Partyflock

Forumonderwerp · 739530
3059x bekeken
Waarschuw beheerder
[img]http://home.planet.nl/~baren253/11maand.gif[/img]

die zijn grappig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ze maar ranzig (Y)
Waarschuw beheerder
ze zijn echt leuk.
Waarschuw beheerder
donateur
Je profielplaatje is een stuk leuker (Y)
Waarschuw beheerder
meneer aart kan anders ook behoorlijk ranzig zijn hoor :p
Waarschuw beheerder
ha,Ha, Ha, ha.... :/

Grappig beest :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Lelijk..:/

Waarschuw beheerder
nutteloos

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou het maar bij een chihuahua.of is dat niet cool ?

Waarschuw beheerder
gave honden! m`n tante heeft der ook 1 en krijgt puppies! :lief:

Waarschuw beheerder
Een totaal verziekt ras, is niks meer leuks aan, worden allemaal geboren via een keizersnede, en ze nemen een zooi erfelijke ziektes mee.
skippyballetjes op vier worstenpootjes zijn het.

Waarschuw beheerder
Altijd met keizersnede :-/
Nooit van gehoord!

Waarschuw beheerder
moet je je maar es verdiepen in t ras voor je hem aanschaft

deze dieren doe je geen plezier met een zomer.

Waarschuw beheerder
Gruwlijke beesten..

Ik zelf heb een franse bulldog die roeleert ook :9

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UQA5A8wY2OypbUUlZyLiz8ND8V7MP4b8zXLYKH3UKcOPlxTRiHOX08tNSU9QUmIzvLWPMk9UuYkcgzL28tbblhUMq4BMnWHCkUEayCF3efCe5DkNkbyQV5OTP6nVLNMl/IMG_0008.JPG?dc=4675506086443339626[/img]

Dit is 'm :)

Waarschuw beheerder
is niks meer leuks aan

Wie heeft jou dat wijs gemaakt ? :O
Waarschuw beheerder
donateur
He rooz leuk man dat ie pups krijgt!! Nemen wij er allebei 1tje :)

Waarschuw beheerder
Wie heeft jou dat wijs gemaakt ?

De hedendaagse ras-standaard verteld me dat en alle ziektes die zich voordoen bij het ras, die vertellen mij dat.Te korte luchtwegen geeft ze al enorm veel problemen.
Omdat het ras nu een veels te grote kop heeft worden er heel erg veel geboren met een keizersnede, de oude bulldog leek veel meer op een laagbenige Boxer.

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor de Franse bull

Waarschuw beheerder
Wij hebben altijd al honden gehad...
En dat waren alleen maar Bulldoggen ( Franse & Engelsen )
Die Franse Bulldog op de foto die heeft een conditie van een hazenwindhond :O
Nooit ziek of last van zijn luchtwegen ;)
Echt een top beest, maar zijn 'karakter' is nog het mooiste (L)

Waarschuw beheerder
Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat een engelse bulldog wel veel sneller ziek is....

Maar dat wilt niet zeggen dat het geen leuke dieren zijn :S

Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee over Engelse heb er nooit een gehad, mijn ouders fokken Franse Bulldogs
Helaas komen ook bij Franse veel luchtweg problemen voor maar dat ligt hoofdzakelijk aan de fok de bullen van ons hebben er helemaal geen last van.
Zijn idd erg lief/vrolijk/vriendelijk/leuk etc etc

Waarschuw beheerder
Ja leuk qua karakter zijn ze zeker, dat kun je er nooit uitfokken natuurlijk, maar het is ook leuk als je met je hond dingen kan doen, en dat is met een engelse bull minder dan met bijv. een Boxer, die van mij hebben er weleens mee gespeelt, maar het is bijna zielig.
Maar qua karakter zijn ze echt heel lief, das zeker;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ze maar ranzig

honden zijn sowieso ranzig..

Artiest Trunkz
Waarschuw beheerder
Engelse zijn leuk, Franse zijn leuker ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind sommige mensen ranziger dan honden!!

Clau... Lot en nog een hond gaat niet samen... helaas! Wil je der een kopen :D ??
Waarschuw beheerder
dat van die te korte luchtwegen klopt wel. ze hebben vaak last van de ademhaling. of dat door het fokken komt weet ik niet.

Waarschuw beheerder
Dat komt door het fokken ja, de mens wilde een kortere neus hebben, de oude bull had dat helemaal niet, omdat die dan heel erg belemmert zou worden in zijn oorspronkelijke "werk", is gewoon een selectie geweest bij het fokken, de kortere neuzen werden steeds meer gebruikt.
Zo ook het bij sommige rassen tegenwoordig leuk is om ze loeizwaar te fokken, honden krijgen er alleen problemen van.

Waarschuw beheerder
donateur
Leuke beesties, die Engelse bulldog!! :flower:
Waarschuw beheerder
Kan beter een old english bulldog nemen is een atletische engelse bulldog kan je veel meer mee heeft ook hogere levensverwachtingen......

Waarschuw beheerder
donateur
(L) Vind ze super!!

Waarschuw beheerder
Ze zijn mooi van lelijkheid!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is onze kleine man
<--------- Chano nu een half jaar oud...
Waarschuw beheerder
hehehe schitterend

Waarschuw beheerder
donateur
heb zelf een Old English bulldog!
Maar vind de engelse nog steeds GEWELDIG :yes:

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/260790/incoming/Spikey%203.jpg[/img]
Geweldig toch:D
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
wtf heb je met em gedaan?
plat gespoten ofso :O

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha das nie mijn hond hoor :D
maar zo slapen die beesten :yes:
Dit is mijn hond :

[imgwidth=640 height=480]{element is niet toegankelijk}http://img.photobucket.com/albums/v610/Bulldog_Linny/kicken.jpg[/img]
Das een Old English bulldog, de iets gezondere versie van een engelse bulldog om het maar ff snel en makkelijk uit te leggen...
Waarschuw beheerder
donateur
die zijn wel koel ja :yes::)

hij heeft trouwes koele tv ogen, maar ik weet alleen niet wat er op is :P

ik kan ook oneindig lang in die ogen van mijn hondjes kijken als ze op groen staan whuhuhu

Waarschuw beheerder
donateur
Das de fits van de camera :/
Waarschuw beheerder
donateur
kan ook... als ik bij rakker recht in dr ogen kijk dan zie ik groen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik in me hond d'r ogen kijk zie ik zwart :/
Waarschuw beheerder
donateur
hee Bulldog... superfoto's alle twee!!! en Rooz..... je hebt gelijk sommige mensen zijn inderdaad ranziger dan honden!!!

en wat gezondheid betreft het ligt er ook aan bij welke fokker je ze koopt.. onze bulldog loopt en speelt prima we hebben nl ook een bull mastiff, een bull terrier, en een argentijnse dog.. hij doet nu al niet onder voor de andere honden... en met andere dieren gaat het ook super we hebben 5 katten, drie fretten een papagaai en een paard... hij speelt echt met alle dieren ik vind het superhonden!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Wel een schatje zeg, jou hondje :D
Wat een droopy :p
Waarschuw beheerder
donateur
MIsschien een stomme vraag hoor, maar hoe krijgen jullie die foto's nou geplaatst???
Snap er geen ...... van

Waarschuw beheerder
donateur
[ img ] en dan de url en dan [/ img ]
(zonder spatie en de url vind je als je met de rechtermuisknop op het plaatje klikt en dan "eigenschappen" en tadaa ie url moet je plaatsen)

Waarschuw beheerder
lelijke hond!! halen adem als iemand die 200 kilo weegt en zichzelf rukt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind 'n bulldog lief :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
okee bulldog bedankt voor het wegwijs maken... DIt is een foto van de oudste en jongste van het gezin.. de bull terrier is 12 jaar en de bulldog 6 maanden. Ik heb alleen maar goede ervaringen met beide rassen... ze zijn even gek en aktief.. en de bulldog doet niet onder aan de terrier.Wel moet je de bulldog kopen bij een goede fokker anders kun je een hond krijgen met bv ademhalingsproblemen!!
[imgwidth=360 height=480]{element is niet toegankelijk}http://img.photobucket.com/albums/v689/Nathalja/digitalefotos635.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Alleen ademhalingsproblemen?
Waarschuw beheerder
donateur
BV=Bijvoorbeeld ademhalings problemen

Waarschuw beheerder
donateur
lezen :)

Ik heb ook een bull met papieren, vind ik zelf best belangrijk!
heb hem ook bij een goede fokker gekocht dus!

Waarschuw beheerder
donateur
Vind ze echt super :lief:
Engels en frans, allebei! Komt er later zeker sowieso 1tje! (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk toch!!!

[img cacheid=00083f480016c1475c33cc861a0091bb3f]http://img.photobucket.com/albums/v689/Nathalja/digitale-fotos-621.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lekker dan....foto komt niet in beeld
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://photobucket.com/albums/v689/Nathalja/th_digitalefotos624.jpg[/img]
Nog een keer proberen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha wat een schatje :d

Waarschuw beheerder
kvind ze wel heel lief maar die beesten kunen niet eens hun eigen neus likken .
die moet je zekker2 x per dag in vetten met vaseline .
en lekker buiten wandelen is er ook niet bij.want na 15 min is dat beest dood op en kan ie geen eens meer normaal ademen.
nee doe mij maar een staffordshire bull .
die kan uuren door rennen en spelen .
en is gewoon niet moe te krijgen .
bijna nooit ziek .en eet ok niet zoveel .
je moet hem aleen altijd aan de riem houden.
anders maakt ie alles op vier poten :dood:dood:dood:

Waarschuw beheerder
donateur
maar die beesten kunen niet eens hun eigen neus likken .
die moet je zekker2 x per dag in vetten met vaseline

Die honden hebben een neusrimpel en dat moet schoon gehouden worden anders gaat t ontsteken...
Dat heeft niets te maken met of ze er nou wel of niet over kunnen likken...
Een sharpei kan zich zelf toch ook gewoon likken?
En bij die moet je ook de rimpels schoon maken...

en lekker buiten wandelen is er ook niet bij.want na 15 min is dat beest dood op en kan ie geen eens meer normaal ademen

Dat ligt helemaal aan t baasje zelf...
Als je hem aan leert 2 keer per dag een blokje om te lopen, weet dat beest niet beter en vind ie t ook goed!
Maar als je hem van puppy af aan leert dat ie flick moet wandelen, doet ie dat ook!!
En kan dat ook...

Slechte vergelijking trouwens een staff en een e.bull :S:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
anders maakt ie alles op vier poten dood

scheer het ras maar weer over 1 kam.
lekkere recalme maak jij zo.

Waarschuw beheerder
Maar als je hem van puppy af aan leert dat ie flick moet wandelen, doet ie dat ook!!

kwee nie of je t weet hoor, maar tis slecht om met een pup meteen een heel stuk te gaan lopen. dat moet je eerst opbouwen. geld voor elke pup.

Waarschuw beheerder
donateur
Moet je niet eens op reageren dc-ast (v) ...
Sommige mensen weten nou eenmaal niet beter :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
heb zelf een pup dus, ja dat weet ik!
Maar een hond van 9 maanden is ook nog een pup...
Ik bedoel als je elke dag een blokje om met die hond gaat, en thats it weet die hond niet beter dus moet je ook niet van hem gaan verwachten dat als ie 2 is dat ie dan wel kilometers gaat lopen en rennen!

Je hoeft ook geen 20 kilometer met de pup te lopen, als je maar laat zien dat wel moet lopen...

Waarschuw beheerder
ok.
jij wist t.
nu de rest ook :yes:

Waarschuw beheerder
o sorry werkt dat zo
wist ik niet
ik ken alleen maar van die honden en die kunnen echt niet een lange wandeling maken .
maar dat ligt dus aan hun baas .
wat mijn staff betreft.
kben er achter waarom die van mij altijd alles moet pakken ,
das gewoon stoeien kheb um zun gang laten gaan bij een andere staff .
was geen probleem .
de man waar ik um van gekregen heb heeft mij gewoon vette onzin lopen te verkopen.
maar fiffi hondjes vind ze nog steeds niet cool.
die zijn haar net te vel dan denk ik .

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Engels Bulldog :respect:

Waarschuw beheerder
@champain&tha bitch

ik denk dat t voor jou niet onverstandig is om meer infot te zoeken over de staff. neem eens een kijkje op dit forum.http://www.staffordforum.nl/

en ik gok erop dat je geen stamboom hebt bij je hond?
wees dan erg voorzichtig met je hond. er hoeft maar een boerenlul te zijn die denkt dat je een pit hebt, stapt zo naar de politie om dat te melden. ze nemen zonder pardon je hond in beslag die dan afgemaakt zou worden. of je hun wel of niet lief is, maakt hun niet uit.
en waarschijnlijk zul je zeggen niemand die mijn hond afpakt. zou ik ook hebben. maar helaas hebben dat er meer geroepen, en toch zijn ze hun hond kwijt.

Waarschuw beheerder
kzal daar is gaan kijken .
en ik heb weinig last van de polite want je hebt verkeerd gegokt mijn hond heb een passpoort en is al bijna in heel europa geweest.

Waarschuw beheerder
topic closed
Waarschuw beheerder
neej niet sluiten dit toppic.. ik ben gek op honden :d lekker op je bruine botterham een stukje hond jummie jummie.

fijnnnnnnn brek'n met een hond je mmmm

vol gas ai dubai...!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
en ik heb weinig last van de polite want je hebt verkeerd gegokt mijn hond heb een passpoort en is al bijna in heel europa geweest

Ja maar een stamboom is heel iets anders dan een paspoort!!
Elke hond heeft een paspoort...

En dat ie in heel europa wil al helemaal niets zeggen!
En Belgie bv mag je gewoon met pitt's fokken...

T gaat er om of je hond een stamboom heeft, heeft ie dat niet dan heb je een probleem als je aangehouden wordt!

Waarschuw beheerder
idd is het voor staffs verplicht om een boom te hebben.

ik kan niet snappen dat er nog steeds mensen (zeker met internet) zijn die dat niet weten.

Waarschuw beheerder
Engelse Bulldogen zijn lieeeef :lief:
Vriendin van mij heeft er ook een genaamd "Stacie" haha :D
Hij knort altijd en is echt een gek beest :p
Ook snurkt ie keihard als ie ligt te slapen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Echt superlief!! Maar de mopshond vind ik ook :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoezo als ze gechipt is heb ze toch ook een stamboom.?
Waarschuw beheerder
Er word zoveel gekloot met stambomen ga maar eerst ff na kijken waar waar de voor ouders vandaan komen.......
Waarschuw beheerder
Dat achterhaal je dus door de stamboom...

Gewaagde uitspraak hoor, dat er veel met stambomen gekloot wordt... Zoveel valt er niet mee te klooien... Je kunt de stamboom zelf even natrekken en als ie vals zou zijn, merk je dat snel genoeg. Ik geloof niet in een uitgebreide handel in valse stambomen...
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is ons "beertje" echt een wereld beest is het!!

[img]http://nl.msnusers.com/df7m1hnbrgrasj8e5mo29kjsj5/Documenten/Afbeeldingen%2FCIMG0156.JPG[/img]

[img]http://nl.msnusers.com/df7m1hnbrgrasj8e5mo29kjsj5/Documenten/Afbeeldingen%2FCIMG0308.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
champain&tha bitch 18 februari 2005 17:41
hoezo als ze gechipt is heb ze toch ook een stamboom.?

Ja jij heb er veel verstand van zo te zien (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk ben niet zo'n held met een computer dus als iemand weet hoe ik de foto er in 1 keer erop krijgt,
ik hou me aanbevolen om het te leren.
Ben al blij dat ik het via een link voor mekaar krijg.

Groetjes van ons bulletje.

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk voor t gemak ff bij HELP :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als we nog een foto mogen plaatsen van mijn bulletje,
dan is deze wel errug leuk.:yes:

Ons bulletje is niet echt een ochtend mens of bul.

[img]http://nl.msnusers.com/df7m1hnbrgrasj8e5mo29kjsj5/Documenten/Afbeeldingen%2FCIMG0167.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
doet t niet...
je moet [ img ]url[ /img ] doen...
Maar dan zonder spatie
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks for the tip.

Ze doen het:bounce:
Waarschuw beheerder
op je profielfoto ziet ie er in ieder geval geweldig uit.
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een engesle bulldog:D echt super is die! ze heet stacy! en is echt zooooo sweet (L)

Waarschuw beheerder
een hond die gechipt is hoeft geen stamboom te hebben.. je kan namelijk zo naar de dierenarts gaan voor een chip.
een chip is een identificatiemiddel voor al sje hond wegloopt of iets dergelijks. dan zijn de gegevens van de eigenaar zo te vinden.

valse stambomen zijn er zeer zeker wel in omloop.

en idd net wat DC-ast (v) zegt.. je kan wel zeggen mijn hondnemen ze niet mee. ( wat betreft de RAD-wet ) oftewel de pitbull wet.. alles wat op een pitbull lijkt zonder officiëlle Raad Van Beheer stamboom kan in beslag genomen worden. even geciteerd van de site http://www.americanstafford.nl/

Wanneer de stamboomloze Staffordshire Terriër of kruising welke in overwegende mate gelijkende is aan een Pitbull Terriër, in beslag is genomen door een controleur, dan wordt deze direct overgebracht naar een LASER asiel. Dit is een instelling welke valt onder de verantwoordelijkheid van het ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Voedselkwaliteit. De hond zal in afwachting van de gerechtelijke uitspraak in dit asiel worden ondergebracht. Gedurende deze tijd mag de eigenaar de hond niet opzoeken. Een gerechtelijke uitspraak kan 6 tot 12 maanden op zich laten wachten. De uiteindelijke uitspraak zal in de meeste gevallen "ontrekken aan het maatschappelijke verkeer" zijn, hetgeen euthanasie betekend. De hond zal op last van de rechter worden ingeslapen. Ook bij deze handeling mag de eigenaar niet aanwezig zijn. De hond zal, op verzoek van de eigenaar worden teruggeven wanneer deze is ingeslapen, opdat deze de hond zal kunnen laten begraven cq. cremeren.

Het komt TE VAAK voor. heb tientallen "pitbulachtige in me armen in laten slapen. doordat mensen deze wet aan hun laars lappen. even een klein voorbeeld:
2 pups.. beide 12 weken oud.. waren in beslag genomen. en kwamen bij mij in het asiel. deze pups mochten pas "gekeurd"worden op hun pitbull uiterlijk met 6 maanden. en jah deze zagen eruit als pitbulls.. deze pups hebben 3 maanden bij mij in het asiel gezeten. afwachtend op hun dood.. en dit allemaal door die domme mensen die alleen maar aan het geld denken .."

(even nog als verduidelijking)
de hond kan qua gedrag een usperhond zijn die nooit wat kwaad zal doen. maar al lijkt hij op een pittbull ( dus ook staffords zonder stambomen) worden deze ingeslapen. ze worden namelijk alleen op het uiterlijk gekeurd!!
Waarschuw beheerder
Ik vind een Old English Bulldog mooier!!

Zijn deze ook zo verneukt als wat ze zeggen over de Engelse Bulldogs??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee....

Ik heb een Old English bulldog...
Het is echt een ontzettend lieve en gezonde hond!
Hij rend andere honden er makkelijk uit :)
Die heeft me af en toe een snelheid er op zitten :|
Ik zou er zo weer een kopen :yes:
Totaal geen spijd van en ben er onwijs blij mee...
Al had ik eerst liever een engelse gehad, ben nu wel blij dat ik een old heb gepakt :yes:
Kan het iedereen aan raden!
Waarschuw beheerder
thnxx Bulldog...
Mn vriend is er namelijk ook heel erg gek van en die zou ook graag een O.E.B willen als we samen gaan wonen. Ik kan dus ni vroeg genoeg beginnen met info inwinnen he!!

Heb je een foto van jouw O.E.B??? Ben btje nieuwsgierig :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoeveel wil je er hebben?? :P

[img width=600 height=450 width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0TAAdA4YW5EmRuZLjEhBFRyN9n*JLwn4!roM5Ldq4fIEPlAiwrIabY9OKFDGUqpChdS4Kd6mO3tpasIboi5uELWtKhsdCMT68!d7HitCagAiOFw6kpfL*Vw/P8040104.JPG?dc=4675509811450298190[/img]
Hier nog heeeeeeel klein :D
Hier heb ik d'r s'morgen opgehaald :lief:

[img width=600 height=450 width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0RwAAAB8WRicmQhaOOw0VSAD1gmQRGJQZ5gVPvD07DObuCFJog3H*ZWDImpEOKfFzaJB7IXCjHYPOeiFC1iFkJe*EYzGuS4e5XZOc2TmlYyU/lui.JPG?dc=4675500447471041883[/img]
Af en toe kan ze heel lui zijn :P

[img width=600 height=450 width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0WwA0Aw8cQhDs6mMYa2eTN4n7QPD7F1JAR8RnTYauwkhl1vlc8n6tXSgvoZlST0WHa8AjCug1SlwiQypYXH*SiU!4k45!!Z55UKKLlj0o6DbQzK46fWaWDWnAwbDGOXe1rDlt98vmjR4/Maatje%20en%20Patzer100.JPG?dc=4675509690575813490[/img]
Hier aant spelen met d'r beste maatje...

[img width=600 height=450 width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0TAANA7sWuFjkSd9!Y!jK8Tl8yGUXsK7rd4aXn!zyvvciUWKs*uo2cg!ocMzYSGcrzQlhh*j1vlS!9MXs6hgUkqeeky9lIgmqat9mvuV2B53bQAwZg5e0BQ/DSCF0105.JPG?dc=4675491787044265164[/img]
hij is uit d'r mand gegroeid :P
Nee is de mand van de andere hond, waar zij altijd in ligt hoe groot ze ook is ze worstelt zich er gewoon in :D

Laat je wel goed informeren idd...
het is opzich een hele makkelijke hond..
Maar ze heeft echt ontzettend veel aandacht nodig :|
Verveelt zich heel snel en 2/3x wandelen per dag heeft ie echt wel nodig...
Ik raad echt iedereen aan om een Oeb te kopen maar informeer wel ff vante voren..
Koop hem ook bij een fatsoenlijke fokker, betaal je wel wat meer maar je zal later merken dat je er blij mee bent!

Als je vragen hebt, stel ze maar vind ik ook og leuk ;)

Je kan ook op me site kijken als je meer foto's wilt zien!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we hadde een engelse bulldog... ma die is dood gegaan :/ en nou hebben we een Old english bulldog 8) zoooooo heerlijk... ik zal eens foto's zoekuh...:)
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500170eb8f3ba8c3e1a0098b4fb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LKJJNCYG[/img]

Is onze Spike...

van die andere heb ik nog geen foto's :/
Waarschuw beheerder
@ Bulldog!!

Ik heb ff op je site gekeken, maareh... WAT EEN ONTIEGELIJK LEKKER BEESSIE!!!!!! Echt wel super gaaf!!
Ikke hebbe hebbe hebbe :D
Ik wil ook heel graag zoon hond! Echt super!
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook hebben, hebben, hebben :lief: :jaja:
Waarschuw beheerder
onze O.E.B heeft last van zijn heupen enzo :S en cherry eyes of zo iets:S groeit het ooglid te snel en gaat het over het oog groeien ofzo iets:S issie nou al drie keer aan geopereerd :S kei zielig :S Mja een old english is eigelijk een grote kruising.. wat zit er niet in :/ zijn wel MEGA mooie honde :yes:
Waarschuw beheerder
Lief :kwijl:
Ik kon vroeger ook zo'n hondje krijgen, alleen me ouders wouden dat niet :/

Waarschuw beheerder
Vandaag zijn mijn tantes puppys geboren... 5 teefjes! Helaas zijn de enige 2 reutjes dood geboren!

Zal straks ff een fotos plaatsen! Zo schattig zijn ze...

Waarschuw beheerder
donateur
..][\/][iekos.. 24 februari 2005 22:50
@ Bulldog!!

Ik heb ff op je site gekeken, maareh... WAT EEN ONTIEGELIJK LEKKER BEESSIE!!!!!! Echt wel super gaaf!!
Ikke hebbe hebbe hebbe
Ik wil ook heel graag zoon hond! Echt super

hehehe Thanks :D
Altijd leuk om te horen :P

Het is ook een knappert al zeg ik t zelf :)
Hij is ook echt onwijs lief...
Zou d'r ook echt niet kwijt willen, ook al vervloek ik d'r soms wel als ze weer iets te pakken heeft van me :P
Ze heeft me telefoon al gehad, laatst me pakje sigaretten, doos tiseus :D
Moet er ook wel mee lachen want als je d'r koppie ziet, daar kan je niet boos op zijn :D
Ja kan je echt aan raden zo'n hond te pakken :yes:
Ze zijn echt super lief en HEEL aanhankelijk..

Vandaag zijn mijn tantes puppys geboren... 5 teefjes

Dat is niet goed om hier neer te zetten :)
Wil er graag nog een bij dus laat maar geen foto zien ;)
heheh jawel hoor wil ze graag zien :D
Waarschuw beheerder
donateur
he dat lijkt mijn ouwe hondje wel
was helaas 9 toen die ingeslapen moest worden :cry:

Waarschuw beheerder
[img width=128 height=120]http://groups.msn.com/_Secure/0SgANA8AXsJdcUvLr4zGsg2ZGMKNV8WVAmhbaljdsNcLbmHnF2m1zqfizKK159GXI1aU6yo8ZWsmcwWvLQlh7kK3CnTq!GT43FmCEVYob4HEihtWZMG2C0A/pups.bmp?dc=4675511744394003427[/img]

[img width=128 height=120]http://groups.msn.com/_Secure/0UQAAAKsa5Xn0e3tMNTaZICB4wzqZTFr7rB*Xkq0NynHVUGY4pYVg3p5wxOcoRX1uc5tEPZT*HQNAdVqkPR9IjZlD2RY9MivoDV*eBjcDO0XWkwmng6nhviChyNDyu727/pupsdrinken.bmp?dc=4675511744502295460[/img]

Beetje onduidelijke fotos!

Waarschuw beheerder
donateur
Aaaaaaaaah hebbe hebbe hebbe 8)
Waarschuw beheerder
[img]http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H2LhiofOXfPAQMSxxrtLz1jQ-F9Nk5kkpoAsU6116TAVyXlImiVr8uiI-M8DVg_-JiZVZPhPNM7zy-VihgYmk_l7h6ue9i5ZpRfhDuIhQWDRg[/img]

:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die van my is echt een schatje allen katten moet die die die maak ze af

Waarschuw beheerder
de mijne snurkt nu ook lekker hoor kanjers zijn het!!
en ach iedereen heeft altijd wel wat te zeuren maar ik ben echt supper gelukkig met mn hond voor mn reu heb ik 4 jaar moeten wachten en dat had ik nog het laatste hondje uit het nest de rest was al verkocht naar engeland en bulgarije etc!
dus ja als je tijd en geduld heb kun je zeker wel een hele gezonde bull krijgen hoor en ik zie bij mij in de winkel ook zooooo veel andere ongezonde honden en over het algemeen is een bulldog geen impulsive aankoop zoals veel andere dieren dus de meeste mensen weten ook waar ze aan beginnen met een bull en ja het is een feit dat ze niet zo lang kunnen hollen als een hazewind hond maar gelukkig ben ik blij met mn hond en als hij wil kan hij wel rennen hoor whahahah maar van mij hoeft hij ook niet de stoerst en de snelste te zijn!
ach wtf het is mn maatje!!

(K)

Waarschuw beheerder
whahahahahahaha......een Bulldog die geen katten moet want ze maakt ze af????????hahahahahahaha, zo'n bulldog kan niet eens normaal lopen, laat staan een kat te pakken zien te krijgen.

Waarschuw beheerder
the true born chiller .............??

heb jij wel eens een bulldog gezien die zn zinnen ergens op heeft gezet..............NEE absoluut niet he?
geloof me als ze het echt willen lukt het ze!
mijne is eerder bang voor katten dan dat hij erachter aan zou gaan maar ja

Waarschuw beheerder
donateur
Ach mensen hebben toch altijd een oordeel voor dat ze zich eens fatsoenlijk verdiepen in een ras...

De E.B staat nou eenmaal bekend als luie doorgefokte hond en dan denken mensen ook meteen dat ELKE E.B zo is :/
Dat is t zelfde als de Pittbull en de Staff...
Die staat bekend als gevaarlijke hond etc en dan denken mensen ook dat ELKE pitt of staff gevaarlijk is :S

dat zijn nou de vooroordelen van mensen, doe je niets aan en dat zal je altijd houden..

Maar gelukkig zijn er ook nog mensen die zich meer in t ras verdiepen en er WEL verstand van hebben en weten dat de bulldog gewoon een geweldig ras is!

Waarschuw beheerder
Proest....ja ik zal me nooit hebben verdiept in een bulldog, als je dat nu zelf eens had gedan dan snapte je dat de wilskracht niks meer voorstelt in dat lichaampje.

En oh ja, ik heb Boxers en die stammen van de oude bulldog af en heb me genoeg verdiept in de oude versie van het Bulldog-ras en niet de verziekte mensenversie;)
De engelse bull staat er alom om bekend als het meest vverziekte ras wat er bestaat dus leren jullie maar eens wat zelf over je bulldoggie.

Waarschuw beheerder
lieve schat ...............

IK heb me zeker wel verdiept in de engelse bulldog!!
maar ik kan jou reactie ook goed begrijpen en zoals ik al eerder zei ja het is een feit dat ze eerder een kwaal kunnen oplopen omdat ze zeer zeker lichaamelijke beperkingen hebben maar als je een goede hond koopt en je ook verdiept in de lijn erachter dan kun je een hele leuke gezonde bull hebben die ook echt wel een jaar of 15 kan worden (lees de fokker waar ik een van mn bullen weg heb heb ook veel oude bullen)
maar als je alleen maar de bullen kent van menssen die er wel een willen en er geen een kunnen willen betaalen en er geen dierenarts kosten aan kwijt willen ja dan krijg je idd een ongezonde hond!!!
maaaaaaaar mijn hond rend en speeld en als hij wil ook gerust de hele dag!
en ik snap jou probleem ook helemaal niet wat heb jij op dit ras tegen................?
en ga nou niet een verhaal vertellen dat ze ongezond zijn en dat ze zielig zijn etc etc
Waarschuw beheerder
Mijn lieve bulletje@!@!!:D
Stacy!

[img width=640 height=480]http://picserver.org/view_image.php/O8B3BCLE2CTK/picserver.jpeg[/img]

Waarschuw beheerder
Oh ik heb op het ras zelf niks, het zijn leuke dieren, aan het karakter valt niks verkeerds op aan te merken, het gaat mij dan puur om wat ze fokken, de showkwaliteiten en de daarbij gepaarde problemen vind ik gewoon absurd, van ooit een niet te verslaanbare hond is het niet veel meer in vergelijk tot de oude bulldog.
Maar aan het karakter heb ik helemaal niets hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hier om de hoek woond ook een vrouw met een E.b.
Ze heeft van puppy af aan dat ding alleen maar vet gemest, krijgt gewoon eten van de tafel, vreet alles wat maar te vreten valt, heeft er nog nooit verder mee gelopen als de hoek van de straat, behandelt het als een knuffelbeertje wat je s'avonds weer terug op de kast zet...
Vind je het gek dat zo'n beest als ie 3 is moddervet is en niet verder wil lopen dan de hoek van de straat?????

Ik niet hoor...
En dan ook nog zeggen, ja het heeft er van puppy af aan nooit in gezeten :S:S
Ja vind je het gek?

Als ik mijn hond leer dat ie als pup op de bank mag moet ik later ook niet gaan verwachten dat als ik een nieuw bankstel heb hij het niet meer doet..
Die hond is niet beter gewend...

Ik blijf er bij dat mensen die honden zo maken...
En iedereen weet dat het een doorgefokte hond is!
Maar het ligt er 1 aan hoe je hem van het begin af aan behandelt en opvoet, en 2 waar je hem koopt...
Je hebt er al een van 300 euro maar je moet wel niet vragen wat voor rassen daar allemaal in zitten :s

M'n vorige reactie was niet aanvallend bedoeld maar kan me zo kwaad maken op mensen die de balle verstand niet hebben van het ras en zo maar wat in het ronte lopen te blere :S

Waarschuw beheerder
Oh ik vatte het niet als aanval hoor, maar je kan kwaad worden op me maar als ik naar een show ga en ik zie de zgn nederlandse bulldog-top(en nee ik noem geen namen)en zie die kleine bulldoggies al omvallen als het maar ietwat te benauwt is?:(, kijk de bulldog is voor een doel gefokt, dat doel kan ook niet meer om te gaan bullbijten of met andere hondjes te gaan vechten, maar het basisprincipe moet blijven bestaan, het atletisch vermogen van toen is werkelijk nergens en ook nergens meer te vinden bij de bulldog, ja er zijjn dwazen die denken de oude bull terug te fokken, maar die raken kant nog wal.
De oude bulldog was gewoon een lage boxer om te zien, daar lijkt ie nergens meer op en het ras kan ook totaal zijn taak niet meer uitvoeren als het zou willen, dan is in mijn ogen een ras compleet verziekt in het belang van de showmensjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Onze doggies....
En sinds een weekje weer een Bulletje erbij.....de kleinste op de foto

[img width=567 height=425 cacheid=00085af00017261970059bb51a009ad1dc]http://img.photobucket.com/albums/v689/Nathalja/digitalefotos782.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Op deze foto onze 14 jaar oude Bullterrier Bono samen met onze 12 weken oude Engelse Bulldog Spikey

[img width=567 height=425 cacheid=00085af2001726203373f5701a009ad214]http://img.photobucket.com/albums/v689/Nathalja/digitalefotos775.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Aaaaaah wat een poepie's Nathalja ( en Jurgen) :D
Hebbe ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is een leuk speelmaatje voor mij. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Onze Spikey...
Jonge hondendag in Asperen.
Tweede in de babyklasse......
[img width=567 height=425 cacheid=000883150017ba9d7a3743391a00a322e5]http://img.photobucket.com/albums/v689/Nathalja/JHD-2005-004.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nog eentje dan........hoe bedoel je trots!!??
[img width=567 height=425 width=567 height=425 cacheid=000883310017bb04f90a71091a00a332a0]http://img.photobucket.com/albums/v689/Nathalja/digitale-fotos-964.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heyyyyyyyyy, dat is 1 van onze peet kinderen ha ha ha!!
Hij deed het echt wel goed he !! Volgens mij had hij eerste moeten worden maar ja........:frusty:

Waarschuw beheerder
wat een schattige bekkies hebben die beessies he!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Lekkere kinnebakjes.......
Waarschuw beheerder
aaaah wat een schatjes!! :)
Wil ook echt super graag een engelse bulldog, maar kan voorlopig nog niet helaas :(
Waarschuw beheerder
onze Bonzai B) B)

[img]www.ppexx.com/bonzai2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een heerlijk moppie die Bonzai...
Dit is onze Spikey....nu 5 maanden oud.....
Die op zonnige dagen uren ligt te bakken in de tuin...zonder benauwdheid!!!!

[img width=445 height=474 cacheid=0008d6fb0018d329ff686df51a00b73045]http://img.photobucket.com/albums/v689/Nathalja/spike-d.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooooie hond!!! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dankjewel....hij heeft zijn eerste beker al gewonnen.(zie boven)
Komt van een goede fokker vandaan, is gezond en zo verschrikkelijk lief!!!!
En trots dat we op hem zijn!!!!
Waarschuw beheerder
coowl :D das wel heel leuk.. die van ons is gelukkig ook een hele goeie stamboom :)

Waarschuw beheerder
inderdaad top honden,wij hebben er ook 1(mack)2,5 jaar en zou hem echt nooit meer kunnen missen [img]http://nl.msnusers.com/qv5ij1ackcv90gnjepaoj4au84/Documenten/Afbeeldingen%2Fjen05%20010.jpg[/img] :respect: at the bulldog
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooi beest (Y) B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKUM op zondag 8 mei 2005 om 17:03:
mooi beest

dank je wel,zijn er ook erg wijs mee moet ik zeggen:jaja:
maar die van jullie mag er ook wel wezen hoor(y).
Waarschuw beheerder
dit is onze lieve knappe bulldog (L)
<--

Waarschuw beheerder
wat een KANJERS allemaal!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een heerlijk poppetje....joyciegirly

Waarschuw beheerder
donateur
Die op de foto van Nathalja ( en Jurgen) is zooo lief!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000000450018f2aa602712841a00b8247c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=CV8RHEZ7[/img]

Deze heet ook Spikey!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Me tante had er 2, Arie en Beppie, maar die zijn helaas kort na elkaar overleden.
Arie was net 2,5 en Beppie net 1.5 :(
Waarschuw beheerder
wat jong :S
Uitspraak van Nudie Pants op maandag 9 mei 2005 om 15:58:
Me tante had er 2, Arie en Beppie, maar die zijn helaas kort na elkaar overleden.
Arie was net 2,5 en Beppie net 1.5

Waarschuw beheerder
donateur
Die op de foto van Nathalja ( en Jurgen) is zooo lief!
Dankjewel.....hij is ook zo lief.....(f)

Arie was net 2,5 en Beppie net 1.5

Is heel triest.....Onze vorige Bull is overleden toen ze 1 jaar en 9 maanden was...
Ze was heel zwaar hartpatiënt en kreeg daar epilepsie overheen......
Zo triest als je je grootste schat verliest op zo'n jonge leeftijd......pfff krijg er nog tranen in mijn ogen van.
Billie was zo speciaal.......

Waarschuw beheerder
donateur
Wij hadden een "westy" wit hondje v.d cesar reclame.. was ook ziek en moest een spuitje hebben...
Is al 8 jaar terug ongeveer maar denk nog vaak aan um... :(
Waarschuw beheerder
klopt het egt dat die bulldogen zo snel dood gaan ?
Waarschuw beheerder
donateur
Kan met alle rassen gebeuren hoor.
Maar het is wel belangrijk dat je naar een goede fokker gaat.
En geloof me er zijn bulldoggen van 14 jaar......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 9 mei 2005 om 22:25:
klopt het egt dat die bulldogen zo snel dood gaan ?

Uitspraak van Nathalja(L) op maandag 9 mei 2005 om 22:29:
Kan met alle rassen gebeuren hoor.
Maar het is wel belangrijk dat je naar een goede fokker gaat.
En geloof me er zijn bulldoggen van 14 jaar......

idd

Als je een bull heb van een broodfokker (in doosje in schuur met een paar kranten) kun je wel eens zwakke honden hebben..van gewoon fokker (papieren enz) heb je meestal wel wat betere honden :)

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]http://www.djshadow.nl/honden/DOG_0009.jpg[/img]

[img width=585 height=439]http://www.djshadow.nl/honden/DOG_0012.jpg[/img]

betere foto's heb ik zo ff niet, maar dit is onze bull, reu van 2 jaar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
JALOERS!!!!
wij willen ook zo graag een engelse bull, maar we hebben er geen tijd voor helaas...zodra er tijd is..zal ie er zeker nog komen!!
GEWELIGE HONDEN!!!:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van In2DoSteP op dinsdag 10 mei 2005 om 13:20:
GEWELIGE HONDEN

dat is iets wat zeker is :yes: en waar ik je helemaal gelijk in geef :D
Waarschuw beheerder
Beppie had ook zware epilepsie, waarvoor ze ingeslapen is :(
Wat Arie had weet ik eigelijk niet meer..

Waarschuw beheerder
:( ik kom net met bonzai van de dierenarts arme ziel heeft alles ontstoken z'n strottenhooft enz luchtwegen etc etc nou weer 10 dagen aan de pillen en goed veel knuffels en lekker dagen achter elkaar slapen en hij kan er weer tegen!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 14:12:
nou weer 10 dagen aan de pillen

heeft hij dit al vaker gehad dan??

Waarschuw beheerder
donateur
Voor de mensen die misschien er over denken om een bull te kopen lees dit ff:
http://www.zinloosgewelddieren.nl/dossier.php?browse=file&jaar=2003&file=actie_2003_lijst%20hondehandelaren.php

Kijk bij de 15 reacties over K&K dogs!
Lees vooral dit eens :
Door diana op 11-03-2005
Ik heb 9 jaar gezeurd om een hond.. Ik wilde graag een engelse bulldog en heb in de loop der tijd heel wat informatie verzameld over dit ras. Een maand voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn man te horen dat ik een hondje mocht uitzoeken! Wat was ik blij ! Kon niet weten dat dit het begin van het einde zou zijn.. Ik heb verschillende fokkers gebeld en een kwam heel erg betrouwbaar over. Die schoot er echt uit. Het was K&K dogs uit Lathum. Wij een afspraak gemaakt en we gingen erheen. Na 3 uur gekletst te hebben met de fokker besloot ik een hondje uit te zoeken . Het voelde goed hier en omdat ik zo vol van vreugde was zag ik op dat moment de fouten niet… ( De pups zaten in bakken en er zaten 6 verschillende rassen..) Ik werd verliefd op een heel klein, dun, bruin buldogje met de mooiste bruine ogen die ik ooit had gezien. Echt van die Never ending story ogen.. Ik noemde hem Blunder. Nadat we alles afgehandeld hadden ( betaling, papieren, enz ) gingen we naar huis. Hij was zo rustig en lief in de auto. Het kon niet beter. Thuis gekomen ging ie meteen slapen en ik was helemaal happy. Totdat het s’avonds helemaal mis ging… Blunder moest heel erg spugen, viel weg, kon niet meer lopen…en hij was heel warm. Wij in allerijl naar de dierenarts. Die dacht eerst dat ie een maagdraaing had, maar na verder onderzoek was dat gelukkig niet het geval. Hij had waarschijnlijk een epilepsie aanval. Hij kreeg medicijnen ingespoten en we moesten hem maar in de gaten gaan houden. Ik heb de hele nacht bij hem gewaakt. De volgende dag leek ie behoorlijk opgeknapt en begon weer wat te eten. De rest van de week ging het ook wel redelijk. Wel viel me op dat ie zo moeilijk liep, maar ik dacht dat dat bij een pup hoorde. Hij was snel moe en begon steeds meer te hoesten. Na een paar weken ( Blunder was inmiddels 12 weken ) werd het hoesten zo erg dat ik maar weer naar de dierenarts ben gegaan. Ik had die dag een invaller. Die heeft hem van top tot teen grondig onderzocht en wat ik toen te horen kreeg… Mijn hart stond stil! Blunder had allemaal erfelijke afwijkingen: - Patella luxatie beiderzijds in de ergste vorm ( knieschijfafwijking ) - Vernauwde luchtpijp - Heup problemen. - Chronische bronchitis. - Long problemen. De arts vertelde me ook dat het beter was gezien zijn zeer jonge leeftijd om hem te laten inslapen…Ik zei hem dat ik eerst een second opinion ergens wilde voor ik deze beslissing nam.. Dat was oke.. Ik ben diezelfde avond informatie gaan zoeken op internet over zijn aandoeningen en kwam via via op een site terecht van broodfokkers. Daar stond tot mijn grote schrik K&K dogs ook bij. De verhalen die toen op mijn beeldscherm verschenen…ik kreeg er kippenvel van. Het bleken allemaal hondjes te zijn die uit Tjechie geimporteerd werden en voor grof geld hier werden verkocht. Alle papieren bleken vals en ook de gezondheids verklaring en de stamboom waren nep. De volgende ochtend belde ik de fokker op en vertelde hem van Blunder zijn ziektebeeld. Hij lachte er een beetje om en zei dat ik hem mocht om komen ruilen voor een ander en dat ik er verder maar niet over moest praten.. Op dat moment besloot ik dat ik ALLES in het werk zou zetten om Blunder te redden.. Ik ben toevallig in contact gekomen met een buldog eigenaar die me aanraadde naar dr. Strikkers te gaan van dierenkliniek Sleeuwijk in Brabant. Dat was ver weg voor mij, maar ik heb hem diezelfde dag nog gebeld en hem mijn verhaal verteld. ( Blunder was inmiddels 9 maanden ) Hij wilde Blunder wel een kans geven en ik maakte een afspraak. Een week later gingen we erheen. Blunder werd onder narcose onderzocht. De uitslag was nog erger als dat ik al had gekregen. Er kwam nog bij dat ie : - een strottehoofd afwijking had. - Poliepen in zijn keel. - Te lang verhemelte - En zeer vernauwde neusgaten had. Ik heb hem gesmeekt of ie hem toch wilde opereren ondanks dat ie de toekomst zeer somber inzag voor Blunder. Hij deed het. Na 3 uur wachten was Blunder eindelijk klaar. De poliepen in zijn keel waren verwijderd, zijn verhemelte was ingekort, zijn neusgaten verwijd.. Hij heeft de operatie goed doorstaan en nadat ie weer bijgekomen was gingen we naar huis. De dagen die volgden waren moeilijk voor hem, hij was ziek en had veel pijn, maar elke seconde was ie vrolijk en lief en liet me zien dat ie zin had in het leven .. En dat gaf mij de kracht om door te vechten voor hem. 2 weken later moesten we terug voor controle. De uitslag was negatief. De operatie had niet veel geholpen en weer werd me euthanasie aangeraden. Ik keek in Blunder zijn ogen en zag weer die vechtlust en heb de arts verteld dat ik het niet deed. Hij ging weer mee naar huis. We gingen die week lekker naar de camping en Blunder leefde helemaal op. Hij liep nog slecht en hoestte veel, maar hij was gelukkig op zijn manier.. Zo kabbelde het een tijdje door.. Totdat Blunder weer ziek werd ( hij was inmiddels 1,5 jaar ), zo ziek had ik hem nog niet meegemaakt. Hij lag alleen nog maar op de bank en ging alleen naar buiten om te plassen. Hij at en dronk niet meer. Ik gaf hem water d.m.v. een nat washandje. Ik weer de DA gebeld en we moesten mar weer langs komen. Hij wist dat ik niet opgaf en we moesten 2 keer per dag langs komen om een antibiotica prik te halen. Dat werkte niet. Na een week zo bezig te zijn geweest besloten we om hem dan toch maar de volgende ochtend vredig in te laten slapen. Die nacht ben ik met Blunder op de bank gaan slapen als afscheid. Hij heeft de hele nacht in mijn armen geslapen.. De volgende ochtend sprong ie van de bank, ging spelen, at en dronk weer en had weer zin in het leven.. Ik belde de DA af.. We besloten weer lekker naar de camping te gaan met hem waar we ook meteen zijn gebleven voor een lange tijd. ( 1,5 jaar ) Blunder knapte langzaam op en bij een andere DA kreeg hij medicijnen tegen zijn benauwdheid. Het ging eigenlijk heel goed met hem. Hij had inmiddels ook een speelmaatje gekregen ( mijn andere bulldogje Billy die wel bij een goede fokker vandaan kwam en super gezon is ) en leefde happy daar in de bossen.. Hij kwam aan en at goed en leefde op zijn manier. Tuurlijk liep ie slecht en had ie het benauwd, maar hij was gelukkig en elke minuut, ook al was ie ziek was ie lief.. gehoorzaam en altijd bij me ..waar ik ook ging .. Hij was echt mijn maatje en we hielden elkaar staande ( ikzelf ben ernstig ziek ) Ik was gelukkig.. Totdat ie twee maanden geleden ineens weer erg benauwd werd. De kuurtjes van de DA hielpen niet meer en hij raadde me aan om nog een keer naar Dr. Strikkers te gaan. Ik volgde zijn raad op. Afgelopen maandag ( 31-01-2005 ) ben ik met mijn vriendin samen met hem naar de kliniek gereden.. Blunder wilde absoluut niet naar binnen. Ik heb hem gedragen. Binnen heeft ie nog gespeeld met 2 buldogjes. Was leuk om te zien. Hij kreeg eerst een bloedonderzoek, daar hing alles vanaf. Als die niet goed was mocht ie niet onder narcose. De uitslag waar ik zo bang voor was, was GOED !! Wat was ik opgelucht. Het kon niet beter. Blunder werd onder narcose gebracht en kreeg een endoscopie en wat ik toen te zien kreeg deed het bloed in mijn aderen stollen…Blunder zijn luchtpijp was zo erg vernauwd, hij had 4 hele grote poliepen op zijn strottehoofd klepje ( die niet te verwijderen waren ) en hij had in zijn slokdarm een soort van verwijding gecreëerd om zo maar meer lucht te krijgen. Daar bleef zijn eten voor het grootste gedeelte in hangen en dat was de reden dat ie steeds zo spuugde. Op dat moment realiseerde ik me dat Blunder het elke minuut dat ie heeft geleefd het benauwd had en pijn had.. De arts vertelde me dat er nu echt geen optie meer was. Hij zei ook dat ik toen hij 9 maanden was de beslissing van euthanasie heb geweigerd en dat ik Blunder wel daardoor ruim 1,5 jaar langer bij me heb kunnen houden. Maar hij zei ook dat het nu tijd was hem te laten gaan. Elke andere beslissing zou egoïstisch zijn. Blunder zou stikken in zijn eigen slijm binnen zeer afzienbare tijd.. Ik zag hem zo vredig liggen daar in die narcose en iets in mij nam de moeilijkste beslissing ooit gemaakt in mijn leven…. Ik gaf Blunder zijn vrijheid.. Nadat ie was overleden hebben we hem in de auto gelegd en hem meegenomen naar huis. De hele weg heb ik zijn pootje vastgehouden en hem geaaid over zijn koppie. De eens zo lieve bruine ogen waren voorgoed gesloten.. Thuis gekomen heb ik hem in de woonkamer gelegd zodat we allemaal afscheid konden nemen van hem. Billy zijn vriend heeft hem grondig gewassen en nadat we hem allemaal nog een laatste knuffel hadden gegeven hebben we hem in onze tuin op de camping waar ie zo graag was begraven.. Hij ligt op mijn jas in zijn kleedje met zijn favoriete speeltje en een tekening van mijn zoon erbij. Bovenop zijn plekje brand nu elke dag een kaars voor hem. Ik ben verscheurd van verdriet want hij was geen hond voor me… hij was mijn beste vriend, mijn maatje, mijn alles…. Voorgoed weg uit dit pijnlijke aardse leven, voor altijd in mijn hart….. Als twee grote ogen je vragen, Help me, want ik voel me niet zo fijn.. Mag je dan, terwijl je zelf voelt "Dit is het einde" egoïstisch zijn? Als je van de arts hoort, dit komt nooit meer goed, en hij krijgt steeds meer pijn, Mag je dan,omdat je hem niet wilt missen egoïstisch zijn? Als twee lieve bruine ogen zich sluiten gaan voorgoed, en je zonder hem naar huis toe moet. Met de riem in je handen en een hart vol pijn. Dan probeer je jezelf te overtuigen, dit is het beste, ik mocht niet egoïstisch zijn. Een veel te korte tijd was hij bij ons, elke dag was een feest, en in die korte moeilijke tijd is hij zelf niet een keer egoïstisch geweest ... Blunder, bedankt voor alles…...

Ik heb met tranen over me wangen dit zitten te lezen!
In en in triest dat dit soort mensen bestaan, mensen :s BEESTEN!!
Dat ze door ziekenhonden te verkopen hun geld verdienen!
BAH TE triest!

Dus mensen lees ff en koop je hond niet bij K&K Dogs

Waarschuw beheerder
gangsterwife.................>

ja 1 keer dat is gekomen door een fout van mn dierearts en daar heeft hij het roggelen aan over gehouden en dat ging maar niet weg met als gevolg dat het nu weer geiriteerd is en dus ontstoken nu heeft hij dus 10 dagen pillen en dan is hij hopelijk weer de oude!!

hij verdient het hoor tis een kanjer!!!!

maar ik weet zeker dat het goed komt en nu verwen ik hem nog meer als normaal en het bevald hem wel dus hij zou zig nog wel een hele tijd ziek voelen hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus...de tranen stromen over mijn wangen....
Heb heel veel slechte dingen gelezen over K&K dogs..
Die gasten moeten ze afschieten.

Waarschuw beheerder
nou nathalja.........

morgen tijd?

dan ga ik met je mee ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hier maak je toch tijd voor.....
Wie gaat er mee????

Waarschuw beheerder
ik ga ook mee :yes:

Waarschuw beheerder
dat zijn er al 3 dat moet lukken toch ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zo graag het recht in eigen hand willen nemen....
De hond van mijn vriend zijn ex (is het te volgen) komt daar ook vandaan.
Heeft een verlamde achterpoot, is zwaar hartpatient en heeft gedragsproblemen.
Hij heeft nog mazzel gehad.......

Waarschuw beheerder
donateur
4 ik ga ook mee!
Graag zelfs ;)
Waarschuw beheerder
Jezus.........wat een vreselijk triest verhaal,ben er echt verdrietig van.

Wanneer gaat de overheid nu eens deze broodfokkers aanpakken,dit is toch echt te gek voor woorden.

Maar laat het voor iedereen een les zijn.....NOOIT maar dan ook echt NOOIT bij dit soort fokkers en bij b.v. dierenwinkels een dier kopen,ook al kijkt hij nog zo lief naar je.
Zoek eerst via de rasverenigingen uit of het een betrouwbare fokker is!!!!

Oh ja........en ik ga natuurlijk ook mee!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan ook mee. :yes:

We gaan ze verscheuren...

Het is gewoon te triest voor worden dat dit
tegenwoordig nog allemaal mag. :nee:

Dan ben je toch heel gelukkig als het altijd maar goed
gaat met je eigen bulletje.

Waarschuw beheerder
dat word dan maar langzamerhand een datum prikken :yes:

Waarschuw beheerder
morgen......?

of heb je vandaag nog tijd!

;)

Waarschuw beheerder
ik heb vandaag wel tijd hoor hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe was het gisteren????

Waarschuw beheerder
hahahah niet geweest, tenminste ik niet
Waarschuw beheerder
donateur
Anders gaan Brighton en ik wel even langs.

[img width=640 height=480]http://nl.msnusers.com/_Secure/0SQAAAF0Vaf3KyQHSw5iP0U6*WPa*kYi1MSKjY03hb4S6Iv5bfMUjm5ot7vF4vQ4WxE2O*WNtMzNpMv!6uPh!K989003S*R8UvEFhmoqz3wiW!bAa9nN6oA/CIMG1024.JPG?dc=4675523133481729646[/img]

Waarschuw beheerder
moet je doen, is ook heel indrukwekkend om met zo'n bull aan te komen :yes: :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dan neem ik Maatje ook mee, hopen dat die vent net zo wordt als deze bal :P

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0VwAjY*kaUa47sevxET2g1LiSQzMKVvckvQVo7tFhoMsVsHWxjGRTfOkx13nk787bskqsdLuivRin1osL0SGRHxQpxTzW0ueVoZTXRso3x6LgT!zYOAwo4tUmRL5GT46W/maatje%20met%20bal1.JPG?dc=4675521109821824945[/img]
[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0RwCZAgIWxx!lMlXCB5UUQvwwY8dTdgFYgqRGfv4*i3SGeQtC4M3KUcJRbCioqiO2eY9QLWKuJlnrFNXawvZubhbF9A2L*Nh7dKm7InVVPuo/bal.JPG?dc=4675521109795073662[/img]

;P

Waarschuw beheerder
:D wat een kalf heej!

Waarschuw beheerder
en wat een spieren :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
->maureen<- citeer 21 mei 2005 13:18
wat een kalf heej!

Nee t is een Old English Bulldog ;P

Maar die geen vlieg kwaad doet, als je op de grond stampt zit ze onder de bank :/ ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zaterdag 21 mei 2005 om 17:12:
Maar die geen vlieg kwaad doet,

dat geloof ik ook wel hahahaha!

leuk beest joh kun je lekker gek mee doen haha

colega van me heb ook een joekel van een hond en als ik weg rent pakt ze me hahahah zo gaaf!

Waarschuw beheerder
http://www.bulldogsonline.nl/images/foto/5/mei/bonz.jpg

nog een foto van onze BONZAI! in mn fiets zo kan hij overal mee naartoe zonder moe te worden en natuurlijk wel alles goed te zien!

Waarschuw beheerder
donateur
Nou als Maatje wat hoort gaat ze buiten kijken, ziet ze iets rent ze eerst terug naar binnen om de hond van me ouders te halen en dan gaan ze samen blaffen :D
Alleen durft ze niet :D

Een watje is t :P

Leuke foto in het fietsmandje 8)
Moet wel een groot fietsmandje zijn zeg :D

Maatje kan alleen auto rijden

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0UQCJAmUZkyHs6mMYa2eTN2RY9bE4QCZMZrahyc*mFWpGMl1Mc8VtCH8KiKCNrWXOuBtlc97iC2qqX7K74R0LeUahFyhGd0QY*COAIBKtBexNe55Z1AZi4h7kMbTQHx3w/Maatje%20auto.JPG?dc=4675521109815637011[/img]
;P

Waarschuw beheerder
ja het is een bakfiets maaruh als pup ging het idd beter hahaha nu is hij een jaar ennuh het is al wat krapper voor hem!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:|

Waarschuw beheerder
god ben je nog niet verbannen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/

tss bulldogs zijn zoooooooooo 1900 he :|

Waarschuw beheerder
donateur
over een jaar of 5 heb ik zeker weten zo'n hondje :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 21 mei 2005 om 19:24:
tss bulldogs zijn zoooooooooo 1900 he

is dat zo ja?

nou dannuh is bonz nu echt van mij hahahha
koop maar een jack russel voor je zelf :p

nee ik hap voor het eerst een keer niet

tralalallla

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 19:33:
nee ik hap voor het eerst een keer niet

tralalallla

Je reageert, dus je hapt B)

Waarschuw beheerder
:X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
juist ja B)

Waarschuw beheerder
zou ik even naar boven komen...?

EN JE VERPEST HET GEWELDIGE TOPPIC!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben al stil

Waarschuw beheerder
goed zo!!!!

en nu weg hier...........!

daag daag

Waarschuw beheerder
misschien kan gansterwijffie haar hond mee nemen die mastino dan worden die lui wel bang van die grote hond !!!

Die k&k dogs verkoopt die nog steeds gewoon honden???

kunnen mensen daar dan geen aangifte van doen van vervalsing van papieren en zo ??? (weet er niet veel van)))

Waarschuw beheerder
Hier is het internet adres kunnen we die mensen even gek maken met emails !!!! dat we dit niet normaal vinden!!!

www.k-kdogs.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 21:04:
misschien kan gansterwijffie haar hond mee nemen die mastino dan worden die lui wel bang van die grote hond

haha ik heb geen mastino hoor, ik heb een tosa inu, engelse bulldog (die mee rent langs de fiets) een kruising dalmatier/collie en een husky

Waarschuw beheerder
donateur
4?
En ik maar zeggen dat 2 honden af en toe best druk is :P

Over een jaartje ongeveer krijgen we kleine bulletjes :lief:
Daarvan blijft er zowiezo 1 van hier :yes: als ze nie allemaal blijven ;)

Waarschuw beheerder
we hebben het ook wel druk hoor met 4 honden en soms willen we ze ook maar al te graag achter het behang plakken :D maar we hebben er ook gigantisch veel plezier mee.

Waarschuw beheerder
ik vind engelse zo leuk!!
die wil ik later ook man

zelf heb ik nu een franse..

Waarschuw beheerder
donateur
is dit nou niet lief :
[img width=400 height=300]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/dieren/honden/3/184225.jpg[/img]
[img width=250 height=195 cacheid=0013667d0019472d3c936fba1a00bf4772]http://www.rentenaar.com/pups/doggie5.jpg[/img]
[img width=585 height=461]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/dieren/honden/2/183985.jpg[/img]
:lief::lief:
Waarschuw beheerder
:lief::lief:lief:

Hebben hebben hebben!!!!!!!

Waarschuw beheerder
kijk nou!!!!

ze zien eruit als ze er klaar voor zijn je leven zuur te maken hahahahaha

heerlijk die monsters ze zijn zo leuk!
Waarschuw beheerder
Nou we hebben geen engelse bulldog gehad die ook helemaal geweldig zijn maar een franse bulldog ook helemaal geweldig!!!

[img]http://ads.tripod.lycos.nl/ad/adlink_src.php?cc=nl&adCat=[/img]

[img width=170 height=113]http://members.lycos.nl/fwitkamp/bgras.jpg[/img]

[img width=170 height=113]http://members.lycos.nl/fwitkamp/bogeell.jpg[/img]

[img width=170 height=113]http://members.lycos.nl/fwitkamp/bbal.jpg[/img]

[img width=170 height=113]http://members.lycos.nl/fwitkamp/bbal2.jpg[/img]
BO

Geweldige hond mis hem wel!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Deze foto's zijn van marktplaats!
Moet toch stiekem af en toe een keer kijken ;)

Wordt er helemaal verliefd van als ik ze zie :d
idd hebben hebben hebben :P

Waarschuw beheerder
hoeveel mensen zeggen hebben hebben hebben bij zulke foto's?? juist dat zijn er veel, en dan hebben ze zo'n leuke pup en wat komt er daarna van terrecht. helemaal niks. omdat ze groter worden en omdat er dan niks meer aan is. en dan heb ik het nu niet eens specifiek over de bull.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 00:45:
hoeveel mensen zeggen hebben hebben hebben bij zulke foto's?? juist dat zijn er veel, en dan hebben ze zo'n leuke pup en wat komt er daarna van terrecht. helemaal niks. omdat ze groter worden en omdat er dan niks meer aan is. en dan heb ik het nu niet eens specifiek over de bull.

idd :yes;
Waarschuw beheerder
Nou......ik word inderdaad altijd erg hebberig van mooie en lieve hondjes........daarom zeg ik ook hebben,hebben,hebben.

Wil niet zeggen dat ik dan ook maar iedere keer als ik een pup zie er ook daadwerkelijk een wil.
Ik heb er zelf drie en daar heb ik meer dan genoeg aan.

Maar ik begrijp wel heel goed hoe je het bedoelt,en daar geef ik je ook gelijk in.Helaas zijn er veel mensen die er zo mee omgaan!!!!!
Alleen was ik degene die het hierboven zei........maar ik voel me niet aangesproken hoor :),ik ben daar namelijk niet een van.

Waarschuw beheerder
donateur
mijn vriend heeft ook zo'n ontzettende lieverd en kan het niet laten daar ook effies een fotootje van te plaatsen :P ;)

[img width=200 height=267]http://groups.msn.com/_Secure/0QwAaAwwTK2lU52gy!Q3x6HCYtIibf1XSThk!D!j!HdOiaSjL2cF*31uWgGAQJ3H5BSDPjLh1n1zGRDsoT2t3bs0GS8mhCG6K2*lngGK6A8A/IMG_0389.JPG?dc=4675523125098064835[/img]
[img width=200 height=150]http://groups.msn.com/_Secure/0QwAdAwoTt2hU52gy!Q3x6DfvAzDCDdJxUmmWxHM5xOjHHGdfq4svf4VVb1pMHn1eMcCoPyFcvvbM1b41CNHMDA*7epJ5OIT1FS3n0lK5na8/IMG_0387.JPG?dc=4675523125095503762[/img]
Het is toch een scheetje! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bof (L) Bert op dinsdag 24 mei 2005 om 10:14:
Alleen was ik degene die het hierboven zei........maar ik voel me niet aangesproken hoor

dat hoeft ook niet hoor, dit was namelijk gewoon even een algemeen bericht van mij.
Waarschuw beheerder
(y)

Wat ik al zei......ben het met je eens!!!!!
Als mensen nu eerst eens zouden nadenken zou een hoop dieren een hoop ellende worden bespaard.

Waarschuw beheerder
ik weet er ook alles van, wij hebben 3 van de 4 honden van ons gekregen omdat de mensen er toch spijt van hadden dat ze ze aangeschaft hadden.

Waarschuw beheerder
dat is ook belachelijk!

maar het is toch heel vaak een inpuls aan koop hoor en helemaal een bulldog oid

er zou een diploma ofzo moeten komen voor dat je een hond aan mag schaffen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 12:33:
er zou een diploma ofzo moeten komen voor dat je een hond aan mag schaffen

Inderdaad.....dan zijn er denk ik veel minder problemen.
Wij wonen in een buurt waar ontzettend veel honden zijn en als je af en toe ziet hoe mensen met hun honden omgaan.....ze hebben echt geen flauw idee,geen enkel verstand van hondengedrag of wat dan ook.
Ze interpreteren bijna alles fout,daar wordt je echt moedeloos van.
Als die mensen nu een eerst op cursus zouden gaan en daardoor wat basisgedrag leren zouden we een stuk opschieten.

Waarschuw beheerder
hier loopt iemand met een 9 weken oude rotweiler rond. en die keurt het goed wanneer zijn hond een andere hond op de grond legt, en dat die rotweiler er nog boven op blijft staan ook, terwijl de andere hond laat zien dat hij onderdanig en bang is voor de rotweiler. moet je nagaan hoe dat dalijk word als het een uitgegroeide rotweiler is. wens ik ze veel plezier
Waarschuw beheerder
Ja dit zijn dus de schreinende voorbeelden........echt verschrikkelijk.
Deze hond kun je nu in principe al opgeven......deze gaat als hij bij deze baas blijft ongewenst en agressief gedrag vertonen,weer een hond verneukt!!!!
Zou ik wel mijn honden bij weg houden,anders worden die door hem ook verneukt!
En dan heb ik het nog niet eens over het gevaar voor o.a. kinderen.

Waarschuw beheerder
ja dat is idd zo achterlijk van die mensen!!

ik hoop echt dat hij de hond zat is als hij niet doet wat hij zegt een een ander baasje vind die wel als een hond kan denken!

het klinkt zo stom maar als jij als een hond kan denken dan is het bijna niet meer nodig om alles uit de kast te halen!

op mn werk hoor ik heel vaak en gvd die pup is nog niet zindelijk en ik doe er alles aan ik straf hem als hij binnen zn behoefte doet bla bla bla

je kijk das natuurlijk al fout zo een hond denkt dat je hem straft omdat hij zn behoefte doet en doet het stieken achter de bank bv en zo krijg je hem nooit zinderlijk!

en zo zijn er nog zo veel voorbeelden van miscomunicatie tussen mens en dier daarom idd een cursus!!!

en mensen die een hond willen omdat hun vrouw niet luisterd en daarom maar een hond nemen om de "macht" mogen ze dood schieten :D

Waarschuw beheerder
ik wil er ook één!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 13:51:
ik wil er ook één!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey juh!! ga je eerst even een cursus volgen ja!!!!

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 14:21:
cursus volgen ja

wat voor een cursus? heb toevallig 2 honden goed en al getraind en zou alleen er een bulldog bij hebben.
ze zijn alleen extra duur!
dus hou je commentaar voor je zelf als je niet beter weet!
Waarschuw beheerder
Ehm....magica.......Maureen maakte een grapje hoor,anders had ze er geen :D onder gezet.
Beetje lange tenen??

Maar als je al met goed succes 1 of meerdere honden hebt opgevoed is het logisch dat wij niet jou bedoelen,we hebben het echt over mensen die in een opwelling een pup kopen en er geen reet verstand van hebben en dus vervolgens dat beestje verpesten.
Moet je toch met ons eens zijn dat dat regelmatig gebeurt??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 14:26:
wat voor een cursus? heb toevallig 2 honden goed en al getraind en zou alleen er een bulldog bij hebben.

jeej! mevrouw het spijt me dat u zo snel aangebrand bent!
de volgende keer zou ik u eerst om toestemming vragen om een opmerking te plaatsen stemt u daar mee in???

heejuh als je ff wat meer had gelezen voor je je opmerking er neer kwakt snap je ook dat het idd als een geintje is bedoeld!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 14:26:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 14:59:
jeej! mevrouw het spijt me dat u zo snel aangebrand bent!

zal het even opnieuw formuleren.

:D:

lekker dubbelzinnig toch?

Waarschuw beheerder
ok ok klaar!!!

maaaaaaaaaaar niet zo snel happen als je niet eens zeker weet hoe ik het heb bedoeld

ik dacht dat je het wel kom hebben maar niet dus!

zo nu weer on toppic!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bof (L) Bert op dinsdag 24 mei 2005 om 14:46:
Moet je toch met ons eens zijn dat dat regelmatig gebeurt

idd. dat het TE regelmatig gebeurt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Precies (y),dat bedoelen we ook......is toch crimineel???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 15:16:
ik dacht dat je het wel kom hebben maar niet dus

sorry heb het zo niet bedoeld.
jouw schatje op het forum.

[img width=366 height=369]http://members.lycos.nl/erchi/bonzai.gif[/img]

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
donateur
hoeveel mensen zeggen hebben hebben hebben bij zulke foto's?? juist dat zijn er veel, en dan hebben ze zo'n leuke pup en wat komt er daarna van terrecht. helemaal niks. omdat ze groter worden en omdat er dan niks meer aan is. en dan heb ik het nu niet eens specifiek over de bull

Nou ik heb 1 lieve hond, en idd als ik andere pup's zie begint t wel weer te kribelen ja :yes: maar ik ga niet "zo maar ff" een hondje halen :no:
De hond die ik nu heb is me eerste (en zeker niet me laatste) maar ik heb er wel goed over na gedacht!
Ik heb altijd een bulldog gewild.
Wou eigenlijk een engelse maar ben daar vanaf gestapt omdat ik er informatie over gezocht had en de old english bulldog meer een hond voor mij was, die beter bij mij paste!

Maar zou er nog steeds onwijs graag een willen :yes:
Maar ik heb geen tijd voor 2 honden en ik weet dat ik dan 1 hond tekort ga doen en dat wil ik niet!!
Nu heb ik er 1 en daar ga ik lekke elke dag mee wandelen, als ik ergens heen ga gaat ze mee..
Als ik er 2 heb gaat dat al wat moeilijker dus vandaar dat ik er op t moment geen bij pak!
Maar wil wel ooit een nestje van d'r dus misschien blijft er tegen die tijd wel een hier ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=366 height=369]http://members.lycos.nl/erchi/bonzai.gif[/img]

whehehe gruwelijk goed :k :k

bonzie :lief:
Waarschuw beheerder
@ Bulldog..............Gelukkig zijn er ook een hoop mensen zoals jij die WEL nadenken voordat ze een hondje erbij nemen(y)!!!!!