Partyflock

Forumonderwerp · 739415

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Man overleden na mishandeling in Rotterdam

Uitgegeven: 15 januari 2005 13:57

ROTTERDAM - Een 38-jarige man uit Ridderkerk is zaterdagmiddag overleden nadat hij in de nacht van vrijdag op zaterdag zwaar was mishandeld op de Lijnbaan in Rotterdam. Dat heeft de Rotterdamse politie laten weten.

Het slachtoffer was rond 03.30 uur samen met een vriend aan het stappen toen hij ruzie kreeg met een aantal mannen. Waarover de ruzie ging, is niet duidelijk.

De man liep rake klappen op en werd met spoed opgenomen in het Erasmus Medisch Centrum. Dankzij tips van getuigen kon de politie al snel twee verdachten aanhouden. Het zijn een 20-jarige man uit Den Hoorn en een 21-jarige Hagenaar. Het tweetal zit vast.

Bron: www.nu.nl

Lekker bezig weer!! Het slachtoffer lag bij mijn moeder op de afdeling in het Erasmus Medisch Centrum (daar werkt ze) dus ik wist t vanmorgen al.

Maar dit is echt verschrikkelijk

Familie en vrienden...STERKTE!
En de 38jarige man zelf: RIP
Waarschuw beheerder
Dit land is zooooo ziek.....
Waarschuw beheerder
Waren het marokkanen??

Anders kun je deze topic gelik sluiten als het niet zo is want dan is het zeker niet interessant!!

;p
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Anders kun je deze topic gelik sluiten als het niet zo is want dan is het zeker niet interessant!!

:jaja:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Altijd dat gezeik over geweld. Geweld is er altijd geweest en zal altijd blijven bestaan. Mensen die zich een land/wereld zonder geweld voorstellen, blijf vooral dromen.

Met deze berichten word het er echt niet minder op, maar goed geweld verkoopt dus prop het maar tussen het echte nieuws.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waren het marokkanen??

idd...de vrouw van het slachtoffer wist in het ziekenhuis te melden dat zij van ooggetuigen had gehoord dat het idd marokkanen waren, dat vertelde me ma vanmorgen

Waarschuw beheerder
Het boeid niks wie of wat het was.

Het feit is dat die man dood is en ze famillie verdrietig. Welkom in de real world.
Waarschuw beheerder
Nou wordt het interessant!! :jaja:

Je snapt nu wel dat je met deze uitspraak heel wat reacties gaat krijgen terwijl r niet eens bewijs is dat het Marokkanen waren. Toch?
Waarschuw beheerder
ja en net of alleen marrokanen mensen doodmaken in NL he
lekkere logica weer :S
Waarschuw beheerder
donateur
wat probeer je uit te lokken Rafa?
Waarschuw beheerder
Je snapt nu wel dat je met deze uitspraak heel wat reacties gaat krijgen terwijl r niet eens bewijs is dat het Marokkanen waren. Toch?

Er is er weer 1 op z'n pik(kie) getrapt.... *zucht*
Waarschuw beheerder
:/ waar gaat het heen met de wereld :s

R.I.P
En sterkte voor de nabestaanden :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vroegah...

Toen er nog geen marrokanen waren in NL: was iedereen gelukkig met elkaar. Alles was nog goed, iedereen was lief voor elkaar. Nooit werd er zomaar iemand vermoord. Zinloos geweld bestond nog niet. Er was geen ruzie als mensen uitgingen. Autoradio's werden niet gestolen. Bushokjes bleven heel. Antenne's op auto's bleven gespaard. Gestolen in winkels werd er nog niet. En winkeldieven kregen geen pak slaag.

Waarom horen we niks van de zaak van het vermoorde 19-jarige meisje in Limburg? Omdat de daders geen marrokanen zijn en 1 van de twee 'Matti' heet? Stel je voor dat het wel een Marrokaan was! Heel NL zou drie weken op z'n kop staan!

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Wat denk je?

Inge een parodie op gabbermama :)
Waarschuw beheerder
donateur
Rafa is de eerste die begon over marokanen...hoopt hij weer op een discussie zodat ie met zn vingertje kan wijzen naar alle "racisten" hier?
Waarschuw beheerder

Mijn eerste opmerking was sarcastisch bedoeld maar ik denk dat jou vraag op deze reactie

idd...de vrouw van het slachtoffer wist in het ziekenhuis te melden dat zij van ooggetuigen had gehoord dat het idd marokkanen waren, dat vertelde me ma vanmorgen

beter aansluit,

IPV het aan mij te vragen wat ik uit lok?
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij niet over marokanen was begonnen rafa...dan was deze discussie toch wel anders gelopen nietwaar?
Waarschuw beheerder
Marokkaan of niet, de doodstraf is de mooiste oplossing voor dit soort criminelen...

Waarom horen we niks van de zaak van het vermoorde 19-jarige meisje in Limburg? Omdat de daders geen marrokanen zijn en 1 van de twee 'Matti' heet? Stel je voor dat het wel een Marrokaan was! Heel NL zou drie weken op z'n kop staan!

Dus ook voor deze daders....
Waarschuw beheerder
Rafa is de eerste die begon over marokanen...hoopt hij weer op een discussie zodat ie met zn vingertje kan wijzen naar alle "racisten" hier?

Nee rafa bewijst juist dat als het over marokkanen gaat er veel reply's worden geplaatst en dat is nu wel erg duidelijk nietwaar?

Waarschuw beheerder
Rafa heeft wel gelijk. De laaste dagen zijn het maken van marrokanen-topics en de boel opruien weer in. En de opmerking die hij maakte stond toch :P achter?

Inge

Waarschuw beheerder
Stel je voor dat het wel een Marrokaan was! Heel NL zou drie weken op z'n kop staan!

Daarom zeg ik nederland, haal die verdomde oogkleppen weg. En niet alleen nederlanders maar ook allochtonen!
Waarschuw beheerder
@kie

Waarom reageer je erop dan??

Is het interessant??

Zoals ik al eerder zei was mijn eerse reactie SARCASTISCH!!
want er stond aan het einde een ;p smiley.
Waarschuw beheerder
Iedereen kent de ;p smiley en weet waar die voor staat en als je daar op wil reageren moet je het vooral niet serieus opvatten.
Waarschuw beheerder
donateur
Rafa heeft wel gelijk. De laaste dagen zijn het maken van marrokanen-topics en de boel opruien weer in

dit was eerst geen marrokanentopic, of de boel opruien richting allochtonen...dat is het pas geworden toen Rafa tusesn neus en lippen door het woordje marokanen liet vallen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent duidelijk tegen zulke topics toch Rafa? Toch? vandaar het sarcasme? Maar jij bent slimme jongen toch? Jij weet ook dat als je het woordje marrokanen erin gooit dat alles were losbarst?

Komt bij mij beetje over als uitlokking... maar ja..zal wel aan mij liggen
Waarschuw beheerder
tussen neus en lippen

en tong :jaja: maar geen neus volgens mij :no:

Kijk maar goed --> ;p

Waarschuw beheerder
Ja, het zal wel aan jou liggen. ;)

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Rafa... je bent niet goed bezig! :/
Waarschuw beheerder
Geloof mij ik vind een discussie altijd goed en als het maar interessant is voor allemaal.

Maar de Laatste tijd werden er gewoon teveel topics geopend over marokkaantjes dit en dat en zus en zo en vandaar mijn reactie die dus echt sarcastich bedoeld.

;p

Waarschuw beheerder
???????
Waarschuw beheerder
Rafa... je bent niet goed bezig!

Nou Bitch vertel mij waarom niet dan??

Waarschuw beheerder
vandaar mijn reactie die dus echt sarcastich bedoeld.

Sommige mensen niet gesnapt hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Van de week was er een topic over een soorgelijk incident in Osdorp.. daarbij werd wel de etnische afkomst van de verdachten vermeld... en owh wat hadden we een kritiek.... En nu staat het er niet bij vermeld dus gooien we het zelf maar in de groep want dan krijgen we een interesante discussie??? hmmmmm

Waarschuw beheerder
donateur
Daar kom je wel achter Rafa.

Je had die eerste post niet moeten maken!
Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met Inge eens... Dit soort topics hebben binnen no time honderden reacties terwijl we bijna niks meer horen over dat 19 jarige meisje in Limburg!!! Is dat minder erg omdat de daders geen Marrokanen zijn???

Ik vind het verschrikkelijk wat er met deze man is gebeurd en wens de familie en vrienden enorm veel sterkte toe!

Aan de andere kant vraag ik me wel af waar een aantal mensen hier, en niet alleen hier, mee bezig zijn??? Het zijn niet alleen Marrokanen die problemen veroorzaken. Ik ken legio voorbeelden van problemen met Nederlanders, alleen het is zo makkelijk om 'die Marrokanen' maar de schuld te geven...

Waarschuw beheerder
donateur
De lijst word lang god allemachtig :cry:

En we gaan dus vrolijk verder......denk niet dat degene dus aan tv-spotjes heeft gedacht, of normen en waarden op dat moment.....oepssss ff vergeten ja......wanneer hebben we een stille tocht??? kan ik mn agenda ff vrijhouden... één troost de daders zijn gepakt.. :cry:

Dit is een post van iemand op een ander forum..:(

zo gaat dat dus.
Waarschuw beheerder
Het feit dat ej blijft reageren Kier zegt al genoeg! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt Rafa, blijkbaar heb je je doel bereikt?
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
he RAFA .zagbie selema

ik vind dat je gelijk heb...
Waarschuw beheerder
Daar kom je wel achter Rafa.

Je had die eerste post niet moeten maken!

Vertel me gelijk ff wanneer ik bang moet worden want ik denk dat ik het zal vergeten. :S

BRRRR ;p

Waarschuw beheerder
sorry, ik ben het ook eens met Kie® en fromthebitch :/
Waarschuw beheerder
he RAFA .zagbie selema

ik vind dat je gelijk heb...

Soukran sahbie B)

Waarschuw beheerder
donateur
Rafa top bottom 15 januari 2005 15:25 [Melding]
Rafa Waren het marokkanen??

de fout die veel mensen maken tegenwoordig..eerst doen dan pas denken :@

Maar de Laatste tijd werden er gewoon teveel topics geopend over marokkaantjes dit en dat en zus en zo en vandaar mijn reactie die dus echt sarcastich bedoeld.

tss..kijk die topics zijn allee om "het nieuws te brengen"
Ik scheer marrokanen niet over en kam in ieder geval.
Waarschuw beheerder
sorry, ik ben het ook eens met Kie® en fromthebitch

Je moet nooit sorry zeggen voor iets waar je achter staat.
Waarschuw beheerder
Waar gaat het heen met nederland :(

Waarschuw beheerder
Je moet nooit sorry zeggen voor iets waar je achter staat.

ik moet helemaal niks.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pas je aan en spreek/typ nederlands ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oke Rafa, even dimmen dat temperament. ;)

Inge
Waarschuw beheerder
@Patrick

Kan je niet lezen ofzo??

Ik zeg toch dat het sarcastisch bedoeld was en dat jij en andere er serieus op reageren terwijl ik al een paar keer duidelijk heb gemaakt dat het SARCASTICH bedoeld was zegt meer iets over jou en de andere dan over mij.

BTW waarom maak je daar een melding van?
Waarschuw beheerder
Oke Rafa, even dimmen dat temperament.;)

Sorry :bloos:
Waarschuw beheerder
Klotelijers ze moeten overgegoten worden met benzine en 5 minuten laten gaarbranden!

Waarschuw beheerder
donateur
neej ik maak er geen melding van:no:

en ik wist heus wel dat die grap sarcastisch was maar je moet gewoon dat soort dingen niet doen..dat schiet er bij mensen in het verkeerde keelgat. ik ga toch ook geen grappen maken in een rauwtopic:S (dat kan ook niet)
Waarschuw beheerder
Duidelijka ndwoord tis mijn mening dus Rafa stil :P

Waarschuw beheerder
donateur
Klotelijers ze moeten overgegoten worden met benzine en 5 minuten laten gaarbranden!

in mijn ogn zink je dan net zo diep.

Waarschuw beheerder
Een RAUW topic? :devil:

Moet dat niet eerst goed doorgebakken worden?

Inge
Waarschuw beheerder
Als ik Rafa was zou ik (ook?) lichtelijk ge-irriteerd raken van de reacties op zn opmerking.
Twas niet meer dan een sarcastische steek onder de gordel.

Dit soort opmerkingen zijn er 13 in een dozijn van op partyflock, alleen zijn ze vaak richting Rafa en consorten, hij is nu een keer andersom, goed toch ;)
Waarschuw beheerder
Duidelijka ndwoord tis mijn mening dus Rafa stil

En nou in het Nederlands??

@patrick: sorry (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
rafa, ik snap je punt. don't worry.

men is inderdáád meestal direct over z'n toeren als het over een geval van zinloos geweld gaat, wat dan geassocieerd wordt met marokkanen. er worden kortzichtige, ongenuanceerde en soms zelfs rascistische opmerkingen geplaatst en uiteindelijk kan zo'n topic weer dicht gegooid worden. helaas, zo gaat dat op partyflock.

maar je bent inderdaad aan het uitlokken als je al direct, aan het begin van deze topic, een opmerking plaatst die verwijst naar marokkanen. ik snap wel dat het je enorm dwars zit dat er altijd zo gereageerd wordt op en over marokkanen, maar het is gewoon onverstandig om er zelf dan maar over te beginnen.

beter voorkomen dan genezen :)

Waarschuw beheerder
donateur
ow wacht. rafa je moet zowiezo al slim genoeg zijn en die grappen niet maken. als je achteraf gaat zeggen ja maar ja maar het was sarcastisch, tja te laat. je hebt de grap al gemaakt en niemand vond het leuk..EERST denken DAN doen.

Waarschuw beheerder
geweld met geweld bestrijden! of zullen we een clubhuis voor ze bouwen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zinloos geweld is erg!!!!

Zinloos geweld gepleegd door een allochtoon schiet nét iets meer in de keelgaten :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Juist dat bedoel ik Wen! Dit topic had geen racistische insteek! Waarom moet dat er dan van gemaakt worden (al dan niet sarcastisch bedoeld:s )

Waarschuw beheerder
donateur
@patrick: sorry

no problemo;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De verkeerde keelgaten in bedoel je zeker.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee, dan moet je nekken, das ook nie de bedoeling ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zinloos geweld gepleegd door een allochtoon schiet nét iets meer in de keelgaten

ik vind het allemaal even erg!

tjeetje heb ik net aan Rafa iets uitgelegd over eerst nadenken voor je iets zegt kom jij met een nog veel dommere opmerking:S:@ (zeg eerlijk dit zei je gewoon om iemand een hak te zetten)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee dat bedoel ik niet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee hoor patrick, dat jij nou alles verkeerd opvat kan ik niks aan doen he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
oke, nouja anyway (F)

Waarschuw beheerder
Och Patrick, je moet mensen niet iets gaan 'uitleggen'. Ze luisteren toch niet naar je. :gaap:

Inge

Waarschuw beheerder
patrick, ze bedoelt dat het meerendeel van de mensen heftiger reageert wanneer er allochtonen in het verhaal betrokken zijn :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
precies wen!

Waarschuw beheerder
en terrecht ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja vindt ik ook ;)
Waarschuw beheerder
Zullen we nu ff stoppen en gewoon ontopic verder gaan?

je moet eens de reacties bekijken en denk dat mijn kleine testje gelukt is B)

Ontopic;

Ik denk dat zinloosgeweld niet uit te bannen is en dat is vanwege het feit dat je gekke ,trieste en zieke persoontjes in deze maatschappij altijd zult houden .

Waarschuw beheerder
oh et was een test! dan verklaar ik je nu de zwakste schakel, tot ziens!

Waarschuw beheerder
je moet eens de reacties bekijken en denk dat mijn kleine testje gelukt is

:/

knul, is er hier één rascistische opmerking gemaakt? nee.
we nemen je met z'n allen in bescherming door je te wijzen op een "niet zo handige" opmerking :/

Waarschuw beheerder
Geweld heeft altijd bestaan en zal blijven bestaan.

Het is de harde waarheid voor velen die denken dat als de marokkanen weg zijn er geen geweld meer is.

Word wakker uit die domme droom.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oh et was een test! dan verklaar ik je nu de zwakste schakel, tot ziens!

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Een testje? dus toch uitlokking he Rafa? Ik ben slimmer dan ik eruit zie hoor

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik geloof toch dat de meerderheid criminaliteit gepleegd wordt door allochtonen hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Handig zo een negeer knop :)

blaat :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarheid is hard hé ;)

Waarschuw beheerder
donateur
<PATRICK> 15 januari 2005 16:14

EERST denken DAN doen.

:x
Pot, ketel, hoe was het spreekwoord ook alweer :/

Waarschuw beheerder
feiten mogen niet gezegd worden, want dan discrimineren wij :@

Waarschuw beheerder
nou ik geloof toch dat de meerderheid criminaliteit gepleegd wordt door allochtonen hoor

Wat de waardevolle toevoeging van deze reply voor het topic? Om toch maar de ...kant op te gaan? :z

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de pot verwijst naar de ketel (ofzoiets O:) )

Waarschuw beheerder
*sluit zich bij inge aan*
Waarschuw beheerder
knul, is er hier één rascistische opmerking gemaakt? nee.
we nemen je met z'n allen in bescherming door je te wijzen op een "niet zo handige" opmerking

Waar zie je mij zeggen dat ik dit heb gedaan om een rascistische opmerking uit te lokken?

Ik wil alleen maar duidelijk maken dat als het over buitenlanders(marokkanen) gaat er gewoon weg veel reply's komen en daar mee bedoel ik dus geen rascistische opmerking.

Een testje? dus toch uitlokking he Rafa? Ik ben slimmer dan ik eruit zie hoor

Dus een testje is een uitlokking??
en vind je niet dom :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja dat boeit mij niet, ik zeg wat ik denk, niks mis mee..

En onder feiten kan men nou eenmaal niet onderuit komen ;)

Waarschuw beheerder
feiten mogen niet gezegd worden, want dan discrimineren wij

Nog een feit: jij bent lelijk, anders was je foto scherper gemaakt.

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wil alleen maar duidelijk maken dat als het over buitenlanders(marokkanen) gaat er gewoon weg veel reply's komen

Ja dat is ook zo ;)

maar vindt het helemaal niet vreemd :no:

Zij we samen lelijk he Inge :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dus een testje is een uitlokking??

dit testje wel! jij wilde kijken of er meer reacties zouden komen... Die reacties heb je dus voor elkaar gekregen door die opmerking... die opmerking lokt dus die reacties uit.... snappie?

Waarschuw beheerder
Behind blue eye's ik had het niet tegen jou hoor. :)

Inge

Waarschuw beheerder
feit is: die foto is met een webcam genomen
mening: jij bent lelijk!

bent ook nie slim ook he!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
excuse moi ;)

Waarschuw beheerder
feit is: die foto is met een webcam genomen
mening: jij bent lelijk!

bent ook nie slim ook he!

Ha, ha. ga er even serieus op in ook. Het bewijs dat domme mensen geen humor hebben. :D

Inge

Waarschuw beheerder
wat n humor, foute humor heet dat! ga maar es naar het humor topic toe!

Waarschuw beheerder
Ik ben op iemands ziel getrapt. :x

Machiel: op een onscherpe, wazige en mistige foto zie je er wel knap uit hoor. :flower:

Inge
Waarschuw beheerder
dit testje wel! jij wilde kijken of er meer reacties zouden komen... Die reacties heb je dus voor elkaar gekregen door die opmerking... die opmerking lokt dus die reacties uit.... snappie?

Ok los van het feit dat je het niet eens bent met mijn eerste reactie.

Daarna kwam deze raectie en die was niet sarcastisch maar serieus van meneer de Topic opener.

Waren het marokkanen??

Dus hij hoorde van zijn moeder die het weer van een vrouw hoorde ,en die vrouw het van een ooggetuige hoorde dat het marokkanen waren

jij vindt dat ik hem deze reactie heb uitgelokt?

Waarschuw beheerder
Alleen die lap uit je mond is weer jammer. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Euh... ja...

Waarschuw beheerder
gaap :(

Waarschuw beheerder
:P

Waarschuw beheerder
Ja, dan moet je het niet weer doen hoor. ;)

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Rafa... als jij die "sarcastische" opmerking niet had gemaakt...dan had de topicopener die posting ook niet gedaan en was deze discussie heel anders verlopen...

Waarom een testje doen voor iets dat je al weet en wat je de afgelopen week al vaak genoeg heb kunnen aanschouwen?

Waarschuw beheerder
ik blijf bezig..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: @ Kie® :D

Waarschuw beheerder
Waar zie je mij zeggen dat ik dit heb gedaan om een rascistische opmerking uit te lokken?

Ik wil alleen maar duidelijk maken dat als het over buitenlanders(marokkanen) gaat er gewoon weg veel reply's komen en daar mee bedoel ik dus geen rascistische opmerking

zonder jouw "testje" waren er waarschijnlijk even veel reply's geweest maar dan waarschijnlijk alleen maar "het moet niet gekker worden" en "dit land is naar de klotuh" en "ooooooh wat erg" en "gecondoleerd" etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus als ik zeg Spring van een brug af en jij doet het,is het mijn fout?

Ik ben niet verantwoordelijk voor andermans posting :no:
Waarschuw beheerder
Geweld heeft altijd bestaan en zal blijven bestaan.

Het is de harde waarheid voor velen die denken dat als de marokkanen weg zijn er geen geweld meer is.

Word wakker uit die domme droom.

Juist!!!

Jammer hoor dat er ondertussen niemand meer denkt aan die man die een avond stappen niet heeft overleefd, of de dader nou een Marrokaan was of niet...

Waarschuw beheerder
iedereen denkt daar aan! daarom is iedereen ook boos!

Waarschuw beheerder
Ik ben niet verantwoordelijk voor andermans posting

in dit geval was je dus wél verantwoordelijk voor het verloop van de discussie.

zie mijn laatste post:

zonder jouw "testje" waren er waarschijnlijk even veel reply's geweest maar dan waarschijnlijk alleen maar "het moet niet gekker worden" en "dit land is naar de klotuh" en "ooooooh wat erg" en "gecondoleerd" etc.

Waarschuw beheerder
klopt, mee eens

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klopt, mee eens

Wie niet :P

Zo zie je wel weer, dat ze het zelf uitlokken ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wie zijn 'ze'?

Inge

Waarschuw beheerder
ze? we hebben het hier over één post van één persoon hoor :/

Waarschuw beheerder
hij telt voor 2 (debielen) ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is een pot nat ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alias bandula & Rafa zijn "ze" :/

Waarschuw beheerder
Behind blue eye's wil zeker weer gebanned worden. Maakt ze weer een nieuw profiel aan natuurlijk enz. enz.

Jammer dat je je niet een beetje inhoudt, je lijkt me geen dom meisje.

Inge

Waarschuw beheerder
goh, laten we even ongenuanceerd gaan doen en lekker gaan generaliseren, want ja, dáár schieten we echt iets mee op. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zit die gast hier ook al? damn... beetje jammer :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom zou ik gebanned moeten worden Inge?
Ik val niemand persoonlijk aan ;)
En dat bepaalde mensen het niet met me eens zijn, jammer dan, ik ben het ook niet met iedereen eens.
En ik verander mijn mening niet voor anderen.

Klaar uit ;)

Waarschuw beheerder
en al wordt ze gebanned, wat dan? ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja precies, PF is niet mijn leven (zoals het van velen wel is) :vaag:

Waarschuw beheerder
zoals van alias :P

Waarschuw beheerder
Kennelijk wel zo belangrijk voor je om steeds een nieuw profiel aan te maken. :gaap:

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Steeds een nieuw profiel???

Weet je meer als mij ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Behind Blue Eyes jij moet gebanned worden omdat je te dom bent voor een openbaar forum....

topic: het blijft maar doorgaan, de kern van het probleem aanpakken lijkt me onmogelijk, lastig..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap: kan je nou echt niks beters verzinnen :z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom wil altijd iedereen gelijk hebben?

Waarschuw beheerder
Ik zag die man nog liggen gisternacht!!!!

Ze waren echt lang bezig met reanimeren maar zat niks in :(

Echt erg om die man zo te zien liggen..ze hadden van alles geprobeerd maar helaas..

Hoop dat ze de daders flink aanpakken stelletje losers!!!!!!

Door hun is die man dood!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jah echt nie normaal :@

maar je kent de straffen hier in nederland zo langzamerhand wel :@:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hoef niks beters te verzinnen...

daarom snap ik ook niet waarom er op jou gereageerd wordt :D

zielig, asociaal, dom en depressief, maak je daarom graag minderheden zwart?:/ .. ik sta boven jou, dat zouden er meer moeten doen.. je hebt namelijk nogsteeds het idee dat jouw optieken kloppen :x

sterf ofzo, verhang jezelf, ik negeer je voortaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je snapt niet waarom er op mij gereageerd wordt, maar doet het zelf ook... :frusty:

Ga met je pielemans spelen ofzo ;)
Enne zet me gewoon op negeer dan suffe!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waar zit die negeer knop?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dan nog iets, jij noemt me... zielig, asociaal, dom en depressief...

dat zijn vooroordelen :D
Je bent dus in principe net zo erg :D
Alleen wat weer jammer is voor o.a. jou, dat mij dat helemaal niks boeit :D
Ik hoef niet door mensen leuk gevonden te worden, en al helemaal niet door zo'n kneusje als jou :D

Machiel.... ga naar diegene zijn/haar profiel, daar zit de negeer knop ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alias bandula & Rafa zijn "ze"

???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
op profiel van diegene..

Behind Blue Eyes hahaha pfffffff pannelap

stoere eigen tekst trouwens (y) foto van een ander neerzetten

voel je je al een echte skinhead?? hehehehehehe ik heb echt medelijden met je.......

maar ik zal niet meer reageren voordat je nogmeer poep gaat praten (k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kan geen skinhead zijn, want dat is mannelijk :D

Waarschuw beheerder
jah echt nie normaal

maar je kent de straffen hier in nederland zo langzamerhand wel

Idd lijers...zijn veels te soft hier !! :[

Waarschuw beheerder
tja, hoe op te lossen?

Waarschuw beheerder
Straffen omhoog gooien?

Waarschuw beheerder
ik ben het met je eens, straffen fors omhoog en een straf moet ook echt een straf zijn!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Al zou de doodstraf weer worden ingevoerd, als iemand, iemand anders iets wil doen, doen ze het toch wel :yes:
Waarschuw beheerder
ik heb gehoord dat de ooggetuigen Marokkanen waren :O

het zal ook weer niet! :x

Waarschuw beheerder
BBE ja he he.

geweld heeft altijd bestaan en blijft bestaan.

Kijk eens naar amerika, het rechtsysteem is zo oneerlijk als de pest. De straffen zijn stukken hoger en daar gebeuren ook de raarste dingen, het heeft met de maatschapij te maken die meer welvaart krijgt, een welvaartsprobleem.

Waarschuw beheerder
Dat lijkt me van niet..als jij weet dat je de doodstraf kan krijgen als je iemand mishandeld dan zou je toch wat voorzichtiger zijn lijkt me

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Denken er meer, maar dat valt vies tegen!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik sta boven jou, dat zouden er meer moeten doen.. je hebt namelijk nogsteeds het idee dat jouw optieken kloppen

sterf ofzo, verhang jezelf, ik negeer je voortaan

yep :jaja: dat merken we (F)
Waarschuw beheerder
Het is te triest voor woorden!! En je kan straffen wat je wilt maar er blijven nog genoeg gekken over die daar geen moeite mee hebben!!
En als er ook nog eens mensen bijlopen die ruzie gaan zoeken met de politie terwijl die iemand aan het reanimeren zijn dan ben je gewoon te laag echt triest!!!

Waarschuw beheerder
Gelijk heb je joost ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: angeldoll ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon lijfstraffen invoeren....
Waarschuw beheerder
Of het nou een Murk is geweest, of een mof.....Het is gewoon een lage k*tstreek, iemand het licht uit z'n ogen slaan. En sommige mensen proberen hier met "testjes", reacties uit te lokken, waarbij hun niveau en denkvermogen flink te kijk wordt gezet.

Dat lijkt me van niet..als jij weet dat je de doodstraf kan krijgen als je iemand mishandeld dan zou je toch wat voorzichtiger zijn lijkt me

Ja maar dat is weer niet ethisch......roepen alerlei interessant/hielelikkende/slijmerige figuren weer..:S:S..

ik ben het met je eens, straffen fors omhoog en een straf moet ook echt een straf zijn!

En levenslang ook echt levenslang zijn....

Waarschuw beheerder
Ja maar dat is weer niet ethisch......roepen alerlei interessant/hielelikkende/slijmerige figuren weer..

Hoezo noem jij mij zo?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar dat is weer niet ethisch......roepen alerlei interessant/hielelikkende/slijmerige figuren weer

Scheinheilige mensen zijn dat! want stel dat hun kind, echtgenoot of andere dierbaar persoon slachtoffer word..dan staan ze zelf ook op de barricades om zwaardere straffen te eisen...
Waarschuw beheerder
Hoezo noem jij mij zo

Lik je hielen??? :p:p ;)

Scheinheilige mensen zijn dat! want stel dat hun kind, echtgenoot of andere dierbaar persoon slachtoffer word..dan staan ze zelf ook op de barricades om zwaardere straffen te eisen

Ze hebben altijd vertrouwen in de politie, altijd vertrouwen dat hun kind/familie niks overkomt en zijn altijd er van overtuigd dat een dader zijn privacyrecht mag behouden...

Waarschuw beheerder
Lik je hielen???

Dacht dat je het tegen mij had..wat ik eruit begrijp :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben altijd vertrouwen in de politie, altijd vertrouwen dat hun kind/familie niks overkomt en zijn altijd er van overtuigd dat een dader zijn privacyrecht mag behouden...

Die mensen worden pas wakker geschud als hun zelf wat overkomt...
Waarschuw beheerder
Ja precies!! Pas als die mensen zelf zoiets meemaken, dan moet het ineens wel allemaal.

Waarschuw beheerder
das waar...
Waarschuw beheerder
Dan zijn ze zielig, komen ze jankend op TV, dat "het recht" moet zegevieren. Dan vraag ik me af, over welk recht hebben ze? Het recht hoe zij het visualiseren of het recht van terechte strafmaat voor de dader(s)...

Waarschuw beheerder
idd, als je straffen omhoog gooit hebben mensen ook niet meer zo erg het gevoel dat de dader te weinig gestraft is...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja maar de doodstraf is ook niks ;)

Waarschuw beheerder
donateur
is patrick hier al geweest? :)

Waarschuw beheerder
de doodstraf zorgt ervoor dat er weer een crimineel minder is in de samenleving...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En die gasten lekker uit hun lijden verlossen?? :S
Geef ze dan levenslang.

Laat ze maar voelen wat voor een gevolgen hun daad heeft gehad!!
Waarschuw beheerder
donateur
En dan moet de maatschappij maar voor de kosten van hun gevangenschap opdraaien? Gewoon doodstraf, veel goedkoper en effectiever! Schrikt tenminste mensen af!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan wordt het net zoals in Amerika ;)

Waarschuw beheerder
juist kie®! :) je was me voor :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En btw, schrikt het de mensen daar af?? :no:

Waarschuw beheerder
amerika is een grote rommel met al die staten! tevens ook een erg groot land... hier in nederland wordt dat denk ik een stuk effectiever...
Waarschuw beheerder
donateur
Een graf is goedkoper dan een gevangenis

Waarschuw beheerder
vuur is nog goedkoper :)

Waarschuw beheerder
donateur
zozo wat een offtopic gezwets hier zeg weet iemand misschien ENIGE aanleiding tot het voorval of wat meer info ,trouwens daders hebben ze al dus toch wel weer wat positiefs over de plisie
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij niet, en al was t zo verzinken ze hier toch weer in t al oude welles nietes spelletje, ik ben beter dan jij enz enz....