Partyflock

Forumonderwerp · 739415

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Man overleden na mishandeling in Rotterdam

Uitgegeven: 15 januari 2005 13:57

ROTTERDAM - Een 38-jarige man uit Ridderkerk is zaterdagmiddag overleden nadat hij in de nacht van vrijdag op zaterdag zwaar was mishandeld op de Lijnbaan in Rotterdam. Dat heeft de Rotterdamse politie laten weten.

Het slachtoffer was rond 03.30 uur samen met een vriend aan het stappen toen hij ruzie kreeg met een aantal mannen. Waarover de ruzie ging, is niet duidelijk.

De man liep rake klappen op en werd met spoed opgenomen in het Erasmus Medisch Centrum. Dankzij tips van getuigen kon de politie al snel twee verdachten aanhouden. Het zijn een 20-jarige man uit Den Hoorn en een 21-jarige Hagenaar. Het tweetal zit vast.

Bron: www.nu.nl

Lekker bezig weer!! Het slachtoffer lag bij mijn moeder op de afdeling in het Erasmus Medisch Centrum (daar werkt ze) dus ik wist t vanmorgen al.

Maar dit is echt verschrikkelijk

Familie en vrienden...STERKTE!
En de 38jarige man zelf: RIP
Waarschuw beheerder
donateur
ik sta boven jou, dat zouden er meer moeten doen.. je hebt namelijk nogsteeds het idee dat jouw optieken kloppen

sterf ofzo, verhang jezelf, ik negeer je voortaan

yep :jaja: dat merken we (F)
Waarschuw beheerder
Het is te triest voor woorden!! En je kan straffen wat je wilt maar er blijven nog genoeg gekken over die daar geen moeite mee hebben!!
En als er ook nog eens mensen bijlopen die ruzie gaan zoeken met de politie terwijl die iemand aan het reanimeren zijn dan ben je gewoon te laag echt triest!!!

Waarschuw beheerder
Gelijk heb je joost ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect: angeldoll ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon lijfstraffen invoeren....
Waarschuw beheerder
Of het nou een Murk is geweest, of een mof.....Het is gewoon een lage k*tstreek, iemand het licht uit z'n ogen slaan. En sommige mensen proberen hier met "testjes", reacties uit te lokken, waarbij hun niveau en denkvermogen flink te kijk wordt gezet.

Dat lijkt me van niet..als jij weet dat je de doodstraf kan krijgen als je iemand mishandeld dan zou je toch wat voorzichtiger zijn lijkt me

Ja maar dat is weer niet ethisch......roepen alerlei interessant/hielelikkende/slijmerige figuren weer..:S:S..

ik ben het met je eens, straffen fors omhoog en een straf moet ook echt een straf zijn!

En levenslang ook echt levenslang zijn....

Waarschuw beheerder
Ja maar dat is weer niet ethisch......roepen alerlei interessant/hielelikkende/slijmerige figuren weer..

Hoezo noem jij mij zo?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar dat is weer niet ethisch......roepen alerlei interessant/hielelikkende/slijmerige figuren weer

Scheinheilige mensen zijn dat! want stel dat hun kind, echtgenoot of andere dierbaar persoon slachtoffer word..dan staan ze zelf ook op de barricades om zwaardere straffen te eisen...
Waarschuw beheerder
Hoezo noem jij mij zo

Lik je hielen??? :p:p ;)

Scheinheilige mensen zijn dat! want stel dat hun kind, echtgenoot of andere dierbaar persoon slachtoffer word..dan staan ze zelf ook op de barricades om zwaardere straffen te eisen

Ze hebben altijd vertrouwen in de politie, altijd vertrouwen dat hun kind/familie niks overkomt en zijn altijd er van overtuigd dat een dader zijn privacyrecht mag behouden...

Waarschuw beheerder
Lik je hielen???

Dacht dat je het tegen mij had..wat ik eruit begrijp :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben altijd vertrouwen in de politie, altijd vertrouwen dat hun kind/familie niks overkomt en zijn altijd er van overtuigd dat een dader zijn privacyrecht mag behouden...

Die mensen worden pas wakker geschud als hun zelf wat overkomt...
Waarschuw beheerder
Ja precies!! Pas als die mensen zelf zoiets meemaken, dan moet het ineens wel allemaal.

Waarschuw beheerder
das waar...
Waarschuw beheerder
Dan zijn ze zielig, komen ze jankend op TV, dat "het recht" moet zegevieren. Dan vraag ik me af, over welk recht hebben ze? Het recht hoe zij het visualiseren of het recht van terechte strafmaat voor de dader(s)...

Waarschuw beheerder
idd, als je straffen omhoog gooit hebben mensen ook niet meer zo erg het gevoel dat de dader te weinig gestraft is...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja maar de doodstraf is ook niks ;)

Waarschuw beheerder
donateur
is patrick hier al geweest? :)

Waarschuw beheerder
de doodstraf zorgt ervoor dat er weer een crimineel minder is in de samenleving...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En die gasten lekker uit hun lijden verlossen?? :S
Geef ze dan levenslang.

Laat ze maar voelen wat voor een gevolgen hun daad heeft gehad!!
Waarschuw beheerder
donateur
En dan moet de maatschappij maar voor de kosten van hun gevangenschap opdraaien? Gewoon doodstraf, veel goedkoper en effectiever! Schrikt tenminste mensen af!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan wordt het net zoals in Amerika ;)

Waarschuw beheerder
juist kie®! :) je was me voor :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En btw, schrikt het de mensen daar af?? :no:

Waarschuw beheerder
amerika is een grote rommel met al die staten! tevens ook een erg groot land... hier in nederland wordt dat denk ik een stuk effectiever...
Waarschuw beheerder
donateur
Een graf is goedkoper dan een gevangenis

Waarschuw beheerder
vuur is nog goedkoper :)

Waarschuw beheerder
donateur
zozo wat een offtopic gezwets hier zeg weet iemand misschien ENIGE aanleiding tot het voorval of wat meer info ,trouwens daders hebben ze al dus toch wel weer wat positiefs over de plisie
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij niet, en al was t zo verzinken ze hier toch weer in t al oude welles nietes spelletje, ik ben beter dan jij enz enz....