Partyflock

Forumonderwerp · 739530

die zijn grappig
laatste aanpassing

Beetje onduidelijke fotos!

Aaaaaaaaah hebbe hebbe hebbe 8)

:lief:
laatste aanpassing
die van my is echt een schatje allen katten moet die die die maak ze af

de mijne snurkt nu ook lekker hoor kanjers zijn het!!
en ach iedereen heeft altijd wel wat te zeuren maar ik ben echt supper gelukkig met mn hond voor mn reu heb ik 4 jaar moeten wachten en dat had ik nog het laatste hondje uit het nest de rest was al verkocht naar engeland en bulgarije etc!
dus ja als je tijd en geduld heb kun je zeker wel een hele gezonde bull krijgen hoor en ik zie bij mij in de winkel ook zooooo veel andere ongezonde honden en over het algemeen is een bulldog geen impulsive aankoop zoals veel andere dieren dus de meeste mensen weten ook waar ze aan beginnen met een bull en ja het is een feit dat ze niet zo lang kunnen hollen als een hazewind hond maar gelukkig ben ik blij met mn hond en als hij wil kan hij wel rennen hoor whahahah maar van mij hoeft hij ook niet de stoerst en de snelste te zijn!
ach wtf het is mn maatje!!

(K)

whahahahahahaha......een Bulldog die geen katten moet want ze maakt ze af????????hahahahahahaha, zo'n bulldog kan niet eens normaal lopen, laat staan een kat te pakken zien te krijgen.

the true born chiller .............??

heb jij wel eens een bulldog gezien die zn zinnen ergens op heeft gezet..............NEE absoluut niet he?
geloof me als ze het echt willen lukt het ze!
mijne is eerder bang voor katten dan dat hij erachter aan zou gaan maar ja

Ach mensen hebben toch altijd een oordeel voor dat ze zich eens fatsoenlijk verdiepen in een ras...

De E.B staat nou eenmaal bekend als luie doorgefokte hond en dan denken mensen ook meteen dat ELKE E.B zo is :/
Dat is t zelfde als de Pittbull en de Staff...
Die staat bekend als gevaarlijke hond etc en dan denken mensen ook dat ELKE pitt of staff gevaarlijk is :S

dat zijn nou de vooroordelen van mensen, doe je niets aan en dat zal je altijd houden..

Maar gelukkig zijn er ook nog mensen die zich meer in t ras verdiepen en er WEL verstand van hebben en weten dat de bulldog gewoon een geweldig ras is!

Proest....ja ik zal me nooit hebben verdiept in een bulldog, als je dat nu zelf eens had gedan dan snapte je dat de wilskracht niks meer voorstelt in dat lichaampje.

En oh ja, ik heb Boxers en die stammen van de oude bulldog af en heb me genoeg verdiept in de oude versie van het Bulldog-ras en niet de verziekte mensenversie;)
De engelse bull staat er alom om bekend als het meest vverziekte ras wat er bestaat dus leren jullie maar eens wat zelf over je bulldoggie.

lieve schat ...............

IK heb me zeker wel verdiept in de engelse bulldog!!
maar ik kan jou reactie ook goed begrijpen en zoals ik al eerder zei ja het is een feit dat ze eerder een kwaal kunnen oplopen omdat ze zeer zeker lichaamelijke beperkingen hebben maar als je een goede hond koopt en je ook verdiept in de lijn erachter dan kun je een hele leuke gezonde bull hebben die ook echt wel een jaar of 15 kan worden (lees de fokker waar ik een van mn bullen weg heb heb ook veel oude bullen)
maar als je alleen maar de bullen kent van menssen die er wel een willen en er geen een kunnen willen betaalen en er geen dierenarts kosten aan kwijt willen ja dan krijg je idd een ongezonde hond!!!
maaaaaaaar mijn hond rend en speeld en als hij wil ook gerust de hele dag!
en ik snap jou probleem ook helemaal niet wat heb jij op dit ras tegen................?
en ga nou niet een verhaal vertellen dat ze ongezond zijn en dat ze zielig zijn etc etc
Mijn lieve bulletje@!@!!:D
Stacy!

Oh ik heb op het ras zelf niks, het zijn leuke dieren, aan het karakter valt niks verkeerds op aan te merken, het gaat mij dan puur om wat ze fokken, de showkwaliteiten en de daarbij gepaarde problemen vind ik gewoon absurd, van ooit een niet te verslaanbare hond is het niet veel meer in vergelijk tot de oude bulldog.
Maar aan het karakter heb ik helemaal niets hoor.

Ja hier om de hoek woond ook een vrouw met een E.b.
Ze heeft van puppy af aan dat ding alleen maar vet gemest, krijgt gewoon eten van de tafel, vreet alles wat maar te vreten valt, heeft er nog nooit verder mee gelopen als de hoek van de straat, behandelt het als een knuffelbeertje wat je s'avonds weer terug op de kast zet...
Vind je het gek dat zo'n beest als ie 3 is moddervet is en niet verder wil lopen dan de hoek van de straat?????

Ik niet hoor...
En dan ook nog zeggen, ja het heeft er van puppy af aan nooit in gezeten :S:S
Ja vind je het gek?

Als ik mijn hond leer dat ie als pup op de bank mag moet ik later ook niet gaan verwachten dat als ik een nieuw bankstel heb hij het niet meer doet..
Die hond is niet beter gewend...

Ik blijf er bij dat mensen die honden zo maken...
En iedereen weet dat het een doorgefokte hond is!
Maar het ligt er 1 aan hoe je hem van het begin af aan behandelt en opvoet, en 2 waar je hem koopt...
Je hebt er al een van 300 euro maar je moet wel niet vragen wat voor rassen daar allemaal in zitten :s

M'n vorige reactie was niet aanvallend bedoeld maar kan me zo kwaad maken op mensen die de balle verstand niet hebben van het ras en zo maar wat in het ronte lopen te blere :S

Oh ik vatte het niet als aanval hoor, maar je kan kwaad worden op me maar als ik naar een show ga en ik zie de zgn nederlandse bulldog-top(en nee ik noem geen namen)en zie die kleine bulldoggies al omvallen als het maar ietwat te benauwt is?:(, kijk de bulldog is voor een doel gefokt, dat doel kan ook niet meer om te gaan bullbijten of met andere hondjes te gaan vechten, maar het basisprincipe moet blijven bestaan, het atletisch vermogen van toen is werkelijk nergens en ook nergens meer te vinden bij de bulldog, ja er zijjn dwazen die denken de oude bull terug te fokken, maar die raken kant nog wal.
De oude bulldog was gewoon een lage boxer om te zien, daar lijkt ie nergens meer op en het ras kan ook totaal zijn taak niet meer uitvoeren als het zou willen, dan is in mijn ogen een ras compleet verziekt in het belang van de showmensjes.
Onze doggies....
En sinds een weekje weer een Bulletje erbij.....de kleinste op de foto

laatste aanpassing
Op deze foto onze 14 jaar oude Bullterrier Bono samen met onze 12 weken oude Engelse Bulldog Spikey

Aaaaaah wat een poepie's Nathalja ( en Jurgen) :D
Hebbe ;)
Dat is een leuk speelmaatje voor mij. :yes:
Onze Spikey...
Jonge hondendag in Asperen.
Tweede in de babyklasse......
laatste aanpassing
Nog eentje dan........hoe bedoel je trots!!??
laatste aanpassing
Heyyyyyyyyy, dat is 1 van onze peet kinderen ha ha ha!!
Hij deed het echt wel goed he !! Volgens mij had hij eerste moeten worden maar ja........:frusty:

wat een schattige bekkies hebben die beessies he!! :D
Lekkere kinnebakjes.......
aaaah wat een schatjes!! :)
Wil ook echt super graag een engelse bulldog, maar kan voorlopig nog niet helaas :(
onze Bonzai B) B)

Wat een heerlijk moppie die Bonzai...
Dit is onze Spikey....nu 5 maanden oud.....
Die op zonnige dagen uren ligt te bakken in de tuin...zonder benauwdheid!!!!

laatste aanpassing
mooooie hond!!! (Y)
Dankjewel....hij heeft zijn eerste beker al gewonnen.(zie boven)
Komt van een goede fokker vandaan, is gezond en zo verschrikkelijk lief!!!!
En trots dat we op hem zijn!!!!
coowl :D das wel heel leuk.. die van ons is gelukkig ook een hele goeie stamboom :)

inderdaad top honden,wij hebben er ook 1(mack)2,5 jaar en zou hem echt nooit meer kunnen missen :respect: at the bulldog
laatste aanpassing
mooi beest (Y) B)

Uitspraak van SMOKUM op zondag 8 mei 2005 om 17:03:
mooi beest

dank je wel,zijn er ook erg wijs mee moet ik zeggen:jaja:
maar die van jullie mag er ook wel wezen hoor(y).
dit is onze lieve knappe bulldog (L)
<--

wat een KANJERS allemaal!!
Wat een heerlijk poppetje....joyciegirly

Die op de foto van Nathalja ( en Jurgen) is zooo lief!
laatste aanpassing

Deze heet ook Spikey!
laatste aanpassing
Me tante had er 2, Arie en Beppie, maar die zijn helaas kort na elkaar overleden.
Arie was net 2,5 en Beppie net 1.5 :(
wat jong :S
Uitspraak van Nudie Pants op maandag 9 mei 2005 om 15:58:
Me tante had er 2, Arie en Beppie, maar die zijn helaas kort na elkaar overleden.
Arie was net 2,5 en Beppie net 1.5

Die op de foto van Nathalja ( en Jurgen) is zooo lief!
Dankjewel.....hij is ook zo lief.....(f)

Arie was net 2,5 en Beppie net 1.5

Is heel triest.....Onze vorige Bull is overleden toen ze 1 jaar en 9 maanden was...
Ze was heel zwaar hartpatiënt en kreeg daar epilepsie overheen......
Zo triest als je je grootste schat verliest op zo'n jonge leeftijd......pfff krijg er nog tranen in mijn ogen van.
Billie was zo speciaal.......

Wij hadden een "westy" wit hondje v.d cesar reclame.. was ook ziek en moest een spuitje hebben...
Is al 8 jaar terug ongeveer maar denk nog vaak aan um... :(
klopt het egt dat die bulldogen zo snel dood gaan ?
Kan met alle rassen gebeuren hoor.
Maar het is wel belangrijk dat je naar een goede fokker gaat.
En geloof me er zijn bulldoggen van 14 jaar......
Uitspraak van J.(F) op maandag 9 mei 2005 om 22:25:
klopt het egt dat die bulldogen zo snel dood gaan ?

Uitspraak van Nathalja(L) op maandag 9 mei 2005 om 22:29:
Kan met alle rassen gebeuren hoor.
Maar het is wel belangrijk dat je naar een goede fokker gaat.
En geloof me er zijn bulldoggen van 14 jaar......

idd

Als je een bull heb van een broodfokker (in doosje in schuur met een paar kranten) kun je wel eens zwakke honden hebben..van gewoon fokker (papieren enz) heb je meestal wel wat betere honden :)

betere foto's heb ik zo ff niet, maar dit is onze bull, reu van 2 jaar.
laatste aanpassing
JALOERS!!!!
wij willen ook zo graag een engelse bull, maar we hebben er geen tijd voor helaas...zodra er tijd is..zal ie er zeker nog komen!!
GEWELIGE HONDEN!!!:jaja:

Uitspraak van In2DoSteP op dinsdag 10 mei 2005 om 13:20:
GEWELIGE HONDEN

dat is iets wat zeker is :yes: en waar ik je helemaal gelijk in geef :D
Beppie had ook zware epilepsie, waarvoor ze ingeslapen is :(
Wat Arie had weet ik eigelijk niet meer..