dan wel consequent blijven, dus ook geen drinken, duurt n maandje en de wereld is weer verlost van 1 randdebiel :) (y)
en niemand heeft in de gaten wat er aan de hand is hahaha brb

Dat is helaas nooit te voorkomen, elke gek kan kinderen ontvoeren en opsluiten in een vrijwel onzichtbare bunker!! gelukkig zijn er weinig van dit soort zieke geesten

maar extra beveiliging betekent ook extra kosten dus daar ben ik het met je mee eens, gooi hem in een kooi en zet hem de komende 50 jaar te kijk op de grote markt van Brussel (y)
electriusche stoel is zkkr idee, ik vind eigenlijk niks meer te erg wat er met hem gebeurd, stenige boeid me zelfs ni:@

wat nou hongerstaking.

ze zouden die vent geen eten meer mogen geven
setty bedoel je met niemand heeft het door, dat er in jou vraag ieder zijn eigen naam staan????

Sorry ben wel blond maar niet dom;)
volgens mij kunnen ze hem beter los laten hier op partyflock!iedereen zit vol ideeen wat er moet gebeuren met hem,dat is de oplossing voor dit belgische probleem!
hahahah ok dan
ik dacht laat ik es ff gaan testen hiero:P
o krijgen we dat weer is dat grapje nou nog niet voorbij!

Mooi, dan kan de kok naar huis.
haha ja goed idee cinderella:D

Test bij mij geslaagd setty ;) haha:P

mooi, dan kan de kok naar huis 8)
en niemand heeft in de gaten wat er aan de hand is

Hij is inmiddels al zo flauw dat niemand er nog op reageert...
Tenenkaas Imperium 18 januari 2005 11:52
helaas kun je daar niet van spreken RUDY.

hij zit in een lekker warm celletje, te lezen of misschien wel tv te kijken te ziek eigelijk

Verbaast me toch altijd weer hoe iedereen hier op PF precies weet hoe het eraan toegaat in de bak. Iedereen al eens vastgezeten ofzo? %) Of allemaal teveel naar Vrouwenvleugel gekeken vroeger? :D

Anywayz, denk maar niet dat die vent nog enige vorm van leven heeft. Al zit 'ie dan niet in een Thaise cel. Kinderverkrachters genieten weinig aanzien in de bak, dr zitten genoeg gasten vast die zelf kinderen hebben.

Dus kom niet steeds met zulke domme argumenten aan.

Dat wil overigens niet zeggen dat ik er een traan om zou laten als die vent dood zou neervallen. Allesbehalve.

Maar er is nu eenmaal een rechtssysteem en ik laat dat liever over aan de mensen die er verstamnd van hebben.

Die wijsneuzen hier die altijd precies wetenhoe lang iemand moet zitten en dat de straffen veel te kort zijn in Nederland...ben maar blij. Je zal in een land wonen waar ze je ter dood veroordelen als je een joint rookt.

BTW, het gaat hier niet eens over Nederland maar over Belgie.

Kom gewoon niet met zulke domme argumenten aan want het leven van die Dutroux is toch voorgoed verneukt. Al zou hij ooit vrijkomen, iedereen weet wat hij gedaan heeft en hij zal NOOIT meer rust vinden. Dan maakt zo'n tv'tje in je cel ook geen drol meer uit hoor.
best

en m niet terug laten krabbelen
Ik hoop dattie zichzelf helemaal uithongert en dattie een pijnlijke dood tegemoet gaat!! :yes:

Helaas is geen één straf goed genoeg om hem te straffen voor zijn daden.. :no:

Gewoon vogelvrij verklaren..

dat is wel een goed id :D:yes:

Bron: GVA

Binnenland

18/01 Dutroux beëindigt twee dagen durende 'hongerstaking'

Marc Dutroux heeft zaterdag, na twee dagen, een einde gemaakt aan zijn 'hongerstaking'. Dat heeft het kabinet van minister van Justitie Laurette Onkelinx dinsdag bekendgemaakt.

Volgens het kabinet ging het om een simpele "gemoedswisseling" van 's lands bekendste gevangene. Marc Dutroux, die sinds zijn arrestatie in 1996 in Aarlen opgesloten zat, werd op 5 januari overgebracht naar de gevangenis van Itter naar aanleiding van het proces over zijn autohandel dat op 10 januari zou beginnen voor een rechtbank in Nijvel. De rechtszaak werd echter uitgesteld tot april doordat een advocaat onverwacht in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Dutroux verblijft momenteel nog steeds in Itter, maar wil naar Aarlen terugkeren waar hij zijn gerechtelijk dossier in zijn cel kan inkijken. "Donderdag en vrijdag weigerde hij om het eten dat hem in zijn cel werd voorgeschoteld, aan te raken. Zaterdag en zondag at hij wel", aldus Annaïk de Voghel, woordvoerster van het ministerie van Justitie.

De woordvoerster, die sprak over een "gemoedswisseling", verduidelijkte dat Dutroux, wiens gewicht regelmatig wordt gecontroleerd door een arts, afgelopen zondag opnieuw is aangekomen. Zij benadrukte ook dat er nog steeds geen beslissing werd genomen over de plaats waar Dutroux definitief zal worden opgesloten. "Bij een definitieve veroordeling zal Dutroux zijn dossier niet meer in zijn cel kunnen raadplegen zoals in Aarlen het geval was", aldus nog de Voghel.
in de elecktrische stoel ermee of niet soms-][* karin *][-???

huh uuuuh?? naja mag heb ik ooit zoiets gezegt ofzo???

Gewoon zichzelf dood laten hongeren :jaja:
nee karin dat is een geintje iedereen ziet zn eigen naar daar staan
ik snap m al..
:) denk al huh..
maar hij is leuk..

hopen dat ie er dood aangaat!!!! :@

vogelvrij verklaren lijkt me ook wel wat, kijken hoever die komt......... (denk dat ie misschien net 1 stap haalt)
hij is er al meegestopt staat iets verder hierboven!helaas

Verbaast me toch altijd weer hoe iedereen hier op PF precies weet hoe het eraan toegaat in de bak. Iedereen al eens vastgezeten ofzo? Of allemaal teveel naar Vrouwenvleugel gekeken vroeger?

Anywayz, denk maar niet dat die vent nog enige vorm van leven heeft. Al zit 'ie dan niet in een Thaise cel. Kinderverkrachters genieten weinig aanzien in de bak, dr zitten genoeg gasten vast die zelf kinderen hebben.

Dat wil overigens niet zeggen dat ik er een traan om zou laten als die vent dood zou neervallen. Allesbehalve.

Maar er is nu eenmaal een rechtssysteem en ik laat dat liever over aan de mensen die er verstamnd van hebben.

Die wijsneuzen hier die altijd precies wetenhoe lang iemand moet zitten en dat de straffen veel te kort zijn in Nederland...ben maar blij. Je zal in een land wonen waar ze je ter dood veroordelen als je een joint rookt.

Kom gewoon niet met zulke domme argumenten aan want het leven van die Dutroux is toch voorgoed verneukt. Al zou hij ooit vrijkomen, iedereen weet wat hij gedaan heeft en hij zal NOOIT meer rust vinden. Dan maakt zo'n tv'tje in je cel ook geen drol meer uit hoor.

:gaap: het klinkt weer mooi en doordacht allemaal...
reken maar dat Dutroux een 'goeie' behandeling krijgt..
een normale pedofiel zou het nooit overleven in een gevangenis, hij wel..

en de vele keren dat hij op tv is geweest.. zag hij er mishandeld, onverzorgd uit?

je lult weer heerlijk in je eigen taaltje wackiejacky.......

en op water en brood leeft hij ook niet, want verhongerd ziet hij er zeker niet uit!!

voor wat hij heeft gedaan leeftie in een droomwereld!!!!!!

reken maar dat Dutroux een 'goeie' behandeling krijgt..
een normale pedofiel zou het nooit overleven in een gevangenis, hij wel..
==================================================­============
Omdat hij afgezonderd zit natuurlijk.
Ooit wel eens iemand gesproken die in een Belgische gevangenis heeft gezeten, ik wel en het is geen pretje daar.

hopelijk laten ze hem lekker wegrotten:)

het HOORT geen pretje te zijn, maar een HEL

mensen moeten bang zijn voor de gevangenis, en daardoor geen misdaden plegen

bovendien zullen meer misdadigers die toch ernstig de fout in gaan zelfmoord plegen, uit angst voor de gevangenis.. scheelt de burger ook weer centen

of niet dat wackyjackie

dat hij dood gaat van de honger

Hoop dat ze ook niet zullen proberen om hem op andere gedachten te krijgen.
Zo gaat hij langzaam, maar zeker de goede kant op.
:jaja: belgie is inderdaad strenger als hier hoor!!!!Ken ook iemand die daar heeft vastgezeten namelijk.

Wat ik wel vind is dat het rechtssysteem hier but is....nee het is niet leuk en ja elke dag duurt te lang maar kijk es wat je hier voor moord krijgt? 7 jaar???Weg met die televisies,harder optreden,geweld in de cel is een half jaar extra.Dat is pas straf en wedde dat ze het niet snel weer doen?!?!

Gewoon beperkt tv, en dan alleen Nederlandstalig en educatief, verder helemaal niets.
Normaal eten wat de pot schaft, niks geen priveleges voor diegene met de meeste poen om in hun eigen eten te voorzien.
Gewoon een 8 uur werken per dag, sport en om 21.00 uur het licht uit en geen tv/radio op cel.
En voor de langgestrafte geen wiptijd!

Hij doet zn best maar!

doet ie tenminste nog iets nuttigs (Y)

zo een pijnlijke dood is t niet vergelijken bij zn slachtoffers, dus hij komt er dan nog makkelijk van af.
Wat hij verdient is een hongersdood, alleen de Belgische justitie zou nog een anuskanaal-reiniginsmachine moeten aanschaffen....:yes:

Mij boeit het niks! Ik zie die gast liever dood dan levend! :)
Dutroux vooral doorgaan (Y)
het ergste is dat ze hem uiteindelijk toch nog wel zijn zin geven omdat ze hem nie zomaar dood kunnen gaan

ik vind dat voor zulke mensen inderdaad wel ff de doodstraf op de elektrische stoel weer mag worden ingevoerd (y)
Tenenkaas Imperium 18 januari 2005 11:52
helaas kun je daar niet van spreken RUDY.

hij zit in een lekker warm celletje, te lezen of misschien wel tv te kijken te ziek eigelijk

Verbaast me toch altijd weer hoe iedereen hier op PF precies weet hoe het eraan toegaat in de bak. Iedereen al eens vastgezeten ofzo? %) Of allemaal teveel naar Vrouwenvleugel gekeken vroeger? :D

Artiest Deaz
och daar hebben we wackie met haar princinpeele (of hoe je dat ook mag schrijven) teksten.

beweren mensen die de straffen te kort vinden dat je bij het opsteken van een joint doodstraf moet krijgen?

En ik weet wel hoe het eruit ziet (jongen die ik goed ken heeft een tijdje gezeten) en dat is wel redelijk luxe hoor.

en het gaat om het princiepe wacky, waarom moet zo'n eikel als die vent nog een tv? En hoezo hij zal nooit mee rust vinden?
heb hem nog nooit gehoord over spijt hebben :S

?
och daar hebben we wackie met haar princinpeele (of hoe je dat ook mag schrijven) teksten.

Precies. Als je niet eens weet hoe je dat woord schrijft ga dan ook niet lopen mauwen. :D.

We hebben in Nederland nu eenmaal ons rechtssysteem, in Belgie hebben ze hun eigen rechtssysteem en als je dat niet trekt dan ga je toch lekker verhuizen? Gezeik altijd. Het is zoals het is.

Overigens denk ik dat iemand die rechten studeert of bij de politie werkt heel wat meer kijk heeft op zulke zaken. Er worden hier altijd in blinde haat zulke domme dingen geroepen door mensen die totaal niet weten waar ze over praten.

Ja, Dutroux was fout. Hij heeft kinderen misbruikt en vermoord.

Maar iemand die doelbewust met zijn zatte kop achter het stuur zit en iemand doodrijdt is ook een moordenaar. Iemand die drugs dealt en een keer een veonrtreinigd pakketje coke uitdeelt aan iemand die daardoor overlijdt is ook een moordenaar.

In landen als de onze is iedereen nu eenmaal voor de wet gelijk. Of je nu Mohammed B heet of Volkert vd G of Dutroux. Je kunt niet in emoties iemand een hogere straf gaan opleggen of voor Dutroux de doodstraf weer willen invoeren. Want wie bepaalt dat wat Dutroux gedaan heeft erger is als wat een willekeurige andere verkrachter gedaan heeft?

Heb je dat artikel van de week niet gelezen in de Metro? Ging over een man in Amerika die 10 (!!!!) jaar ten onrechte heeft vastgezeten op verdenking van verkrachting. Ja, er worden dus fouten gemaakt. En al zijn we zeker van Dutroux zijn fouten, als je de doodstraf weer invoert loop je ook het risico dat er een keer iemand bijzit die inderdaad onschuldig is. Hoe zou jij je voelen als dat jouwvader was...en je kon niks doen, alleen machteloos toekijken?

Dat is wat ik ermee probeer te zeggen. Zo gek is het in Nederland nog niet geregeld hoor, zonder doodstraf. Als je iets verkeerd hebt gedaan dien je daarvoor gestraft te worden. Maar laten wij als simpele partyzieltjes alsjeblieft niet dat poldermodel gaan bedrijven en doen alsof we verstand hebben van hoe het dan allemaal wel moet. Als je die idealen hebt, start dan je eigen politieke partij op, wordt advocaat of rechter ofzo en ga er dan wat aan doen.

Beetje brullen dat ze die vent moeten insmeren met pek en veren heeft toch geen zin. Dat gebeurt niet. Hij zit zn straf uit en juist vanwege de media-aandacht zal Dutroux nooit meer een leven hebben. Elke stap die hij doet zal worden uitgekotst en elke dag zal 'ie over zn schouder moeten heekijken of niemand hem kapotschiet of neersteekt. Die vent ontloopt zn straf echt niet.

Dat houdt hij niet vol:no: